- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
mamboo
tag
válasz Pfiucska #201383 üzenetére
Akkor leveszem az Offot.
4/5 ajtós legyen és 2-3M-t szánunk rá és mindegy, hogy diesel/benzin.
A legjobb lenne egy RS4, de azt nem tudnánk fenntartani.. meg hát az nem 2-3misi.
Egy Rs octaviaból szeretnék valami hasonlóan erős és viszonylag olcsón fenntartható autót találni.[ Szerkesztve ]
-
-
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Pfiucska #203131 üzenetére
+#203132tboy93
Köszi! Csak azért gondoltam rá, mert 300k-ért szépek is vannak és elvileg nem rohad annyira. Első autónak keresgélek, nagy igények nincsenek. Nyilván az olcsóság fontos, de nem minden nap lesz használva. Amúgy szerintetek ez alatt egyáltalán érdemes nézegetni még régebbi autókat annak reményében, hogy olcsóbb lesz fenntatani? Gondolok itt Lada, Golf/Polo 2 és hasolnó, még Swiftnél is öregebb kocsikra.(A jogsit most csinálom, de a biztosítás miatt jobb, ha minél kisebb motor van a kocsiban és a súlya sem túl nagy.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
válasz Pfiucska #203393 üzenetére
Ha alsó szegmenbe nyomod nem lesz vevő aki még nem akarna alkudni. Nekem a Domi először alja volt senki nem jelentkezett csak cserére meg beszámításra. Aztán felvittem az árát felső harmadra és alku nélkül elvitték.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szabonagyur
félisten
-
-
kuyarashi
őstag
válasz Pfiucska #206789 üzenetére
Bele tartozik, csak azt nem értem, hogy amikor cégautó adóról olvasok, felsorolnak minden besorolási osztályt részletesen, de soha nem említik meg a zöld rendszámos autók kedvezményeit'. Amikor zöld rendszámos, céges autókról cikkeit nézegetem, általában vázolják ezeket az előnyöket.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
bandi0000
nagyúr
válasz Pfiucska #208467 üzenetére
Csak ,hogy tisztán lássak, mennyi lenne a reális ár, amiért kapnék egy jó B8-at?
#208468tboldi: Általában én is így vagyok vele, csakhát az egó...De amúgy a szívem mélyén én is tudom, hogy ráfaragnék
Hátha megindul a forint és ha már 200 körül váltják az eurót, akkor megérné behozni egyet
Xbox One: bandymnc
-
Weareus
addikt
válasz Pfiucska #208527 üzenetére
Igen, gyanús. Közben lekérdeztem. Németből hozták, 2005 télapóján, nálunk 2 tulaja volt, órája nem tekert, kártörténet nincs. 4 napja, aug 17-én vontál ki a forgalpmból ideiglenesen, kérésre...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Pfiucska #208529 üzenetére
Ez az óratekerès inkább nálunk betegség, de amúgy igazad van. Lehet, meg kell nézni, próbakör és adja magát az igen/nem...
Mire figyelek?
Sárvédő, küszöb, izzítás után könnyen induljon, futómű ne kóvályogjon túlzottan, fék fogjon, hátul ne füstöljön nagyon...elöl lehetőleg semennyire
Ezeken kívül?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
nagyúr
válasz Pfiucska #211026 üzenetére
Beláttuk, hogy 3M felett kell nézni, még keressük a megoldást, hogyan oldjuk meg.
Nekünk az 1.4 is bőven elég, alapvetően agglomerációs közlekedéshez kell. (Tatabánya és 20km-es körzete, szóval még igazi dugó sincs, kivéve, ha az autópályán valami gáz van, és Tata, Tatabánya lehajtónál az 1-es főútra terelik a forgalmat)
Anya-taxi lesz belőle.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
hellomi
tag
válasz Pfiucska #211143 üzenetére
Ami fontos, azert az, hogy fogyasztas ha lehet, 10liter alatt/korul maradjon, ezert nem jon szoba pl egy erosebb benzines sem, a tobbi fenntartas szerintem nagyjabol egy liga, mindegyiken nagyobb kerek van, gumi draga ugyis rajuk, mindegyiken az alkatreszek ugysem az also polcrol valoak, ergo dragak, tehat nem latom azt, hogy nagyon-nagy kulonbseg lenne koztuk fenntartasban.
Ami kilog egy kicsit, a Merci, tudom, hogy arban is kilog, ugyanakkor fenntartasban is ahany Mercis ismeros van, mindenki huzza az orrat, hogy hasonlo kategoriaju, mas markahoz kepest dragabb a szerviz oradij is, illetve az alkatresz is E osztaly folott huzosabb arban.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
abratoki
csendes tag
válasz Pfiucska #211213 üzenetére
Igen, ez megvan sajnos, eddig egy 2022-es Volvo XC40-essel csapattam a varosban (ceges auto) es annak szervizelesevel volt 1-2 hajmereszto story.
Amiket leirtal, ez tok oke, igazabol bele is fer, cc. evente 5-600 ezer forint a fix koltsegekkel egyutt amit ra tudok szanni.
Fontosabb nekem az, hogy tenyleg kenyelmesen elferjek a kocsiban, ezert lehet inkabb az egyel nagyobb A4-es fele tendalnek.
Ott milyen motort nezzek, mire kell figyelni? -
rbalint88
addikt
válasz Pfiucska #213307 üzenetére
“en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok”
alapvetoen egyetertek ezzel, abban az esetben, ha valakinek nincs a prioritasi listajan az autovasarlas, csak erosen gondolkozik rajta. Ha fokuszba rakod a dolgot, akkor inkabb egy olyat erdemes keresni, amit el akarnak adni gyorsan es ezert olcsob rakjak fel. De ehhez aktiv hirdetesfigyeles es mobilitas kell, azonnal ugrani a jo vetelre. En a csaladbol igy adtam el harom autot, nagynenikem Agilaja 10 evesen 60e km-rel vegig markaszervizbe hordva (pentek delutan felrakva rogton hivtak, videkiek vasarnap jottek es vittek is), unokatesom Astraja 13 evesen 96e km-rel szinten vegig markaszervizbe hordva (delelott meghirdetve delutan alairt adasveteli), Avensisem sok km-rel szervizkonyv nelkul hirdetes elesedestol 2 ora mulva ala volt irva az adasveteli A tobbi autot meg “kitartottam”, dragak kozott voltak, mert tenyleg ott voltak allapotban, hosszu szenvedes es folyamatos arcsokkentes utan vittek el mindet. Egyszerubb lett volna “elkotyavetyelni” az elejen -
Xero
nagyúr
válasz Pfiucska #214407 üzenetére
Errol jut eszembe, megvan az elso teljes, normalisan jegyzet tankolas spritmonitoron a Mazdaval.
50%-ban teli gumival, teljesen vegyesen es palyan is 150 tempomattal a 8.6 szerintem teljesen vallalhato tole.
Raadasnak ugy tunik, a bc is teljesen pontos szamokat ir.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Pfiucska #214399 üzenetére
én már több autót vettem meg a cégből amiben én vagyok az ügyvezető, tehát úgy, hogy kijelöltem magam, mint harmadik személy
a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)
az első autómnál ez eszembe se jutott, és ők se kerestek, a másodiknál már szóltak mások, hogy ne kockáztassak
de ennyi“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Pfiucska #214452 üzenetére
átfogó vizsgálatunk volt, legutóbb úgy emlékszem 2021 májusban, gyakorlatilag két éve. ilyenkor mindenből kiforgatnak (valaki kedvesen felnyomott, főleg a háromszög ügyleteket vizsgálták meg az export számláinkat)
mit ítélsz meg rizikósnak? azt, hogy a lízingszerződés végén harmadik személy megveszi az autót? vagy azt, hogy az ügyvezető magát jelöli ki harmadik személynek? az első az a szerződés velejárója, évente autók ezrei kerülnek így gazdához, a másik meg... tudtommal nem tiltja semmi“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- NBA és kosárlabda topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...