- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
rongyi #225943 üzenetére
no offense, de már a kérdés feltevés sem volt jó
úgy tűnik, már tudod mit akarsz venni, csak várod a megerősítést.a Kia/Hyundai 1.6 crdi egyébként jó, itt visszaolvasva is vannak jó vélemények, nekem is volt a flottában korábban 3db dízel, amiből kettő 300.000 km felett futott eladáskor, jellemző hiba nélkül (turbó csere volt, de kettőstömegűt nem kellett cserélni, és a nagy nyomású üzemanyag rendszer elemeit sem kellett tisztítani/cserélni)
-
Gombinyó
őstag
válasz
rongyi #225940 üzenetére
Hasonló felhasználásra 1.6 tdci Focus mk3-at vettem végül. Hatalmas belőle a merítés, könnyebb talán találni belőle jót. Van belőle sok magyar előéletű és rozsdamentes példány. Megane 3 1.5 dci volt még a pakliban, de abból kevesebb jót találtam személy szerint. Arra készülj, hogy általános karbantartásra (vezérlés, izzítógyertya, folyadékok, olaj, szűrők, körbe fék, esetleg gumi) simán elmehet kezdésnek 350-400-500e ft, akkor is, ha semmi gond az autóval.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rongyi #200780 üzenetére
J Astra 1.4T Sports Tourer
Benzines, kombi, nem túk drága fenntartani, évjáratban oké, belefér a keretbe, nem kokszosodik, van benne tartalék, mert turbós.A legnagyobb hátránya a tömege, mert többet eszik, mint az akkori kategória társai, és kicsit bunkerszerű, nincs akkora hely benne, mint ahogy gondolná az ember a külső méretei alapján. Ennek van egy előnye is, mégpedig az, hogy nagyon biztonságos jármű.
Volna még pár ötletem, de egyik sem felelne meg minden feltételnek.
Avensis T25 1.8, 2.0 bezinnel. Ez korban elvérzik, illetve túl sok tartalék sincs a motorban.
Honda Accord 7. generáció 2.0 kb. ugyanez, de kicsit virgoncabb, illetve van belőle 2.4-es is, ami már egész jól megy.
Insignia az kb. ugyanaz, mint a J Astra, csak kicsit nagyobb, de még nehezebb, illetve drágább a fenntartása.
VW-nél ebben az időszakban csak kezdetleges TSI-k voltak, amik kerülendőek.
Franciákból szintén inkább a dízelek voltak jók. Egy Renault Megane 3-as az 1.6-os motorral nagyon jó gép, de abban sincs tartalék.
A koreaiak (i30/Ceed) szvsz. mind alulmotorizáltak. -
Mike81
senior tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rongyi #174607 üzenetére
Szokták mondani, hogy nincs még egy olyan kisautó, amiben a csomagtartóban elfér a kerékcsere után a 4 db leváltott kerék, csak a Jazz. Ezt minden kerékcserénél látom az utóbbi 2 évben, mert egyik jó barátomat mindig taxizom a szerelőhöz, és simán bedobálja a csomagtartóba a 4 kereket. Még a kalaptartó is lecsukódik rendesen.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rongyi #174613 üzenetére
ismesomnek volt korabban, szoval lattam mar eloben is
elegge varialhato a beltere
ket mozdulattal le lehet csukni a hatso uleseket sikba es akkor barmi IS belefer
megis konnyu vele varosban is parkolni, mert jol fordul es nem egy 5m-s tank
nem eszik sokat, nem kifejezetten karbantartas igenyes -
aero.
veterán
-
-
tboldi
nagyúr
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
rongyi #168240 üzenetére
Jazz csajos autó
Why?
A sajátomban nem látok semmi csajosat. Mondjuk a virágmintás gumi (Hankook K425) az volt, de az már a múltté.Amúgy tényleg jó lenne neked. Kicsikét lomha ugyan, de városban elég jó hála annak, hogy viszonylag alacsony fordulaton megvan a max. nyomaték.
-
-
DonLaca@
senior tag
válasz
rongyi #168234 üzenetére
Én is arra gondoltam amit Lacy6 írt az előbb.
Szerintem 1.4- 1.6 szívócső befecskendezéses turbós benzines vonalon érdemes elindulni. Aránylag keveset fogyaszt de megy és nincsen olyan nagy rizikó benn mint egy diesel rendszerben. Viszont nem olyan olcsó fenntartani mint egy szívó benzinest. Egy turbócsere is megvan 100e Ft körül.Azt a kockázatot még be lehet vállalni Én Opel, Renault, Fiat T.Jet közül választanék.
Ez szigorúan saját vélemény egy hozzá nem értőtől.
-
Lacy6
senior tag
válasz
rongyi #168225 üzenetére
Szerintem ilyen autó nem létezik.
Eleve az üti egymást, hogy nem lomha, de keveset fogyasszon.
Ezt eleve csak a dízel tudja, de ott meg a kevés pénz miatt gyakorlatilag egy öreg eléggé elhasznált autót tudsz venni, ami könnyen pénznyelő lehet.
Remélem érzed, hogy mennyire ütik egymást a feltételek.
Vagy írd le pontosan hogy mihez képest legyen benne erő. Mennyi lenne a gondolt fogyasztás.
Amit írtál az olyan, hogy szeretnék egy transitot, amibe minden befér, de könnyedén lehessen vele parkolni még szűk helyekre is. -
válasz
rongyi #168208 üzenetére
A sedan es jol pakolhato, eleve uti egymast. A sedan sose lesz jol pakolhato a kis nyilas miatt a seggen. 5 ajtost nezz inkabb. A jol kinezo meg full relativ, nekem egy ufo civic tetszik, mas hanyni tudna tole. Realisan ebbol a keretbol kijon egy patika G astra vagy egy jo allapotu honda jazz, esetleg egy focus 2, bubi suzuki swift, ezek egyike sem fog csodbe vinni, ha tartod azt az orok ervenyu torvenyt, hogy autot max 6 havi fizubol veszunk
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
rongyi #168208 üzenetére
Jó állapotú 1-es Focus vagy többet futott 2-es Focus? A motorokban nem vagyok otthon, majd a többiek megmondják melyiket éri meg. Ismerősnek van 1.6-os ~100 lovas kombi 1-es Fókája, ő 7-8 literes fogyasztásról számol be gyakori országutas cipekedéssel, telepakolt csomagtartóval. Nem egy sportos alkat a csávó, ezért erről az oldalról nem tudok mit mondani. A rozsda is szereti az autót.
-
rongyi
aktív tag
válasz
rongyi #168041 üzenetére
Sziasztok, újra itt vagyok, mivel azzal szembesültem, hogy 1 millióból nem tudom érdemben kicserélni a kis Fiestát. Szóval úgy döntöttem ha már lúd legyen kövér és felemelem a keretet egy kicsit (max. 1,5 M - 1,6 M). A kritériumok nem változtak:
- 4-5 ajtós, sedan vagy hatchback
- jól kinéző
- relatíve keveset fogyasztó, de azért ha kell akkor menjen, szóval nem baj ha kicsit harap
- alacsony fentarthatóság (nem szeretném havonta a fél fizummat rákölteni)
- jól pakolható csomagtartó
- német vagy japán (vagy Ford
)
Válaszaitokat, segítségeteket előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusz
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest