- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz
dong86 #225883 üzenetére
jah nekem se
két dolgot csinálnak ezek az átvizsgálók.
festékvastagság mérővel körbemérik,+ rádugják a diag-ot. jobb esetben mindkét eszköz profi, rosszabb esetben vmi kínai..bro most upgradel(ne) ki lett hívva az említett arc. magánszemélyhez. fél órát késett (se elnézés se semmi). addig ketten megnéztük amit lehet.
év vettem a fáradtságot és összekoszoltam magam alámásztam és láttam hogy a kipu kifuj, vmi ragaccsal/pasztaval volt fixálva a dolog, a tulaj mondta ez csak ideiglenes, nos mivel az átvizsgálós nem nézett alá ezt nem is említette... jobb hátsó keréknél 5 kerékcsavarból csak 4 volt meg, ez is kimaradt az átvizsgálásból...szóval felejtősek, természetesen számlát nem tudnak adni, nincs most náluk..
felejtősek ezek a szagemberek... -
fogkefe21
csendes tag
válasz
dong86 #222610 üzenetére
Nem lehet hogy csak az az 1 volt rossz? Pont Rapidokat is nézek, mint következő autó az 1.5 tdci Focus mellett, csak félek a dízeltől, talán a Rapid jobb lenne. De ha szar a klíma akkor kb eldölt, mert most is a Suzival pénteken mentem klímáshoz, hogy tölteni kéne rá mert gyenge, kiderult maxon van ennyit tud. Ha 3-4-es fokozaton küldöm a levegőt akkor tud hűteni, de akkor a gondolataimat sem hallom.
-
bigrob
őstag
válasz
dong86 #222610 üzenetére
+ a többieknek is köszönöm!
Ezt a klímás dolgot jó tudni, még van egy 1.2 tsi amit majd hétköznap tudok megnézni, viszont ez csak a 90 lovas verzió. [link]
Jobban járnék ezzel a gyengébb, de 4 hengeres motorral?Többieknek: úgy emlékszem hogy a jobb bajusz kapcsolón nem volt ilyen opció és láttam már pár példányt aminél ez ki is van hagyva. Tempomat helyett ami van az a speed limiter a fehér példányban.
-
T J
tag
válasz
dong86 #219330 üzenetére
...már nem tudtam szerkeszteni.
Az ülés kézi állítású, fűthető(elvileg), nekem kényelmes volt 5 percig, amíg benne ültem.
Próbáltam valami R-line ülését is, az kényelmetlenebb volt nekem, mint a sima: nyomta a derekam.Váltó. Hát a mostani 5.seb. 1.7 dti is olyan, hogy 50km/h a 3-asnak majdnem sok (2000/p), 4-esnek kevés (1500/p). De inkább 3-asban megyek 50-el.
"1500-től húz de nagyon hamar leforogja magát kb 3000-3500-nál váltani kell"
Ez nekem megfelel, 1700 - 2200 között szeretem tartani a mostanit is, 2500-nál nem igen huzatom tovább, még előtte felváltok. A hosszú 5-ös is jó lehet, mert az Opelben kifejezetten zavar, hogy 130-nál már 3000 felett pörög a motor. -
T J
tag
válasz
dong86 #219330 üzenetére
Köszi a válaszokat.
5 seb. kézi váltós, adblue-t nem tudom, 2019.nov üzembe helyezésű.
Motorkód: DGT# eWro & grizlisandor
Értem én hogy jobb a 2.0 tdi, de ~1 millával drágábbak, sokkal több bennük a km, és a sor elején mind külföldről behozott. DSG-től is kicsit óckodok.
-
válasz
dong86 #217748 üzenetére
Peugeot-ról ha kérdeztek én eddig azt mondtam csak dízellel, de akkor 1.5-re már ez sem igaz... Mondjuk friss árlistára ránéztem se 3008-hoz, se 508-hoz nem adnak már 2.0 hdi-t... Szóval a válasz már egyszerűen a nem kéne lesz ezentúl... Pedig szép kasztnik szép belsővel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dong86 #213884 üzenetére
A Suzuki Swift 1.2 Dualjet motorral elég jól közelít mindehhez. Árban mondjuk lehet, hogy nem, fogalmam sincs.
szerk.: Na, árban is stimmel.
szerk. 2: Fogyiátlagban egy picit feljebb van a Spritmonitor alapján, de nem lehetetlen elérni vele a kitűzött célt.
-
TrollBalint
addikt
válasz
dong86 #213466 üzenetére
Igen, ezért is néztük meg, de sajnos eléggé el van hanyagolva. A csomagtartó nem nyílt, az első ajtókban (mindkét oldalon) belül belefolyt valami, vagy többféle valami a textilbe. Itt-ott (valószínűleg kavicsfelverődés miatt) lejött a festék, amit utólag megpróbáltak valamivel átfesteni, elég csúnya lett.
Hátul a siléc alagút lenyílója ki van szakadva, úgy lett visszaragasztva, de nem igazán sikerült.
Az aksira mondták, hogy egyszer már lemerült, szerintem az is cserés lesz a közeljövőben.2.0-s TSI nem rémlik, hogy sokba futottam volna bele, de igazából eddig a manuálisokra szűrtem rá, de akkor azt felveszem a listára
Gondolom mindegy, hogy Octavia vagy Superb, a 2.0 TSI az olajos lesz akkor is?
-
TrollBalint
addikt
válasz
dong86 #213461 üzenetére
Oh, én nagyobbre emlékeztem
Száraznál mire kell figyelni, vagy inkább ne is foglalkozzak vele, mert nagyon problémás? Az rémlik, hogy kb. 150.000 km-ként szereti magát meghalni.
Ha kvázi "kénytelen" vagyok ilyet választani, ha ragaszkodom a Skodához és nem találni szép állapotú manuálist.tboldi: részemről teljes mértékben meg van entschuldigenelve
-
dong86
csendes tag
válasz
dong86 #212000 üzenetére
Ja és egyszer volt nálam egy hétig egy Astra J 1.6 szívó automata na azt is kerulnem. Konkrétan veszélyesen lassú lett a kocsi a váltó miatt a 0-100 gyari is valami 13.5 másodperc a kocsinak. A cvt váltókat nem írtam mert én személy szerint akkor is utálom azokat amikor csak taxikent utazók ilyen váltóval szerelt kocsival.
-
tibbike01
őstag
válasz
dong86 #211747 üzenetére
Lehet, hogy a 3-as Oktávia kiforrottabb, hibamentesebb és "stabilabb", de olyan gyorsan öregszenek ezek az autók és hát ugye 2013-ban (szóval 10éve) jött ki a 3-as Oktáv, én pedig 10 évre keresek autót vegyes felhasználásra. Már most öregnek mondható a 3-as Oktáv, még a faceliftes is.
Tetszene a Mondeo, Passat, Insignia vonal is, de a Budapesti dugókba, parkolóházakba, utcán való parkolásokhoz..stb sajnálnám használni. Második autónak élném.
Valami egyszerű, de nagyszerű autót keresek, ami nem ilyed meg pályán sem, városban is lehet püfölni, viszonylag tágas és egyszerű szerelni, van hozza alkatrész dögivel, könnyű fenntartani, nem zabál sokat (2 év múlva simán 1ezer ft körül lesz egy liter benzin). Ezen feltételek mellett nem találtam jobban az új 4-es Oktávtól 1.5TSI-vel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dong86 #211747 üzenetére
Ha Octavia (de Focus esetén is) nekem jobbnak tűnik egy facelift és, széria végi darab, kiforrott technikával, mint egy full új konstrukció ismeretlen hibalehetőségekkel. Skoda esetén mondjuk preFL kéne inkább, osztott lámpa nem begyere
B8 viszont szintén MQB platform, nem horror fenntartás, de belseje stb más kategória, adott pénzért sokat ad, értve ezt az egyszeri és a későbbi kiadásokra is.
-
tibbike01
őstag
válasz
dong86 #211701 üzenetére
Nagyon köszi!! Hasznos infók ezek!
A 3 hengeres 1.5ecoboostól jobban félek, mint az 1.5TSI-től hosszútávon és nekem alapvetően bejön az új Oktáv kivül belül. Tetszik, hogy modern, időtálló.Molnarpéter: Arteon lenne a legjobb, de azt meg blődség lenne 1.5TSI-vel manuál váltóval venni
-
TrollBalint
addikt
válasz
dong86 #211691 üzenetére
akkor tutira hanyagolom, az a biztos
diegho:szerintem a dízelesek ára most picti visszaesett, én úgy vettem észre. A VW amúgy tényleg szép, de valamiért tartok a dízeltől. VW-eket amúgy mennyire drága karbantartani? Mert esetleg valami benzines, viszonylag keveset futott VW-t lehet bevennék a keresésbe
-
TrollBalint
addikt
válasz
dong86 #211680 üzenetére
ez lenne az: Skoda Octavia
Jól sejtem, hogy ebből a szempontból mindegy, hogy Octavia vagy Superb? Ugyanazok a motortípusok vannak benne? -
válasz
dong86 #211680 üzenetére
egyébként érdekes kérdéskör: Lachiptől hallottam, hogy jó váltóprogrammal ~350newtonméterig lehet optimalizálni a száraz DQ-200-as DSG-ket is. Ez azért érdekes, mert családban 2 autó is van ilyen váltóval (1.5 tsi és 1.0 tsi), s igazából az 1.5tsi tud többet is, mint 250newtonméter
ha lejárnak a gyári garik, szvsz "Kinyafogom" a tulajoktól (anyuapu) hogy ennyivel hagy járulhassak má hozzá
-
TrollBalint
addikt
válasz
dong86 #210947 üzenetére
Átolvastam újra, többször amit írtál, de az jön le, hogy a száraz váltókat jobbnak tartod, mint az olajost. (Meghibásodás, illetve javítás szempontjából) Viszont nekem úgy rémlik, hogy itt a topikban a száraztól intettek óva (persze most nem találom...)
Mert kinéztünk még egy Octavia-t, de az automata váltós, 1.8-as, de most picit elbizonytalanodtam. Viszont van rá 1 év garancia (bár talán az minden, kereskedésből vásárolra kell lennie)
Amit korábban kinéztünk Octavia-t azt végül is dobtuk, mert a karosszéria javítva volt, a tető is, bringával a tetején próbáltak meg beállni a garázsba. Ennyit mondott a kereskedő, aztán több helyről azt hallottam, hogy jobb az ilyet hagyni, mert ha nem jól csinálták meg a tetőt, akkor beázik. Az meg nem hiányzik -
TrollBalint
addikt
válasz
dong86 #210947 üzenetére
Manuális, első keresek lenne. Akkor megéri a 100-ast tankolni bele? Mondjuk a mostaniba is azt tankolok, úgy hogy ezen nem fog múlni. Ha az autó meghálálja, akkor megérdemli.
Qru:az olaj evés pontosabban mit jelent? Jellemzően az összes eddig autónkban (2 volt
.) az egy év előbb eljött, mint a 10.000 km. A mostani Insignia-ban kellett utántölteni olajat néhány ezer km-ként (talán 2-3000), de mióta ki lett cserélve a dugattyú, azóta jónak tűnik. (igaz kb. 6000 km-t mentünk azóta).
Az autó a Carnext-től lenne, ahogy visszakerestem itt a topikban volt pozítiv és negatív tapasztalat is. Ettől függetlenül (hogy lízinges, meg elvileg ők átnézették) ugye érdemes lenne nekem is megnézetni egy hozzáértővel?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dong86 #210312 üzenetére
kollegamnak is szijas van mar, az is jol eszi mar az olajat, hiaba csereltek ki rajta a turbot a majus-junius korul
neki is ezt mondtak vagy turbos, vagy a gyurugatas/zsugorodott a dugattyu, de ahhoz szet kell szedni es kicserelni
turbot kicsereltek, mert az olcsobb, olajfogyi maradt
most lenne a motor ki, szetborit, dugok meg minden tomites csere, ossze, be.... de az erre kapott 1 miskas arajanlat emesztes alatt van
direkt befecsis autoknal retkes lesz az injektor, akkor lean keverekkel jar motor es azt nem kultivalja az ilyen ontott alu dugo
azert tornek el ezek sorban, mint a Hyundai/Kia 1.6-knal is
ez a gyurugattores tipikus kopogasos egesi hibat jelez, ami legtobbszor egy befecskendezesi hibabol indul ki
a zsugorodas meg attol van, hogy nagyon meleg az eges maga
az megint a lean keverekre utal, mert oxigendus allapotban mindig magasabb az eges homerseklete
olyan szitu, mint amikor megfujod a parazsat a tabortuznel
ezert szoktas elbutitani kicsit extra uzemanyagot adva neki, hogy csokkenjen a szabad oxigen mennyiseg, mert akkor hidegebb a kipuffgaz
azaz a benzinnel vedik meg a motort
de attol meg no a fogyi
tipikus melyik ujjamba harapjak szitu
a cel ezeknel a leheto legszegenyebb keverekkel jaratni, amivel meg pont nem lesz baja a motornak
ahogy a injektorok elkoszolodnak, ugy van egyre inkabb elobb-utobb megfexik oldalon
a dugon a korom lerokodast okozhatja az is, hogy feljohet a gyuruknel az olaj, mert nem tudja lehuzni, mint a Toyotak-nal is, felizzik a melegben es az is kontrollatlan egest tud okozni, hogy a szikra elottt mar begyujta a kevereket, ami kopogasos egest okoz
a nyomas alatt levo levego mindig melegebb, mint egy szivomotrosnal, amivel no a kopogasi hajlam is
meg ahogy ahogy elkezd tobb olajat enni azt visszahordva a PCV-n at szinten koromleraklodast okoz szivosorban meg a szelepeken is
regen ezt a szivocso befecsiseknel minden ciklusban lemosta a benzin ezt es nem tudott lerakodni
vagy volt ott is, de akkor mar sokkal gatyabb allapotban volt a motor egyebkent is -
macilaci78
nagyúr
válasz
dong86 #209295 üzenetére
196/150, szóval nem triviális.
Qru: egyszer egy Smart ForTwo-ba is beültem a volán mögé. Nem volt kicsi, csak vállban szűk.
De amíg be nem csuktam az ajtót, addig engem is meglepett a helykínálat. És az egy cipősdoboz.
Az eUP a hatótáv miatt nyilván kiesik, a sima benzinesben meg annyi játékosság sincs, mint egy kis Polskiban. Pedig az ilyen kis gyöszök is felmerültek anno tetőbox-szal. Az UP tető például 90 kg-ig terhelhető. Azért az nem kevés. -
macilaci78
nagyúr
válasz
dong86 #209287 üzenetére
Ha ezt autópályatempónál tudja, akkor nekem okés.
Szüleim 250 km-re laknak, télen világítással, fűtéssel, dugóval nyugodtabb lennék egy 400 km hatótávú elektromossal, de ilyenre nem szánok annyi pénzt, amennyit kérnek érte.
Viszont egy i3 REx, vagy ehhez hasonló tudású járgány szimpatikus. Nagy akkuval kb 200 km hatótáv pályán, a maradékot meg benzinből kipótolom.Qru: pályán megyek, M5-ösön, ott azért elég sűrűn vannak kutak. Amúgy meg robogóhoz vagyok szokva. Az üzemanyagszintjelzőm kb 20 éve szar, egy szál bükkfatiplit forrasztópákával rovátkáltam, ez a nívópálca. De rászoktam már, ha fordul a számláló 100-as helyiértéke, útbaejtem a megszokott kutak valamelyikét. Ez menne az i3-mal is.
A hátsó ajtó nyitásiránya is szimpatikus, gondolom, ha a sofőrülés megközelítéséhez ki kellene nyitnom, akkor már bent ülve is elérném becsukni. -
DJGABI
addikt
válasz
dong86 #207716 üzenetére
"valami komolyabban focus/Astra/golf méretű kocsit nézz"
Na ez az hogy ennyiért ilyenek nincsenek, Focus jött csak szembe. Fusion is tetszik, asszonypajtás olyanon tanult vezetni. Amúgy szerintem bőven elég lenne valami kisautó is. Pont ezt mondtam asszonynak is, hát nem tudom... Munkába járni most valami relatív újabb autót venni... Tök felesleges, régi dízel Saxo/Arosa lett volna a legjobb vétel, ha nem porladtak volna el.Fiat Linea esetleg? Bravora épül, ha jól olvastam. Bár 1.3-as multijeteket látok, az kevés lehet ekkora kasztnihoz. Bravo tetszik amúgy, de nem vagyok továbbra sem meggyőzve, tegnap direkt figyeltem, baromi keveset látni az utakon...
D Corsa 1.3-asa Fiat motor ugye?
Peugeot 207/307 vállalható? Utcánkban van egy 307, nem tűnt volna fel hogy sokat állna, másik autójuk Xsara Picasso.
Pont évi 10-15 ezer km szokott menni a Clioba. 20-100km max, meg városban futkozás (bár utóbbira most van egy Twingo). Kell egyáltalán a dízel? Kis fogyasztású benzines létezik? Bár az meg gondolom kis köbcentis lesz turbóval, ami megint betegágy...
-
imyourfriend
őstag
válasz
dong86 #207735 üzenetére
Az a baj mind sz*r, a forint is egy sz*r így aki nem tesz félre havi fél milliót az nem tud értelmes autót venni.. 5 millióért nem vagyok hajlandó, így maradnak ezek a szekerek ez van.. az a 3-as tetszik amúgy, lesz egy hét szabim elmegyek megnézek egyet-kettőt.
Jetta nem rossz autó, jó darabon vezettem egy 5-öst belőle és csak jó véleményem van róla. 6-oshoz azért még kell félretegyek szerintem, jó ötlet.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dong86 #207716 üzenetére
"Én nem ragaszkodnek a dizelhez egy két komolyabb javítás simán elviszi a fogyibol adódó különbséget ."
Ez sem teljesen igaz. Ha csak 1L az előnye a dízelnek, és viszonylag sűrűn (200k km-enként) kéri az új kéttömegűt, turbót, dpf-et, magasnyomásút stb., akkor a 480-as üzemanyagárral számolva valóban nem fest túl jól a dolog. De ha inkább 1.5-3L előnnyel számolunk - ami reálisabb - és esetleg ársapka eltörléssel, akkor örömmel futhatunk cserélgetni - akár preventív jelleggel is - 100-150k km-enként (tök feleslegesen) ezeket az alkatrészeket, mert még akkor is nettó olcsóbb a gázolajos fenntartása. 1L üzemanyag különbözet 200k km-re, 480Ft-tal számolva 960k JMF.
És akkor még nem jött szóba a nyomatéknak köszönhető kényelmesebb utazás. Persze nagy nyomatéka lehet egy benzinesnek is, de akkor vagy a fogyasztása lesz sokkal több (nagy köbcenti), vagy szintén tele lesz cseszve drága kopóalkatrészekkel (turbó stb.).Ja, és akkor még nem jött szóba a benzines modellek felára. Már ott kijön egy preventív jellegű, full nagy szerviz + egy horvát nyaralás 4 főre.
-
imyourfriend
őstag
-
batai15
félisten
válasz
dong86 #207634 üzenetére
“amit vissza fizetsz ugyan annyi lesz “ Továbbra sem értem ezt.
multkor voltam a bankba 5 millióra 8 millió a kamat 20 évre.
(havi 53k törlesztő mellett ) lehetne rövidebb idő is , de speciel havi 100k + szerintem havi szinten a jelenlegi kereset mellett azért nem kevés. 10 évre meg durván 3 millió a kamat.
szerintem két három éve 5-6% volt a kamat ugyan ez az összeg kb 2 millióval lenne kevesebb ugyan azon feltételek mellett.
Szóval jelenleg úgy látom hogy nem igazán éri meg a hitel.
inkább pár évig meg húzom a szijjat mintsem 8 milliót fizessek ki pluszba. -
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz
dong86 #207575 üzenetére
Akkor majdnem ott vagyok, hogy hajthatom tovább a 2006-os 1.5dci megane-t, ezek az autók nem adnak annyival többet, hogy 3M forintot kiadjak értük.. 5 év múlva megint cserélem, elengedve az O3-at, a Rapidot is el kell? [link] [link] Megane egész jól bírja, minimális rozsda van az alján, még nem vén de nem is mai darab.
Ezen két linkelt autóval egy a baj az ország másik oldalán vannak, itt Vas megyében nem túl bíztató a kínálat.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dong86 #207171 üzenetére
Rohadt nagy hely van az i40-ben hátul, a Superb után szorosan ott van a 2. helyen (Mondeo is érezhetően rövidebb lábteres). Az 1.6GDI becsapós, mert nem megy borzasztóan rosszul, de extrém rövid a váltó áttételezése, tehát úgy forog pályán, mint egy öreg, kicsi, szívó japán verda.
-
poolbig
aktív tag
válasz
dong86 #207171 üzenetére
Nos igen, az Accord eléggé vágyott autó, de automatával nem szeretném venni és a kínálat alja is inkább 3-3,2 millió (jellemzően automaták), amiket meg szívesen megvennék, azok már a 4 millát nyaldossák. Így is lejjebb vittem a korhatárt 2009-re. Sajnos a keret max 3,5, mert kell gondolnom a későbbi kiadásokra is.
-
poolbig
aktív tag
válasz
dong86 #207151 üzenetére
Nos amióta papásra vettem a közlekedési morálomat (kicsit több gyorshajtásos büntit szereztem be, mint ami tervben volt - 3 év elévülési idő
), azóta a benzines Mondeómat bevittem bőven 8 liter alá. Mivel piaci áron már soha nem lesz olcsóbb 600 Ft-nál a benzin, ezért eléggé szempont lenne a gazdaságosság. Vagyis LPG-s autó is szóba jöhet nálam.
Az i40-ek (is) tetszenek. Elfér egy 192cm-s ember mögött egy 180cm-es utas?
Szóval akkor a lista, betűsorrendben:
i40
Accord
Avensis
Lancer -
poolbig
aktív tag
válasz
dong86 #207126 üzenetére
Hali!
Hasonló gondban vagyok én is 2,5-3,5 millió közötti 2011 utáni benzines családi kombit szeretnék. Az általad felsoroltak közül az Auris és a Focus hátul sajnos szűkös lábtérben, mögöttem már nem nagyon kényelmes egy nagyobb gyereknek ülni (a kisebbik lányom majdnem 172 cm, én magam 192 cm vagyok). A Mitsubishi Lancer-t kipróbálva ("magam mögé" beülve) viszont egész kényelmes. A Lancer ajánlható és ha igen, melyik motorral? -
válasz
dong86 #207052 üzenetére
A linkelt Megane nagyon mezítlábas. Inkább kihagyná.
#207053 Paxker315: Nem is rossz, feldobtam neki a labdát. Diesel felesleges, mert ahová költözik, kb. négy km-re van a melóhely. Havi pár hazaúton meg nem hoz annyit mint amennyit visz.
Feltöltött benzines talán, de csak ha nincs szívó. Marad B tervnek.
-
footy
addikt
válasz
dong86 #206975 üzenetére
Az a baj ezekkel a csoportokkal, hogy a legtobben csak onjelolt szaGertok vannak.
Mielott megvettem a Focust (1.0EB 125LE) ment a vaker a magyar csoportban hogy igy szar meg ugy szar az ecoboost. Aztan mikor rakerdeztek hogy mi hogy akkor kiderult hogy a problemas daraboknal nem gyari olaj ment bele meg nem voltak meg a visszahivasok ra stb.
Mielott megvettem a Picassot (1.2PT 130LE) raneztem a picasso forumra ugyanaz a lemez mint mint a Focusnal. (Jaj, csak turbot ne, ha mar turbo akkor dizel, a reszecskeszurot ugyis ki lehet utni, szervizbe vinni meg felesleges mert nem ertenek hozza es csak lehuznak)
Ugyhogy szepen kileptem a csoportokbol es bezartam a facebookot.ui:
En sem ajanlom a korai evjaratokat egyik modellbol sem, de a nemet forumok alapjan az 1.0EB FL/2015tol veheto a Puretech pedig 2017 nyaratol. (Termeszetesen az eloelet figyelembe vetelevel) -
-
válasz
dong86 #206537 üzenetére
A Xsara picasso és a stilo kivételével egyetértek. Előbbi volt haveroméknak, nem volt olyan elektronika ami ne romlott volna el benne. Utóbbit meg anno néztem magamnak és még az elvakult Stilo tulajok is bevallottan sok elektronikai problémáról számoltak be, aminek nagy része állítólag fals / kontakt hiba, de engem felb@szna ha ilyenekkel kéne foglalkoznom rendszeresen.
-
válasz
dong86 #206436 üzenetére
Köszi szépen, így egy kicsit árnyalódik a kép. Azért néztem AT-vel, mert, nem szeretnék manuális váltót semmiképp sem. De ezek szerint nem jól sikerült darabok ezek, és, ADAC tesztekben sem estek hanyatt a hatos automatájuktól.
EUR5-nél engem is az "Újraeladhatóság" bizonytalanít el, mert, 4-5 év múlva is jó lenne, ha nem lenne óriási bukó továbblépni. A DS4-est néztem még, de, nekem túl magas építésű - nem tetszett annyira. A Zeperfs-es lap alapján tényleg nem egy erőgép az 1.6Hdi, de, az én stílusomhoz pont "illik". 308-ból ill C4-ből is a 2. geneseket nézegetem, mert, szigetelésben jobbnak tűnnek.
Nem kapkodós, sajnálom, hogy szedan csak középkategóriától van ezeknél. Benzines motorjaik nem tudom, mennyire sikerültek, s főleg, mennyire baráti a fogyasztásuk, mert, a katalógus-adatok azért nem kedvező képet festenek.
-
426os
őstag
válasz
dong86 #206354 üzenetére
+1. Bravo messze régebbi konsrukció a K Astránál és ez érződik is minden téren (komfort, zaj, minőség, praktikum, stb). Tulajdonképpen egy erősen ráncfelvarrott Stilo, ami még régebbi modell. Multiair, szerintem semmilyen szinten nem ajánlott, nem ad sokkal többet, mint egy 120 vagy 150 lovas T-jet, ellenben olyan korban vannak már, hogy ha az előző tulajok nem cserélték benne a modult, akkor majd neked kell. Kb 3-500e Ft között van a csere, csak a modul 270e Ft. Ár-érték arányban viszont nem biztos, hogy rossz egy kései Bravo, mert 2,5M-ból kijön egy hibátlan példány vagy jóval kevesebből is és marad bőven a típushibákra, meg úgy általában a zsebben. K Astra inkább 3,5-4M volt már hónapokkal ezelőtt is, amikor néztem őket. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy megér alsó hangon 2x annyi pénzt, de ha van dedikáltan 5M autóra, akkor én inkább gondolkodnék Astrában.
-
dong86
csendes tag
válasz
dong86 #206238 üzenetére
Ha sokat mész majd pályán a C5/Laguna 2.0 benzin talán jobb választás, de számolni kell, hogy magasabb kategória magasabb szervizköltségeket hoz majd magával. Ha a költség és kockázat minimalizálás a cél akkor a megane 1.6/ civic 1.8 irány a legjobb. Amúgy a Bravo/Delta t-jet is jó lenne elég megbízhatóak(trurbos mivoltuk ellenére) de pályán szeretnek kortyolni rendesen.
-
_drk
addikt
válasz
dong86 #206238 üzenetére
Igen-igen! Legfontosabbat elfelejtettem, hogy benzines kell.
Viszont ja, a Turbo nálam annyira veszély faktor hogy azt lehet nem akarom.Jelenleg nagyon kicsi távokat megyek, kb 3-4km a munkahely, heti 1x kb 50km a távom.
Ez változni fog közeljövőben, mert munka helyett kell váltanom és akár a időközönként szoba jöhet több 100km autópálya is.
Ezért is akarok venni egy újat hogy legalább állásinterjukra el tudjak menni kényelmesen.
De egyelőre valami univerzálisabb kéne, viszont nagy igényeim nincsenek. A fabiám 1.2es volt, egyedül kirándulni volt vele rossz menni nagyobb távokra. -
tboldi
nagyúr
válasz
dong86 #206205 üzenetére
Honda FRV [...] az összes motorral jó
Tudtommal a régebbi 1.7-es szopóbenzin nem annyira.
....................................Coller225: Fogalmam sincs, hogy 2 gyerekhez mennyire lehet elég, de egyhez szerintem biztosan - Lancia Musa?
Habár ez egy dízel, de én kb. azonnal indulnék megnézni. -
Zotyipotyi
tag
válasz
dong86 #205770 üzenetére
Köszi az újabb infókat!
Igen, délután beültem előre a szomszéd hibrid Auris kombijába, hát nem volt tánctér! A Golfban az ülést kb. még 3 kattanásnyival tudom hátratolni (utolsó fokozat már nekem is messze van). Úgyhogy az Auris kombi kiszállt a versenyből. VW konszernnél a kisebb TSI-k (1.2, 1.0) is hasonlóan jók, mint az 1.4, vagy azok felejtősek?
Az Optimánál nem szűk a csomagtér nyílása?
Octavia-ra még puhítom az asszonyt, nekem bejönnek -
Zotyipotyi
tag
válasz
dong86 #205748 üzenetére
Köszi a választ.
Igen PUG-gal nincs különösebb gond (1,5 éve hengerfejeztettem), csak kicsit mezítlábas, de arra a heti ~70km-re el tudom viselni. Csak ne tiltsák ki még Pestről, mert kb. szerintem Euro2-es ha van a motorja.
1.4 TSI-k '13-tól már megbízhatóak?
Auris kombiban hibridnél annyival kevesebb a hely, mint nem hibridnél? Bár pont van az egyik szomszédomban egy, majd átugrom lemérni, meg kipróbálni.
Civic valahogy keskenynek tűnik belül a képeken, de lehet csak csalóka. Avensis is szimpatikus viszont abból nem nagy a kínálat 5,5m alatt (min '14-es autókra szoktam szűrni hahu-n max 190e km-rel)
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Formula-1
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kikristályosodik a Razr 60
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- 11 GB-os RTX 2080 TI - HP OEM - garanciával
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest