Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz
mycso #217822 üzenetére
Mint írtam a nagyobb méret a teljesítmény/ motor miatt néztem , továbbá futás/autó kora illetőleg ne kizárólag racionális legyen hanem legyen benne valami ami miatt szeretjük az autókat. Mégane nem esett viszont szóba,formailag tetszik,motor nem .
Vag pedig mint írtam kilőve. -
footy
addikt
válasz
mycso #215529 üzenetére
A BMW mernok konkretan ezt mondja:
Kein Hersteller drosselt den Motor nur elektronisch. Es sind die Medien und vor allem die Tunerbranche, die dieses Gerücht verbreiten, um den Kunden in Sicherheit zu wiegenEgyik gyarto sem csak elektronikusan fojtja vissza a motort. Ezeket a pletykakat a media es kulonosen a tuning ipar terjeszti, hogy biztonsagerzetbe ringassak az ugyfeleket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
mycso #215172 üzenetére
Igen, ha eroteljesen gyorsitasz akkor mind a ket motor maxon teljesit. Mivel az akkut sosem engedi lemerulni (benzinesrol tolti ha kell) az elektromos rasegites mindig ott van ha kell.
Hogy mekkora tempoig segit be azt pontosan nem tudom de ezeknek 180 korul amugy is veguk szoval... V60-nal 160-ig azt tudom de Rav4-nel passz igy fejbol.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
mycso #213323 üzenetére
A Superb eladásnál nem volt ilyen problémám, de az az ár miatt volt. 1M alatt naponta több tucat sziauram’ próbálkozik (a G Astra-t is eladom, szóval kemény napokat élek meg).
1-3M-ig vannak azok a típusok, akiket írtál.
3M felett pedig szinte csak az keres autót, akinek van pénze, és tudja mit akar. A Superbet 1 hét alatt elvitte az első vevő 4M-ért.
Egyébként ha most hosszabb távon is beválik a lagúnya, akkor maradok ezen a vonalon. Aprópénzért lehet venni mocskos jó Renaultokat használtan. Most megnéztem hogyan áll épp a lagúnya III piac, és ilyen H Astra, Golf V áron lehet kapni fényévekkel jobb verdát. Remélem a tiédre lesz majd egy korrekt vevő, mert nagyon szép verda, nekem beindította a nyálelválasztásom. -
-
tresh
veterán
válasz
mycso #205022 üzenetére
Az a rozsdahiszti kb egyszeri 100-150k-s védelem, ha nagyon félsz és utána sose lesz gond vele. De ez a para a 2003-as 6os korszakba kezdődött, ott tényleg szar is volt. A 2,5-ös 195 lovas automatával menni fog bőven, 8 mp alatt szára rántja és fogyasztása is értelmes marad. Szívó benzinként ez szerintem bőven jó. Plusz egész normálisan tud fogyasztani ha nincs taposva. Nyilván valamiből engedni kell de családba a 3. mazdát hoztam be 3 év alatt és a tapasztalat azt mutatja mindenkinek bevált. Igaz mind benzin
(CX-3 meg az ilyen SUV leszek , ha nagy leszek inkább nem kommentelem, mazda 3 g165 el manuálissal mennél egy kanyart vigyorogva szállnál ki belőle teljesen mása hangolása, mint ezeknek az anyuka, nyugger autóknak.)
-
-
Ursache
senior tag
válasz
mycso #205022 üzenetére
nem rozsdasodnak mar ezek az ujak, a csapbol is ez folyik. 12 ev garanciat is adnak ra. alvazvedozni is lehet, 2-3 eves peldanyoknal boven nem keso. 194 LE 2.5os szivo benzin meg tud lepni telepakolva is :)
de 8M-be nem is fer bele. most hasznaltan ha jol latom 9.5 korul vannak, igy viszont a 2.0as az tenyleg verszegeny lenne..
-
válasz
mycso #144304 üzenetére
Nézegettem a típust, bár sima 1.6-al, és a Top5-ben benne is lenne, de még vacillálok.
#144305 Luck Dragon: Olyan sok extrára nincs szükségem, klíma legyen, örülnék egy vonóhorognak, esetleg tempomat, xenon, ülésfűtés a vágyálom.
#144306 Declare: Viszont fiatal benzines autók közül ami vakon ajánlhatok 15+ évre, mást nem nagyon találok. Minél kisebb rizikóval keresek autót, de bizonyára tudod hogy már nyár vége óta lesem a kínálatot.
#144314 johnny82: A Focus Mk3 nekem is gyenge pontom, talán Top1 lenne ő, bár amiket eddig megnéztünk, mind fújva volt, ezért kissé elment a kedvem tőle.
-
KAMELOT
titán
válasz
mycso #143134 üzenetére
Nekem Ford escort combi van. 1.8D sima dízel.
5 ève vettem 189 000km 1500eu
Jelenleg 365 000km van benne.
5 èv alatt 1500eu költöttem rá ebben benne van az olajcserètől számítva minden.
Amit az 5 èv alatt javítani kellett nagyobb dolgot az a dízel pumpa tömítèse valamint 310 000km kapott egy tiszta új alternátort. Első fék tárcsák ès fèkbetèt. Első csapok ès hátsó kerèkcsapágyak.
Filterek ès olaj rendszeresen cserélve.
Dízel üzemanyaghoz rendszeresen teszek VIF super additiv diesel adalèkot. 10 liter / 10ml -
trassher
addikt
válasz
mycso #141194 üzenetére
3-man is lekapcsoltuk index közben a világítást mikor próbáltuk az autót.
A sok rekesz tényleg jó de akkor lehet én vagyok ilyen, hogy alig férek sok autóban. Ma is egy j astra sports tourer-el mentem, teljesen le kellett engednem az ülést, hogy a jobb térdem ne feszüljön a középkonzol ívének. A kesztyűtartó probléma akkor tűnt fel amikor harmadik alkalommal állítottak meg igazoltatni és mindig ki kellett adnom a sofőrnek a forgalmit.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
mycso #140678 üzenetére
Amit így tudni érdemes róla hogy 2010-es 7 havi, 157e km van benne, magyarországi, és végig márkaszervizbe volt hordva. Legutóbb 154e volt nagy szerviz, azaz nem rég, itt a vezérlést is cserélték (szalonba mindent le is csekkoltam, és stimmelt, meg számlák is megvannak).
Most 240km-t jöttem vele pályán, nem nyomtam neki 130-cal jöttem, így 6 liter volt a fogyasztás.
Téli gumik kellenek rá valami acél felnivel, majd nyárra meg a nyári gumikat is lecserélem, 18-as 245ös van rajta (elől hátul más fajta) szerintem teljesen felesleges ilyen széles, 225ös elég lesz rá.
-
-
válasz
mycso #140054 üzenetére
Engem mondjuk az zavar egy kicsit a DRL-ben, hogy hátul nincs világítás. Azért nem egyszer előfordult, hogy szerintem bőven indokolt lett volna már a tompított az időjárás vagy a fényviszonyok miatt, de mégsem kapcsolták fel (vagy kapcsolt fel automata állásban).
Nekem nincs nappali menetfényem, szerencsére olyan a Volvo rendszere, hogy a motor beindítása után csak egy kis késleltetéssel ad áramot a világításnak, így nem nyírja ki idő előtt az izzókat. Az meg, hogy verőfényes napsütésben is világítanak.. Hát istenem, akkor majd 10 havonta cserélem, nem 15 havonta (az emelt fényerejűt).
-
hobizoli
nagyúr
válasz
mycso #138870 üzenetére
a franciak jo futomuveket szoktak csinalni
a Citroen hidropneumatikusa is eleg jo cucc volt
a Xantia Activa-ban a ket oldalt ossze volt kotve vmi furmanyos megoldassal es az ivkulso oldalt felkemenyitette, hogy hirtelen iranyvaltaskor ne billegjen a kaszni
ezzel elertek azt, hogy egy hirtelen kormanymozdulatra is csak 2-3fokot mozdul a kaszni, mikozben az utazasi kenyelem nem valtozik, es nem kell bele betonkemeny futomuvet csinalni ala ehhezregebben lattam egy videot is errol
a szalompalyan egy Honda Integra ment, meg a Xantia Activa, es a XA szlalom sebessege nagyobb voltpedig a Integra eleg jo, palyaversenyre is alkalmas kettos keresztlengokaros futomuvel rendelkezik, elol-hatul-alul-felul merevitokkel gyarilag...csak az passziv
csak azert azzal utazni 3-400km-t megsem "olyan", mert kb az arnyekokon is doccen -
B-L-A-C-K
titán
válasz
mycso #138848 üzenetére
Most Alfa 159, Opel H/J, Passat B6, Renault Megane (~2011) között keresgélek, vagyis várom mindig ezekből miket raknak fel...
Neked akkor mi is lesz végül?
Amúgy azt a fekete TI-t lehet felesleges is lett volna megnézni, ennek a kéknek jártam utána, ez is elvileg full patika, de mondták motortétben volt valami kábel égés, akkor KM szépen vissza van tekerve, meg még volt valami de már nem rémlik mit is mondtak. Szóval ha ez ilyen ugyan abból a kereskedésből az a másik is visszatekert lehet.
-
rbalint88
addikt
válasz
mycso #138659 üzenetére
Mazda6-ba a 2.5 benzines jó, de az is csak automatával. az legalább el tudja kenni az alsó fordulati erőtlenséget. nem tudom ki hogy van vele, de én szeretem azt, hogy ha emelkedőn nem kell kézifék-gáz-kuplung balettot bemutatni, hanem simán kuplunggal meg tudja tartani magát az autó, na azt eddig csak a dízeleim tudták, meg a 3.5-ös BMW. 2.8 V6 Passat is simán fullad még olyankor, 1.8T-ről ne is beszéljünk, az még a Golfot se fogta meg. és mivel felénk leginkább csak emelkedő van, inkább nem szívatom magam a kicsi benzinmotorokkal.
-
footy
addikt
válasz
mycso #138659 üzenetére
Ha a diesel karaktert vartad akkor nem csoda, hogy csalodas volt, foleg ha az osszkerekes verzioban ultel. Abban egyszeruen elvesz a nyomatek. A Mazda 3-ban a 120 loeros viszont egy tok jo valasztas. Mondjuk Golf tsi helyett.
Az mondjuk biztos, hogy a dízelek karaktere/vezetése (főleg a kicsiké) megszokást igényel. De nekem pont ez stílus jön be.
A megszokast igenyel az mondjuk enyhe kifejezes, a regebbi 1.3mjet-nel meg 1.5dci-nel is az volt hogy 2000-nel rugott egyet aztan se alatta se felette nem tortent semmi. Szerintem ez konkretan sz@r nem megszokast igenylo dolog -
B-L-A-C-K
titán
válasz
mycso #138348 üzenetére
Azt olvastam azok is ajánlottak, de akkor már miért nem 2.4-es?
Mondjuk ez elég király, csak kurvára túlárazott.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
mycso #138298 üzenetére
Éppen tényleg megvehettem volna ha enged még így, de már nem is érdekel, így alakult. 2 hónapom van még venni valamit, szóval azért nem hajt a tatár, és mint írtam is itt már van B opció, ha addig nem lesz semmi marad egy H-s Astra, ebből az összegből már jól leszervizelve is lehet venni normálisat.
Neked is akkor kitartást a kereséshez.
-
Declare
őstag
válasz
mycso #134315 üzenetére
jaaaajj...ez szerintem ugyan az, mint nekem a H ban
hat nem a kenyelem mintaszobra, de hatparnaval egesz jo
....mondjuk a levegöztetes a bes of szamomra, ami egy ülesben elerhetö, az valami döbbenet mennyire kenyelmesse teszi a hosszu utazast. Csak valoban ritka mint a feher hollo
1-2 ford mondeo, par passat, par insignia, aztan az 5 ös bömös amiben meg olykor olykor elöfordul....meg talan most a K astra
-
-
-
Tanisz
senior tag
válasz
mycso #128626 üzenetére
Köszi
Még mindig nem vagyok benne biztos, hogy kell nekem ilyen motorral szerelt autó, más oldalról, szerelőktől pont ellenkezőeket hallok. Persze nem megcáfolni akarok senkit, csak a korábbi Renault Energy motoros autómmal is voltak gondok, nem is kevés, pedig az benzines volt.
Egyébként kissé módosítanom kellett a terveket, pontosabban a keretet kellet szűkíteni, váratlan kiadás miatt.
Így nagy valószínűséggel egy Kia Ceed kombi, vagy Hyundai i30 kombi lesz, 1,6 benzinnel/dízellel, átmenetileg, mint racionális választás.
Nagyobb autót valószínűleg kicsit később fogok venni, a Kia/Hyundai meg majd jó lesz asszonynak, az övét is 1-2 éven belül cserélni kellene, amúgy is (13 éves Astra G), igaz baja nincs még, de már benne van a korban -
viharhozo
addikt
válasz
mycso #123358 üzenetére
Hagyjal mar a hulyesegeiddel, ot evig volt ilyen autom, ami Citroen-forumot fel lehet kutatni akkor a neten, azt atneztem, rengeteg embernek volt vele baja. A Nepiteletben is az egyik legrosszabb auto lett. Tudomasul kell venni, h egy vacak konstrukcio, ennyi.
Ettol meg biztos vannak hibatlan peldanyok, csak epp ennek kevesebb az eselye, mint mas tipusoknal.
Es nem a Citroen szar, vagy a francia, hanem a Xsara. C5-ot meg vettem is volna, ha nem bukna az erteket ugy, ahogy.
-
szabonagyur
félisten
válasz
mycso #123148 üzenetére
Nem akartam senkit megbántam, sztereotípia meg távol áll tőlem, írtam is, hogy BNWfan ovisokkal van a gond
(#123151) Tristis: 8 éves, keveset futott, ismert előélettel (ja amúgy hamarosan elmondhatom, hogy családon belülről) lenne. Igazából tényleg azok érdekeltek amiket kérdeztem, automata váltókkal nincs nagy tapasztalatom, költeni meg minden kocsira kell, ha új ha használt. Újnál is vannak kötelező szervizek, használtnál is, ha meg jó az előélete akkor nem kerül többe mint egy új. Arra a 3 max 4 évre amire tervezem úgy gondolom gond sem lehet vele, kb megduplázódik a km. de még az is szinte vicc szerintem.
@többiek: örülök, hogy nem csak én látom így.
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
mycso #122807 üzenetére
swift kicsi is ugye, meg felszereltségben is szerényebb.
viszont egy gl+ vitarában szerintem minden benne van, amire manapság szüksége lehet egy embernek, és eszik 6 litert, ráadásul "nagy" is.
annyi, hogy ugye a méret meg a dizájn miatt ez már nem 2,6M, hanem 4M.
kompromisszum persze még mindig van, a kopogós kemény műanyagok.
akit ez nem zavar, és újat akar, annak mindenképp jobb választás, mint egy dacia ennyiért.én az új balenot várom majd, tesztek szerint jó, swfitnél nagyobb, és alig lesz drágább.
-
Lacy6
senior tag
válasz
mycso #122679 üzenetére
Én is pontosan így látom. Igazából nekem van jelenleg a Megane II 2.0 sedan amit nem akarok eladni, viszont bátyámnak aktuális lenne az autóvásárlás. Audiba és Volkswagenbe gondolkodott, de a magas ára és ott is jelenlevő hibalehetőségek miatt "rábeszéltem" hogy érdemes lenni megnézni a laguna 3-at.
A fórumtárs bejegyzését olvastam, de azért még van bennem kételkedés, hogy vajon tényleg minden megegyezik-e
Mindenesetre a népítéletek és a tesztek szerint is kimondottan ajánlott autó és jó vételnek mondható. -
Kornel
veterán
válasz
mycso #121517 üzenetére
Ahogy a tesztekben is irtak, a szivobenzin a jobb valasztas benne.
Takarekos, viszont ha porgeted, akkor azert tud menni is.
Az 1100 kg alatti onsulyhoz boven eleg.Gergoke: 4M-ert odaadjak.
Persze dizelbe, es glx+allgrip biztos 6M.
De gl+ boven eleg mindenre, ahogy az m16a is. -
TayRol
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Egyedi ékszerdobozka
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest