- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
imyourfriend
őstag
-
Ranger^41
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacko32 #208399 üzenetére
Erre akartam amúgy írni, hogy ha Grande 1.3 dízel 90 LE (euro 4) 5-ös váltóval még teljesen vállalható, nincs DPF, nincs kettőstömegű, és megbízható a befecskendező rendszer. Nameg elég takarékos is tud lenni, persze 1-2 km-es utakra nem azt választanám. Evo-ban jó választás az 1.4 8V.
-
válasz
Lacko32 #208357 üzenetére
Most lehet én vagyok szörnyen naív, vagy ahogy korábban írtam, nagyon leragadtam a régi áraknál, de 1.3-1.5 lenne egy normális, max 2008-as évjáratú G? - Igen, jelenleg annyi. De két éve is elkéretek 1m-t egy szép példányért. Mivel olcsó hozzá minden, ezért az árát igencsak emeli a jelenlegi piaci helyzet.
Mondom ezt úgy (és ezt fáj leírni) hogy tavaly adtam el az NFL Accordom, 2.0 Executive, esztétikai hibákkal 1.35-be. Amit a jelenlegi piac szerint tudnék eladni 1.8-ért kb. - Nem írtál, évjáratot, talán 2003-2007 között gyártott darab. Másrészt egy méretosztállyal nagyobb, illetve azért nem áll hegyekben hozzá a bontott alkatrész aprópénzért.
#208359 Lacko32: Nem hasonlítható össze a kettő. Eleve ugye évjáratban, kategóriában eltér. A G elterjedt, a Classic II széria galvanizált, nem rohad, minden van hozzá, és kompakt kategória, 2606mm-es tengelytávval. Nem lepődöm meg hogy elterjedt, és közkedvelt, ráadásul minden drágább lett, tehát nem is értem hogy miért lett ezen ekkora fennakadás, mikor január-február óta ez megy. Meg kell nézni a hahu-t, ami jó, az pár napot van fent, mikor én vettem, az is egy napot volt hirdetve, volt amit 4 óra alatt elvittek. "Prémiumabb" szótól meg feláll a hátamon a szőr.
-
-
shootme2
senior tag
válasz
Lacko32 #208339 üzenetére
Én a motorháztető tartó pálcának a kis műanyag pöckét is gond nélkül meg tudtam venni.
Általános dolgok (fék, futómű, szűrők, csövek, termosztát, lámpák, sárvédő stb) polcon van kb. mindenhol a nem gyakori dolgokat rendelésre hoznak akár a márkakerből. Bontóban sem ritka jelenség úgyhogy ami olyan onnan is beszerezhető.
A 97-es carisma-hoz is kaptam mindig mindent... -
shootme2
senior tag
válasz
Lacko32 #208335 üzenetére
Igen jók. Nem jellemző rá a rozsda, a motorja láncos, jól vezethető, keveset fogyaszt. A korai daraboknál volt gond a fojtószeleppel meg a bc kijelzőjével de a facelift-nél (2008) javítva lett. Feleségem nagyon szereti, én is szoktam vezetni, jó kis autó.
Nekem is lancer-em van mindent lehet kapni hozzá és a colt-hoz is.
-
sagesz93
addikt
válasz
Lacko32 #208255 üzenetére
Én most adtam el a Grande Puntomat 750ért, rozsdamentes volt az alja, 187ezer volt benne, újkora óta magyar, első tulajtól vettem át, apró hibái voltak + a fényezése nem volt szép, de balesetmentes volt, szerkezetileg, motorikusan teljesen okés volt. 2006os, mégis egy csomóan húzták rá a szájukat(mert hogy a fényezés így úgy). Nekem az jött le, hogy a magyarnak a szép kell, az, hogy jó is e, másodlagos. Illetve nem bíznak az olasz autókban.
-
-
-
keepsmewait
friss újonc
válasz
Lacko32 #201380 üzenetére
Igen, ilyesmi problémákról hallottam az Opeleknél...
A Mazda 5-el mik lehetnek? A rohadást/rozsdásodást szoktam problémának látni itt a topikban, esetleg más? A Meriva tűnt jónak eddig leginkább a felhozatalból, mert egyterű ugyan, de nem túl nagy. Valahogy az arányai jobban bejöttek mint a többié.
Most épp a Mazda 5 tetszene. -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacko32 #201083 üzenetére
Z14XEP? Vezérműlánc, EGR, twinport rudazat, trafó, ECU forrasztások amikre érdemes figyelni így hirtelen. Illetve nem megfelelő olajszűrő esetén nincs olajnyomás (biztonsági megoldás miatt), csak gondoltam leírom, mert pl Meriva csoportokban gyakori kérdés (mondjuk ugyanott egyik bontós nem is foglalkozik ilyen motorral szerelt autókkal bizonyos okokból, na mindegy
). Van ismerősnek egy félmilliót futott gázos példánya, ott még váltó és hűtők cseréje rémlik, ami mondjuk főleg a futással jár, csak eszembe jutott.
-
válasz
Lacko32 #201091 üzenetére
Nem 2007-től kellene? Mert ahogy láttam Golf 5, Jazz, Swift is volt a palettán, amik ennél jóval drágábbak, megegyező évjárat esetén (fenntartani is). A milliós keretet sajnos ki kell lőni, ha épkézláb darabra van igény, az igazán szép példányok pedig ott vagy fölötte kezdődnek. 2007-08 körül nézelődnék, minimum 900k-s ársávban, és akkor kevés a csalódás esélye.
-
-
Lacko32
tag
válasz
Lacko32 #200948 üzenetére
Tehát megállapíthatjuk, hogy 1 misi alatt ilyen klumpákat érdemes nézni a dodzsem világbajnok asszony felebarátunknak:
- Skoda Fabia 1.4 benzin, a modellváltásból 1.2 Tsi vagy az 1.4 ami élhető
- Seat Ibiza, hasonlóan 1.4 benzin, modellváltásból is inkább az
- Opel Astra G Classic II 1.4 benzin
- Fiat Bravo 2007 környéki, ebben az árfekvésben hahun nem találtam újabbat
- Japán vonal felejtős
- Vagyis nem, a Nissan Note 1.4 nem egy elfelejtett story.Ha az eszemre hallgatok, veszek egy szép Note-ot. Egyszerű mint a faék, a kormányműve mindnek foscsi, kipuff dobokat okádja le magáról, de szépen kezelt aljuk van, nem hajlamosak rohadni. Kivéve a kerékjárat kezdeténél.
Mi legyen, mi legyen?
-
válasz
Lacko32 #200999 üzenetére
Öcsémnek van egy 2008.10. havi (visszakeresve itt már tettem is fel képet róla), egyáltalán nem eszi az olajat. Persze legkésőbb 10 ezer km-enként 5W40-et kap. Rozsdásodásra nem hajlamos (galvanizált), és nagyjából minden aprópénz hozzá. Meriva ellenében ezt ajánlanám, mivel az ugye C Corsa alap, ez egy mérettel nagyobb bódé, és egy pollenszűrőt is egyszerűbb cserélni.
-
Integrale
veterán
válasz
Lacko32 #200979 üzenetére
Ezt a szerelhetoseget sosem ertettem, van hozza minden, motor megbizhato, mindenhez hozzafersz. Aki mas markat szerel, annak ertem, hogy nem szerelheto, hiszen nem azt szokta meg. Nem a sarki bacsihoz kell vinni, hanem hozzaertohoz, neki szerelheto lesz.
Melyik Punto, melyik Bravo, melyik motorral?
En nem tudom szidni az olaszokat, foleg sajat tapasztalataimbol kiindulva. Meg kell nezni mit veszel, es annyi gondod lesz vele, mint barmi massal.
-
-
diegho
nagyúr
válasz
Lacko32 #200954 üzenetére
Nagyobb típushibák:
Bölcső rohadás, ezt mindenképpen meg kell nézni vásárlás előtt, mert nem kis munka a csere.
Kormánymű. Elektromos szervó van benne, az is okozhat gondot, nálam nem jött elő, de a szerkezet megadta magát 180k-nál, a csere 100k újra számlásan.
EGR szelep szokott meghalni, falazás segíthet.Fogyasztás nálam 6,5 körül alakult, de városban tuti 7 felett lenne.
Szerintem nézzétek meg a Fusiont is, szervíz tulaj ismerős szerint nagyon jó áron lehet hozzájutni, mert nem túl szép.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Lacko32 #200948 üzenetére
Jazz ennyiért nincs épkézláb, vagy legalábbis nagyon-nagyon nem egyszerű olyat találni. Másfélért már jobb esélyesekkel indulnál, de az is csak a 2005-2008 közti faceliftes GD lenne, az újabb GE-k még drágábbak.
Bár bizonyos szempontokból jobb a régebbi, pl. jobb belső anyagok, ülések vannak benne. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Lacko32 #199806 üzenetére
1.5 dci gyengébb verziói azt hiszem Bosch-tól kapták a befecskendező rendszert, az jó cucc. 1.2 szívó benzin is egy jól bevált 4 hengeres blokk, nyugodtan vehető. Fabia kevésbé versenyképes szerintem, a TDI és TSI is még kevésbé kiforrott fázisban voltak, talán 1.4-1.6 szívó lenne a nyerő, vagy 2010-ig előfordult DPF nélküli 1.4 és 1.9 PD
-
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
Lacko32 #195324 üzenetére
Az MK2 Focus azért nem lábtérbajnok... Az MK3 talán jobb valamivel.
Nekem 5 emberrel + sok csomaggal az alsóközép kategória a minimum:
Tehát Jazzt, i20-at nekifutásból kihúznám.Szerintem ezek közül az i30 lesz a nyerő. Én ránéznék az 1. generációs i30cw-re is. Ez egy olyan "kombi", aminek a csomagtartója inkább a sima ötajtósra emlékeztet, a hátsó lábtér viszont fejedelmi.
-
Kickass
őstag
válasz
Lacko32 #194977 üzenetére
Csak az automata, az kimaradt, BP-n kevergessen napi szinten a dugoban az akinek....kedve van hozza.
molnarpeter: Ampera kicsi is, raadasul felesegem tanulovezeto, ha megtori akkor GTK
dj79: lanyom 3 eves, neki mar nem kell babakocsi, ha lesz uj joveveny akkor neki ertelemszeruen majd igen, bar logisztikaban sokat fejlodtunk az elmult evekben
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Lacko32 #194978 üzenetére
Jah hát le is tettem most a hajam mikor közölte a szerelő, hogy 250k lesz a vezérléscsere (1 gyári vez.mű. szíj, 2 db utángyártott feszítőgörgő és 1 gyári vízpmupa). És akkor érdemes lenne már a hosszbordást is cserélni ugye, meg a hűtőfolyadékot, mert a hűtőradit ki kell kapni hogy hozzáférj a vezérléshez de régi löttyöt nem célszerű visszatölteni már. És akkor még nem cseréltél motorolajat se váltó/difi olajat és nem romlott el semmi rajta.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Lacko32 #194970 üzenetére
Drága hozzá minden, sok esetben nincs is utángyártott csak gyári természetesen horror áron, amit egy 10+ éves autóra nem szívesen köhög ki az átlag pógár. Az már csak hab a tortán, hogy sokat esznek és motorikusan sem a legpatentebbek (sok motorjuk hajlamos a hengerfejesedésre/olajevésre, a dízelt meg inkább hagyjuk is) és Pesten kívül kb nincs értelmes szerelő hozzá. Jól tartják az árukat de hiába, mert nagyon gyér rá a vételi kereslet, így nem könnyű kiszállni belőlük.
Most ezt visszaolvasva nem túl meggyőző képet festettem le de alapvetően megbízható, nagyon ügyes az awd rendszere, barom jó a hangja, minden kanyarvétel egy örömünnep vele, nem jön szembe veled minden sarkon egy másik ugyanilyen de mégsem néznek miatta "vállalkozónak".
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC-Számítógép! I9 11900K / RTX 3090 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest