- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz xEon1337 #122651 üzenetére
viszont nem tudom, hogy a napi szintű autópályázást hogy viselné.
A lehető dolog ami történhet az autóval az az autópályás használat. Én biztosan megfontolnám azt a Jazz-t, a maradékot meg inkább beletankolnám. Itt is, és több fórumon is oda meg vissza vannak érte, szemre is tetszetős autó, napi ingázásra szerintem tökéletes.
-
nagyúr
válasz xEon1337 #122651 üzenetére
Pályázásra én inkább javasolnék dízelt, de ha ennyire nemgyerebe, akkor benzin. A C30 kicsi belül, tény, hogy minőségibbnek hat, mint a mazda vagy a ford. Második genes focus pedig nem rossz, nem vetném el, a dízelt sem. Esetleg az Astra H 1.7 dízellel? Ez nemtudom ajánlott-e, de én anno vezettem 8 éve és nagyon tetszett.
A jazz-re +1, de a kis benzin pályán nem áll meg 7 alatt az fix.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
outsiders
aktív tag
válasz xEon1337 #124873 üzenetére
Szia, képekről szépnek tűnnek, de szerintem a kilométerek nem valósak.... Nekem ugyanilyen 3 ajtós e12 van de 155 valós km-rel (btw a váltógomb a sötétebben eredeti, az ezüstön cserélt). Kormány és váltógomb kopás képekről nem sokkal jobb az enyémhez képest. Ettől függetlenül jó vételnek tűnnek mind a ketten, de inkább az 1.6-os felé tendálj, nekem 1.4 van és pályára már gyenge (országúton és városban tökéletes), illetve rövid egy picit a váltó áttételezése (140-nél már 4k fordulat). Sportos haladással az 1.4 olyan 7 literrel elmegy vegyesben (30% város, többi külter), ha nem nehéz a lábad akkor 6.5.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #126313 üzenetére
ezek közül egyiket se venném, mert nagyon fapadosak. egy volvoban ne legyen már műanyagkormány, csak hogy a legfeltűnőbbet említsem... enyi erővel vehetnél 3 ajtós focust is, az is pont ugyanezt az élményt fogja adni.
másrészt ha nem 1-2 évre kell, hanem 3-5 évre, akkor inkább dízelt vegyél hasonlóan leinformálható példányok közül. ez az 1.6 benya nagyon nem megy és ahhoz képest zabál. hosszabb távon a várható kockázatot is kiegyenlíti a fogyasztáskülönbség, valamint kellemesebben tudsz majd autózni a nyomaték miatt. 1.6D és 2.0D is PSA HDI motor, nincsenek velük nagy drámák. 1.6-nál a turbó előtti pici olajszűrőt kell tisztítani vagy kihajítani a rendszerből és akkor a turbó hirtelen halálát is kizárhatod.
az itthoni vagy külföldi üzembe helyezés nem fekete vagy fehér, mindkettőnek lehetnek előnyei és hátrányai is. nézzétek meg alaposan az összeset, ami szóba jöhet, esetleg vigyetek magatokkal szakit és/vagy rétegmérőt, ha féltek a töröttektől -bár ugye egy fényezett sárvédő vagy bármi és a gombócból visszahozott között van különbség, aztán ha megvan az a darab, ami az előzetes teszten a legjobban tetszik, menjetek el vele próbaútra és szervizbe. azt érdemes az első körben tisztázni, hogy el lehet-e vinni az autót szervizbe, ahol nem, azt dobjátok. -
-
runner 125
nagyúr
válasz xEon1337 #131606 üzenetére
S40-ből az 1.8, 2.0 benzint és a 2.4 D5-öt érdemes keresni, persze a legdinamikusabban a D5-tel autózható, csekély fogyasztás mellett, ellenben itthon ha 1-2 van belőle a hahu-n, már lehet örülni. Kint kell D5-ös S40-et keresni.
A PSA 1.6 és 2.0D nem túl jó konstrukció, én kihagynám.(#131600) Qru
Mennyire egyezik a gondolkodásunk, ízlésünk, de az IS-t miért hagytad ki?
Egy Legend-et de behúznék még.., viszont ebből is alig találni itthon. Ez nem tűnik rossznak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
lenko
aktív tag
válasz xEon1337 #132735 üzenetére
[2015-kia-rio-sport-hatch]
Még ez az 1.6 sport is kiábrándító, az alap milyen lehet?
Az ülésborítás az mi? Mintha valami tescos cucc lenne ráhúzva...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz xEon1337 #132735 üzenetére
EZ nem jó hír, kb a Rio volt az egyetlen biztos pont eddig a Jazz mellett. 1.2-essel próbáltam, de a pár perces tesztvezetés nyilván nem mérvadó, elgondolkodunk rajta, köszönöm a választ.
(#132736) Integrale: Nem is tudtam, hogy a Tipóból lesz 5 ajtós, én csak sedan meg kombi képeket láttam róla. Igazából a Fiattól sem zárkózom el, a Punto, Panda is tetszik, de még nem próbáltam sajnos őket.
(#132737) Tsebacsi: Város elsősorban (Budapest), maximum emergency családmozgatás során lenne tele az autó, legalábis én így tervezem.
Őszintén szólva kisautók felől kezdtünk el nézelődni, amit én egyből kizártam az a Seat összes és az Opel Corsa, páromnak a Skoda Fabia nem tetszik. Polóban nem gondolkodtam, kicsit jellegtelen már számomra a sokadik generáció. Ezek után orientálódtunk a távol-kelet felé, Kia Rio elsősorban (de akkor ezek szerint az sem ). Mazda 2 tetszik, de szerintem drága, bár alig látok belőle bárhol, szóval megtippelni sem tudom, hogy mekkora, miféle lehet, Yarishoz, Micrához volt szerencsém anyósülésen illetve hátul, mindkettő kisebbnek tűnt a koreainál.
Ezután jött az ötlet, hogy némi családi támogatással lehetne C kategóriában nézelődni, akkor én egyből pro_cee'd-et meg Mazda 3-at kezdtem lesni, de simán el tudnék képzelni Pulsart, i30-at, Aurist is. Amiről gyakorlatilag nem is beszéltünk, az a teljes francia felhozatal. C3-ról/DS3-ról mik a vélemények például, mennyiben jobb/rosszabb az a szélvédőkialakítás? Az előző generációja kifejezetten tetszett a kis buborék felépítményével.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #136805 üzenetére
Kb hisz perce sikerult a Bocskai uton egy akkora katyuba beesni, hogy amekkorat csattant az auto, azt hittem kiesett a futomu. Mindezt kb husszal... Palya azert nem olyan gyasz, jartam rajta en is sokat, teljesen vallalhato. Nemeteknel se varazsszonyeg, pedig ok tempot is mennek rajta, megse hallasz onnan nyusszogest, hogy feszt szetkurja a futomuvet. Bezzeg a jo pesti utak, azok adnak a pofajara...
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #136805 üzenetére
Probald ki a Cseh autopalyat es utanna meg fogsz allni a kritizalt M1 en, kiszallsz es nyomsz ra egy csokot (jo a Csehek is szepen belehuztak, az elmult 2 evben a nagyreszet gyönyörüen felujjitottak) Teny hogy az M1 nem az autopalyaink zaszlos hajoja....mondjuk amilyen forgalom azon zajlik
(#136806) focvis en egy békebeli kromtisztito pasztaval szoktam pucolni (ilyen szürke kenöcs szerüseg ) az szepen lehozta. Valami hasonlo ujszerü kivitelben is müködökepes kell, hogy legyen. Esetleg talan kandallo üvegpucolot kellene megnezni, hogy nem bantja e az anyagat, mert az eleg szepen oldja az ilyen raegett kormot....üvegröl legalabbis.
(#136807) rbalint88 egy ilyen nekem is volt....cseheknel az is föuton....megalltam 5 percig nezegettem mi van, mert nem hittem el, hogy nem szakadt ki a kerek....fel volt telve vizzel pont a kereknyomon egy tenyernyi, de kb 200m mely lyuk erthetetlen, de semmi baj nem szarmazott belöle
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #136975 üzenetére
CT200h jó de szűkös hátul meg kicsi a csomagtér és ne várjon sportos teljesítményt. Elég drága a Lexus alkatrész, utángyártott meg nem nagyon van szóval ha nem veti fel a pénz akkor inkább egy Auris HSD.
A technika ugyanaz csak a körítés más.mod:
A Honda hibrid rendszere meg elég gagyi ami a Civic-ben van. Önállóan villannyal nem is tud menni pl.
focvis: Nem a világvége... De konkrétan annyit eszik mint az én 2,5-ös szívóbenyósom. Ahhoz képest sok.
Ilyen verdába tuti, hogy TDI-t vennék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
ezt a használatot pont nem köszöni meg egyik motor sem, szar a kenés. meg mondjuk Győrben egész más a közlekedés, mint Bp-n. itt ötösig csak akkor jutsz el, ha előtte lepadlózod kettesben megmutatod neki az ötödiket és lehet is fékezni...
nekem 45-nél még a 4-est se szereti az autó (elmegy, de nem szép a hangja) -
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #138432 üzenetére
A nyomaték öl nem a fordulat..
mod:
z123456789: Ha Volvó akkor sor5 vagy semmi. Azok tartós jó konstrukciók főleg benzinesben, azok még nem tették meg a Föld-Hold távot 12x.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz xEon1337 #138458 üzenetére
Nem öt hengernél kezdődik az élet, sőt, a 100 Le sok mindenre elég (bár önmagában ez nem sokat mond). Én most - kényszerből - egy 97 lovas kis géppel szaladgálok, lehet vele bőven közlekedni is, előzni is (no meg csekket gyűjteni is ). Jó autó az S40, ha az tetszik, vagy arra van keret, akkor meg kell próbálni. De azért azt is meg lehet érteni, hogy aki próbálta a Volvo öthengeresét, az nemigen fog négyhengerest ajánlani belőle, legalábbis anélkül biztos nem, hogy fel ne hívja a figyelmet a különbségre
Én is igen erősen fontolgatom, hogy visszatérek a márkához - nyilván öthengeresre. -
footy
addikt
válasz xEon1337 #138641 üzenetére
Azert itt van 2 pont ami miatt a kijelentes nem teljesen helytallo.
- hasznalt benzines es diesel is lehet szivo(dieselbol talan nincs uj szivo de mar benzinesbol sem nagyon) vagy feltoltott
- mennyire uj konstrukciorol van szo (az uj benzinsekben benne van majdnem az osszes dieseleknel rettegett alkatresz, ugy mint 2tomegu lendkerek, turbo, de jon a reszecskeszuro es a nagynyomasu befecskendezes is)Egyebkent a diesel hangjat en is ruhellem es a karaktere is szar szinte az osszesnek.
(A rezonanciat az ujabbaknal nem igazan lehet erezni az intelligens befecskendezes, kettostomegu ill. aktiv bakolas miatt)[ Szerkesztve ]
-
Jojo5
őstag
válasz xEon1337 #139095 üzenetére
Az egész forma szerintem szebb mint a C30, de a legfőbb "bajom", hogy azokról a kocsikról azon kívül, hogy sor5 alatt nem szabad venni nem tudok sajnos semmi extrát sem, pedig olvasgattam neten utána.
Azért ha az 1.9PD-t nézzük viszonylag olcsón karbantartható motorról beszélünk, ha nincs agyon tuningolva és figyel rá az ember nagyon sokáig kiszolgál, sajnos a Volvo-ról fogalmam sincs...B-L-A-C-K: Hahu-n nincs ilyen felszerelt három ajtós csak sportback abból 1db, de az is 3 millánál áll
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #139109 üzenetére
Neem nem az uj, pont ez a generacio 2009 es.
Vezetesi elmeny nem csak annyi, hogy mekkora benne a motor Nehez ezt megfogalmazni....nyilvan egyeni izles kerdese is....egyszerüen ezek a volvok, amiket irtam a totalis nihil...vicc nelkül, sokkal elvezetesebb a HAstra GTC m az 1,7 dizellel
Ami a v40 ben sokkal jobb az a gyors reagalasu gazpedal es a motor hangja, fogyasztasa meg a bluetoothos rendszer, ami patentul kezeli a telokat. Szoval tenyleg jo kocsi....de sajat autonak masra vagyom
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #139118 üzenetére
Ez a premiumozas ...egyszer ha megmagyarazza nekem valaki, hogy egy A3 mitöl premium...vagy egy fapad 3 bmw.... Egy Porsche panamera vagy egy A8 akkor mi? Gigamegahiperüberpremium?
De azert ha premium, akkor mar inkabb ez V90 Crosscountry
Nem lehet gyartok alapjan kategorizalni szvsz....abban meg igazad van, hogy mas mas stilust/eleterzest kepvisel 1-1 marka....a volvo a kiegyensulyozott, nyugodtat
-
SzlobiG
félisten
válasz xEon1337 #139131 üzenetére
Azért nem kell elájulni az Auditól se ott is vannak összeszerelési gyengeségek pont a gombok/kapcsolóknál nagyon hamar lekopik róla a festék réteg és gusztustalanul néznek ki főleg a fényszóró kapcsoló, de a rádió alatti kezelő gombok is. Ismerősnek is ilyen, lefestette fekete festékkel még gusztustalanabb lett. Na meg az 1.9pd motorral is van szopó rendesen 2 havonta vissza jár a szerelőhöz mert mindég kijön rajta valami most a jó kis PD elemekkel szív 2 hónapig bírták neki amiket kicseréltek.
Most nem általánosítani akarok, hogy az összes ilyen meg ez egy 2006 körüli példány, de bőven vannak ott is hiányosságok gyengébben sikerült dolgok. Viszont a kasztniuk előtt le a kalappal az egyik legjobban összerakott szvsz.
-
-
HookR
addikt
válasz xEon1337 #139520 üzenetére
Ó, annyi baj legyen! Ez így minden felmerülő logisztikai igényemet képes kielégíteni, ami egy kombi esetén felmerül.
(#139523) runner 125: Lehet hosszútávon megszokható, mindenesetre ez nekem meghatározó élmény volt. Persze, ha...
"Az S60-ban nekem mozog előre hátra de a magassága biztosan fix..."
...az úgy rendben van.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #140055 üzenetére
nálam is ugyanez van (mindig ég), csak parasztba' van megoldva, kivett kulcsnál nem kap áramot tompított állásban sem, hanem külön van parkolófény állása a gyújtáskapcsolónak. mondjuk a xenon nem tudom mennyire szereti ezt az indításnál kétszeri begyújtást, de ha két évet kibírnak, akkor már bőven árában van, ennyit megér nekem a kényelem.
azt figyeltem meg egyébként, hogy azokban az autókban felejtik el nagyon sokan felkapcsolni a fényszórót, amiben megvilágított a műszerfal minden esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek