- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
user2
csendes tag
válasz
ph_5.5 #225568 üzenetére
Az Astra K-nál nem a dízelmotorból létezik biturbo? (Benzinesnél nem tudok róla.)
Melyik ez a Kia 1.6 biturbo? Az 1.6 T-GDI nem egy turbóval készül(t)?
Ez a "felmondják a szolgálatot a Kia motorok" lassan olyan szállóigévé válik, mint a "minden ecotec zabálja az olajat"...
-
426os
őstag
válasz
ph_5.5 #223215 üzenetére
Milyen a K Astra a Bravohoz képest?
Nagy reményeket ne fűzz a Bravo jó árban történő eladásához, én 1.6-ért hirdettem a 2012-es kocsit 150k km-rel, igazolt szervizmúlttal, 0 rozsdával és nem hogy alkudni nem akartak, konkrétan 0 érdeklődés volt iránta még a FB csoportban is. Aztán külföldön adtam el, kvázi alku nélkül elvitték ezért az árért.... Használd amíg megy, ha itt nem lenne olyan költséges az autófenntartás, én is megtartottam volna.
-
-
426os
őstag
válasz
ph_5.5 #222952 üzenetére
Amúgy az 1.0 tsi sem rossz és különösebb gondok sincsenek vele, csak kevés hengere van
de 200Nm-t az is tud, mint a Bravo, dinamikában is hasonló, csak visszafogottabban adja vissza, ezért lomhábbnak tűnhet. De értelek, nekem is nehéz szülés volt, nem akartam 4 henger alá adni (aztán sokszor így is csak 2 működik
)
Leon is jó tipp, talán az közelebb van feelingre a Bravohoz. Esetleg Skoda Scala, de az nem fér bele a keretbe sztem, vagy nagyon esetleg egy egy jó Rapid Monte Carlo felszereltséggel... -
426os
őstag
válasz
ph_5.5 #222947 üzenetére
Hasonló szituban voltam, kicsit nagyobb kerettel. Én VW csoportnál kötöttem ki (1.5 Tsi Golf 7.5 lett a T-jet Bravo után).
Tudom ajánlani ezt az irányt. Egyik turbós sem lesz olyan faék, mint a T-jet, a többi ízlés dolga. Én a helyedben (ha csak elvből nem zárod ki a Vag-ot), gondolkodnék 1.4 vagy 1.5 tsi-ben is. -
426os
őstag
válasz
ph_5.5 #222310 üzenetére
oh, a digit klíma, már bánom, hogy megcsináltattam. Külső-belső terelőmotor volt rossz természetesen, de mindet kicseréltettem, ha már szét volt szedve. 2 hónap után az egyik új motor tönkrement, újabb műszerfal ki-be. Pár hónappal később most megint tönkrement egy, szerencsére nem befolyásol semmit a hibája. De na... Mondanom sem kell, egyik szereléssel sem voltam elégedett (rosszul visszarakott műszerfal, zörgések, csavarral elcsípett vezeték, stb...), pedig elismert, számlás helyen javíttattam...
Golf 7-be ültem át, hátul multilink futóművel. Ég-és föld a különbség minden tekintetben a két autó között. Persze ár tekintetében is, de most már értem, miért toltak a kanyargós osztrák utakon sokszor, miközben érzésre tök gyorsan mentem a Bravoval. A Golf sokkal stabilabb.
-
426os
őstag
válasz
ph_5.5 #222300 üzenetére
"18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó"
Csak amíg nem ülsz át egy olyan autóba, amiben hátul is rendes futómű vanEgyébként inkább hangulatosnak mondanám.
Én bátran ajánlom a T-jet Bravo-t, mert ár/érték arányban tényleg jó (nekem is van), de azzal érdemes számolni, hogy azért nagy a minőségbeli szórás, szóval a mindig hibátlan példányok mellett vannak kicsit problémásabbak is. Illetve ilyen korban már nagyon-nagyon sokat számít az előző tulajok hozzáállása is. A 1,5 Millás autóra nagyon peches esetben simán el tudod költeni még 1x a vételárát (A T-jet is tud igen költséges lenni), bár azért a lehetséges hibák nagyrésze kiszűrhető egy típust ismerő(!) szakival.
-
_drk
addikt
válasz
ph_5.5 #213874 üzenetére
Ebben van igazság is meg nem is. Nekem is kedvencem mostanában, hogy ismerősiemmel beszélgetve az autóvásárlásról fogalmuk nincs mennyit változott a piac az elmúlt pár évben.
Igen, pár éve lehetett venni 2-3 millió környékén 150 ezret futott, 10 éves jól felszerelt kompetens(nem 1.0 fabia, inkább 1.9 Octavia) autót.
Ez ma már 4-5 millió ft. Persze sokan felvitték már 6-ra is, na azaz amiben igazad van, hogy van túlárazás.
Látom napról napra, hogy kicsit most korrigál a piac. A drágább autók már 2-3 hónapja ugyan úgy ott vannak.
Viszont 2-3 millió ft már nem lesz! Ez meg kell emészteni! -
Mauzes
addikt
válasz
ph_5.5 #213869 üzenetére
Ez tök jó, értem én, előző autómnál én is kiszámoltam, hogy az új jobban megéri (a mostanit mondjuk 18 misi új ár helyett 9-ért vettem 3 évesen). De az emberek 80%-ának (vagy 90?) mégsincs pénze új autóra, úgyhogy marad a használt, ami annyiba kerül, amennyibe éppen kerül.
-
válasz
ph_5.5 #213850 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy mennyi volt 10 éve újonnan az autó. Most egy hasonló kompakt 1.5-2x annyi. Ez felhúzza a használt autó árakat. Ha 8 helyett már 11 ugyanaz az autó mint 2 éve (pl. KIA Ceed (!)), akkor aki eladja 2 évesen nem 7M-ért hanem értelem szerűen inkább 10-ért adja el, ha nem drágábban, mert mondjuk bizonyos konfigurációkat rendelni sem lehetett egy ideje (dct váltó, stb.) És mondhatod, hogy ki az a hülye aki azt megveszi. Hát sokan, mert elment a szalonba a jóember és jött a pofán csapás hogy mennyi lett az új, majd jött a 2. pofon hogy mennyi a gyártási idő
Been there, done that. 2 éve körbementem a szalonokban automatás keresve és leesett az állam olyan szállítási határidőket mondtak. A KIA kamuzta a legkevesebbet, de végül onnan is 1 év lett az új kocsi. Ez van, drágább lett autót tartani mint pár éve. Legyen az bármilyen autó.
-
saen
veterán
válasz
ph_5.5 #213019 üzenetére
"(tudom, általánosítás... de mivel nincs baráti körben eladó így maradna a lutri- idegentől)"
Használt autó mindig lutri és minden autót tönkre lehet tenni azzal ha elmaradnak a karbantartások. Ez megtörténhet bármilyen márkánál, régebben volt az divat, hogy aki tudta, hogy három évig használja csak a kocsiját az nem költött szerelőre... -
Sarrukin
csendes tag
válasz
ph_5.5 #213013 üzenetére
Köszönöm a leírtakat. A Ceedekkel ilyen szempontból én is bajban vagyok, ezért is akarom mindenképpen akér a Ceedvadásszal akár egy másik megbízható szakemberrel átnézetni a motorteret is.
De sima 1.6-os szívóbenzines Focusra is vadászok, vagy a fórumtárs által is javasolt Renault-ra. Még türelmes vagyok, még ki tudok várni
Amúgy jelenleg egy 2004-es 1.4-es Peugeot 307-esem van. A gázpedál autópályán érezhetően inkább placebo élményt nyújt... Ami annál dinamikusabban gyorsul, már jó -
milkabrams
őstag
válasz
ph_5.5 #185175 üzenetére
Az opelből nagyrészt hiányzó tárolórekeszek miatt hajlok a fiat felé. Legalább a telefonom és pénztárcám tudjam hol tárolni. A fiat hangszigetelése milyen? Megrögzött zenehallgatóként (chord mojo+hifiman he560) gondoltam, hogy beszereltetek valami jobb hagrendszert is.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest