- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
mirci18 #219811 üzenetére
Tetőig pakolva egyébként hogyan szoktátok megoldani a rögzítést? Van valami háló az utastér és a csomagtér között? Lehetséges, hogy nálam is lesz aktuális majd ilyen, de még nem találtam rá tuti megoldást. Pl. erősebb vészfékezésnél/balesetnél azért nem árt, ha nem jön az ember nyakába a fél csomagtartó?
-
válasz
mirci18 #219802 üzenetére
Azért ez nem ennyire egyértelmű. Sok tényező befolyásolja az embert, mire megveszi az autóját.
Pl. ott van az asszony.Valahol ez is kicsit olyan téma, mint a kézi vs. automata váltó.
rengeteg tényező befolyásolja, befolyásolhatja a döntést.
(pl. dugózni milyen jó automatával, szokták mondani az érvet... én évente 1x vagyok dugóban. De hiába mondanának további érveket is, szimplán nem szeretem /még; lehet, hogy öreg koromra meg majd kell/, ej, ráérünk arra még!)Én nincs benne semmi törvényszerűség.
Vidék vs. automata vs. főváros vs. manuál vs. szép vs. lapos vs. magas, és akármi, bármi, vagy épp akármibármi.
Az a jó, ha leírjuk a tapasztalatainkat, a kérdező úgyis saját felhasználás, egyéi preferenciák alapján dönt majd.
Legfeljebb segítünk neki azzal, hogy leírjuk a tapasztalatokat....a hozzáértők meg a műszaki tartalmat.
-
mauimagic
senior tag
válasz
mirci18 #219718 üzenetére
A Dusterem a Doblómhoz képest egy Lexus.
7 személyes Combo/Doblo nem személyautó, hanem teherautó "közjószág szállító" felépítménnyel
Autópályázós zajszint egy II. VH-s szovjet harckocsiéval egyezik, ha esetleg ez is számítana...
Ha csak városi üzem van, akkor jó lehet. -
rbalint88
addikt
válasz
mirci18 #219718 üzenetére
A beszamitassal altalaban sulyos szazezrekkel leszel kijjebb attol, mint ha a tipus viszonylataban nyomott aron eladnad az autot. Szerintem 6millaig a Dacia vonalon maradva jarsz a legjobban, foleg ha elegedett vagy vele. 1.33tce Lodgyt nezz, ahhoz a bodehoz ha meg van pakolva, nem art az a motor es egy jo hiru darab. Pl: [link] ez a masodik legolcsobb ezzel a motorral, a legolcsobban viszont sima radio van.
Jogger sajnos tulmutat a kereten, legalabbis jol felszerelve biztosan.
A combo es a doblo haszonjarmuves alapokkal rendelkezik, az szerintem nem nyujt erdemben nagyobb komfortot a Daciahoz kepest. A tobbi mas kavehaz, de a fenntartasuk is dragabb, plusz sokkal oregebbet kapsz beloluk. -
rbalint88
addikt
válasz
mirci18 #219711 üzenetére
Eloszor is gratulalok!
Ha elegedett vagy a Daciaval, en raneznek a Lodgyra es magasabb arkategoriaban a Joggerre - ha van meg a nagycsalados autovasarlasi kedvezmeny, akkor en azt igenybe vennem es Jogger iranyba mennek
Normal egyterubol sokkal oregebbet es/vagy dragabban fogsz kapni megfelelot, mint dobozosbol, de a legolcsobb megoldas az lenne, ha Dacia vonalon maradsz. Ez igaz uj es hasznalt eseten is.
Keretet nem irtal, az is egy tampont.
Az elmondhato altalanossagban, hogy egy egyteru kenyelmesebb, csendesebb, “magasabb kategoria”, mint egy dobozos auto szemelyszallito valtozata, ugyhogy erdemes elmenni szemelyesen is megnezni par tipust, hogy inkabb milyen iranyba mozdultok. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
mirci18 #218127 üzenetére
Akkor az 1.5 CP4 pumpával kezdem is a sort és nem folytatom
Egyszerűen minden IS elromolhat márkától függetlenül. Némelyik hiba olcsóbb, némelyik drágább, 0.9 utóbbi. Bocs, abbafejezem, úgyis le akarod cserélni, mi ebben csak bíztatni tudunk itt, 3 gyerekes ügyben részemről nincs tapasztalat
Néztem én is 1-2 Dacia csoportot, tagok egy része mondogatja hogy hibátlan, aztán egyszer csak beesik egy érdeklődő hogy külföldön lerohadt a kocsival és még bontott motor sincs hozzá mert elkapkodják. Használt blokk árak mindent elárulnak, adagolós 1.9 TDI-t láttam már 30 ezerért is
nade komolyra fordítva a szót EcoBoost millió felett, azonos karosszériában 1.6 dízelhez képest 2-2,5x ár, mert van kereslet.
-
válasz
mirci18 #218125 üzenetére
Harmadik sorban jellemzően kisebb a biztonsági faktor, mint a középső sorban.
Ha nem létszükséglet, akkor a középső sorba tenném mind a 3-at.
Mi így csináltuk. A 3. sorba csak akkor ültettük őket, ha a nagyszülők is jöttek (pl. Balatonra egy pancsolós napra).(De igazából kicsit nem annyira értettem, amit leírtál. Tehát van egy Logan MCV, és az cserélnéd le egy 7 ülésesre? Ha igen, akkor egyterű lesz a megoldás. Ford S-Max, Galaxy, VW Sharan, Peugeot 5008, Citroen C4 Picasso/Spacetourer.
Olyat keress mindenképp, ahol teljes értékűek a középső sor ülései; mind a 3. És ne gondolkodj kombiban, hiába javasolják. Én 3x jártam végig a 3 gyerekesek autókeresését. Az eredmény Galaxy, S-Max, S-Max) -
prsq
aktív tag
válasz
mirci18 #186494 üzenetére
"Nem egy Daewoo Matiz nagyságút hanem minimum egy Wagon r méretűt."
Tehát magasat?
A Wagon R+ 17 cm-vel magasabb a Matiznál.
A hosszára biztos nem értheted, mert ott mindössze 4 cm a különbség. :-)
(A szélesség még lehet - 10 cm - , bár ott a Matiz a keskeny, nem a Wagon R+ a széles.)A két autó amúgy egy kategória.
-
tboldi
nagyúr
válasz
mirci18 #186494 üzenetére
Javíttasd meg, aztán egy újabb 200k km-en át megint nem kell ezekkel foglalkozni. A WagonR-t legalább ismered, egy másik "pár százas" autó helyette elég nagy lutri lenne, és biztosan költeni kellene arra is, talán még többet is, mint a Suzukira a váltó+kuplung ára.
Apum szintén egy 2004-es, M13A motoros WagonR-t hajt, csak GLX, de klíma nélküli ez is. Néhányszor már felmerült benne is, hogy el kéne adni és valami fiatalabbat, jobban felszereltet venni helyette, de annyira keveset kapna érte és olyan sokat hozzá kellene tenni az érdemi előrelépéshez, hogy inkább marad. Mondjuk melóba ingázásra használja, ennyi pénzért úgy sem találna ennél megbízhatóbb autót. Kasztni teljesen rozsdamentes, és most műszakilag is fasza. Pont tegnap volt szerelőnél, egy elszakadt gumiharangot kellett kicserélni a baloldali féltengelyen, egy 20-ast kértek, meg a világításkapcsolót kellett cserélni pár héttel ezelőtt, de ezt megoldottuk otthon 4500 Ft-ból. A legnagyobb egyszerre ráköltött összeg olyan 120k körül volt, egyszerre fáradt el mind a 4 lengéscsillapító, meg akkor már 4 új rugót is kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 4
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest