- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Redmi 13C - C-terv
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e itt valakinek tapasztalata Kia Optima 1.7 CRDI(136LE) dízel motorral kapcsolatosan? Nekem most egy ilyen van 120 ezer km van benne és kíváncsi lennék hogy van-e valami típus hibája ezeknek vagy bármi tapasztalta érdekes lenne ezzel a motorral? Úgy tudom hogy a Hyundai i40-ben is ugyan ez a motor van, szóval I40 tulaj véleménye is releváns lehet.
-
makszi
aktív tag
válasz q13579 #167665 üzenetére
Szia.
Én egy 2015 ös Kia optima 1.7 crdi hajtok. 6 sebességes hagyományos automata váltóval. Autópályára való utazó autó. Viszont üresen is 1535 kg. 70 literes a tankja ha én is beulok akkor 1700 kg nal járok. Ehhez a 136 lóerő hát nem túlzás...😃 1.6 gdi vel az i40 et elkepzelni se tudom. Ha ugyanilyen nehéz márpedig szerintem a két kocsi ugyan az nagyjából akkor szerintem azt nagyon magas fordulatszám tartományban kell tartani ahhoz hogy haladjon.
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Második autónak nézek már egy jó ideje kocsikat 5.5 - 6 M körül a feleségemnek. Újat szeretnék, és legalább 8-10 évig megtartanánk.
Agglomerációból ingázás lenne a sorsa, amiben van minde M3 pálya pesti dugó az Örs vezér térig és 10 km sima út is.
Szóval 1/3-ad arányban minde van ebben. Évente 18 ezer km megy bele kb. Jelenleg egy 1.3-as 2007-es Swift GS van erre a célra ezt cserélnénk
le. A jelültek:Seat Arona 1.0 TSI DSG félek a 3 hengertől meg a DSG-től is kicsit
SX4-Scross nagyon nem tetszik senkinek a családban.
Vitara 1.4T Aut ez lenne racionálisan a legjobb de elég vacak anyagok meg minden sarkon kettő jön szembe.
Hyundai Kona 1.6 T-GDI lenne a legjobb automatával de az 7M minimum, ezért az kiesett az ára miatt.
Kiákat néztem Stonic, Rio, Ceed de 1.4T nem fér bele a keretbe 1.0T-t nem akarok, az 1.2 és 1.4 szívó meg lomha nagyon.Már majdnem elmentem a Suzukiba lefoglalózni egy vitarát amikor is megláttam, hogy a Renault Captur-ba belerakták
az új 1.33-as 4 hengeres motort 150 lóval és EDC-vel ami 6-os duplakuplungos váltó.
Ez gyakorlatilag fullosan kijönne 6M ből.Kérdésem, hogy szabad-e ilyen capturt venni, semmi tapasztalatom ezzel a márkával.
A motor új tehát megszívhatom de bízom a 4 hengerbe, meg hogy a Merci/Nissan/Dacia is ezt használja.
Az EDC-ről semmit nem tudok van itt valakinek erről tapasztalata?Annyi tudok hogy erre a motorra is 30000km/2 év az olajcsere előírás amit természetesen megfeleznék(mint írtam sokáig szeretném használni)
A szalonba amikor megkérdeztem, hogy az EDC váltónak mennyi az olajcsere periódusa, azt mondták hogy utánanéznek.
Másnap hívtak, hogy nem találtak semmit a könyvébe ezért soha nem kell cserélni.
Na ezt meg úgy ahogy van nem akarom elhinni. Ezzel kapcsolatban tud valaki valami érdemi infót?Köszi.
-
makszi
aktív tag
válasz zoo8800 #179095 üzenetére
Szia!
Nem tűnt kisebbnek mint a többi amit megnéztem sőt egy Vitaranal nagyobb belülről, az Arona és társaival meg nagyjából egy méret. Szerintem itt a tengelytáv a fontos adat és egy 2600 mm vagy annál nagyobb tengelytáv már szerintem nem olyan vészes.
Azt miért írod hogy ingázni nagy kocsi kell, hisz az ember az esetek 90%-ban egyedül ül a kocsiban.A fent leírt keretből van jobb alternatíva szerinted?
-
makszi
aktív tag
válasz Tom1939 #179102 üzenetére
Köszi ránézek a Yaris hybridre, hogy mennyi lenne az jól felszerelve.
Ha szar a váltó akkor abban bízom, hogy 5 év alatt csak kijön.
Azóta még lett annyi infóm, hogy a Renault Talisman-ba lévő EDC automatának 120 000km az olajcsere periódusa, így az egyik szalon amelyik ezt írta ezt javasolja csereperiódusnak a Captur-nál is. -
makszi
aktív tag
válasz f4lcon #211781 üzenetére
Asszonynak egy 1.33 Tce Renault Captur van a 150 lovas 6 sebességes EDC váltóval. Nekem cégautónak egy Seat Leon kombi 1.5 eTsi mildhibrid van 150 lovas 7-es DSG-vel, A Capturban 40k km van a Leonban 8k km. egyikkel sem volt még semmi baj. Fogyasztásban egy fél literrel talán többet eszik a Captur mint a Leon, de az magasabb, szóval szerintem érthető. Súlyra megegyeznek kb. Az EDC az talán kicsit butább mint a DSG de nem számottevő a különbség. Az időtállóságról még nem tudok nyilatkozni...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Amazon Kindle
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Horgász topik
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen