Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zeon.hu #229128 üzenetére
hibrid tulajként cáfolnám a "kíméli a benzinmotort"
a Lexus az ötödik generációs (tehát az írás pillanatában a legmodernebb) Toyota hibrid rendszerével inkább az akkut kíméli, például télen hidegben be se indítja villanyról az autót, és még force-olni se tudom, mert azt mondja "A hibrid rendszer nem kész" így +10 fok alatt az esetek 99%-ában csak benzinről megy az autó az első pár km-ben. és ha ez a pár km mondjuk <5, mert csak az ovodáig mész el, meg vissza akkor van egy szívó benzin autód#229134 flash- éves 3-5 ezerre autót venni, az már a tehetősek ligája. főleg, mert ennyi futás mellett a casco, a kötelező (gondolom A0-ban) meg az egyéb költségek (olajcsere évente akkor is kell, ha ennyire alacsony a futás, 2 évente fékolajat kell cserélni és szinte bármilyen gumi elporlad 4-5 év alatt, hiába marad mintamélység rajta, stb) mellett szinte eltörpül az üzemanyag költség. ha nem falun éltek mint mi, hanem elérhető közelségben van autómegosztó, akkor én azon elgondolkoznék... és az autó árát meg betenném valami jövedelmezőbe.
másik kérdésre: kényelem tekintetében egy közepesen felszerelt Octavia köröket ver a Clio-ra és testhosszal előzi a koreaiakat -
flash-
veterán
válasz
zeon.hu #229128 üzenetére
dehogy nagyon köszönöm mindnekinek a tippet! azért is kérdeztem mert annak ellenére hogy van autóm 0án vagyok minden infóval azzal kapcsolatban hogy milyet érdemes.
Akkor a hibrid ezek szerint jó vétel magasabb futásteljesítménynél is.
molnarpeter: és kényelem szempontjából a hyundai/kia/octavia/clio között van nagy különbség?
Merivától kicsit félek, kollégám 2x is belenyúlt vele, mondjuk sógoromék szeretik. -
Kinder
senior tag
válasz
zeon.hu #229128 üzenetére
Mi 2011-ben vettünk egy 2008-as Prius II-est 130.000 km-es futással, és 2023-ban adtuk el 240.000 km-rel.
Nem egy extrém felhasználás, azt tudom, de nulla, azaz nulla hibát produkált 12 év alatt.
Amolyan igazi "anya" autó volt, amire a feleségem használta: bevásárlás, gyerek ovibasuliba odavissza, ( ezek jellemzően 5-7 km egy irányba ), nagyszülőkhöz néha, ez 80 km oda-vissza, ilyenek.
Nyilván olajcserék szervízek, gumicserék, mosások voltak, de ezen kívül semmi.
Egy új VW ID4 lett helyette 2023-ban, ami bár eddig hibátlan, de messze messze nem olyan kedvenc, mint a Prius volt.A témához, akár még egy Prius III Plug-in is jó lenne Flash-nek.
10-15 km-t elmegy még télen is elektromosan, és szerintem egy kerékpár is belefér.
Valamint vélhetően nem is zabálja le a pénztárcádat ilyen-olyan hibákkal. -
flash-
veterán
válasz
zeon.hu #229124 üzenetére
Ertem, de lehet inkább okosabb megoldas 120-150e km-el venni egy benzinest, mint 250e km-el egy hibridet amire elkezdhetem rákokteni a gatyam mert ilyen futott km-nél már minden alkatrész elkezdi sorba felmondani a szolgálatot akkor is ha evi oar ezer km-ert megyek 🤔
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zeon.hu #227489 üzenetére
Gyakorlatilag amúgy a "régiek", XC60 volt már az új motorokkal is egy átmeneti időszakban. Szűkíts 1984 és 2400(2401?) köbcentire - praktikusan elég beállítani a minimumot egy számra, ami 1969-nél nagyobb, 1984-nél kisebb
Allroad az emelt hasmagasságú változat, de pontos számot nem tudok mondani, milyen magasan van az ülőlap. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz
zeon.hu #227481 üzenetére
Évjáratban van valami megkötés? Volvo XC60 (
XC90) vonal esetleg játszik? Fenntartásban azért nem VAG, de a prémium trio alatt van a tapasztalataim szerint. Ha sikerül kifognia még a régi (nem kínai) motorral szereltekből egyet, az szerintem hosszabb távon is kellemes tud lenni. -
Gombinyó
őstag
válasz
zeon.hu #226603 üzenetére
Volt nekem Focus MK2-ben meg most a "finomított" változata Focus MK3-ban. Motorikusan soha nem volt gond egyik autóval sem. Hidegen óvni kell és rendszeres karbantartással hosszú életű technika. A körülötte lévő drága alkatrészek is viszonylag olcsók más dízelekhez képest.
-
ParmaBoy
tag
válasz
zeon.hu #226603 üzenetére
Sok változata van, sokáig gyártották és szinte mindenbe is belekerült (Volvo, Ford, Citroen, PUG, Suzuki, Mini, Mazda is használta egyes típusoknál).
Ha csak ennyit tudunk róla, akkor: Vehető, megbízható, stabil. A korai évjáratoknál lehet belerohadt porlasztóból probléma (izzítógyertya beletörés is, de az kb az összes dízelnél, kivéve honda/mazda), illetve a szokásos dízel gondok lehetnek.
De sztem, ha írsz egy konkrét motorkódot, akkor lesz aki megmondja, h ennél a darabnál mire kell figyelni.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest