Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz
this is life #222803 üzenetére
Olyan már volt egy Peugeot 207 1.4 VTi 2009-es. Motorhibás lett. 930e a vétel. 100-200e + ráköltés amíg el nem romlott. 350e-ért roma testvéreink vitték el.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222805 üzenetére
Kivéve most a Fiat Bravo 1.9 8v-et. Eddig kopp-kopp. De iszonyat megy az a kocsi. Legalább is az alsó-középkategóriásak közt.
Minden nap egy élmény vele jönni-menni melóba. És az átlag 5.5l meg hab a tortán úgy hogy időnként nagy a lábam.
Úgy döntöttünk hogy feleségemnek nézünk egy Lineát vagy egy ilyen Bravo-t 1.6 MJet 105LE-et. Jó lenne végre kifogni. -
slett27
addikt
Ennél milyen problémákba lehet belefutni ? 2004-2008 esetleg 2009 1.6 106LE benzin ? Vagy inkább itt dízel lenne a nyerő ? Feleségemnek néznénk autót napi 30-km-re.Lassan kezdem átértékelni a három F szabályt. Ez annyira sztereotípiának tűnik. Vagy csak 30 évvel ezelőtt volt érvényes ?
Mikre lehet ennél a típusnál számítani ? 800-1M között lenne árban.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222518 üzenetére
Ne is mondd ! Ilyen "szőke nősen" megyek a kútra. Dízel, dízel, dízel.
24 évig csak benzines kocsijaim voltak. Akkor ezt itt le is lehet zárni, thx.
-
slett27
addikt
Félve kérdezem meg itt (milyen üzemanyagot topicot nem találtam) hogy az 1.9 MJet-es autóba milyen üzemanyagot kell / ajánlott tankolni ? Van ennek egyáltalán értelme ? Valahol azt olvastam hogy nem hoznak be már kintről üzemanyagot, a kinti jobb stb, mindenki másra esküszik. De mégis valaki még a motor hangján is észrevesz változást ha a másik kúton vagy netalán OMV sima 95-ös helyett maxxmotion-t tankol vagy V-Power-t.
Melyik mesében lehet hinni ?
-
slett27
addikt
Nem akarok kínlódni, csak a tudományos kíváncsiság hajt. Így is nagyon rövid idő alatt 170+ van az autó.
-
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222338 üzenetére
Az lesz valószínű mert 5 sebességes + manuális klíma (tekerős
).
tboldi, molnarpeter :
Azt nem mondom hogy soha többet szívó, de nah....érezni hogy ott a csiga.
-
slett27
addikt
válasz
vzsryl #222334 üzenetére
..."Ausztriából hajóval szállítja a Dunán az OMW a benzint és a gázolajat is a schwechati finomítóból a csepeli üzemanyag-tároló telepre. Innen szállítják tartálykocsikkal a kutakra és a Csepelen található laborban ellenőrzik a kutakról visszaérkező mintákat is."
Ez valami hivatalos info volt....
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222328 üzenetére
Köszi srácok a sok segítséget, az irányt. Most már én is remélem összejön.
Nem is akartam taposni, mert az üzemanyagszint nem lájkolta már.
OMV-re járok, sokan mondták hogy xar a Shell. -
slett27
addikt
válasz
Micsurin #222326 üzenetére
Nem a legalja volt. Az 650e körül van.
De megvan, megvéve, DPF nélkül, téli tappancsokkal acél felnin, kettős tömegű, két eéső legéscsillapító, porlasztók cserélve, vezérlés, 5e km ezelőtt olaj :
Fogyasztás Fehérvárról hazafelé 100-120 közötti tempóval, néha 1-2 gyorsulás. -
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222307 üzenetére
Ez angol ha jól látom, mármint hogy Angliában gyártották ?
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222305 üzenetére
Autokatalogus nem hozta. Van magyar oldal is ahol vannak paraméterek ?
-
slett27
addikt
válasz
tboy93 #222299 üzenetére
Halálfélelem megvolt. Rugózás omg. Abból minden IS ki van spórolva. Nyugdíjas papperoknak való tényleg kimenni a telekre. Többet az életbe nem. Inkább eladom egyik vesémet a karbantartásra.
Fiat Bravo 1.9 MJet 90LE ?? Ember autószerelő és váltig állítja hogy ez 90LE-s. Sehol nem találok róla infót csak 120 ill 150LE. Ezt is megnézném.
-
slett27
addikt
válasz
ngaba #222296 üzenetére
Pontosan így.
A szívó Bravóval nem volt gond, azon kívül hogy öten ültünk benne 2 felnőtt 3 gyerek + csomagok, aztán emelkedőn 6.5k fordulat mögöttem meg nem tudták miért nem megyek. Akkor berágtam eladtam. Amúgy 2.5 évig nálam volt egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító csere volt. Az Opel az megint ment, mert lakácsere történt kellett a pénz annak semmi baja nem volt bár csak pár hónapot volt nálam. A 2 T-Jet Bravo..... jesszus. Mindegyiknél az összes típushiba megvolt. Légterelő motor, féltengelyek, fűtőradiátor, váltó M32, kormányszervo elment.
Alapvetően az a baj, hogy 95%-ban munkába járáshoz használom a kocsit. Nem tudok nézelődni hónapokig, busszal szinte lehetetlenség eljutni a munkába, most is kölcsön autóval járok, nem szívesen. Ha valami baja lesz, összetörik akkor az az én felelősségem és még egy púp a hátamra. Egyszer lehetne már szerencsém.
Qru, f4lcon :
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222289 üzenetére
Akkor itt a "vallás" dönt.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222287 üzenetére
Jó lenne ha menne.
Lenne még ez : Toyota Corolla 1.6 Sedan
Illetve ez : Mazda 3 1.6 TXItt az a kérdés még hogy ezekhez az alkatrész annyival drágább mint pl az SX4-hez ? Mert árban teljesítményben kb egy kategória.
-
slett27
addikt
válasz
BigBlackDog #222284 üzenetére
Kimosott gyapjú Kizashi.
De vacillálok....
-
slett27
addikt
válasz
tboldi #222280 üzenetére
Még nem, este mennénk megnézni. Nyilván nem egy népszerű típus. Nem is szerepel a megbízhatósági listák élén.
szabonagyur : lesz alkupozíció.
Suzuki SX4 1.6 Sedan ezt meg hengerfejezték. De legalább leírta.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #222277 üzenetére
A rutin meg a szemfülesség. De hogy hogy nem látszódik hogy vissza lett tekerve ?
Nagyon jó...akkor mehet tovább a vadászat. -
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222273 üzenetére
Az előzményeimtől a tanácstalanságomtól és kisebb dilettantizmustól eltekintve 1M-1.5M környékén vállalható autó ami pályázni is alkalmas (nem tudom napi 60km-re kellene-e egyáltalán dízel
) mit javasolnál ha az üzemeltetést is belevesszük ?
-
slett27
addikt
Opel Vectra C 1.9D mennyire vállalható ? Egyáltalán milyen motort építettek bele ? Ez Opel saját motorja ? Népítéletet nem olvasok, mert egy csomó f...ságot írnak sokszor.
-
slett27
addikt
válasz
Tothgera30 #222125 üzenetére
Azt gondoltam hogy a festékhiba miatt ennyi első gondolatra. 2(3) elem fényezése is 120k-(180k) körül mozog. Mondjuk azt sem magyarázza valóban a mély árat.
-
slett27
addikt
válasz
Dr. Mózes #222118 üzenetére
Suzuki SX4 ezt sem vetem meg. Ha nagyon bizonytalan vagyok akkor lehet egy ilyet nézek. Ami zavar hogy nagyon magas, ha le lehetne tenni egy 5cm-el amit a műszakin sem vetnek meg akkor jó lehet(ne). Eléggé drágák.... gondolom nem véletlenül.
Mitsubishi Lancer 2.0 ez milyen kockázatokat rejthet a rozsdán kívül.
-
slett27
addikt
válasz
Micsurin #222114 üzenetére
Ahh még valamit elfelejtettem ezzel kapcsolatban, mégpedig ezt :
A filléres DPF mert ugye ezt is cserélni kell.
Ezt most maga a katalizátor vagy ez azon felül ?
Nagyon nem volt dízelem.
-
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222104 üzenetére
Jaaa értelek. Igen, a digit klímára már megvan az ember, ha kell. Fiat topicban meg lett tárgyalva.
dj79 : Bravo-t úgy láttam a küszöbökön kívül nem támadja a rozsda.
-
slett27
addikt
Srácok !
Jól látom az árakat, vagy xar a szemüvegem.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222097 üzenetére
Jaaa én azt hittem a Fiat-ra mondod.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222092 üzenetére
[link] Megmondom őszintén ezzel szemezek. Ezért kérdeztem.
tboldi : akkor a munkadíj már nem lehet olyan "vészes".
-
slett27
addikt
Dízel autó vásárlásnál amikor esetleg kettőstömegű lendkerék cserére kerül sor, eléggé borsos. Maga a tárcsa 280-400e. Itt igazából az érdekelne átlagban mennyi időt vesz igénybe a csere ? Munkaóra változó mindenhol. De azzal is kell nem kicsit kalkulálni. Váltó teljes szétszerelésére van szükség ?
Ugyan ezt kérdezném a nagynyomású szivattyú cserére.
-
slett27
addikt
válasz
ngaba #222004 üzenetére
Igen. Az alapkoncepció az volt, hogy 120e-es lakáshitel mellé + 3 gyerek nem veszek fel hitelt használt autóra, újra (Casco+kötelező szerviz) meg pláne nem. Így a "ki van fizetve" felirattal közlekedés lett volna ésszerű. De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár.
Aztán bízva abban hogy majd a következő, majd a következő, meg majd most rám mosolyog a szerencse nem lett semmi. És ráadásul feleségemnek is kell az autó munkába így duplázódnak a költségek. Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
zgospel : Köszönöm, értelek. De ismerve magamat ezek után tuti nálam jönnek elő majd a dolgok.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221976 üzenetére
Igen, ezeket kérdeztem én is magamban. Ilyenek mindig gyanúsak, mondhatnám hogy csak el akarja adni és nem hirdetni. A hahu nem mindig áraz jól... vagy nem tudom.
Amúgy átvizsgálásra vinni komoly mutatvány egy használt autót, mivel az ÖSSZES autószerviz a környéken 2-3 hétre folyamatosan be van táblázva.
-
slett27
addikt
[link] Ennél az olajfogyasztáson kívül mibe lehet belefutni ? G-s Astrám volt, abban is "csak"az olaj fogyott 1000km/ 1 liter 3xx.xxx km körül. Tudna valaki írni erről hogy megérheti ez ennyiért ?
-
slett27
addikt
Tothgera30 : És ez azért is ennyi mert a szerelők 20-25e Ft-os óradíjban (ÜGYVÉDI ÓRADÍJ) dolgoznak manapság. Azért én értem hogy az alkalmazottat is ki kell fizetni, meg a rezsi, meg a szerszámok, csak érdekes hogy egy évben 3x nyaralás meg sítúra, több milliót költenek ilyen extrákra. Nem sajnálom tőlük csak akkor dolgozzanak normálisan tisztelet a kivételnek. De amikor megy a kísérletezés....autó alkatrész cserélő szakemberek. És ne mondjátok hogy az esetek nagy százalékában nem így van. Főleg ha megszagolják hogy az illető nincs képben.
[link] Ez a kiszemelt ha 2 hét múlva még meglesz. Nem a hírhedt M32 van benne +500k-t félre teszek. Remélem elég lesz.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221957 üzenetére
Az olajfogyit tekintve azt mondta szerelő először meg kell próbálni a szelepszár szimering cserét. Aztán ha nem oldja meg akkor jöhet a motorfelújítás (gyűrűcsere stb). 98-as autóra nem szándékoztam ennyit költeni, azt a pénzt inkább újabb autóba tolom.
Ignis beázott A oszlop tetején.
Illetve kellett volna egy első lökös+jobb oldalsó sárvédő ív csere + festés. Mivel 80e-140e között mozog használtan csak az első lökös kasztni munka fényezés....hát nah. 300e locsolni egy 2003-as autóra, csak 2 elem cseréje+munka. A tető beázásról nem is beszélve. Szóval erre írtam hogy erre aztán végképp nem akarok költeni. Ha ezeket tudom előre akkor tuti megtartom inkább a Fiat Bravo-t.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221938 üzenetére
Az elment "krumpliért". Sajnos olyan ajánlatokat kaptam motorfelújításra hogy leestem a székről. Nem drága helyen motor ki- és beszerelés 150k. És a felújítás még sehol. Úgyhogy inkább megváltam fájó szívvel tőle, de nem akarok ilyennel foglalkozni. Sajnos nekem olyan autó kell amivel nem kell "babrálni" sem időm és főleg nem pénzem nincs úgy hogy már minden aranyárban megy ahogy látom.
[link] Most érdeklődöm itt helyben mennyi a nagynyomású, porlasztó, kettős tömegű, turbó. Ami költséges. Nem tudom hogy ebben is az M32-es van ?
-
slett27
addikt
Sziasztok !
90%-ban napi ingázáshoz szeretnék megbízható autót, viszonylag olcsó fenntartással. Legyen 5 ajtós, pályázás legfőképpen. Franciát, dízelt nem szeretnék, csak benzines jöhet szóba. Rászánt vételár 1-1.2M. Ti mit javasolnátok ?
Én a következőket néztem :
- Honda Civic 1.4-1.6 VII gen (nyilván rozsda félelem)
- Toyota Corolla 1.4
- Opel H Astra (??? ettől jobban tartok mint előző kettőtől)
- Chevrolet Cruize (??? ki fia borja ? Talán Opel klón ?)
- Mitsubishi Lancer VIII gen (ebben az árban nem biztos találok)Köszönöm !
Ötletekből kifogytam.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221448 üzenetére
Az ember sokat olvas, sokat utána jár, időnként nem enged a sztereotípiáknak de az igazi próba mindig 1-2 hónap (fél év ?) használat után derül ki amikor már birtokában van az autó egy ideje.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221445 üzenetére
Megbízható. Ami persze nem utolsó szempont. De kivenném az autó kategórából. Nekünk nagyon nem jött be. A rugózás, az úttartás, stabilitás, fék, kényelem. Ráadásul a karosszéria elemek itt is egy vagyon. Előtte Seat Leon II, Grande Punto volt. Már bánjuk mindkettőt.
Ha költeni kell pénzt autóra, akkor inkább lesz "autó formájú" autó.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221443 üzenetére
Többet Ignis nem lesz. Én beszéltem rá.
Lupo/Arosa, Polo/Ibiza/Fabia : ezeket is körbenézem. Melyikből nem ajánlott még a közelébe menni sem ? 1.2-es kizárt, az alapból.
-
slett27
addikt
Smart Forfour 1.5 CDi. Erről mit érdemes tudni ? Valamilyen Mitsubishi klón Mercedes módra ? Egyszerűen nem tudom kihámozni. Mire kell ennél az autónál figyelni ? Egyáltalán javítani tudják itthon ?
Feleségemnek néznénk valami cirkálót napi 30km-re.
-
-
slett27
addikt
válasz
focvis #221333 üzenetére
Köszi !
Az előzményekről annyit hogy 3 "drága" autót buktam. Egy Fiat Bravo T-Jet 2007-es -> féltengelyek (200e) , fűtőradiátor (60e), digitális klíma motorcsere (80e), váltó csapágyak (400e munkadíjjal, anyaggal), klíma (100e). Utána egy 2008-as bordó Bravo féltengelyek helyett ott a szervo adta meg magát a többi ugyanaz (~150e). Valamint egy Hyundai i30 2009-es 1.4 109LE 196.000km -> motorhiba dízel lett belőle a hangja alapján, erőtlen lett, füstölt. Javítás ~800e-1M. Aztán lett egy Peugeot 207 1.4 VTi Prince motoros autó, ott szintén megadta magát a motor 139.000 km-nél. Így ennek megfelelően az össze pénzt elbuktam. Sajna olyan autókat fogtam ki ahol előjött az össze típushiba. IJ. Ennek egy része meg is lett csináltatva de ugye a takaró nem volt olyan hosszú.
-
slett27
addikt
válasz
lorcsi #221330 üzenetére
szabonagyur : Lökhárító első, lámpák cserélve lettek.
lorcsi : 2 hét kb. Nem volt egyszerű. Vezérlés, hátsó kipufogó dob csere. Gyertya csere. Illetve a kp zár javítás így első körben.
Iszonyat le vannak rúgva az ilyen korú autók. Sírni lehetne.... no meg ebben a kategóriában már erősen jelen vannak a tesók, így ez is nehezíti.
-
slett27
addikt
Ennyiért ez "ien".
Csinálok a motortérről is, meghallgatom a véleményetek mit láttok amit én esetleg nem.
47 évesen az "első" kocsi.
Igazából ha jól számolom 17 volt eddig.
-
slett27
addikt
Megvettem a lehetetlent. 320k-ból "autót".
Egy Honda Civic 1.4 90LE Sedanra esett a választás. 1999-es. Rozsda elképesztő hogy alig van a kocsin. Talán garázsban állhatott sokáig. Sok ilyen nincs. Lövök képeket majd..... (persze ha valakit érdekel).
-
slett27
addikt
válasz
grizlisandor #221280 üzenetére
Már olvasom, köszönöm.
eWro :
Jogos.
-
slett27
addikt
Na srácok eladtam a cirkuszi Ignisemet.
Kérdésem lenne hogy Citroen Xsara 1.6 109LE mennyire megbízható konstrukció ? 2001-2004 közötti lenne. "Munkábajárós" autónak. Tudom F-es, meg elektronikai nyűgök de pl népítéletben annyira azért nem rossz. Ignis sem kap sokkal jobbat.
-
-
slett27
addikt
válasz
tboldi #221225 üzenetére
Nyomtávszélesítő+195/50 R15.
Persze ez nagyon off, de talán más is tanul ebből hogy "milyen autót" avagy mire NE milyen autót. Érted...
Mert nem képes a cég egy normál középkategórás autót csinálni.
Igen, SX4, azzal a szintén reklámszatyor méretű csomagtartóval. Az sem szebb mint az Ignis. Vasaló Swift megint ugyan ez. Maradnak a SUV-ok nekem vagyonokért. 3-4-5M
-
slett27
addikt
Nemrég Ford Focus mk1 1.6 benzinről kérdeztem csak átterelődött a téma hetes Civicre.
2001-2003 közötti évjárat ha kasztni rendben akkor mivel kell számolni. Ezekben van már 280-380e km.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #221190 üzenetére
Autópályán igen.
Nem rossz valóban. A-B edény, megbízható. És ezzel ki is merül autó mivolta. Persze ez a lényeg, de félek benne. Félek egy hirtelen sávváltástól egy szakadó esőben való autózástól, hirtelen fékezéstől, veseköveim kijöttek, az összes.
-
slett27
addikt
2001-2003 közötti Ford Focus mk1 1.6 benzin iránt érdeklődnék. Ha kasztni jó állapotban van (ami ritka), akkor mennyire vállalható mostanában 23-24 évesen ? Ajánlott vagy kerülendő ? Mire kell figyelni ? Illetve 3x ennyiért van jó állapotú 2005-2006-os VII. gen Civic. Ez a két autó érdekelne. Focus-tól kicsit félek.
-
slett27
addikt
válasz
BigBlackDog #220958 üzenetére
Köszönöm ! Megkérdezem ott is !
-
slett27
addikt
A kínálat aljáról ez az autó mennyire vállalható ? 319e a vételár, klímás ami elvileg működik.
Renault Megane 1.6 107LE 2000 évjárat. Betegágy nagyon ? Vagy ez még nem ?
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213678 üzenetére
Rendben, ez már offolódik itt.
-
slett27
addikt
válasz
grizlisandor #213675 üzenetére
Olyan kóválygós üresben (Suzukinál sem és a Fiatnál sem tapasztaltam ilyet
) illetve a kettest már nehezen veszi. Fel kell készülnöm mindenre.
-
slett27
addikt
válasz
tboldi #213640 üzenetére
Igen. Úgy látom és úgy veszem észre hogy jönnek a bajok az előző tulajnál, aztán amikor már több százezres a kiadás akkor eladják. 10-ből 9 autónál így van. Nézzük a számokat :
Kb 9 hely az ország különböző pontján. Ami több 1000km-es táv is lehet. Üzemanyagban horror, de jó autót akarok venni. Elmegyek pl Ercsire, vagy Sárvárra, Szombathelyre, Pécsre tőlem jó messze. Jönne az átvizsgáltatás saját szerelővel aki itt van Tatán. Ha nem jó a paripa akkor vissza. Ezt többször eljátszani úgyhogy fizetek a szerelőnek is.Egyszer azt mondta egy szerelő szívesen eljönne velem, de mennyit kérjen ? Az alatt az idő alatt megcsinál 3 olajcserét, 2 fékcserét amivel 4x annyit keres. Plusz vigyek karosszériást is.
2 Fiat Bravo (szokásos típushibák : féltengely+kelyhek, digit klíma, váltó+kisebb nagyobb egyéb -> 700k) az autó árának 70%-a. Majd egy Hyundai i30 1.4 109LE vezérlés cserénél csak a láncot cserélték, dízel hangja lett, elkezdte (vagy már rég ette) az olajat, 1000km-enként 2 liter olajfogyasztás. Aztán megkotlott a Peugeot 207 1.4 VTi 95LE. Motorhiba. Nem akartam bedőlni a sztereotípiáknak, majd én karbantartom. Így most van a Seat Leon 1.4 2002-es.
15+ -os kocsik annyira le vannak pusztítva, hogy elképesztő. Tudjátok gurul, jön-megy teszi a dolgát.
Ez a legjobb, na meg a következő : füstmentes motor, koppanásmentes futómű. Ez a fake ! Milyen vonzó.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213634 üzenetére
Köszönöm, gondoltam hogy ennyi idős autó ennyi km-rel azért több törődést igényel.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213627 üzenetére
[link] Szegény ember vízzel főz.
Erre a videóra van valami reális magyarázat ? Itt lettem figyelmes a dologra.
Talán érinti a "Milyen autót vegyek" címet. Ha nem akkor Qru törli majd.
-
slett27
addikt
Vettem egy Seat Leon 1.4 16V kocsit.
Nem egy versenyautó de 550e-be ez fért bele. Mire kell figyelni ennél a típusnál ? Egyelőre hibakód mentes, de 302e km-nél bármi lehet. Vezetett szervizkönyve volt 277e km-ig. 15e-ként cseréltek (elvileg) olajat. Az 1.6-osat Sárváron az orrom elől vitték el több értelmes meg nem volt.
Esetlegesen az 1.6 váltója belemehet ebbe ?
-
slett27
addikt
Az autóvásárláshoz még annyit elfelejtettem megjegyezni, hogy mindig elfelejtettem azt az alapszabályt, hogy ha 1.5M-ért akarok kocsit venni akkor 2.5M-nak kell lenni a zsebben/bankszámlán.
A szerencsében nem nagyon lehet bízni.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #213088 üzenetére
500km alatt 3 liter olaj.
Az eléggé nyomos indok a motorhibára. Dízel lett belőle.
Esetleg SDI ötletek ?
Qru : köszi, mostanában el van tűnve. Biztos sok az elfoglaltság.
-
slett27
addikt
válasz
slett27 #213085 üzenetére
Jah igen, ráfutásos volt. Sajnos mivel a faxa Peugeot 207-es 1.4 95LE VTi beadta a derekát (motorhiba) annak felélesztése ~700e, vagy másik motor vétele is is kb ennyi vagy több munkával, így az elment óccón és sajnos kocsi nélkül maradtam. Azért lett ez a "válság" megoldás.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #213083 üzenetére
-
slett27
addikt
Elvitték az autót.
Ennyi volt az 1.8 HGT. Már nem ilyet veszek.
-
slett27
addikt
Sziasztok ! Olasz autó topicban nincs nagyon mozgás, így itt kérdezném meg. Kinéztem [link] ezt az autót. Véleményt szeretnék kérni, megbízhatóság, fenntartási költség ügyben. Vállalható "aprópénzből" vagy fel kell készülni horror kiadásra ?
-
slett27
addikt
[link] Az autó topicja nem annyira pörög, így itt kérdezem meg hogy ez hogy ? Dombnak lefelé ? Nekem is ilyen autó van de szvsz ez turbó nélkül lehetetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest