- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Alcsi69 #227912 üzenetére
a nem MQB platformon lévő TSi motorok nem a tartósságukról híresek
nemtudom mikori CC de talán nem véletlenül kellett szerelni, az EA888 csak akkor jó, ha jó. a gen2 a legrosszabb (a többi probléma mellett ez még eszi az olajat is, állítólag a rosszul szerelt, vagy rossz minőségű dugattyúgyűrűk miatt) a többinek csak az a baja, ami az 1.4 kia cvvt motornak is: a láncfeszítő patron eldurran, és összekuszálja a vezérlést. emellett ezekben is masszívan rakódik le a korom, tehát dióhéjas tisztítás kelleni fog neki 70-100 ezrenként. a termosztátházra is figyelni kell, meg az elektromos vízpumpa is képes megállni, mint a szög. mondjuk az egyszerű csere, de nem pálya, amikor 130-nál egyszercsak 10mp alatt maxon van a vízhőmérő mutatója...
a gen3-ra (2011 után) a legtöbb nyavalyát kiküszöbölték, a gen 3b (2015 után) meg már majdnem jó. kár, hogy addigra az 1.4 TSi kinyírta a legtöbb alkalmazásban.
itt vannak, hogy melyik motorkód melyik generáció: [link]
ha be tudod azonosítani, akkor akár lehet jó vétel is, a CC szerinem egy nagyon szép autó -
-
Gombinyó
őstag
válasz
Alcsi69 #227864 üzenetére
Illetve amire eddig szerelő se tudott mit mondani az az, hogy menet közben egyszer csak ránt egyet a kocsi, kb. fél másodpercre leveszi a teljesítményt, leugrik a fordulatszám, motorhőmérséklet jelző stb., azt megy tovább.
Ez a jelenség nálam is megvan, kb 800-1000km-ként fordul elő, sztem akkor csinálja mikor a dpf elkezd regenerálni. A torpanás után mintha kicsit megugrana a fogyasztás (nálam mondjuk az óracsoporttal nem történik semmi gond olyankor).
Gyári porlasztó használat függő, hogy mennyit bír, de 150-200 km-nek meg kellene lennie vele rosszabb esetben is. Felújítottat el kell felejteni. -
válasz
Alcsi69 #227864 üzenetére
az 1.4 TSi az ugyanaz minden kasztniban, a VAG csoporton belül lego az egész világ. kicsit kerestél, ezért nem ajánlottam Octavia-t
a Leont meg azért nem, mert egy hetes Golf egy egész szint minőséggel komolyabb, mint a Leon, és az áruk nem minden esetben tükrözi ezt
de ha van jó vétel, akkor megéri megnézniKia vonalon az 1,4cvvt szakítja a vezérműláncot mert a láncfeszítő patron megadja magát. ha nem is szakad el, de nyúlik és aztán átugrik. milliós a költségvetés ilyenkor (G4FA motorkód) ha alapjáraton csörög, akkor a dugattyúcsapszeg is lehet kopott. nézz körbe, bontóplázán (ha van egyáltalán) nem nagyon van fél milla alatt fűzött blokk, talán nem véletlenül.
az egyhatos GDI meg az átlagnál jobban kokszolódik, extrém esetben átég a dugattyútető, csak körültekintéssel és sokszori dióhájas tisztítással ajánlott -
válasz
Alcsi69 #227850 üzenetére
ebben az esetben a hibrid Aurist kilőném, mert pályázás mellett nem jön ki az előnye (sőt, csak hátránya van)
az 1.4 TSi nem különösen rossz motor, csak nem szívó. egyel több alkatrész van, ami meg tud murdelni.
egy 250 ezret futott 10 éves autónál már figyelni kell arra, hogy az előírásnál JOBB - jellemzően fullszintetikus 5w-30 vagy adott esetben 0W-30 ami teljesíti a VW 504.00 előírást - olaj kerüljön bele, az is 10 ezrenként. meg nem illik lelőni a motort ahogy lekanyarodtál a pályáról, hanem járatod még 1 percig, hogy rendesen tudja még hűteni a turbót (bár úgy tudom a start-stoppos 1.4 TSi még keringeti egy ideig a vizet, és kb 30mp már elég neki ahhoz, hogy ne okozzon problémát a motor terhelés "lelövése")
itt egy összefoglaló róla: [link]
a felújított gyári turbó most épp ~140 ezer egyébként, tehát nem egy ökör ára. -
válasz
Alcsi69 #227837 üzenetére
meg a rövid üzem se nagyon tetszik neki, ha a 250km az mondjuk 10-nél több alkalom alatt jön össze.
én szívó benzin felé mennék ilyen felhasználás mellett, amiből még van ilyen..leggyakoribb a Focus 1.6 ti-vct de lesz még Megane, Mazda 3 vagy egy hibrid Auris esetleg egy ufo Civic
az autók csak a példa kedvéért vannak itt, biztos van más is ezekből a kínálatban 3-3,5m között
amit meg lehet nézni, de a turbó miatt több figyelmet érdemel: Golf VII 1.4 TSI-vel
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest