- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #201685 üzenetére
Bocsi, hogy belevaú vaú. Golfban nem volt 2015-ben DCC. A futóművet nem állít sehova sem, csak a szervokormányon hangol a GTE mód
Tudod mennyire szeretem a Golf GTE-t, de nem egy sport kocsi. Érződik rajta nagyon a súly. Jó a futómű az tény, de a fizikát nem lehet meghazudtolni. Ezt főleg a Passatban érzem. Hiába ugyanaz a technika, nem tudom ugyanazt ugyanúgy bevenni mint a Golfal. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #201687 üzenetére
Sehogy mert nincs benne tarcsi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #201685 üzenetére
Vezettem már pár erős első kerekes autót de az mind nagyon orrtolós volt kanyarban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #201668 üzenetére
Egyenesben igen, kanyarban már nem annyira. Egyenesben a V60 D6 is nagyon jól megy.
-
válasz
yodamester10 #201621 üzenetére
én csodállak titeket
én az octavia csomagtartóját érzem elégnek kettőnkre.
-
Vismajor01
addikt
válasz
yodamester10 #201609 üzenetére
Igen, az amiatt esett ki. Megmondom őszintén félre van rakva a pénz házra ami majd lesz majdegyszer, szóval probléma az, hogy keret van "bőven" csak majd másra kell
Igy a 4.5 milla is olyan, hogy utána serénykedni kell keményen, hogy az ne a ház árából hiányozzon.
GTE-k ára hogy változott az elmúlt időszakokban? Érdemes várni kicsit hátha lejjebb kúszik?
-
Lacko32
tag
válasz
yodamester10 #201472 üzenetére
Csak az ilyen kis koporsókhoz, mint az a Citroen. Vagy az Aygo meg a Smart. Értem én, hogy mennyire ki vannak ezek bukózva, de valahogy ehh
-
Lacko32
tag
válasz
yodamester10 #201465 üzenetére
Ha egy őzzel találkozol ebben a távirányítós kólás dobozban, akkor más is megoldódik egy életre
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #201469 üzenetére
Nem akarunk egyáltalán.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #201467 üzenetére
Értelek, de ha egyszer nincs ennyi pénz most? Persze, lehetne még gyűjtögetni hozzá, de autót még idén ősszel kellene venni.
Kitiltástól meg Mosonmagyaróváron, vidéken nem félek.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #201465 üzenetére
Ez 3000 juró? Én közel a duplájának látom.
Amúgy ennyiért inkább a linkelt IS200-at venném magamnak, és odaadnám anyumnak a Jazz-t.
Nem vagyok az elektromosok ellen, anyumnak pont jó is lenne egy ilyen, de bennem és apumban erősebb az autóbuziság. -
válasz
yodamester10 #201279 üzenetére
Nem hiszem hogy megerne az nekem.
Megvan a fejemben nagyjabol, hogy a csomagbol amit kernek mennyit er nekem az autó es ha a fonok szerint az tobbet er mint amire en gondolok, akkor minimalisan tudok masbol engedni, de alapvetően nem akarok mindenaron ceges autot.
Nagyon hatterbe szorult ez nalam az elmult 2 evben.
-
3L1T3
addikt
válasz
yodamester10 #201096 üzenetére
M3 , de céges.
-
3L1T3
addikt
válasz
yodamester10 #200643 üzenetére
1 éve használom! Köszi de nem akarnék belőle sajátot!
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #200643 üzenetére
Az a cégese.
-
válasz
yodamester10 #200530 üzenetére
Az elektromos autó nem zöld. FYI.
-
MPowerPH
félisten
válasz
yodamester10 #200508 üzenetére
En varosban bicajozok.
Tok jo, mert napi 30km fixen megvan, rendesen karban tart. Es meg csak zoldnek sem kell tetetnem magam.
Jah, es csak 5 perccel tart tovabb az utam. De ne hivjuk mar zoldnek a villanyautot... Az pont annyira zold, mint nehany pap, aki colibatust fogad, aztan gyerekeket molesztal.
-
válasz
yodamester10 #200508 üzenetére
Németországról beszéltem ahol 100Ft egy kWh.
Akkor ugy számoltam az pont pariban van kilométerköltségben egy 5 literes fogyasztással akkori üzemanyagárak mellett (ami azóta felment). -
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #200465 üzenetére
Most erről az Elhajlási engedélyből Ed Long “zöldé” válása jutott eszembe.
-
válasz
yodamester10 #200442 üzenetére
en ennek szemely szerint rohadtul orulnek. segitene a dugon es azokat a tiltanak ki eloszor akik a legjobban szetcseszik a varos levegojet. es kemenyen buntetnem is azt aki ezt megszegi
-
szabonagyur
félisten
válasz
yodamester10 #200442 üzenetére
Helyes, bár nem bánnám ha követnék mindenhol a sok régi szemetet kitiltani (meg itt vidéken a mindennel fűtést).
-
SPeti1984
senior tag
válasz
yodamester10 #200065 üzenetére
Sajnos nem igazán. Híbrid eszünkbe jutott, de 9 m ft körüli áron max a Toyota C-HR 1.8 122 lenne vagy a Kia Niro 1.6. Igaz főleg egyedül lenne használva, de a C-hr-be beültem és nem láttam ki a tetőtől pedig csak 186 magas vagyok és a földön volt az ülésmagasság is. A Niro meg fene tudja nem az a szépségdíjas kocsi illetve nagyon nincs karaktere számomra.
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #200049 üzenetére
De nem a töröttet vettem meg ám, nehogy az új tulaj ezt olvassa és szívbajt kapjon
-
F_Peter
őstag
válasz
yodamester10 #200052 üzenetére
Persze, ez amûgy is tervben van, de az bosszantó hogy a car vertical lényegében haszontalan volt.
-
F_Peter
őstag
válasz
yodamester10 #200049 üzenetére
A törés és egyéb adatok stimmelnek ennél is, csak a kilométer és a hozzá készült fotók nem.
Nem is értem hogy honnan szedik hozzá azokat a fotókat, miközben a Kormányablakon meg jó fotók vannak.És ilyenkor mi van, ha a car vertical falls infókat ad 7k-ért? Penzvisszafizetesről gondolom csak álmodozhatok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #199954 üzenetére
"Igazából nem a sorból szednek ki"
Itthon de tőlünk nyugatra simán kiszednek egy látványosan kormoló dízelt legyen az euró akárhányas papíron.
-
szabonagyur
félisten
válasz
yodamester10 #199937 üzenetére
Ha tudnám tölteni akkor GTE lenne meg úgy is, hogy drágább.
De sajna most nem tudom tölteni, garázs 1 év mire lesz addig meg nem gazdaságos szerintem a GTE nem töltése.
Meloba sem járok be, pedig tudnám tölteni ott is.
-
knoxhu
senior tag
válasz
yodamester10 #199871 üzenetére
Fiatalabb autó már nem fér bele a keretbe?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #199850 üzenetére
Hogy a tank, miért nem műanyag egy 2000 utáni autón az sosem fogom megérteni... De nem csak a Honda, Toyota, Subaru is nagyon sokára tért át a műanyag tankra.
-
Lacko32
tag
válasz
yodamester10 #199850 üzenetére
Ez még fika. Nézz meg egy 2004-es Mazda 6-ot. Azt már urnában tartják
-
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #199848 üzenetére
A 12 év átrozsdásodás kamugaranciára. De ha magadra vetted, akkor az sem lehet véletlen.
-
Danex
addikt
válasz
yodamester10 #199833 üzenetére
Nagyon tetszik, de az drága lenne, illetve használtan a DSG és akksi is elég bomba lehet. (egy mechatronika már hullott el a családban használt autónál pl 170e km-nél... fél milliós csere volt kb)
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #199650 üzenetére
Kipótolod nekem a maradék 8 milliót?
-
szekra
addikt
válasz
yodamester10 #199584 üzenetére
Igen ez már egy kicsit hajó méret, városban szerintem necces, de köszi ránézünk.
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #199193 üzenetére
-
MPowerPH
félisten
válasz
yodamester10 #199193 üzenetére
Konszernes szemetem soha nem lesz.
De mar a tobbi nemet autoval is ugy vagyok, hogy koszonom, de nem. Koreai, vagy japan.
Ampera kivetel, mert osszegezve jo velemenyeket olvastam rola.Doki16: Munkahelyi, csaladi tapasztalat. Skodakkal, de tobbet ilyen lomokba nem ulok bele. Skoda, VW, egyre megy. Nincs az a penz, amiert egy ilyet fent lehet tartani.
-
válasz
yodamester10 #199066 üzenetére
Ez csak növelni fogja az értéküket a használt piacon, mert újonnan már nem lesz kapható, de igény még lesz rá bőven.
-
4tha
újonc
válasz
yodamester10 #198827 üzenetére
Azt kizártam mostmár arra a célra, amire nekem kell.
Ma néztem meg 2 Alfa Guilettat, kiábrándító volt mindkettőnél a kereskedők hazudozása.
Egyiknél kérdezem,hogy volt-e valamilyen ismert nagyobb káresetje a kocsinak? Szokásos hát már lehet volt sérülve, de gondolom nem komolyan blabla. Kérdeztem, hogy nem szokták lekérdezni különböző rendszereken? Hát ja, de igen, de ők annak nem hisznek, merthogy ha már valaki megrendelte a haverja számára a saját alvázszámával a lökhárító elemeket, az már bekerül a rendszerbe és káresetként nézi.Mi? 1 szerintetek nem számít a rendszer, de azért lekérdezitek. 2. biztos nagyon sok ember haverjának van pont teljesen ugyanolyan kocsija, amire ő megy el megvenni az alkatrészt, meg az aztán bekerül káresetként? Mi van?
2. szimplán csak kb dupla annyi kilóméteres lehet, mint amit mondanak, se szervízkönyv, se km gari.
Keresek tovább. -
válasz
yodamester10 #198918 üzenetére
Fotót plíz a függőleges részről ami feléd esik, amit csak benyúlva tudsz kitapogatni (ez bélelt volt a 6-osban, 3 G7-em volt, egyik sem bélelt).
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #198918 üzenetére
GTE mindenből a legjobbat kapta, ha már egyszer a legdrágább Golf volt amit forgalmaztak 2015-ben.
-
MPeter87
őstag
válasz
yodamester10 #198892 üzenetére
Sajnos ez csak egy részlet a listáról.
A problémák egy része vétel előtt nyilván kiszűrhető, főleg, ha jó helyre viszi az ember, és nem törvényszerű, hogy mindbe belefut valaki, de egy olcsó példánynál biztosan lesznek 'érdekességek'.
1.9pd-ről biztosan nem váltanék 20d-re, mert annyival nem lesz nagyobb élmény, mint amennyivel költségesebb lehet, de ez az én véleményem.
30d nyilván más kategória, de fenntartásban is együtt kell tudni élni vele.
Mérlegelni kell, aztán dönteni.Szerk.: E9x-nél nem rémlik kigyulladós sztori, az inkább F10/30 vonalon volt probléma.
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #198892 üzenetére
Hidd el azt se. Tele vannak azok is kisebb nagyobb hibákkal. Azon is gondolkodtam a Golf után de gyorsan elvetettem.
-
dj79
senior tag
válasz
yodamester10 #198793 üzenetére
Fék, vezérlés kedvezmény nélküli márkaszervizes ára, hozzá a Renault márkaszerviz 15ezer körüli nettó óradíja, simán kiadja.
Anno egy fűtőmotor 78e lett volna márkaszervizben, a bárdiban ugyanazt a valeot megkaptam kedvezménnyel 18ezerért… -
Bdanyy
addikt
válasz
yodamester10 #198793 üzenetére
Előfordul, kb nekem is arányaiban hasonló összeget kellett. Mondjuk nem eladás előtt, hanem a használati értéke miatt (Azóta sem akarok annyit költeni kocsira, mint amire szívesen lecserélném)
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
yodamester10 #198512 üzenetére
Mem erre gondoltam, bár régen mondták ezt a prius tulajokra is. Inkább arra gondolok, hogy egy régebbi autó vezetése nagyobb élményt adhat. Számomra, legalábbis biztos.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
yodamester10 #198500 üzenetére
Olyat majd vesz, ha 40 lesz. Fiatalon még nem biztos, hogy racionális döntéseket hoz az ember.
Viszont valóban jók a GTE-k.
-
válasz
yodamester10 #198188 üzenetére
8000 euróért vettem az autót, ha ennyiért tudsz GTE-t cserélem
De sokkal többet ér, szerintem 4,3-4,5 millió körül el kéne menjen, nincs hahun viszonyítási alap. Ez 2012-es, ennél csak újabb B7-ek vannak fent, 13-14-es fapad szövet kéziváltósak 220-350 ezer kilométerrel 2,8-4,3 közt, egyetlen egy van ami fulesztrás mint az enyém (bőr, napfénytető, összkerék, autómata, beparkol, terepmód, állítható futómű) 4,3-ért, annyi hogy az vajbőr fekete autó, az enyém barna bőr barna autó, az egy évvel újabb és 190 ezer van benne, az enyémben 113. -
Veron
addikt
válasz
yodamester10 #198158 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #198158 üzenetére
A bálanpöcs a motortérben az gondolom nem gyári...
Amúgy pofás darab.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
yodamester10 #197870 üzenetére
+1, ennyiért inkább Kia Niro PHEV vagy Mitsubishi Outlander PHEV is van, maximum pár ezer km-rel.
-
6030D
addikt
válasz
yodamester10 #197460 üzenetére
Pimpelt Mondeo.
-
footy
addikt
válasz
yodamester10 #197460 üzenetére
Nekem ez jut rola eszembe... (nem feltetlenul pozitiv)
-
alázógyík
addikt
válasz
yodamester10 #197460 üzenetére
-
válasz
yodamester10 #197195 üzenetére
-
zsolti_20
senior tag
válasz
yodamester10 #197191 üzenetére
baratnom autos, en inkabb motoros vonalon mozgok. A Ford KA utan szeretne valami nagyobbat, erosebbet. Erre esett a valasztas.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #197195 üzenetére
Persze, nekem is van és nincs is ezzel gond. A Juke ronda, a 3F szabály pedig megkérdőjelezhetetlen alapvetés. Csak parttalan vitákat felesleges emiatt generálni szvsz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
yodamester10 #197191 üzenetére
Kinek mi jön be... Ott van pl. az UFO Civic, Thalia, vagy a 8-as Golf. Azoknak is azért van egy ... "furcsa" formájuk. Aztán van akinek a gyomra simán beveszi ezeket.
-
válasz
yodamester10 #197191 üzenetére
benéztem... bocs...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #197191 üzenetére
Ízlésről felesleges vitázni szvsz.
-
farrill
csendes tag
válasz
yodamester10 #197028 üzenetére
Na, ez jó... szervizháttere a KIA-nak milyen? Fenntartás nem túl drága?
-
válasz
yodamester10 #196979 üzenetére
Hát nem tudom, benzinesnél nekem a 8 az átlagosnak tűnik inkább.
-
válasz
yodamester10 #196979 üzenetére
tíz a legjobb, könnyű költséget számolni!
-
pècsimunkás
addikt
válasz
yodamester10 #196758 üzenetére
Azon kívül, hogy ronda ( szvsz) , semmi !
A kombikkal alapvetően nincs bajom, néha mèg tetszenek is, de a Civic kombi, az nem a zSzerk.: ez a kép rohadt jó!
-
Veron
addikt
válasz
yodamester10 #196707 üzenetére
Tényleg jól hangzik. Én a kertben tudnám tölteni egy sima fali konnektorról. Viszont a Golf GTE csomagtartója nagyon kicsi, kisebb, mint a Fiestámé. A Passat meg drága.
C-maxokból van pár plug-in elérhető áron, nagy csomagtartóval. -
Veron
addikt
válasz
yodamester10 #196694 üzenetére
Én nem gondolkodom Passatban, az Gabesz lehetett.
Bár egy Golf GTEt elfogadnék, de mind sokat futott az én ízlésesemhez. De a nagyobb baj, hogy otthon csak 220ról tudnám tölteni, ez nem tűnik hatékonynak számomra.@bandus: pont a viszonylag kevés km a vonzó.
-
-v-
addikt
válasz
yodamester10 #196689 üzenetére
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #196568 üzenetére
Nem létezik hibrid 60000 alatt
-
válasz
yodamester10 #196490 üzenetére
Golfról már volt szó. (sokmindenről volt szó már, bőven van idő kitárgyalni, mert a járvány végét szabtam ki megvásárlási időpontnak
)
A Golfnak nem tetszik a dizájnja.
De Plug-inokról eddig még nem nagyon diskuráltam, mert alig van lehetőségem tölteni, csak belegondoltam, hogy amúgy elég közelre járok és talán nem is kéne minden nap tölteni....
Passatból a kombi nekem túl nagy lenne, arra nincs szükségem. A Sedan még oké.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #196306 üzenetére
Nálunk 495 volt múlt hét vasárnap a V-Power 100, mára már tuti megvan az 500 is.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
yodamester10 #196259 üzenetére
Azt mondják, hogy az Accordok szűkösek hátul. Ez mennyire valid?
-
Gabesz87
veterán
válasz
yodamester10 #195959 üzenetére
Igen, most úgy érzem, nem kell más...de ha pár autó megtekintése után is csalódás ér, és arra jutok, hogy ennyiért, amennyiért keresek, nem lehet jót találni, akkor sajna kéyntelen leszek más felé nézelődni
#195956 bitpork:
persze, nem mondom, hogy egy új autóval nem lehet szívni, nyilván az is elromolhat, bármikro.
De egyébként most voltaképp miről is akartál meggyőzni? Lemaradtam!?#195958 ngaba
Az autókereskedő jó eséllyel ferdít / kiszínez / kamuzik
Persze, ez tény és való, tisztában vagyok vele. Csak ismételni tudom magam, ezért is akarok ebből a részéből teljesen kimaradni. Menjen oda egy szaki, akit meg lehet ezzel bízni, aki ismeri a típust, nézze meg, csekkolja le, és ha ő jónak ítéli, magának is megvenné, akkor ok. -
válasz
yodamester10 #195901 üzenetére
Minden országban megkapja a 20-30 éves is. Ha nem patkányajtó méretű a rozsda rajta és nem a kasznin hordja a 8 liter motorolajat...
-
JackFeryll
őstag
válasz
yodamester10 #195901 üzenetére
Kéne egy olyan felmérés hogy az autók hány százaléka áll olyan helyen ahol a helyhez tartozik töltő. Nem 200 autóra 2 hanem 1 autóra 1.
Jelenleg ez a luxuscikk kategória.
Potenciális phev vásárló lehetnék, szimpatikus is, de fix töltő hely nélkül nem kell. -
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #195901 üzenetére
Én nem mondtam semmit a műszakiról, de ebben az országban kb. bármeddig megkapják az autók a műszakit, szóval akár komolyan is gondolhatom, ha szeretnéd.
-
footy
addikt
válasz
yodamester10 #195890 üzenetére
Rengeteg PHEV Toyota? Hol?
Az "ontolto" hibridbol is mak kell hogy a fenti parameterekkel kifogj egy normalisabbat, phev meg eselytelen. Ha pedig eltekintunk a hajtaslanctol a toyota auris nem egy kulonosebben jo auto. A helykinalat gyenge, az infotainment ocska, a belter pedig sok helyen igenytelen. Persze ha megfelel egy lancer akkor jo lehet, de nincs pariban a leonnal, giuliettaval vagy egy FL focus-szal.Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül.
Nyugodt legyel a furt DPF smok`n charm gyokerek ott lesznek 10 ev mulva is a furt DPF-fel meg a szetchippelt TDI-vel. Annyi fog csak valtozni, hogy a B5-6 Passatot felvaltja a B8.
Eleg ha benezel a B8 facebook csoportba, neha siralmas ami ott megy. -
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #195890 üzenetére
“Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül.”
Arra szerinted van a kormánynak programja, hogy járványkockázat mellett (ezt innentől figyelembe fogják venni) hogyan fogja elbírni a tömegközlekedés a több százezer/millió autó nélkül maradt embert? Mert hibrid/elektromos autót nagyon kevesen tudnak venni egy ilyen országban. Azzal remélem tisztában vagy, hogy olcsóbbak ezek nem lesznek, de drágábbak igen.
Szerintem lehetetlen 5-8 éven belül eltűntetni a belső égésű motorokkal szerelt autókat. Még a fejlettebb országokban is csak olyan vergődések léteznek csak, hogy 2030-35-re újonnan ne lehessen forgalomba hozni ilyeneket.
De ott van még az akkumulátor technika elavultsága is...
Stb...Rengeteg sebből vérzik ez a kijelentés.
-
ngaba
aktív tag
válasz
yodamester10 #195890 üzenetére
"Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül."
Lehet, hogy bizonyos szempontból ez lenne az ideális, de kötve hiszem: Nézz rá a magyar autóállományra, kitörne a forradalom... A Trabantot se vették el senkitől.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #195805 üzenetére
*Tucat VAG.
Pont az előbb mutattam egy Passat belteret a feleségemnek, aminél letakartam a VW jelet, és megkérdeztem, hogy szerinte milyen autó belsejét látja. Azt hitte, hogy Superb... (nekünk is az van, de nem vesz észre különbségeket) -
Gabesz87
veterán
válasz
yodamester10 #195805 üzenetére
Marmint? Mit banom en hogy sok van belőle. Jo legyen es megbízható. Ami meg nekem kell, ugy latom van benne. Tolatokamera, parkolo asszisztens, holtter figyelő, jó lámpák, jó ülés. A többi extra hab a tortan. Carverticalon lekerdeztem nincs vele elvileg semmi gáz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195771 üzenetére
Kilencedikik?
-
válasz
yodamester10 #195740 üzenetére
Meg kéne csipszelni
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
yodamester10 #195740 üzenetére
Há mondjuk 120LE elég kevés ahhoz a 320 négyzetméterhez.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
yodamester10 #195740 üzenetére
Dízel hibrid?
-
válasz
yodamester10 #195738 üzenetére
Kicsit lomha ezzel a motorral, de legalább nem eszik sokat.
-
Anaren91
senior tag
válasz
yodamester10 #195674 üzenetére
Ha 7-es golf gte ről van szó akkor nekem sehogy nem jön ki az a 900+ km. Elektromosan nagyon max 50 km, benzinnel meg 500+. Tank is csak 40l. Ez sehogy nem jön ki. Papír adatokkal is még az 550 is kb úgy jön ki, hogy ha 50-el mész tisztán benzin üzemmódba amikor elfogyott az aku. 1.4 TSI fogyasztása se annyi ami a papíron, mert azért az s szereti megenni a 6-7 litert. A városit meg arra értem, hogy fogtak egy 1.4 es benzin motort amibe beletettek egy kis aksit. Mi más értelme van a kis aksinak azon kívül, hogy városban azzal elskerázol? Emiatt mondom azt, hogy főleg városi szaladgálásra szánták, amivel el lehet indulni nagyobb útra is, mert ott a benzin motor, de akkor meg már a fogyasztása is annyi mint egy benzines kocsinak.
A GTI meg hogy jön ide? Golfnak a sport verziója amiben van egy 2.0 TSI motor. Ebből, hogy következtetted le, hogy ez egy ideális városi autó? Mert egy városi szaladgálás közben 0 benzint zabáló autó ami kicsi is ráadásul az én szemembe belefér a városi autó kategóriába, de egy 10+ litert zabáló 2.0-s turbós benzines már nem igazán az a kategória. -
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #195666 üzenetére
Az úgy korrekt. Jó dolog ez a PHEV meg elektromos, de csak akkor, ha otthon is tudod tölteni.
Én azt nem értem, hogy városi használatra van kitalálva, de a városi lakosság egy igen jelentős része nem tud otthon tölteni, és az a pár darab töltő, ami pár darab parkolóban el van helyezve, az igencsak kevéske. Ez az elektromos autósdi akkor ütne igazán nagyot, ha minden parkolóhelynek lenne töltője, és minden városnak saját atomerőműve ezt kiszolgálni. Nem is értem mi a célja ennek az egésznek.
Konkrétan az a sok millió/milliárd ember, aki lakásban lakik és nincs lehetősége otthon tölteni az elektromos autóját, az nem rendelkezhet majd saját autóval? -
Anaren91
senior tag
válasz
yodamester10 #195666 üzenetére
Papíron 50 km-t megy el tisztán elektromosan, ami a való életben 30 inkább. Papíron az enyém kombinált fogyasztása 10l, ami inkább 10.5-11 attól függ mennyire nehéz a lábam. Papíron öcsém 5-ös golfja is 5-6 litert fogyaszt ami inkább 7-8. Papíron az 1.0es háromhengeres autók is jól fogyasztanak, aztán kiderül, hogy 7-8 litert megesznek.
Az a baj a papír adatokkal, hogy kb soha nem stimmelnek, mert szinte már laboratóriumi körülmények között, mindent optimálisan használva mérik. Ezért van nagy múltja az autós teszteknek, mert a puding próbája az evés. És vagy 5 tesztet átfutva, ahol nem csak a napi városi ingázásra használták a kocsit, amit tisztán elektromosan elment, sehol nem jött ki olyan adat mint neked. Te magad írtad le, hogy nem nagyon mész vele nagy távokat. Akkor honnan tudod, hogy elmegy majdnem 1k km-t egy tankkal? Csak mert Jürgen beleírta valami színes brossúrába? Na meg ha nem a napi városi használatra lenne kitalálva, akkor mi értelme lenne a 8 kwh-ás aksinak? Kb egyetlen olyan elektromos autó van a piacon, amit már nem csak városi autónak lehet hívni, az meg a Tesla. De hoszabb távnál már az is kompromisszumos.
Elektromos autónak a szememben akkor lesz értelme, ha egy töltéssel elmegy 1k km-t, vagy elmegy mondjuk 200-at, de azt 10 perc alatt bele lehet tölteni. -
Anaren91
senior tag
válasz
yodamester10 #195661 üzenetére
Nincs ezzel gond, csak a legelső állításod miszerint ugyan úgy elközlekedsz a kocsiddal mint én 2.5 literből nem volt teljesen helyénálló
Hobbimból adódóan van hogy 1000 km-t leutazok egy 2 napos túra alatt, ilyen esetben meg nem helyénálló a felvetésed
De városi autónak teljesen renbe van, főleg ha nem a 10.-ről kell kilengetni a hoszabbítót tölteni
#195664
Hát ha a 13kwh-ás aksi van benne kb 500 forint körül lehet, ha minden nap kopp üresről tölti. De asszem az újabban már kisebb van mert olvastam valahol 8 kwh-ra körüli aksival is. -
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #195661 üzenetére
Értem. Milyen költsége van egy teljes feltöltésnek?
-
válasz
yodamester10 #195661 üzenetére
Kivéve ha dízel hybrid
-
vzsryl
nagyúr
válasz
yodamester10 #195658 üzenetére
Ingyen töltöd az akksit?
-
Anaren91
senior tag
válasz
yodamester10 #195658 üzenetére
Nem esek semmilyen hibába. Tény, hogy ha csak azt a napi 50 km körül mész vele, akkor jó dolog az elektromos hajtás, de legyünk őszinték, ha ettől többet mész, akkor van egy drága 1.4 TSI-d ami még nehezebb is. Végignéztem pár tesztet, ahol vegyes körülmények között használták több hétig, az összesben a 6-8 l körüli átlagfogyasztás jött ki. Arról nem beszélve, hogy kb senkinek nem jött ki a gyári 50 km elektromos táv. Inkább 30-35.
Szóval kijavítva az előző mondásod, napi 50 km alatt, hasonlóan dinamikusan jársz el 2.5 literből mint én. -
Anaren91
senior tag
válasz
yodamester10 #195654 üzenetére
Mit kell ezen ismerni? Egy sima golf 1.4 tsi egy 13 kwh-ás aksival, ami 50 km-t tud elmenni tisztán elektromosan.Utánna pont annyit fogyaszt, mint egy 1.4 TSI golf. Ami a gyári adatok alapján is 10l városban, 7,8 pályán. Mutat 1379 km-t a számlálód, amit valszeg úgy tettél meg, hogy pont kijött a napi inga tisztán elektromosan, és a benzin motor alig ment. Menj el nekem egy huzamba 300 km-t és majd akkor meglátjuk azt a 2.5 l fogyasztást
#195657
Ő állította, hogy ugyan olyan dinamikusan el tud járni 2.5 literből mint én, ennyi. Hibás a megfogalmazása. Ha ugyan úgy tud vele közlekedni mint én, akkor a német autópályán is el tud vágtázni velem 500-1000 km-t 200 as tempóval 2.5 literből -
Anaren91
senior tag
válasz
yodamester10 #195652 üzenetére
Jah ha 50 km-nél nem mész többet
Aztán, vagy használod a benzin motort, vagy dekkolsz pár órát a töltőn
Dinamika meg amíg van elektromos hajtásod is akkor már majdnem közel van a leáldozó dízelemhez
-
válasz
yodamester10 #195520 üzenetére
corollát ez alapján a hsz alapján kihúztam: [link]
molnarpeter: most nekem is a scout tűnik a legszimpatikusabbnak, kár, hogy sedanban nincs. gol alltrack itthon még nem rendelhető, de a német konfigurátor alapján brutális ára lesz, inkább olyan 13-14 körülre tippelek.
szabonagyur: kívülről nézegettem csak meg, beleülni még nem tudtam, de ezt megejtem mindenképp. így, hogy aludtam rá egyet, az egyszerűség kedvéért a peugeot valószínűleg lekerül a listáról. már csak el kéne jutnom kipróbálni a kugát, hogy sikerüljön eldönteni a kérdést. köszi mindenkinek a további szempontokat
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195470 üzenetére
Igen, ezért nem értem, miért írtad ezt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195466 üzenetére
Milyen mázlim van most adhatnám el a GTE-t.
Ha manuálissal vizsgázik valaki most, akkor nem lesz korlátozás, csak automatával vizsgázáskor. -
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #195463 üzenetére
Tényleg van ilyen, hogy ha automata váltóval vizsgázik valaki, akkor csak arra korlátozzák a jogsiját.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #195463 üzenetére
Ha automatavaltos kocsin vizsgazol akkor csak automatat vezethetez, ha manualison vizsgazol akkor barmelyiket.
-
Gabesz87
veterán
válasz
yodamester10 #195389 üzenetére
Ez jól hangzik, szép és jó, és nem kétlem, hogy jó autó, de magad is mondtad, hogy ritkán jársz pályán. Mi viszont, ahogy írtam is, az autóban lévő táv nagy részét ott tesszük bele, és pályán meg nem igen jön ki a hibrid előnye nyilván. Normál esetben (covid mentes időkben) napi 8-8 km-t megyek melóba itt Pesten, ilyenkor persze, nem rossz. Meg melóban tölteni is tudnám. De mondjuk lassan 1 éve itthonról melózom
Most tényleg nem lenne rossz egy ilyen a pár km-es bevásárló körutakra
Szóval még egyszer, az autó biztosan jó, csak nem vagyok benne teljesen meggyőződve, hogy alkalmas a felhasználási igényeinkhez, sok autópályázáshoz. Tekintve a felárát a TDI-hez képest. Gondolkodom még rajta azért, nem vetettem el!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- EAFC 25
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest