- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
csubuka
addikt
válasz
csubuka #228059 üzenetére
2017-ből legolcsóbbak... Tipo-ban 115k km
Swiftben gyakorlatilag ugyanennyiért ugyanolyan idősen 2x ennyi km van
Évi 70k HUF zöldadó nyeremény a Swiftnek meg talán sprintmonitor alapján első random ránézésre 0,5-max 1 l/100 km spórolás... lehet a szelephézag állítás pariban van a vezérlés cserével... hasonló lehet a karbantartás.
Inkább vennék mégis 115k-s kocsit... ami amúgy nagyobb is, ami nem haszontalan számomra, babakocsi miegymás végett.
-
tboldi
nagyúr
válasz
csubuka #228031 üzenetére
Hát nemtom, hogy olcsóbb-e, hivatalosan 40k km-enként ellenőrizni - és ha szükséges, állítani - kell, ami azért nem kis meló. Nekem is illene újra, 127k-nél csináltam meg saját kezűleg, most meg már 171k-nél tartunk.
-
tboldi
nagyúr
válasz
csubuka #228028 üzenetére
Rangsort nem tudnék felállítani, de a Fiat FIRE és a Suzuki M15A és M16A motorjait is felvenném a listára. Nem az elmúlt 10 évben kezdték a pályafutásukat, de bőven találni 2015-ös vagy fiatalabb autókat is ezekkel.
A Fiat hidrotőkés és szíjas, a Suzuki pedig láncos (tartósabb, mint a Kiáé) és lapkás szelephézagolású.
Amúgy igen, a Honda R18-asa olyan, mint az én Jazzem L13A-ja is, csavar és kontraanya.
De még az aktuális Type R kétliteres turbósa is ilyen. -
AssAssynn
addikt
válasz
csubuka #209650 üzenetére
Aztadurva
nagyon komoly, amit írsz. Tök jó, így belelátni ebbe. Na ilyenkor marhára örülök, hogy nálunk simán hajthatod a 20 éves, 12 litert fogyasztó, 300e forint értékű autódat, és nyugodtan békét hagynak neked.
Ha meg jön a szerviz, akkor haverral okosba megoldjátok, szereztek bontott alkatrészt, stb. Nem véletlen, hogy zavarja ez a sok kapitalista szemét, mert ezzel a módszerrel nem hizlaljuk őket olyannyira, mint szeretnék. A másik ez, amit ki is mondtál, hogy "nem szeretik az autókat", hát ez egyre jobban érződik a hétköznapi életben is, hogy egyesek nem szeretik őket, és ezért erőszakkal próbálják ellehetetleníteni az autózást. Pl. közlekedési alárendeléssel, szinte teljesíthetetlen normákkal, és valahol már az általad említett eszközökkel. Mennyivel jobb lenne, ha békén hagynának minket.
-
426os
őstag
válasz
csubuka #164017 üzenetére
Nem emlékszem a kollégáé milyen motorral volt.
De a lényeg, ha kevés chiptuning elérhető hozzá. -
kisza25
félisten
válasz
csubuka #159167 üzenetére
Az igazából nem nálam volt, hanem az előző tulajdonosnál, csak láttam a szerviz történetben. ezért is jó a garancia. KIA ugyanaz a konstrukció, mint a hyundai, csak abból a 2012-13-as még garanciás, abban nem gondolkoztál (azonos motor, váltó, padlólemez...)
2011 óta csak az éves szervizköltségek voltak, meg egy bal első csapágy, de ezek már egybe vannak építve, nem lehet csak a csapágyat cserélni, így volt 36eFt
pl. kia 2011-2016 35eFt/év és 60e km-nél 60eFt a gyertyák, fékpofák és hátsó ablaktörlővel. tehát 5,5 év alatt 200eFt volt a szervizeltetés és 1,1M Ft-ot buktam rajta (3,1M vettem, 2M adtam el.)
Jelenleg egy 2015-ös i20 van, 1,25 benzines. 62e km, csak kopókat kellett cseréltetni
a kia-nál kilyukadt a klímahűtő, de az sanszosan az Ausztriai Alpokban való munka miatt, a sok só nem tett neki jót, de mivel nem kopó alkatrész azt is gariban cserélték 5,5 éves korában. -
kisza25
félisten
válasz
csubuka #159147 üzenetére
Nekem i30 volt, i20 meg van
Benzines vagy diesel, mennyi idős....?
Volt kia ceed is, jazz még nem
Hyundai 1,25 láncos 20e km szerviz intervallum, 5,5- 6,5 között eszik
Kia ceed 1,4 benya szintén láncos, 35 egy szerviz, szintén 20e km az intervallum, 6-7,5 eszik
60e szerviz gyertya csere is van 60k, de azt hiszem volt még fékpofa és hátsóablaktörlő csere is benne.
A fék rosszul kopott csak azért volt cserés
I30 1,4 crdi 10000 km átlaga 5,2 volt, 30e km intervallum, 1x szervizeltettem, olaj+szűrők (pollen és lég is) fékpofák, hátsó ablaktörlő 58eFt (90e km-nél)
Kia ceed 70e km nem volt más költség csak a szervizek, de gariban cseréltettem a klímahűtőt, mert kijukadt
I20 62e km csak kötelező szervizek
I30 100000 km kötelező szervizeken kívűl váltó csere gariban és kopókon kívül bal első csapágyas lett -
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3021, 91% Akkumulátor
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest