Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
szerelők és hozzáértők is járnak illetve tényeken alapul hogy egy motor v. típus v. technológia kiállja-e az idő próbáját, meg kell próbálni kiszűrni a fals infót
Én értem, de ahogy írtam nagyon könnyen bele lehet futni egy szajkózó csoportba akik hitetelesnek is tűnhetnek.
-
ParmaBoy
tag
Egyébként nekem az Autorevizorral van konkrét tapasztalat, ő bármiféle plusz pénz nélkül dumált velem kb 1,5 éve egy fél órát, hogy miért az a típus, tudok-e bizonyos típushibákról stb. nagy haverkodás lett a vége, teljesen pozitív tapasztalat volt, szerintem lebeszél, ha eleve problémás az adott típus, vagy nem úgy lett volna használva stb (dízel autó volt). Sőt, még szervizt is ajánlott.
/ismerős kért meg, hogy segítsek, előszűrtem neki, aztán lebeszéltem az átvizsgálást is, üzlet lett, azóta is tart a boldogság/
Nem tudom, hogy ez álltalános-e, vagy csak pont ráért/szimpatikus voltam. -
footy
addikt
En 2 fajta szerelot ismerek:
1. Aki azert fikazza az autot mert ismeri. (allandoan az adott tipussal foglalkozik es ismeri a gyenge pontokat)
2. Aki azert fikazza mert nem ismeri/nem ert hozza.
(Szerintem nem is lehet elvarni hogy minden marka minden tipusanak valtozatait behatoan ismere egy szerelo)Szerintem az ilyen forumokon(talan meg a totalcar nepper rovatan - bar ott is attol fugg hogy ki valaszol) kivul mint ez nincsen igazabol ertelmes forras arra hogy adott osszegert, az igenyek ismereteben mi lenne a legjobb valasztas...
-
vzsryl
nagyúr
Ha valakit nem érdekel a téma, csak egy normális autót szeretne kapni a pénzéért, akkor felesleges utánanézni. Rákérdez itt, megírjuk a típusokat, felkér egy autó vizsgálót, oszt’ jó napot.
Nekem is sok-sok év kellett hozzá, mire elértem odáig, hogy néhány ajánlható típust, motort megjegyezzek, illetve legalább ugyanannyit elkerüljek, és ki tudjam szűrni a fórumokban, videókban leírt/elhangzott érdekességeket vagy hülyeségeket. Továbbá ráállt már a szemem is hahu-ra, marketplace-re, és tudom mit keresek. Kb. a hirdetések 90%-a kuka, 9%-a kérdéses, 1%-a biztosan érdemes a megtekintésre. Annak az 1%-nak a 10%-a pedig egy az ezerből, ami igazán jó vétel lehet. -
nem mondtam, és nem is gondolom, hogy a kettő helyettesíti egymást
szerintem ha az itteni tanácsok alapján valaki lecsontosítja magában, hogy mit szeretne, és utána egy szakértővel átvizsgáltatva vesz autót, akkor a hibák 99%-át már elkerülte.
a topicban már eddig megosztott információ mennyiség kezdésnek elég, ezzel el lehet kerülni a nagy mellé nyúlásokat. de egy két félből összetett verdát itt senki nem szúr ki a monitor mögül, ahogy egy rohadó bölcsőt, egy hiányzó/kiírt EGR szelepet, vagy rángató váltót sem. -
grizlisandor
veterán
Ebben az évjáratban a Seatot pozícionálták minőségben legalulra a VAG járművek közül, gondolok itt a hang és zajszigetelésre, anyaghasználatra. Amúgy alkatrészárai nem vészesek, konszern alkatrészeire ráálltak az után gyártók, mert ugyanaz az alkatrész ment a Seat, Skoda, VW, Audi gépjárművekbe is.
Az első sárvédőívben ragadhat meg a sár, de ha évente ki van takarítva nincs baja.
-
öcséméknek van, igaz későbbi faceliftes (képen bal oldali)
nem rohad, és az alkatrészek sem drágák
Depo lámpa 25 ezer, első féktárcsa 8,5 ezer, hátsó dob 20 ezer, akku 35 ezer
nincsenek nagy árak, és az 1,4 16v tartós motor (bár csak 85 lovas) de ebből az 1,2 16v is vehető bátran -
ugyan az az olajban futó szíjas baja van, mint a turbós PureTech motorknak
nem tudok olyat, aki jó szívvel ajánlja őket
lassan már a csapból is folyik, hogy a motorolajba jutó benzinben lévő összetevők miatt (a sok hideg üzem alatt) a vezérműszíj egyszerűen szétmállik.
megoldás: 10 ezrenként olajcsere, ajánlott 70 ezernél is sűrűbben vezérműszíj csere, és minden olajcserénél ellenőrizni a benne lévő szíj szélességét, valamint kerülni a motor bemelegedését nem engedélyező rövid utakat. -
molnarpeter
nagyúr
Fiatban az az 1.4 8V szívó kb a legjobb választás ha nem kell extra kraft, próbáld ki, de rövid utak mellett ez neked leginkább ajánlható szerintem. Ha nem ez, akkor a 120 lóerős T-Jet volna jól sikerült erősebb motor még. A 0.9 illetve az 1.4 MultiAir turbósak drágább hibalehetőségeket rejtenek, kihagynám.
-
rbalint88
addikt
2millaig nincs ertelme masra cserelni, tenyleg.
Dacia sincs 2 milla alatt ertelmes.HUNNIA1920: ha szeretnel egy privat Trianont, hajra…
gyenesmartin: szvsz felesleges lecserelni, ha amugy nincs baja. Corolla eleg szuk tud lenni, ha hsd, en rav4-re mennek, az mar csaladinak is jo.188 centi vagyok, mogottem a Corollaban csak lab nelkuliek rugnak labdaba…
vzsryl: szerintem az mar pont a csunya alkony kora, inkabb az elotte levo 10 ev, ami tartossagban meg merce tud lenni , 95-05 kozott kb.
-
LK
addikt
-
Minden használt autómon volt korábban sérülés. A lényeg, hogy ne ropira törött legyen, ne oszlop meg nyúlványok sérüljenek. Most egy újrafényezett ajtó vagy lökhárító aztán sokat nem zavar
De én is húztam már meg az autómat. Most jön majd valaki rétegvastagságmérővel és nem fogja érteni, hogy miért volt javítva a küszöb, ajtó, hátsó ív, biztos ropira volt törve. Aztán a valóság meg ez:
Javítás után meg meg sem lehet mondani, nem üt el, nem látszik belőle semmi.
(120k volt a javítás egyébként)
-
Tomics
addikt
Szintén zenész, ismerős vett egy 1x éves Audi A4-et, szépen kligancolva, agyon viaszolva. Carverticalon lekérdezte, nem talált semmit a rendszer. Majd amikor egy alaposabb mosáson átesett, látszódtak a szép mély karcok, kavicsfelverődéshet hasonló nyomok, lakkhibák és a lökhárítón fényezéshibák. Aztan amikor elvitte fényezőhöz rendbetetetni és elkezdte lebontani az elemeket, akkor volt meglepődés, hogy ez bizony törött volt…
Nem beszélve a kettőtömegűről, elektromos rendszer bizonytalanságairól, világításkapcsoló, elektromos ablakemelő kapcsolók cseréjéről. 1 misit rálocsolt a 2 misiért vett valszeg összelegózott audira az első hónapban. -
dj79
senior tag
A fentieken kívül auto329, illetve a kedvenc kereskedést is meg lehet nézni, róluk is volt jó pár pozitív vélemény az általam látogatott Fb csoportokban.
kisza25: az er-mobil sem rossz, de annyit tennék hozzá, hogy náluk a sérülésmentes jelző azt jelenti, hogy jelenleg nincs sérülés az autón
-
kisza25
félisten
Szfehérvár pappas kia, fiat, merci, faternak elég jól beszámolták a carens-t, már két autót vett ott, mondjuk a szerviz drága
Veszprém hyundai, egy i20- at vettem tőlük, nagyon korrektek voltak.
Siófok fiat, hyundai, nagyon korrektek, náluk már vettem is autót, meg szervizeltettem is már 4x, olcsó a szerviz, de korrekt.
Meg Vác Er-mobil, az egy használt autós, reggel mentem, kipróbáltam a vasat, délután már a nevem volt a forgalmiban. Gyorsak korrektek, sok autójuk van(jelenleg 97db) és egész jó árakkal. Mondjuk alkudni csak 50eFt-ot tudtam egy 3M Ft autóból -
dong86
csendes tag
Opel vagy Fiat? Opelből mind a kettő jó. Fiatból vagy 120 vagy 150 lóerősek a jobbak, a 140 lóerősnél van egy drágább alkatrész(egy két százezer volt pár éve) a multiair modul, ezek a motorok multiair véggel futnak pl 1.4 multiar a többi 1.4 t-jet.
Astra j cikk: [link]Ha nagyon nem értesz hozzá vigyél magaddal mindenképpen egy hozzáértőt ezek nem új autók, ennyi km és idő alatt bármi történhetett velük. A 6-os Golfot is elengedném a helyedben abban a TSI motorok ugyanolyan jól sikerültek mint a Prince motorok.
-
Én csak annyit tudok mondani, hogy volt egy Ford Galaxy-m, ami 10 éves volt, amikor hozzánk került. Már akkor mondták, hogy kettős tömegű lendkerékre kezdjek el gyűjteni.... aztán használtam 7 évig, és nem kellett cserélni. Igaz, alapszabályként ismerősöm azt mondta, hogy kuplungot kinyomva indítsak, és úgy is állítsam le, akkor sokáig fogja húzni; így tettem, és nem tudom, hogy ennek köszönhetően vagy sem, de 7 év után kb. ugyanolyan állapotban adtam el az autót, mint amilyenben vettük (na jó, sajnos a gyerekek azért összecsokizták az ülést, egy-két műanygot letörtek; 2-5-9 éveseknél ez megbocsátható
).
Ha esetleg dízel lesz, mindenképp hozzáértővel kell menni (meg számítógéppel), aki specialistája az adott dízelnek.
Eddig 2 dízelem volt, szerencsére egyiknek sem volt igazán baja (1.9pdtdi, majd 2.0tdci/hdi)@#199467Stylewars_kp
Sőt, az újabb turbós benzinesekben GPF is van (a DPF benzines változata) -
dong86
csendes tag
Szia! Ha nem akarsz egy masszív mélytorkosba belefutni, felejtsd el és még a böngészési előzményekből is törölj ki mindent amiben prince motor van, legyen az THP/VTI(benne vagyok a francia autós csoportokban onnan vannak az infók). Nézzél valami szívócső befecskendezéses turbó benzinest Fiatnak Opelnak van ilyen a Meriva B-t írtad is Fiatból nem tudok egyterűt amit ezzel szereltek. Vagy valami szívót pl: [link] vagy [link] vagy [link] . Esetleg valami böhöm kombit azokban is sok hely van: C5-ös citroenből 2010-ig volt 2.0 és 1.8 szívó benzines Lagunából úgyszintén. Az accordok is jók de valami elképesztő áruk van.
-
ngaba
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest