Hirdetés
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Vismajor01 #227678 üzenetére
Lehet egyelőre a hibrid vonalat elengednénk, mert amire kell nem biztos, hogy jó választás lenne a keretösszeget figyelembe véve.
-
válasz
Vismajor01 #227634 üzenetére
Sorry májbed Attix82
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #227631 üzenetére
Dizelt. Par rovid uttol nem nyiffan az ki.
-
válasz
Vismajor01 #227631 üzenetére
Keresd meg Attix84 phórumtársat neki GV van.
-
szebe
addikt
válasz
Vismajor01 #227580 üzenetére
Mennyire kell az emelt hasmagasság?
Grand Scenic/Touran?Hátul 3 fő miatt elég szűk a választék, szerintem valamiből engedni kell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #227582 üzenetére
Korando. Az is teljesen ok.
Ford Kuga-ra is ránézhetnek, bár az se túl nagy.
Dacia Bigster lenne jó méretben de az már 9,9M (igaz zsír új).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #227580 üzenetére
Belefér a keretbe egy Ssangyong Tivoli 1.5T zsír újként pl.
Ha nem kell, hogy pukimentes legyen:
Nissan Qashqai 1,33T
-
Bondix
tag
válasz
Vismajor01 #227544 üzenetére
dj79
Pl? 🤔
-
-
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #227302 üzenetére
Ezeknek egy részét az Outlander nem is tudja
ha fontosak akkor csakis GTE.
Meg úgy egyébként is. Jobb konstrukció mint a Mitsu. -
KoVee84
senior tag
válasz
Vismajor01 #227184 üzenetére
16-tól már van vacsi új cx60 hahun, te 16-18 M keretet írtál.
2025 Santafe 24 M-tól indul.
Ateca = Tiguan Allspace, csak ugye a Seat, mint márka eltűnik, ami néhány év múlva negatívan fog hatni az eladási árra.
Kodiaq jó lehet, de nagyon nem egy liga egy cx60-nal. -
KoVee84
senior tag
válasz
Vismajor01 #227178 üzenetére
Tiguan Allspace 150 LE CRTDI vagy Mazda CX-60 sorhatos 3.3 200LE.
Mindkettő eljár 5-6 körül és duplakuplungus vagy rendes automata van bennük. -
válasz
Vismajor01 #227181 üzenetére
Az X-Trail-t nem nézték, az lenne a Rav4 méretben inkább.
Lehet előnye annak a hajtásnak, hogy a benzinmotort hatékonyabb üzemi tartományban tudják járatni. Ez lehet többet hoz, mint a konverziók miatti veszteség.
Írtam korábban, nekem ennél a VC-T megoldás nem tetszik... -
válasz
Vismajor01 #227178 üzenetére
Valamilyen hybrid suv azt csók.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Vismajor01 #227178 üzenetére
Rav4 hibrid+utólagos hangszigetelés.
-
kcsa
veterán
válasz
Vismajor01 #227159 üzenetére
Egyébként ez nem véletlen, a WD40 nem kenőanyag, remélem nem mondtam ezzel újdonságot. Ugyanígy Kia Ceed ülésnyekergésre sem ez való
-
válasz
Vismajor01 #227154 üzenetére
-
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #227125 üzenetére
A P2008at ugyan nem, de C4X-et en probaltam a 136lovas 50KW-s konfiguracioban. 15fokban olyan 320km-t lehetett menni vele vegyes hasznalatban. A peugeotnal viszont nem mindenkinek jon be az ergonomia (alacsonyra helyezett pici kormany) es a pattogos futomu. (A C4nek vilagbajnok a futomuve)
Inkabb E-Corsat vagy C4et neznek helyette, ha a Stellantistol valsztasz.
Leaf-et en passzolnam(mar a tolto miatt is es a hianyzo akkuhomenedzsment miatt), A Kia Niro melle pedig meg felvennem a Soult a listara. (2019>) -
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #227113 üzenetére
Hyundai Ioniq/Kona
Kia e-Niro, van pár db 7M-ig
Nissan Leaf
VW ID3 alja is van ennyiért -
pepucs
tag
válasz
Vismajor01 #227024 üzenetére
Reformauto ugyan ez BMW-s körökben.
Nagyon rendesek és ügyfél orientáltak, de tudjuk hogy a portéka a lényeg.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #227024 üzenetére
Szerintem ezt tobbszor leirtam mar, de akkor ujra: anno 2020-ban naluk volt legolcsobban vallalhato minosegu peldany, raadasul
garanciavalszavatossaggal, ami nem csak a kapuig szolt. Akkor eppen ok adtak legolcsobban a vallahato autokat, szoval kozel sem fekete-feher ez. -
válasz
Vismajor01 #226951 üzenetére
Azért másoltam be, mert ez egy nevetséges "ajánlat"...
A korábban említett X-Trailnél már korrektebb a téma:
----------------------------------------
#226950 BigBlackDog: Igaz az eggyel korábbi, meg 1.5dCi 4x4-es Dustert Izlandon megkedveltem. Az amit tud, nem akar több lenni, nem státuszautó. Ilyen egyszerű.
Ez az új meg azért már pofás is lett. -
válasz
Vismajor01 #226929 üzenetére
Manuális klíma mindig csutkán megy. A hőfokszabályzóval ehhez állítasz hozzá manuálisan annyi fűtést ami neked épp kellemes hőérzetet ad. Ahová beállítottad azt tartja.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Vismajor01 #226929 üzenetére
Van, hogy ráírják, csak minek. Folyton utána kell állítani. De pl az ezen lévő jobb oldali tekerő az borzalmas, sokkal könnyebb az automatán kapcsolgatni, hogy hova fújja, mint ezen nézni, hogy a kis jelzést most épp jó helyre tekered-e, úgy, hogy a piktogramok takarásban vannak. Meg ha épp regenerál, nem kapcsol automatán belső keringtetésre, azt nyomogathatod mikor megállsz majd elindulsz
Az automatát beállítom 21re, és ahhoz tényleg max akkor nyúlok, ha a szélvédőről kell lenyomni a párát, ami 1-1 gombnyomás.
Legjobb meg úgyis a hangvezérlés amihez oda se kell nézni -
válasz
Vismajor01 #226925 üzenetére
Nem vagyok erre érzékeny amúgy is csak akkor klímázom ha már tényleg meleg van. Ez általában ~28°C feletti külső hőmérsékletet jelent addig simán elvagyok résnyire leengedett ablakokkal. Hőmérsékletet belövöm 20°C-ra és beállítom úgy, hogy az ablakra fújja ne közvetlenül rám és annyi, rá se nézek többet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #226925 üzenetére
Nekem az automatát folyton csavargatnom kell a VAG-okban, hogy hova fújja mert vagy a lábam fagy le vagy fentre nem tol elég hideget.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #226910 üzenetére
A váltófülek megpöccintésében nincs semmi kihívás, se endorfin.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #226906 üzenetére
Ez csak gonoszkodás volt részemről, de hidd el, jobb az a 70 nyamvadt póni kézivel, mint egy 4 sebességes automatával.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #226903 üzenetére
Mondjuk nem egy Yarisból kellene kiindulni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #226815 üzenetére
Fl eGolf most epp 5M felett kezdodik hahun, de 5-5,5 kozott mar van jopar darab. Tavaly ev vegen meg volt kb 5-10db 5M kornyeken, abbol 2 jol felszerelt volt (lcd muszerfal, keyless, ulesfutes, kamera), de mara elfogytak.
Ioniq az ilyen premium Prius feeling, hely tobb benne, mint a Golfban es ha megis azzal kell messzire menni, gyorsabban toltheto. Ja meg a villanyosokban alaparas volt az Infinity hifi, ami eleg jol szol rendesen beallitva, rendes forrasrol hajtva.
1.gen Leafet nem vennek. Bajos akkuk, csunya, nem is tagas… annyira viszont nem olcso.
i3 ellen a toreskarbol javitas lehetosege/koltsege (es emiatt a casco koltsege), valamint a hatso ajto szol leginkabb reszemrol. -
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #226815 üzenetére
Ioniq tutira van.
-
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #226813 üzenetére
5M határig megfontolnám az Ioniq -t illetve e-Golfot (fl utáni nagyobb akkus). Leafnél mindkettő jobb. De valószínűleg a 60ah i3-nál is.
i3 pl. nekünk gyerek miatt kiesett, egyikőjük még sokáig nem tudja majd bekötni magát úgy meg szopás a szűk hátsó nyíláson behajolgatni. -
ParmaBoy
junior tag
válasz
Vismajor01 #226705 üzenetére
A zoe tenyleg nem birja az 1 fazist, azaz csak nagy veszteseggel es ido elotti meghibasodasokat okoz. Illetve a futomu is alul van tervezve, surun keri a torodest.
Leaf-bol az elsonek borzaszto a homenedzsmentje (levego huti az akksit), gyorsan degradalodik.
Az soul ev-nel hallani meghajtas hibakrol, csapagyasodasrol (ugye-ugye,nem csak a belsoeges, a mosogep is tud)
En az i3-mat vinnem, vannak hulyesegei (gumimeret pl), de van csak i3-ra szakosodott muhely is itthon, szoval nem felnek tole.
A focus passz, en felvennem a listara az e-golfot, nincs nagyon hibaja es auto szeru auto (7-es golf alap, ami a kozmegegyezes szerint a legjobban sikerult), ott a facelifttel duplaztak az akksit (36kwh), olyat keresnek, bar a prefacelift is birja az 50km-es etapot.Koltseget mondjuk nem irtal, azzal lehetne boviteni/szukiteni.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Vismajor01 #226705 üzenetére
Erre valaki valamit? Vagy csak Micsurinnak jár a figyelem
-
szebe
addikt
válasz
Vismajor01 #226705 üzenetére
Zoe ne akkubérlős konstrukció legyen. Nem tudom pontosan ez meddig tartott/hogy deríthető ki, de ezt szoktam még feljönni, mint negatívum
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
Vismajor01 #226627 üzenetére
Tipikus hiba az 1.6 hdi esetén, hogy turbóhiba, berakják az újat, de a turbó olajzónál lévő szitaszűrőjét nem cserélik, ami el van tömődve és az okozta a turbóhibát. És öli meg a következőt.
Nem állítom, hogy itt is ez van/volt, de vannak nyűgjei, amikre figyelni kell(ene), de mivel óriási darabszámban gyártották, ezért van bőven szaki. -
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #226624 üzenetére
Igazából ha nem tudsz részleteket akkor azt is írd oda, hogy amúgy fogalmad sincs mi baja volt, stb. mert félre vezet.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #226620 üzenetére
Igen csak ha valaki rákeres a motorra mit lát?
Tesómnak volt 1.6d C4 Grand Picasso, rálocsolt kb 1 millió forintot majd motorhibásan eladta inkább a fenébe.
Ez ne mond, hogy nem azt mutatja, hogy szar a motor általános.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Vismajor01 #226620 üzenetére
Pörögni?
Tetyám, tettem egy általános megállapítást, hogy nem minden fekete fehér.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #226616 üzenetére
Tehát egy 20 éves autóra rá kellett költeni 1M-t az sok?
Főleg egy sokat futott, idősebb dízel esetében
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #226614 üzenetére
Mennyiért vette az autót? Mennyi km-el?
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #226611 üzenetére
Te most a hiresen megbizhato hibrid Lexusra fogsz ennyit locsolni, de attol meg nem szar az osszes
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
Vismajor01 #226611 üzenetére
Jól hangzik...
Thx!
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Vismajor01 #226593 üzenetére
Azért mert azon kevesebb drága dolog romlik el
inkább a benzinkúton fizetek apránként.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #226593 üzenetére
LPG köll
-
válasz
Vismajor01 #226593 üzenetére
Vannak, akik szeretnek tankolni járni. Én baxottul rühellem, így csinálnak elektromos hatótávot, hogy nincs már 5l alatt fogyasztó dízel 65-70l-es tankkal, helyette van 7-et zabáló benzines 40l-es tankkal.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vismajor01 #226498 üzenetére
Ha az autó többi része rendben, akkor elgondolkoznék rajta azért.
-
lsc
nagyúr
válasz
Vismajor01 #226498 üzenetére
Toyota motoroknál a láncos vezérlés ritkán megy szét, nem egyszer 500+e km bírnak a gyárival. A másik ezt a motort nem ismerem, de nem egy motorjuknál van hely a dugattyúban a szelepeknek. Akkor lehet gond ha a lánc szakad, de lásd feljebb.Amennyiben szíjas motor akkor semmi.
-
zgospel
őstag
válasz
Vismajor01 #226505 üzenetére
Azzal kezdeném, hogy nem értek hozzá.
De () ha átugrik a vezérlés akkor a szelepek belevernek a dugattyúba, kérdés hogy mennyire ugrott át, ha csak 1 fogat, akkor a hengerfejet nem valószínű hogy fel kéne újítani, ha többet átugrott, akkor erősen benne van a pakliban.
Nekem a tömítéskészlet tűnik drágának a listából, egy gyors kereséssel amiket találtam minimum 100 ezerrel olcsóbban vannak, igaz utángyártott.
A termosztátot és vízhűtőt nem annyira értem miért kell cserélni emiatt. Vagy azokat ettől függetlenül is cserélned kellett volna már? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #226505 üzenetére
Ha mar szetkapjak akkor az egeszet gatyaba raznak. Inkabb a bontott moci.
-
gyulaszu
senior tag
válasz
Vismajor01 #226505 üzenetére
Lehet úgy gondolták, ha már ott van, akkor legyen egy teljes felújítás...
-
zgospel
őstag
válasz
Vismajor01 #226498 üzenetére
Mondtam, hogy a vezérléssel van a gond
Viccet félretéve, húbazmeg, sajnálomAz okát tudni? Ki lett hagyva egy korábbi csere?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #226498 üzenetére
U ba...
Ők cserélték a vezérlést is?
-
válasz
Vismajor01 #226498 üzenetére
:/
bontott motor esetleg -
ParmaBoy
junior tag
válasz
Vismajor01 #226498 üzenetére
Ijj
Mennyi benne a méter?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #226449 üzenetére
Füst alapján lehet mindössze egy lyukas kartergáz cső is.
-
zgospel
őstag
válasz
Vismajor01 #226449 üzenetére
3MZ-FE akkor a motorkód elvileg. Így hirtelen azt találtam róla, hogy a változó szelepvezérlésnek lehetnek gondjai (ez mondjuk bárminél előfordul előbb-utóbb).
Ha szarul jár a motor, akkor az simán lehet a rossz vezérlés miatt. Lehet egy komplett vezérléscserével megúszod. Így fórumon, látatlanban persze -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #226449 üzenetére
Kihez vitted? Vmi guruhoz?
-
zgospel
őstag
válasz
Vismajor01 #226441 üzenetére
Melyik motorkód? Mi a hiba?
Az elmúlt napokban nehezen tudtam esténként elaludni, úgyhogy unalomból elkezdtem nézegetni milyen V6-os autók kaphatók 3-6 millió között, és az maradt meg a fejemben, hogy mindegyik V6-nak a láncvezérlését előbb-utóbb ilyen kor és futás mellett cserélni kell, ami egy nagyobb összeg (néhány hirdetésben írtak számokat 800e és 1.2m között). Ezen túlmenően a Nissan 3.5-ös és 3.7-es V6-osáról azt találtam, hogy nincs típushibája se nyűgje. Csak itthon ilyen motorral szerelt autó nagyon ritka, Infinitiben is.
A Lexus GS300-ban lévő V6-ról találtam a vezérlésen túlmenően még valami ketyegő bomba problémát, de nem emlékszem már konkrétan mi volt.
Illetve a Mercedes V6-okról is a konkrét hibákra már nem emlékszem, csak annyit raktározott el az agyam, hogy a vezérlésen kívül van még valami baja.Oké, hogy ezeket 15-20 évente egyszer kell ezt így rendberakni, drágán, és utána golyóálló a következő időszakra. Csak hát na...
-
herrká
senior tag
válasz
Vismajor01 #226357 üzenetére
Köszi!
-
válasz
Vismajor01 #226348 üzenetére
"Sőt 8milla már az alja az új benzines PHEV volvoknak"
akkor ezt nem értem -
válasz
Vismajor01 #226349 üzenetére
Ez is 45 km-t mutatott feltöltve, de 25 km-t ment el a valóságban.
(munkahelyi ingyenes töltőoszlopról, ill. garázsban töltöttem - engem pár hónap után idegesített, hogy "muszáj" tölteni)
Visszanéztem egy nyaralásos fogyasztási adatot, határ - dalmácia - HU: 7,48 gázolajből.
-
válasz
Vismajor01 #226345 üzenetére
milyen benzines phev volvo van 8-ért újonnan?
vagy valamit nagyon félreértek (újonnan egy V60 PHEV az 23 méter) -
Pfiucska
aktív tag
válasz
Vismajor01 #226301 üzenetére
~4 mihályért vettünk - november elején - a családban 1gen leafet a széria végéről. Km óra 54.000-t mutatott, kb 75%-os az akksi (miutan kimerte egy szaki). Realis hatotav telen (elovaros+varos) 100-120km max.
Hosszabb tavon akksicserevel kell szerintem szamolni. Amugy jo auto, kenyelmes ilyesmire, megfelelo meret, gyors futes stb. -
szebe
addikt
válasz
Vismajor01 #226291 üzenetére
Szerintem minél több pálcás 1gen Leaf
Hahu alapján ennyiért van még trio (ion, czero, miev), de kérdés hogy abba bele mered-e ültetni a családot
Meg van Zoe, ott nem tudom van-e még akkupara (akkubérléssel lehetett venni először), meg nem szereti az egyfázisú töltőt. -
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #226263 üzenetére
Csak hogy tutira ugyanarra gondolunk:
Kia Soul EV
Kia E-Soul
Az elsore gondolsz? Mert technikailag elegge kulonbozik a ket generacio. -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #226263 üzenetére
Mar ket eve is volt jo par akkuhibas es csokkent hatotavos, mostanaban szaporodnak a problemasak, szerintem darazsfeszek. Csak olyat vennek, ahol felujitottak az akkut.
-
Neoteric
addikt
válasz
Vismajor01 #224297 üzenetére
Chrysler Pacifica. Tavasszal usaban ilyet hajtottunk, imádtuk. Van belőle plugin hibrid is. Második sor ülések olyanok mint az elsők, illetve a hátsó kettő súllyeszthető. (Mi így használtuk, 4-en mentünk sok csomaggal.)
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #224480 üzenetére
Facelfit elottit nem erdemes venni. Kicsi akku, -20le, regi belso, regi kulso, ehhez kepest nem sokkal olcsobb, mint a fl utani. Multkor volt fent egy 4,3-ert, az el is ment gyorsan, van 5 alatt most is, de azok sokkal kopaszabbak, 5-ert mar van tobb aid-s, keylesses is.
-
Yany
addikt
válasz
Vismajor01 #224442 üzenetére
A Nissannál már tök régóta fut. Persze mikor vettük, az volt a duma, hogy mittomén meddig el kell dönteni, mert az akció csak addig fut. Aztán azóta is folyamatosan.
Azt a 8-9 millát benéztem, inkább 10-nél indul (legalábbis ha 0 THM-mel veszi az ember) és amúgyis minimum N-Connectát javaslok a leendő Qashqai tulajoknak. De mondjuk pont a 0 THM miatt én egy percig sem filóztam azon, hogy e-Power. Az a hajtáslánc egyszerűen tökéletes az én igényeimnek ezer szempontból is. Persze azon nem keveset filóztam, hogy kell-e az új autó, de a Qashqai amúgyis eltalálta a legtöbb igényemet, még engem is meglepett. Sajnos napjaink hírözönében egyszerűen elvész, hogy mennyire ISZONYAT jó az e-Power. El kell menni és kipróbálni... aztán meg alkudni. Mindenhol lehet. Kell is, nem veszik az autókat, most a vevő diktál.
Még valami: a Gablininek feljött ilyen 4.6M-s ajánlata és utána a készletben böngészve találtam még pár igen komolyan akciózott példányt... errefelé érdemes az akciós-készletes darabokat leszűrni: [link]
Szerintem kizárólag 0 THM-mel érdemes venni (akkor is, ha megvan rá a lóvé), N-Connecta fölött (szerintem Tekna megéri) és aki megteheti e-Power. Részletfizetésnél nem drasztikus a különbség 12 vagy 15 M között, viszont egyszerűen más dimenzió.
szerk.: van most egyetlen darab Tekna+ (ez a top felszereltség) e-Powerrel. Brutális 5M feletti kedvezménnyel, de nem tudom, hogy 0 THM melett is érvényes-e. Alkudni érdemes erre, ha ezen múlik, viszont ha sikerül, azonnal vivős!
-
iZol92
csendes újonc
válasz
Vismajor01 #224442 üzenetére
Opelnál is van:
0% THM ajánlatok
Rokonok tavaly ősszel vettek így Corsát. 2 milliót kaptak 0% THM-re, 3 évre. -
Veron
addikt
válasz
Vismajor01 #224442 üzenetére
Nissannal, de akkor nem az akciós árakkal számolnak.
-
F-ECT$
titán
válasz
Vismajor01 #224436 üzenetére
Hát ha végig fix, akkor kb semennyire
(Mi is vettünk fel babavárót, 0% kamat, fix törlesztő 20 évig. 3 évvel volt elhalasztva az első részlet fizetése, szóval már most kb 40%-ot inflálódott a felvett összeg.)
Hogy ON is legyek: a 0% THM-es konstrukciók 5% feletti inflációnál eléggé megérik
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #224404 üzenetére
Hmm, az még tetszik is. Köszi! Felvettem a listára.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #224402 üzenetére
Ááá, ismersz csak használt. Árban olyan 4-5M max (átírás, szerviz nélkül).
-
válasz
Vismajor01 #224356 üzenetére
+1 az XC40-re, bár 10m alatt jellemzően dízelek lesznek, de van pár mild hibrid benzines is (B3) és úgy tűnik a kínai 3 hengeres Volvo/Geely motorokkal nincs nagy baj, azon kívül persze, hogy Wartburg hangjuk van.
a CX-30 szerintem ronda, és az infotainment is maradi
az új HR-V-ből 9,5 a legolcsóbb hahun, a többi inkább 10-11 között van, nem tudom mennyire rugalmas a keret
esetleg egy 1.5 TSI T-Roc? vagy másik -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #224356 üzenetére
Szomszed csajszinak van A250e mekafull, hat a minosegi belter sztem nem ezt jelenti
-
válasz
Vismajor01 #224297 üzenetére
Ha 5 személy tényleg kényelmesen akar menni, és fontos a tolóajtó, akkor bizony Sharan/Alhambra, illetve tboldi által linkel Voyager.
Nagyjából más nem is jut eszembe.
(Ettől még lehet - itt most nem gondoltam a kisáruszállítós-dobozos autókból átalakított személyautókra, mert ott még van pár.) -
szebe
addikt
válasz
Vismajor01 #224293 üzenetére
Személyautó jellegűből talán csak az Alhambra/Sharan, esetleg Mazda 5 (ha még nem porladt el).
Aztán jönnek a dobozosból átalakítottak, Caddy, Combo, stb ahol azért a hátsó sor komfortja minimum kérdéses, mert gyakorlatilag a csomagtérben utaznak. De legalább a hosszabb verziók esetén 7 személlyel is van csomagtér. -
válasz
Vismajor01 #224293 üzenetére
Sharan, Alhambra. Egyel kisebb C-Max Grand.
De kérdés, hogy hány utas akar kényelmesen utazni egyszerre. -
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #224293 üzenetére
Európában ez volt: Lancia Voyager (csak példa)
Semmit nem tudok róluk azon kívül, hogy nem is igazi Lancia, hanem csak az említett Dodge átcímkézve.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #219653 üzenetére
Rohadt vastag a V60 ulese, nagyon eszi a hatso labteret. Nekunk ugye eGolf van, az csak sima otajtos, de egy Golf kombi egyertelmuen tagasabb, mint a V60. Labterben ha nem is nagyobb a Golf, de kisebbnek se mondanam semmikepp.
-
kisza25
félisten
válasz
Vismajor01 #219653 üzenetére
Focvisnak is volt v60 phev, elötte meg utána golf, szerintem úgy azért össze lehet hasonlítani
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Vismajor01 #219515 üzenetére
Mert 10 évesen minden akksi durván degradálódik, és azon kívül más költséges alkatrésze nincs.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #219416 üzenetére
IS200 eleg gyenge sajnos. Egy kompresszor vagy turbo kellene bele, hogy a futomuhoz eleg eros legyen.
Vagy lehet IS300-at venni, aztan konvertalni manualisra, mert itt csak 4sebesseges automataval arultak.
Ja meg husz evesek, rozsda, egyeb problemak… Szoval inkabb hobbiautonak ajanlanam.
4 millaig ma sajnos nem lesz nagy tuzijatek, szvsz 2milla korul nem kapsz erdemben rosszabb autot, mint 4misiert -
pepucs
tag
válasz
Vismajor01 #219416 üzenetére
Egyre hosszabb a figyelő lista és kevés a szabi
-
szabonagyur
félisten
válasz
Vismajor01 #219281 üzenetére
Legtobb FB csoport egy kabare, amiket olvastam tobbet Scross, Honda tema..
-
Gombinyó
őstag
válasz
Vismajor01 #219281 üzenetére
Voltam tag, jókat derültem ott is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #219271 üzenetére
Ott az e-service, valószínű Sztyopa is.
-
válasz
Vismajor01 #219271 üzenetére
Gondolom, valami elektromos autós, főleg Leaf csoportban. Ezt már rád bízom, FB-om sincs.
-
válasz
Vismajor01 #219220 üzenetére
Meg fogom kérdezni a napokban!
Valami UK rendelést magyarázott talán, de bizonyára itthon is elérhető, ha a 300-as beszerelést említette. Tényleg rohanás van, 5 percet beszéltünk 3 témában.
-
zgospel
őstag
válasz
Vismajor01 #219155 üzenetére
A V40 nem stimmel, egyterűt vagy kombit keres a kérdező 3 millióig. A V40 se nem kombi, se nem nagyon jön ki 3-ból, afölött indul a kínálat legalja.
Nem a V60-ra gondoltál? Bár 3 millióból még az is szűkös.
-
zgospel
őstag
válasz
Vismajor01 #219136 üzenetére
Kapni egyáltalán Hibrid Rav4-et 5-6 millió között?
-
footy
addikt
válasz
Vismajor01 #219136 üzenetére
En sokat gondolkoztam korabban a Rav4en, a hajtaslanc valoban bombabiztos, de van nehany alkatresz ami nevetsegesen draga tud lenni.
A FB csoportban tobben panaszkodtak csomagterteleszkop hibara aminek a javitasa 6-800e huf, de a fejegyseg javitasa sem sokkal olcsobb. -
saen
veterán
válasz
Vismajor01 #219059 üzenetére
Létezik racionális élethelyzet, ahová kell a nagy autó. Viszont megnézve, hogy milyen kocsija van, mekkora a keret és mit szeretne, én is maradnék az okosabb pakolásnál. 4.5m-ból egy 5 éves Focus kombinál nagyobb kocsit amibe szivesen beülnék én szerintem nem tudnék venni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #219056 üzenetére
Teljesen mas helyzet, ha valami oreg/tenyleg pici/a celnak nem megfelelo autot akarnak lecserelni vagy ha egy olyat, ami amugy hasonlo kategoria es kvazi rosszabba ulne at jo esellyel.
Ha 20 eves focus lenne a kiindulasi alap, az en valaszom se ez lett volna.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #219049 üzenetére
Nem szokott nepszeru lenni az a velemenyem, hogy meg kell tanulni 1: eldonteni, mit kell tenyleg magaddal vinni 2: azt normalisan bepakolni.
Ha most 1 v 2 gyerekhez elkezd mindenki egyteruket meg suvokat venni, akkor a nagycsaladosok mivel jarjanak majd, csuklos Ikarus-szal?Egy mai kompakt kombiban siman el lehet lenni 3-4 embernek. Nalunk egy i30 kombi van, ha nagyon sok cuccal mennenk vele, akkor max berelnek hozza tetoboxot, de azert nem jarnek egesz evben egy feleslegesen nagy autoval, hogy a nyaralasra a medencezos unikornist felfujva tudjam vinni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Vismajor01 #218892 üzenetére
Ennyiért épkézláb Mini, aminek nem foscsi váltója van és/vagy nem Prince motoros?
Fiat 500 okés, de nagyobb a hype körülötte, ezért jellemzően drágább is, mint az általam linkelt Ypsilon, ami pont ugyanaz pepitában.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #218882 üzenetére
Annal ez nem kunszt.
-
alázógyík
addikt
válasz
Vismajor01 #218882 üzenetére
Na jó, azokkal dupla ennyi km-nél sincs gond.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest