- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Soulfly842
addikt
Igazából még soha nem láttam még olyat, akinek sikerült a webes folyamat a dominóról havidíjasra váltásnál.. küldözgetősdi, rossz HLR-ek, stb-stb.
(#58100) Lacko84
Azt javaslom, hogy mivel úgy is új kártyával lesz csak életképes menj be inkább egy T-Pontba.
Ott pár perc alatt megoldják.
Ha nem saját néven van a kártya, akkor célszerű azzal bemenni, akinek a nevén van.
-
szaniszlokar
aktív tag
Van olyan routerem, ami fogad usb sticket. Holnap megpróbálom egy usb hosszabítóval csatlakoztatni a routerhez, hátha sikerülne befogni a szomszéd cellát. Ha valahogyan kültérre ki tudnám tenni a sticket, akkor biztosan lenne jobb vételi lehetőségem, de sem a hőszigetelést, sem a műanyag ablakot nem akarom megfúrni, hogy a kábel kiférjen rajta. Gondoltam arra is, hogy a routert felrakom a padlásra, csak ott meg nincs áram. Télen szétfagy, nyáron elolvad az eszköz.
-
dsd1
tag
"...előny lehet a roaming során is a 4g/lte jobb válaszideje..."
Jobb lehet, de ez is a szolgáltatón múlik. Használtam egy ideig Lengyelországban olyan LTE-t hogy a hajamat téptem, mert némely városban a válaszidő tragikussá tette a netezést, pedig rendes térerő volt. De lehet hogy azóta már javult ott is a minőség.
-
-
Vardar
tag
A helyzet a következő: maga a szám és a hozzátartozó előfizetés több, mint 10 éves, akkor még édesanyám kötötte, de én használtam a sim kártyát. Semmi ügyintézni valóm nem volt a T-mobilenál, egészen tavaly tavaszig, amikor a Domino 5 számokat egy üzletben személyesen akartam lecserélni, ekkora azt mondták, hogy ezt nem tehetem meg, nem az én nevemen van az előfizetés. Utána egy másik üzletben be lettem regisztrálva, mint felhasználó a számhoz. A T-mobile online felületén, ahol díjcsomagot váltok/feltöltök, az én nevem van. Most szeretnék átlépni a Blue mobilehoz és megtartanám a számomat, csak nem tudom, hogy kinek a nevén van a szám, mit írjak a márkaváltási papírra :/
-
Zeki
nagyúr
Igaz, sok embert nem érint, nem érdekel a 4G. Meg amúgy a mobilnet sem.
De ha már beharangozzák, akkor szerezzenek be sok-sok 4G képes sim kártyát. Elvégre nem romlandó.
Az hogy a mázlisták már hamarabb tapsikolhattak, az egy dolog. Egy szolgáltatásnak nem csak a mázlistáknak kell működnie.
Nekem is azt mondták, hogy kb 2 hét mire lesz 4G Dominó sim.
Tehát nem készültek fel. Pedig biztos nem indult tízezres roham, hogy 4G Dominó kártya kell!
A boltokban ha nincs az akciós termékből, vagy tényleg csak nagyon kevés, akkor simán megbüntethetik őket.
Egy mobilszolgáltatónál ha nincs sim amivel igénybe vegyem az új szolgáltatást, hát Istenem. Majd lesz. -
smileismarci
tag
Ebből a szempontból igen nem lett volna jó. De úgy ahogy a hivatalos bekapcsolás előtt elérhető volt pár embernek már. Akkor a későbbi indulás előtt is lehet élhetett volna. De ez csak mind feltételezés. Már nem is érdekel annyira, csak egyszerűen felidegesít ha valami nem úgy megy ahogy én azt elvárnám.
Mellesleg másik T-nél elehető a feltöltősöknek a LTE ?
-
Dj.Kütyü
aktív tag
Engem nem érdekel a jogszabály!!!Azt úgy alakitják hogy nekik kedvezzen!Rajtam kívül még sok millióan gondolják így!Ennyiencsak nem tévedunk!
Ui:Megkövetlek,mert jó ötletet adtál hogy hol tart a jav!Csak a vállalt határidö 03.03 és javitás alatt,azt jelzi.És úgy informáltak,hogy nem tolták ki a javitási határidöt.
-
Dj.Kütyü
aktív tag
Pontosan ott szervizeltet!Ugyanis a Pesti Telekom Támogatói szolgálatot hívtam ök az illetékesek ebben!Ök adnak infót hogy hol a készülék,vagy hogy hol tart a javítás!Szervizben van-e még,vagy már logisztikán a szortirozóba,ami azt jelentené hogy jön vissza a készülékem!Namár most a külföldi szerviznek NINCS elérhetösége!Mondjuk jól ki van ez találva,a (Kedves)szolgáltatóknál!Mindenkijól jár,csak az Ügyfél NEM!
-
ZeneÁdi
csendes tag
PONTOSAN erről van szó! Nem újat kapsz cserébe, hanem refurb-ot.
Ezt a trükköt használja ki a Telekom a vevők megtévesztésére (lásd a fenti hozzászólásomat).
Ezáltal a vevő kb. 30%-ot bukik a Telekom meg szinte semmit... illetve a bukást a semmit sem sejtő vevőn hozzák be.
-
ZeneÁdi
csendes tag
Természetesen... a rendeltetésszerű használat akadályozása meg is lett állapítva aznap a szervízben és jegyzőkönyv is készült róla (habár azt csak akkor adta ide, amikor kifejezetten kértem és azzal a kérdéssel kísérte, hogy "mi van, nem bízik meg bennünk?")
Ettől függetlenül megtagadták a cserét és ezért állapította meg a Fogyasztóvédelem az idézem "súlyos jogszabálysértést".
Megjegyezném, hogy ez a határozat más másodfokú, tehát fellebbeztem, mivel első kőrben szerintem felületesen vizsgálták az ügyet és nem vettek figyelembe egy pár fontos tényt. Ez azt eredményezte, hogy első fokon nem találtak jogszabálysértést.
-
lovace
aktív tag
Köszönöm neked is a segítséget!
Bementem megérdeklődni. Az ajtónálló hölgy először azt mondta, hogy meghatalmazás és garanciajegy is szükséges, de utána jött a szervizes személy, aki helyre tette a dolgokat. Mondta, hogy garanciajegy elég. Sajnos az is 1 hét, mire a kezembe kerül, utána még 2 hetet mondtak a telefonra, szóval most úgy néz ki néhány hétig én leszek az okosabb és nem a telefon, amit használok! -
Onderon
senior tag
samsungot nem tudtam, bár egy kicsit bezavar a képbe, hogy megpróbálja javítani, azért nem rossz, hogy ők is cserélik már. a többi esetben azért kevésbé jó a példa, mert minden készüléket javítanak, az apple pedig bármilyen jogos hibára cserél, lévén nem javíthatnak halandó emberek. úgy értem egyértelmű, hogy teljes cserénél új gari, de ez a többi gyártó esetében ritkább esetben fordul elő, mert ott javítgatnak, vagy csak szimplán adnak egy új akksit. iphone-nál akksi hiba is="új" készülék=új teljes gari. mondom samsungról most hallok így először, nem tudtam, hogy ott is van ilyen.
-
dptrsk
Topikgazda
"7. §12 Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
Telefon esetében ez a rendeltetés szerű használat :
"Mindezek alapján a fogyasztó az azonnali cserére akkor jogosult, ha a tartós használatra rendelt termék meghibásodása a rendeltetésszerű használatot (jelen esetben a telefonálást) akadályozza."
Az, hogy pl. nem megy a FaceTime kamera nem jogosít 3 napos cserére...
-
A@ron
tag
Nézzük a másik oldalát a dolognak.
Ha pl ~50 km-ről bejön az ügyfél (mivel nincs közelebb hozzá üzlet), mert neki egy új kártya kell, kisebb méretű mint az eddigi, az ügyintéző látja a gépben, hogy tényleg nagy a kártyája, esetleg ott villogtatja a csillivilli új telefont is, amibe tényleg kisebb kell, papírok rendben vannak, viszont nincs nála a kártya, akkor ki fogja a +100 kilométer utazást meg rengeteg időt kifizetni neki, pusztán azért mert valaki kőbe véste, hogy kötelező bemutatni a kártyát? Mert az ügyintéző biztosan nem.
Tehát: ha a kártyát méret miatt cseréli az ügyintéző, akkor ingyenes, és mivel meg tudja állapítani ennek jogosságát, teljesen mindegy hogy ott van-e a kártya a helyszínen avagy sem.
Ha bármely más eset áll fenn, akkor valóban kérheti az ügyintéző a kártyát, és annak függvényében ítéli meg, hogy fizetős-e a csere vagy sem. Ennyi, aztán kész. Az én magánvéleményem szerint ezzel a módszerrel 95%-ban helyesen meg tudja ítélni az ügyintéző, hogy díjmentes-e a csere, avagy sem.
Vicces is lenne, hogyha minden mezei ügyintézőnek kötelezően kellene olyan jellegű képzéseken részt venni, hogy meg tudja állapítani, hogy vajon ez a sim-kártya most túlhasználat miatt hibásodott meg, vagy tényleg magától romlott el, netalántán gyártási hibás, vagy a telefon sim-foglalatával nem pöpec valami, illetve hogy melyik gyártmányú telefont melyik típusú kártya szívja le, esetleg hogy azt egy másik T-üzletben vágták-e le neki kártya-készlethiány miatt (ilyenről is hallottam már), vagy otthon kezdte el szabdalni az ügyfél. És most még végtelen hosszan esztergálhatnám a fingot, és sorolhatnám, hogy miért lenne hülyeség, hogyha a való életben tényleg az ügyintézőnek kellene felelősen döntenie erről a kérdésről és az bármilyen világmegváltó következménnyel járna.
Értem én, hogy neked az a véleményed, hogy anomália van, ettől függetlenül, továbbra is azt tartom, életszerűtlen lenne, ha kötelező lenne az ügyfélnek bemutatnia a kártyát. (Ugyanúgy, ahogy az előfizető hűségidőn kívül szerződés megszűnésekor sem köteles leadni a kártyát. Ott is be lehet jelölni olyan lehetőséget, mint a kártyacserénél, hogy nem adta le. Nincs semmi következménye.)
-
A@ron
tag
Nem olyan bonyolult a dolog.
Ha méret miatti cserét kér az ügyfél az ügyintéző tudja ellenőrizni a gépében hogy ténylegesen milyen méretű kártya van kint nála.
Ha hiba miatt akkor pedig a helyszínen kell jelen lenni az ügyfél kártyájának, hiszen akkor az ügyintéző állapítja meg a hibát (Általában régi a kártya).
Ebben a két alapesetben ingyenes a kártyacsere. Persze lehet bonyolultabb is a dolog, pl előfordulhat hogy méltányosságból engedik el a díjat (ügyintézői tévedés történik, vagy rendszerhiba, stb stb ), szóval minden esetet felsorolni nyilván lehetetlen. Illetve persze az is az ügyintézőn múlik, hogy elhiszi-e a történetet, amit az ügyfél mond.
Ezért mondom, hogy az ügyintéző kérheti a kártya bemutatását, de anélkül is jó eséllyel meg tudja állapítani, hogy díjmentes-e a dolog avagy nem, tehát nem feltétlen helytálló, amit írtál.
Nyilván a bemutatgatós verzió logikusabb lenne, de - tapasztalatból mondom - rengeteg olyan élethelyzet van, amikor a kártya cseréje bár ingyenes lenne, valamilyen technikai okból nem megoldható az, hogy ott legyen maga a kártya, ezért fordulhat az elő, hogy ügyintézők nem kérik el a régi kártyát.
-
St3ven
addikt
Igen, szerintem is a szerződéskötéskor érvényes ár jár vissza.
Ha anno 25k volt a Pocket Neo, most pedig 10k-ért dobálják az emberek után, akkor is a 25k jár vissza, hiszen azt fizette ki a vásárló. Nem az ő hibája, hogy nem tudta megjavítani a forgalmazó, és még cserélni sem tudja minden tulajdonságában egyezőre (azaz Pocket Neora).
-
-
Köszi szépen az infókat (többieknek is)!
Telefonom LTE képes, rajta lévő CM 12-es ROM is támogatja (szép is lenne ha nem), akkor a SIM kártya lehet még majd esetleg ludas a dologban.
Ez egy 1 év és 2 hónapos micro-SIM, ez nem tudom milyen réginek számít LTE szempontból.APN beállítás (ha kell) úgyis erősen téma lesz majd itt március 1-től gondolom.
Ja és valaki válaszolt nekem Hangouts-on is az előző kérdésemre, amin meglepődtem. Privátban rám írna az illető?
Csak hogy tudjam ki volt innen. -
migabi24
nagyúr
-
glaci
őstag
Ok, köszi!
Egyelőre azért még mindig ott tartunk, hogy az SL, az alap és ritka, hogy nincs.
Csak annyi változott, az évek alatt, hogy régen cserébe a hűségért magkaptad az SL -os készüléket a független ár fele vagy negyede áron. Most meg a lockos készülék néha még drágább is, csak a "0% THM" miatt éri meg foglalkozni velük.
-
-
De mint írtam, nekem konkrétan az üzleti szolgáltatással van/volt tapasztalatom.
Sajnálom egyébként ezt a céget. Régen ők voltak a "default" mobilszolgáltató. Remélem, hogy még visszakapaszkodnak minőség és megbízhatóság terén. Nem ezt érdemlik - saját maguktól - azokkal a fejlesztésekkel, amiket megcsinálnak (gyakorlatilag minden új technológiában elsők a bevezetésben). Az új LTE hálójuk, amilyen lefedettséggel megcsinálták, le a kalappal. Csak valahogy az internetes általános üzemműködésnek kellene megjavulni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Új MSI KATANA 17 Gamer Tervező Laptop 17,3" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- OnePlus Pad 2 + OnePlus Pad 2 billentyűzet + Extrák
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- HP EliteBook 855 G8, 15,6" FHD, Ryzen5 PRO 5650U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest