- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Egyes Galaxy A mobilokon is gombnyomásra indulhat az AI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokee78
félisten
Van társkártyám.
Mennyi a költsége,ha át akarja venni a használója a nevére? -
csasaKKP
senior tag
válasz
smileismarci #59191 üzenetére
Nekem napon belül megérkezett (Két hete szombaton vagy vasárnap igényeltem és hét közepén megjött, futár hozta egy műanyag Telekomos tasakban.) Ennyi idő után mindenképp kérdezz rá.
-
Lehiñito
senior tag
Sziasztok.
Az s4et azért lehet csak online rendelni, mert lassan kifut?
Ezért nem lehet már az üzletekben kapni?Volt itt valaki aki s4et vett pár hete online, de hibás volt ahogy emlékszem és nem akarták cserélni neki.
Ő azóta volt itt fejleményekkel? -
StSanya
senior tag
válasz
smileismarci #59191 üzenetére
Igen, én kaptam, kettőt is. Március 28-án és 29-én (elfelejtettem, hogy a tabletben is van egy feltöltős mobilnetes) rendeltem meg őket, és április 1-én mindkettőt hozták.
-
valaki_xy
tag
válasz
smileismarci #59191 üzenetére
Akkor lehet elakadt a rendelés. Telefonon kérdezz rá, és talán üzletben kicserélik. Én is így jártam.
-
smileismarci
tag
Akik rendeltek online 4G képes SIM-et azoknak megjött már ?
Én már azt hiszem pont ma 3 hete rendeltem meg de még semmi. Nem is küldtek azon az egy biztonsági SMS-en kívül semmi értesítést se.
(#59190) trixi78
Én betudok lépni -
L.L.
senior tag
Sziasztok! Aki használ Telekom alkalmazást megnézné be tud e lépni, mert engem egész nap nem enged, pedig weboldalon keresztül nincs hiba. Köszi
-
lovace
aktív tag
válasz
BobChemistry #59188 üzenetére
Ugyan nem értek a telefonok hardveréhez, de nem tartom túl valószínűnek, hogy a pixelesedés a szoftver miatt lett volna.
Ne aggódj, ahogy olvastad a kommentem utáni hozzászólásokat, biztos cserélik neked is, sőt valószínűleg rövidebb idő alatt is, mint nekem! -
Seed
csendes tag
nemértem miért szakad meg a vonal 4 óránként
nem enged 4 óránál hosszabb telefonálást ez a telekom? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Soulfly842 #59176 üzenetére
Samsung Gear Fit sajnos nem iPhone kompatibilis, már kezdtem rajta gondolkodni, de így nem sok értelme lenne...
-
Soulfly842
addikt
válasz
Soulfly842 #58921 üzenetére
-
lovace
aktív tag
válasz
lugosi #59173 üzenetére
Nekem most volt elsőre dolgom a Telekom szervizével, így egy eset alapján tudok róluk nyilatkozni. Minden bizonnyal vannak annál sokkal becsületesebb, a munkájukat lelkiismeretesen végző szervizesek is, mint akit én kifogtam, de sajnos nekem nincs pozitív benyomásom róluk.
Ennek ellenére, ahogy írtam is ez csak az én tapasztalatom, bízom benne, hogy mindenki másnak, aki fődarab cserére szorul (pláne, ha BB) gördülékenyebben fog menni!
-
lovace
aktív tag
válasz
BobChemistry #59162 üzenetére
Üdv!
Amennyiben Blackberry Z10-ről van szó, úgy el tudom mondani a saját tapasztalatom, ha nem, gondolom akkor is lesz benne számodra hasznos információ.
Nekem az volt a hibám, hogy szoftverfrissítés után (nem leaked, hanem hivatalos) csak 99%-ig töltött be a készülék ~48 óra alatt. Bevittem a hozzám legközelebb eső üzletbe, ahol van szerviz. Azt mondták, maximum 3 hétre törekednek (ami ugye az ÁSZF-ben is van, szóval újat nem mondtak). 3 hét után visszakaptam ugyanazzal a hibával, amivel leadtam. Másnap ment is vissza. (Nem is értem mit gondolt a szervizes, hogy majd visszaküldi úgy, hogy rá se nézett, én meg hagyom az egészet? Tisztán látszott, hogy még ha valóban az is történt, ami a munkalapra volt írva "újratöltés" vagy meg se csinálták vagy lusták voltak leellenőrizni.)
Ismét eltelt 2,5 hét, miközben persze hívogattam szinte naponta a pesti szervizes számukat, mert egyszer sikerült kifognom egy becsületes ügyfélszolgálatost, aki azt javasolta, hogy lehetőleg minél sűrűbben zaklassam őket.
Na szóval az első leadástól számított 4-5 héttel később hozta a futár az új készüléket, mivel nem tudták megcsinálni a régit.
Saját tapasztalatból mondom, hogy kínkeserves náluk a fődarab csere, viszont amiatt ne aggódj, lesz nekik még raktáron, tehát ugyanolyat fogsz kapni!
Összegezve: valószínűleg lesz 1 hónap, de zargasd őket folyamatosan és ne aggódj, ha nem tudják megcsinálni, akkor is Z10-et kapsz vissza! -
válasz
Mech90 #59169 üzenetére
a szolgáltatós jótállási jegyen a kapcsolódó jogszabály alapján adott egy év kötelező jótállás szerepel, de azt is olvashatod rajta, hogy;
3. Jelen jótállási jegyen megadott termékre a Gyártó által vállaltaknak megfelelõen a Magyar Telekom Nyrt. a Fogyasztó számára esetenként további kiegészítõ jótállást is nyújt, melynek feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató és/vagy a www.telekom.hu honlap tartalmazza.
a szolgáltató kapcsolódó leírása;
A következő készüléktípusoknál a garancia időtartama 1+1 év: Alcatel, Blackberry, Emporia, HTC, Huawei, LG, Motorola, Nokia, Sagem, Samsung, Sony Ericsson és ZTE.
forrás; link
korábban linkeltem a samsung jótállási leírását; link, ahol a táblázatban olvashatod, hogy a szolgáltatós készülékekre regisztráció nélkül is adott az egy év feletti +12 hónap (korlátozott) jótállás. (a regisztráció csak a prémium szolgáltatásokhoz kell) -
cris78
őstag
Egy kicsit off, de mégis köze van a Telekomhoz. Ha nem idevaló akkor az admin törölje.
Az idei Telekom Vivicittá futáson futónagykövet vagyok.
Kérem a kedves fórumtagokat, hogy ha tehetik, hogy egy ügyért támogassanak. Sok kicsi is számít.
[link]
Már csak egy hét van gyűjteni.
Köszönöm a támogatásokat!
Ha adakoztok akkor írjátok oda, hogy "MA", hogy tudjam innen jött a támogatás! -
Mech90
csendes tag
Szia!
Először is köszi szépen a választ! Ezekkel sajnos nem voltam tisztában, ráadásul ez az első alkalom, hogy használt telefont vásároltam. A volt tulaj most novemberben vette a telefont, szóval még bőven benne vagyok az első 12 hónapban. Ennek a regisztrációnak viszont utána fogok nézni, mert ezt például meg sem említette. Ami viszont továbbra is rendkívül különös számomra, hogy a jegyen nincs feltüntetve, hogy 12 + 12 hónap jótállás van a készülékre, hiszen ez minden papíron rajta szokott lenni. Ezen csupán annyi van, hogy: "a vásárlás napjától 12 hónapos jótállást nyújt". Az eladó is úgy hirdette, hogy összesen 1 év garancia van rá (illetve most már csak 7). Ezért kezdtem gyanakodni. Mondjuk én is hülye voltam, mert számlát kellett volna tőle kérnem, azt ugyanis nem adott.
Ui.: Vagy Samsung készülékek esetében nem is szokták feltüntetni a jótállási jegyen a második 12 hónapot, mivel mindenképpen a Samsung oldalán kell regisztrálni?
-
válasz
Mech90 #59167 üzenetére
szia,
12 + 12 hónap jótállás van a készülékre, a samsung a szolgáltatós készülék esetén még regisztrációt sem kér a második 12 hónaphoz; link (független telefonok esetén szükséges, mert azok nem feltétlenül származnak megfelelő forrásból, de a hazai szolgáltatók esetén ilyen gond nem lehetséges)
én is kaptam már úgy jótállási jegyet a szolgáltatónál, hogy nem volt lepecsételve, hanem csak egy aláírást kaparintott rá az ügyintéző.
a samsung sablonos válasza szerint alá kell íratni és pecsét is szükséges, de a gyakorlatban nem igazán foglalkoznak vele, a kinyomtatott - webshop vásárlás esetén nem is ad már fizikálisan papírokat a szolgáltató, hanem az online felületre töltik fel, ott lehet megnézni, onnan letölthető és kinyomtatható -, de pecsét és aláírás nélküli szolgáltatós jótállási jegy is okés szokott lenni.
arra viszont figyelj, hogy ha valamelyik prémium támogatásos kategóriába (a csúcskategóriában szervizes megy házhoz és ott javítja vagy cseréli a készüléket; link, alsóbb kategóriában futár viszi és hozza a telefont; link) tartozik a készülék - a két linkelt kategóriában ellenőrizheted típusszám alapján -, akkor ahhoz kell regisztráció a my samsung felületen; link, amely regisztrációt csak az első évben lehet eszközölni, tehát ha azon belül van a telefon, akkor a volt tulaj törli a regisztrációt - ha volt -, te pedig a szükséges infók ismeretében regisztrálod magadnak, viszont ha úgy vásároltad használtan, hogy már a második 12 hónap ketyeg, akkor ha törli a regisztrációt, úgy te már nem tudod majd újra beregisztrálni, tehát az ő jóindulatára vagy bízva, hogy segít a szervizes ügymenetben, vagy sem.
a másik fontos dolog, hogy a második 12 hónap (korlátozott) jótállás intervallumában már számlát is kérhet a jótállási jegy mellé a samsung.
a szolgáltatón keresztül is intézhető a garanciális ügy - úgy pláne jó lehet az általuk pecsét nélkül adott jótállási jegy -, de sokkal lassabb és körülményesebb, mint direktben a samsung szervize által. -
Mech90
csendes tag
Sziasztok!
Telekomos jótállási jeggyel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Az a helyzet, hogy a napokban vásároltam egy használt Samsung készüléket, a garancia még év végéig érvényes. Viszont tegnap feltűnt, hogy a papír nincs lepecsételve, csak egy „aláírás” szerepel rajta (erre az volt az eladó válasza, hogy ő ezt észre sem vette, de ne aggódjak, IMEI szám alapján úgy is be tudják majd azonosítani). A másik, hogy a telefonra összesen 1 év garancia van, pedig tudomásom szerint szinte minden készülékre 24 hónap garit adnak (kivétel az iPhone, mert arra tényleg csak 1 év van). Ezt pedig a jótállási jegyen is fel szokták tüntetni az egyik pontban, erről viszont az is hiányzik (csak a 12 hónap szerepel rajta). Nem tudom, lehet, hogy én vagyok nagyon bizalmatlan… De létezik, hogy egy otthon kinyomtatott, hamisított papírlapot kaptam? A vásárlás napja, csomagszám, azonosító szám fel van rajta tűntetve, szólva lehet, hogy én túlzom el, mindenesetre ki szeretném kérni mások véleményét is. (A Telekomhoz betelefonáltam, de az ügyintéző konkrétan hülyének nézett, nem volt túl segítőkész. Csak azt hajtogatta, hogy Samsung készülékekre minden esetben 24 hónap garancia van, úgyhogy nézzem át jobban azt a papírt…)
-
mexel
veterán
válasz
St3ven #59163 üzenetére
ŐŐŐŐ. Akkor hogyan is? Van Domino Web és van Domino Web Quick. Ezek valamelyike nem használható magában is? Azaz úgy, hogy nincs más telekom előfizum? Magyarul csak netezni kellene mert beszédre mást használok.
Ha jól értelmezem a Web Quick az simán megvásárolható és tudok netezni akár egy tablettel is, vagy egy dual simes telefonnal ha berakom második sim slotba. -
BobChemistry
őstag
Üdv!
Ma bevittem egy Z10-et a szervizbe (eldobja a netet, lefagy, és a képernyő jobb oldalán egy vékony sávban a pixelek meghaltak) és azt mondták hogy egy hónap(!) amíg értesítenek. Ahogy láttam, már nem árulják újonnan ezt a készüléket. Van valakinek tapasztalata, tényleg egy hónapot kell várni amíg történik is valami? Ha nem javítható és már azonos készülék sincs raktáron olyankor mi a helyzet?
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Ákinard #59159 üzenetére
Kíváncsi leszek!Mert annó beszéltünk a számlázási osztállyal és mondta fizessük ki,mert korlátozzák és nem tud mit csinálni.Elvileg a rendszerben úgy szerepelt,hogy átvettük a másodikat is.Mondom hogy?Elhoztuk ingyen?És most azt kellene fizetni?!Nem,ingyen nem lehet elhozni.Wtf akkor?Fizessünk csak és bólogassunk,még az a xar sincs nálunk,ha elveszne náluk az éterben.
-
mexel
veterán
Közben találtam egy domino web lehetőséget is, ez sávos. Ez csak akkor használható ha van egy valamilyen telekomos szolgáltatásom? Holnapig találnom kell valami net megoldást
-
Ákinard
aktív tag
válasz
Doggy dog #59158 üzenetére
Felhívod az ügyfélszolgálatot hivatali időben, kéred a számlázási csoportot, és lebeszéled velük. Elmondod a bánatod, és kéred hogy hozzák helyre.
Nekem 2 hónap alatt nem tudták jóváírni a túlfizetésem ami a fos webshopjuk hibája miatt keletkezett. Aztán rövidre zártam velük a dolgot, mondtam, hogy a következő számlámat nem vagyok hajlandó kifizetni, írják jóvá, nem érdekel a rendszerük hibája. A fennmaradó kb 200 ft-ról kérem hogy a webshopban állítsák át, hogy díjmentesen ki tudjam fizetni. Arra is volt kifogásuk, hogy nem lehet átállítani a befizetendő összeget, másnapra mégis ott virított az új összeg. Kifizettem, azóta békében vagyunk.... -
Doggy dog
senior tag
Story röviden!
Kifizetve,jóváírás nem történt meg,DE cserébe küldtek 2x 750ft felszólítási díjat vagy mit!
Na most akkor mit kell csinálni,kifizetve az ami nincs nálunk,jóváírva nincs,de fizessünk még be ennyit! MIVAN??? -
mexel
veterán
Viszont most nézem, hogy a domino surf -ben ha elfogy a sok 150mb net akkor automatikusan aktiválódik egy 195ft/10mb/nap opció. Ez vajon letiltható hogy ne aktiválódjon?
Ja, és még valami: Nincs a telekomnál valami alkudozós csoport ( mint a vodánál) ahol lehet valami jó akciós árat kialkudni ha odaviszek kb 3 számot másik szolgáltatótól?
-
mexel
veterán
Köszönöm! Ebben az esetben máris nem jó a dolog, pedig azt hittem ez jó opció lesz a voda red mellé, de csodák nincsenek úgy látszik, ez így még drágább. ( Tudnám miért mérik ilyen aranyárban ezt a nyomorult mobilnetet
)
Már örültem hogy végre a telekomot is használhatom valamire, túl szép is lett volna 1290-ért 1gb net. A domino Surf-nek meg van havidíja ha jól látom, 890ft, így egyben az is 2180ft. Ki van ez jól találva.
A mostani kártyához biztos nincs semmilyen net, hiszen egy régesrégi domino ami nincs igazán használva, csak évente néha feltöltve hogy ne vesszen el.
Köszi az infót, így már valóban világos, nem figyeltem a fenti választási lehetőséget hogy ez csak adatcsomagos motyókhoz jár. -
szia,
lehet, de nem feltétlenül 1290 ft lesz, mert az függ attól, hogy a használd díjcsomag tartalmaz alapban benne foglalt adatmennyiséget vagy sem, domino surf esetén hozható ki 1290 ft-ból, ellenkező esetben drágább lesz, mert nem a bővítő, hanem az adatcsomag aktiválódik; link
havidíjas előfizetésre is igaz ez, nem csak domino esetén, felül kell kiválasztani a megfelelő kategóriát; link
Még több netre van szükséged? vagy Nincs még net a díjcsomagodban? -
mexel
veterán
Sziasztok! Ha van egy domino kártya ami fel van töltve, valami régi darab, akkor arra lehet igényelni mobilnetet, ilyet?
Vagy ez nem erre jó? Kell valami extra feature ehhez, vagy simán a domino-s kártyáról elküldöm, és van 1290-ért 1gb-om? -
Teko001
őstag
válasz
anonymus89 #59149 üzenetére
Az oké, de ő azt mondta, hogy nem a Telekommal akarsz beszélni, ezért mész a Telekomba
De mindegy, hagyjuk
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B365M i7 9700F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- LG UltraGear Gaming Monitorok: ÁRZUHANÁS -30%
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM CMP 510 Seasonic 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest