Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
válasz
Veron #224990 üzenetére
Nálam ott vérzik el a dolog, hogy a futóműve rosszabb a Toyotáétól.
Egy haveromnak van egy jól felszerelt céges Corolla-ja. Pusztító számomra, ahogy mozog kanyarban, rosszabb úton.Jól elrontottam, hogy beleültem valaha egy prémiumba, de a 22 éves A6-om 1. baromi kényelmes úttartást tekintve 2. képes jól rugózni 3. képes pontosan kanyarodni nagyobb sebességnél is. 22 év alatt annyit sikerült fejlődni alsó-közép új autóknál futóművet tekintve, hogy még jobban lemaradtak az akkori prémiumoktól. Ez nagyon gáz szerintem.
A Z4-ről, és az utólagos gyáritól sokkal jobb futóművéről nem is beszélek, az maga az álom, csak az út legyen egyenletes.
-
den89
tag
válasz
Veron #224990 üzenetére
Akkor nem teljesen az örömöd, ennyi pénzért ez szomorú. Mondjuk klíma és ködfényszóró gondolom felszereltségfüggő, azt tudhattad. A SUV téma vagy bejön valakinek vagy nem, nem próbáltad ki előtte a magas üléspozíciót akár ennél vagy más autónál? Egyébként nekem sem jön be. Én rosszul vagyok tőle egyelőre, majd talán 50-60+ koromban lehet vágyni fogok rá.
(Én megfogadtam már korábban, hogy olyan autót nem veszek, amit nem tudok kipróbálni, vagy legalábbis nagyon hasonlót.)
-
den89
tag
válasz
Veron #224577 üzenetére
Írtad, hogy a feleséged tapasztalatlan sofőr, automatát szeretne, és minél kisebbet. Meg ha jól rémlik, 2 gyerek van, akkor azért kell egy nagy autó. Nem fogsz tudni megegyezni 1 autóban a feleségeddel. Meg én azért nem biztos, hogy egy új 11 milliós nagy autót raknék egy tapasztalatlan sofőr alá. Bocsi, ez csak saját vélemény. A mostani Toyotátok mikori, hány km van benne? Nagyon csereérett már? Szerintem tartsátok meg. Az asszonynak meg vegyél valami minél újabb kis autót 5-6 millióig (akár elektromosat - pl Nissan Leaf, Renault Zoe- amit az ő felhasználása mellett elég hetente egyszer, vagy akár ritkábban feltölteni), rakj rá 4 évszakos gumit, egy évben egyszer elviszed szervizbe, és nincs rá más különösebb gondod.
-
rbalint88
addikt
válasz
Veron #224544 üzenetére
Attol fugg, mekkora pityputy miatt fujtak. Ha eltunt a szelvedoig az auto, az baj, ha csak csavaros elemeket javitottak es a vaz vonalban maradt, akkor nem.
Amugy B autonak nem lenne jo valami kicsi elektromos? Gondolom ennel kevesbe szempont, hogy messzire tudjon menni es mivel felmerult a phev, ezert gyanitom a toltes is megoldott.
-
den89
tag
válasz
Veron #224544 üzenetére
Ezek a nők... persze a mosást, takarítást, gumicserét, éves szervízt, műszakit intézd te a 2 db autóra. Ő meg csak beül és megy. Ismerős érzés.
Egy 8-9 éves autónál szerintem már lényegtelen, hogy volt-e fújva. Nyilván kérdés tényleg, hogy mekkora mértékben sérült, ha sérült.
Mi 3 éve vettünk egy kifutó szériás, akkor is már jó árban lévő Cliót. Annyival megkönnyítettem az életem, hogy 4 évszakos gumit raktam rá. Csakhogy a családi autó meg lassan 17 éves, amivel amúgy nincs gond, azon kívül, hogy 1-1,5 év alatt ráment fél misi. Mondom asszonynak adjuk el mindkettőt, és helyette legyen 1 db, és kb rá sem kell fizetni, vagy max 1-2 milliót. Ááá, neki kell az évi 3-4 ezer km-re az autó (1,5 év múlva, amikor visszamegy dolgozni, akkor meg valószínű még ennyit sem fogjuk használni). Jó mondom akkor a 17 éves helyett veszünk egy 3-4 éveset, max 6,5-7 misiig. Ááá újat vegyünk. Ok...
Na ezért nem veszünk az öregebb autó helyett 1 éve másikat.
-
rbalint88
addikt
válasz
Veron #224541 üzenetére
Megis ket auto lesz inkabb es a meglevo Corolla melle jon B verda? Szerintem jo valasztas egy ilyen Corsa, nem egy ordoglakat. A konkret darabnal a kepeken olyan, mintha az egesz eleje fujva lett volna.
f4lcon: a Cosmo valoban jo, kar, hogy a linkelt valojaban nem az. Azokban alap a felbor ules, ebben az Essentia/Enjoy ulese van.
-
BaLee
addikt
válasz
Veron #224448 üzenetére
Ez esetben kicsit sem megtévesztő a lenti kép alján a 0% THM reklám.
Én mondjuk azt nem engedném, hogy különböző márkák állami támogatással csökkentett áron reklámozzák a kocsijaikat. Mostanában elég divatos, az amúgy csak cégeknek elérhető elektromos autó támogatás 4 milláját levonni a "kedvezményes" árukból...
-
Yany
addikt
válasz
Veron #224448 üzenetére
Akkor a kereskedő kamuzik, vagy szinte minden reklám, mert 0 thm-nél sem teljes árat fizet az ember, jelentsen bármit is a teljes. Ha végigpörgeted a listát, látsz olyat, hogy 25% kedvezmény kp-ra, vagy 18% kedv. 0 thm-mel, meg ilyenek. Az lehet, hogy arra a konkrét autóra igaz, amiről beszéltünk, de általában véve nem úgy hirdetik a többit.
saen: szerintem igencsak hazárdírozik, aki casco nélkül újautózik, ez eleve nem egy egészséges szempont, amit felhoztál
-
den89
tag
-
F-ECT$
titán
válasz
Veron #224369 üzenetére
Nálunk ugyanez: a fő autó évi 12-15k km-t megy, a második meg 1-2k-t. Elég lenne 1.1 autó, de arra a havi 1-2 alkalomra nagyon jó, hogy 2 van. Nekünk az volt a "szerencsénk", hogy a második autót apósomtól örököltük, már akkor se ért sokat, és azóta is minimális költséggel tartjuk fenn, tehát sok pénz se áll benne, és sokba se kerül a benzinen, olajcserén és a kötelezőn túl. (1.2-es, 2004-es Fabia.)
-
den89
tag
válasz
Veron #224366 üzenetére
Szerintem úgy értette, hogy a 270k-ból csak 70k jön csak le a töltésre, így 200k a "hasznod" egy benzinessel szemben. Valószínűleg sokat mondtam, az egy töltés/1000 Ft-tal is többek között. Lényeg akkor, hogy durván 150-200k környéke a "hasznod", pontosan úgy sem lehet megmondani. A 200k környéke nagyon odafigyelve jöhet ki, ha és amikor csak teheted villannyal mész. Magyarul városban szinte mindig, illetve ha mentek valahova városon kívül, akkor is lehetőleg, amennyit lehet, villannyal hajtva.
Nekem személy szerint ebből az jön le, hogy nem érdemes sokkal drágábbért PHEV-et venni, mint amennyiért egy benzinest vennék. Én is kb csak 8-10k km-t megyek a családi autóval (van 2. autó is), nálam is olyan 70% a város. Ok nálam van napelem, de ha mondjuk 1,5 millióval drágábbért veszem a PHEV-et, akkor durván 6 év, mire "visszahozza". Onnantól lenne plusszos a történet.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Veron #224366 üzenetére
Valóban nem tesznek jót, de a kulcs a mérték, illetve az arányok. Mint amikor x élelmiszerben találnak valami mérgező anyagot, de hogy ténylegesen bajod legyen tőle, ahhoz 30 kilót meg kéne enni egyszerre.
Ha másra is használjátok az autót, nem kizárólag erre, akkor keine Panik. Anyum dízelt használ a városban, van, hogy 2-3 km-nél nem megy vele többet, de rendszeresen elkunyerálom és igyekszem beiktatni 1-2 havonta egy-egy hosszabb utat.
-
den89
tag
válasz
Veron #224363 üzenetére
Egy benzines autó nem fog tönkremenni az ovijárat miatt, főleg nem egy új. Szóval emiatt felesleges. Persze értem, hogy olcsóbb PHEV-et néztél, mint a benzines. Csak így tudtam egyszerűen összehasonlítani. Ne érts félre, nem ellenzem a PHEV-et, én is elgondolkodtam rajta. Esetleg még hibrid benzinesen gondolkodnék még el (pl Toyota).
-
den89
tag
válasz
Veron #224359 üzenetére
Az egyszerűség kedvéért úgy közelíteném meg a dolgot, hogy vegyünk egy 8 millió Ft-os benzinest és egy 8 millió Ft-os PHEV-et. Évi 10k km-rel mondjuk 7,5 literes átlagfogyasztással évi 750 l * 600 Ft = 450 000 Ft benzint tankolsz. PHEV esetén nagyon-nagyon jó esetben 70%-ban jársz villanymotorral, de szerintem inkább max 50-60%. Számoljunk 60%-al. 450 000 Ft * 0,6 = 270 000 Ft-ot "spórolnál" meg évente, ha lenne napelemed. De mivel nincs napelemed, vegyünk durván heti 3 töltést ~ évi 150 töltés * talán 1000 Ft körülre jön ki egy töltés (?), tehát 150 000 Ft-ért töltöd. Végeredményben évi 120 000 Ft-ot nyersz azon, hogy PHEV-ed van a benzinessel szemben. Nyílván ez egy hasraütésszerű számolás… hogy most ez megéri-e neked, azt te tudod.
-
Veron
addikt
válasz
Veron #224298 üzenetére
kopó biztos nincs benne.
mai első ovinapon azért elgondolkodtam a benzines értelmén. 1 km-ra van az ovi, de nem csak ovijáratnak hasznalnánk és nem is mindennap.
ez a megoldandó egyenlet most:
Új benzin (Arkana), 5 ev gari, 5m kp + 7m 0% THM kolcson
vagy
2-4 eves phev, 0-2 ev gari, 8-10m kp -
den89
tag
válasz
Veron #224298 üzenetére
Easy servicet nézd meg, hogy megéri-e neked, pontosan kérdezd meg mit foglal magába. Mi a 2021-ben vásárolt Cliohoz előfizettünk rá 5 évre 185 eFt volt. Olajcsere pl csak 2 évente van benne, mondjuk ez a része nekünk mindegy, mert keveset járunk vele (5-8k km/év), de legalább 5 évig le van tudva. Ilyen 7-900 ezreket semmiképp nem fizetnék ezért. Fék és társaira amúgy sem hiszem, hogy kiterjed. Kicsit átverés szaga van számomra.
Én a garanciakiterjesztést sem erőltetném, de ezt mindenki döntse el maga. Ami alól tudják, úgy is kihúzzák magukat (más autógyártó is).
Szóval nézz utána mindkettő esetében, hogy mit takar. -
Veron
addikt
válasz
Veron #224174 üzenetére
Arkana EDC lesz 140 lóval, eldöntöttem. Nem találtam annyira gyenge pontot, ami eltántorítson, viszont a 0% THM meg csak olaj volt a tűzre.
Érdemes megvásárolni a garanciakiterjesztést és/vagy az easy service csomagot (évekre előre kifizetni a kötelező karbantartást)?
Előbbi +1 évre 300e Ft, utóbbi 745e Ft, míg +2 évre 405e ill. 905e Ft-ba került. Elég húzós ára van, de így 6 ill. 7 évig teljeskörű garis az autó és a szervizért sem kell fizetni. -
válasz
Veron #224174 üzenetére
Renault EDC az a duplakuplungos automatájuk nem? Akkor az elég biztos vagyok benne hogy "száraz". 18-ban vezettem egy ilyen captur-t ha azóta nem fejlődött akkor elég darabos (és tartósságról fogalmam sincs, de ebben a műfajban a legjobb a vw és az sem éppen megnyugtató). Renault "rendes" hybrid sokkal drágább?
-
Veron
addikt
válasz
Veron #223922 üzenetére
Ma beültem a Renault-kba: Captur meglepően tágas volt, de az Arkana érezhetően nagyobb, kényelmesebb autó. A forma szubjektív, belül tágas, csomagtartó is öblös, motor-váltó oké, beltér minőségtől nem voltam elájulva, olyan Corolla szint.
Az Arkanat 11,7m Ft-ért vesztegetik, 3 éves 0% THM kölcsönnel, 40% önerővel. Azaz, 4,7m Ft-ért hozhatnám el, és ha a befektetéseim alternatív költségét is számolom, akkor 3 év alatt 9,7m Ft-ban állna meg az autó. Vatta új, 0 km, 5 év garival
Tehát a kérdésem: van valami turpisság Arkanával kapcsolatban, amitől óva intetek 140 lovas EDC-vel?Fenntartási költségek, megbízhatóság, tartósság szempontok alapján ajánlható? E
gy bökkenőt látok: nem igazi hibrid, így az ovijárat nem lesz ínyére. (évi 10-11k km-t megyek, 70% város, 30% autópálya, ovi, munkahely 2-5 km-re, de nem megyünk minden alkalommal autóval oda).
Kell nekem az igazi hibrid? Ha igen, akkor Leon kombi felé mennék el, esetleg Corolla . -
válasz
Veron #224002 üzenetére
Én azt hiszem ma megnézem belül ha nyitva van pesti porsche. Captur nekem pozitív csalódás volt helyben még 2018-ban amikor Lyonban béreltem egyet (de az lehet még előző generáció), papír adatokon túl is tágas volt a csomagtér, és befértünk 4-en (akkor már nagyobbacska 13 éves ikrekkel).
Szerk: capturban is van "rendes" hibrid, most már pár éves a konstrukció és nem hallottam róla rosszat, csak náluk még az a fázis van hogy kisebb a csomagtér hibriddel (gondolom majd eljutnak oda ahova a toyota hogy nem csökkenti)
-
rbalint88
addikt
válasz
Veron #223942 üzenetére
Golf/Leon vonalon en a hatchbacket javasoltam, nem a kombit, pont azert mert a kombik meg a Corollanal is nagyobbak
Szvsz ha tudod tolteni, akkor a phev megeri a varosi villanyos hasznalat es a megbizhatobb olajos dsg miatt, meg szerencsere viszonylag keves a fapados hibrid beloluk.
Egyebkent VW T-Cross baromi tagas, ahhoz kepest kivulrol eleg pici. A kivitele egyszerubb, mert belepo modell, de egy ranezest meger. Szigoruan 1.5tsi-vel! -
Veron
addikt
válasz
Veron #223922 üzenetére
Köszi a válaszokat.
Valóban, feleségem is vezetné az ovijáratot, így kell neki a nem túl nagy, de mégis tágas automata.
Azt nem írtam, de összességében nem megyünk sokat, kb. évi 10k km, ezért is nem szeretnék második autót (nagy overhead, nehéz tárolni és szerintem nem érné meg).
Kérdések, ami megfogalmazódott: Ki ölte meg Kennedyt? Kell nekem hibrid? Kell >500l csomitartó?Arkana: Nekem tetszik, kövezzetek meg! De a formája nem parkolásbarát és nem is "igazi" hibrid... és amúgy hosszú. De tetszik a formája.
Captur: Kicsinek tűnik, de a hátsó üléssor sínen tologatható, így a csomitartó >500l is lehet. Van benne fantázia, bár biztos szűkösebb, mint a Corolla. btw nem a felfújható unikornis a nagy, hanem a mózeskosaras babakocsi.A tesója a Juke jobban tetszik, de ott nem tologatható az ülés.
Leon/Golf kombi: Frankó autók, tetszenek is, de nem kisebbek, mint a Corolla.
Corolla hibrid: Adná magát, ha ugye kisebb lenne önmagánál... de nem az. És zajos is autópályán.
Karoq/Ateca: Rövidebbek és magasabbak, mint a Corolla, viszont nem hibridek.
Kuga: Nem kedvencem a Ford, de legyen. Viszont a csomagtartóra csak 400litert írnak.
Qashqai: Itt is 500 alatti, vagy épp 500l a csomitartó a benzinesnál.. 0% THM-re 15 millió a benzines, nem 0%-ra pedig 12m körül vihető újonnan. -
rbalint88
addikt
válasz
Veron #223922 üzenetére
A hibrid Corolla TS a nyilvanvalo megoldas, csoporton belul Lexus NX-et tennem meg oda, ami suv es hely is van benne. Corolla Cross es Yaris Cross pici.
Arkana egy draga, felfujt Clio, meg eleve ez a wishes X6 forma nekem no go, szvsz kulturember nem vesz ilyet
Capturt mindenhol dicserik, nekem gyanus, hogy kicsi lenne, de ra kell nezni, plusz a hibridje nem egy villam. Ugyanezzel a hajtaslanccal raneznek az uj Dusterre is mar csak kivancsisagbol, 11M a teteje hibriddel.
Qashqai most altalanos jollyjoker, de a rendes hibrid (epower) azert 12 felett van boven.
Golf es Leon kombi szerintem hosszabb a Corollanal, de ha van toltesi lehetoseg, akkor bedobnam a phev hatchback verziokat egy (akar berelt) tetoboxszal. Napi elethez kellemesen eleg a csomagtartoja azoknak is, nalunk felesegautonak egy eGolf van, aminek papiron kisebb a csomagtartoja ezekenel es boven elegendo - igaz meg korabban megtanultunk helytakarekosan pakolni es nem szempont a felfujt unikornisos uszogumi szallitasa
Tiguanbol is van phev kivitel, de az dragabb es a kialakitas miatt nagyobbnak erzodik a forgalomban, ezt erdemes leprobalni, ha suv iranyba akartok elmenni.
Atecabol ki lehet fogni jo veteleket, Karoq sztem aranyaiban dragabb a hasznalt piacon. 1.5tsi dsg is mar egesz jol mozgatja, a valtotol en nem felnek, csak felreraknek ra egy misit, ha megis kell. -
válasz
Veron #223922 üzenetére
Hát trükkös. Erre a felhasználásra kb ideális a toyota hybrid. Az automata, benzines, és városban használt nagy részben kategóriában azért vannak fájóbb dolgok (pl. "száraz" dsg VW konszern).
Mondanám hogy 2020-as rav4 már lehet ennyiért de leírásod alapján itt mintha oldalborda is vezetne, és azonos hosszúság ellenére egy rav4 nagyon más méret mint egy corolla ts (én is szívok vele sok helyen, feleségem egyszerűen nem hajlandó vezetni). Mondjuk ha elfogadható a méret és kifér 12 milla akkor én most hybrid ford kugát vennék.
Az egyszerűen nem tudom milyen a renault 1.6 benzin alapú hibridje, de ami jó hír ezalatt a pár év alatt rosszat nem hallottam róla. Kisebb miatta a csomagtér, de Arkana esetén ez beleférhet (ha kapsz 10-ért ezt nem tudom, 12-ért már inkább ford kuga). Én elsőre erre indulnék és kikérdezném a renault fórumot (corolla cross, yaris cross szerintem kicsi lesz nektek).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Veron #198778 üzenetére
Elotte kellett volna atnezetni. Nem baj, most mar mehet a sima kovetkezo reviziora majd.
Ozonozas mehet, vagy bennmarad a regi es ugy megy az ozon vagy ha cserelned akkor szuro kivesz -> ozonozoas es aztan teszed be az ujat. Ha gariparas vagy akkor veszel gyari szurot es kesz.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Veron #198479 üzenetére
Kavicsfelverődés elleni fólia, karosszériavédő fólia, több néven is megtalálod. Autófóliával már évek óta külön iparág foglalkozik, ha így rákeresel találsz egy csomót.
Ha ténylegesen új állapotú az autó, hosszabb távra tervezel és szeretnéd óvni kavicsnyomoktól is, akkor az elejét, A oszlopokat és a tetővonal első 20cm-ért érdeme becsomagoltatni. -
Gombinyó
őstag
válasz
Veron #198477 üzenetére
Tipp: az elején az emblémát fóliáztasd le, amíg még nem kapott kavicsot. Nekem az első héten ahogy kihoztam a szalonból eltalálta valami kis szar és végig repedt. A csere nettó 140e + munkadíj lenne, úgyhogy marad repedt. Majd eladás előtt cascora kicseréltetem
Amúgy grat, ezek közül sztem jó választás.
-
-
BigBlackDog
veterán
-
válasz
Veron #198282 üzenetére
Vegyél oda egy telefontartót.
ngaba: Nekem is volt nem olyan jó fényszórós autóm, vettem bele rendeset (egy pár új gyárit végül, mert az utángyártott egy ... volt). Kislányomat fel akarom nevelni, évi 30k környékén megyek, abban bőven van sötét is. Nem vagyunk egyformák, csak jeleztem hogy az Astrán ez foglalkozós pont, érdemes számolni vele/megcsinálni.
Az pl hogy fele annyit nem látsz pl a swift fényszórójával mint a C3-al, azt nem említem, mert átlagjuzer nem foglalkozik vele, fizikaórán aludtak, vagy bátrak, vagy mittomén. De pl G Astra vagy Fábia leendő/friss tulajoknak inkább jelzem hogy lámpát rázzák gatyába. -
ngaba
aktív tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Veron #198250 üzenetére
Ez de ismerős! Kb. pont ugyanitt, kb. pont ugyanígy volt nálam is a Leonon egy ilyen folt, amit a telfontartó okozott. Amit én tapasztaltam; azonnal nem múlt el, de a felület nem sérült, inkább csak a vákuum szívta meg a szivacsos burkolatot (így csak a dombozatában lehetett észrevenni). Nálam egyszer át volt helyezve kicsivel odébb. A régi helye azért látszódott még pár hétig, de egy hónap múlva már kb. alig lehetett észrevenni. Ha jól rémlik, a meleg idő és napsütés felgyorsította az eltűnési folyamtot. Így ránézésre lehet, hogy ez is csak ennyi.
-
válasz
Veron #198233 üzenetére
Engem nem zavarnak a kérdések, szép folytatásos regény (szaga) kerekedik belőle.
Csak egyszerűen nem értem. Lecsúszol a kinézett autókról.
Legutóbb a kedden megjelent hirdetést szerdán foglalóztam vidéken, majd másnap elhoztam a járművet (fel kellett törni államkincstári csomagot, amihez csak másnapra fértem hozzá a bankszámlán). Előtte 8-ból választottam ki egyet, ahhoz kivettem 1 vagy 2 nap szabit. Azelőtt az első megnézés alkalmával fizettem és elhoztam. -
válasz
Veron #198233 üzenetére
Én két évig kerestem autót, de sztem ötöd annyit sem kérdeztem. Sőt, lehet hogy itt semennyit sem.
Kéne egy #napiVeron topikNyx89: Az emelt, G Astránál (bőven) nagyobb vonalon a HR-V és a 2008 is megnézésre érdemes lehet.
Okos megoldás lehet egy 0.9 TCe (szívócső befecskendezéses, tök jól viszi) Logan MCV is (Stepway/TechRoad ha kell az emelés, de szerintem gyárilag is elég magas). -
válasz
Veron #198203 üzenetére
*ásít*. Szupcsi, vedd meg
Kislányomnál is így működik az utolsó
A gari tudod min dob? A fenntartási költségeken. Nem kötelező márkakóklerekhez vinned, mert szóban hazudnak neked, de írásban elismerik hogy 2009től megvan a menete hogy marad garis, ha máshol csinálják a időszakos karbantartásokat. Viszont a PoHu a világ legcigányabb cége garancia szempontjából, egy havi átlagbérben fogadok veled hogy ha lesz valami garanciális problémád, minimum csalódott leszel az eredménnyel.
Ha a VAG rollerre akarnék szállni, az a Leonnal teljesülne nálam. A Leon legalább lett valamilyenre lett hangolva (egy FR csomaggal áll össze igazán harmonikusra szerintem), a Skoda meg kicsit kihipózott VW. Van akinek az is tökéletes, baj nincs vele; de nekem nem. Van RS szerű Oktáv, de fehér holló szerű, és nem tudom hogy hívják (RS kormányzás, köztes futómű, de 1.5 TSi-vel, abból egy kombi még jöhetne is). Sztem ez is ilyen belterjes VAG legó, valószínű a kísérleti, engedélyt nem kapott autókat szórják így ki, ami miatt már párszor megbüntették őket, de leszarják. Teszem hozzá, inkább adják el mint semmisítsék meg ezeket, igazuk van, csak nem ártana legalizálni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Veron #198203 üzenetére
Na jó, ezt az egyet még megnézem, de ez az utolsó! Ezután már tényleg meg kell venni valamelyiket!
Így elsőre nem találtam furcsaságot. Viszont Octavia nálam alapból hátránnyal indul, inkább a Leon jön be, szóval azt is javasolnám.
Igazából döntési pont lehet a váltó. Kell-e az automata, vagy kézivel sincs bajod?
-
Veron
addikt
válasz
Veron #198039 üzenetére
na még ezt véleményezzétek pls, többet már nem nézek meg!
[link]
2017es Octavia3 FL, 60 km, 150 LE, DSG, LED, GPS, hátul radar, 1 év gari, 5.2m Ft
ha nem ez, akkor a már ismertetett Leon ST 5,077m Ft-ért (2017, 60k km, 125 LE, manuális, LED, GPS, keyless, első-hátsó parkradar, gari nincs)
(((Hyundai i30 FB 1 évesen van 5,9ért esetleg: sok gari, kisebb felszereltség)))
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest