- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mobil flották
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
ma Az EU-ban webről is telepíthetők ezzel appok, illetve bővül a nyomkövetőkre való figyelmeztető rendszer.
-
Xbox Game Pass [2024] - Az extra májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között a Senua’s Saga: Hellblade II-t kapják meg az előfizetők.
-
Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
it A Bloomberg szerint az Apple arra készül, hogy az USA-n kívül is piacra dobja a drága Vision Pro headsetet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bikkrom
senior tag
Sziasztok!
Elektromos autó vásárlásban tudtok tanácsot adni vagy az más topic?
Lényeg, hogy friss jogsi (ha szerencsém van 2-3 hónap múlva). 4 millió a keret autóra.
A napelem rendszer megy 1 éve, +4000kwh van erre ráhagyva. Garázs kész, tettem le villanyórától a garázsig egyben egy 5*6mm2-es földkábelt, hogy bármilyen töltő mehessen majd rá amit a 3*32 amper elbír.Felhasználás: 99% oviba vinni a kicsiket. Bevásárolni. Kb 13 km oda, 13 km vissza.
1% hosszabb utazás. Többnyire 100 km-en belül. Ha 100 km felett van akkor bevezetünk egy fél napos megállót, nem hajt a tatár, belefér.Nissan Leaf-eket nézegettem. 2016-2017. Jó felé nézegetek? Van jobb vagy más alternatíva? Plugin hybridek kiesnek a keret miatt? Érdemes egyáltalán azokkal foglalkoznom ilyen felhasználásra?l
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz molnarpeter #219877 üzenetére
Mely típusokra gondolsz? Mit javasolsz és kb mennyiért? 2 gyerkőc hurcolászása a cél. A bérlés jó ötlet! Nem is gondolkodtam ebben eddig.
#219879 szőröscica: néztem az Amperákat, de az inkább 4,5-5 millió. Riaszt, hogy csak egy szervíz van, Debrecenből elég macerás lenne. A fenntartása is húzósabb casco-val, minden szokásos 2 éves szervíz gondjával. Lehet akkor jobb ha maradok a tisztán elektromosnál? Leaf aksiknál mire kell figyelni?
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz Bikkrom #219876 üzenetére
Folytatódik a keresés.
Mivel hiába 99% napi oviba hordás (20km táv összesen), 2 havonta viszont akadnak hosszabb utak így elvetettem az EV-t. Leaf még tetszett volna, de amerre mennénk főleg: Debrecenből Tokaj iránya, Gyula, Eger alig van chademo... Állandó hatótáv para stb. 200 km-t bírnia kellene télen is. Az meg nem megy 4-5 millióból ahogy látom.
EV topicban a PHEV felé tereltek. Ami tetszene is, de a 4 milliós keretet fel kell vinni 5-re.
Outlander-t néztem, de annak hulla az aksija, télen az ovit sem bírná, pedig az a fő cél. Szaldós napelem még 9 évig, évi +4000kwh többlet elektromos autózásra. Azt el kell használni.
Volvo V60 most a befutó. De tartok a magas fenntartási költségektől. Ami nem volt Vszervízben rendbe rakva az gondolom +1 milla rendbe tenni a típushibákat? Vszervizes darabok meg inkább 5 millió felett vannak. Akkor már ott lenne a 40kwh Leaf is, de gondolom az sem fog 200km-t menni.
Ioniq is tetszett. De annyira műanyag. Meg az sem bír többet a Leafnél.
Szerintetek? Merjem a V60-at bevállalni? Ennyiből minden kompromisszumos lesz ezekre a célokra, ezzel tisztában vagyunk. Ahogy a v60 csomagtartóval is megbarátkozunk. Nem vagyunk babakocsizósak.Első autó vásárlásra van tippetek? Keressek valakit átvizsgálásra? Érdemes? Mikre figyeljek? Ismertek V60-ban jártas szakit?
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz molnarpeter #220015 üzenetére
Nem egyszerű.
Nem tudom mennyire fog rákapni feleségem meg a gyerekek az utazgatásra. Ha nagyon rákapnak... Akkor bajban leszek a sok bérléssel.Másfelől azért ha vszervízben szervizelt V60-at veszek, vásárlásnál átnézetem akkor sok meglepetés elviekben nem érhet. Gondolom. De jöhetne pár tapasztalat korábbi vagy jelenlegi v60 tulajoktól. Visszaolvastam az elmúlt 4 évet v60-ban. De 4 embert leszámítva nem sok a tapasztalat.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz tototos #220017 üzenetére
Kíváncsi leszek. Megköszönném ha megírnád mennyiben állt meg a vszervíz. Meg a tapasztalataitokat az autóval.
Na ezt a Ford-ot még senki sem ajánlotta. Milyen ez a Volvo V60-hoz képest. Valaki tudja így nagy vonalakban?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz molnarpeter #220022 üzenetére
+tototos:
Maradt a Volvo V60 egyenlőre a befutó, beleültünk. Alszunk rá még párat. Kibírható a hátsó lábtér az asszony szerint. Gyerekeknek meg mindegy. A csomagtartóval együtt tudunk élni. 1 hétre 2 közepes bőrönddel, 2 hátizsákkal 2 gyerekkel simán elutaztunk. Arra bőven sok amire nekünk kell.Szembejött még egy hibrid Merci C350. Ahogy látom nagyobb csomagtér, nagyobb lábtér. Ezek mennyit bírnak tisztán elektromosan? Mi a tapasztalat ezekkel? Nem sokat találtam róluk itt. Árban 5,5 milliós tehát kicsit több, mint a Volvo, de 2 évvel fiatalabb is. Igaz km-re meg pont annyi. Ti mit tudtok róla?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
2015, akkor necces választás az aksi miatt. A 2013-as Volvo 11,2 kWh-s (10) aksija még megy 35-40-et. Az Outlander is ezért esett ki. Kicsi az aksi. Köszönöm szépen a választ!
Mennyire nyűgösek ezek a Mercik? A Volvo pár típushibája rendszeres szervízzel kordában tartható ahogy olvasom a vszervíznél. A motor meg a váltó meg nagyon megbízható. A C350 ilyen szempontból mennyire rigolyás?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz tototos #220061 üzenetére
Jó ötlet. De szerintem nem lesz gond ezzel a v60 csomagtartóval.
A biztonság és a karbantartás/szervíz költség a fő szempontok. A fölös napelemes ingyen kWh elhasználás után.
A biztonság a Volvo-nál csillagos 5-ös. A karbantartás/szervíz költségtől tartok. Ez ilyen babonás berögződés. Vehetek én bármit. TV, PC, akár milyen gép. Ami elromolhat nálam elromlik. Megnéztem most pár órányi videót a V60-ról, totálcar stb. Nálam első évben erad motor meg aksi csere lesz, meg turbó, csakhogy az 5 millióra ráduplázzunk.
Viccet félretéve csak olyat fogok venni amit a vszervíz rendberakott és ott átnézetjük. Nem tudom lesz-e erre hajlandó tulaj. Meglátjuk. Amit megnéztünk most kiderült, hogy nepper. Most hozta hollandiából. Semmi baja... Mondja ő. Persze. Klíma, kormánymű alap csere ezeknél. Így árulja 5,7-ért...
Holott vannak szépek amiket rendszeresen a vszervíz szervizelt 4,8-ért.Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
Igen, igazad van. Akkor ez is az Outlander sorsára jut. Nincsenek csodák. Mindig a V60-hoz jutok vissza, bármerre is nézelődök. Valahogy ennek az aksija egy csoda ebben az árban. Márpedig az az elsődleges szempont. Reggel 20km-t meg délután 20km-t tudjon télen nyáron. Közte feltöltöm. Lényegében EV-nek lesz használva 99%-ban. Semmi más PHEV nincs ami tud 30-40 km-t, de télen is min 20 km-t? Max 5 millióig.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz rbalint88 #220067 üzenetére
Más a helyzet. A vszervízbe okkal hordja majd minden v60 phev tulaj az autóját. Ők oldották meg a legégetőbb típushibákat, majd a szakszervizek lenyúlták a megoldásukat. Nem mellesleg korrekt áron dolgoznak és ami pláne extra szimpatikus, hogy garanciát vállalnak a típus hiba javításokra. Manapság melyik autószerelő vállal 1-2 év garanciákat? Végtelenül szerény, de maximálisan szakmai csapat. Az utolsó csavarig értik a v60-at. Bárkivel beszéltem eddig ez jött le.
Qru #220068: bizony van benne erő. Nagyon eltalálták az awd-t is többek között.
molnarpeter #220072: pontosan, csak +1 ülés hiányzik a tökéletességhez. Amikor még EV-k voltak tervben az i3 is ezért esett ki. Pedig nagyon tetszene az Ampera. De ez a fránya 4 személyes.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz rbalint88 #220100 üzenetére
Ez viszont igaz. Nem lesz egyszerű megoldani. Mondjuk évi egyszer egy hétre Margit-sziget stb a gyerekek előtt szokásunk volt feleségemmel. Tehát egybe lehet kötni egy kis budapesti kikapcsolódással a szerviz látogatást. Amúgy sem lesz sok az autóba téve. Évi 8-11 ezer. Ez a napi 40 km ovi járat. Évi pár kiruccanás.
Hátha nem leszünk sokat szervízben. De az tényleg vicces, hogy még egy olajcsere sem egy alap dolog ezekben a V60-akban. Komoly gépezet.Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz focvis #220110 üzenetére
Olvastam a listádat korábban. Árnyalja a képet. Jó az ilyet őszintén olvasni. Ezért is dilemmázok a fenntartáson.
Csak lenne más jelölt. 3 millióról indultunk, hogy majd egy Leaf.
Jó, jó, de újabb, nagyobb aksival 4 millió.Oké, legyen 4, de bírjon már ki pár kicsit hosszabb utat. Nem fog. A használt EV tisztán városi második autó. Pláne ennyiért. Na bumm. De lássak csodát PHEV kell nekem.
Szuper csoda. Csak egyikben több a kompromisszum, mint a másikban. A két kicsi miatt kell az 5 személyes, mert az asszony hátul ül sokszor köztük. Csomagtartó nem gond. Nagyon minimalista életet élünk. Nagyon kevés tárgyat birtoklunk, downsizing a köbön. Lábtér sem gond, alacsony mindenki. Feleségem főleg, hát még a 11 hónapos.
Outlander nem fogja elhasználni a napot, se a merci, se semmi ami nem tud 20-25 km-t télen is. Ez a kritikus paraméter ahol minden más elvérzik.
Már 5 millió felett járunk és sok a kompromisszum. Esküszöm már azon agyalunk, hogy veszünk valami 5-ös golfot, meg egy Leaf-et. Nade az sem lesz olcsóbb, kettőt fenntartani. Meg egy garázs van, ki alszik kint?
Valamit valamiért. Szerintem belevágunk a Volvo-ba. Remélem beválik. Van még 2-3 hónapom a jogsiig. Alszok rá párat.
Ha nem válik be, akkor sem gond. Ráköltök 1-2 misit, addigra beesik a piaca mégjobban és még plusz 1 milla bukóval eladom. De lesz autónk, elmehetünk bárhová. Az ingyen áram kicsit mérsékli a bukóm. Évi fél millóval kb. Igazi vesszőfutás, előbb romlik el valami drága benne vagy azért kihúz pár évet elektromosan?
Na irány, leszedem a panelokat. Pedig olyan jól kitaláltuk. 8-as inverter 7kw panel. Plusz 3,5 kw-ot meg feltettem stikába a második stringre magamnak a garázsra negyed áron. Jó lesz az EV-t etetni. Gondoltam. Szedem le. Csak azóta a panel árak 40%-ot estek. Tiszta haszon itt minden.
Végülis használati tárgy. Ára van, amortizálódik, meg kell barátkoznom azzal, hogy ez drága lehet ha valami nagyobb elromlik. De ami biztos, ebben nyugodtan biztonságban érzem magam, meg a családot. A Volvo a biztonság.
Utolsó morfondírozás, ha megint feljebb tolom a keretet VW GTE-re akkor jobban járok? Töltés, karbantartás, biztonság, felszereltség stb.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz vzsryl #220113 üzenetére
Nem Isofixesek az üléseink. Mindenhová bringáztunk, de azért a kicsiket oltásokra vinni, meg ilyen kivételes esetekben taxi volt, havi 1 nem egy ökör ára. Lényeg a lényeg ezért nem Isofixesek. Meg ha édesapám, anyósom elrabolta a kicsiket akkor szintén fontos volt, hogy ne Isofixes legyen. Anyós 5-ös Golfjában totál nem zavarja hátul feleségemet a két gyerekülés között. A V60-ban sem fogja, azt mondta ezen ne idegeskedjek. Mentek már polskival az Adriára.
Nem tudom mennyire éri meg egy 15 éves benzines masinára meg egy 10 éves Leaf-re beruházni. Szerintem egy szállal nem lenne kevesebben a szervíz, mint a V60, sőt. Dupla fenntartás, idősebbek, azokba is minden horror áron lesz.rbalint88: Jó hallani, hogy fentebb is minden kompromisszumos. Akkor megállok a büdzsével. Lehet akkor már inkább molnarpeter javaslatára hajlok. Bérlés+Leaf. Jobban végiggondolva nagyon óckodom a 2 autó fenntartásától. A szerencsémet ismerve kétszeres anyagi csőd.
molnarpeter: Valóban. Megnéztem a holland oldalakat. Szóval a fenti javaslatra hallgatva írtam Balázsnak is. Kíváncsi leszek.
Kickass: Elfér anyós 5-ös golfjában. Két nem Isofixessel. Rendben lesz. Igazad van, a plugin golf felejtős. Az már tényleg pici.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz szőröscica #220119 üzenetére
Na ez a legfontosabb. A biztonság definíciója a Volvo.
Szervízzel mi a tapasztalatuk? Hova hordják és mennyire futottak bele a költségesebb típushibákba?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz zgospel #220127 üzenetére
Annak is van nyűgje. Szimering, töltő túlfeszültség, erad stb. Azért vinném én is szívesebben olyan helyre ahol ezekre a PHEV-ekre szakosodtak. Beléptem egy hete a v60 csoportba facen. Szinte mindenki őket javasolja. Ellen javaslatot nem is láttam.
De Kickass javaslatára hallgatva holnap felhívom a két debreceni Volvo szervizet is. Belme meg OMP. Köszönöm neked is a javaslatot!Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz tototos #220466 üzenetére
Köszönöm az infót! Meg a privátot is! Elkezdtem nézni a 2016-2017-eseket. 5,5 körül már van az is, igaz kisebb felszereltséggel.
Mennyi lett az egész behozatal mindennel? +550 vszervíz.Évjárat? Felszereltség? Futott km? Aksi állapot?
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz focvis #220474 üzenetére
Köszönöm! Rendszeresen nézem a 2013-as V60 phev felhozatalt. De már 1,5 hete egy másik keresést is nézek napi többször.
Na most. A 2013-as D6-okat néztem eddig. De rendberakott változatok 4,7 millió körül vannak. Azonban akkor már itt vannak a 2016-2017-esek. 5,5-ért sem kell senkinek egyik sem hetek óta. 5,2 millió lenne most az egyik. Akkor már inkább a 4 évvel fiatalabb +500 ezerért. Szerintem. Felszereltségben bukok pár extrát.
DE, ez mind D5. Vszervíz honlapján azt írják, hogy 2016 után D5 lett a D6 neve. Összekavarodtam, akkor most ez az a D5 ami 2013-ban is D5 volt, vagy facelift után D6 lett átnevezve D5-re, tehát a két D5 nem ugyan az (2013-as vs 2106/17-es D5-ök). Szerintetek? Ez is ugyan olyan jó motor?
Melyiket vennétek? 2013 D6, rendberakva vszervízzel 4,7 millió VS 2016-2017-esek D5, rendberakva más volvo szervizeknél 5,2 millió. Az utóbbi felé hajlok, mert 100% elektromos lesz a felhasználása napi 2*20km, havi 1 nagyobb út menne csak dízellel. Tehát az aksi fontos lenne, hogy fiatal és penge legyen.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Szerk.: 5,4-től meg ott a Passat GTE. Pfff.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz focvis #220476 üzenetére
+molnarpeter:
Köszönöm mindkettőtöknek.Szerintem a D5-öket is bent hagyom. Írtam a vszervíznek, hogy 2013 D6 vagy 2016-17 D5.
Ugyanolyan jó a két motor. Ők a fiatalabbat vennék D5-tel. Nem bajosabb motor az sem. Láttak pár darabot, hiszek nekik.
Na már csak jó nagyot kell alkudni és jöhet a mehet. Meg legyen meg a jogsi. Ha jogsi előtt megveszem heti hányszor járassa meg valamelyik rokon elektromosan vagy dízelesen amíg nincs jogsi? (Még kb 2 hónap) Nem szeretném ha addig állna, gondolom a dízelnek meg az erad+aksi kombónak sem tesz jót. Odaadom valamelyik szülőpárosnak amíg nincs meg a jogsi.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
Nagyon vizslatom a V60 phev piacot. Még 2 hónap és megvan a jogsi. Aztán veszek valamit. Köszönöm szépen a tanácsokat!
Nade, szomszéd Opelje lehalt, miután annyi olajat evett, mint gázolajat. Szervíz is csak foltozgatta. Hívtak másik szerelőt, az sem tudott vele mit kezdeni. Mindegy is. A huszon pár éves Matizukat eladnák, az is a végét járja. Ahelyett kellene egy iskolai járat gép, erdélyi magyarok így havonta mennek oda is (400 km). A Matiz helyett vennének egy hasonlóan kicsi kocsit. 5-ös Golf, Yaris, Corsa van terítéken. Melyiket javasoljátok, milyen motorral? Más autók is jöhetnek. 2 kisgyerek (4-8 évesek), apa, anya. Elvoltak a Matizban is. 1,3-1,4 van a műveletre plusz vagy 300-at azt mondja ér a Matiz. Tehát 1,6-1,7 millió összesen. Köszönöm szépen előre is!
Nem jártasak 40-es fejjel a neten, gondoltam kisegítem őket, nehogy egy ilyen Opel szerű vételbe fussanak megint.[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz tboldi #220910 üzenetére
Jogos.
Más a fogalmuk a kicsiről. Akkor legyen 1-2 szegmenssel nagyobb. Mint amiket néztek, Yaris, Golf, Corsa. Mert ezek szerint akkor nagyobbakat néztek.
Nekem lövésem nincs. Jogsim és autóm sincs. Még. Hallgatok rátok.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
Sziasztok! Egy jó barátomnak is elkelne a segítségetek. Mondtam neki, hogy segítettetek megtalálni a tökéletes phev-et számomra.
40 feletti házaspár. Kisebb európai utakra keresnek egy automata, családi anyahajót. Ducatot nézték, de az kiesett az ára miatt. Egy 7-9 személyes csatahajó kellene. 3 gyerek, szülők, 2 nagyszülő miatt a 7 kötelező, de ha barát is menne akkor kellene a 9 személyes. De ha csak 7 személyes van akkor kibékülnek azzal is. 8-12 millió a keret. A manuális váltó miatt esett ki a legtöbb jelöltjük eddig, kell az automata.Mit javasoltok? Köszönöm szépen előre is.
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
válasz szőröscica #221182 üzenetére
+molnarpeter: Köszönöm szépen mindkettőtöknek!
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
Sziasztok!
Köszönöm szépen mégegyszer a segítséget mindenkinek! Meglett a V60 phev. 2016/11, elég alap felszereltség, de 4,6 volt. Szuper autó. Imádjuk.
Egy gyors kérdés. Ma hozom el eredetvizsgáról, 10-re megyek átíratni. Adásvételi, forgalmi, törzskönyv, biztosítás, személyi, lakcím, eredetvizsga eredménye megvan. Kell még valami más?
Most látom, hogy van valami vagyonszerzési illeték. Enélkül nem lehet átírni, vagy ott lehet rendezni, vagy előtte kell a navnál?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
-
Bikkrom
senior tag
Sziasztok!
Ahogy írtam fentebb meglett a V60 phev. Köszönöm az átírásnál is a segítségeteket pár napja. Valóban 6+6 ezer volt, illetékmentes.
Viszont elvittem átvizsgálásra. A "kisebb" gond, hogy minden fék cserés. 300 ezer+.
A generátor szíj 180+.
Most ezek kopó alkatrészek, benyelem. Így jártam. De mondhatta volna...Viszont felakasztották valahová az elejét. Annyit mondott az eladó, hogy padkázták, a műanyag csík alul kicsit sérült. Azonban a vízhűtő, intercooler, klíma hűtő összecsúszott. Ahogy ma az átvizsgáláson kiderült. Nem ereszt még de 300 ezer feletti javítás lesz.
Másik, hogy azt mondta az eladó, hogy nem volt törve. A jobb hátsó ajtó meg a jobb hátsó kerék feletti elem gittelt. Ez mennyire csökkentheti egy autó értékét? Minden rendesen működik, nyílik, záródik. Csakhát törve volt...
Ezeket szerintetek lehet érvényesíteni valahogy? Első körben nyilván felhívom az eladót. Hátha... De ha nem hajlik egyezségre akkor van jogi út vagy merre tovább? Tanulópénz, hogy csak átvizsgálás után vegyek? 15 napon belüli még az adásvétel.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Revolut
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen