- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok, elméleti felvetés.
Ismerős csajszi venne autót, elektromosat. Kvázi ingázásra kéne neki, 60-60 km oda-vissza. Jelenleg egy focus kombija van, nem egy mai darab (2015 körüli lehet).
Ebben kedveli a pakolhatóságot viszont örülne egy kevesebbet fogyasztó autónak.
Mit lehetne neki javasolni startként olyan 3-4M környékén? -
Helló!
Fater Mercedes specifikus autószerelője is álldását adta a cserére szóval indul a keresés. W213 felé terelem plusz a srác szerint a 220d a még nem annyira problémás motor. Vélemény? 8-9M max a határ. Esetleg C-osztály? W205 Gondolnám csak nincs akkora difi egy w211-hez képest, sőt. -
válasz
Vismajor01 #227178 üzenetére
Valamilyen hybrid suv azt csók.
-
válasz
Vismajor01 #227154 üzenetére
-
Sziasztok!
Ötleteljünk!
8MFt kerettel mit vennénk az alábbi felhasználásra:
- Heti 4 nap munkába járás Zugló és KFKI között szóval full város és dugó
- Maradékban 5-10km-es távok (bolt, piac, stb)
- Évi max 1 alkalom amikor határon kívülre megy, 2-3000km táv a max.
-Évi többször Balatoni utak döntően tavasztól kora őszig, kb 150km.
- Cuccolni szeret, eddig szedán E mercije volt, legalább ekkora csomagtartó kéne ezután is.
- 70+ éves szóval a könnyű ki és beszállás előny
- Ülés hűtés és fűtés legyen, plusz valami telefon tükrözés
-200k km futás körül még belefér.
- Bármi van vele azért legyen javítható és ne csilliárdokértSzvsz ha nem C vagy E Merci, akkor Camry vagy Lexus hybrid.
B verzió hogy mi veszünk egy nem extra hatótávú elektromost belföldre és Faternak egy E méretű dízel kombi és amikor mi utazunk évi 2-3x akkor cserélünk
-
-
Estét!
Mivel Asszony nagyon fázik a full elektromosoktól, mik a vélemények az új Superb iV-ről?
Ami nagy pozitívum nekem, az a hatótáv, 130-140km is lehet akár full EV módban. És mellé ott a benzinmotor.
Oké nem egy 350LE-s BMW, de abból az FL 530e is 15M-tól indul, és némelyik olyan, amilyen, a legtöbben üléshűtés sincs
Persze tény, Skodából is kérdés mit lehet kapni használtan majd 1-2 év múlva, és mennyiért...
Tegnap nézegettünk videókat a Tesla Model S-ekről, a Raven verziókat, nem ájult el tőle, szerinte belül béna, semmilyen, uncsi a mostanihoz képest
Az új 5-ös tetszik neki belül. Persze...(Nekem annyira nem)
Most légy okos Domokos... -
-
Hello Mindenki!
Ismerős akar autót venni, fiatal Hölgy használná, döntően városban, nagyon riktán lenne esetleg valami nagyobb táv.
a keret 3 és 5M Ft között van, lehetőleg minél fiatalabb és kevés km-es autót keres.
A kiszemelt egy Ford Fiesta, a jelenlegi 7. gen (2017 júliusi), 20k km-el, magyarországi.
1.0 100Le motor, automata (ez kvázi kritérium a sok városi használat miatt), plusz ez vignale felszereltségű, azaz sok vezetéssegítő és egyéb cucc/bizbasz van benne.
Ami biztos, hogy nem tetszik nekik:
Yaris - Nem volt kényelmes
Swift - Nem tartja biztonságosnak, és a motor szerinte gyenge (döntően 80-90LE)Mit ajánlanátok a fenti kritériumoknak megfelelően?
Ez a méret a max, feljebb nincs értelme menni, így is a mostani Fiesta akkora, mint az 1. gen Focus.
Ne legyen dízel!
Köszi! -
válasz
#94529552 #172065 üzenetére
Az egy egészen más motor. És szívesen megmutatom, hogy nem megy ez annyira szarul 150 lóval és automatával sem.
Az a cikk kb. vicc, vagy az autó volt rossz.
Az új 3 hengeres, abból az erősebbeket nem vezettem, a 125 lovas olyan volt, hogy városban elviselném, máshol nem.
-
válasz
BigBlackDog #171991 üzenetére
Jó persze ha nem vagyok hülye nem adtam volna el a civicet de pont abban a korban volt hogy kezdett kijönni rajta 1-2 hiba én meg türelmetlen voltam. A futómű nagyon jó volt csak kemény. Úgy kanyarodott ahogy az ST-Line sosem fog
-
válasz
BigBlackDog #171985 üzenetére
A Focusban haljak meg nem értem miért nincs kesztyűtartó hűtés. Meg az ST-lineban nincs alapból sminktükör világítás, nem kérhető hátsó középső kartámasz, alapból nincs síalagút. A civic ülése is jobb volt, a futómű sínautósabb, de sprődebb, a menetstabija bolondbiztos, a Focus enged csúszni... A Focus csendesebb, kényelmesebb, a motor ugye véleményes, de szerintem a turbós jobb mint az 1.8 szívó.
-
válasz
tboy93 #171981 üzenetére
A Civic szerintem sok dologban a Focus előtt van /volt. Sok dologban meg a Focus a nyerő. Igaz nyolcas civic és "mostani" Focus.
Nekem azért lett most Fóka mert a Civic nem ad kombit hagyományos automata váltóval. Na jó és mert bejött a céges Fóka is. De sok dolog hiányzik (a motor pont nem).Baromi nehéz téma ez nálam, a Civic anno 2005-2008 körül szerintem simán verte az akkori Focust, most már kiegyenlítettebb a helyzet.
-
-
válasz
kovacsroli #149961 üzenetére
Nekünk 1.8 volt, jól ment, cserébe nem fogyasztott sokat, gond az autóval nem volt, igaz 2002 körül volt mindez.
Cégnél volt 2.0, de nem emlékszem nagy motor bajokra, az elhasználódásra annál inkább, elektromos bajok, beázás, rozsda. -
válasz
bajnokpityu #149831 üzenetére
Az 1.4 láncos, az 1.6 szíjjas.
-
válasz
szőröscica #149538 üzenetére
VW Transporter, Opel Vivaro, Reanult Trafic, Mercedes Sprinter.
-
válasz
rbalint88 #149390 üzenetére
Nekem is csak az a bajom, ez a fránya "kisköbcentis" szívóbenzin a legrosszabb élményre (nekem). Pörgetni kell, alul fullasztó, ha pörgetem ordít mint akit bántanak. Egy dízel vagy turbóbenzin halkabb, és akár adott fogyasztás mellett jóval dinamikusabb (ha már csak érzésre is az nekem elég) mint ez.
-
válasz
szőröscica #149357 üzenetére
Amúgy megnéztem, 535-ből annyi van, hogy dunát rekesztünk velük.
BBDog: A 16-os virsligumival elforog tempós indulásnál a kerék, de nagyon. Ez az autó ilyen szempontokból el lett cseszve szerintem. Megint 10l-ert evett városban. Simán eszik ennyit egy erősebb autó is, amiben legalább elhiszem, hogy van erő.
-
válasz
Integrale #149350 üzenetére
Hahaha, haha, ha... Ló**sz döglött szamár a civic, ami a legjobban dühít benne, hogy az egyesből kettesbe váltásnál komolyan gyorsítva a váltás után van egy kis tétovázása, mire elkapja a fordulatot, vagy nemtudom. És olyan kelletlenül tud felpörögni, hogy ihaj. Az 1.4T szerintem megváltás egy ilyen szívó után.
-
válasz
Rhino666 #149214 üzenetére
Nézz utána mennyi egy átlagos nagyszerviz, éves szerviz, teljes első-hátsó fékcsere, turbójavítás, kuplungszett, vezérlés, stb. Utána vesd össze egy Passat-Mondeo-Mazda6-Insignia-val és meglátod hogy a prémium ebben az ársávban feleslegesen drága. Csak példaképp: Egy használt X5 BMW már 6 misi körül is megkapható (2. gen), csak éppen az első fékcsere 300k alsó hangon. Én a honda civicre fizettem 40ezret és volt benne más is... Persze nem egy kategória a kettő, de nem a majom a drága, hanem a banán!
-
válasz
CsakEgySrác #148631 üzenetére
Volt olyan aki imádta őket, én inkább csalódtam... Életművész, fiatal, szerintem kicsit beképzelt csapat, akik simán hülyére veszik a vevőt, ha lehet.
-
válasz
domojko #148548 üzenetére
Corsa nem minőségbajnok, szerintem már ezek közül sok rohad is. Seicento és Ford Ka is öreg, dettó rohadás és egyéb bajok, plusz nulla ütközésvédelem.
Punto II-m nekem is volt, imádtam, nagyon jó kis autó, tágas, ami kell, az benne van nagy eséllyel, én simán pályáztam a 82 lovas 1.2-essel.
Yaris szintén ajánlott, ki kell fogni egy megkímélt példányt és nem lesz gond. -
válasz
Mr.Csizmás #148316 üzenetére
Én a rozsdától félnék... És 100k egy autóra. Erre még egy jó 50k biztos rámegy, hogy ne essen szét az első 6 hónapban. Szerintem...
-
válasz
Kornel #148290 üzenetére
Magánház. A panel azért más, bár nem olyannyira, hogy leszarásig menjen. Nem véletlen találták ki a fizetős panelparkolókat sem.
Az még haggyán, hogy a házam elé állt (társasház volt, 6 lakással), de úgy, hogy 2-3 helyet foglalt, mert vezetni nem tudó öreg fasz (olyan hullámos volt a citrony eleje mint a namíb sivatag...)
-
válasz
middleaged #147906 üzenetére
Észérvekkel próbáljunk hatni rá, hogy nem akar az út szélén várni rád egy hiba után
Én első A osztályt semmiképpen se vennék. A második gen hatványozottan jobb autó lett. -
válasz
BigBlackDog #147708 üzenetére
Ázsiai??? Ej tesó te se néztél annak idején Viasatot, vele idult a Voyager. Ott kezdtem újra kedvelni a Trekket, utána nagy élmény volt a DS9-t is végignézni. A Baculástól már hányingerem lett
-
válasz
Mauzes #147685 üzenetére
Ég és föld a kettő. A Mazda kinézetileg egy formai bravúr, atomjó mind a szedán mind a kombi. A Passat hozta a kötelező hűvös német elegáns sallangmentes jellegtelen megbízható vonalat. A Passat technológiában, minőségben, kényelemben jobb. A Mazda meg érzékies, kicsit sportos, kicsit japános. Szerintem
KIA szóba került: Én megnézném, mert lehet, hogy nem fog tetszeni a Passat után, vagy a Mazda után. És minőségben valahol a kettő között van, vagy Mazdával egy szinten. A menetkomfort még kérdéses, nem vezettem
-
válasz
BigBlackDog #147651 üzenetére
Egyes Golf?
-
-
Azért, mert a jelenlegi kínálatban kívül-belül az tetszik az egyik legjobban. Vezettem, tetszett, pont elég nekem. Olyan, mint az Astra, mármint hogy eltudom benne képzelni magam sok évig.
Nem lesz BMW, ha fejen álltok, akkor se
Civic-et most akarom eladni, amíg még ér vagy 2,5-et. Utána már egyre többet kell beletenni, hogy értékelhető autót vehessek.
Nekem nem érdekes jószág kell, nincs kapuzárási pánik
Zavar a kemény rugózás, a bőgő motor (persze csak ha nem V8
), hogy nincs ülésfűtés a seggem alatt és nincs automata váltóm, stb. Persze szó nélkül ülnék M5 kombiba ha lenne (Vagy RS6) de akkor nem ennyit keresnék, és leszarnám
(#147598) Mágus2: Korea, ne kérdezd. Örülnék egy komolyan dízelnek, de nem teszik bele, amit a nagy SUV Hunyadikba. De nem rossz ez, amire kell arra elég.
-
válasz
humax #147409 üzenetére
Ha személyesen mész be, engednek, ilyen autóknál sokat!
A KIA Sportage nem ez a szint, gyorsan vesd el, ha eddig X5-ben gondolkoztál. Vagy egy X5 árából kijön 2 Sportage
Akkor már inkább a Sorento, vagy Hyundai Tucson/Santa Fe (Grand)15ért szerintem egy X3-at kapsz nem rossz felszereltséggel.
-
-
válasz
T0mBd1gg3R #147171 üzenetére
Nemtudom mi köze van ehhez a PSA-nak. Nem titkolt szándékkal erőforrás megosztás a cél, nem pedig az ellehetetlenítés. Ráadásul a 308 sem lett rossz, a Megane sem, a C4 is lassan frissül. What is the problem?
-
válasz
Mauzes #147168 üzenetére
Ha van ilyenre autójuk, igen. Persze sok gyártónak nincs, ami szégyen. Ismerős ingyé elhozta a Jaguar F-Pace-t. Szóval általában tesztautókat adnak oda. Nekem 8, csak ez is hülye felfogás, már ha nincs autó, mert akkor tuti nem veszek látatlanban egy ilyet, amiről kiderül, hogy 130-nál fütyül a tükör vagy búg valamije, béna a váltó, esetleg az infotainment egy rakás kaka.
-
Egyetértünk, az ülés tényleg másabb, a Civichez képest ég és föld (a Focusé is sokkal másabb). A civic eleve sportos, relatíve mélyen ülsz, az Astra ugye családiasabb autó. Ez engem már nem zavar. A tömés is egy dolog, 5 perc vezetésből sokat nem tudok levonni. Meg fogom kérdezni, adnak-e autót hétvégére automatával. Félek nem lesz nekik (pfff), de egy próbát megér. Kéne i30-ból is... Meg Octávból is. (inkább octávot vennék, mint golfot.)
Az Octáv másabb, kicsit talán mélyebben ülsz benne, de nem esküdnék meg rá. A golf etalonnak számít, holott szerintem annyira nem az, de ez meg szubjektív. Ha választanom kéne Astra és Golf között, nagy bajban lennék, de még Astra és Octáv között is. Vezetni kéne, egy balaton oda-vissza és városozás, aztán tudnék véleményt mondani.
Érdekes módon a civic érzésre van olyan tágas (vagy kicsit tágasabb), mint az öregem E mercije, de mégsem! Csak játszanak a műszerfal íveivel, meg persze a tetővonala magasabb, emiatt.
Rohadtul vennék egy E mercit is, de basszus ilyen áron csak 150k+ futott km-el vannak, azokba én meg nem merek beszállni, mert tuti alattam szarik be valami sokszázezres fos a motorban/váltóban. Pedig a nagy méret és a hátsókerékhajtás, az atom -
válasz
_adaml21_ #147147 üzenetére
Én is vacilálok, hasonló autókat kerestem. A K Astra kombi kis türelemmel 8 misi helyett 6.5ért elvihető Innovation felszereltséggel, 1.4T automatával, majdnem minden földi jóval. Tény, a spritmonitor szerint 8l körüli a fogyija, míg a DSG-s Golfé 6,5 lenne, de drágább is a Golf és jobban lopják.
Titkos favorit az i30, főleg a legújabb, simán pariban van a németekkel, még én is agyalok rajta, mert kívül-belül patent lett.
Én ebből a 3-asból vennék, szigórúan kipróbálás után (nem árt, ha elhozhatsz egyet hétvégére is). -
válasz
szőröscica #147121 üzenetére
A két autó merőben hasonló, a fogyasztás a megadott kereteken belül van, szívó benzin, tehát kőegyszerű, és bár én nem számítok, mások szerint nem megy rosszul az 1.8
Attól, hogy én felgyújtanám, még nem rossz autó
Vili múlt hét végén vettem 2 vonaljegyet, gondoltam rád közben
(#147121) joamilestoné: Ugye néha tudok meglepéseket okozni
Ja és meglett a törzskönyv, szóval már csak a bátorságom (nyuszi vagy mekfláj) állja útját annak, hogy megszabaduljak a kis ribitől
-
válasz
!Overdose! #146999 üzenetére
Hát 2-3 liter mínusz, ha sokat városozik, elővárosi vagy autópályás üzemben ez még kisebb difi szerintem.
-
válasz
humax #146995 üzenetére
Ez nettó butaság azok részéről, akik ezt mondták. Hibridet újonnan venni megéri, pár éves használtan is. Akkuk manapság cellánként cserélhetőek, a 2 milliós csere kamu, nem igaz, vagy teljes komplett cserére, de olyat meg csak az csinál, aki hülye.
Én simán vennék TSI vagy turbós benzinest, újonnan is, 5 évig hibamentesen fogod használni, vagy a garancia fedezi. Nem látni napi szinten ilyeneket lerohadva az út szélén, bezzeg anno igensok lada volt kitört kerékkel a felvonális szélén...
Ilyen ársávban azt venném, amelyik tetszik, a tutit megmondani nem lehet. Egy hibrid sem fog sokkalta kevesebbet enni (RX pl) városban, mint egy turbóbenzines Q5 vagy X5, vagy GLE
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- iPhone topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Posta, csomagküldés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- BestBuy topik
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest