- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
válasz
Pfiucska #228681 üzenetére
Akkor nálad az Opel teljesen kiesne?
Amúgy első körben az lenne a tuti, hogy minél megbízhatóbban és szerelésmentesen lehessen használni.Nem azt jelenti, hogy egy fillért ne kelljen rá költeni, de ne borítsa be a bankot egy 500-600 ezres vagy netán milliós meglepivel.
-
válasz
Pfiucska #228253 üzenetére
valamiért az van a fejemben, hogy az kicsi
utána kell guglizzak, hogy méretben mekkora az Ignishez képestszerk: a WagonR+ az 3535 mm hosszú és 1600 mm széles, meg 300 literes a csomagtér, ehhez képest az Ignis az 3770 mm hosszú (+23 centi) de ugyan olyan széles és csak 235 liter a csomagtér.
#228256 kenguru99 mik a típushibák? Ignisklub-on nincs semmi ilyen aloldal
-
sagesz93
addikt
válasz
Pfiucska #228143 üzenetére
Az a "baj", hogy teljesen ki vannak ábrándulva az Opelből mint márka, lehetőleg kerülnék, hogy újból Opel legyen... A felfogás érdekes, és egyedi
Egyébként az 1.4 szívó kia/hyundai 2018tól eszméletlen gyenge volt számára az astra után. Lehetett érezni a különbséget, negatív irányba. A Renault megane bejövős nekik, bár olyat még nem néztünk élőben, az 1.6 SCe megvehető? Maga a típus használható darab, vagy hozza a régi renault jegyeket?
-
pweisz
senior tag
válasz
Pfiucska #224507 üzenetére
Beleszólok a témába, ha már véletlen benéztem a topicba. Alfás csoportban motorban 1.75 TB és a 2.0JTDm-et látom hogy nagyon dicsérik a 159-esnél. Mindkettő aranyárban megy a HAHU-n. Én amennyire levettem általánosságban tartósságra a régebbi modelleknél a dízeleket szokták dicsérni. Nekem 2.4 JTD van, de 166-ban, 159-et is jól viheti, viszont arra írják hogy hengerfej problémáktól szenved.
-
válasz
Pfiucska #221600 üzenetére
nekem nincs ilyesmivel gondom, lehet azert mas a zajszigeteles az octaviaban meg a q3-ban. Onmagaban nem rossz, de az 1.5 tsihez kepest kulturalatlan. Kiveve a palyan, ott talan eppen nem forog 2000et sem 140 korul. ma megyek haza es megnezem
Nem tudom ebben van-e kulonbseg a 115 lovas es a 150 lovas valtozat kozott. nalad hogy alakul a fordulatszam?
-
-
diegho
nagyúr
válasz
Pfiucska #218047 üzenetére
Én most vettem Kugát. A Karoq-nál nekünk kényelmesebb, pláne hátul, ahol a Karoq ülései kemények. VAG bérenc vagyok, de ez a Kuga most igen jól sikerült. Előtte 3-as leon volt, annál érezhetően halkabb, igaz még nem pályáztam vele, de a tempó már... szóval érted... mivel már 2500 km belefutott, délután írok egy kis összefoglalót az autós topikba.
-
sagesz93
addikt
-
grizlisandor
veterán
-
-
válasz
Pfiucska #214452 üzenetére
átfogó vizsgálatunk volt, legutóbb úgy emlékszem 2021 májusban, gyakorlatilag két éve. ilyenkor mindenből kiforgatnak (valaki kedvesen felnyomott, főleg a háromszög ügyleteket vizsgálták meg az export számláinkat)
mit ítélsz meg rizikósnak? azt, hogy a lízingszerződés végén harmadik személy megveszi az autót? vagy azt, hogy az ügyvezető magát jelöli ki harmadik személynek? az első az a szerződés velejárója, évente autók ezrei kerülnek így gazdához, a másik meg... tudtommal nem tiltja semmi -
válasz
Pfiucska #214399 üzenetére
én már több autót vettem meg a cégből amiben én vagyok az ügyvezető, tehát úgy, hogy kijelöltem magam, mint harmadik személy
a NAV-ot csak az érdekli (az sem nagyon) hogy ha eladod, akkor a keletkező nyereség után fizess SZJA-t (15%)
az első autómnál ez eszembe se jutott, és ők se kerestek, a másodiknál már szóltak mások, hogy ne kockáztassak
de ennyi -
Xero
nagyúr
válasz
Pfiucska #214407 üzenetére
Errol jut eszembe, megvan az elso teljes, normalisan jegyzet tankolas spritmonitoron a Mazdaval.
50%-ban teli gumival, teljesen vegyesen es palyan is 150 tempomattal a 8.6 szerintem teljesen vallalhato tole.
Raadasnak ugy tunik, a bc is teljesen pontos szamokat ir. -
rbalint88
addikt
válasz
Pfiucska #213307 üzenetére
“en mindig a felso harmadbol valasztok(valasztanek), altalaban ott helyezkednek el a lekovetheto, rendszeresen szervizelt peldanyok”
alapvetoen egyetertek ezzel, abban az esetben, ha valakinek nincs a prioritasi listajan az autovasarlas, csak erosen gondolkozik rajta. Ha fokuszba rakod a dolgot, akkor inkabb egy olyat erdemes keresni, amit el akarnak adni gyorsan es ezert olcsob rakjak fel. De ehhez aktiv hirdetesfigyeles es mobilitas kell, azonnal ugrani a jo vetelre. En a csaladbol igy adtam el harom autot, nagynenikem Agilaja 10 evesen 60e km-rel vegig markaszervizbe hordva (pentek delutan felrakva rogton hivtak, videkiek vasarnap jottek es vittek is), unokatesom Astraja 13 evesen 96e km-rel szinten vegig markaszervizbe hordva (delelott meghirdetve delutan alairt adasveteli), Avensisem sok km-rel szervizkonyv nelkul hirdetes elesedestol 2 ora mulva ala volt irva az adasveteliA tobbi autot meg “kitartottam”, dragak kozott voltak, mert tenyleg ott voltak allapotban, hosszu szenvedes es folyamatos arcsokkentes utan vittek el mindet. Egyszerubb lett volna “elkotyavetyelni” az elejen
-
abratoki
csendes tag
válasz
Pfiucska #211213 üzenetére
Igen, ez megvan sajnos, eddig egy 2022-es Volvo XC40-essel csapattam a varosban (ceges auto) es annak szervizelesevel volt 1-2 hajmereszto story.
Amiket leirtal, ez tok oke, igazabol bele is fer, cc. evente 5-600 ezer forint a fix koltsegekkel egyutt amit ra tudok szanni.
Fontosabb nekem az, hogy tenyleg kenyelmesen elferjek a kocsiban, ezert lehet inkabb az egyel nagyobb A4-es fele tendalnek.
Ott milyen motort nezzek, mire kell figyelni? -
hellomi
tag
válasz
Pfiucska #211143 üzenetére
Ami fontos, azert az, hogy fogyasztas ha lehet, 10liter alatt/korul maradjon, ezert nem jon szoba pl egy erosebb benzines sem, a tobbi fenntartas szerintem nagyjabol egy liga, mindegyiken nagyobb kerek van, gumi draga ugyis rajuk, mindegyiken az alkatreszek ugysem az also polcrol valoak, ergo dragak, tehat nem latom azt, hogy nagyon-nagy kulonbseg lenne koztuk fenntartasban.
Ami kilog egy kicsit, a Merci, tudom, hogy arban is kilog, ugyanakkor fenntartasban is ahany Mercis ismeros van, mindenki huzza az orrat, hogy hasonlo kategoriaju, mas markahoz kepest dragabb a szerviz oradij is, illetve az alkatresz is E osztaly folott huzosabb arban. -
válasz
Pfiucska #211026 üzenetére
Beláttuk, hogy 3M felett kell nézni, még keressük a megoldást, hogyan oldjuk meg.
Nekünk az 1.4 is bőven elég, alapvetően agglomerációs közlekedéshez kell. (Tatabánya és 20km-es körzete, szóval még igazi dugó sincs, kivéve, ha az autópályán valami gáz van, és Tata, Tatabánya lehajtónál az 1-es főútra terelik a forgalmat)
Anya-taxi lesz belőle. -
Weareus
addikt
válasz
Pfiucska #208529 üzenetére
Ez az óratekerès inkább nálunk betegség, de amúgy igazad van. Lehet, meg kell nézni, próbakör és adja magát az igen/nem...
Mire figyelek?
Sárvédő, küszöb, izzítás után könnyen induljon, futómű ne kóvályogjon túlzottan, fék fogjon, hátul ne füstöljön nagyon...elöl lehetőleg semennyire
Ezeken kívül? -
bandi0000
nagyúr
-
kuyarashi
őstag
válasz
Pfiucska #206789 üzenetére
Bele tartozik, csak azt nem értem, hogy amikor cégautó adóról olvasok, felsorolnak minden besorolási osztályt részletesen, de soha nem említik meg a zöld rendszámos autók kedvezményeit'. Amikor zöld rendszámos, céges autókról cikkeit nézegetem, általában vázolják ezeket az előnyöket.
-
-
-
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
Pfiucska #203131 üzenetére
+#203132tboy93
Köszi! Csak azért gondoltam rá, mert 300k-ért szépek is vannak és elvileg nem rohad annyira. Első autónak keresgélek, nagy igények nincsenek. Nyilván az olcsóság fontos, de nem minden nap lesz használva. Amúgy szerintetek ez alatt egyáltalán érdemes nézegetni még régebbi autókat annak reményében, hogy olcsóbb lesz fenntatani? Gondolok itt Lada, Golf/Polo 2 és hasolnó, még Swiftnél is öregebb kocsikra.(A jogsit most csinálom, de a biztosítás miatt jobb, ha minél kisebb motor van a kocsiban és a súlya sem túl nagy. -
mamboo
tag
válasz
Pfiucska #201383 üzenetére
Akkor leveszem az Offot.
4/5 ajtós legyen és 2-3M-t szánunk rá és mindegy, hogy diesel/benzin.
A legjobb lenne egy RS4, de azt nem tudnánk fenntartani.. meg hát az nem 2-3misi.
Egy Rs octaviaból szeretnék valami hasonlóan erős és viszonylag olcsón fenntartható autót találni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3011
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest