- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz yodamester10 #194948 üzenetére
Áhh, inkáb úgy mondanám a másfél-két milliós keretet vagyok hajlandó megnövelni 3ig HA van értelme, pl nagyon új esetén vagy ha hibrid esetleg elektromos és olcsón megyek vele, de hogy még azt 5-re, kizárt.
Az autó mondjuk 4-5 évig fog évi 5 ezret menni. Nagyobb lesz az értékvesztés pusztán az évek múlása miatt, mint a kopás meg a költség.
Vagy egyedi elektromos átalakítás Nem, az is húzós.https://tinyurl.com/rasoapro
-
bexinho23
őstag
válasz yodamester10 #194934 üzenetére
Pont ez a gondom, hogy nem akarok felvenni ekkora összeget, viszont így szinte lehetetlen megfelelő eladót találnom, ami bosszantó. Augusztus óta figyelem a hirdetéseket több helyen is, de 98%-a kavicsos nepper, 1% autószalonnal rendelkező kft., 1% magánszemély. Értelemszerűen a 2%-ot céloztam be, de ha van is, az még bőven a számomra túlárazott kategóriába tartozik. 2 hirdetés esett az autószalonosba, akik közül az egyik nagyon messze volt, a másik pedig eladta, csak még nem vették le (2 nap).
#194914 szabonagyur
Sajnos leesett, hogy ez a hasi-tasis megoldás megy ezekben a körökben. Kavicsos neppertől az emberek hitelre vagy kp-ra vesznek, amit gondolom a bankból felvesznek 50-100ezerért??
#194945 cappa72
Fateromék 2005 decembéreben vettek egy Mazda3-at szalonból 0 km-eset. Akkor csak egy bizonyos összeget lehetett utalással, többit kp-val fizetni. Azóta beléptünk a jövőbe, így feltételezem, hogy legalább már ott teljes utalással lehet vételárat kiegyenlíteni.
#194938 Qru
Igen, ezeket keresem.
Amúgy Hyundai i30 -benzin 1.4-1.6- (2012-2014) 2.5-2.8M a kiszemelt. -
slett27
addikt
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Egyelőre csak érdeklődtem. Azért nézelődök, mert valóban érdemes messzebb is elmennem. Ennyit nem akarok fél-egy óra munkaért fizetni. Igen, ez ügyvédi óradíj.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Nem rossz az, ha így adják, esetleg lehet kérni +300 lovat 1.5-ert, vagy 1000-et 5 millaert
while (!sleep) sheep++;
-
nandow
aktív tag
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Ha jól emlékszem, szívóbenzines autóról van szó. Ott meg plusz 10 lóerő csúcsban igen jónak számít.
Arról nem is beszélve, hogy lehet csúcsban “csak” 10 lóerőt hoz, de közép tartományban - ahol leginkább használja az ember az autót - meg jóval több lesz a nyomaték és a teljesítmény. Valamint olyan előnyei is lehetnek egy ilyen reflash-nek, hogy jobb lesz a gázreakció, részterhelésen jobban megy az autó stb.
Szóval nem érdemes csak azt nézni, hogy maximális teljesítményben mennyi a többlet. -
veterán
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Én meg keveslem. Már nem forint/lóerő arányban, úgy tényleg gáz, hanem hogy odamégy, szórakoznak vele akár órákig.
SZERINTEM - de még sose voltam - , egy turbódízelnél ahol értelme is van mert kapsz legalább 20-25 lovat meg 40-50Nm-t:
- teljesítménymérés előtte 20 ezer
- tuning 80-120 ezer
- teljesítménymérés utána 20 ezerhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Accordra a reflash 100 felett van és csúcsteljesítményben nem hoz annyit sem. A karakterisztikát írja át nagyon.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #195266 üzenetére
Engedd el. Neki megmondta a mindenki is!
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195266 üzenetére
2-2,5 misi környékén keresett kocsit az illető🙂 Akkor mihez hasonlítsam? Vagy eladod neki 2 be a 15-ös kocsid? Hahun 2 db 2012- es van ebben az árkategóriában. És írtam am hogy a 12 utáni szíjasokban már legtöbb dolgot kijavították... Ettől függetlenül nekem továbbra se kellene de ezt meg már mindenki eldönti magának. És nem mindenki is mondta meg nekem, keressetek rá neten a régi tsikre...
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gabesz87
addikt
válasz yodamester10 #195374 üzenetére
Hát tolatokamera
-
Gabesz87
addikt
válasz yodamester10 #195381 üzenetére
Igen, igen, ismerem ezt a VW-s kamera előbukkanós megoldást. Tehát akkor a másik gomb a 360 fokos kamera/radar!? Egyébként pár napja láttam a totalcar-os becsületesnepper Superb hibrid fogyasztás teszt videóját, és besza...behu...hogy egy ekkora batár ilyen keveset tudjon fogyasztani.
Amúgy GTE-nél mire kell figyelni, van-e kerülendő évjárat/motorkód? Úgy tudom régen az 1.4 TSI-k nem voltak épp jó hírűek.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
válasz yodamester10 #195389 üzenetére
Ez jól hangzik, szép és jó, és nem kétlem, hogy jó autó, de magad is mondtad, hogy ritkán jársz pályán. Mi viszont, ahogy írtam is, az autóban lévő táv nagy részét ott tesszük bele, és pályán meg nem igen jön ki a hibrid előnye nyilván. Normál esetben (covid mentes időkben) napi 8-8 km-t megyek melóba itt Pesten, ilyenkor persze, nem rossz. Meg melóban tölteni is tudnám. De mondjuk lassan 1 éve itthonról melózom Most tényleg nem lenne rossz egy ilyen a pár km-es bevásárló körutakra
Szóval még egyszer, az autó biztosan jó, csak nem vagyok benne teljesen meggyőződve, hogy alkalmas a felhasználási igényeinkhez, sok autópályázáshoz. Tekintve a felárát a TDI-hez képest. Gondolkodom még rajta azért, nem vetettem el! -
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #195463 üzenetére
Ha automatavaltos kocsin vizsgazol akkor csak automatat vezethetez, ha manualison vizsgazol akkor barmelyiket.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #195463 üzenetére
Tényleg van ilyen, hogy ha automata váltóval vizsgázik valaki, akkor csak arra korlátozzák a jogsiját.
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #195466 üzenetére
Milyen mázlim van most adhatnám el a GTE-t.
Ha manuálissal vizsgázik valaki most, akkor nem lesz korlátozás, csak automatával vizsgázáskor. -
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #195470 üzenetére
Igen, ezért nem értem, miért írtad ezt.
-
veterán
válasz yodamester10 #195520 üzenetére
corollát ez alapján a hsz alapján kihúztam: [link]
molnarpeter: most nekem is a scout tűnik a legszimpatikusabbnak, kár, hogy sedanban nincs. gol alltrack itthon még nem rendelhető, de a német konfigurátor alapján brutális ára lesz, inkább olyan 13-14 körülre tippelek.
szabonagyur: kívülről nézegettem csak meg, beleülni még nem tudtam, de ezt megejtem mindenképp. így, hogy aludtam rá egyet, az egyszerűség kedvéért a peugeot valószínűleg lekerül a listáról. már csak el kéne jutnom kipróbálni a kugát, hogy sikerüljön eldönteni a kérdést. köszi mindenkinek a további szempontokat
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195652 üzenetére
Jah ha 50 km-nél nem mész többet Aztán, vagy használod a benzin motort, vagy dekkolsz pár órát a töltőn Dinamika meg amíg van elektromos hajtásod is akkor már majdnem közel van a leáldozó dízelemhez
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195654 üzenetére
Mit kell ezen ismerni? Egy sima golf 1.4 tsi egy 13 kwh-ás aksival, ami 50 km-t tud elmenni tisztán elektromosan.Utánna pont annyit fogyaszt, mint egy 1.4 TSI golf. Ami a gyári adatok alapján is 10l városban, 7,8 pályán. Mutat 1379 km-t a számlálód, amit valszeg úgy tettél meg, hogy pont kijött a napi inga tisztán elektromosan, és a benzin motor alig ment. Menj el nekem egy huzamba 300 km-t és majd akkor meglátjuk azt a 2.5 l fogyasztást
#195657
Ő állította, hogy ugyan olyan dinamikusan el tud járni 2.5 literből mint én, ennyi. Hibás a megfogalmazása. Ha ugyan úgy tud vele közlekedni mint én, akkor a német autópályán is el tud vágtázni velem 500-1000 km-t 200 as tempóval 2.5 literből[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195658 üzenetére
Nem esek semmilyen hibába. Tény, hogy ha csak azt a napi 50 km körül mész vele, akkor jó dolog az elektromos hajtás, de legyünk őszinték, ha ettől többet mész, akkor van egy drága 1.4 TSI-d ami még nehezebb is. Végignéztem pár tesztet, ahol vegyes körülmények között használták több hétig, az összesben a 6-8 l körüli átlagfogyasztás jött ki. Arról nem beszélve, hogy kb senkinek nem jött ki a gyári 50 km elektromos táv. Inkább 30-35.
Szóval kijavítva az előző mondásod, napi 50 km alatt, hasonlóan dinamikusan jársz el 2.5 literből mint én.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195658 üzenetére
Ingyen töltöd az akksit?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz yodamester10 #195661 üzenetére
Kivéve ha dízel hybrid
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195661 üzenetére
Értem. Milyen költsége van egy teljes feltöltésnek?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195661 üzenetére
Nincs ezzel gond, csak a legelső állításod miszerint ugyan úgy elközlekedsz a kocsiddal mint én 2.5 literből nem volt teljesen helyénálló Hobbimból adódóan van hogy 1000 km-t leutazok egy 2 napos túra alatt, ilyen esetben meg nem helyénálló a felvetésed De városi autónak teljesen renbe van, főleg ha nem a 10.-ről kell kilengetni a hoszabbítót tölteni
#195664
Hát ha a 13kwh-ás aksi van benne kb 500 forint körül lehet, ha minden nap kopp üresről tölti. De asszem az újabban már kisebb van mert olvastam valahol 8 kwh-ra körüli aksival is.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195666 üzenetére
Papíron 50 km-t megy el tisztán elektromosan, ami a való életben 30 inkább. Papíron az enyém kombinált fogyasztása 10l, ami inkább 10.5-11 attól függ mennyire nehéz a lábam. Papíron öcsém 5-ös golfja is 5-6 litert fogyaszt ami inkább 7-8. Papíron az 1.0es háromhengeres autók is jól fogyasztanak, aztán kiderül, hogy 7-8 litert megesznek.
Az a baj a papír adatokkal, hogy kb soha nem stimmelnek, mert szinte már laboratóriumi körülmények között, mindent optimálisan használva mérik. Ezért van nagy múltja az autós teszteknek, mert a puding próbája az evés. És vagy 5 tesztet átfutva, ahol nem csak a napi városi ingázásra használták a kocsit, amit tisztán elektromosan elment, sehol nem jött ki olyan adat mint neked. Te magad írtad le, hogy nem nagyon mész vele nagy távokat. Akkor honnan tudod, hogy elmegy majdnem 1k km-t egy tankkal? Csak mert Jürgen beleírta valami színes brossúrába? Na meg ha nem a napi városi használatra lenne kitalálva, akkor mi értelme lenne a 8 kwh-ás aksinak? Kb egyetlen olyan elektromos autó van a piacon, amit már nem csak városi autónak lehet hívni, az meg a Tesla. De hoszabb távnál már az is kompromisszumos.
Elektromos autónak a szememben akkor lesz értelme, ha egy töltéssel elmegy 1k km-t, vagy elmegy mondjuk 200-at, de azt 10 perc alatt bele lehet tölteni.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195666 üzenetére
Az úgy korrekt. Jó dolog ez a PHEV meg elektromos, de csak akkor, ha otthon is tudod tölteni.
Én azt nem értem, hogy városi használatra van kitalálva, de a városi lakosság egy igen jelentős része nem tud otthon tölteni, és az a pár darab töltő, ami pár darab parkolóban el van helyezve, az igencsak kevéske. Ez az elektromos autósdi akkor ütne igazán nagyot, ha minden parkolóhelynek lenne töltője, és minden városnak saját atomerőműve ezt kiszolgálni. Nem is értem mi a célja ennek az egésznek.
Konkrétan az a sok millió/milliárd ember, aki lakásban lakik és nincs lehetősége otthon tölteni az elektromos autóját, az nem rendelkezhet majd saját autóval?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195674 üzenetére
Ha 7-es golf gte ről van szó akkor nekem sehogy nem jön ki az a 900+ km. Elektromosan nagyon max 50 km, benzinnel meg 500+. Tank is csak 40l. Ez sehogy nem jön ki. Papír adatokkal is még az 550 is kb úgy jön ki, hogy ha 50-el mész tisztán benzin üzemmódba amikor elfogyott az aku. 1.4 TSI fogyasztása se annyi ami a papíron, mert azért az s szereti megenni a 6-7 litert. A városit meg arra értem, hogy fogtak egy 1.4 es benzin motort amibe beletettek egy kis aksit. Mi más értelme van a kis aksinak azon kívül, hogy városban azzal elskerázol? Emiatt mondom azt, hogy főleg városi szaladgálásra szánták, amivel el lehet indulni nagyobb útra is, mert ott a benzin motor, de akkor meg már a fogyasztása is annyi mint egy benzines kocsinak.
A GTI meg hogy jön ide? Golfnak a sport verziója amiben van egy 2.0 TSI motor. Ebből, hogy következtetted le, hogy ez egy ideális városi autó? Mert egy városi szaladgálás közben 0 benzint zabáló autó ami kicsi is ráadásul az én szemembe belefér a városi autó kategóriába, de egy 10+ litert zabáló 2.0-s turbós benzines már nem igazán az a kategória.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195738 üzenetére
Kicsit lomha ezzel a motorral, de legalább nem eszik sokat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #195740 üzenetére
Dízel hibrid?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #195740 üzenetére
Há mondjuk 120LE elég kevés ahhoz a 320 négyzetméterhez.
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195740 üzenetére
Meg kéne csipszelni
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #195771 üzenetére
Kilencedikik?
-
Gabesz87
addikt
válasz yodamester10 #195805 üzenetére
Marmint? Mit banom en hogy sok van belőle. Jo legyen es megbízható. Ami meg nekem kell, ugy latom van benne. Tolatokamera, parkolo asszisztens, holtter figyelő, jó lámpák, jó ülés. A többi extra hab a tortan. Carverticalon lekerdeztem nincs vele elvileg semmi gáz.
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195805 üzenetére
*Tucat VAG.
Pont az előbb mutattam egy Passat belteret a feleségemnek, aminél letakartam a VW jelet, és megkérdeztem, hogy szerinte milyen autó belsejét látja. Azt hitte, hogy Superb... (nekünk is az van, de nem vesz észre különbségeket)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz yodamester10 #195890 üzenetére
"Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül."
Lehet, hogy bizonyos szempontból ez lenne az ideális, de kötve hiszem: Nézz rá a magyar autóállományra, kitörne a forradalom... A Trabantot se vették el senkitől.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195890 üzenetére
“Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül.”
Arra szerinted van a kormánynak programja, hogy járványkockázat mellett (ezt innentől figyelembe fogják venni) hogyan fogja elbírni a tömegközlekedés a több százezer/millió autó nélkül maradt embert? Mert hibrid/elektromos autót nagyon kevesen tudnak venni egy ilyen országban. Azzal remélem tisztában vagy, hogy olcsóbbak ezek nem lesznek, de drágábbak igen.
Szerintem lehetetlen 5-8 éven belül eltűntetni a belső égésű motorokkal szerelt autókat. Még a fejlettebb országokban is csak olyan vergődések léteznek csak, hogy 2030-35-re újonnan ne lehessen forgalomba hozni ilyeneket.
De ott van még az akkumulátor technika elavultsága is...
Stb...Rengeteg sebből vérzik ez a kijelentés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
footy
addikt
válasz yodamester10 #195890 üzenetére
Rengeteg PHEV Toyota? Hol?
Az "ontolto" hibridbol is mak kell hogy a fenti parameterekkel kifogj egy normalisabbat, phev meg eselytelen. Ha pedig eltekintunk a hajtaslanctol a toyota auris nem egy kulonosebben jo auto. A helykinalat gyenge, az infotainment ocska, a belter pedig sok helyen igenytelen. Persze ha megfelel egy lancer akkor jo lehet, de nincs pariban a leonnal, giuliettaval vagy egy FL focus-szal.Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül.
Nyugodt legyel a furt DPF smok`n charm gyokerek ott lesznek 10 ev mulva is a furt DPF-fel meg a szetchippelt TDI-vel. Annyi fog csak valtozni, hogy a B5-6 Passatot felvaltja a B8.
Eleg ha benezel a B8 facebook csoportba, neha siralmas ami ott megy.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195901 üzenetére
Én nem mondtam semmit a műszakiról, de ebben az országban kb. bármeddig megkapják az autók a műszakit, szóval akár komolyan is gondolhatom, ha szeretnéd.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
JackFeryll
őstag
válasz yodamester10 #195901 üzenetére
Kéne egy olyan felmérés hogy az autók hány százaléka áll olyan helyen ahol a helyhez tartozik töltő. Nem 200 autóra 2 hanem 1 autóra 1.
Jelenleg ez a luxuscikk kategória.
Potenciális phev vásárló lehetnék, szimpatikus is, de fix töltő hely nélkül nem kell. -
válasz yodamester10 #195901 üzenetére
Minden országban megkapja a 20-30 éves is. Ha nem patkányajtó méretű a rozsda rajta és nem a kasznin hordja a 8 liter motorolajat...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gabesz87
addikt
válasz yodamester10 #195959 üzenetére
Igen, most úgy érzem, nem kell más...de ha pár autó megtekintése után is csalódás ér, és arra jutok, hogy ennyiért, amennyiért keresek, nem lehet jót találni, akkor sajna kéyntelen leszek más felé nézelődni
#195956 bitpork:
persze, nem mondom, hogy egy új autóval nem lehet szívni, nyilván az is elromolhat, bármikro.
De egyébként most voltaképp miről is akartál meggyőzni? Lemaradtam!?#195958 ngaba
Az autókereskedő jó eséllyel ferdít / kiszínez / kamuzik
Persze, ez tény és való, tisztában vagyok vele. Csak ismételni tudom magam, ezért is akarok ebből a részéből teljesen kimaradni. Menjen oda egy szaki, akit meg lehet ezzel bízni, aki ismeri a típust, nézze meg, csekkolja le, és ha ő jónak ítéli, magának is megvenné, akkor ok.[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz yodamester10 #196259 üzenetére
Azt mondják, hogy az Accordok szűkösek hátul. Ez mennyire valid?
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #196306 üzenetére
Nálunk 495 volt múlt hét vasárnap a V-Power 100, mára már tuti megvan az 500 is.
-
addikt
válasz yodamester10 #196490 üzenetére
Golfról már volt szó. (sokmindenről volt szó már, bőven van idő kitárgyalni, mert a járvány végét szabtam ki megvásárlási időpontnak )
A Golfnak nem tetszik a dizájnja. De Plug-inokról eddig még nem nagyon diskuráltam, mert alig van lehetőségem tölteni, csak belegondoltam, hogy amúgy elég közelre járok és talán nem is kéne minden nap tölteni....
Passatból a kombi nekem túl nagy lenne, arra nincs szükségem. A Sedan még oké.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #196568 üzenetére
Nem létezik hibrid 60000 alatt
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-v-
addikt
válasz yodamester10 #196689 üzenetére
-
Veron
őstag
válasz yodamester10 #196694 üzenetére
Én nem gondolkodom Passatban, az Gabesz lehetett.
Bár egy Golf GTEt elfogadnék, de mind sokat futott az én ízlésesemhez. De a nagyobb baj, hogy otthon csak 220ról tudnám tölteni, ez nem tűnik hatékonynak számomra.@bandus: pont a viszonylag kevés km a vonzó.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
őstag
válasz yodamester10 #196707 üzenetére
Tényleg jól hangzik. Én a kertben tudnám tölteni egy sima fali konnektorról. Viszont a Golf GTE csomagtartója nagyon kicsi, kisebb, mint a Fiestámé. A Passat meg drága.
C-maxokból van pár plug-in elérhető áron, nagy csomagtartóval.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
pècsimunkás
addikt
válasz yodamester10 #196758 üzenetére
Azon kívül, hogy ronda ( szvsz) , semmi !
A kombikkal alapvetően nincs bajom, néha mèg tetszenek is, de a Civic kombi, az nem a zSzerk.: ez a kép rohadt jó!
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Paxker315
addikt
válasz yodamester10 #196979 üzenetére
tíz a legjobb, könnyű költséget számolni!
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó