Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #229073 üzenetére
A MiTónál az a szerencse, hogy a remap ellenére is megmaradt a normál mód korlátja, úgy alig 5 pónival lett erősebb a gyári valójához képest. A valódi ereszd el a hajam dynamicban van csak meg.
Ha arról lenne szó, az egy görgős padon úgy is hibát dobna be az összes biztonsági kütyü, mert 0 jel érkezik a hátsó kerekek felől, és olyankor letiltja a dynamic módot, ergo teljes ménes sincs.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #227165 üzenetére
Fél szemmel, mert most kicsit kiestem, az autósban az agymenést is már csak utólag olvastam, pedig pont oda kellett volna csapni nekik megint...
Nekem most fényező kéne mert 1-2 fényezési hiba kezd
szépencsúnyán kinézni, még most kéne elkapni azt a 3 pöttyöt.Jó irány! Támogatom. Anno lett volna havertól egy Bravo de az sima 1,4i-volt, azt meg nem akartam, mert gyengusz.
-
-
-
-
válasz
Micsurin #226790 üzenetére
tehát amit linkeltem, az pont minden feltételed teljesíti, igaz?
a kormányszervó hibájára fel lehet készülni, eleve a szervót egy független elektromotor hajtja, aminek elég fura, egyébként hallható hangja van alapjáraton forgatott kerék mellett, és a közelgő elhalálozására utal.
másik, hogy ha rendesen be van állítva a futómű, akkor az elektromotor tud "pihenni" mint amikor egyenes úton mész, és nincs állandó készültségben, mintha városban parkolnál éppen. az állandó "készültség" fogja kinyírni, azért megy a venti is, mert ebben az állapotban van. a ventit egyébként nem nagy truváj cserélni.. sőt, szerintem tipikusan olyan dolog, amit 3-5 évente akkor is lecserélnék, ha semmi baja nem lenne. és youtube meg a fórumok tele vannak csere útmutatóval, meg utólagos tuningokkal -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226780 üzenetére
En eddig azt hittem sima 1.6, nem ti-vct, akkor mar tiltakoztam volna korabban
Volvo C30? Rohadasmentes kettes foka, veheted S40 vagy V50 kasztnival is. 1.6 benzin, 2.4 benzin, 2.5 T5, 1.6 dizel 114 lo (109 nem), 2.0d psa, 2.0d3-d4 5henger, 2.4d es d5 jo motorok hozza, automata Aisin.
Unokatesomnak egy V60 D3 automata van foleg varosi nyuzasra, eddig birja (2016 ota) -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226778 üzenetére
Nekem az a gyanum, hogy a Fiestaban levo 1.6ti-vct az meg az elso iteracio ebbol, ami a mk2 focusban debutalt es az sem orok elet, viszont gyakorlatilag nem vallaljak a felujitasat, mert utana is ugyanugy zabalhatja az olajat. Inkabb nezz utana, mielott ujabb rollerre valtanal jegyet
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #226716 üzenetére
Közben kikerestem, hogy abban az 1.6-os Merivában is F17 lehetett, amit egyszer vezettem. Ha egy képpel kellene illusztrálnom, hogy milyen a kapcsolási érzete, akkor valami ilyesmi lenne.
Emiatt az ősélmény miatt féltem egy kicsit az M32-től eleinte. Nemtom, hogy a taljánok raktak a MiTóba rendes kulisszát és bowdeneket, vagy az Opelekben is hasonlóan jó-e, nem próbáltam mást a sajátomon kívül, mindenesetre kellemesen csalódtam. Egyedül a kar bazi hosszú útja zavart a Honda után (a páros és páratlan fokozatok közt ~18 cm), de ezen könnyű volt segíteni, most már 40%-kal rövidebb (azaz ~ 11 cm, kb. mint a Jazzé gyárilag).
-
ParmaBoy
tag
válasz
Micsurin #226735 üzenetére
Igy mar erted a mondatom: "De előszeretettel hengerfejesednek/csapágyasodnak le, sajnos egy rosszul sikerült motor megbízhatóság szempontjából. Érdemes beleolvasni az SSS fb csoportba, 150-nél már (első tulaj stb) erősen felújítós a motor, amiben még nem szállt el a HF."
Valamiert az van az emberekben, h a suzuki csak jo motorokat gyart.A sima vasalo 1.5 az az sx4 blokk, annyira nem kapott rovid valtot, cserebe szet sem hullik, mint az 1.3 verzioban (amit amugy kb 200-ert meg lehet oldani kuplungozassal, vannak erre berendezkedett szervizek).
Annyira nem porgos, de vallalhato. P0420 lesz. -
ParmaBoy
tag
válasz
Micsurin #226720 üzenetére
Inkabb Mihaly, mire rendben lesz.
Olvasgasd az SSS csoportot, ha jovahagynak, meglepoen normalis ott a kozosseg egy fb csoporthoz kepest.
De a Te szerencseddel en nem mernem bevallalni, mert azert rohadni is tud. Foleg, ha tortek. Es ezeket eloszeretettel tortek. Illetve a 8-10l-es fogyi a dragabbikbol.
Szoval jol gondold at. (Es ne menj kiprobalni, mert a vegen beleszeretsz, nagyon kezes, jol vezetheto varosi suhancverda tud lenni) -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226704 üzenetére
Swift Sporthoz javaslom nezd meg az Amon Oliver es/vagy Checkengine videokat, amiben Zambelly Akossal ujraepitik a motort. Szvsz engedd el.
Hirtelen felnezve hahura:
[link] lehet vele utazni, nem eszi le a hajad, cserelve van a vezerles, van hozza minden sarkon alkatresz es szerelo is. Korrekt kereskedes, macilaci78 Kiaja is innen van, meg tobb ismerosom autoja is.
[link] igazi kozlekedoedeny, relativ fiatal, kiforrott technika igy tizen evvel a gyartasiditas utan
[link] izgalmas ajanlat, nem ismerem ezt a motort (fojtott ecoboostnak tunik), de a Volvokban jo letezni, egy megnezest meger (legalabb tud regeneralni Dabasig a DPF)
[link] izgalmas ajanlat nr.2.
[link] kozlekedoedeny hangulatjavito intezkedessel a tetejen
[link] ezt szoktak itt ajanlani
[link] csak hogy tboldi is boldog legyen
[link] nem tudom ez mennyire nyugos konstrukcio, de egesz joofa igy sargaban, nagy felnivel
na befejeztem -
zgospel
őstag
válasz
Micsurin #226725 üzenetére
Erről az F17 időzített bombáról még nem hallottam. Mi baja van?
Hát számla nekem sincs róla, sem erről, se másról, ebben a korban és ársávban engem jobban meglepne, ha mindenről lenne számla
Attól még meg lett csinálva
De amúgy ha szar az okoskerék, azt hallod. Ha kezdődően szar, akkor hidegindításnál másodpercekig hallod. Ha 1 másodpercig sem kerreg indításkor, akkor nincs semmi baja, és nem is a következő 100 méteren lesz, és nem fogsz az útszélén maradni.
Továbbra sem győzködni akarlak, ezt inkább azért írtam le, mert erősen túlliheged az okoskerék dolgot, és ez ne vigyen félre másokat. -
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #226712 üzenetére
Most olvastam vissza a teljes hsz-t.
A T-jeteknél tényleg ilyen könnyű a turbóhoz hozzáférni, egyedül az 500-as Abarthokba zsúfolták bele ezt a motort cipőkanállal, azoknak le kell bontani az elejét.
A saját fotómon is láthatod, hogy csak a motorburkolat meg egy hővédőlemez lóg rá.
-
zgospel
őstag
válasz
Micsurin #226716 üzenetére
A tököm sem ért téged, de komolyan.
Ezt írtad:
"vagy legyen olcsó és esernyő de akkor igénytelen"
Z18XER-ből nem nehéz olyat találni, amiben 30-40-50 ezerrel ezelőtt megvolt az okoskerék cseréje, sőt, a koruk alapján szinte biztos, hogy már mindegyik átesett rajta. Az olaj hőcserélőmembrán szintén.
Nem mintha rá akarnálak beszélni, csak 1.5-ért keresel elvileg valami igénytelen és olcsón fenntartható, megbízható városi harcost. Na most ez pont az, és az ereje és a rövid fokozatok miatt meglepően vicces tud lenni amikor 2-3-ban 4 ezer fölött tartod. -
ParmaBoy
tag
válasz
Micsurin #226699 üzenetére
Necces. A futómű egy dolog, és a gumiméret sem olcsó, oké, be kell nyelni.
De előszeretettel hengerfejesednek/csapágyasodnak le, sajnos egy rosszul sikerült motor megbízhatóság szempontjából. Érdemes beleolvasni az SSS fb csoportba, 150-nél már (első tulaj stb) erősen felújítós a motor, amiben még nem szállt el a HF.
A kövi generáció (136le, 6-os váltó) viszont vehető, szerethető, de drága.
Ezen felül szokásos japán, p0420, katalizátor hatásfok gyenge.
Az 5-ös váltó nagyon rövid, pályán 4500, ami a nagyobb gond, hogy 120 körül vált a szelepvezérlés, szóval vagy villanyautós 110 vagy 10l körül eszik. És 98+ az előírt, amit célszerű betartani.Ami tény, hogy egy szerethető, jól vezethető, ügyes kis autó. De te biztos, h rollert kapnál, nem autót.
-
Szada85
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #226707 üzenetére
De apám időnként dízelre vágyik, én meg wannabe autószerelő vagy mi lennék.
A WagonR-t legalább lakatolni nem kell.
-
zgospel
őstag
-
szabonagyur
félisten
válasz
Micsurin #226686 üzenetére
Miért ne építenél? Teljesen jó kis szaladgálós lenne pl az a Fiesta városba 2.-nak.
Csak mert látom az összes ismerősnél akiknek pár éve volt ilyen korú az autó és erre építettek, hogy azért mennyit romlott az autó állapota ennyi idő alatt, hiába vigyáztak rá.
A City ami nekem megvolt nyárig a most nyáron lesz csak 18 éves. Full ismert előélet, kevés km, semmi.
Pár éve én is így voltam még vele, hogy 2. autónak tökéletes lesz amíg szét nem hullik.
Azért már vannak kétségeim ebben, hogy hány évig is lenne ez így.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Micsurin #226666 üzenetére
Bár se nem fancy, se nem túl izgalmas, de ha ilyen áthidaló megoldásnak keresnék autót lehetöleg "szotyi pénzböl" városban nyektetni, akkor lehet megnéznék akár egy Seicento (Sportingot akár), esetleg egy második generációs Pandát (magasan ülsz, van vidám színekben, a magasabb hasmagasság a csodás otthoni holdfelszínen is elboldogul), vagy tömegmodellböl akár egy jobban felszerelt C Corsát mondjuk az 1.2-es blokkal a FL-es, utolsó évekböl.
Csak hangosan gondolkodom persze..
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #226666 üzenetére
Fordítsuk meg. Az ún. hülyegyerek van, hogy érdeklődik az autózás és annak műszaki háttere iránt, a gyepálás mellett meg is adja az autónak azt, amit kér (magamat is idesorolnám
), míg a szopóbenzint gyakran a "csak guruljon, nem akarok költeni rá" mentalitású emberek veszik. Melyik a jobb?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #226661 üzenetére
Csakhogy a GP-nek a futó és kormányműve lagymatag a MiTóhoz képest, abban legalább van némi sportosság. A lengéscsillapító és a rugók megegyeznek, de a többi alkatrész és a geometria nem. Persze amennyiben ez szempont.
Sőt a MiTo eleve terpeszt is egy picit gyári beállításokon, mint megtudtam a nyári futóműállításon. Vagyis hamarabb fog elkopni a gumi belső fele.
Turbó a legkevesebb, 150k Ft körül lehet venni 5-10k km-t futott GT1446-okat, és magadnak is simán kicseréled. Tudom, hogy van hozzá kézügyességed, lásd a motorod.
Ezzel együtt részben megvan a tuning is, csak a többi sallangot kell hozzátenni (intercooler, injektorok, stb.). -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226661 üzenetére
Nagyon patthelyzet ez. Ordas buko eladni, mert ki van cserelve sok minden, amit alapbol nem tudsz ervenyesiteni az arban, de szerintem a megindult lakk miatt csak meg nehezebben es olcsobban lehet eladni ->
-vagy leirod nullara az autot es innentol csak akkor koltesz ra ha megall, aztan a “roncsot “ kotyavetye
-vagy eladod most hatalmas bukoval es adieu, veszel mast
-vegigviszed a maradek hibakon is, megcsinaltatsz mindent es megmarad sokaig (erre latom a legkevesebb eselyt)
Sajnos egy sima szivonal is lehet olyan hiba, ami az oruletbe kerget, cserebe se menetdinamika, se alacsony fogyasztas.
Tudom, mas farkaval konnyu a csalant verni, de lehet a taktikai alapot megtorve vennek egy mx5 nd-t, amig nincs gyerek. Viccesen keveset eszik a motorizaltsaghoz kepest, nem
elromlos, fun auto es nem nagyon esik az ara. -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226644 üzenetére
Az autozas egy olyan “sport”, ahol nem tudsz nyerni. Vagy vetelarban, vagy szervizben, vagy uzemanyagban, vagy antiautosagban megfizeted az arat. Szvsz ha most stabil az Astra, meg a haromnegyedet mar kicserelted, ne kotyavetyeld el. Mi a garancia arra, hogy ha veszel egy szivobenzint, azzal nem fogsz ugyanugy szivni az elejen, plusz fixen tobbet fog fogyasztani es utazasra kevesbe alkalmas (zajosabb). Ha mar mindenkepp csak gurulo esernyo a specifikaicio, akkor legyen igazi antiauto, egy Prius, abban legalabb kuplungolni nem kell…
Fiesta egyebkent tenyleg jopofa, sogornomnek volt 1.6tdci 75lo, jo kis gokart futomuve van
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest