Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #229431 üzenetére
*EcoBlue tehát dízel, az EcoBoost az benzines
-
ParmaBoy
tag
válasz
lockdown90 #229431 üzenetére
? Nem linkelt ilyet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lockdown90 #229197 üzenetére
A kinalat legalja fole lett arazva picit de ala lottem mert alku nelkul vitte.
Jo tokeletes allapotban vt muszakilag csak az alja rohadt nagyon.
-
scream
veterán
válasz
lockdown90 #229184 üzenetére
Mármint gondolom akkor ezt a Passat esetén írod vagy általában, mert az Octavia az magánszemélyes.
Amúgy hol lehet ezekről a kereskedésekről normális értékelést nézni? Maps?
-
Eugene Roe
őstag
válasz
lockdown90 #229011 üzenetére
1,6t X156 GLA, vagyis pontosabban egy Infiniti Q30S
de az üléseket, műszerfalat és külsőt leszámítva ugyanaz az összes alkatrész (és konkrétan Mercedes logós, cikkszámozott).
-
szebe
addikt
válasz
lockdown90 #228867 üzenetére
Amíg nem az adblue-s, addig jó. Olajat kapjon időben (10k a 30k helyett). Beltér minőségre szoktak a csoportban leginkább panaszkodni (zörgések, nyöszörgések).
Renault topikban több infó lesz azért. -
daniduke
tag
válasz
lockdown90 #228728 üzenetére
150k km van benne, vételkor volt az alap szervizen felül koksztalanításon, hamarosan megyünk vezérlés cserére is, igyekszem a nagyobb buktatókat megelőzni. Vizet, olajat nem eszi, csendes, jól fogyaszt és megy mint állat (1.2 htp-t váltott
). Szerelőm szerint nagyon jó állapotú példány, bízom a legjobbakban, aztán lesz ami lesz
-
ParmaBoy
tag
válasz
lockdown90 #228634 üzenetére
Ahh, egyrol beszelunk, egyebkent nagyon reszletes, szakmailag top szinten vannak a sracok!
-
dellfanboy
őstag
válasz
lockdown90 #228634 üzenetére
sztem te románra gondolsz.
-
válasz
lockdown90 #228224 üzenetére
Nem sok, 3 évesen adtam le 56.000 kilométerrel (én csak megörököltem és egy év alatt raktam bele 27 ezret, előttem két évig hétvégente jártak le vele a Balatonhoz kb.).
-
szebe
addikt
válasz
lockdown90 #227532 üzenetére
Nemtom', csak a szín miatt hoztam. Bár elvileg GR Sport csomagos, szóval magasabb felszereltségi szint.
-
válasz
lockdown90 #227474 üzenetére
Ha jól tudom Mondeónál csak a 2.2TDCi kapott rendes Aisin váltót, a 2.0-hoz adott powershift-re vannak panaszok.
-
válasz
lockdown90 #227325 üzenetére
Kábé, de azért nem fapad, pl. csak 2 zónás a klíma, nem három, aztán nem 130 ló, csak 115... ilyenek. Bővebben: [link]
Tothgera30: Kábé
-
válasz
lockdown90 #227325 üzenetére
-
footy
addikt
válasz
lockdown90 #227153 üzenetére
Igen az mindenre is
-
ParmaBoy
tag
válasz
lockdown90 #227021 üzenetére
Ebben biztos lehetsz. Tűpontosan tartatják a gyárit, ha hamarabb viszed 1500km-el (tehát a fix 30k helyett 28.300km mondjuk), már kapod a figyelmeztetést...
A leírásoknál bele is lehet futni néha 2.0cr (az 1.6 kezd kikopni, de ott is természetesen), hogy motorcsere 170-80k-nál. Mert a vezérléscsere 210, akkor nem lesz egy méterrel sem hamarabb cserélve.
De ez majdnem az összes operatív lízinges flottakezelőre igaz, hogy tartják a gyári előírásokat, aminek megvannak az (ő részükről és a bérlő részéről is) érthető okai.
Furcsa is lenne, ha azért adnának ki plusz költségeket, a bérlőnek meg plusz macerát a szervizeléssel, mert mi lesz majd a kövi tulajnál. Azt a 48hónap/150k km-t meg kibírja így is pl.
-
válasz
lockdown90 #225070 üzenetére
Nem tudom. Ott a dizel + mhev kombotol felnek, ha ugyanaz mint a kia-nal, akkor időzített bomba. Valami feszítő görgő tud benne tonkremenni, ami rantja magaval az egesz motort. Gyönyörű sztorikat lehetett rola olvasni egy idoben a kia csoportban.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
lockdown90 #225070 üzenetére
Az szintén jó kérdés... mert a C terv kihúzni 2,5 évet az Astraval és a cégest ~150k-val átvenni sajátnak. (17 eleji 3.gen, első kilométertől nálunk)
-
#48584626
törölt tag
válasz
lockdown90 #225058 üzenetére
Fogalmam sincs. Az ős Totalcar ilyen volt, talán 2002-2012 között. Aztán az is kezdett gyengülni, már az árnyéka volt önmagának, amikor pár éve Winklerék felmondtak.
-
válasz
lockdown90 #225058 üzenetére
Speedzone talán? Igaz ott Vályi tolja erősen a másik irányt, néha túl is. De ennek ellenére hitelesnek tűnik számomra.
#225057 Shadowbull: Winklert én is követem, tetszik a stílusa.
-
emvy
félisten
válasz
lockdown90 #224965 üzenetére
Nincs, es nem is surgos az egesz, tenyleg arrol van szo, h keveset hasznaljuk. Ha megis ugy esik, h eladjuk, akkor vszeg vennek egy Model 3-at.
-
Poultier
tag
válasz
lockdown90 #224515 üzenetére
Sajnos nem, ez a Ford féle PUMA motor sokadik variánsa
-
NeoPampalini
senior tag
válasz
lockdown90 #224487 üzenetére
Abból a megadott paraméterek szerint nincs kombi, a legolcsóbb is 3.6M most épp hahu-n, azért.
-
Yany
addikt
válasz
lockdown90 #224427 üzenetére
0 THM-re szerintem ilyen HUF kilátásokkal simán. És van most több gyártónál is ilyen. 8~10 milláért 0 THM-mel már 0 km-es Qashqait is kapsz. De aki használtban is gondolkodik és városi használatra, most szerintem a Kona EV-k a legmegbízhatóbbak 6-7 milla körül. Az valahogy olyan lett a Hyundainak, mint a Prius a Toyotának. Minden, amit komolyan gondoltak, azt beletették.
-
den89
tag
válasz
lockdown90 #224427 üzenetére
Semmivel nem éri meg kevésbé, mint X évvel ezelőtt. Sőt...
-
válasz
lockdown90 #224427 üzenetére
1. Az évszámnak mi köze a hitelhez?
2. Hogy megéri-e hitelre venni autót az mindig csak az aktuális ajanlattól függ, általánosságban nem lehet ezt ex katedra kijelenteni. Pl. a most kifutott (?) Nissan 0% thm ajánlat számomra eléggé megérősnek tűnik. Nem kell kifizetni egyben, addig a pénz meg el van bárhol ahol nullánál nagyobb kamatot adnak. Szerintem. -
szebe
addikt
válasz
lockdown90 #224387 üzenetére
1.6 SCE + villany, váltó passz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lockdown90 #224387 üzenetére
Egy sima 1.6-os szívóbenzines motor + villanyhajtás. A váltó teljesen saját fejlesztésű, nem DCT és nem is hagyományos hidrós automata, hanem egy körmöskapcsolású váltószerkezet. 4 fokozata van a benzinesnek és 2 a villanyhajtásnak. Nagyon érdekes elgondolás. Ebben a tesztben amúgy picit részletesebben írnak róla: [link]
-
válasz
lockdown90 #224349 üzenetére
C5-ből most adtunk el egy családi darabot, patika állapot, 16éves és 140eKm - 2 nap alatt vitték el alku nélkül.
-
rbalint88
addikt
válasz
lockdown90 #224344 üzenetére
Igen, az se egy problemas motor. A dct valtot viszont keruld!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #224344 üzenetére
Vehető, talán kuplung szokott a szokásosnál hamarabb elkopni.
-
Veron
addikt
válasz
lockdown90 #224317 üzenetére
igen, ilyen lenne: [link]
#224318rbalint88: A Passat lenne a legjobb... ha nem lenne "túl" nagy.
Nagyjából a Leon kombi az egyetlen ami megfelelő lenne, de kicsi a merítés. 3-4 éves autókról van szó 60-90k km-re, azaz a garanciaidő vége felé járnak. Árban ugyanaz lenne, vagy talán drágább, mint a 0% THM-es Arkana... cserérbe lehet jobban bírják a strapát. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
lockdown90 #223988 üzenetére
1.4 hibrid melle csak a 6 sebesseges olajos dsg van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lockdown90 #223969 üzenetére
Lehet lancos is a cvt valto.
-
tibbike01
őstag
válasz
lockdown90 #223969 üzenetére
What? A japán CVT váltóra gondoltam, ami a Toyotákban, Hondákban van többnyire.
-
rbalint88
addikt
válasz
lockdown90 #223950 üzenetére
[link] keyless meg lehetne, de azon kivul elegge rendben van es marad meg egy milla a valtora is a hasznaltra megadott 10M-s keretbol.
[link] 11M, fel eves auto, maxifull.
[link] 12M, zsiruj fullos.Tom1939: tevedhet a gyari oldal is, el kell menni kiprobalni.
De nem promozom a tipust, vegul mi is eGolfot vettunk uj alap T-Cross helyett
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lockdown90 #223938 üzenetére
a navin ott marcius 14-i datum, az GPS jel alapjan szinkronizalt mar 15 eve is
amugy az belogo agon a hatterben latszik, hogy nincsenek levelek az agon
aprilisban kezdenek a fak rugyezni -
ArthurShelby
addikt
válasz
lockdown90 #223884 üzenetére
7.5M
-
tototos
addikt
válasz
lockdown90 #223860 üzenetére
P3 Plugin. Előtte P2 volt. Meg unokatesomeknak intéztem egy Volvo V60 D5 PHEVt.
-
tototos
addikt
válasz
lockdown90 #223850 üzenetére
Azok
-
batai15
félisten
válasz
lockdown90 #223489 üzenetére
Nem sima szívó.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
lockdown90 #223304 üzenetére
Ez egy jó kérdés, mert a Passat meg az Arteon az ugyanaz, de az előbbi csendesebb, az utóbbi sokkal menőbb és sportosabb, továbbá drágább is. Alapvetően a Camry a Passattal játszik egy ligában, de a csendességben valószínűleg csak az Arteon szintjét tudja hozni. Az Arteon a keret nélküli ajtók miatt hangosabb, hiába a dupla üvegezés.
-
Bdanyy
addikt
válasz
lockdown90 #223214 üzenetére
Sajnos ez fordítva is igaz, pl állítható combtámaszt szorgalmasan bejelölik az alapüléseknél is.
-
N_A_S
veterán
válasz
lockdown90 #223177 üzenetére
Vezető oldali az ergoactive, többi szerintem komfort lehet. Hátul a könyöklőben van beepitett pohartarto. Prabaltam keresni amúgy vin decodet hogy felszereltsegileg mi is pontosan az autó de nem találtam.
vzsryl
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lockdown90 #223177 üzenetére
Igen.
-
N_A_S
veterán
válasz
lockdown90 #223145 üzenetére
1.6 crtdi
Autószerelő / hozzáértő ismerősi körben pont azt hallottam hogy az 1.6 problémamentesebb mint a 2.0, a magasnyomásút kell figyelni, mert ha az beszarik akkor magával viszi a porlasztókat, de ezt leszámítva elég jó konstrukciónak tartották. Az autót kipróbáltam, és meglepően jól ment a maga 110 lovához képest. Magyarország - Hollandiát fogom vele időnként járni. Illetve hétvégente szoktam menni Belgiumba, és a Low Emmision Zone-ok miatt szempont volt az is hogy EURO IV-nél magasabb legyen.
A választásnál lehet kicsit elvittek az érzelmek, mert belülről viszont elég jól felszerelt példányt sikerült kifogni. A DSG váltónak annyira nem kérdeztem utána, de jobbakat halottam róla mint az AISIN féle japán váltóról, arról mindenki lebeszélt (ha jól tudom a Fordokba és Opelekbe is ezen váltótípus van). Remélem nem lesz vele gondom. Váltófelújításról nem tudok, azt tudom hogy az olaj az cserélve volt benne, és gyári olajat kapott, illetve kipróbálás során szépen vette a sebességeket.
Az autó választásban közrejátszott az is, hogy viszonylag szorított az idő, és ugyan rövid idő alatt, de voltam megnézni 8-10 autót az elmúlt egy hétben, volt közte kereskedés is, amiktől eléggé elment a kedvem, így igyekeztem inkább magánszemélytől venni.
batai15
Nagyon vad a gép! Gratulálok! Én spec imádom ezeket a sportos megjelenésű kombikat. Én is most ezt teszem le a Golf helyett, és nagyon fog hiányozni:
-
batai15
félisten
válasz
lockdown90 #223168 üzenetére
Asszem Horvátországban vannak most vele nyaralni.
Szoktunk beszélgetni a tulajjal. Mi meg olaszba a másik focaval.igaz az csak egy 1.6 benya.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #223156 üzenetére
Azon belül, hogy 1.6 TDI, volt tudtommal Siemens/VDO/Continental, Delphi, és Bosch is.
-
szabonagyur
félisten
válasz
lockdown90 #223145 üzenetére
Gondolom ezzel a kombóval volt durván jó áron.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #223086 üzenetére
Nagyon régóta van Eolys. Ez a folyadék a regenerációt segíti (alacsonyabb hőfokon ég a korom).
-
footy
addikt
válasz
lockdown90 #223081 üzenetére
Igen, majdnem vettem is egyet.
(Xenonnal hirdettek viszont nem volt benne - a vegen Insignia lett)
Az ulesek az Allure-ben es GT-ben nagyon jok. A futomu viszont feszes, a GT-ben nekem tul kemeny volt, foleg a nagyobbik felnikkel.
A zajcsillapitas kifejezetten jo. (Ha JBL-el veszed meg jobb, mert akkor az oldaluvegek is zajcsillapitottak)#223084molnarpeter
A 180 lovasban van, a 163asban nincs. A mondeonal is a FL(EU6) utan van FAP -
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #223081 üzenetére
Peugeot egy hátránya Ford ellenében, hogy igényel FAP folyadékot.
-
Audience
aktív tag
válasz
lockdown90 #223012 üzenetére
Passat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #222985 üzenetére
Na ahogy kiderült, valószínű nincs kézi váltó miatt benne. Amúgy benzines motorokban nagyon sokat bír, de egy dízelben is minimum 200e km-től beszélünk, ha nincs szétrúgva/túl sokat városozva, stb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #222977 üzenetére
Mennyi a km benne egyébként? Kézi vagy DSG?
-
footy
addikt
válasz
lockdown90 #222977 üzenetére
Meg kell hallgatni hogy csattan-e leallitaskor, ha nem akkor nincs baj. Csak ezert nem kell otthagyni az autot, foleg ugy hogy mar szinte mindenben van.
Benzineseknel (ha nem dragrace-re hasznaltak akkor) nagyon lassan pusztul. -
Cikó
tag
válasz
lockdown90 #222977 üzenetére
Ha adsz egy alvázszámot megnézem neked.
-
kenguru99
senior tag
válasz
lockdown90 #222977 üzenetére
Az Unix webshopja szerint van benne.
-
user2
csendes tag
válasz
lockdown90 #222904 üzenetére
Arról az autóról legalább tudjuk, hogy célzottan, praktikus okokból olyan, amilyen. (Persze biztosan lehetett volna "szép"-re is alakítani.) Ugyanez a suv-okról nem mondható el.
-
Gombinyó
őstag
válasz
lockdown90 #222876 üzenetére
De, 3 hengeres. Én is főleg pályán használom, nincs vele gond.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
lockdown90 #221774 üzenetére
Superb/Passat/A4(/A6) 2.0 TDI DSG (=S-Tronic), simán első hajtással. Olyat, ami még AdBlue nélküli, viszont dupla oldalüveg jó volna.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
lockdown90 #221761 üzenetére
Vagy úgy, akkor write only voltam, ha arról volt szó.
-
kisza25
félisten
válasz
lockdown90 #221751 üzenetére
Én még nem láttam turbós benzines hybridet, de lehet létezik
-
pècsimunkás
addikt
válasz
lockdown90 #221072 üzenetére
Nincsenek.
-
kenguru99
senior tag
válasz
lockdown90 #221072 üzenetére
Aki úgy megy, hogy mindenkit le akar előzni, a autópálya belső sávjában mindenkit le akar tolni és hegyes, dombos területen közlekedik. Igen, annak hangos lesz a motor gyorsításkor. Aki meg betartja (legalább nagyjából) a sebességhatárokat és döntően sík úton jár annak csendes lesz és keveset fog fogyasztani.
Szerk.
A válaszom természetesen a hibrid modellekre vonatkozik és nem a kolléga manuál 1.2t autójára. -
pècsimunkás
addikt
válasz
lockdown90 #221065 üzenetére
7 èv, 95 ezer km után, eddig csak tankoltam bele.
Aránylag jól megy, ès csendes is.
Legalábbis az 5 ajtós csendes.
100 km/h - nál 2000 a fordulatszám, 150- nèl 3000.
175-180- ig húz, akkor kezd elfogyni, de a 200 megy neki.Ha odafigyelek, az orszagúti fogyasztás 4,2-4,5 l, ha nem figyelek oda, 5-5,5.
Autópályán természetesen többet kèr, de nem vèszes az sem.
Szerk.: bírom nagyon. Jó kis autó, jó kis motorral.
-
válasz
lockdown90 #220942 üzenetére
Nekem van egy 1.5 TSI golf 7,5 es már 155k km-el és eddig gond nélkül teszi a dolgát .Utóbbi időben sok a város , de jól viseli és kéthavonta megyek vele egy Eger-Nürnberg utat ott is élhető az autópályán .
-
válasz
lockdown90 #220942 üzenetére
1.4 és 2.0 volt/van mindegyik. 2 db 2.0-nál futottam bele termosztát+vízpumpa egység cserébe, nem olcsó, 100 e. az alkatrész.
1.5 nem volt, de kizárólag jókat olvasok róla.+ Ádám16
Szerk: nézd meg a Seat Leont is, az jobb áron van használtan, valamint sportosabb a hangolása.És sorry, általában csak read only vagyok, az is fáziskésésse,, ritkán szólok hozzá.
-
válasz
lockdown90 #220702 üzenetére
Ezt nem tudom osszevetni, mert ocsem octija 2.0 116 le crtdi, enyem meg 1.5T 160 le benzin. Mindkettő 7 gangos duplakuplungos. Nyilvan a Kia dinamikusabb, nyomatekban mindkettő 250nm. Az 1.5Tsi kb ugyanugy megy mint a Kia 1.5, fogyiban viszont aztat szoktak mondani, hogy a Tsi kedvezőbb. Ezt elhiszem, nálam Bp-en 7.5-8.5 között eszik a Kia.
Ceed amugy szerintem kb 130-ig elviselhető, afelett sok a szelzaj. Nincs túlgondolva a szigetelés, fokepp a kerek felol jon a gordulesi zaj. (Motornak kb nincs hangja, nyilvan, 7 fokozattal alacsonyan forog)
Abban egyetértünk ocsemmel, hogy a 2M felar hasonlo felszereltséggel teljességgel indokolatlan a Skoda részére.
Cegeskent Skoda, magánszemélykent Kia részemről.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
lockdown90 #220693 üzenetére
Hahu-n 1db szalon 1.5TSI van 10M alatt, azonkívül 11M-tól indulnak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
lockdown90 #218654 üzenetére
Van, egész pontosan MK8 1.5 eTSivel. De inkább mástól (pl. VW topik) kérdezz szerintem, én nem érzem magam a legjobbnak (legpozitívabbnak) tapasztalatmegosztásban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lockdown90 #218654 üzenetére
A VW topikban van(nak) 1,5 tsi tulajok oda érdemes benézni oda.
De generálisan jó motor, nyugodtan vehető.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3021, 91% Akkumulátor
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest