Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Outlandert nézd meg rendesen. Rokonnak 13 decemberi van, 17 júliusban hozták be és hát most lakatolni kell mert a küszöb pl. teljesen szét van rohadva.
És ha jól rémlik volt már más drágább javítása is és mellé azért akksiról nem megy el annyira sokat sem.
Talán akksi is volt cserélve vagy felújítva neki.
Most akar épp megválni már tőle (270e km körül).
-
rbalint88
addikt
Tudom, hogy volt 159-ed
lattam Zsoltinal.
Szerintem a facelifttel sokat javult, de ezzel a budzsevel en mashogy gondolkodnek teljesen - vagy nagyjabol racionalis automata kombi vagy full agyeldobas “mindegy, csak ereje legyen” alapon. Manapsag a 3,5misi csak megkeresni sok, autora elkolteni nagyon keves tud lenni, ha vannak igenyek.
Reszemrol Volvo t5, inkabb kezivel, nagy chip, vututuakar csak egy v50 kasztniban. De amigy a mondeo 2.5t is ez a motor.
-
molnarpeter
nagyúr
2.7-3.0 V6 HDI ugyanaz a DT20/Lion V6, mint Land Roverekben is volt. Vezérlés csere költségéről meg ne is beszéljünk
2.2 egy szuper motor bele.
Volvo 5 hengeres dízelek szerintem is ajánlhatók, kraft is van, hangja sem olyan snassz, érdemes azt a vonalat jobban körbejárni szerintem. Ford összebútorozás miatt gyakorlatilag alul egy Mondeo, szóval nem egy ház ára ha pl futóművet kell javítani. -
molnarpeter
nagyúr
Alapvetően nem nyűgös, féltengely és bakok rémlenek. Gázolaj (főleg a szűrő) érzékeny kérdés, Ford topikban van talán 300k körül futott darab is eredeti rendszerrel, de fb csoportban volt hamarabb példa hibára bizonytalan import autónál. Dpf kvázi városban sem problémás. Váltó meghálálja az olajcserét. Extrém hiba hengerfej, esetleg blokk lehet, ha nem nézik a hűtőfolyadék szintet. Ha beesik épkézláb példány, van egy hosszú checklistem a típusra
-
nesa
veterán
A TDCI egy fantázia név, valójában HDI .
Nem katasztrófa de meg kell nézni, ha Bosch vagy siemens, vállalható, ha egyéb, delphi, denso vagy ki tudja mi ott kell hagyni azonnal.A cdti meg egy JTD de azért van benne egy csavar, mert az Opel bele okoskodott, vissza kell álltani az eredeti fiat szisztémára és nincs gond.
-
ngaba
aktív tag
Én úgy tudom, hogy a 2010 előtt gyártott 2.0 crtdi-kkel kell vigyázni: [link] (ld. cikk vége), de a VW topicban is biztos megmondják a motorkód alapján, hogy oké-e, amit kinézel. Ha ez a probléma nincs, akkor elvileg az egyik legjobb dízel konstrukció mostanában.
A külső designban szerintem is jobb az Audi, de a valóságban (két konkrét autót összehasonlítva) már meg szokott látszani a korkülönbség, és úgy már nem feltétlenül. Plusz tényleg ritka, alig láttam eddig Exeot. Ha most vennék autót, és találnék belőle jó állapotút, biztos benne lenne a kalapban, engem a régebbi technika nem szokott zavarni. (Sőt, ahogy öregszem, egyre inkább előny: Engem hagyjanak békén az érintőkijelzővel stb.) -
ngaba
aktív tag
Újonnan nem tudom. (Nem is volt siker, pedig egy-két autós újságíró be is volt lelkesülve, hogy ez lesz a jövő, korábbi generációs Lexusokat fogunk majd olcsóbban Toyotaként megvenni. Aztán mégsem.)
Használtan meg azért, mert ugyanazért a pénzért újabbat kapsz, modernebb motorral (bár a korai 2.0 crtdi-knél is figyelni kell a hatszögtengelyre), ami kevésbé tucatautó, 4-karikafelár nélkül.
Mondjuk nem lett valami szép az Exeo, egy jobban eltalált designnal szerintem sikeresebb lett volna. -
Qru
MODERÁTOR
Laguna III az teljesen oke vagy a Skoda is jo vetel lenne.
Mazda6: rohad azert az is konnyen, ha nem is most de tuti fog. Szivomotor az meg szivomotor. Dizelt engedd el belole.
Honda: nincs tarcsi es tulertekelt cserebe megbizhato igaslo.
Mivel tucatautok en Volvot vennek de ez az en hulyesegem.
-
Llew
senior tag
Nagyjából ugyanezen a vonalon nézelődök. Ekkora méretű kombikban ahogy látom benzinest elvétve találni. Sima szívót még kevésbé.
A Volvo V50 a Focus rokonság miatt alkatrészileg egy igazi volvohoz képest olcsóbban szervizelhető, de a Volvo név árát megkérik. A franciákkal összevetve legalábbis régebbit, rosszabbul felszereltet kapni belőlük. Az öthengeres Volvo motorokat mondják az igazinak, de gyakorlatilag pár darabot jelentenek a kínálatban. A benzinesek még kevesebbet, 1-2 db.
A Megane 3-at 1.6 benzines motorral, meg 6-os váltóval ajánlják mindig. A leggyengébben nincs DPF sem, ha jól emlékszem. A három francia közül szerintem ez a legsemmilyenebb. Tényleg csak egy megbízható közlekedőedény. Esetleg a Laguna 3 2.0 dieselével kicsit izmosabban, de az ritka.
A Lagunák nekem tetszenek. Dicsérik és meglehetősen problémamentesnek jellemzik őket, ahogy te is írtad.
A Citroen C5 II-t is dicsérik.
Elvileg a a 2.2-es motor (a sima, mert van V6 is, de az problémás), meg a 2.0-ból a 163 lovas a legjobb motor, de a többi 2.0-s sem egy betegágy. A 2.2 V6, meg a 2.7, 3.0 diesel már igen. A hirdo rendszer kiforrott, nem problémás. Viszont ezekhez szerintem nehezebb jó szerelőt találni.Honda Accord "halottas kocsi". Bár régebbiek, de nagyon megbízhatónak írják őket.
-
Csatlakozom az előttem szólókhoz, 1 gyerekkel bőven elég. Mi Twingoval toltuk, amikor még egy gyerkőc volt. És akkor még nem volt másik autó. A csomagtérből meg amennyi van, az tele lesz pakolva. Volt már, hogy 9 fős kisbusz asszony telepakolta úgy, hogy csak a 2 gyereket vittük... Én megtartanám inkább.
Dízelt meg évi 20k-ra ne. Tényleg ne.
-
rbalint88
addikt
először is gratula!
molnarpeter ötleteit támogatom, főleg a tetőboxot. ha nem hagyod, hogy minden felesleges cuccot IS magatokkal vigyetek, akkor elég kell legyen az a kocsi, emiatt biztos nem cserélnék. nem fogom azt mondani, hogy bezzegrégenakispószkivaliselmenteklengyelbűbolgárba, de az első gyerekhez venni egy hombárt pont ugyanakkora hülyeség. tudod, a legtöbb nő olyan, mint a gáz, kitöltik a rendelkezésre álló teretegyik ismerőséknek egy gyerek van, vettek ey s-maxot. elhiszed, hogy ha balcsira mennek, akkor már agyig van pakolva a kocsi?
oda jönne még egy gyerek, akkor már multivan vagy transit kellene...
-
Qru
MODERÁTOR
Amíg nagyon kicsi a baba addig úgysem mentek nagy távokat és szerintem 1 gyerekkel elég még a csomija (2-vel már necces tényleg). Egy új garis autót tuti nem cserélnék le csak emiatt egy bizonytalan előéletű autóra.
Rádaásul most be van esve a piac a vírus miatt, így kérdéses mennyiért és mikor menne el az autód...A legbölcsebb ha kivársz szvsz.
-
molnarpeter
nagyúr
Én már eldöntöttem, hogy esetedben 1.4 TSI Leon a megoldás, már csak Neked kell
Elvégre anno az Alfától térítették át a designert, és alatta van a megbízható tucat platform annak minden előnyével. Opel nem lesz sokkal izgalmasabb a japánhoz képest, Škoda rajongó talán több van, de ez esetben maximum egy RS-t tudnék elképzelni.
-
rbalint88
addikt
Mivel a seat a vagon belul a lowcost marka, ezert belteri minosegben jo esellyel jobb az opel. Tsi-t mar elegge megbizhatora faragtak, mpi+gdi befecskendezessel mar kokszosodnia se kell es a vezerlese is szijas. Opel motorokrol hallottam jot is, rosszat is... Szervizben eselyesen olcsobb az opel, de utana kell nezni pontosan. Alapvetoen szerintem egyikkel se jarsz rosszul, el kell menni kiprobalni es azt vedd, amelyik jobban bejon. Erdemes mindkettobol led fenyszorosat venni, aztan vigyazni az elejere + casco.
-
-
-
Integrale
veterán
"Üléspróbából" és az utódjából indulok ki, ami új kora óta a családban van, jelenleg 6 éves. Hullámos a műszerfal teteje, mozognak a szellőzők (új koruk óta), nyöszörög a középkonzol a tetőkárpit és mindennek van egy kis hangja ha hozzáérsz (ablakemelők, ajtókárpitok, kilincsek, gombok),
könyöklőtől és kesztyűtartótól lefele bili műanyag amire ránézel és karcos lesz, könyöklő egy rossz vicc, kemény és a PVC burkolata hullámosra nyúlt pár éves korára.
Műszakilag remek, nem romlik el, de kellemetlen ülni benne, az elődje ilyen szempontból jobb, csak újként volt hozzá szerencsém, nem tudom, hogy 10 éves korukra azok milyenek, ha ez 6 évesen ilyen.Persze ez lehet egyedi eset is...
-
-
Victoryus94
őstag
Nemrég linkeltem...
Kb. ennyit. De a különböző oldalakon van "példa", miket képes még jelezni. Pl. a kárérték mellé csatolt fotót/szöveget (pl. totálkár) is mutatná, ha felvitték volna az adatbázisba.
https://mobilarena.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_154364-154364.html -
Haver nyáron vett ilyen kombi 6-ost. Megnéztünk párat, kb. mind rohad. Végül vett egyet ami elsőre úgy tűnt, hogy nem rohad, de utólag (lol) amikor alá ment akkor szembesült vele, hogy az alja keményen rozsdál. 2006-os gép azt hiszem. Egyébként belül tök patika, csak lassan ementáli lesz belőle
Ja és az egynyóc 10 litykót szipkázik neki százon, cserébe nem megy jobban mint a 90le civicem.
-
hacki87
senior tag
-
-
Qru
MODERÁTOR
Haverom most vett ilyen Focust (2008-as). Én szkeptikus voltam vele de kényelmes az ülése, nem eszik sokat, mondjuk menni nem igazán megy de nem is arra van. A csomagtere jól pakolható és az alkatrészek tényleg gombokért vannak hozzá. Szóval annak ellenére hogy autóból japó párti vagyok én azt mondom nem elvetendő ez az erősebb 1,6-os Fóka. Azért kellő óvatossággal közelítsd meg a dolgot mert sok a lerúgott/levetett céges autó belőle.
-
diegho
nagyúr
Azért ennyi pénzért van más jóféle autó is 5 ajtósban: i30/Ceed, Bravo, 308, Mazda6, E12 Corolla csak hogy párat említsek. Ha nem azonnal kell, akkor ami külsőre bejön ezek közül mindet próbáld ki és amelyik tényleg szimpatikus beleülve is, azt nézzél. Tök8, hogy dízelbe, vagy benzinesbe ülsz bele a lényeg az, hogy nézd meg jól érzed-e magad benne, ne akkor legyen koppanás, amikor mondjuk 250km-t mész egy kiszemelt autóért, beleülsz és hopp, ez nem is kényelmes nekem. Én így voltam a Jazz-el két éve.
-
rbalint88
addikt
Akkor b verzi egy tjet grande punto. Egyszeru szerkezet rgo sok baja nem tud lenni, viszint valami pici bugi is van benne, talan nem vagysz annyira belole egy rendes szekerbe
vagy panda 100hp akar. A lenyeg, hogy vidam jarmu legyen. Nekem is volt t22 ave, de oszinten szolva nekem nem segitett a mantrazas sem, hogy deezjoautomertolcsonjarokveleeselseromlik. Aki autozni akar, azaz tobbet var egy autotol az a-bol b-be eljutason kivul, az ne akarjon sporolni.
-
rbalint88
addikt
En ramennek ujra egy avensisre, egyszer mar bizonyitott. Csak faceliftes 1.gent keresnek es benzinest. Masodik generacios szerintem nincs epkezlab 1M-ert. De ha talasz abbol egy olyat, amiben benne van a vilag osszes kilometere, de karban volt tartva, azt is meg lehet venni. Csak benzines legyen...
-
szőröscica
addikt
Ex Primera tulajkent en ezek kozul azt javasolnam. En nagyon sokat szenvedtem vele, de ez a Renault motornak volt koszonheto. Egy faceliftes (2004 vegetol) benzines jo lesz, keresd inkabb a ket literest. Onnan ismered meg, hogy a muszerfalon nem hagyomanyos orak vannak, hanem elsotetednek teljesen, ha nincs raadva a gyujtas. Masok az ajtoboritasok es a kormany is.
Nagy, kenyelmes, ha nem volt torve, akkor nem is rohad. Sok extra van benne es olcso.
Dizellel keruld, mert szivas, azt az ellensegemnek se kivanom.
-
BigBlackDog
veterán
7gen Civiceknél elég sok típushibáról olvastam, én hátrasorolnám első körben. Viszont Hondából 2003 utáni Jazzt, 1.4-es motorral belevenném a keresésbe.
G Astrából nagy a választék, az olajzabáló motorra figyelnék oda (ha jól rémlik az 1.6-osok egy része meg volt áldva ezzel a tulajdonsággal).
Nissan Primerát én kihagynám (bár elég nagy, jól felszerelt és nagy gondról nem is olvastam), ugyan tapasztalat nincs vele, de ha esetleg gyorsan tovább kell adni, szerintem nem lesz túl egyszerű vevőt találni.
Fordnál rohadásra figyelnék, Swiftnél meg a szokásos ABS kocka, meg "nyelestengely csapágy" nevű nyűgre lennék tekintettel (bár nem tudom, hogy az 1.5 is érintett-e).
Amit még bevennék a buliba, az Fiat Stilo 1.4 és Grande Punto. Ha meg kifejezetten pakolós autó kéne, akkor 1.8 A Zafira (ugyan nem egy nagy élvezet vezetni, de van bőven hely benne és ilyen árban már szép példányok tanyáznak). -
diegho
nagyúr
1M-ért normális E12 corolla nem nagyon lesz, bár ki lehet fogni, az E11 megbízhatóságban jobb, de belül elég szűk és ronda, ha megbarátkozol a kinézetével, akkor elég tartós
A Civic elég jó gép, én azt nézném először.
A G Astra eléggé lutri, vagy nagyon jó, vagy nagyon belenyúlsz.
Focus szintén jó gép, ha nem rohad és le van kezelve ez szintén jó választás lehet, legyen 1-es vagy 2-es mindegy (szerintem az 1-es jobb autó és ennyiért jobbat kapsz belőle, mint kettest)
Primera már egy kategóriával feljebb van, elég sok volt ismerősi körben és 15 év körül elkezdett mindegyik csúnyán rohadni küszöbön, sárvédő íven, a fiatalabbakba már belenyúlt a Renault is talán, nem erőltetném.
Ami ilyen áron szerintem még jó választás lehet, az a Stilo, tudom szutyok Fiat, de tényleg nem rossz autó és 800 körül már jól felszerelt szép 2004 utáni példányokat is látni.
Ennyiért ott a Jazz is, de akár egy Meriva is. -
Mágus2
Közösségépítő
-
bajnokpityu
félisten
ma már mindegyik kokszolódik. (kipuff visszavezetés, közvetlen befecsi, turbo szar kombo)
nyilván próbálják valamennyire minimalizálni ezt a problémát, pl hengerenként 2db injektorral, de teljesen nem lehet megszüntetni ezt a gondot. városban. pályán, folyamatos fordulaton nyilván ez nem nagyon jön elő. elég sok közvetlen befecsis turbos kocsi van a környékemen, és egyiknek sincs, és nem is volt problémája ebből, de mi zömmel nem városban használjuk őket.
egyébként én pl útálom a turbos autókat városban. ott még nincs ereje, ahol kettesben bekanyarodnék, aztán meg megjön a nyomaték, és kikapar. sima szivóval meg simán, darabosság nélkül bekanyarodok.
tömören, igen, sima szivó benya kell városba.
-
Nem ismerek ilyen listát, de nem is kerestem.
- A hátsó lámpa beázik; ki kell önteni belőle ha zavar, de egy idő után kiszárad magától. Érdemes a lámpa tömítését felfrissíteni.
- A könyöklőben eltörik a retesz, ha nem vízszintes állapotban rátehénkedik az ember. Munkaigényes a javítás, mert a teljes középkonzolt fel kell szedni.Szerintem nagyon tartós autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B365M i5 9600KF 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700XT 8GB Zalman N5 FSP 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest