- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hdanesz #228680 üzenetére
Octi, abban latom en is a legkisebb rizikot. Lassan egy vezerlescsere, aztan kimegy a vilagbol.
K-hoz kevesebb a hozzaerto, az utangyartott alkatresz sem olyan boseges es az Opel felvasarlasaval a gyari tamogatas sem olyan felhotlen. Ha esetleg serul kasznielemet is nehezebb szerezni hozza...
-
-
-
attiss66
senior tag
válasz
hdanesz #228454 üzenetére
Úgy vettem ki a videókból, hogy olajfogyasztással akkor kell számolni, ha nem volt megfelelő időben cserélve a motorolaj, tehát nem volt gondos gazdája. Vagy ez nem így van?/persze azzal számolni kell, hogy nem volt gondos gazdája
/. És, ha tényleg nagy az olajfogyasztás, akkor azzal mit lehet csinálni? Akkor a 9.generációs Honda Accord Sedan jobb választás lenne?
A videókban is láttam, hogy a csomagterekbe belekötöttek. Nekem jelenleg VW Polo Classic van, annak ideális az elrendezése és több literes is/Accord Sedannak 467l/, ha jól tudom 490l-es. Kisebb is megfelel. Nekem a látottak alapján jó az, elfér a Honda Accord Sedan csomagterében is sokminden. -
hdanesz
őstag
válasz
hdanesz #228331 üzenetére
Üdv mindenkinek,
Úgy néz ki sikerült leszűkíteni a kört két autóra.
Az egyik - 2019-es 2.0 TSI (190lóerős) DSG-s kombi Octavia, 179 ezer km-rel, a másik pedig egy 2016-os Superb 1.4 TSI (150 lóerős), hatos manuális váltóval 194 ezer km-rel.
Árban kb. ugyanott jönnek ki, mert bár a Superb kicsit olcsóbb, de arra kell 4 gumi.
A felszereltségnél a Superb annyit tud többet, hogy van holttér figyelő, ill. hátsó ülésfűtés míg az Octavia-ban LED-es a fényszóró. Amúgy kb. forma-forma a két autó.Méretben az Octavia nem sokkal marad le a Superb-től és csak egy újabb autó, valamivel kevesebb futott méterrel, plusz a motor is jobb véleményeket kap. Inkább azt ajánlanám nekik.
Szerintetek?
-
szebe
addikt
válasz
hdanesz #225499 üzenetére
Szívó 1.4 harmatos a B Merivába, ezt élből kizárnám.
Astra fl előtti, ezt is.
1.8 szívó vezcsere okoskerékkel tud fájni, de még mindig talán a legjobb. Ha ez nyer, akkor hekkeltess bele valahogy vízhőfok kijelzést.Ha ez lenne a felhozatal, akkor néznék inkább egy 1.6 16v 3-as Scenicet
-
zgospel
őstag
válasz
hdanesz #225449 üzenetére
90-100-nál szerintem teljesen élhető, és a 110 is rendben van zajügyileg, itt 3250 körül forog a motor. Valós 130-nál viszont 4 ezret pörög, az már elég hangos. Hosszú autópályázás szerintem fárasztó vele. Felsőkategóriás olajjal vagy pl Metabond adalékkal lehet rajta valamit csendesíteni, de azért nagy csodára ne számíts.
Amúgy is eléggé le van spórolva a zajszigetelés, és a hifi is elég fapad, de hát kinek mi a komfortszintjeEgyébként megbízható kocsi, és az okoskerekek sem egyik km-ről a másikra mennek tönkre, van idő felkészülni rá bőven az első jelek hallatán. Enyém mondjuk Astra, de 370 ezer van benne, ebből az első 270 ezret 30 ezres olajcserékkel tette meg, és durván 2 deci olaj fogy belőle jelenleg ezrenként (már amennyire pontosan lehet ezt mérni a pálcáról).
-
zgospel
őstag
válasz
hdanesz #225444 üzenetére
Igen, jellemző. Azért nem megugorhatatlan a javítása, és nem is drága. Így látatlanban nehéz mit mondani, azért gondolom a kereskedő megbaszta az utolsó fillért is a javításnál
de az is lehet, hogy a kiegyenlítőtartályt cserélte szintjelző nélkülire és az a baja. Ez csak vaktában találgatás, de ez egy apróság és könnyen javítható.
Ennél a motornál az okoskerekek állapota érdekesebb, vagy voltak-e már cserélve, az ugyanis majd a vezérléscserével egy nagyobb költség lesz, viszont utána nagyon sokáig nem kell hozzányúlni. Eléggé változó, hogy mikorra döglenek meg, az enyémben pl 290 ezernél lettek cserélve, de olvastam már 150 ezer környéki cserékről is.
Hogy ebben a hirdetésben valós-e a km az passz. -
szebe
addikt
válasz
hdanesz #225362 üzenetére
Beleveheted a szűrésbe az 1.6-os 3-as Megane-t és Scenic-et is.
Pre facelift J tud problémás lenni, nem tudom ennyibe bele tud-e férni faceliftes.
Vízhő valszeg kamu, vegyél/vigyél valami alap OBD olvasót, ott élőadattal látszani fog mizu. Hidegen a magasabb alapjárat nem kirívó, az ingadozás se annyira vész talán.
-
Zsombe
senior tag
-
válasz
hdanesz #224648 üzenetére
első, amit a topiclakók javasolni fognak: [link] 1.6 szívó a 6-os manuálissal
szintén golyóálló cucc: [link]
Chokito (ronda, de finom): [link] bár pályán hangos
megfontolandó, ha a fogyasztás nem annyira számít: [link]
én meg ezt venném, de nem azért, mert a 2.0 szívó annyira szuper megbízható, hanem mert nálam be van csípődve a faceliftes kettes Focus, olyan volt az első céges autóm [link] és feketében, ezzel a felnivel szerintem nagyon adja. kívül-belül kortalan, szépen öregszik. + futóműve legendásan jó.
+ van még néhány Auris, de szigorúan nem az 1,33 motorral -
szabonagyur
félisten
válasz
hdanesz #216987 üzenetére
És ha csak a pénz lenne a kérdés
Azért a 3 ember kényelmesen hátul elférjen sem gyenge kérdés... Mert ugye nagyobbat nem akar mert: 1. túl nagy, 2. túl sokat fogyaszt, 3. ha 7 személyes személy autó akkor a végén nincs csomagtér ha hátul ül valaki, stb.... Szóval ez ilyen lehetetlen küldetés.
-
kisza25
félisten
-
AssAssynn
addikt
válasz
hdanesz #216724 üzenetére
Nyilván én sem engedhetek meg magamnak bármit (sőt), de nem az árral kezdtem, hanem felmértem a piacot. Most hiába kötném magam a 3M-hoz, ha 5M-től indulnának azok, amik nekem kellenek, vagy hiába mondanám, hogy rászánok 5M-t, ha 1.5M-ért is kapok - igaz kompromisszumokkal - hasonlót. Szóval a terepszemle után alakult ki bennem az a kép, ami most van.
"Azt, hogy tudod kalkulálni - vagy mi alapján - hogy milyen értékvesztése lesz egy autónak?"
Nehéz, de azt gondolom az ismert arányszámok alapján meglehet becsülni. Hozzáteszem, ebben a témában sokat kell még tanulnom, és épp a napokban terveztem, hogy csinálok erről egy táblázatot grafikonokkal.
Ezt a képet most kerestem a neten:
Ha a %-os számok nem is teljesen pontosak, de a vonal görbülete az, ami számít. Az, hogy egy adott típusnak mennyi lesz az ára X év múlva, azt főként az évjárat és a km dönti el, de alapvetően a vételárból indulunk ki. Minden autónak más, még egy típuson belül a dízel-benzinautóknak is, és néhol a felszereltség is sokat tesz a latba. Ugyanezt könnyen meglehet nézni hahun is, ha rákeresel egy olyan típusra, amit gyártanak már sok-sok évre, belövöd mondjuk, hogy benzin, aztán vételár szerint növekvő és görgetsz. Az elején évjárat és km függvényében még lassan emelkedik a vételár, ahogy görgetsz lejjebb, de később beindul és nagyokat ugrálnak az árak egyre feljebb lépve az évjáratban. Hogy honnan tudom, hogy az enyém mennyit fog érni, ez alapján tudom körülbelül megsaccolni.
Még egyszerűbben: ha vannak Picassok 2010-es évjáratból, meg 2001-esből, akkor látod, hogy 9 év alatt arányaiban mennyit veszített az értékéből. A 2010-es az 13 éves, és a plafon kb 1.5M. Ezek új ára 4M volt, de reálértéken, ha most lenne új, gondolom lenne vagy 6M is. Magyarul a vételár 2/3-át kb elveszítette az első 10 év alatt, utána lassul, de vannak 2008-as Picassok 800e körül most is. A 1.5M az nagyon a teteje, de a csúcs az mindig kiugró, mert úgy vannak vele, akinek a legjobb példány kell, az fizesse meg a flárat. Ezek a tendenciák, arányszámok igazak más típusok esetében is.
Hozzáteszem, mivel magánszemélyek áraznak, így lehet 1-1 kiugróan nem odaillő példány is a sorban, de ezt nem kell figyelembe venni.
A lényeg tehát a grafikon, az elején zuhan az autó értéke, a végén meg kisimul.
A példádra rátérve: jó és jogos a példa, ilyen van. De ahogy írtad is, ez kiszámíthatatlan. Mondjuk, ha megbízható konstrukciót veszel, akkor kevesebb esélyed van ilyenbe belefutni. Ha olyat veszel, ami beteges és drága az alkatrész, akkor az egy lottó lesz, ezt elismerem. A példádban az azért döntő, hogy ezek olcsó autók voltak, így arányaiban sokat tett a latba a drága szerviz. Mondjuk drágább autónál az a 760 ezres szerviz máshogy arányul. Illetve 5 év alatt hasonló hiba a másiknál is valószínű, hogy elő fog jönni. Mint ahogy tudjuk, hogy például kettős tömegű, vagy akármi X km után cserés lesz, és lehet ebben 50e km eltérés, de ezek a nagy összegek általában tervezhetőek a vásárlásnál. Ha olyan az autótípus, hogy 5 autóból 2-nél egy 700 ezres számla bármikor befigyelhet, akkor az egyrészt egy lutri típus szerintem, amit, ha lehet el kell kerülni, másrészt pedig a vásárlásnál kalkulálni kell vele. És vagy megúszod, vagy sem. Olyan is van, aki tudatlanul megvesz egy betegágyat, de pont kimakkolja, hogy nincs addig baja, amíg nála van. Szóval ez szerintem inkább véletlenfaktor, a már említett hibás konstrukció mellett."Ha pedig alapban 1.5 milliós autót nézegetek, akkor a mai piacot figyelembevéve tuti, hogy nem 3-4-5 éves autókról van szó...amelyek az értékvesztés nagy részét már régen elszenvedték."
Így van, ezért mondtam az elején, hogy ilyen korú autónál kevéssé szenvedsz az értékvesztéstől. De amúgy hozzáteszem, hogy a példádban szereplő 1.9M-es autó is valószínűleg 15 éves, ahogy az árakat látom, szóval ezért is lehet az, hogy a szervizköltség nagyobb volt, mint az értékvesztésből eredő bukás. -
AssAssynn
addikt
válasz
hdanesz #216713 üzenetére
Persze, teljesen igazad van, hogy nem látjuk a jövőt, ebben egyetértek, én most csak egy jelenlegi helyzetből indultam ki. De tartom magam ahhoz, hogy arányaiban később is ugyanez lesz. Az új autó méregdrága, utána gyorsan értéktelenedik, majd ez a futásidő végére lelassul.
Egyébként, hogy mennyi pénzért lehet jó autót venni az egy érdekes kérdés lenne még, mert én az elején, amikor csak felmértem a piacot néztem ilyen 5M körüli kocsikat is, de abból is volt sok, ami csúnya, lelakott, kopottas, megmattult, sokat futott volt. Viszont idősből is lehet megvigyázott, szépet kifogni. Egyszerűen az, hogy milyen állapotban van, az előző gazdától függ, az viszont, hogy mennyiért kel el, inkább a piac határozza meg. Persze logikus, hogy újabb kocsiból könnyebb jót kifogni. Régen az volt, hogy 1.5M-ért már lehet jó autót venni. Na most az elmúlt két év drágulása miatt ez már 2,5-3M lett.
"Először 5 millióig keresgéltem, aztán rájöttem, hogy bőven elközlekedek egy olcsóbb autóval is...és a különbségből autózok jó ideig vagy javíttatok pár dolgot ami felmerül rajta."
Na, ugyanebből indulok ki én is, csak az összegek voltak mások.Persze világos, hogy ez pénzkérdés is, mert valószínű havi 1-2M fizuval nem gondolkodnék ezen, hanem megvenném az elsőt ami tetszik és repülnék is tovább nyaralni.
-
AssAssynn
addikt
válasz
hdanesz #216626 üzenetére
Simán elhiszem, hogy magától ezt nem tudta kideríteni. Ezer embert ismerek, akinek minden ilyen utánaolvasás, ügyintézés egy leküzdhetetlen súlyt jelent, és ha nem muszáj bele sem kezd. Általában, aki pl. egész életében kétkezi munkát végzett, és nem olvas gyakran, az kapásból kikerül minden ilyen feladatot.
A gond inkább az, hogy tavaly év vége óta bújom a netet, és még nem igen találkoztam olyan autóval (az én ársávomban és kereséseim között), amik kihagyhatatlan ajánlatok lettek volna, és ami még jobb ajánlat is volt, arról is vagy kiderült, hogy mégsem az, vagy elvitték azonnal, de ilyen talán 1-2 volt. Ezek alapján nem tudom mire várok még, miért esne be az elkövetkező néhány hétben egy olyan ajánlat, ami egy bő fél év alatt sem esett be.Most kb. az van bennem, hogy csak veszek valamit, hogy letudjam ezt az autómizériát, de mindenki azt mondja, hogy így nem szabad autót venni.
Szeptemberből meg százszor kevesebb időm lesz erre, meg jön majd a rossz időjárás is.
-
AssAssynn
addikt
válasz
hdanesz #216609 üzenetére
Mondtam neki, hogy ezt neki eladás előtt mindenképpen el kellene intéznie, függetlenül attól, hogy kinek adja el, szóval így is úgy is neki kell ebben eljárnia. És hiába csinálnám meg én is szívesen ezeket, de sajnos egyszerűen nem tudom. Ezt megértette, és megbeszéltük, hogy akkor megy intézkedni ezek alapján.
Foglalót nem adtam volna így, hogy bizonytalan a történet. -
AssAssynn
addikt
válasz
hdanesz #216569 üzenetére
Igen, ez kb. ugyanaz, csak majdnem dupla annyiért és tényleg dupla annyi kilométerrel.
Amibe viszont a km is olyan, mint amit én nézek, az inkább 3M.
Azt se tudom még, hogy a taxi alól hogy kell kivenni. Elvben egyszerűen csak "simán" műszakiztatom és ezzel megszüntetem.
-
AssAssynn
addikt
válasz
hdanesz #216564 üzenetére
Igen, sima autónál eredetvizsga, okmány, de itt van több is, az a baj még én sem látom át, és így mindjárt meg is értem, ha valaki ódzkodik tőle. Még az a gondolatom, hogy holnap bemegyek okmányba, megmutatom az autóhirdetést rendszámostól és megkérem őket, nézzék meg, hogy van-e akadálya az átírásnak, vagy hogy jelen helyzetben mi a procedúra. Hallottam már olyanról is, hogy ha pl. egy önkormányzatnak van követelése a járművel szemben elmaradt súlyadó befizetése miatt, akkor addig nem lehet intézni a papírokat, amíg azt nem rendezed, és nem állít ki az önkori egy papírt, hogy elengedte a tartozást. Ez persze hetekig is eltart. Úgyhogy hasonló nehezítésre készülök én inkább.
Amúgy érdekesség, hogy nem az itt idézett 1.8 motor van benne, hanem egy picit eltér a kódszáma, jszp-n látható, meg kevesebb lóerő valamivel, ez is fura.
-
AssAssynn
addikt
válasz
hdanesz #216553 üzenetére
Nálunk mindig úgy volt a családban/környékünkön, hogy aki megveszi, az viszi eredetiségvizsgára. Nekem volt, hogy úgy adtam el autót, hogy nem is volt nálam a törzskönyv, aztán megbeszéltük, hogy majd postán utánuk küldöm levélként.
Kifizették, lepapíroztuk, és ennyi.
Különben attól az egytől félek inkább csak, hogy még sosem intéztem saját magamtól egyetlen átírást sem teljesen (mindig a kereskedő, vagy rokon, vagy valaki), így abszolút nincs tapasztalatom ebben, nem hogy még most, amikor mindent össze kellene fognom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hdanesz #216527 üzenetére
Elég hülye rendszert sikerült bevezetni itthon, hogy egy hibára másik 5 dolgot is beír a rendszer
ezért mondom, hogy JSZP-ről ne vegyünk autót, át kell nézetni.
Tippelek:
-sárvédő dobbetét kerékbe beleérhetett
-szelepfedél alól olaj szivárog
Hivatalból kivont jármű van nekünk is a háznál, tudatlan ifjonc koromban rossz kategóriára kötöttem biztosítást véletlenül, javítás miatt állt úgyis, so whatezek szinte mindig ezerszer árnyaltabb kérdések, de persze azon is múlik, mennyire jártasak az érintett felek az ilyen jellegű ügyintézésben.
-
tboldi
nagyúr
válasz
hdanesz #216319 üzenetére
Sárga vagy zűd jobb volna?
Nekem piros van a MiTón, szerintem monoblock nyeregként jól mutat...na, ha nem marta volna meg a lecsorgó fékfolyadék. Majd amikor a fék upgrade kerül terítékre, átpingálom.
-
Pfiucska
aktív tag
-
TrollBalint
addikt
válasz
hdanesz #215834 üzenetére
A mi Opelünk nem eszi (mióta volt szerelőnél, előtte azért tudott enni 1 litert 2-3000 km-ként
)
Úgy néz ki szerzünk a Skodának parkolót (nem fedett sajna, de őrzött), viszont eléggé emelkedőn kell felmenni (kifelé jövet meg nyilván lejönni). Ha szeretném, hogy a kuplung sokáig tartson, akkor manual módban kell fel is mennem, meg le is jönnöm, jól gondolom?
-
TrollBalint
addikt
válasz
hdanesz #215829 üzenetére
Úgy tudom a VW konszern ad előszeretettel ilyen olajfogyasztás gyárilag. "Hivatalosnak vélt" magyarázat szerint így kontrolláltabb, hogy hol folyik el az olaj és nem ott ahol esetleg kárt okoz jobban. Gyakorlatban meg ha ennél kisebb az olajfogyasztás, akkor nem fognak vele foglalkozni, csak utántölteni tudod, vagy elvinni egy maszekhoz, aki ért is hozzá.
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz
hdanesz #215780 üzenetére
En azt gondolnam, hogy beallt a piac. Vezetek kis statisztikat hany auto van a hasznaltauton es 20 000-rel tobb auto van mint tavaly szeptemberben.
Eddig ezek az emberek (sufni kereskedok
) viszonylag gyorsan el tudtak sozni, de most meg csak allnak es senki sem veszi amiket hoznak.
De persze ez csak az en gondolatom. -
Thom!
veterán
válasz
hdanesz #215434 üzenetére
Szitu ugyanaz.
Sok autót neztem meg mindegyiket szakemberrel.
4M alatt nehéz jót kifogni sajnos. Covid elott ez kb 2.5-3m kategória volt talán amik 4misi körül mennek szomorú valóság.
Új autók kicsit olcsóbbak lettek 8-15%al de használt tartja hellyel közzel az árát szerintem nagy esésben senki ne gondolkodjon.Vettem 1.6benzines nem fapados 2017es megane 4 gondos gazditól...
-
TrollBalint
addikt
válasz
hdanesz #215027 üzenetére
Nem mintha számítana, de megvan miért nem láttam a számokat, mert én telefonon néztem a képeket és ott hiába közelítettem rá, nem mutatta. Azt hittem ott is a HD képek lesznek, mint gépen.
Qru: Alapvetően az utazást szeretem, de a feleségem szerint nem való nekem pici / gyenge autó, mert nem tudok közlekedni a nyomoréksávban...
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
hdanesz #214780 üzenetére
Laguna III facelift 2.0DCI fullosan, hibamentesen lőhető bőven 4M alatt. Össze se lehet hasonlítani ezekkel a játékautókkal. Évente 30k km-t vezetve szerintem elvárható, hogy kényelmes, erős, jó anyagokkal építkező autóban üljünk. De már egy Megane III is sokkal komolyabb verda a Venga-nál vagy 500L-nél, főleg ha magas felszereltséggel rendelkezik.
A Golf 6 sem rossz választás, de számomra nem érne 3M-t sem. Kemény ülések és kopogós műanyagok több érzékeny helyen. Nagyon jól össze van rakva és tökéletes az elrendezése mindennek, de engem nem győzött meg, hogy kétszer annyit érjen, mint pl. az ugyanilyen technikával rendelkező Golf 5... 2.0CRTDI@140Le-vel venném, ha ezt választanám. -
rbalint88
addikt
válasz
hdanesz #214780 üzenetére
Amig nem torod, addig kb 1:1 golf. Egyebkent a Golf6 is nagyon jo, minosegi belteru auto. Golf7 kicsit romlott, de meg mindig boven a kategoria atlaga felett van. Es meglepodve tapasztaltam, hogy egy Arteon se hiperterugras a Golftol, a muszerfal tetejen van mubor, meg szebben vilagito led csik van az ajtoban
meg nyilvan tobb a hely, de valahogy nagyobb tuzijatekot vartam, aztan atgondolva csak a Golf tul jo
-
rbalint88
addikt
válasz
hdanesz #214767 üzenetére
C opcio nincs?
Bocsanat, ha barkinek a lelkebe gazolok, nekem a Venga es az 500L uzenete is a no go kategoria.
Venga: unalmas szurke kisember vagyok, aki lemondott minden jorol az eletben a celszeruseg javara.
500L: netto csajauto, raadasul muszakilag is gagyi, egy felhizalalt grande punto, ezert az aranyai is rosszak.500x meg csak-csak, az pont annyival kevesbe csajos es nem egy gombkerekekre rakott olvado telefonfulke, hogy legalabb a vidamsaga miatt ra tudok bolintai es el tudok nezni neki objektiv hianyossagokat is.
Audi A3 dizel vagy 1.4tsi, a legfiatalabb, ami kijon a keretbol?
-
tboldi
nagyúr
válasz
hdanesz #214775 üzenetére
Mondanék amúgy (félve?
) egy szériavégi Lancia Deltát is szintén 1.6 Multijettel vagy 1.4 T-jettel, de most épp nincs olyan példány eladó, amiért azonnal indulnék. Prémiumra hajazó belső, kiváló helykínálat. Egyedül a kis állítómotorokkal van baj digitális klíma esetén, manuális, rezsógombos kivitelnél semmi.
Nem konkrét ajánlás, csak szemléltetésképp: [link]
Ezért mondjuk indulnék, ha nem automata lenne. -
tboldi
nagyúr
válasz
hdanesz #214767 üzenetére
Én a Fiatot venném*, stílusosabb, izgalmasabb forma, de inkább 1.6 Multijettel. Miután beépítésre kerül egy alig párezerért kapható, gyári tömítést kiváltó aludarab az olajpumpához, kimegy a világból. Megbízható Bosch CP1 rendszer van benne, és swirl flap eleve nincs, ami a kétliteresekből szintén kiiktatásra szokott kerülni.
A váltók is stabilak, legalábbis a manuálisok, 5 sebes C510 vagy 6-os C635, mindegy.*Meg hát olasz autót használóként mi mást is mondhatnék?
-
válasz
hdanesz #214767 üzenetére
nagyon simán a venga. az 1.6 crdi egy baromi jól sikerült motorja a kiának. én évekig használtam egy proceedben ingázásra, először 2x120 km-re pályán, aztán munkahelyváltás után 2x1.5 km-re télen-nyáron. nem volt sosem komoly baja, olajat egyszer sem töltöttem utána. szóval nagyon ajánlom. más kérdés, hogy mi a fenéért ilyen kis szappantartókat nézel ha évi 30k km-t ülsz a kocsiban?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest