Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lockdown90
senior tag
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
mennyi volt?
-
NeoPampalini
senior tag
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
"csodálkozott, hogy nem kp"
Egy bizonyos szint felett ez magától értetődő... Feleségem kolléganője is kérdezte, amikor először járt nálunk, hogy "ahaaaa, és ti is zsebből, kp-ra vettétek a házat, ugye?". Hát b.zmeg, nem.
-
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
szijjjarto ur is megmondta, “csak kp”, szoval ezen mar nem csodalkozom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223879 üzenetére
Tipik adocsalo tuzepes...
Klimaban keves lehet a gaz, azt nezessek meg.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223819 üzenetére
Vannak műszakilag jók de azok meg igénytelen kopogós műanyagból vannak (pl Toyota, Subaru).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223817 üzenetére
Nem hát de ha nincs más akkor kénytelen vagy megvenni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223742 üzenetére
Az jelentősen egyszerűsíti a dolgot, mert az OBK-n kívül akkor kiesett minden a listámról.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #223706 üzenetére
Vállalható a gen3, mint a 2.0, de jellemzően száraz DSG járt mellé. Nézz be VW topikba, van gyári tégla aki súg, ha valamelyik széria problémás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223706 üzenetére
Ez már a 3. genreáció az 1.8 TSI-ből, ezek már jó motorok. Az előd Gen. 2 volt a hírhedten szar (nekünk is az volt, valóban szar).
-
válasz
ArthurShelby #223706 üzenetére
Hármas ikrek jönnek?!
Gratulálok, és köszönöm a haza nevében is!A motorja egy "kisköbös 2.0 TSI", EA888 Gen.3.
-
Yany
addikt
válasz
ArthurShelby #223706 üzenetére
Tudomásom szerint a T(F)SI motorok első két generációjával voltak csak kokszosodási és vezérmű gondok, illetve a kíméletlen használat a dugattyú-henger páros gyors kopását is eredményezte. A későbbiekben mind javították a tipus gondjait, közben megőrizték a fasza karakterisztikájukat (én imádtam vezetni a Passat CC-t, annak még a rosszabb hírű 1.8-as motorja volt, igaz, nekem 120e km-nél sem ette még az olajat, kizárólag a "kötelező" szervizekkor ment az olajcsere). Én egyáltalán nem félnék a 10 évnél nem öregebb TSI konstrukcióktól.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223697 üzenetére
Nem ért hozzá, esetleg összekeverte egy másik általa hirdetett autóval... Vagy korábban írta meg a hirdetés szövegét mint a műszaki vizsga (és még nem is ért hozzá). De sok helyen ez családi vállalkozás és az asszony töltögeti fel a hirdetéseket aki annyit ért hozzá mint tyúk az abc-hez.
Passz. Egy megnézést megér, meg egy kérdést neki, hogy miért. Ha mismásol akkor az gyanús.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #223692 üzenetére
Nálunk a cégnél van pár ilyen motoros verda. Némelyik eszi a vizet de amúgy összességében nincs gond velük.
-
válasz
ArthurShelby #222888 üzenetére
az én feleségem is SUV-ot akart, mikor jött a gyerek ("mert biztonságban van")
azóta rájött, hogy nem feltétlen kell neki a CX-5gen2 Tiguan? bár nem tudom az 1.5 TSI-k melyik évjárattól indulnak
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #222892 üzenetére
Akkor esetleg valami terep kombi?
-
426os
őstag
válasz
ArthurShelby #222891 üzenetére
uh, akkor én szerencsés vagyok
Én pénzem, olyan családi autót vettem, amilyet én akartam. Úgy kellett elrángatni asszonyt a kereskedésbe, hogy megnézzünk pár típust, hogy azért valami beleszólása csak legyen. Érdeklődése 0 az autók iránt (ennek minden előnyével és hátrányával), de boldog a szerzeménnyel. Kombi lett, SUVnak nincs értelme. Majd ha öregek leszünk.
-
válasz
ArthurShelby #222888 üzenetére
Előző generációs nx-et csak akkor ha autópályás használat nem jelentős. Ott bántóan többet kortyolgat mint a jelenlegi generáció. Plusz megjegyezném hogy ott asszony pajtás vagy nagyon jól vezet, vagy lehet az önbizalma túlzott mert egy lexus nx azért jóval nagyobb "vas" mint egy golf kombi (főleg szélességben), és ha városban használja ahova hybrid rendszere igazán jó akkor azért parkolni tudni kell vele.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #222894 üzenetére
Nem gondoltam komolyan.
Hallomásból (tehát nem néztem utána) nem tudok semmi eget rengető hibáról. Azt viszont tudom, hogy egy egyszerű kapcsolócserével és PC-s varázslattal lehet race módot tenni bele, sőt a facelift utáni full digitális műszeregységet is befogadja.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #222888 üzenetére
-
válasz
ArthurShelby #222888 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy jobban el fognak férni egy ilyen suvban mint a kombi golfban
"asszony suv-ot akar, nincs apelláta"
Kérdezd már meg havert, hogy mégis ki hordja otthon a nadrágot
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #222888 üzenetére
Outlander PHEV? Ha helyijárat lenne.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #215231 üzenetére
Közben annyit találtam, eredetiség vizsgálattal kapcsolatban, hogy:
"Egyenes ági rokonok közötti adásvétel esetében (unoka-nagyszülő között is), testvérek valamint házastársak közötti adásvétel esetén viszont nem kell eredetiségvizsgálat. Ez esetben a rokonsági fokot igazoló születési vagy házassági anyakönyvi kivonatokat szükséges bemutatni a gépjármű átírás alkalmával." [link]Illetve vagyonszerzési illetékkel kapcsolatban:
"Ha az öröklés vagy ajándékozás egyenesági rokonok (gyermek, szülő, nagyszülő), házastársak (ideértve az elhunyt házastárstól való öröklést is) vagy testvérek között történik, nem kell illetéket fizetnünk". [link]Ha jól értem a testvérek közötti adásvétel majdnem ingyenes (nincs vagyonszerzési illeték és nincs eredetiség vizsgálat, viszont van gondolom törzskönyv és forgalmi még egyszer, szóval csak 12ezer ez az átírás)
Ilyenkor adásvételit, vagy ajándékozást kell írni?@molnárpéter: köszi, ez jó ötlet
Ok, anyu nevére ajándékozás. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #215231 üzenetére
Írjatok vele egy meghatalmazást mindenek előtt, hogy ne kelljen ott lennie. Anyuka nevére ajándékozási szerződés kellene. Ezzel a “láncolattal” menjetek be okmányba, 1 eredetvizsga elég lesz. Nem várható büntetés szvsz, pár nap…
biztosítás eredetvizsga miatt fontos.
Asszem focvis csinált ilyen vétel után egyből ajándékozást. -
válasz
ArthurShelby #209745 üzenetére
Izlesek es pofonok. Nekem sedan volt, de csak mert epp az jott szembe. Igazabol kombit akartam, nekem nincs bajom a formaval.
-
JackFeryll
őstag
válasz
ArthurShelby #209745 üzenetére
Ez övön aluli volt !
A V70 (is) tényleg úgy néz ki, mégis imádják. -
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #209745 üzenetére
Főleg feketében, lesötétítve.
-
ZolkoW
őstag
válasz
ArthurShelby #209214 üzenetére
másoktól olvastam, de biztos hogy van abban igazság, hogy használt cuccnál néha többet számít az eladó személye, mint az áru..
-
alázógyík
addikt
válasz
ArthurShelby #209214 üzenetére
Tudom milyen érzés ez, mikor beleszerelmesedik az ember az autóba, de nem egy 5-10 dolláros kínai vacakról van szó, ami ha nem jön be, akkor kuka.
Ha nem vagy brutálisan eleresztve pénzzel, akkor soha ne ugorj bele az ilyenbe.
Az az eladó meg a haverja annyira hitelesek számomra, hogy még egy zacskó csipszet se vennék tőlük. -
alázógyík
addikt
válasz
ArthurShelby #209206 üzenetére
Egy kotvány valami, amire 500K-t is zokogva fizetnék, nemhogy többet.
Miért akarsz magadnak rosszat? -
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #209127 üzenetére
Közben tovább is görgettem, és látszik az eladó srác története a csoportban [link]
1. 2018. decemberben már van egy szürke dízel e39-e (525tds) [link]
2. 2019 márciusában motort keres hozzá [link]
3. 2019 november még mindig motort keres, előtte már árult viszont adagolót, és egyéb motoralkatrészeket
4. 2019 december, törött bmw-t keres megvételre [link]
5. 2020 február, hengerfejes a kocsi, autómentőn van a képen [link]
6. 2020 április, venne törött bmw-t hirdetés [link](innentől érdekes számomra, mert itt már a számomra érdekes eladandó kocsiról van info)
7. 2022 március (nagy ugrás az időben, másik autó), 4 kipufogósra akarja alakíttatni a kocsit, megemlíti, hogy eladó lesz az 530i. Itt már M-pakettet említ, de itt még nem az, később vesz pár M-es kiegészítőt, de pl hátsó spoiler a csomagtartón később sincs (ami szintén az m csomag része). [link]
8. Alkatrészeket keres: m-es kormány, hengerenkénti leömlő, parkszenzorok, hátsó bőr ülést.
9. Eladó lesz 4db ajtókárpit (gondolom ezek vászonosak, és ő meg bőrre cserélte) [link]
10. Hátsó lámpákat keres, fehér színű indexest (a hirdetésekben mind sárga színűek), illetve gyári navigációt keres
11. 2022 április, kitesz egy képet, amin az egyik oldali helyzetjelző nem jó, és írja, hogy eladó lesz a kocsi (utólagos M-esítéssel). A hozzászólások között egy egyik kommentelő megemlíti, hogy az autó ki volt vonva a forgalomból. A barátja a segítségére siet, azzal magyarázzák, hogy az előző tulaj vonta ki, ők így vették kivonva [link]
12. Keres hátsó fekete bmw emblémát (itt még megvan a vonószem takaró kis műanyag a lökösben) [link]
13. 2022 augusztus, meghirdeti 2,5millióért. Beírja (helyesírási hibával), hogy elkelt
14. 2022 szeptember, meghirdeti 2,6millóért
15. 2022 szeptember, meghirdeti bő 1 héttel később 2,25millióértÉrdekesek még továbbá a barát posztjai is, gyakorlatilag ugyanakkor, ugyanazokat az alkatrészeket keresi, mint a másik. 2022 júniusában megkérdezi, hogy mi lenne a reális ára a kocsinak.
Alapvetően tetszik a kocsi színe
, meg lehetne rá alkudni, de azért van pár ijesztő jel, ti mit gondoltok?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #209138 üzenetére
Nezz be itt a bmw topikba ott ajanlanak jo szerelot.
-
válasz
ArthurShelby #209132 üzenetére
"Hát tényleg nincs túl sok kép belülről (pedig fb-on akárhány képet kitehetsz)"
Na ja. Mikor a járicst hirdettem, 3 hét hahu után zero érdeklődés volt. Feldobtam FB marketplaccra egy google drive mappa linkkel, kb 15 telefonhívás aznap, másnap jöttek érte
Egyetlen hátránya a FB markplaccnak, hogy amúgy nem feltétlen nívósak a hirdetések, de, magánszemélyként szerintem jól használható. Meg nem kér minden kibekúrt apróságért sarcot.
Azért nagyon nem mindegy, hogy csillió képet, akár ultrajó felbontással (drive) is közzétehetsz..
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #209132 üzenetére
ezeket lattam, de a borulesek ettol meg pont siman lehetnek ronggya szakadva, meg a motorterben allhat az olaj...
-
AssAssynn
addikt
válasz
ArthurShelby #209127 üzenetére
Nekem volt bmw-m, igaz e46. Hát sok a lerúgott példány, főleg nagy motorral, mert már öreg korukra, olcsóbb korukra az veszi főleg őket, aki csapatni akar. Kevés, aki vigyázz rájuk, és az sokszor megelégszik a kisebb motorral, vagy ha nagyobbat akar, akkor általában mindent patikára vág rajta, de 5x-ös áron is próbálja utána továbbadni. Akinek meg nem a szíve csücske, vagy nincs pénze, az meg épp a drága alkatrészek miatt csak akkor javíttat rajta, ha muszáj. Ilyet szerintem úgy érdemes kifogni, hogy pl. egy üzletember megvette újabb korában, vigyázva használta, és most megint újat vesz és eladja. De az ilyen ritka, főleg azért, mert ezek már annyira idősek, hogy a legtöbbet rég újra cserélték már.
Szóval döntsd el mi a célod, vagy megveszel nagyon drágán egy patika példányt és olyan állapotban tartod, vagy keresgélsz évekig az olcsóbbak között, amíg kifogsz egy normálisabb példányt és azt feljavítod. Én tanácsolom, hogy vásárlás előtt vidd el egy közeli műhelybe, ahol értenek a BMW-hez és nézesd át vele.
Annyit mondok még, hogy amekkora császárság volt pár évvel (5-7) ezelőtt az e46, és még a behozatali listát is vezette sokszor, és tényleg minden utcasarkon azt láttál, hát most néhány évvel később annyira eltűnt az összes, és szinte alig látni. Nem véletlen, mert vagy megkotlottak, vagy nem volt érdemes fenntartani őket és elbontották.Szerk.: ja meg még annyit, hogy ezeknek az autóknak az áresése mostanában állt meg, ami lehet egyrészt a mindenütt tapasztalt drágulások miatt, másrészről szerintem ezeket inkább már mesterkélten próbálják árában tartani a tulajok (akik többségében már csak fanok), de ár/értékben már nem érnek ennyit.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #209127 üzenetére
csak nekem fura, hogy a belterrol nincsen kep 2+ misiert...?
-
válasz
ArthurShelby #209127 üzenetére
Én is bízok egy kis árcsökkenésben azok miatt amiket írtál, hátha
-
user12
őstag
válasz
ArthurShelby #209127 üzenetére
Szia
A bmw-ről nem tudok nyilatkozni. Viszont én azt látom, hogy év elején relative jóval olcsóbbak voltak a (használt) autók, majd úgy március-júli között volt egy jó látványos emelkedés. Én azt gondolom, hogy most kb megálltak az árak azon a szinten.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #195096 üzenetére
Szinte minden autóhoz vannak speciális célszerszámok (enyémnél pl a vezérléscseréhez is kell ilyen), szóval ez nem csak Mazda tulajdonság. Aki rááll egy adott márka/típus javítására azoknak van ilyenje márkaszervizen kívül is de valóban a sarki Mekk Mester szerelőnek nem biztos hogy van ilyenje.
-
Ádám16
addikt
válasz
ArthurShelby #195096 üzenetére
Az lehet, hogy igényel(ne), de a népítélet/tapasztalatok alapján nincs velük gond ilyen téren. Tehát nagy valószínűséggel nem viszed olyan jellegű hibával szerelőhöz az autót, mint egy pre-gen TSI Octáviát, csak hogy egy példát említsek. Érted...
Szerintem a kopó-fogyókhoz nem kell speckó szerszám, de nem néztem meg azt a dízel 6-os Mazdás tesztet. Bollát egy percig se bírom hallgatni.
-
Lacko32
tag
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Esetleg egy túlárazott jópofa 8gen Accord kombi 2 literes szívóbenzinnel? De jó a dízel is igazából.
4 misiből simán találsz egyet, mint pl ez: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #195063 üzenetére
Ha vételkor nem rozsdás akkor lekezeled és nem is lesz az soha. Emiatt én sem vetném el a Mazdát. Ez pl egy flottás visszavett, elég jó áron: [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195076 üzenetére
Ez esetben az Auris ideális lenne valószínűleg, ha rendszeresen van használva (nem 2 havonta, arra érzékeny az akku hosszú távon)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195072 üzenetére
Ha van konnektor, Passat Variant GTE is van már 5-6 között, és akkor villannyal le lehet tudni a napi közlekedést, ingyen parkol, nem adózik, 8 éves korig gari is van ha jól rémlik.
-
JackFeryll
őstag
válasz
ArthurShelby #195072 üzenetére
Ott mondjuk durván béna a csomagtartó, de a kombiban talán még van hely felfelé.
-
stilo18
addikt
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Nagyon hasonló árban nézek idén majd én is autót.
Én ezeket nézem, követem:
Mazda 6 2.5 szívó
Ford Mondeo 1.5/2.0 ecoboost/Hybrid
Skoda Octavia 1.8 TSILassan ezekre szűkül a köröm...
Mazdánál én is félek a rozsdától, cserébe a legmegbízhatóbbnak tartom a 3 közül.
Mondeo Hybrid amibe még bízok. Egyszerű szívó benzin+a Toyota híres Hybrid rendszere..nem lehet annyira rossz -
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195061 üzenetére
Ha szívó motorokat nézzük, említett Volvo és akkor már szintén Ford vonalon az 1.6 (125 lóerőig) egy kiforrott, nem túl problémás motornak számít
Ezeknél már nincs vezérműlánc probléma, gyakorlatilag csak a kokszra kellhet költeni, de az is mondjuk egyszeri költség 100-200 ezer km között jellemzően. Viszont van annyival takarékosabb, hogy akár be is hozzá a különbséget szerintem, persze több évre megtartva. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
ArthurShelby #195061 üzenetére
Mazda 6 van 2 literes és 2,5, Ford Mondeo 2 liter ecoboost, A4 vagy A6 TFSI, Opel Insignia 2.8 V6, Octavia 2.0-es RS. Főleg 2013-asok.
Hogy ezekből melyik ajánlott, azt majd a szakik megmondják. -
vzsryl
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
T27 Avensis facelift. A 2.0 benzin se rossz, de az 1.8 jobban ajánlott. Alig észrevehető a 2.0 nagyobb ereje, viszont többet zabál. Esetleg még i40 2.0 GDI.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #195061 üzenetére
Ezt nem teljesen értem... Miért lenne megbízhatóbb egy két literes benya, mint egy 1.4-es?
8gen Accord 2.0, 9gen Civic 1.8 kombi mennyire játszik? Prius/Auris hibrid (városba nem lenne rossz választás)?
-
szekra
addikt
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Passat VIII Variant 2.0 TDI BMT?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
1.4 TSI szvsz ajánlható, ha VAG vonalat nézzük. Ilyesmi közepes szívó japán vonalon volt inkább jellemző szerintem, bár használati szokások függvényében akár egy hibrid/PHEV is jó lehet (illetve belefér a keretbe)
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #195057 üzenetére
Miért pont 2 literes? 1.8 vagy 2.2 nem játszik? Szívó vagy turbós legyen az a két liter?
-
8th
addikt
válasz
ArthurShelby #153079 üzenetére
Megnézném egy Tesla hány kilométert tudna elmenni kilónyolcvannal a német autópályán vagy hány éles kört tudna megtenni Hungaroring track day-en vagy meddig tart teletankolni vagy épp mennyit mehetsz el vele egy "tankolással" januárban a -18°C-ban.
mod: Nem fikázom mert szerintem is getzyjó cucc de a helyén kell kezelni. Milliomosok méregdrága játékszere, egy farokhosszabbító semmi más.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #153079 üzenetére
na a Tesla az eleg fain cucc, azt birom en is
melletted a tunnnningverda, vmit ott elgepeszkedik benne a pilota, a Tesla-ban meg szol Vivaldi-tol a 4 evszak... meg vmi erosen lemarad rola
10-s idot megy gyarilag 1/4-n a Model S P100D, az egy jobb 900-1000-s speedmotor ideje
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ArthurShelby #152986 üzenetére
Erre való a tartós bérlet. Fix havi díj, szerződéstől függően csereautó, stb.
-
válasz
ArthurShelby #152984 üzenetére
Nyugi új v újabb autónál sincs semmi biztosítékod h nem történik semmi, csak a hited.
-
válasz
ArthurShelby #152982 üzenetére
szerintem ez az a biztonság amit egy 20 éves autó soha nem fog nyújtani neked, akármennyit költessz rá
pláne nem olyan igénybevételre amit írtálnekem volt régi x5-öm, rengeteg pénzt elnyelt, de sose lett jó
lehet szép és jó egy 20 éves bmw, miután ráköltöttél egy vagyont, de akkor is lesz valami baja 1-2 havonta minimum
és nem fogja bírni hogy 200-al járj vele rendszeresen, ebben biztos vagyok -
válasz
ArthurShelby #152955 üzenetére
végülis relatív a dolog, mert ha úgy állsz hozzá, hogy az egy 18 milliós bmw, akkor relatíve nem lesz drága az alkatrész
de ha mondjuk úgy állsz hozzá, hogy a piaci értéke 1 milla, ezért sajnálsz rá venni egy új váltót 1 milláért, akkor ráfizetés lesz -
válasz
ArthurShelby #152923 üzenetére
szerintem ha rendszeresen 200-al szeretnél közelekedni, akkor jobban jársz egy új bmw lízingdíjával mint egy e39 fenntartási költségével
ha számít hogy hányszor robbansz le majd, akkor pedig 100% -
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #152932 üzenetére
A BMW ha jo, nagyon jo. De ezert allando karbantartast es odafigyelest igenyel, ha nincsenek jo idegeid es vastag penztarcad, ne vegyel ilyet.
-
aero.
veterán
válasz
ArthurShelby #152932 üzenetére
Nagyon tetszik az összeszerelési minősége, úttartása, kanyarodás, a vezethetősége nagyon nagyon jó. Egy kicsit lehetne erősebb (relatív mondjuk, első autóm ami még mindig megvan, az ~225 lóerős, ahhoz képest annyira nem lép). A futómű az ilyen, használat függvénye. Rossz utakon mindent hamar tönkre lehet tenni. Ilyen idős autóknál ezen nem kell fennakadni. Az E39 egy majom ... kell hozzá banán is, ne felejtsd. Az enyémben 150e km van.
-
aero.
veterán
válasz
ArthurShelby #152923 üzenetére
Szia
Én 1 hónapja vettem egy 2003-as 525i-t. A 20-25i eszi az olajat bőszen, FL után a 30i az, ami aduász. 2.8 csak FL előtt van, de jó motor. Ha érdekel a 40i, akkor a 25i nem fog, nem egy sprinter, nem megy rosszul de a forgatósabb fajta, plusz ha a 6-os váltót az alacsony fordulat miatt szereted, akkor ez is kiesett. 120km/h = 3000rpm.
Az enyémen vannak teendők, vezetőoldali tükröt már megvettem (160£, mert motoros), cserélni kell valamit a futőműben, az még nem tudom mennyi. Ablakmosó pumpa típushiba, most vettem azt is, 20£ volt. A tolatóradarban is szeret tönkremenni 1-1 szenzor, azt nem drága szerezni ha szerencséd van, de bosszantó. A lámpája ha nem xenonos akkor projektoros fostartály, 5 méterre világít el. Ezt majd elvitetem, hátha tudnak rajta állítani még a vakítás határán belül.
Tippek - típushibák is levannak írva
A gyári navi 2017-ben szvsz nem jó, van hozzá idei térkép, de nem éri meg a macerát, a grafikája is elavult. Androidot neki, én 70-ért vettem, 7.0-ás, wifi, gps meg minden vele járó előny, friss appok, navi, stb.
Elfelejtettem, hogy egyik benzines se fog 12-nél kevesebbet enni városban, ezt felejtsd is el, nem a te autód akkor. 40i-vel minimum 16.
200 németben a 6 hengeres benzinessel 15-18 liter 100-on.
-
-v-
addikt
válasz
ArthurShelby #152923 üzenetére
Illetve a 6-os váltó miatt (a hatos váltó a mániám
) tetszik az 4.0-s
(az 540i 4.4-es volt igazából)
-
kelly416
veterán
válasz
ArthurShelby #152800 üzenetére
Főleg fogyasztásra.
Nem, jellemzően nem városban használnám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest