Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
kenguru99 #228465 üzenetére
Azért a korom sem mindig egyértelmű jel, a Honda i-DSI motorjai is kormolnak kissé újkoruktól kezdve. A pontos okát nem tudom, de gyanítom, hogy a szekvenciális dupla gyertyás gyújtás miatt lehet, hogy nem egyenletes az égés, illetve a 8 szelepes kialakítás miatt nem annyira homogén a keverék az égéstér különböző pontjain, hiába érkezik oda perdülettel. A HC, CO és NOx kibocsátást sikerült csökkenteniük, de a koromrészecskéket nem.
A MiTo meg azért kormos nálam, mert időnként wide open throttle-lal megy, és olyankor dús a keverék.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
kenguru99 #227681 üzenetére
Sajnos ezen az ársávon nincs olyan, amiben ne lenne brutális kilométer, így kiesik a játékból.
Amit Civicből néztem meg már elvitték
Ilyen a formám
[link] tény ebben is 240 ezer van ( Jazzemben 440 ezer... )
A Civic hibrid azért merült fel, mert nincs annyira túlárazva mint a Jazz ( amiből van itthon 3 is)A GD Jazz automata horror áron megy.
A GE Jazz automata a gyártás elején i-Shiftes, ami oktatásban megszokást igényelne még a tanulóktól is a CVT-s horror áron van.
GE Hybrid technikailag a Civichez van közelebb.Még szóba jöhetnek az Insight is.
De egy sima CVT-s automatára hajlok leginkább, legyen az bármely gyártó terméke.
-
ParmaBoy
tag
válasz
kenguru99 #226857 üzenetére
Tudom, persze, ismerem ezt az ipart, mondjuk ugy.
De red flag-et senki nem dobott, igy legalabb a lelkes cimboranak meghagyom a remenyt.Szerk: egyebkent ma kerult fel a hirdetes, lehet nyomott aron akarjak elpasszolni. Hatha..
Igy vettunk egyszer szinten cimboranak lexus gs430-at. Menet kozben lattuk, h nincs mar fent, csorogtunk a kereskedonek: levette, mert annyian hivjak. Elsonek ertunk oda, vittuk is, azota (4 ev) is szolgal, hvg cegautoja volt. -
FrankMonzano
őstag
válasz
kenguru99 #225792 üzenetére
Értem, csak kérdés, hogy idővel fogja-e jobban enni. 2 évig még tuti meglenne. Ha később kell megcsináltatni, akkor is pénz lesz. Az előző autómnál ugyanez volt. Jó áron megvettem, de a végén már 1L/1000km olajat evett (az elején 10e km/0.8L). Eladasnal 200ért elvitték a rómaiak.
-
Laraxior
titán
válasz
kenguru99 #224699 üzenetére
Köszi szépen. Olvasgatva kicsit valoszinuleg lejjebb kell adnom az igenyekbol, vagy novelni a keretet.
Mindenesetre ha lesz idom azert megnezek 1-2 darabot, hogy tudjam mi ujsagEz pl 2021/12, 10k km... jó ár, az elejéből meg már hiányzik egy csomó minden, szelepfedeltakaro, legszurohaz. Elso blikkre
-
tboldi
nagyúr
válasz
kenguru99 #224565 üzenetére
turbóház repedés (csak gyári van 600+)
Erről van valami bővebb infó? Hirtelen ráguglizva nem találtam semmi érdemlegest, se magyarul, se angolul. De komplett turbót találtam 555k-ért is.
-
pweisz
senior tag
válasz
kenguru99 #224565 üzenetére
Hmm, ahhoz képest nagyon szokták ajánlgatni ezeket. Mondjuk régi Alfát fenntartani eleve nem olcsó...
Arról már megvan a személyes tapasztalat
Bár minden relatív, nem tudom milyen lehet egy BMW, Audi, vagy Mercedes fenntartási költsége, gyanítom azokat se olcsóbb fenntartani.
-
dj79
senior tag
válasz
kenguru99 #224217 üzenetére
A túlárazott p2 árából annyival fiatalabb dízelt tud venni, hogy tud rá kötni assistance szolgáltatást, egy komolyabb “bélázás” árából meg bármikor kijön egy bosch hdi rendszer rendberakása. Fogyasztás-különbség elhanyagolható vegyes használat esetén, cserébe egy fiatalabb, halkabb autóban ül. Értem a logikáját.
-
setup
tag
válasz
kenguru99 #223830 üzenetére
De van egy pont, amikor megáll az autó miatta és cserélni kell, vagy együtt lehet élni vele, hogy már nem segít be? Illetve ez az automata váltó, ami emiatt van ezekben ez mekkora kockázat? Soha nem volt még automata autóm, de ha Hondákban nem szokott betojni nekem végül is tulajdonképpen tökmindegy. Városi használatra venném.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
kenguru99 #223229 üzenetére
Magánszemélytől ki lehet fogni. Raz3raddict fórumtársunk is most vett egy szép C-Max-ot 900k-ért. Természetesen vannak kisebb hibái, de összességében nagyon egyben van. A karosszéria nem korrodált, a beltér is folt és szag mentes stb… Neppernél ez minimum 1,5M-s kategória.
Csesztettem már vele, hogy rakjon be képeket róla, de lusta… -
válasz
kenguru99 #223229 üzenetére
sokan vannak így (ez most nem benfolds kritika lesz) akik miatt a nepperek rátüsszentenek egy kis fényt a lecsiszolt rozsdára, meg az alját befújják fekete rücsivel, és máris nem rozsdás szarba kell beülni
nagyon fontos, szerintem az összefoglalóba is be kellene tenni: egy milláig az autód legdrágább alkatrésze a karosszéria. ha az nem jó, akkor arra SOKAT kell költeni, többet mint bármelyik másik alkatrész lecserélésére, beleértve a motort is.
-
BaLee
addikt
válasz
kenguru99 #223206 üzenetére
Köszi a tippeket neked is és mindenkinek.
Ki kell próbálni a CH-R-t, ez az automata váltó meg a városi kisebb fogyasztás szimpatikus. Az Scross-osok tapasztalatait is köszi, ezek szerint városban sem brutál a fogyasztás.
Kis, turbós 3 hengeres motoroktól idegenkedek szóval azokat édesanyámnak sem ajánlanék. -
benfolds
őstag
válasz
kenguru99 #223201 üzenetére
köszi. sajnos tényleg nem vagyok hozzáértő, még csak most kupálódom a témában, de speciálisan a focusról már sokat olvastam. egy 1,4-est egyébként már meg is néztem kereskedésben, rozsdafoltot nem láttam rajta, de a fényezésén látszott, hogy volt már javítgatva valamikor. alá nem tudtam nézni, a küszöb jó volt. ausztriából behozott, friss magyar műszakival 1 millió lett volna. az a baj, hogy közben nagyon ráfixálódtam a ghia felszereltségre, de lehet, hogy elengedem. 1,4 vagy 101 le-s 1,6, nekem mindegy, csak legyen szép és jó.
-
kenguru99
senior tag
válasz
kenguru99 #222774 üzenetére
Egyébként, bár nagyon ritkán de felbukkannak ezekből benzinesek. Szerintem a kilométerfutás nem indokolja a dízelt. Plusz egy benzinesben nem lesz benne a világ összes kilométere.
Ez ugyan csak 8 személyes, de valami ilyesmire gondolok. -
BigBlackDog
veterán
válasz
kenguru99 #222455 üzenetére
Kis pontosítás; több generáció is van-volt a HSD-ből, tudomásom szerint jelenleg az 5. generációnál járunk, ami pár éve jelent meg. HSDből az első generáció 2004 környékén jött ki, az azt megelőző rendszer 1997 óta THS néven futott a wiki szerint.
Ilyen szempontból a turbóbenzin is több tíz éves technika, de azért az utolsó generációs eTSi csak pár éve van a piacon és finoman fogalmazva is érezhető ezen a vonalon némi fejlődés az elmúlt 15-20 évben.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
kenguru99 #222116 üzenetére
Most szállt ki a bontószökevény blokkos japánból.
slett27 az a DPF nagyon sokat elmegy ha a porlasztó jóállapotban van és rendeltetés szerűen van használva a dízel.
~232k-val nálam még durván ~40-50%-os élettartamon ácsingozik... ~3-350-et vígan elszaladnak ezek pályán. Céges 1.6MJet-be valami 370-nél kellett eldobjuk. Még mindig sajnálom, hogy behúzták előlem a fekete 1.6-ost... gipsztigrissel direkt lebeszéltem előre ha veszem akkor viszem is...
Ha a porlasztók értékei jók (mind korrekció mind résolajat nézve) én egy DPF tisztítást azért megpróbálnék. Lazán lehet csak túl sokat volt városban küldve és nem tudta takarítani / túl sok volt a sikertelen regenerálás.
-
dj79
senior tag
válasz
kenguru99 #221984 üzenetére
Értem, amit írsz, gondolom van mögötte több éves insight üzemeltetési tapasztalat.
Csak a karosszéria rumlis, azon kívül meg ugyanaz, mint a jazz hybrid.
Mivel a p2 esetében minimum 15 éves autókról beszélünk, egyáltalán nem biztos, hogy olcsó lesz az üzemeltetés hosszú távon. -
tboldi
nagyúr
válasz
kenguru99 #221219 üzenetére
A kutyacsontnak is csúfolt pálcikák biztosan nincsenek az M13A motoros WagonR-ben. Az Ignist csak feltételeztem ebből, WR-ünk viszont 20 éve van, és ~6 éve én magam szerelem.
A keresztben lévő rúd, ami összeköti a két oldalt, az megvan, az alsó lengőkarokba futnak bele a végei. Itt látszik.
-
TeeJay
félisten
válasz
kenguru99 #221164 üzenetére
Oké akkor mi a jobb : egy fiatalabb most osztrákból hozott Galaxy aminek végig szervizkönyv van vagy egy olyan ami 3 évvel idősebb és mondjuk 8-10 éve van Magyarországon de vélhetően azt is onnan hozták csak ugye azóta követhető a km állás itthon de lehet kevésbé foglalkoztak a karbantartással. Tudom nem km állás alapján kell kocsit venni hanem állapot alapján de az újabb belül hibátlannak tűnik ott gyanítom a tulaj az autó többi részére is jobban vigyázott mint egy magyar tulaj ahol látszik hogy már a belső is kapott azért (lekopott klíma gomb meg rádió gomb meg ajtó burkolat karcok)
-
TeeJay
félisten
válasz
kenguru99 #221142 üzenetére
Köszi. Most találtam egy 13 éves Galaxy-t Szintén osztrákból szép belsővel reméljük annak nincs baja. Az a baj a legtöbb 300e km felett van én meg inkább 200e körül vennék maximum. Nem tudom mennyire tekergetik vissza a km állást manapság vagy már nem divat
Osztrákból minden autó rozsdásan jön? Ott nem csinálnak x évente alvázvédelmet?
-
rbalint88
addikt
válasz
kenguru99 #221070 üzenetére
Leirtam a tapasztalataimat. Franc se fog tablazatokat bogaraszni. Azt egyik se irja, hogy befutyul
a szel az ajtonalujonnan lehetett relative csendes a Prius, amikor nem zorgott a bele, meg meg jok voltak a kederek - legalabbis a zajteszt szerint. 2020-ban vettuk, a 2008-as auton ez volt a helyzet, pedig egy jo allapotu es nem
olcso peldanyt valasztottunk. Sok jo tulajdonsaga van, a zajszigeteles nem tartozik koze -
rbalint88
addikt
válasz
kenguru99 #221061 üzenetére
Barmelyik nem sporolos kompakt sokkal csendesebb lesz nala, meg egesz egyszeruen rossz tonusu a zaj a Priusban. Nem levegobe beszelek, volt ilyen autonk.
De hogy a markanal maradjunk, egy azonos osszegert kaphato Avensis szvsz nem kevesbe megbizhato, kenyelmesebb es csendesebb, cserebe tobbet fogyaszt.Lol, elvileg decibelben ugyanazt tudja, mint az Avensis, de valoszinu ezek ujkori ertekek. Raneztem a Suzuki Splashre, mint tagabb csaladon beluli osszehasonlitasi alap, palya zajszint megkozelitoleg egyezik erzetre, varosban a Suzuki sokkal hangosabb, a tempo emelkedesevel kopik a kulonbseg, de szerintem annak a szigetelesei jobban birtak (garazsos auto, a Prius tuti ridegtartason volt).
-
den89
tag
válasz
kenguru99 #219949 üzenetére
Ezt a kérdést a SUV tulajok nagy részének feltehetnéd.
Divat, presztízs, biztonság érzet (sok esetben hamisan), jobban kilát belőle, kényelmesebben száll ki-be (mondjuk szerintem ez 50 felett fontos csak). +1: sokan ettől többnek, jobbnak gondolják magukat másoknál.
Nem akarok megbántani senkit, ítélkezni sem célom. Aláírom, hogy sokaknak jó, ideális, kényelmes, megfelelő. De szerintem az emberek minimum fele nem ezért veszi. Én pl nagyon hülyén érzem magam anyámék Sx Crossában, és a büdös életben nem vennék SUV-ot.
-
eWro
csendes tag
válasz
kenguru99 #219684 üzenetére
Alapjaba veve ez igaz, de ezert kell valogatni az autok kozott es kitartoan keresni. En 450-ert vettem melos autonak egy 1.6hdi 307-est, amin csereltek turbot, kettostomegut, kuplungot, elso futomuvet, feket, klimakompresszort, meg az osszes tipushibajat javitottak, uj gumik rajta stb… Lecsereltem az olajat es azota csaj haladok vele valahol 4-5 liter kozott
Persze ez a kisebbik eshetoseg, foleg olyannak aki nem igazan ert az autokhoz, de erdemes ebbe a kategoriaba is egy baratot vagy egy szakembert megkerni, hogy segitsen mert valoban a regi autokra is pont a korukbol kiindulva lehet boven kolteni, akar csak a kopo dolgokra. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
kenguru99 #219313 üzenetére
1J0 412 311
Csak egy példa, gyári VW/Skoda alkatrész
Ott van még a Spaccer is, rendes TÜV minősítéssel, stb, persze tudom, hogy itthon az nem elég.
Lehet a benne lévő rugót is nyújtani, rugó kovács megoldja. Vagy venni kell gyári magasabb rugót, ha létezett, azt senki nem veszi észre. Golfhoz nagyobb emelés esetén Jeep rugó és F150 lengéscsillapító rémlik például, persze ott már 10 centi környékéről beszélünk, nem épp feltűnésmentes. -
hobizoli
nagyúr
-
Kis Tigris
tag
-
-
-
espi38
őstag
válasz
kenguru99 #215853 üzenetére
Szia!
Hát alkudtam az árából de nem annyit,hogy egy motorfelújítás beleférjen.
Az tény,hogy nem titkolta az olajfogyasztást mert ott volt az autóban a literes repsol flakon.
Mivel a hirdetett árból nem sokat engedett,plussz még a hozzávaló téli gumikat se akarta odaadni csak úgy puszira-így azt feltételeztem hogy nem mindenáron akart szabadulni az autótól-így neki normális volt az olajfogyasztás.
Pontosan nem tudom mennyi olajat eszik a motor csinálok egy ,másik olajcserét és k...ra figyelem.
Egy biztos,olyan olajat raktam bele ami sajnos nem tudja a gyári speckókat így ez elképzelhető,hogy hozzájárult az olajfogyasztáshoz -
hdanesz
őstag
válasz
kenguru99 #215443 üzenetére
Ez az ársáv teteje dolog, ami szerintem nem feltétlen így van. Oké, nagyobb az esély, hogy egy drágább autó elviekben jobb állapotú mint az olcsóbb...de ez is elég gyakran megdől.
Pont azért mert szubjektíven áraznak a tulajdonosok, valamint nincsenek képben a piaccal úgymond.Itt van például két 2017-es Mondeo, 1.5 Ecoboost, szín is stimmel, váltó is..felszereltség is, mindkét autó magyarországi első forgalombahelyezésű. A fél millióval olcsóbb futott kevesebb km-t.
A képek alapján max. annyit látok, hogy az olcsóbbnak kopottabb a kormánya. (Mondeo probléma, hogy hámlanak a kormányok) Más eltérést nem látok. Persze élőben biztosan más lenne a dolog. De így nagy hirtelenjében nem látom, hogy mi indokolná azt, hogy fél millióval drágább legyen a 173 ezret futott autó.
-
hdanesz
őstag
válasz
kenguru99 #215439 üzenetére
Nem hinném, hogy ez lenne a bibi. Ugyanabból a típusból/motorból/váltóból is néztem meg többet is. A legolcsóbb épp 1 millióval volt kevesebb mint a legdrágább. És a drága sem volt tuti, pedig a kereslet felső 10%-ában volt ár tekintetében.
Legutóbb épp Superb-el jártam így. Mindhárom autó 2013-as, 2.0 CR TDI (140LE), Business felszereltség, fekete színben. Belül mindhárom autó tuti, szép, csodás...kivülről és műszakilag már nem annyira. És most következzenek az árak: 286 ezret futott , 3,2 millió....296 ezret futott 3.88 millió és 326 ezret futott 3.69 millió.
Szerintem sok függ az eladótól is, hogy miként pozicionálja az autóját. Sok embernek az ő autója a szent tehén és a legkiválóbb a világon, ezért felrakja jóféle húzós áron, aztán nem enged belőle semmit. Ez kereskedőre és magánemberre is vonatkozik. Magánembernél ha nem sürgős az eladás, akkor végképp hajlamosak hónapokig tartogatni az árat.
Én az eddigi eladott autóimnál mindig arra mentem, hogy közöljek minden általam ismert hibát, miket cseréltem ki a kocsin és milyen a tényleges állapota. Ha húzás volt rajta, külön lefényképeztem. Volt, hogy youtube-os videót is feltettem, hogy meg tudják nézni az érdeklődök jobban. Mivel sokszor mentem én is feleslegesen sok-sok km-t, ezért úgy vagyok vele, hogy aki eljön a kocsiért...az lehetőleg minél inkább legyen tisztában azzal hogy mire is számíthat élőben.
Eddig 3 autómat adtam el magánszemélynek és mindhárom esetben elvitte az első ember aki megnézte.
Egyszer az egyikük hibásan vette meg az autómat. És ő mondta, hogy ő inkább hibás autót vesz nyomott áron (mint az én esetemben 1.15millióért) és majd ő rendbehozza, mint hogy vegyen egy papíron kiváló autót 1.8-ért amin majd szintén előjön ez az amaz és lesz belőle 2.2 meg 2.3 millió. Lassan kezdem azt mondani, hogy lehet igaza van.
bandus, Thom! köszi nektek is a hozzászólásokat!
-
rbalint88
addikt
válasz
kenguru99 #215439 üzenetére
Az utolso mondattal nem ertek egyet. Lattam mar dragan is sok kitartott aru, buszke tulajos szart, meg van a masik veglet, amikor eladni akarjak es egy nap alatt elmegy az auto. A csaladban harmat adtunk el igy. Nagynenem Agilaja (videkrol jottek, ezert 2nap), unokatesom Astraja (8ora), en Avenisem (2ora). Sztem a Splash is elmenne par ora alatt.
De van ellenpelda is, felesegem Priusat meghirdettuk, egy hetig semmi, aztan beraktam a relevans fb csoportba es elment ket nap alattsokan nem is nezik a hahut mar, csak a “tutira” mennek a facsen…
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kenguru99 #213800 üzenetére
5 jegyű számláló előnyei, Wartburg nekem is ilyen
legalább a tizedes nem zavar be, traktoroknál üzemóra még cifrább tud lenni (némelyik csak egészet mutat, másik tizedest, harmadik meg talán percet mutatja az óra után két számjeggyel...). Egyik eladott gépünknél nem sikerült leolvasni a tizedesvesszőt, az óra amúgy nem számol a látottak alapján, lásd diagram. Olyan is van, amiben órát cseréltünk (motorban új hüvely-dugó tiszteletére, plusz eredetije nem számolt ennek sem), ott a régi állás km-ként van bejegyezve, a következő műszakin új órával üzemóra állásként, és utóbbit már nem rajzolja és nem is írja ezen a fülön a JSZP, csak a régebbit
-
imyourfriend
őstag
válasz
kenguru99 #211512 üzenetére
Úgy fest jelen példány egy pénztemetőre jobban hasonlít, mint egy hibridre.
219 ezerrel behozták külföldről még tavaly október környékén majd futott párezret és eladó is lett a szekér hirtelen.. nem lennék meglepve, ha az új tulajnál 1-2 hónap után komplett akkumulátor pakkot kellene cserélni + néhány egyéb dolgot.
-
válasz
kenguru99 #211013 üzenetére
Pontosan ezt a füldugót használom amúgy! Nagyon bejött eddig, nem véletlen viszem magammal mindenhová
Vlszg irreális elvárás, hogy autóban ne hordjam, mikor utcán, bringázáskor v bármilyen nyilvános helyen használok amúgy, így vlszg csak annyi hibát követtem el, hogy a zsebemben hagytam
AMúgy hasonló "tünetegyüttest" még fiatalkoromban tapasztaltam 1-1 "szoc event" közben-után, így nem is nagyon jártam szórakozni, mert rohadtul szenvedtem ezektől.
Amúgy megvan az oka, miért vagyok picit érzékeny a zajokra, fényre, és extrémen a szagokra-taktilis ingerekre, de ezen szakorvos nem fog tudni segíteni (magam is orvosként végeztem-diplomáztam, így tisztában vagyok a lehetőségekkel
)
-
válasz
kenguru99 #210807 üzenetére
Igen, így értettem. Piros-Zöld lámpánál elinduláskor gyakorlatilag kilövök a többi autó közül előre, annyit segít az elektromos egység 0-ról induláskor, de én itt most arról beszéltem, hogy már eleve van egy tempós sebességem jóval 50 fölött és innen kellene még rágyorsítani, na az nehezen megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- HP Rack és Tower szerver bazár
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest