- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #229750 üzenetére
Road presence szempontjából viszont érthető. Saját tapasztalat, hogy a Honda és a Suzuki elé minden szívbaj nélkül kivágnak, vagy nem adják meg az elsőbbséget, az Alfával viszont ritkábban fordul elő ilyesmi. 🤷♂️
-
Gombinyó
őstag
válasz
Eugene Roe #229750 üzenetére
Valahogy így: [link]
Egyelőre mi is "szorongunk", mert mögöttem ül. Ha nagyobb lesz és elér addig a lába, hogy térdnél be tudja hajlítani, akkor jobban el fogunk férni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229750 üzenetére
Próbáltam én is ezt a nem 10 centinkánt gurulok előre de vagy bevágnak elém, vagy dudálnak, hogy menjek már.
Pedig amúgy tök valid amit írsz.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Eugene Roe #229743 üzenetére
Nem kell égi meszelő gyerek, elég ha kicsi és még nyújtott lábbal ül a gyerekülésben...
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #229714 üzenetére
Egy 4, egy 1 éves meg egy szeptemberben születő mellé egyértelműen kevés lett volna az Scross már.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229636 üzenetére
Jah a korai TSI-k lánc vezérlése is milyen tartós volt. Ja nem...
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #229637 üzenetére
Szerintem Te most altalanossagban beszelsz. Amivel egyet is ertek. De itt egy olajban futo vezermuszijas 1.0 ecoboost a szoban forgo technika.
Szerk: ja, latom, h irod is, h altalanossagban.de az 1.0 ecoboost eseten teljesen mas a leanyzo fekvese, kapott egy eros modositast, amikor lancos lett. Onnantol nem az instant "ne vedd meg" kategoria.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #229632 üzenetére
De, dragitja. Es jelentos kockazat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229632 üzenetére
Azért ez erősen típus függő is, meg persze hogy belevaló olajjal volt-e használva.
-
válasz
Eugene Roe #229418 üzenetére
Ja ezt feleségem is keverte amikor néztük őket (C-HR és HR-V)...
-
válasz
Eugene Roe #229412 üzenetére
Új CR-V 12-13 milláért? Hol? Én 18-nál láttom a belépőt. 12-ért tuti vétel újként. Nem H-RV-re gondoltál?
-
Neoteric
addikt
válasz
Eugene Roe #229381 üzenetére
+ ZRV + CRV
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229374 üzenetére
ZR-V-t láttam élőben az egész pofás a Sport felszereltséggel.
-
Kinder
senior tag
válasz
Eugene Roe #229356 üzenetére
Igen, az is emészthető még
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Eugene Roe #229323 üzenetére
TSI-ről volt szó.
-
Kinder
senior tag
válasz
Eugene Roe #229351 üzenetére
Én nagyon rég vezettem benzines élményautót, úgyhogy ehhez nem tudok hozzászólni.
Tusztában vagyok az adatokkal, de ennyi.
Viszont a Model3-mal nem nagyon tudsz mellélőni, ha megvan a töltési lehetőséged, és még garis pár évig. -
Kinder
senior tag
válasz
Eugene Roe #229348 üzenetére
7-8 év gari van, addig ami baja van, nem a te gondod, én így értettem.
De új autónál tökmindegy, hogy milyen a hajtás, 5 évesen a felénél egyik sem ér többet.
Ez az eladónak nem jó, a vevőnek viszont szuper. -
Kinder
senior tag
válasz
Eugene Roe #229339 üzenetére
Azért a Performance rendesen odavágott, tolta a seggét
ha kellett, ha meg kapaszkodni volt szükséges, akkor azt csinálta. Nem tudom, hogy programozták, de egész egyszerűen mindig azt csinálta, amit én kitaláltam.
A BMW kirakja a farát, aztán elveszi a gázt, hiába taposom. De kényelmesebb, luxusabb, sokkal jobban van összerakva, viszont a hajtáslánc menetkultúráltsága nagyságrendekkel rosszabb, mint a Tesláé, a megállás meg egy pedálos módban totál fos. 100-ból 99-szer akkora zöttyenéssel áll meg, hogy tiszta ciki. Vagy mondjuk leparkolok valahol, P-be rakom, és ha egy kicsit is lejt valamerre az út, akkor gurul arra 5 centit, és majd a "váltó" megfogja egy hatalmas bólintással. Az elindulás/kiparkolás innen egy rántással kezdődik.
A Teslánál soha nem volt ilyen, az soha semerre nem gurult, nem rántott semerre. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229340 üzenetére
Király, akkor már csak alig 50%-ra vagyok tőle.
Ha megszalad akkor veszek egyet boltba járni a Subarum mellé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229303 üzenetére
Pedig pont azok veszik a raj verdakat es nem az SX4-et.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229274 üzenetére
A 6 litert országúton max. De az is városon kívül van szóval valid a hsz-em.
-
zsoltictrl
csendes tag
válasz
Eugene Roe #229172 üzenetére
bzom benne nem lesz olyan nagy gondja hogy ekkora tömeget kell megmozgatnia, majd valahogy kitapasztalom miként mennek a dolgok ennél a merci modellnél, de az olaj már biztositva lesz hozzá hogy birjon minden km-et
-
zsoltictrl
csendes tag
válasz
Eugene Roe #229159 üzenetére
akkor az a 2000 rpm nem lesz neki olyan fájdalmas nehéz autópályán de ilyen évi 16.000km meglenne
leginkább kanyargós vidéki utakra mennék vele az tutii, ahhoz akkor 0W40 nem árt megkéri gondolom hogy ne legyen utána nagy baja -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229165 üzenetére
E400-ak meg S450-ek, V300-as. Nem csak motorikus gond volt velük. Beázó ECU, rendszeresen behaló klíma kompik, beeső oldalablakok/széteső emlőmotorok...
Ez már nem az a Merci ami volt 10-15 éve.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229161 üzenetére
Ezek benzinesek voltak.
-
zsoltictrl
csendes tag
válasz
Eugene Roe #229154 üzenetére
az EUro 6 akkor bekorlátozta sajnaa
inkább legyen megelőzve időben a gondok az olajat a legjobbat kapja majd -
zsoltictrl
csendes tag
válasz
Eugene Roe #229135 üzenetére
Azthittem már minden Mercedes motor teljesen kiforrot hogy tényleg megbizható kényelmes felsőkategóriás autot vesz az ember akkor ezt meg is adja, lehet inkább akkor egy C-osztály lesz hosszú távra kell és legalább 2 Literes motorral, az olaj csere 8000km gondolom kötelező hogy lé szolgáljon a Liqui Moly 10W-30 longlife III is jo nem ?
-
zsoltictrl
csendes tag
válasz
Eugene Roe #229131 üzenetére
Szoval akkor nem minden olyan szép mint külsőleg mert nagyon megfogott, de hogy a motorja ilyen kaki
mert igazából a 250-és 2000ccm motorral még jó lehet de csak benzines bármelyik modellből csak az érdekelne, talán a C osztály az újabb széria abból is inkább a C300 benzin a megbízhatóbb ? A nagy kijelző benne annyira nem vonz csak annyi, de amit linkeltél azt lehet át fontolom
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #229062 üzenetére
Hybridhez ez nem jo, elvben ott nincs tuning meg.
Ez csak a korabbi K14C hybrid elotti.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #229068 üzenetére
Sima, akkor lekapcsolod aztán mérjenek csak.
-
válasz
Eugene Roe #229062 üzenetére
Én ehhez nem vagyok elég bátor, én autómban nem lesz ilyen (mondjuk egy darabig turbós suzukim sem lesz, most megvannak az autók egy darabig, max még egy kicsi jöhet a gyerekeknek de az biztos nem turbós lesz).
-
válasz
Eugene Roe #229050 üzenetére
250 nyúlmókus felett mindenhez az járt egy időben
-
válasz
Eugene Roe #229047 üzenetére
az MQB autókba szerelt olajos DSG se rossz (DQ250)
figyelni kell rá, de mire nem? -
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #229035 üzenetére
Tippre kint keres mivel mond roman hirdetes.
-
lockdown90
senior tag
válasz
Eugene Roe #229010 üzenetére
melyik mercid van?
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228996 üzenetére
2022es Scross (Rav4 kinezet) vs tavaly ami volt legujabb Xceed (neztem akkor minden felet is, Taigo, Tcross, Troc, Formentor, Sportage, Tucson, G8).
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228993 üzenetére
Azert nem papir mar. Csomagter nagyobb, egymas melle tettem oket taval amikor az is kalapban volt.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228987 üzenetére
Belul joval kisebb mondjuk, nekem bunkerszeru pedig 180 alatt vagyok.
Anyagminosegre sem vagyok meggyozodve hogy jobb pedig gold vagy platinum volt a felszereltseg amit neztunk.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Eugene Roe #228987 üzenetére
Na igen, a fő ok a cserével kapcsoltban pont ez volt, hogy elmúlt 7 éves és ki tudja, hogy milyen hibák fognak előjönni.
A Kia-Hyundai vonalon is van egy-két jónak tűnő opció, de azért a megbízhatóság és garancia (értelmezése) miatt kicsit félnék ajánlani egyértelműen onnan bármit.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Eugene Roe #228849 üzenetére
Jól gondolom hogy nem A vagy B osztályban volt nekik?
Ezekek keresztmotorosok... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228850 üzenetére
Zalaegerszegen van a Toldi dizel szerviz
csak VAG-l foglakozik, asszem 4 auto is befer egyszerre muhelybereggel odaviszed az autot, hogy pl hengerfejes, delutan viheted el keszen
muhelynel sajat kis raktara van napi fogyasu alkatreszekbol, amiket hetente 1-2x feltoltenekvan kb 15-20 hengerfeje, ugyhogy ha mesz pl egy 2.0TDI-vel hogy ez meg az van vele, a polcrol leveszi a felujitottat, van csitti uj veztengelye is polcon ha a tieden kopott lenne butyok (TDI tipushiba), befecskendezo csucs szettek bemerve polcon (tobb csomag), tomiteskeszletek polcon, hidrotokek polcon (szinten tipushiba), vezerles szett polcon.... olajszivattyu hatszogtengelye... szoval minden, ami kell hozza
a te leszerelt hengerfejed megy a felujitoba es par nap mulva jon vissza hozza a polcra egy kovetkezo ugyfelautohoz
reggel ad egy csereautot, hogy addig menj be a varosba nezlodni, turistaskodni, du 2-3 korul csorognek, es mehetsz haza a sajat autoddal
biztos jol is fog a ceruza, hogy ezt igy csinaljak, de ilyen melo mashol az ugy nez ki, hogy hagyd itt az autot es majd ranezunk...
aztan meg ket het mulva is ott all, aztan raaaaneeeeznek, fuu ez meg az kell, aztan amikor ujra felszabdul az emelo akkor megcsinaljak, es egy 1 honap utan visszakapod keszennemtom mashol ahol egy adott gyartora vannak beallva miert nem igy mukodik, hogy maaajd ez meg az lesz, mert amig elmegy az ember a Unix/Bardi-ba vagy az alkatresz kiszallitora varnak, de addig egy fel autot szet lehet szedni
sokkal gyorabban porog az egesz es egysegnyi ido alatt tobb auto forog atpl 50k-val tobbe kerul igy, akkor azert varsz egy honapot?
az alkatresz akkoris ugyanannyiba kerul, ha polcrol veszik le, vagy elbattyognak erte, vagy kihozza a futar...csak utobbiaknal orak mennek el a semmiert, amig ezzel foglalkoznak vagy erre varnak
-
Zola007
veterán
válasz
Eugene Roe #228748 üzenetére
Az egyik használt aminek mentettem a JSZP adatlapját csak az érdekesség miatt:
2020/09 - 95 kW - 129 LE - K14D1049354, ez volt 7.5 millióúj S-Crossra téligumi szettel, forgalomba helyezve adtak 8.4M árat, de még talán lehetett volna belőle faragni.
Azt mondta kereskedő, hogy az is K14D, tehát a 4 henger DOHC 16 szelep kamuhibridSzerintem ez tök ugyanaz az 1.4 boosterjet motor
Műszakilag nem véleményezem, de az árazás mindenképpen érdekes.
Nekünk is volt Suzukint, de szerintem indokolatlanul magas a használtak ára. -
scream
veterán
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
Nagyon tetszenek a 6-osok, de dízelről nagyon sok rosszat olvasni - van pár Mazdás ismerős, ők az RX6 Wankel-nél kicsit kevésbé macerásnak írták le azt a korai 2.2 dízel motort, szóval az felejtős.
Benzines 6-os meg kb dupla áron van (Revo/Revo Top).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
A benzin okés, a dízel biztosan rosszabb a hasonló kategóriás VAG-nál. Az új 2.0 190 lovasa olajtemető lett, de MQB-n még az is rendben volt.
#228612 Qru: Az 2-es Superb nehezebb, és gyengébb volt, mégis bőven elég volt mindenre, szóval szerintem a 150 lovas 3-as Superb is szedi a lábát. Amennyit fojt rajta a környezetvédelem, annyival erősebb is.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
De, roszabb. Es tobbet is fogyaszt, a 175 lovas 2.2 automata (revo mondjuk, gyari 19-es kerek) vegyesben 7.5 siman.
Mondjuk alsonemediben jo arcok, de ha ilyet vesz, lesz ideje haverodni. (Es a szervizvezeto Marci privat autoja egy vag tdi...)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
A korai 2.2 dizel nem.jo, azt kerulje.
-
F-ECT$
titán
válasz
Eugene Roe #228538 üzenetére
Nem feltétlenül kell "visszatermelnie" az árkülönbözetet az üzemanyaggal egy elektomosnak, elfogadom, hogy az drágább.
Országon belül 100-120 km-re megyek el, ez simán megvan oda-vissza is töltés nélkül.
Évi 1-2 alkalommal befigyelhet külföldi út is, de annyi kompromisszmot bevállalok a hosszabb utazási idővel.
-
tibbike01
őstag
válasz
Eugene Roe #228476 üzenetére
Jól értem, hogy a száraz kuplungos váltóban is 2 kör olaj van és mindket körben 60-70k km körül kellene cserélni az olajat úgy, hogy a gyártó nem ad meg csereintervallumot mivel "élettartam olaj van benne?
-
rbalint88
addikt
válasz
Eugene Roe #228476 üzenetére
De, egy szar. Cegnel van jo par dct-s Hyundai, mindben legalabb egyszer szetesett a valto a garis idoszak alatt, volt akinek tobbszor. Es a gyartoi hozzaallas is negativ iranyba valtozott, garancialis felteteleket is atirtak es mar csak ket evet vallalnak a kuplungra, akkor is, ha a DCT-ben levorol van szo. Belteri minoseg se egy nagy eresztes, a tgdi motorok se hibatlanok, de legalabb a konkurensekhez kepest tobbet is esznek 0,5-1literrel, ehhez kepest viszont arazasban mar ott vannak lassan, mint egy VW, es olyan csoda nagy alkuk sincsenek, szoval en szemely szerint nem erzem az orias csiziot bennuk, hogy a sajat penzemmel rajuk szavazzak. Igy, hogy cegesben alam teszik, tokeletes es koszonom szepen, de hogy a sajat tizenmilliomat arra koltsem, az kizart dolog. Egyebkent a cegnel is az uj beszerzesek mar VW es Skoda, nem veletlenul - azok se hibatlanok, de a mindennapok sokkal kellemesebben telnek veluk
Amugy is miert vennel automatat, ha nem azert, hogy a dugoban konnyitsd az eleted, az meg igenis jar kuplungcsuztatassal. Ebben az esetben nem a user a hulye, hanem a termek nem megfelelo, azt nem tudom, hogy mar a tervezesnel kottaztak el vagy a gyartasnal voltak tuleroben a penzugyesek a mernokokkel szemben, de a vegeredmenyen nem valtoztat. -
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228396 üzenetére
O mondjuk UK, igy nezd..
-
futo001
senior tag
válasz
Eugene Roe #228392 üzenetére
Közben arra is rá kellett jönnöm, hogy egyáltalán nem vagyok képben az opciók terén. Van ilyen, hogy elektromos Opel Grandland, full extrás változat olcsóbb mint az előző opciók esetén bármelyik. De pl hogy a Subarunak is van elektromos autója, de az IX2-ről sem hallottam soha csak tegnap véletlenül megláttam a kereskedésben. Most látom mennyire nem vagyok képben a választék tekintetében sem, nem hogy az extrák, de a megbízhatóság, minőség terén sem. Totál belekényelmesedtem abba amit a Mondeo és 320d nyújtott, nem követve a kínálat változását, totál hülyének érzem most magam.
A hatótáv miatt nem annyira aggódom ha WLTP szerint tud 400 felett, persze 600 körül jobb lenne, de mindkét végponton tudok tölteni, ráadásul hazafele mindig megállok mivel elfáradok, így tartok egy 20-30 perces szünetet és pont van elektromos töltő ahol ezt teszem.
rbalint88
Köszönöm.Hogy érted, hogy az iX2-őt "lejjebb kell tolni a modellpalettan belul"? Minősége annyival gyengébb? Én praktikumra mennék rá, de úgy érzem párom kicsit beleszokott a BMW-zésbe és neki lehet mégis fájna a dolog. Az i4 hatchback ha jól látom, nekünk az már elég, a Mondeo MK5 hatcback is tökéletesen kiszolgált csomagtér tekintetében. Az Ioniq 6 nem esik ki amúgy, csak kevésbé praktikus (nem is értem miért nem hatchback az is, annyira kiadná a forma), ráadásul iszonyat jó volt vezetni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228372 üzenetére
A MiTónál még lazábban kezelték.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228324 üzenetére
Én ezt értem és látom. De a hype olyan mint a Jazznek volt egy időben vagy talán még van is. Rárak az amúgy is jó értéktartásra egy szinte már nem reális összeget.
3 éves 1.4T AT 8,5-9M körül megy 50e km körül.... A gondtalanság az egyik része a képletnek, de azért túlzott ez az árazás neki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #228321 üzenetére
Jah arra gondoltam hogy régen igaz volt hogy az új autóhoz nem kell nyúlni most meg zsinórban a harmadik VAG autónál kell a gari miatt hadakoznunk.
Ehhez képest egy Suzuki gondtalansága... nem véletlen az erős árazás.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228319 üzenetére
Hogyne lenne túlárazva úgy, hogy van nekem is.
És ugye most már rendes automata sincs belőlük pl.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #228319 üzenetére
Jó is lenne ha igaz lenne de hemzsegnek a bugoktól sw-esen és néha hw-esen is ezek hiába újak.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228229 üzenetére
A bőr sincs még akkor, de az nekem sosem a full része, mivel azt sokan vagy szeretik vagy nem.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228225 üzenetére
Ez már nagyrészt szubjektív, technika része érdekelt.
Amúgy fullos felszereltség szinte, csak az első radar ami nincs benne.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #228225 üzenetére
Felszereltség függő.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228211 üzenetére
Csak arra utaltam, hogy azért az 1.4T-hez képest egy vicc, ebből a szempontból is.
Az meg, hogy 10M körül adják az mégjobban.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228209 üzenetére
Az 1.5 hybrid 0-10 hivatalosan 12,7 sec, szerintem ez sokat elmond róla
-
zgospel
őstag
válasz
Eugene Roe #228195 üzenetére
Elhiszem, viszont ez így önmagában még nem elég info. Gyanítom nem országúton vagy autópályán került bele 70 ezer, hanem például naponta 2x jártak vele ki-be a mélygarázsból, lépésben araszolás, ilyesmik.
-
gippazoid
senior tag
válasz
Eugene Roe #228100 üzenetére
Az az 1.5 DPi szívó Hyundai motor jó. Mármint erőben, tudásban, sőt, fogyasztásban is (pláne a 110 LE-s kivitel, amit tavalyig gyártottak). Az autó körülötte egy f.s. A hajtáslánc tervezését is beleértve. A gyártási minőség is f.s.
A motor tartósságáról még nem derült ki semmi (lesz-e olyan vacak mint az 1.4-es G4FA).
-
szebe
addikt
válasz
Eugene Roe #228086 üzenetére
1-2 kivételtől eltekintve a közvetlen befecsit se kell démonizálni, bele kell kalkulálni a ~100 ezrenkénti tisztítást.
Attól még a levegő bejuttatásának módját nem tartom szerencsésnek keverni az üzemanyag bejuttatásának módjával.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228086 üzenetére
Ezért itthon a "szívó"-ban az lenne a lényeg, hogy nincsenek injektorok
Akkor mégis hogyan jut tüzelőanyag az égéstérbe?
Feltételezem, csak elírás történt. -
gippazoid
senior tag
válasz
Eugene Roe #228081 üzenetére
Mi a gond 140-es pályatempónál?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Eugene Roe #228086 üzenetére
Nem tudom, mi az értelmes, de pl. a ma olvasott tesztből kiindulva új I30-as is van még 1.5-ös szívóval, szívócső befecsivel.
-
szebe
addikt
válasz
Eugene Roe #228081 üzenetére
közvetlen befecskendezéses, nem szívó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #227908 üzenetére
Az hogy mennyire hatásos azt majd az idő megmondja.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Eugene Roe #227888 üzenetére
Elromlott az emeleten a kávéfőző...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Eugene Roe #227885 üzenetére
Mert egy konszernek nem lehetnek hulladék meg jó blokkjai is, ugye?
-
Alcsi69
senior tag
válasz
Eugene Roe #227867 üzenetére
FFF?
#227870 f4lcon
Óh okés, köszi.
Akkor Kia-t offolom inkább, aztán meglesem az 1.4 TSI motoros kocsikat hogy mi mennyiért van, meg az 1.6 Megane-okat meg 1.5 Mazda 3-akat.#227871 Gombinyó
Nem hiszem hogy regenerál, nem nő meg a fogyasztás ezt követően. Nekem regen előtt nem ránt a kocsi csak magasabb a fogyasztás.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Eugene Roe #227867 üzenetére
Biztos azé' van, mert nem 10w40-el megy. Vastag olaj, az segít a 3F szabályon!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Eugene Roe #227867 üzenetére
Újabb felesleges előítélet...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #227766 üzenetére
Nem kell mert kap már gyárilag.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #227766 üzenetére
10-15M-ért azért ulólagos alvázvédelemmel szórakozni még mindig a vicc kategória, de igazából fele ennyiért is.
-
zgospel
őstag
válasz
Eugene Roe #227736 üzenetére
Az az 1.6t Merci motor nem egy túl jó darab egyébként sem, "megnyugtató" hogy emellé még szarul is fogyaszt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #227732 üzenetére
Hosszú a 6. fokozat de azért annyira nem takarékos nyilván.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Eugene Roe #227732 üzenetére
Kiindulásnak a spritmonitor jó lehet, van aki városban és pályán használja csak.
-
tibbike01
őstag
válasz
Eugene Roe #227695 üzenetére
Szerencsére benzinesnél nem csinál ilyet. 1500 alatt kb sosincs a fordulat.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Eugene Roe #227235 üzenetére
Azok rohadnak, nem ?
Mondjuk jobban nem, mint egy 2006-os Ford.. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #225931 üzenetére
Pomt arul itt egy forumtars olyan Alfat. Arra meg lehet en is elcsabulnek.
-
válasz
Eugene Roe #225912 üzenetére
Sok mindent írtak már ebben a topikban, okosat, nagy hülyeséget egyaránt. Részemről a cég miatt kevésbé aggódnék, nézz utána itt-ott (e-cegjegyzek, feketelista, stb., cégjegyzésre jogosulttal szerződj).
Próbáltam Q30-at, tök jó kis autó. A ritkasága miatt vagnék bele óvatosabban.
-
válasz
Eugene Roe #225901 üzenetére
ha céges tulajdonú az autó, az jobb, mert könnyebb később a szavatossági igényedet behajtani rajtuk (ha nem eldobós a cég)
-
grizlisandor
veterán
válasz
Eugene Roe #225901 üzenetére
Utána kell járni, hogy milyen esetleges típushibái vannak, ugye ez egy Nissan/Renault/Merci technológia, Mazda CX-3 zabigyerekeként.
Valószínűleg egy turbós benzines motor, közvetlen befecskendezéssel.
Kicsit kutakodva egy Merci 4 hengeres M270 jelű motor a szíve az autónak, ami a mai kornak megfelelő bicikliláncos vezérlésű motor.
A váltó is talán Merci 7G-DCT, ami olajos, 60 ezer és maximum 100 ezer megtett kilométer után cserélni kellene benne az olajat.Ha együtt tudsz ezekkel élni, akkor egy Merci szaki nézzen rá, hogy mekkora csörgőkígyó a vezérműlánc.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Eugene Roe #225905 üzenetére
Kicsit belekapizsgálva a dolgokba elég hardcore amúgy ez az autó business
sztem 2024.ben minden. ugorj be a bicós topicba ne adj isten pc hardwere/teló frontos sem éppen könnyű a szitu, de írhatnám a lego-t is
-
herrká
senior tag
válasz
Eugene Roe #225905 üzenetére
Szia! Én is érdeklődtem Infinity ügyben korábban, pár fórumon. Én azt a választ kaptam, hogy ne vegyek olyan autót, amit nem forgalmaznak már Magyarországon, de lehet már az Eu-ban sem. Pedig nekem is bejött egyik másik. Sok sikert az autóhoz!
-
KoVee84
senior tag
válasz
Eugene Roe #225901 üzenetére
Az miért baj, hogy cégtől veszed?
-
dellfanboy
őstag
válasz
Eugene Roe #225901 üzenetére
99% biztonsággal lehet venni ilyen autót
nincs, se új se használt autónál... -
tibbike01
őstag
válasz
Eugene Roe #225901 üzenetére
Lehet nem ilyen válaszra vártál, de ha tetszik, jó és van rá pénzed, akkor vedd meg.
Gondold át, ha holnap megnyitnád és "nincs ilyen hírdetés" fodagna mennyire lennél szomorú.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest