Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
grizlisandor
veterán
Autószerelőm is hasonló dolgokat mondott, hogy már nincs az, mint régen, hogy halomban állnak a kocsik javításon a városban a szerelőknél. Motorfelújítást nem is vállal, mert olyan végösszeg jön ki, hogy az ügyfélnek nem éri meg.
(#215422) hdanesz:
Igen, jól látod, hogy a rozsdára csak rá lett tüsszentve, max nyomott áron buli, felkészülve arra, hogy akármit is találni az alvázvédő alatt.. -
Thom!
veterán
Kb aki elatta újként ennyibe került és örülsz neki ez itt a gond..
Hasznald egészséggel, nagyon jó gép sok balasetmentes utat.Itthon 8-10M nem vesz senki új autót csak egy nagyon szűk kis réteg, regen se volt ez másképpen csak elszaladtak az árak nem kicsit..lesz itt kopp is.
-
_drk
addikt
Én elhoztam ezt az autót. Nagy a szerelem!
Auris 2019 1.6; 48000km; 5,5misi.
Javítva volt, Szakszervízben ahogy azt kell! Legalábbis a szakemberek ezt mondták nekem.
Itt-ott néha előjon valami kis rezgés pályán 130nál, de sajnos az már valószínű gyári Toyota minőség...
Egyébként nagyon szépen megy, semmit nem is tapasztalok így 2000km után se.
Olyan 160-170 a vége, mert ott már kezd kicsit fura lenni és a mostani 1-2 viharos szél által megfujva nem volt jó.
Tolatókamerának hála nem megyek neki semminek. Egyébként ezzel mindenhová tolatva kell beállni, az eleje lent van a picsába, a segge meg jól fent.
Nagyon kényelmes, mindent is lehet állítani. Könnyű pedálok szét szervózott kormány.
3 óra vezetés után is emberként szállok ki.
Menetzaj van, de inkább az út felől a kerekek és kicsit a szél, de tolerálható, lehet beszélgetni a kocsiban.
Pályán tök jól gyorsít még 120-130rol is előzésnél.
Fogyasztás jelenleg 6.8, de klímával pályán a 130 már kéri a nedűt.
Múltkor sima úton mentem a szokásos 90-100 körül és csak 5-6l között evett.
De ezt még tanulni/szokni kell, hogy jó neki is, nekem is és a fogyasztás is.
Csomagtartóban csak a hátsó ülések nem síkban való fekvése zavar, de egyébként jól pakolható így is.Extrák nagy része amúgy elég használhatatlan. Tábla felismerő értelme szinte nulla. Sáv elhagyást még a pályán is ki kell kapcsolni mert elozni kell, máshol meg nincs normálisan csík. Autoparkolast még nem próbáltam ki.
Tehát összességében egyik szemem sír, hogy ennyit ki kellett adni egy autóért, a másik meg nevet mert nagyon élvezzük feleségemmel az új "családtagot".
A vásárlásról lehetne külön logout cikket írni.
Másfélről kezdtem, majd 2-3, végül már 5-6ert akkor már tényleg valami normálisabbat. Lassan fél éve néztem napi szinten az autókat, olvastam mindent is.
Költözés miatt meg már az időm is elfogyott.
Egyet megtanultam, ez egy külön szakma és most még annak is nehéz aki benne van. -
TrollBalint
addikt
Arra is gondolj, hogy oké, neked tetszik, de gondolom egyszer el akarod adni és akkor úhyanígy fognak a vevők is hozzáállni, mint itt most sokan, hogy ilyen autót inkább nem. Vagy nagyon áron alul tudod eladni, vagy egyáltalán nem. Persze, ha addig akarod használni, míg szét nem esik alattad, akkor ez nem számít
Valamint, visszatérve a húzópadozáshoz, van fent youtube-on egy vezess.hu-s videó (ha megtalálom belinkelem), ahol azt ecsetelik, hogy ott egy szép Skoda (talán Fabia), ami húzva volt, de amúgy nagyon szépen megcsinálták. Csakhogy, mivel húzva volt, kevésbé áll ellen az ütközésnek, (ahogy írták már előttem) ezért ha koccansz vele, ami egy másik autónál annyit jelente, hogy lefordul a lökhárító kb. itt már lehet kinyítja a légzsákot, amit visszahajtogatni
szintén párszázas ajánlat...
Persze, ha valami nagyon tetszik, akkor megértem, hogy nem tudsz elszakadni tőle, ezen én is átestem párszor, ha nem is autóval, és azért jópárszor beigazolodott, hogy jobb lett volna, ha várok és átgondolom
-
tobias88888
őstag
Eleje szét volt törve -> nem. Szeretnéd kockáztatni a saját és utasaid életét? Az 5 millió az kb totálkár is lehet. Kívülről lehet szép, de a szerkezet ki tudja milyen. Hajlíts el egyszer egy kanalat és vissza, másodjára könnyebben hajlik. Ha nem cserélték ki a sérült részeket, már pedig legtöbbször nem cserélik csak formázzák (edit: látom húzópados, akkor ennyi), akkor szerkezetileg egy sokkal gyengébb kocsit fogsz kapni.
-
zgospel
őstag
Az esztétikai dolgokat többnyire könnyű rendbe tenni. Ha nincs is rendbe téve azonnal minden karc meg folt akkor sem befolyásol semmit, sem műszakilag, sem biztonsági szempontból, maximum az egónk és a szépérzékünk sérül valamennyire.
Egy akármilyen 40 évvel ezelőtti autónál valószínűleg még így is több védelmet nyújt, de azzal tisztában kell lenned, hogy amikor az autó frontálisan ütközik, akkor nem feltétlenül kizárólag az eleje sérül a szerkezetnek, hanem akár a hátulja is megrogyhat. Ekkora sérülésnél ki tudja mit kapott a futómű, az is elő szokott fordulni, hogy utána a futóművet már rendesen beállítani soha többé nem lehet, és párezer km alatt félrekoptatja a gumit, és a megváltozott menettulajdonságokról se feledkezzünk meg.
Egy szó mint száz, szerintem nagyon gondold meg, hogy mik a szempontok, mi a fontosabb neked pro és kontra. Az jó, hogy legalább tisztában vagy a sérülés mértékével és hogy adott esetben mit vennél meg, mert legalább nem vernek át.
Ha te nem veszed akkor majd jön valaki kevésbé felkészült vásárló és megveszi úgy, hogy ezekről a tényekről és kockázatokról fogalma sincs -
imyourfriend
őstag
Inkább a belseje a lényeges számomra, úgy gondolom ahol húzópad szükséges azt az autót komolyabban meg kell nézni mert sok kis problémát takarhat a jól összerakott kasztni. Az hogy miként áll a lökhárító vagy miként áll egy lámpa nyilván számít, számomra kisebb gondnak számít.. ahogy a többiek is írják.
-
zgospel
őstag
A leírt példát nem merném megvenni, akármilyen olcsón sem. Most az hogy jól néz ki… na bumm.
Szerintem fontosabb, hogy műszakilag és szerkezetileg is jó legyen az autó, mint hogy épp mennyire szép.
Egy lökhárító fényezése vagy javítása nem említhető egy lapon egy totálkárból feltámasztott autóval, az előbbit relatíve kevésbé pénzből és pár nap alatt rendbe tudod rakatni bármilyen autón, nem is igazán értem az összevetést -
rbalint88
addikt
Szvsz Toyotat GR modelleken innen csak hybridben vennek, az ad annyi pluszt a felhasznalas soran, amennyi kompromisszumot mas helyen kell kotni. De sima benzinesben eszembe se jutna. Eddig a szigoruan szvsz.
A tores annyibol para, hogy ha nincsenek rola kepek es nem tudni, hogy pontosan mi volt javitva, akkor egy ilyen huzatopados tema az auto elejen mar komoly, strukturalis melysegu torest jelent. Ha pl hossztartot, vaznyulvanyt huznak, az szamomra no go, azt a megfelelo helyen le kell vagni es ujat felhegeszteni, de nyilvan az tk/gtk lenne.
Onmagaban a huzatopados javitas nem jelent feltetlenul orias gondot, pl csomagtarto feneklemezt is vissza szoktak huzni, ami nem egy komoly teherviselo elem, viszont draga es szivas cserelni. En ket autoval is jartam ugy, hogy javitani kellett, egyik esetben se volt az auto mas resze serulve, hossztartok se mentek el meg semmi, pedig az egyik eleg komoly becsapodas volt. Elso esetben egy Corsa alacsuszott a Passatomnak zebranal, masik esetben egy E Merci fek nelkul bele az Elantraba. -
gooool
őstag
A probléma sokszor az, hogy nem reprezentatív a kijelentés, ugyanis mindig az elégedetlenek hangoskodnak.
Túl vagyunk jó sok francián (Peogeot 206, Renault Laguna 1-2-3, Clio 3, Citroen Xsara), néhány japánon is (régi Swift, Mazda MX-5, Toyota MR2), cégesben pedig VW konszernes (Skoda Rapid, VW Golf, Skoda Octavia) és koreai autók is jutottak (Hyundai i30), meg egy Ford Focus is és igazából olajfogyasztást csak a VW konszernesek produkáltak, idegesítő hibákat pedig - mivel ismerősi körbe kelt el a Xsara, ezért tudom - csak a Citroen, de ott is nagy szerepe volt annak, hogy legyalázta haver egy utoléréses ütközésben az autót, azóta rendetlenkedik az elektronika.
Ismerni kell mit vesz az ember és az sokszor nem az, amit a közvélemény szajkóz. Pl. Suzuki egy jó példa, persze, megbízható, gombokból fenntartható, kimegy a világból. Igen, sajnos emiatt a közhelyek miatt így is bánnak vele. Az első Swiftünkben 60 ezer km-nél mi cseréltünk olajat először...no comment.
Így azért könnyű rossz hírét kelteni bárminek, de leszögezem, hogy bizonyos típusoknál és bizonyos motorizáltságnál abszolút valid a köznyelv által ráaggatott negatív jelzők sora.Lefty:
Az a Renault 1,3-as Tce a jelenlegi ismeretek szerint bátran vehető.
-
wwhy
veterán
Az én környezetemben pedig nem valid
Tesóm alatt 28x.xxx km-t ment egy Fiat Punto, gyakorlatilag csak kopó anyagokkal kellett foglalkozni, és rendesen volt szervizelve.
Jómagam egy Thaliát nyúztam 9x.xxx km-ig, problémamentesen, a kollégám szintén Tháliába 17x.xxx km-t tolt bele, mielőtt eladta.
Fjord nincs a környezetemben -
footy
addikt
3F-bol nekem ezek voltak:
2002 Punto 1.2
2011 Alfa Giulietta 1.4TB
2017 Ford Focus 1.0EB
Jelenleg van:
2018 Citroen Cactus 1.2PT
2018 Citroen Picasso 1.2PTEgyikkel sem volt semmilyen gond (a Punto kivetel de azt nagyon olcson vettem igenytelen tulajtol es gyujtokabelt, gyertyat meg egy kormanyszervo relet kellett cserelni kb 40e HUF osszesen
)
Meg kell nezni mit vesz az ember, de ez nem a markatol fugg, hanem adott tipus/motor kombinaciojatol. Sot ha meg passzol is a kombinacio akkor is nagyon fontos az eloelet, mert hiaba "bulletproof" az 1.8HSD ha nem csinaljak meg a koztes huto tisztitast, vagy nem cserelik idoben a vizpumpat, vagy csak tul sokaig all az auto, akkor nagyon komoly problemak is beugorhatnak...
ui: Sot a toyotanal, hondanal,suzukinal benne van a fejekben hogy a golyoallo japan technika mindent kibir ezert elsporoljak az olajcsereket es egyeb karbantartasokat.
#allapototveszunk -
Doki16
addikt
Auris Hibrid egyáltalán nem gáz használtan. Executive a legmagasabb felszereltség, csak sajnos nem érdemes arra alapozni amit írnak a hirdetésben, mert sok a kamus. Szemrevételezéssel érdemes az extrák meglétét nézni. Bazi tartós szerkezet, nem szoktak vele komoly gondok lenni.
-
_drk
addikt
Hibrid mennyire lehet gáz használtan?
Már tényleg ott vagyok hogy unom az egészet.
Vannak 3,5m-től 8-ig ezernyi variációval.
1.6 ami kéne alig van, ami van meg nem tudom, olyan gyanúsak...
6-tól meg mennek a hibridek, de minden féle hírdetés van. 300 000 km-rel is van kevésbé felszerelt, meg 70 000km -rel teljesen pöpec is. Mind kettő 6m-ért.Azt látom, hogy be van állva a piac, ugyan azokat a kocsikat látom nap mint nap. Lehet az új hírdetések már normálisabban van árazva.
-
_drk
addikt
Most ezen gondolkoztam el
:
[https://joautok.hu/hasznaltauto/toyota/auris/auris-touring-sports-1.8-hsd-live-automata-/se4c5x9/]
-
Poultier
tag
Én is így álltam hozzá eleinte, az első autóm Citrom Xsara hengerfejes lett(170k-val vettem), de vettem Almerát is 130k futással, de a vételárát még egyszer raköltöttem
Manapság már az állapotot nézem csak, ez az autó sokkal jobb állapotban volt, mint a többi 150-200k-t futott, azóta se volt DPF, malacfarok gond, ami sok kevesebbet futottnál azért előfordul.
Többiek
Ezek szerint sikeresen beletrafáltam a téli uborkaszezonba -
2015 tehát idén lesz 8 éves, 320 ezer az éves 40 ezer
egy dízelnél ebben semmi irreális nincs, én "átlagos" felhasználás mellett is mentem 29 ezret egy évben
valamiért azonban a magyarok nagy része úgy 200 ezerig vesz autót, és még egy 15 évestől is elvárja a 250 ezer alatti futásteljesítményt.... -
pècsimunkás
addikt
-
AssAssynn
addikt
Alapvetően egyetértek, hogy az árakra nem jellemző a csökkenés, de azért, ha valaminek speciális okból megy fel az ára, ott azért visszább is szokott menni. Ilyen speciális okból emelkedik most az autók ára is. Azt gondolom, ha beállna az újautó piac, rendeződne az ellátás, beállna a kereslet-kínálat, azért vissza menne ez. De tény, hogy az új autók drágulása nem tesz túl jót neki.
-
AssAssynn
addikt
Itt elsősorban az első ülések előtti szőnyeg lesz vizes, de hogy elölről folyik oda, vagy alulról szívja fel nem tudom megmondani, habár a küszöbnél van rozsda, úgyhogy akár alulról is szívhatja. Viszont ha nem megyek vele, akkor is beázik, úgyhogy ettől több itt a gond. Én már kicsit le is mondtam erről a javítás dologról, ezért szeretném egyelőre csak orvosolni a hibát, mert még szaladgálósnak jó az autó, elég baráti, 5-6 liter a fogyasztása is.
-
molnarpeter
nagyúr
Ha tetszik az Auris, szerintem maradj annál, hibriddel keveset eszik, jó az értéktartása, stb. Fórumtársak is ismerik páran a típust, hátha akadna egy jó vétel a hálóba...
Biztonság kedvéért neked is bedobom az Amperát, ha tudsz tölteni - rövidke távokra az lenne a legjobb alapvetően, ha csupa villannyal tudnál közlekedni, de azért a sima hibrid is kibírja. Majd kb ezután jönne egy szívócső befecskendezős és turbó nélküli motor - pl Ford Focus 1.5 PFi/1.6Ti-VCT, Kia/Hyundai MPI motorok, VW konszern 1.6 102LE, Renault Megane 1.6 -, aztán jön a futottak még kategória, mert se a közvetlen befecskendezős szívó, se a feltöltött motorok általánosságban nem kedvelik a városi üzemet, hát még egy dízel részecskeszűrővel.
-
öcsém egy 105 lovas B6 Passat 1.9 TDi-vel járt be 100km-re dolgozni (egy irányba 100) pályán, és amellett, hogy 5 litert evett, elviselhető volt a menetzaj és a dinamika is
egy ilyen verda nagyjából 1,5 millió, én valahol itt húznám meg a minimum határt
vagy modernebb kompakt jó (akármilyen) motorizáltsággal, vagy korábbi felső-középkategóriás, dízellel -
BigBlackDog
veterán
Szerintem egy G7 Golfban már hosszabb pályázás is viszonylag jó lehet 130-140 km/h-s tempónál. De tartós autópályás használatra inkább egyel feljebbről és alacsonyabb építésű autót (pl. Mondeo/Passat) választanék. Mondjuk régebbi típusok közül pl. a C Vectra is meglepően halk volt.
-
macilaci78
nagyúr
A kopasz azért jó, mert láthatod hogy dolgozik. - A kopasz egy influenszer is, nem tudhatjuk, miként vannak megvágva a videói, A valóban megtekintett autókból mennyi került be az adásokba. Az idővonal hogy alakult? Értem ezalatt a megtekintés-hazahozatal-átadás-használat (ezzel együtt a visszajelzés) időrendbe a videó publikálása hol áll?
Biztosan nincs annyira kozmetikázva a videó, mint Bear Grylls-é, de azért nem is egy gólyafészekre irányított webkamera.
Ezalapján ő is csak egy ember, feltételezhetően szakmailag rendben van, de nem tévedhetetlen, nincs se varázsgömbje, se röntgen szeme, hogy belelásson az autó következő 5-10 évébe, 100k km-ébe. Akinek garantáltan fejfájásmentes autó kell, az lízingeljen egyet egy komoly assistance szolgáltatással megtámogatva. Jujjci, az pénzbe kerül!
-
HUTCHDB
nagyúr
Én picit árnyaltabban látom ezt.
Korábban, évekkel ezelőtt is drágák voltak az új autók, de a használtak árai normális (nevezzük így) árra estek vissza.
Most nem normális árúak.
A lényeg az az, hogy az árat, mindig a kereslet határozza meg.
Ha nem lesz vevő, akkor a még jól kitartott autók gazdái is pár hónap után elkezdik levinni az árakat, mint ahogy történik most is.
Számtalan hirdetésnél látható az áthúzott piros akciós megjegyzés.
Ha egyre több lesz az akciós ár, akkor aki valóban el is akarja adni, az kénytelen lesz még lejjebb vinni, így generálva az árcsökkenést.
Kb 3 hónapja már ezt itt is jeleztem, hogy várható lesz az árcsökkenés és igen meg is történt.
Egyébként maguk az emberek generálják mindig a drágulást, mert valamitől félnek, tartanak. Jelen esetben pont attól, hogy nem lesz autó. De lesz. Csak nem azonnal.
Pl. már több márkából vannak készleten járgányok és pl. Toyotától tudom, hogy akciók is várhatóak, mert annyi a készlet, hogy már nem egészséges.
Több olyan autót látok egyébként a használtautón, ami meglepően jó áron van, pl. 10-12 millió környékén olyanokat hirdetnek, amelyek 1-2 évesek és újonnan 20 millió környéke volt.
Környékünkön van egy autókereskedés, ahol szerintem igényes autókat árulnak. Vannak modellek, amelyek több mint fél éve ott állnak és a kutyának sem kellenek, pedig már volt árcsökkenés is, ráadásul elektromosak, hybridek is ilyen "áldozatok", tehát ezen szegmensben is van ám megtorpanás.
A hétvégén jelentek meg az MG modellek, teljesen jónak tűnő autók 6 millió környékétől indulnak 7 év garral, és pl 14 millió a Plug in Hybrid fullon full verziós SUV, ami hasonló méretű és felszerelétségű modelleknél kb 40 %-al olcsóbb.
Na ezek lesznek azok, amelyek letörik majd az árakat.
Van több nyugat-európai ismerős, barát is, és már ott sem szaladnak 3-4 évente cserélgeni újra az autókat, mert egyszerűen már ez nekik is sok, drága.
Én ezek alapján bízom az árcsökkenésben. -
user12
őstag
A jobb kocsik jelenleg egyből elmennek.
Igen ez valóban így van. Volt, hogy felkerült a hirdetés, átküldtem feleségemnek, délután megnézte és jelzett, hogy neki is oké, felhívtam és már nem volt meg.
Amikor megnéztünk egy autót, mondta a kereskedő, hogy adjunk vmi visszajelzést, mert ha nem kell, akkor szól a következő jelentkezőnek, hogy jöhet (valóban így történt, mert ott előttünk le is mondta). -
#96241664
törölt tag
"Tehát ezek a 2-2,5m körüli J Astra inkább felejtős?"
Szerintem arra nagyon jó ez a topik, hogy megtudja az ember, melyek a jó típusok, de az ilyen kijelentéseket azért a helyükön kell kezelni. Nem mindenki ugyanazt érti "épkézláb" darab alatt.
Ha rákeresel facelift előtti J Astrákra 3 millió forint felett, akkor a kínálat felső 5 százalékat fogod találni. Én azért nem gondolom, hogy csak ezekből lenne érdemes válogatni.
Főleg hogy ez nem is törvényszerűen azt jelenti, hogy a legjobb 5%, lehet csak simán túlárazottak.Azt hiszem tőle olvastam azt is, hogy G Astrában millió felett érdemes gondolkodni, kb ez is ilyen.
-
volt 1.6 8v (105 paripa, nem versenyautó, de már nem tolnak le a pályán) és 1.6 FSI (115 paripa) is szívó benzinesből, szerintem az a 8 szelepes az egyik leg igénytelenebb motor a VW csoporton belül. rendesen cseréled az olajat, meg a gyertyákat és legyen nálad tartalék gyújtótrafó, a világból kimegy.
mivel VW legóból van, minden IS kapható hozzá minden sarkon és az unixban nem 3 utángyártótól van féktárcsa hanem 30-tól.
az igazi ritka madár a 2.0 FSI egyébként, 150 ló, szívó benzin, hmm... de most pl egyetlen egy sincs eladó. -
-
dong86
csendes tag
Szia!
Gondolom benzines autü kell.
Astra J ajánlott de kicsit nehéz így az 1.4 szívót felejtsd el az 1.6 a minimum de inkább 1.4 turbo-tól felfelé. Az ár amit írtál az Astra J-re reális.
Egyéb típusok:
Megane 3 1.6 benzin
Honda Civic 1.6,1.8
Fiat Bravo 1.4 T-jet
Citroen C5 2.0 benzin
Laguna 3 2.0 benzin
Mitsubishi Lancer 1.6,1.8
Amúgy újszülött gyerek mellé én kombit vagy valami nagy csomagterű kocsit javasolnék, babakocsi szép nagy helyet tud elfoglalni egy sima 5 ajtós kompakt csomagtere simán tele van vele. -
BigBlackDog
veterán
Thalia/Clio 1.4 16V 98 ló (a 75 lovas 8V csak EU2, ha jól tudom, így szmogriadó esetén már nem hajthat be), vagy 1.6. Ebből az összegből már facelifteset keresnék (2002-től voltak).
Megane I PH2 1.6 16V (az 1.4 kicsit kevés a tömegéhez, de szerintem azért azzal is lehet használni bőven)Amikről annyira nem tudok sokat, de utánanéznék; pl. Fiat Punto, Fiat Albea, Polo (megfelelő motorral, rohadásra figyelnék), Opel F Astra (ha véletlen talánál olyat, ami nem rohadt még szét
), Opel B (ha véletlen talánál olyat, ami nem rohadt még szét
), esetleg C Corsa,
régi Swift(igen, ezek is tudnak rohadni). Adott esetben szerintem egy Ignis/WagonR sem feltétlen elvetendő, csak rendesen karban tartott darabot kell találni.Viszont azért 100-150e Hufot még félretennék megvételt követő kiadásokra (átírás, vezérlés- és olajcsere, váratlan kiadások).
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- Huawei MatePad Pro / Wi-fi/ 12 RAM 512GB / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest