Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csaby25 #229042 üzenetére
2.0 TDCI fenntartása olcsóbb alapvetően, de a 2.2 is jó. Lóerőtől függetlenül csavarra ugyanaz a motor, pár kattintás teljesítményt átállítani. Ha automata kell, facelift előtt volt hagyományos Aisin a 2.0-hoz is, faceliftesből viszont már csak a 2.2 kapta meg ezt (2.0 Powershifttel kerülendő - én nem ajánlanám egyik PS váltót sem).
VAG 1.6 CR TDI régiebbieknél drága porlasztó a baj, újabb MQB platformon váltó (difi) csapágy gond rémlik.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Csaby25 #229024 üzenetére
Belefut az ember egy olyan szekérbe aminél kezdődik a mókuskerék főleg 250ezer futásteljesítménynél bármi probléma előjöhet egy 2.0 cr tdi motorral is és megindul a porlasztóval, ha le kell szedni a dpf-et akkor érdemes a turbót is + ott van az EGR és ezeket a dolgokat nem lehet csakúgy kizárni diagnosztikával.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Csaby25 #219174 üzenetére
Nyugodtan megveheted, pont ideálisan használnád. Az 1.6-os nem véletlenül olcsóbb. Nem sikerült olyan jól, ráadásul a 2.0 úgy megrántja a kasztnit, mint kiskutya a papucsot. Nekem a bő 2 mázsával nehezebb Superbet is szépen mozgatta ugyanez a motor. Az 1.6-ost csak Golf 7-esben próbáltam, de az a 400cm3 hátrány erősen erezhető volt, hiába könnyebb az autó.
-
válasz
Csaby25 #206333 üzenetére
Én hyundai esetén alapvetően i30 magasságban (az volt) nézelődtem régen. De amikor előjött az automata téma azért is váltottam márkát mert a "száraz" dct elég vacaknak tűnt, és dízelt nem akartam (ahhoz van volt hagyományos automata). De amennyire láttam az 1.6-os és a 2.0-ás dízel pöpec, a 2.2 meg elég nagyon nem. Konkrét problémát nem tudok neked, de pl. érdemes megnézni mennyire lehet szerezni bontott cseremotort. Ha nem akkor nyilván azért mert nagy rá a kereslet...
-
Csaby25
őstag
válasz
Csaby25 #206333 üzenetére
Vismajor01, vzsryl köszi!
Gondolom ebből csak hybrid játszik 3.3L benzines.
3 milláig 2006 utánit nem nagyon találtam.Tesómnak kellene, végre megszabadulna a 2006-os 3.0 Literes dízel Touareg-től
Szóval valami újabbat szeretne, ezért is kérdeztem rá a Hyundai Santa Fe mk2 , 2.2 dízelre. Erről van tapasztalat, mennyire sikeres konstrukció, motor, automata váltó stb..._? Vagy esetleg tudtok még valami mást ajánlani ami picit újabb?
-
-
KubanitoS
veterán
válasz
Csaby25 #206319 üzenetére
Magát a konstrukciót nem ismerem, annyi biztos, hogy a b.nepper jellemzően nem lepukkant szemetekkel üzletel, nem célja, hogy átverjen téged, vagy bárki mást. Már felépített egy pozitív imidzset magáról és szerintem ebbe nem fér bele, hogy valaki elkezdje a negatív élményeit terjeszteni vele kapcsolatban.
-
-
Biqci
aktív tag
válasz
Csaby25 #201218 üzenetére
Mennyire hibrid érdekel? Majdnem napra pontosan egy hónapja vettem egy Honda CR-Z-t. Mindennapi használatra valami tényleg egyedit akartam, de a kalandvágy is besegített. 3500 volt, ez volt akkor és azóta is a legolcsóbb a mobile-n. Gyári fénnyel, egy elem fényezett, akksi okés, rozsda nincs, friss műszakival, minden, de minden működik. Belül ganaj, lehet sose takarították, a tetején az utólagos karbon fólia agyon van repedezve, valamint a bal fényszóró igényelt egy kis melót. De... A Honda márkaszervízben, ahova a többi kocsit is hordom, a szervízvezető mikor kipróbálta, nem győzött álmélkodni. A szelephézag beállításon és a fék-kuplung-folyadék cserén kívül nem volt szükség semmi beavatkozásra...
-
ngaba
aktív tag
válasz
Csaby25 #200440 üzenetére
Én a benzinest venném... A Peti által mondottakon túl érdemes átböngészni a spritmonitort is. Én nem tettem most, de a japán dízel jellemzően nem fogyaszt annyival kevesebbet a japán szívóbenzinnél, mint amennyire az európai példák alapján várná az ember... Dízelből inkább európait szvsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csaby25 #200443 üzenetére
Na, akkor egy fokkal kevésbé rossz a helyzet, mint gondoltam
Lendkerék - csak úgy értettem, hogy japán autókhoz általánosságban drágább szokott lenni, kauffernél utángyártottat nézve Fiathoz nekem 70k alatt van, 1CD kettőstömegűje 140k, és akkor jön rá a többi dolog még (pár napja néztem pont). Nem vállalhatatlan összeg, valószínű km-ben is tartósabb, csak be kell kalkulálni, hogy 170k a készlet. Mondjuk nem kötelezően lesz rá szükség, ahogy a befecskendező rendszer élettartamát is ki lehet tolni minőségi szűrővel, stb
Autostrong-m YouTube videóit ajánlom 1CD és 1AD témában még. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csaby25 #200436 üzenetére
116 lovas dízelt néznék, maga a blokk tartós, de km legyen hozzá, mert Denso cuccokat picit drágább javítani, illetve japán mivoltában a lendkerék is drágábbak közül való. Van ismerősi körben 1CD-FTV félmillió km körül kettő is, a blokk tartós. 1AD 2.0-2.2 előnye a több ló és láncos vezérlés lenne, de abból nem tudom, létezett-e DPF nélküli
plusz ott van a hf tömítés probléma, mert open deck, mondjuk vastagabb tömítés létezik hozzá, szóval nem lehetetlen jól javítani, csak melós
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Csaby25 #192081 üzenetére
Nekünk volt B6 2.0 CR TDI (CBBB motorkód), 160k km-el jött (előtte kollégám hajtotta tehát végig ismert életű) és 282k km-el ment el tőlünk. Sok rövid táv is volt vele (ilyen 4-5 km-es utak), bírta pedig 20k km-es olajcsere periódust kapott. Igaz a manuáljában benne van, hogy 8 km-nél rövidebb utakra ne használd a kocsit, szóval a gyártó levédte magát.
A DMF még gyári volt benne de azon már érződött hogy lassan cserés lesz. Turbó gyári volt de már az is a kezdett kókadni illetve az EGR és DPF volt cserélve 200k km körül, egy szélvédő (követ kapott), meg a fék/gumik de azok is kopó alkatrészek ugye. A fogyi az nagy átlagban vegyes használattal 8,11.
Arra figyelj, hogy ezeknél a olajpumpát hajtó hexagon tengely hajlamos elnyalódni és ha elnyalja akkor megszűnik a kenés ami instant motorhalált okoz. Ezen kívül az CR rendszer kényes a gázolj minőségére (a GO hűti és keni a magasnyomású injektorokat) is.Szóval vétel előtt: injektorokat beméretni, DPF szűrő telítetségét megnézni (ezeket lehet szoftveresen akár otthoni körülmények között is). Illetve a hexagon tengelyt ellenőrizni. Ezen kívül csak a szokásos (rozsda, futómű, stb).
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csaby25 #190606 üzenetére
Ha benzin és Octavia, akkor nem váltanék. Dízel esetén O2FL létezett 1.9 PD-vel 2010-ig akár DPF nélküli kivitelben, viszont érintett a csapágy problémában (hozzá kell számolni a cserét megelőző jelleggel). 2.0 CR TDI is jó benne, de némileg több kockázatot jelent (pl belép a DPF).
Ha más márka is játszik, akkor vannak még életképes opciók, hirtelen pl Megane 1.5 dCi 86 lovas verziója jutott eszembe, ott ha jól emlékszem egytömegű kuplung, nincs DPF, és Bosch common rail rendszer, bőven vállalható.
2.0 TDCI is jó lehet, Mondeo mk4 karosszériára gondolok főleg. DPF és DMF is, viszont egyáltalán nem problémás, kiforrott tucat motor, minden filléres és bontott cucc is bőséges. 2.0 HDI hasonló, de ott kell adalékot locsolni. 1.6 TDCI/HDI létezett amúgy egytömegűvel, az sem rossz cucc, de pl Focus hátsó futóműve drágább, mint egy VW csoportos gyengébb autó csatolt lengőkarral.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csaby25 #190600 üzenetére
Azt nem hogy írtad,benzines kell legyen
VAG: MQB platform 1.4 TSI-re szavaznék. Kisebbek esetén amúgy az 1.2 is okés szerintem, aránylag egyszerűbb szerkezet, de nagyobb vasakban elkezdik enni az olajat, nyilván hajtás és karbantartás függvénye ez is... Ha meg nem takarja be a keret pl Octavia mk3-at, akkor inkább maradnék a mostani kocsinál
-
rbalint88
addikt
válasz
Csaby25 #188208 üzenetére
Elég jól körülírtad a Prius 2-t
2millába már belefér a kínálat teteje is, bár a hibrid előnyei inkább városban jönnek ki. Nekem nem fáj vele pályázni se, bár eddig világgá nem mentünk vele, csak agglomerációban mozogtunk Bp-n kívül. Ami nagyobb csomagterű kompakt, az az ufo Civic (2005-), Lancia Delta, Skoda Octavia. Ezekből mind találsz 2M-ig értelmes példányt.
hobizoli: én se vennék erre nyaralót, de sok embernek arra van igénye, hogy hétvégente lebumlizzon a nyaralóba, füvet nyírjon, stb, aztán hazaszopódjon az ellenirányú dugóban.
a matek részével is egyetértek és így nem vagy röghöz kötve sem a nyaralás szempontjából. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Csaby25 #181006 üzenetére
Én inkább adnék a Pistireport szavára, ahol Pisti egy tetszőleges, az adott típushoz értő szerelő.
Egyébiránt tessék a kasszához fáradni és megvenni egy tetszőleges korú Porsche 911-et
Igaz egyszer körbegumizni 10* annyiba fog kerülni, mint egy Logant élettartamon át szervízelni, de ez mellékes
-
batai15
félisten
válasz
Csaby25 #177756 üzenetére
Az nem para szerintem azt nagyjából át lehet váltani
Igazából 800 körül benzinest vennék, kivéve ha nem idegenkedsz a magasnyomású dízeltől, bele lehet nyúlni ,bár tény hogy menet dinamikában és fogyasztásban sokkal jobb mint a benzin . Attól függ hogy akarsz e majd turbót stb stb felújítani. Jellemzően egy dizelbe több a km mint a benzinesbe.
Tdi meg már öreg,sok a km egy turbó vagy bármi is lehet azok közül .
Szerintem ilyen keret esetén nem kifejezetten nem lesz ajánlott típus , hanem inkább fel kell csapni a kereskedő portálokat , beállítani a kritériumokat ,aztán meg venni ami jó állapotú és szimpatikus . -
Declare
őstag
válasz
Csaby25 #171277 üzenetére
Ilyen távra már a dizel is jo lehet, ha van az 5k euro mellett egy kis tartalek is. Plane hogy euro ban keresed az autot, feltetelezem, külföldön hasznalod, de van itthon kötödes, szoval haza is akarsz vele 1x-1x jönni. Nekem 1.7 cdti H astra volt. GTC verzioban a mai napig tetszik, a belsö puritansag megszokasaval
igenytelen, jo kis auto, jol fogyaszt, motorikusan jo tipus
-
-
válasz
Csaby25 #170964 üzenetére
Az X3 kifejezetten jó konstrukció, de csak a 3 literes motorokkal. Valóban drága a rendszeres karbantartása de nepper ismerősök nagyon ajánlják. A touareget csak akkor válaszd ha vétel után meg akarsz rajta csináltatni egy olyan 1,5 millió értékű szükségest - itthon ha valami leli a kocsit inkább eladják mint megcsináltatják és az árát is megkérik. Ha mégis akkor csak 3.0 tdi! MOD Touareg választása esetén tudok ajánlani beszerzési forrásokat meg üzemeltetési infókat.
A rav4 nagyon jó, de nem tudom mennyire elég neked a három ajtós. Jellemzően azokat kapod meg 6000 ojró körül. A Honda crv tisztán városi - nem igazán való neki még a murva sem.
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Csaby25 #170077 üzenetére
Az 1.5-ös Almerám sokkal jobban megy az 1.8-as Avensisnél, viszont a kétezres már érezhetően haladósabb.
Nyomaték meg vicckategória az 1.8-ban, de ha gondolod, próbáld ki. Kb. 300-400k km-enként motor generálra van szükség, mert nagyon zabálja az olajat. Alapból 2-3dl/1000km. -
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3016, 98% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusz
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest