- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
saen
veterán
válasz jozefgucci1 #211081 üzenetére
Karácsony környékén szerintem nem sokan vesznek használt autót, tavaszra fel fog pörögni ismét (valamennyire).
-
saen
veterán
válasz realist #211799 üzenetére
Az új autók nem látom mitől lennének olcsóbbak, max megáll az áremelkedés, de még ez sem tuti.
Használt autó árakat letörheti az ha megszűnik a fizetőképes kereslet. Viszont ha új autók nem fogynak jól, akkor a használtakon meg nagyobb lesz a kereslet, ez megakadályozhatja.Összefoglalva: fogalmam sincs
-
saen
veterán
válasz somasz #212072 üzenetére
Személy szerint biztosan az anyós Corolláját. Nagyon jó áron megkapni egy 5 éves autót, aminek ismered az előéletét szemben a 10 évesekkel amiket nézegetsz, szerintem hatalmas előny.
Természetesen létezik nagyobb/jobb/szebb autó, de ha limitált a keret akkor én nem haboznék. 2 gyerekkel elégnek kell lennie a kocsi méretének, ha úgy érzed, hogy mégsem akkor olyan gyerekülés kell ami befér és kicsit jobban átgondolni a pakolást.
Az 1.4-es D4D motor meg nem tudom mennyit változott az évek alatt, nekem egy öregebb Corollám van (16 éves) ugyanezzel a motorral, 310k km felett járok vele és egyeltalán nem eszi az olajat. Persze tudom ez kicsi minta, de üzemszerűnek nem mondanám. -
saen
veterán
válasz footy #212215 üzenetére
A SUV csak divat, alapvetően nincs rá szükség, de az emberek mégis ezt veszik, a gyártók meg örömmel gyártják, mivel többet keresnek vele, mint a sima autókon.
Az egész autós piac teljesen másmilyen lenne, hogyha ész érvek és a logika irányítaná, de nagyon sok érzelem van egy autóvásárlás mögött és ez mozgat sok mindent. -
saen
veterán
válasz Vismajor01 #212218 üzenetére
Nem ülök fordítva, írtam is, hogy az emberek szivesen veszik. Ettől még nincs szükségük rá, mindenki bazi nagy teknőkkel szeret járni és ülni a dugóban, egy ember, egy hatalmas autóban.
-
saen
veterán
válasz Vismajor01 #212223 üzenetére
Többet eszik, magasabb kibocsátás, több helyet foglal, ilyesmi. Egyszerűen pazarlás.
-
saen
veterán
válasz ph_5.5 #213019 üzenetére
"(tudom, általánosítás... de mivel nincs baráti körben eladó így maradna a lutri- idegentől)"
Használt autó mindig lutri és minden autót tönkre lehet tenni azzal ha elmaradnak a karbantartások. Ez megtörténhet bármilyen márkánál, régebben volt az divat, hogy aki tudta, hogy három évig használja csak a kocsiját az nem költött szerelőre... -
saen
veterán
válasz AssAssynn #213066 üzenetére
Én annyit tennék csak hozzá, hogy a döntő a fenntartási költség.
Megvenni egy dolog, lehet örököltél, akármi, de annak vannak költségei. Biztosítás, adó, tankolni kell, szervíz, stb. Ezekre is számolni kell, ha valaki egy bontószökevényre vágyik, akkor ne lepődjön meg ha költeni kell rá, stb, stb.
Emellett számoljon azzal is, hogy az autó nem örök élet, korától függően előbb vagy utóbb cserélni kell, lesz-e realitása, hogy addigra megint legyen rá pénz.
-
saen
veterán
válasz tobias88888 #213530 üzenetére
Két év múlva jön az Euro7-es szabvány, tovább fogja drágítani az autókat. Ha az új autók drágulnak, az mindig magával rántja felfelé a használt piacot is, mert nem mindenki akar/tud új autót venni.
-
saen
veterán
Toyota C-HR-ről még nem volt szó nagyon, legalábbis nem emlékszem így az utóbbi pár hónapról.
Amit észrevettem, hogy a használtautó-n van bőven ilyen egy évnél fiatalabb autó, kevés km-mel. Ez miért lehet? Mi ebben a zsákutca? Csak azért fura, hogy más tipusoknál/márkáknál ez nem általános... -
saen
veterán
válasz pècsimunkás #214182 üzenetére
Corolla alaplemezre épül tudtommal, picit tágasabb, mint egy Corolla. Egy barátomnak van már 4 éve, igaz céges mögött második autó. Inkább csak kicsi a hátsó ablak, szar kilátni hátulról, de hely az van benne azért.
-
saen
veterán
válasz rbalint88 #215386 üzenetére
C-HR-nek a hátulja a gyenge pont, úgy értem a második üléssor. Van hely, de cserébe lőrésszerű ablakok, normális felszereltségnél sötétített ablakok + fekete tetőkárpit, olyan, mintha egy börtönbe ülnél. Két személynek szuper, de aki hátul ül az nem lesz elkényeztetve.
-
saen
veterán
válasz molnarpeter #215674 üzenetére
Ehhez azt is vedd hozzá, hogy régebben kevésbé is volt népszerű az automata. Mai autókkal ez már kevésbé lesz gond szerintem. Az átlag kocsi ma már automatával megy, legalábbis sok márkánál. Amikor ezek a kocsik megjelennek a használtpiacon és mindenki azt látja, hogy a legtöbb kocsi automata, akkor nem lesz az eladással gond. Mindig a kuriózumot nehéz eladni, de amikor ez a mainstream, akkor nem lesz gond szerintem.
-
saen
veterán
-
saen
veterán
válasz Tom1939 #215699 üzenetére
Felénk viszont most sokkal jobban néz ki a Honda szalon, mint mondjuk 5-10 évvel ezelőtt. Nem emlékszem már mikor, de egyszer megindultunk, hogy veszünk egy Jazzt, de konkrétan üres volt a szalon, nulla bemutató autóval, pedig akkor még nem volt covid meg chiphiány sem.
Most tudnak mutatni azonnal HR-V-t meg E-t, illetve azokat a kocsikat is meg lehet nézni amik éppen átadásra várnak, így tudtam Jazzt/Civicet is megnézni. Szervizen is fejlesztettek nemrég, szóval nekem nem tűnik úgy, hogy ki akarnának vonulni.
Persze Toyotához képest ez tényleg sovány. Toyotánál még Suprát is szoktam látni a parkolóban... Ott elég sok raktáron lévő kocsi is van, bár nem tudom mennyit adnak el konkrétan, de a készlet biztosan forog szépen, különben nem rendelnék be őket. Globális szinten viszont ügye azért Toyota a legnagyobb autógyár a világon, Honda jóval kisebb.
Hondánál egyékbént nekem annyit mondtak, hogy Magyarországon mindig is csak presztizs miatt vannak jelen, hogy elmondhassák, hogy globális márka. Biztos vagyok benne, hogy azt a kevés autót amit ide hoznak és eladnak nálunk, fel tudná szívni a nyugat európai piac, de mivel itt is simán elviszik a kínálatot, nincsenek rákényszerítve, hogy változtassanak. Emellett még azt mondják, hogy azért sincs sok autó, mert chiphiányt ők nagyon érzik, kitartanak az eredeti tervek mellett és inkább megvárják a szállítmányokat. Más gyártók, mint pl Toyota áttervezték az autókat és olyan chipeket használnak amit nagyobb számban tudnak beszerezni és ezért is pörög sokkal jobban a gyártás.
-
saen
veterán
válasz Tom1939 #215701 üzenetére
Nálam családi autó lesz a Jazz, mi csak hárman vagyunk, nem is nagynövésüek, nem kell túl nagy autó. (emellett főleg rövid távokra használjuk) A Yaris (meg a legtöbb kisautó) már kicsi lenne erre, szóval az nem játszik. Ha pedig ellépünk a kisautó mérettől akkor az árak nagyon-nagyon megugranak és már rögtön nem olyan drága a Jazz... Helykinálatban meg nagyon jó, még hátul is, egyedül a csomagtartó az ami csak 300liter. Ha több kell, akkor kell csak nagyobb autó.
Persze ha második autót veszel, oda már lehet luxus a jól felszerelt Jazz. -
saen
veterán
-
saen
veterán
válasz szőröscica #216754 üzenetére
Plugin jobb, de a több akksi miatt drágább is.
Ettől függetlenül a hibridek maradnak még egy darabig szerintem, túl kicsi a hatótáv a teljesen elektromos kocsiknál ahhoz, hogy tömegtermék legyen. Kell még fejleszteni...
-
saen
veterán
válasz AssAssynn #216866 üzenetére
Szerintem már leírtak többiek mindent 5x. Ha használt autót veszel az mindig rizikó, ha olcsó használt autót veszel akkor meg nem az a kérdés, hogy lesz-e baja, hanem az, hogy mi és mikor.
Mindent ki akarsz számolni, minden kockázatot ki akarsz szűrni, mindenből a legjobbat akarod, így évekig nem lesz kocsid. Persze biztos van ezer évben egyszer egy-egy jó deal, de el kell dönteni, hogy kocsit akarsz vagy egy új hobbit, hogy nézegeted a használt autókat.
Egyébként meg az autó drága dolog. El kell dönteni, hogy tudsz-e nélküle élni. Nálunk család miatt kell, gyerekkel rohangálni, stb. -
saen
veterán
válasz szebe #217931 üzenetére
Én azt gondolom, hogy rendelést felvenni úgy egy autóra, hogy nem tudod mikor és nem tudod mennyiért szállítod le az kissé pofátlan dolog. Ilyet max akkor ha valaki nagyon kardoskodik, hogy neki ártól függetlenül is kell a kocsi, mert nagyon ilyet akar.
Célegyenesben lévő autókra kéne csak szerződést kötni, ahol már nincs meglepetés. Persze lehet naív vagyok -
saen
veterán
válasz gyenesmartin #217967 üzenetére
Szerintem ülj bele egybe és nézd meg. Személy szerint nincs baj a Corollával, de tény, hogy egy olcsóbb kategória. Szerintem a Passat sem valami extra, szóval ülj bele, nézd meg és döntsd el.
-
saen
veterán
válasz ggeleven #218478 üzenetére
Szerintem el kéne dönteni, hogy mennyi pénzt szánsz rá, illetve azt is, hogy mekkora kocsit akarsz. Ja és mennyit mész vele évente kb. Másodiknak is nagyot?
Egyébként meg:
1. elektromos kocsi szerintem ideális második autónak, de drága és érdemes otthon kiépíteni hozzá a töltést/napelemet. Ez csak akkor ha jól álltok anyagilag és van feles pénz.
2. hybrid: szerintem szuper, másfél hónapja hajtok egy új Jazzt, egyelőre nagy a szerelem, szerintem tökéletes városi autó. Olcsóbb, mint az elektromos és tankolható, tehát hosszabb utakon kényelmesebb.
3. kicsi benzines: legolcsóbb megoldás, egyébként miért lenne megbízhatatlan?
4. dízel, erre valóban nem a legjobb.Pénz fügvényében az első három jöhet szóba szerintem, árban is kb sorban vannak.
-
saen
veterán
válasz dellfanboy #218630 üzenetére
Ez egy készleten lévő autóra szóló hirdetés volt, fennt valaki írta, hogy már elkelt. Nincs már miről beszélni.
-
saen
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban