Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ParmaBoy #229697 üzenetére
Egyértelműen az 1.2 dualjet a varrógép 1.0T ellenében.
Magamat idézem 2019-ből:
"Ma mentem tesztkört egy egyéves Swift 1.0 turbó SHVS-sel; nem érzem, hogy sokkal erősebb lenne az 1.2-es Ignisnél; cserébe vibrál a 3 henger és varrógép hangja van, kevésbé akar ugrani.
Részemről egyértelműen az 1.2 dualjetet választanám." -
Dzsee326
tag
-
válasz
ParmaBoy #229597 üzenetére
adalék ehhez, hogy ugye a Kia megköveteli a 15 ezrenkénti olajcserét, ezeket nem 20-30 ezerrel viszed márkaszervizbe, 185 ezernél már 12-szer cseréltek benne olajat, nyilván jobban is bírják mint a Skoda, amit ráérsz 30 ezrenként vinni, és hát valljuk meg őszintén, ha flottás a verda, akkor ezek a km-ek be vannak tartva.
#229595 Ghostface a linkelt Ceed tényleg szálkás fapad. szerintem lesz Silver nem sokkal drágábban, az extrák nem tartjék az értéküket a használt piacon
-
szebe
addikt
válasz
ParmaBoy #229597 üzenetére
Szerintem a 100 ló nem vészes, főleg hogy van valami 170nm 1500-tól, azzal a hétköznapokban bőven el lehet lenni. Gyorsvonat nyilván nem lesz, dehát melyik alsóközép volt az mondjuk 1.6 szívóval (amiket váltottak a literes turbók).
Azért a K-ban elférne egy ülésfűtés.
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
ParmaBoy #229145 üzenetére
Így indít az oldal:
Szállj be és ki Budapesten és környékén a több mint 100 km2 méretű wigo zónában, és járj az országban bármerre, ahol csak szeretnél!
Tehát BP-n megint tök jó opció, de vidéken sajna a 3-5e km-hez is autót kell venni. Pedig nagyon élném ha lenne itt is.
-
válasz
ParmaBoy #228812 üzenetére
szerintem egy ideje már nem kapható, de a 10+ éves autókban bőven fellelhető
a korabeli review-k is pozitívak voltak róla, meg a többséggel ellentétben láncos, de nem biciklilánc hajtja. figyelni kell, mert van DPF-es verzió is, ott nyilván annak eltömődésével kell számolni -
shootme2
senior tag
válasz
ParmaBoy #228629 üzenetére
Ebbe egy kicsit belejavítanék, ha megengeded...
Az valóban igaz hogy az olajpumpa szívócső szűrő hajlamos eldugulni, de ennek semmi köze a porlasztó tűzkarikához. Hogy is lenne, ha közelében sincs az olajtérnek.
Mivel így az olajpumpa nem tud rendesen szállítani jön a csapágyasodás és a veztengely kopás. Ha időben kicseréled a szívócső szűrőt, akkor a többi gond nem jön elő.
Az olajpumpa lánc és feszítőjének hibája is ismert. Megelőzésképpen ki kell cserélni és azzal sincs gond.
Olajhígulás rövid távú használatnál jön elő ami kb. minden modern dízelnél fennáll.
Hengerfejesedés, kipufogó szelep gondokról egyáltalán nem hallani, persze ettől még előfordulhat, de típushibának nevezni elég erős túlzás.
Szívósor, egr szeret kokszosodni időnként takarítani kell.
Kb. 1 hónapja volt nálam ilyen mazda lánc, olajpumpa, szívósor, egr nagyszerviz miatt. Csak az anyagköltség 400 fölött volt kedvezménnyel. Nem egy szerelőbarát cucc úgyhogy sok óra rámegy munkadíjjal együtt 1 millió körüli tétel.
Aki ilyet akar az kalkulálja bele.
Ezt a rohadás dolgot is ideje lenne elengedni az 20 éve volt...
Vag 2.0 crtdi:
Az olajpumpát szíj hajtja, ami olajban fut. Ez is szereti feladni a harcot. Aztán ott a Bosch cp4 nagynyomású pumpa, amit szintén érdemes azelőtt felújítani, hogy szétesik.
Vezérléscsere és társaival együtt 800k körüli ajánlatok jönnek nem márkaszervizből. Én nem látom azt a hatalmas árkülönbséget a vag javára...
Aki modern dízelt akar, annak zsebbe kell nyúlni max azt választhatja ki, hogy kinél landol a pénz... -
-
zgospel
őstag
válasz
ParmaBoy #228306 üzenetére
Nem is értem ezt, azért egy Mazdánál szerintem kifejezetten ciki. Az EX felszereletségű Kia Niroban sem automata az ablak, közben meg sávtartó meg egyéb csilingelős szarságok vannak a kocsiban
De arra még rá lehet fogni, hogy budget márka, megérti az ember.
Közben meg már a G Astrában is automaták voltak az ablakok. -
válasz
ParmaBoy #228293 üzenetére
AA/CP az megy a 74.00.324 EU firmware-re frissítés után is, ha a középkonzolban egyébként a dugón van telefon jel. ráadásul ha ismered ASH8-at, akkor ő ingyen átküldi ezt a firmware-t, meg a teljes telepítési bulletint.
ha nincs a telefon jel, akkor alin még $40 a hardver, ami egyébként plug-and-play, de van gyári is -
-
válasz
ParmaBoy #228261 üzenetére
ezek esznek már valami OBD olvasót? nyilván nem autószerelő vagyok, de egy kínai ELM327-re még be tudnék ruházni, aztán valami ingyenes androidos progival olvasnám
gondolom több, mint a semmi?#228258 kenguru99 a csomagtartó mérete nem szempont, 2 cekker elfér bennük ígyis-úgyis. az előző autó sedan volt, tehát a síkba dönthetőség sem feltétel, mert használva ilyenre nem volt, és feltételezhetően nem is lesz.
#228262 molnarpeter mondjuk azt nem tudom mennyire kevés a km, saccra 5 ezer évente, minden héten be van indítva 2-3 alkalommal.
amit még nem írtam: rendes '80-as évek szokás szerint az épület alatt van a garázs, és a szomszédasszony nehezen csúsztatja a kuplungot, így minden alkalommal padlógázon jön fel a garázsból. csoda, hogy még nem ütött el senkit a járdán
szóval ezt a fajta terhelést tűrni kell
-
szabonagyur
félisten
-
Eugene Roe
őstag
válasz
ParmaBoy #228205 üzenetére
Ez mondjuk keveseknek jelent problémát, de persze jó tudni róla
Nekünk is 2021-es 1.4t AT van családban. De előtte az 1.0t-s AT Scross se volt rossz, csak előzni nem lehetett vele dinamikusan 100 felett. A 6 sebességes nyomatékváltója szinte jobban tetszett benne, mint az új 7G DCT.
-
-
válasz
ParmaBoy #228070 üzenetére
2 milliárd van még a keretből, nem? ez volt a hírekben, meg, hogy novemberig hosszabbítják
#228026 T0mBd1gg3R ha már 200km villany hatótávban gondolkozunk, akkor abba nem fog beleférni szinte egyetlen tölthető hibrid sem. az új VW Tiguan mondjuk papíron tud 100-at, de az még nagyon nem 200...
akkor marad a Model 3 -
BigBlackDog
veterán
válasz
ParmaBoy #228062 üzenetére
Még csak nézegetés van, hogy mi érné meg. Ha jól tudom, akkor időközben -ismét- meghosszabbították novemberig.
-
zgospel
őstag
válasz
ParmaBoy #227561 üzenetére
Nem akartam jobban belemászni, de most már le is kérdeztem kíváncsiságból. Hát a 2020-as eredetvizsga fotóján az alja is tiszta rozsda. Plusz 2017-ben amikor behozták már ott látszik a műszaki fotóin, hogy a jobb hátulja az sérült volt. Eltérő színű lökhárító és sárvédő, oszloppal együtt. A km-t sem hiszem el, de persze lehet valós is.
A jó hír, hogy a jézus és halas matricák már itthon kerültek rá
-
válasz
ParmaBoy #227516 üzenetére
Ez az: [link]
viizo
Nem próbálom már lebeszélni, funkcióra megfelel, ha műszakilag költségmentes tud lenni sokáig, keveset fogyaszt, meg is van a lényeg. Van rá gari még.
Bp agglomeráció, nem kell padkára állni, de amúgy ezt legtöbb új auto nem ugorja meg, nekem F astra meg gen 1 focus volt amivel lehetett, azóta egyik autómmal se, mondjuk ez nem is érdekel… de leginkább ott hassal el az összes, hogy a felnit szétcsapod… nem csak a hasmagasság/kialakítás a gond. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
ParmaBoy #227477 üzenetére
Na ja, a hf még csak egy tétel a sok közül. Az 1CD-FTV 116 lovas szíjas (closed deck), valamint a 2.0 126 LE 1AD + 2.2 150 LE 2AD motorok DPF nélküli változataiba még szolenoidos porlasztó került, érzékenynek viszonylag érzékeny, meg SCV szelep hiba gyakori, de legalább felújítható emberi pénzért. Viszont ami részecskeszűrős, az mind piezo-s injektor, best dieselnél ránézve szerény 150k, nettóban, darabonként...
EF-nél is routex volt, sajnos a pontokat nem váltottam bemondjuk pislogtam, hogy Nógrád megyében alig van kút, azóta jobb a helyzet.
-
válasz
ParmaBoy #227363 üzenetére
Off topik, de most lesz aktual ez a problema nalam is, koltozunk, egyenlore az udvarban homok van, meg fu sincs. Jelenleg ugy gondolom a 2 kocsi legalább 2 evig itt es igy fog parkolni, talan jovo ev masodik feleben, de inkabb 2027 amikor egy terkoves beállóig el fogok jutni.
-
herrká
senior tag
válasz
ParmaBoy #227363 üzenetére
:-) A fű már rég kipusztult alatta. Viszont több darázs család boldogan él benne a resekben, szellőző rács alatt stb.
Most már elgondolkozott a kolléga is... A tranyo helyére gondolta munkabajaros, maszekolos autónak.
De a hahun 1,6+ millióért kezdődik, mondjuk kétszer ennyi kilométerrel. Úgy számol, hogy ha megkapná max 300-ert, 1 misit nem sajnalna rá. Csak hát ismerjük a női tulajt. Ő azt fogja nézni, hogy ez 2 misit ér, annyiért vannak hirdetve. Ez meg milyen kafa, hiszen nem kopott 10 éve.
Úgyhogy kezdi a srác elhessegetni a megkivanasat a járműnek. -
válasz
ParmaBoy #227256 üzenetére
a kombi hátsó ajtóból ráadásul nincs bontott, mert elviszik az épeket szemtelen összegekért. RRR.lt-n négyajtós már van €50-ért úgy, hogy passzoló színkóddal lesz, kombi B6/B7 meg sokszor €500-ért sincs, semmilyen színben.
sárvédőívek is rohadnak a szivacs miatt, ami belül van. ha nincs benne a szivacs, akkor már vagy törték vagy a rozsda miatt festették. -
Vismajor01
addikt
válasz
ParmaBoy #227179 üzenetére
Én is Rav4et ajánlottam.
Megnézték Nissan Qashqait, de valamiért ezt az e-power verziót ami csak nekem full értelmetlen? Motor nem hajta a kerekeket de külsőleg sem tölthető... Parányi 1.7kwh akksival, állandóan megy a benzin motor mint egy generátor h haladj előrefele, akkormár hajthatná a kerekeket is ennyi erővel :s Csomó hatásfok elveszik ezáltal, nem? 8 literes fogyiról olvastam annyit simán tud a Rav4 sima hibrid is..
-
-
mufi
senior tag
válasz
ParmaBoy #227099 üzenetére
Ezek a dolgok zavarnak engem is amiket felsoroltal. A kornyeken sajnos nincs mas lehetoseg csak annal az egy cegnel, akmely raadasul fuggetlen... amikor Pest kornyeken talalok hasznalt autot az egyertelmu, hogy a Totalcarba megy. Ott aztan tenyleg mindent atneznek.
Az auto hibakodmentes, van egy kep az egyik fekrol, de ennyi az egesz. Ha kuldesz privatban egy mailt, atkuldom a teljes emailt, lehet ugy egyszerubb lesz. -
Micsurin
nagyúr
válasz
ParmaBoy #227073 üzenetére
Nem piac, hülye az NKH meg egy némely hatóság...
Tech2-ben ha megnézed akkor jól látszik, hogy a 81kw-os térkép az DTJ számmal van. OPCOM-ban dettó ha tanítani akarod.
Ezt anno megfutottam a hazai márkacsoportokban is és a lengyelben is mert azt hittem sikerült valami lopott / ganézott kocsiba belefutni. -
Micsurin
nagyúr
válasz
ParmaBoy #227070 üzenetére
Mindegyik DTR, nem létezik DTJ. Öntvényben mindig DTR van, forgalmiba kerül DTJ ha a kocsi gyárilag 110 lovas. De egyébként ott is DTR lesz a tényleges motorkód.
Enyém is 110 lovas DTJ gyárilag, ellenben jó ideje a 125 lovas DTR térképpel fut. Adózási stb okai lehettek ennek a teljesítmény variálósdinak.
A forgalmim nekem is DTJxyxyxy, ha benézek a motortérbe akkor meg farkasszemet nézek a DTRxyxyx kóddal.----
Egyébként a szerencsésebbeknek eldurran a két utaskabin fűtéscső közül az egyik (jellemző probléma) és vízhőfok visszajelző hiányában a műszerfal már csak arról szól, hogy túlmelegedett. Többségnek ilyenkor:
-belehúz a hengerfalba,
-vagy megszorul,
-vagy a fej sérül.
Majd eladják a kocsit motor csere után, a kevésbé szerencsésekkel ez városban történik és időben leállítják (ez lennék én) és játszák egy évig a félkarú rablót, hogy most már biztos jó lesz... már nem sok kell neki.Ha valakit pontosabban érdekel a sztori vagy állítja ez egy jó blokk, ajánlom a főtopikban a kommentjeim olvasását. Előtte javasolt egy tál popcorn bekészítése...
-
ParmaBoy
tag
válasz
ParmaBoy #227057 üzenetére
Bár részben visszavonom, ha az első nagy szerviz (vezérlés, folyadékok, esetleg ez-az), átírás, egyebek (egy szett gumi mondjuk, akksi stb.) a vételár felett nem probléma (ami simán még egy fél millát elvisz, vagy többet) akkor lehet nézelődni már bőven.
Rozsdára nagyon kell figyelni, bármit is veszel, ezek öreg autók lesznek és nagyon költséges tud lenni a bódé.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ParmaBoy #227022 üzenetére
ezzel pont azt erik el, hogy hasznaltan felni fognak tole a vevojeloltek, akarmennyire szepre is van kiglancolva az utaster, meg felpolirozva a fenyezes, mert ki akarna egy csili-vili idozitett bombat venni...?
foleg, ahogy a lizingelt, ceges autokat hasznaljak is egyesek -
Kanczy
veterán
-
ParmaBoy
tag
válasz
ParmaBoy #226832 üzenetére
No, egyéb ügyek miatt nem jutottunk el odáig, hogy megnézzük, ma lett volna, de előtte azért ment egy telefon még: mit kell tudni, megvan-e még stb.
A kereskedő bevallása alapján: folyik az olaj keményen, több helyről is, leömlőre is kerül, füstöl., kuka gumik (mondjuk ez alap használtnál), kopogó futómű. Szóval egy lelakott f@s, ami instant szerviz lenne.
Legalább nem kellett menni és telefonban bevallotta, ennyi pozitív.
Ezúttal nem lett a kínálat aljáról jó vétel. Jött a haza 1.3-as odds.
Szerk: közben lekerült a hirdetés, szóval vagy valaki megvette (...), vagy rájöttek, h így nem eladható.
-
rbalint88
addikt
válasz
ParmaBoy #226856 üzenetére
Igy igy. Amikor kitalaltak itthon is, hogy autocsere es megvolt az utod, akkor mondtam, hogy valaszthatnak strategiat:
- kitartott aron felrakjuk, aztan lesz ami lesz, lehet, hogy elmegy egy heten belul, lehet harom honapig se.
- felrakjuk “aron alul”, viszont elmegy tutira par nap alatt.
Haromszor az utobbi verzio nyert, 2 nap, 6 ora, 2 ora gyorsasagokkal.
Amikor kitartott aron volt fent az auto, akkor ket het volt a gyorsasagi rekord, de volt ami kozel fel evig volt fent, vegul olcson ment el, csak kesobb.
Szoval en se indulnek ki feltetlenul az arbol. Aki el akarja adni, az felrakja olyan aron, hogy elvigyek gyorsan -
kenguru99
senior tag
válasz
ParmaBoy #226856 üzenetére
Ha nincs messze, akkor persze meg kell nézni. De azt azért nem mondanám, hogy semmit sem számít az ár. A kereskedő nem hülye, hidd el. Ha ő olcsón adja, annak jó oka van. Ők ráadásul jellemzően a vacak kocsikra is rámondják hogy kitűnő állapotú. Erre meg azt írták hogy "normál"...
Egyébként meg szívből kívánom hogy ne legyen igazam. (de az lesz) -
rbalint88
addikt
válasz
ParmaBoy #226832 üzenetére
Sztem ez egy tok jo auto, egyetlen autonak, de nem erzem azt a tuzet benne, hogy hobbiautonak ilyet vegyek. Nem tudom milyen ceges verdaja van havernak, de valami nagyon alap kategoria kell legyen, hogy ez akkora revelacio legyen ahhoz kepest, hogy megerje a mindenfele hatranyt (koltseg, ido, stb), ami a hobbiauto tartasaval jar. Valami rendes sportautot (hatul hajt) vagy cabriot/roadstert vennek inkabb
De nyilvan mindenkinek masra porcosodik, igy keprol nekem nem tunik fel semmi kirivo.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Felújított számítógépek számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3019, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest