- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94935 üzenetére
Online platform, telekom alkalmazás esetén másnál is volt most hiba tegnap, tegnap előtt (sikeres automatikus, vagy jelszavas beléptetést követően pár mp-vel hibaüzenettel kidobott sokakat)
Ünnepek alatt nem szokta úgy zargatni a telekom sem az ügyfeleket a következő felszólítási lépésekkel, s most tömegesen kaptak felszólítókat, ill. indultak korlátozások. Erős a gyanúm, hogy extrém forgalom is generálhatja ezt, mert egy ilyen folyamatban az össz-ügyfélszám szignifikáns része érintett Mo-nNyugalom, menni fog rövidesen
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94941 üzenetére
Azért írtam az alkalmazást is, mivel több ügyfél készüléken is láttam - típustól függetlenül (S7, huawei), hogy sikeres belépés után technikai hibával kidobta.
Ez nem a csí'ke függvénye szerintem most
Az nem lehetséges, hogy - annak ellenére, hogy nem akarta elfogadni - túl sokszor próbáltad, túl rövid idő alatt?
Mert ha igen, akkor 24 órára zárolja a logint a rendszer... Lehet egy napos pauzát tartanék az ügyben, ha meg van ennek is az esélye.
(#94942) Szólista
Bármikor lehet csökkenteni (az egyes törlesztők összegét nem, de ha hamarabb befizeted pl. postai közvetlen számlabefizető pontokon, akkor a darabszámot mindenképpen ) Máshogy, más úton-módon nincs rá opció Csak olyat lehet, h. többet fizetsz érte, ha növeled pl. az extrákat, a forgalmat, vagy ha veszel még valamit mellé, de az aláírt szerződést nem írja semmi felül
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94945 üzenetére
Akkor egy jótanács Tedd le a telefont menj arrébb, s ha ösztönsen próbálnád egyszer is akkor ülj még arrébb
Én 24 óráig biztosan hagynám a fenébe! - szerintem biztonsági okokból tuti fix, h. zárolt a rendszer
1777-es számon vagy a *111# -es USSD kóddal a kedvezmények menüben letudod checkolni a Domino Most-ot (ne a díjcsomagok menüpont alatt keresd! mert nem díjcsomag, hanem egy kedvezmény, egy kapcsolódó opció).
Ehhez nem kell jelszó
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #94952 üzenetére
.. és hogy a szupermarketek miért nem osztogatnak alapvető élelmiszereket, ha valaki jelzi, hogy ő rászorulna, avagy örülne neki...
Csúnya világ ez, biztos adnának mindenhol mindent szeretetből is -de nem kérjük
Bocsi, hogy egy kicsit banalizáltam a kérdést
(#94953) John_Deere
Ööö... A gambrinus közbe kérted a telót?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Bogyó bá' #95007 üzenetére
Én a webshopot írtam, te meg a fiókkal birkózol, két külön dolog, bár nekem utóbbival sincs gondom.
Próbáld meg inkognito/privát lapon is, mert előzményes, sütis, blokkolós vagy hasonló hiba is lehet az, ha meg úgy sem jó, akkor telefonálni kell az ügyfélszolgálatnak, segítenek.
Nekem is volt már olyan, hogy új Domino előfizetést (családtagé) annak a fiókjából nem lehetett hozzáadni az én fiókomhoz, ha pedig én vontam be a fiókomba belépve, akkor meghalt a fiókom.
Telefonon jeleztem, a következő munkanapon javították a problémát, azóta hibátlanul működik.
Másnál is volt ilyen gond, többet hallottam és olvastam itt a fórumon is, de megoldották.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Bogyó bá' #95011 üzenetére
A 1414-et, de először muszáj vagy az automatát hallgatni egy ideig, ott az elhangzottak alapján kiválasztani, hogy milyen ügyet akarsz intézni.
Az a lényeg, hogy részletesen taglald a problémát az ügyfélszolgálatosnak, aki rögzíti azt, mert nem ő fogja megoldani, ha komolyabb a gond, hanem továbbítja a megfelelő helyre/illetékesnek, ahol majd intézik. -
havri1
félisten
válasz Bogyó bá' #95019 üzenetére
Szuper, köszönöm!
Gyerekeknek ma hozta a GLS a 2 simet, meglepődve néztem, hogy ha neten rendelem, 990, és 1GB adat és 80perc beszéd jár hozzá, ha személyesen veszem, ugyanez állítólag 1980FT, és csak fele annyi net meg beszéd jár.
Aktiváltam a Most opciót, de ez csak 30 napig él nem? Végül is az is ajándék.havri
-
Soulfly842
addikt
válasz Bogyó bá' #95023 üzenetére
Akkor ott valamit rosszul csináltak avagy elvesztek a cikkszámok megfelelő rengetegében
990-ért létezik jelenleg csak számhordozás,40 perc lebeszélhetőséggel és 500 MB internettel. (ettől eltér a Brand váltás (pl. blue mobil--->telekom domino))
(#95002) balint82
Kicsit eltévedtünk
Az elmúlt hét évben a karácsonyi promóciók mindig jan. közepéig tartottak a Telekomnál.
(#95032) Lackooo84
A 10 E alatti termékekre kivétel nélkül fél év van csak, kivétel, ha a gyártói garancia máshogy nyilatkozik...
Nyilván, ha valamit kicserélnek garanciában, akkor arra újraindul a garancia is (a csereigazolás bemutatása mellett), de itt valami fogalmi zavar van... 1 év jótállás és +2 év szavatosság? Ezt nem gondolod te se komolyan, hogy mondjuk egy olyan fülesre, amire a gyártó évet ad, arra további két év szavatosság jár?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Bogyó bá' #95044 üzenetére
A linkelt oldalon alul olvasható:
Jó, ha tudod
A benne foglalt perc és adatforgalom belföldön és az EU-ban használható fel az adott SIM aktuális rendelkezésre állási idejéig.
A benne foglalt perc/adat mennyiség felhasználhatósága minden feltöltéskor meghosszabbodik annak elfogyásáig. Például, ha 180 napos rendelkezésre állási idejű SIM-et vásárolt az ügyfél, de később olyan értékkel tölti fel az egyenlegét, amely 366 napos rendelkezésre állási időt biztosít, akkor a megmaradt perc/adatforgalom felhasználhatósága is 366 nap. A fenti árak az áfát tartalmazzák. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #95009 üzenetére
Na, ma beszéltem a telefonos ügyfélszolgálattal: az általam megadott jelszavak / 5 -jegyű kód helyes, de ők sem tudnak belépni a fiókomba, sem e-maillel, sem a kiküldött SMS-sel. Az ügyet átadták az informatikusuknak, egy-másfél hét múlva ígértek megoldást, amiről majd értesítenek. Remélem, meg fog oldódni a dolog, mert már agyvérzés közeli állapotban vagyok 9 napja....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #96319 üzenetére
Ez jó: a levélben bezavarnának újra személyesen az ügyfélszolgálatra, közben pedig online már meg is csinálták. Szóval minden működik: össze tudtam kapcsolni a fiókot a telefonszámommal, és a mobil fizetés is rendben van.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #96320 üzenetére
Na, tényleg félre mehetett valami, mert a mai nappal állítottak ki egy új szerződést a nevemre (ezt online látom a fiókomban).
Kellemes meglepetés, hogy nem a Marathon 4GB adatmennyiségét pusztítom már lassan 2 hónapja, hanem még mindig az ingyenes SIM-hez kapott 500MB-ot. Érdekes....Szerintetek ezek ellenére be kell menjek személyesen az ügyfélszolgálatra?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
joergie
őstag
válasz Bogyó bá' #96743 üzenetére
Így már oké, köszönöm.
Ne vedd támadásnak amit írtam, csak már unom, hogy sose a kérdésre kapok választ, akár online, akár IRL.
1999 óta pannonos/telenoros vagyok(nem magam miatt), egyiket se látom jobbnak vagy rosszabbnak, ezek cégek.Azért kérdeztem a maratonost, mert olvastam korábbi(2016os) hozzászólást, amiben azt írja, hogy csak valamilyen meglevő mobilnet mellé lehet domino kártyán maratont megrendelni. Ezek szerint ez nem így van most(?), és működik az a konstrukció amit felvázoltam.
Azért kérdeztem, hogy többi szolgáltatóval mi van, mert annyira adná magát a feltöltős mobilnet, nem ez az átverésszagú havonta újraindulós, akár elhasználtad akár nem.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
nagyúr
válasz Bogyó bá' #98275 üzenetére
Ebben mi a beetetés? Nem pejoratívan kell érteni, de akkor maradjunk a marketing résznél....de egyébként, ha bármilyen termékhez odaírják, hogy + 20% vagy hasonló azt szerintem minden bántás nélkül lehet beetetésnek mondani.
Még a postát is ő állja hozzá. - GLS mint nagy T fogyasztó mennyit számolhat fel szerinted?
Az, hogy miért éri meg egy versenyben lévő szolgáltatónak, hogy minél több sim-kártyája kerüljön felhasználóhoz?
Mindegy, látom a kérdésem nem ment át. Gondolom soha senkiben nem merülnek fel hasonló kérdések, ha kap az arcába egy reklámot.
T előfizető vagyok már évtizedek óta meg amúgy is akartam egy plusz kártyát, de ettől még megemlíthetem, ha látok egy félreérthető reklám emailt, nem?
-
embe
nagyúr
válasz Bogyó bá' #98703 üzenetére
Azt nem lehet. Teljesen más a kettő.
Itt havonta levonnak tőled egy összeget, ha elhasználod, ha nem. Ezt a csomagnak megfelelő abban foglalt mennyiséget 4 szerezik meg.thomas77 - Így értelmeztem én is. Ez így most nyárra megfelelő lenne a fiamnak.
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
rushty
senior tag
válasz Bogyó bá' #99844 üzenetére
Ok. Tételezzük fel elfogyok. Előtte kellett bekapcsolnom?* Nézi, hogy 1 alkalommal veszem igénybe?
Következő hónapban van egyenlegem, lefogy és közben megint bekapcsoltam, hogy 1 alkalommal tudjam majd igénybe venni.*Rémlik olyan, hogy az alkalmazás nem számít forgalomnak. Meg a facebook se, de az például a reklám szerint nem igaz.
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
kali
legenda
válasz Bogyó bá' #100470 üzenetére
De az az üzlet nem hivatalos hazai viszonteladó, így nem viszonyítási alap, mivel arra nem okés a 2 év (hazai) gyártói jótállás, a Huawei (díjmentes) háztól - házig szolgáltatás...stb., hanem adott bolt ad rá 2 évet, ami probléma esetén nem feltétlenül egyenértékű (finoman fogalmaztam) a gyártói jótállással és szolgáltatásokkal.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Bogyó bá' #102251 üzenetére
Köszi, a többieknek is, az elv érdekelt, nem a pont konkrét megvalósítás. A lényeg hogy vehetek akár több, mint 4 giga dominós netet is, vagyis a néz mennyisége is feltölthető (gondolom akár egymást követő több db 4 gb vásárlással), ha 1-2 napra nagyon sok mobilnet kell valamiért.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai