Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz
F-ECT$ #228989 üzenetére
Szomszédnak most kellett motort cserélni az 5 éves 1.6 GDI Sportageben, de szerencsére garis neki. Viszont ugye csak magát a blokkot cserélik, a hengerfej síkolást nem állják. Illetve ilyenkor szoktak kuplungot is cserélni a szervíz szerint, az megint +150k, így olyan 350-be áll meg neki a mutatvány, illetve 1,5 hónapig nem volt autójuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
F-ECT$ #228845 üzenetére
Igen ez jogos mert csak az sír akinek sz@r, erre nincs pontos statisztika a jó/nem jó arányról. De ha típushiba van az kb mindnél előjön előbb vagy utóbb. Főleg 20 éves távlatban. De ettől függetlenül rosszul szerelhető sokan nem is nyúlnak hozzá inkább.
Nem is olyan jó már a renoméjuk. Mert nem csak a csórók Mercije vacak (A és B) hanem fentebbi polcon lévők is. Nálunk a cégnél sok S és E osztály is van meg kisteherek is. Mindegyikkel sok gond van, már nem is erőltetik a flottások magát a márkát. Inkább a BMW/Audi fut.
Nem tök hülyék, USA-ban csomó motor nincs ami nálunk (problémás), ott elve az A és B osztály nem kapható vagy ha igen akkor is marginális számú példány fut belőle. Itthon meg ha lejárt a gari akkor IJ. Bár ahogy tapasztalom sokszor garival is.
-
-
rbalint88
addikt
-
válasz
F-ECT$ #228535 üzenetére
Én megnézném a skoda kodiaq-ot helyedben, akciós a plug in (ha nem feltétel ha már nagy batár akkor legyen 7 üléses, mert plug in-ban nincs 7 üléses). 15-ről indul, 18-ért már teljesen jót lehet összerakni.
Mondanám még a rav4 hybridet (valaki felvetette hogy a Sportage nagyobb, de ez csak amerikában igaz, európai modell 10 centive kisebb, meg Kia csoportból én most nem vennék semmit), de ha a turbós tetszett akkor az gyenge lesz (Én 1.4t scrossból ültem át, az scross azért jóval fürgébb volt, tudom tömeg kérdés is, de a turbós állandó nyomaték érzését nem tudja a 2.5-es hybrid sem). Mondjuk rav4 hangszigetelése is vacak, de valamennyire az megoldható utólagosan.
-
Bdanyy
addikt
válasz
F-ECT$ #228544 üzenetére
nem a kedvencem belvárosban parkolni (inkább megyek mélygarázsba, de utcán is ahova könnyű beállni egy alsóközép kombival, ott az a +20-30 centi sem okozna gondot az esetek 90%-ban, szélességben meg kevesebb a különbség), de ebben az árkategóriában park assist, meg 360as kamera valszeg úgyis alap (kivéve model y, ott úgy rémlik legalább eap vagy fsd kell hozzá, hogy parkoljon, 360 viszont azzal sem lesz olyan, mint a legtöbb autónál)
A rav4 meglepően szűk belül, tényleg egy camry kombi lenne az igazi. -
Eugene Roe
őstag
válasz
F-ECT$ #228541 üzenetére
Külföldit nem is mondtam
a 100-120km meg tökéletes electric range.
Azért hoztam fel a visszatermelést, mert a gyors technológiai fejlődés és akku ???-ek miatt az értékvesztés az komoly lesz az akksis verdán, de ha +2-3M értékvesztés 4 év alatt egy Toyotához képest nem tényező, akkor egyszerűbb a döntés.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
F-ECT$ #228535 üzenetére
12-15k futásnál még kínkeservesen jön vissza az olcsóbb "üzemanyag". Szemmel látható már a spórolás, de nem nagy csoda
20-25k a tuti.
Mekkora távokra mész szülőkhöz, vagy gyakran pályán? Ott van házi töltési, vagy legalább közeli gyorstöltési lehetőség? ~180-200km feletti távnál kezd körülményes lenni az elektromos. Az alatt (főleg 160km alatt) minden rendben van.
Ha csak random cucc kell, akkor a Model Y szerintem kellően nagy 2+2 embernek, persze ha másodállásban költöztető vagy, esetleg 1 éjszakára is 3*90 liter sporttáskányi ruhával és két gyerekbiciklivel indulsz, akkor ez már nem lesz jó.
Nekem KIA, Hyundai nem jön be, de ez szubjektív. Az, hogy mindegyik belseje full műbőr pedig végképp halálos, de Y-nál még fogcsikorgatva elnézem.
-
saen
veterán
válasz
F-ECT$ #228535 üzenetére
Én elektromost személy szerint csak második autónak vennék, itt nem erről van szó. Pakolni is kell, így a SUV is kiesett, mert az nem arról szól, maradnak a kombik. Ha van pénz és itt van akkor szerintem egy hybrid a legjobb, főleg mivel fele város a használatnak.
Nálam ez a Corolla kombit jelentené, de persze más márkában is van ilyen. Én ez irányba mennék el.
-
válasz
F-ECT$ #225708 üzenetére
Próbáltátok már élőben? Az én páromnak az Aygo X tetszett, de mikor élőben megnéztük, azonnal elengedtük. A hátsó ajtóknak olyan kicsi a nyílása, hogy el nem tudom képzelni, hogy oda bárki is beférjen, max talán, ha nagyon kicsik a gyerekek. Én a 174 cm-mel nem tudtam beszállni magam mögé és nem vagyok túlsúlyos. A hátsó ablakokat nem lehet lehúzni. Szerintem az max 2 fős autó. De ehhez képest meg nem olcsó.
-
válasz
F-ECT$ #224714 üzenetére
Persze ha a te autódat jobb áron adod el, mint a piaci átlag, és amit veszel azt az átlagos ár alatt tudod megvenni, akkor jól jársz.
Ez lenne a cél, ha nem jön össze akkor pedig tökéletes megelégedéssel használom Ezt tovább.
A kérdésem már csak az lenne, hogy milyen autóval lehet feljebb lépni Superbrol 8 millió körül es legfeljebb hat éves autóval ami lehetőleg 2 ezres diesel motorral legyen szerelt és legalább 150 lóerős legyen, ha több csak jobb. -
válasz
F-ECT$ #224712 üzenetére
Az én pénzem ami benne van az autóban se több se kevesebb nem lesz. Viszont számomra akkor 1:1 csere lenne egy "felsőbb kategóriára", ha el tudnám adni. Csak akkor cserélnék, ha elviszik annyiért amennyibe fel teszem a hirdetést. Nem akarok mindenképp váltani, de matekozva egy kicsit erre jutottam viszont a megbízhatóság az nyilván nagyon fontos kérdés és "szemetet" nem akarok venni.
-
válasz
F-ECT$ #224638 üzenetére
Fentről könnyű hozzáférni, de lentről kell(ene) tisztítani, különben könnyen szét tudod nyomni a csövek csatlakozását. A szükséges szerszám egy villanyszerelők által használt ~2 méteres vezetékbehúzó szalag vagy spirál (kb. 2- 3000 Ft, Aliról 1000).
Sose tisztítottam, ritkán parkolok fa alatt, így akadálytalanul lefolyik benne a víz. -
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
F-ECT$ #224381 üzenetére
Az üzemeltetési költség valahogy kihatással van a megtett kilométerekre is, a toyota hybrid kb feleannyi benzinnel eljárkál városban mint az allgrip 1.4t automata suzuki... Van is 53 k a 2.5 éves toyotában, az scross meg 4.5 évesen 70k környékén adtam el (mondjuk nyilván járvány pajtás is játszott, de mondjuk inkább a hosszabb utakban külföldre, itthon azért olyan nagyon nem voltunk bekorlátozva állam bácsi vagy saját aggódalmunk által).
-
zolnagy
őstag
válasz
F-ECT$ #224113 üzenetére
Kiszámoltam Excelben. Az jött ki, hogy ha új autót veszek, akkor 10 év múlva lesznek egálban az addigi költségek (céges autó estén mindig ugyananni, míg sajátnál az első felében több a havi, utána kevesebb). Nyilván ekkor a céges autónál nincs semmim, a sajátnál meg van egy 10 éves autóm, tehát ennek az értékével jobb a saját.
Ez viszont annyi idő, hogy nem nagyon éri meg beruháznom új autóba (feltéve, hogy elég az éves 13e km és a csomagtér)
Más a helyzet egy használt autó esetén. Ha 4m -ig sikerülne egy jó állapotú 5-8 éves autót venni, akkor azzal jobban jönnék ki anyagilag. -
zolnagy
őstag
válasz
F-ECT$ #224104 üzenetére
Scala 20% az essence és selection felszerelésre (joyra nem vonatkozik), seat leon 24%. Ugyanaz a feltétel az eladásra, mintha az utcáról venném meg.
Többiek:
Brutto 100k kb. 71+éves cafeteria lemondása
Q3 kb 170 lenne ugyanerre a 13e futásra
Itt sajnos csak audikat lehet kérni. Ha lehetne, inkább egy golf variantot kérnék pl, annál jobb a csomagtér -
Bdanyy
addikt
válasz
F-ECT$ #223634 üzenetére
Fura megszokni, a golf amit használok forintban alig volt több 3 évesen használtan, mint most lassan 12 évesen a kínálat nagyobb része. Persze most lassan egy felsőkategóriás laptop meg egy flagship telefon jön ki belőle, ha már azokat mindig a használtautó árakhoz hasonlítják
A bamba sosem volt olcsó, 5 éve is simán 3-4k körül volt némelyik havi burger. Az olcsóbb helyek jobban drágultak arányaiban.
-
-
_drk
addikt
válasz
F-ECT$ #223459 üzenetére
Ha sok pénzem lesz köv autó vásárlásakor, a vágy autóm egy NX450h+ [link]
Plugin, de még anélkül is 5 litert eszik hibrid hajtással ez a nagy dög és még megy is.
Toyota cuccok azért még mindig a megbízhatóbb között vannak és a Lexus mint Prémium egyén függő kinek tetszik de nekem simán elég és még mindig nincs akkora felára mint más prémium márkáknak. -
-
-
Yany
addikt
válasz
F-ECT$ #223425 üzenetére
Ha csak kicsit is esélyes, hogy jó vétel, megnézném személyesen is. A Visia amúgy a legeslegalsó felszereltség, valamelyest érthető az alacsonyabb ár, de a 10 milla egy kvázi új böszme SUV-ért szerintem több, mint jó ár, ha nincs baja, mert amúgy meg korszerű ketyere, mégha hiányzik is sokminden, amit pl. a Connecták és afölöttiek tudnak.
szerk.: Mondjuk most nézem az árlistát, hogy újra egész korrekt kedvezmény van 0% THM mellett is, szóval okkal annyi az, mert 0 thm-mel újat kapsz nem sokkal többért. Engem speciel a 0 thm kergetett egy Qashqai Tekna ölelő karjaiba, meg az e-Power meghajtás, ami nekem álom, imádom. (most nézem, hogy van még egy extra 5 millás kedvezmény is, de az nem tudom, hogy a 0 THM-es konstrukcióban is elérhető-e, a 7-es pontban nem írják).
-
Yany
addikt
válasz
F-ECT$ #223395 üzenetére
az X-Trail nem tetszik az asszonynak, pedig jó vételnek tűnik.
Ide picit visszatérve: szerintem borzasztó előnytelen szögekből fotózták az autót, sokkal szebb ennél, élőben is. Gyakorlatilag mindent kipipál a listátokon és árban is van. (őszintén szólva nekem picit gyanús is, hogy ennyire olcsón adja a hirdető, de egy próbavezetést mindenképp tennék vele).
-
válasz
F-ECT$ #223395 üzenetére
A tesla 3 és Y nem suv. LEhet tudják hozni a 300km-t pályán de nem egy kategória. Igazából az a kérdés h mit akarsz venni. Hibridben szerintem van felhozatal még ha nem is feltétlenül új. Persze hazabeszélek de pályázni szerintem egy dízel hibrid a jó megoldás. GLE350DE. 80-90 vellany, 2.0 tdi és mindenre is jó. Kicsit borsos még az ára. De ha pl jó öregebb is akkor ott a Q7 e-tron. Városban mondjuk nem a legjobb de előváros és országúton 6-7 liter még EV nélkül is. Ráadásul bő 600 liter a csomitartó és van tetősín meg rögzítési pont is ha kell. PErsze hibridből nehéz lesz 7 személyest kifogni mert ugye az akksinak kell hely.
Gyere el Augusztus 3.n a Balcsis PHautós talira és kipróbálhatod a miénket hogy legyen viszonyítási alapod. -
válasz
F-ECT$ #223395 üzenetére
ateca szinte biztos, hogy kicsi lesz. q3 méret, és én azért érzem nagyon a különbséget a q3 csomagtere és a korábbi golf8 kombi csomagtere között. szóval ha a golfot kihasználjátok, és ezen nem akartok változtatni, akkor szerintem az atecat le is húzhatod és a tiguant is. ez mind q3 méret.
octavia kombi? esetleg octavia scout? kicsit emelt is és megvan a csomagtartó mérete.
-
válasz
F-ECT$ #223393 üzenetére
Szerintem nem a kereted zárja ki hanem h konkrétan nem tart itt a technológia. Tesla talán tud valamit az Ynal de az ugye csak ál suv. Valódi sum pl a Kia EV9 de ott is necces a 300 mert elég pár emelkedő és klíma használat a csomagokkal és utasokkal megpakolva máris alatta van szerintem.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
F-ECT$ #223377 üzenetére
Azert egy elpusztult akku miatt nem kell rogton autot cserelni
Ha mindenkepp suv, akkor reszemrol Kodiaq, Tiguan, Tarraco tsivel, Rav4 hybrid, villanybol pedig par Enyaq 60 belefer 11misibe, 10-be csak egy 50-es, azt ne vegyel.
Egyebkent ha az emeletes eletet el tudjatok engedni, akkor Passat GTE kombi -
SaNyEe
aktív tag
válasz
F-ECT$ #181390 üzenetére
Tömören: nem :)
Kutyát nem érdekli mit csináltál vele. Olcsó legyen és jó, ilyen nagyon egyszerű igények vannak mostanság.Magyarán: ha felhozza a dolgot, elengedsz az árából egy polírt mondjuk.
Bár az esztétikai kozmetikázás lehet megtérülős, de csak, ha filléres szigorúan :D -
-
Doki16
addikt
válasz
F-ECT$ #181147 üzenetére
Brutál jó szerintem, CUKC van a Passat GTE-ben. Lemerülten is elég jól tud lépni
1395cm3 mellé 156 lóerő. Hybridben azt a nagy nehéz kasztnit is elmozgatja 6 körül. Ha nagyon spórolok megvan az 5 is. A nagy átlag amióta megvettük 2,7, de ugye a villanyt nullának veszi.
Most ez a motor valószínűleg nagyon jó tud lenni egy könnyebb autóban. Az már más kérdés, hogy mennyire lesznek ezek tartósak.
-
BaLee
addikt
válasz
F-ECT$ #181118 üzenetére
Mint írták előttem eredetiségvizsgálat legyen meg mielőtt mész a kormányablakba.
Cascora nincs hatással a kötelező besorolásod, szóval azt köthetsz rögtön vásárlás után.
Arra figyelj, hogy casco-nál amíg nem voltak szemlézni addig csak baleseti kárt fizet és szeretik elhúzni ezt a dolgot. Nálunk jó 3-4 héttel utána jöttek ki, ráadásul mikor megkaptuk a kötvényt ott volt a záradék, hogy mivel nem volt szemlézve az autó a casco csak baleseti kár esetén fizet. Hiába szóltunk azóta többször is, valahogy még nem "ért át a rendszeren" a szemle eredménye. Ráadásul a szemléről semmilyen dokumentumot nem adtak, még a szemle tényéről sem. Persze az első negyedéves csekk már megérkezett úgy, hogy mikor kibontottuk már két napja lejárt a fizetési határidő. Biztosítók... -
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
F-ECT$ #181090 üzenetére
Ennek bizományos szaga van, azt mondjuk nem tudom bevallalod-e :)
Ez valamit valamiert dolog. Vagy a kereskedo lesapol, vagy mutogatod a vevo jelolteknek.Bizomanyosba nem adnam a vilag penzeert se. Tortenik vele 1-2 serules ugy kapod vissza, felszamolnak takaritasi, tarolasi es egyeb baromsag koltsegeket amiknek a valosaghoz semmi kozuk aztan jopartizezerrel maris kiljebb vagy, mint szeretnel.
-
zoo8800
veterán
válasz
F-ECT$ #180967 üzenetére
A Comfortline műszerfal-betétje van benne. (szálcsiszolt fém-utánzat.) A Highline zongoralakkot kap.
Szvsz a lökhárítón és az ajtókereten is lenne króm, ha Highline lenne, bár lehet, hogy azt csak a FL utáni kapta meg.grizlisandor
A jobb ülés a 2.-ban van (ergoActive, 14 irányban állítható) -
Dare2Live
félisten
válasz
F-ECT$ #179315 üzenetére
najó de ezen tételek nagyja téligumi felnin bármire rájön...
Miért akarsz GL helyett GLXet? Ahogy látom adaptív tempomat, sávtartás, vészfék....el több, kicsit jobb félbőr ülés. Kipróbáltad már tesztvezetésen? Ha esetleg beruházok nem tudom akarnám e... akkor már inkább automatát vennék.
Tényleg nagy kár, hogy kihaltak az egyterüek. Célszerűség szempontjából az lenne tökéletes. Vengabol még van egy 10db aztán az se lesz. De annak meg 380as a csomagtartója alapból, csak üléssort teljesen előretolva 430l. Kicsi. Meg az 1.6 szivó nem megy de zabál.
-
b4zsi-
őstag
válasz
F-ECT$ #179290 üzenetére
Opel Zafira B (2006) - tesómék 2 gyereküléssel használják és hátul ül velük mindig az egyik szülő.
Mondjuk a Zafira-kat beskatulyázták a családapa doboz kocsijának, amiben semmi izgalom nincs. Nekem személy szerint tetszik és az újabb modellek is jól néznek ki. 4 millió körül 1.8 benzinesből szerintem vannak szép állapotú kocsik. Általában elektronikai hibákra szoktak panaszkodni. (ezt a saját családban lévő kocsin is alá tudom támasztani). -
Dare2Live
félisten
válasz
F-ECT$ #179290 üzenetére
5-6 misiből fulos SX4 S-Crosst kapsz.
"2 gyerekülés mellé elférne egy 70-80 kg"
Rakás SUVba a 3 gyerekülés se megy be... így jól nehéz beleférni 2 gyerekülés mellé. Ilyen Q7 / Touraregbe lehet jól el lehet férni 2 gyereküléssel. Bitpork lehet tudja.hossz, szélesség: Márpedig egy SX4 Cross 430cm és az nem nagy SUV... izé Crossover. Ez a max akkor ami befér.
430literes SX4 SCross csomagtartó arra elég, hogy befér babakocsi, kisbicikli, sportáska minimális ez az. Ha utazni akartok akáhova akár csak 1hétre 2felnött+2gyerek babakocsi, kisbiciklivel... kell a tetőzsák, tetőbox.... vagy veszel vmit ami 650l+ csomageres és akkor nem kell tetőre semmit rakni. De az meg bazi nagy/kénylemetlen városban, zabál, drága.Kis szösszenet tőlem... szivesen veszem ha leírod mit nézel, merre... én is gondolkodom. SCross elég jó. Ami nem tetszett benne az a hangszigetelés meg rakhatták volna a multimédiás kijelzőt feljebb. Ezen felűl elsőre legjobb választásnak tűnik.
-
Dare2Live
félisten
válasz
F-ECT$ #179131 üzenetére
Azt nem tudom... mi Pécsen 50kért 15éve tetettünk egy yarisba. Már semmire nem emlészem belölle csak arra, hogy aki berakta vmit nagyon tudott mert kb csodát tett vele, motorhang, de még kerékjaz nagyja is eltünt.
Gondolom most uez lenne 150K de aki hosszú távra tervez és zavarja sztem megéri.... de helyet azt nem tudok mondani rá, pedig akkor tényleg lehet lenne rá nagy kereslet... kövnek Pécsen járok megnézem egyaltalán létezik e még az a hifis....
@Tom1939: ablakok miatt szélzaj az mindenképp bejön... ha kitörne lehet van rá hangszigetelt mint BMWknél... gondolom aranyárban.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
F-ECT$ #169297 üzenetére
Jelen (ugyan nem saját).
Motor kb. alig hallható, viszont gumizaj azért van. Gyári Ecocontact csodák szörnyen hangosak voltak, Kleber négyévszakosával jóval élhetőbb lett. Szerintem elől egyáltalán nem fárasztó a zaj, hátul azért több érezhető, sajnos a csomagtér hangszigetelése azért nem tökéletes. De ott is kibírható. Viszont nem feltétlen mérvadó a véleményem, egy D5 S60-ból (ami elég halk) szoktam néha átülni az S-Crossba.
Ajánlom én is felkeresni Kornélt, ő elég sokat foglalkozott az S-Cross utólagos hangszigetelésével.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest