Hirdetés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz
anonymus89
#120552
üzenetére
Senki nem tud semmit?
1414-en annyit mondtak irjak levelet, megtörtént. -
Kaba
veterán
válasz
anonymus89
#119390
üzenetére
Nálam rendesen működik.
-
4Grider
félisten
válasz
anonymus89
#116379
üzenetére
Van az adott Telekom sim kártyán adategyenleg és van legalább 3G lefedettség az adott helyen ugye? A Telekom sim kártyával tudsz telefonálni (hívást indítani)?
-
válasz
anonymus89
#113137
üzenetére
Nem igazán.
Coopos volt az uccsó igazi nagy kedvezmény náluk tartozékokra.
-
anonymus89
addikt
válasz
anonymus89
#111788
üzenetére
Megoldódott az OTP-ben az ügyintéző a kapcsolattartói telefonszámot írta át, az pedig ebben az esetben nem jó...
-
glacious
addikt
válasz
anonymus89
#111784
üzenetére
Repülő mód ki-be nem segít?
-
donmackó
addikt
válasz
anonymus89
#111671
üzenetére
Új vagy meglévő előfizetést vittél bele a MÁV flottába, illetve ha volt hűségidőd? Én is néztem már de nem tudom hogy meglévő hűségidős előfizut bele lehet-e rakatni.
-
StLui
veterán
válasz
anonymus89
#111543
üzenetére
csak ha kapós a termék, mire jön az értesités, el is fogy (vagy ha csak egy db "érkezik" visszamondás miatt) de üfsz sem fog segiteni az is biztos
-
snooze
veterán
válasz
anonymus89
#111537
üzenetére
fekete van még..
-
#73820095
törölt tag
válasz
anonymus89
#111521
üzenetére
Az tudtommal elvész.
-
btudos
nagyúr
válasz
anonymus89
#111516
üzenetére
Maraton 3,5 GB még mindig létezik, ár-érték arányban ez a legjobb megoldás.
-
Vangelis
félisten
válasz
anonymus89
#107442
üzenetére
Páran vettek azért.
-
válasz
anonymus89
#107442
üzenetére
Amikor ő kérdezte, akkor már jó ideje nem volt készleten sehol, ha sikerült úgy venni valakinek, az még előtte lehetett megrendelve.
A hirdetésekből nem derül ki, hogy amelyik lehet nem szolgáltatós is, az honnan származik, illetve ha szolgáltatótól lett vásárolva, akkor melyiktől - a korrektség kedvéért illene beleírni a hirdetésbe, de lehet, csak én gondolom és szoktam így csinálni...
Amit visszaküldenek (elállás keretében), az már jellemzően belső körben talál új gazdára, az úgy visszamondott, hogy át sem vett és/vagy ki sem bontott meg erősen kérdéses, biztosra nem igazán mondhatja egyik ügyintéző sem, miszerint lesz olyan. -
válasz
anonymus89
#105599
üzenetére
30 nap. Rossz helyről olvastam bocsi, 14 mégis.

Ezt se sokan tudják így, sajnos eljátszák, hogy még nem érkezett be a raktárukba:
A vételár visszatérítése
"A kereskedőnek a vásárlástól való elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell fizetnie Önnek a vételárat, amennyiben kézhez kapta a visszaküldött árut vagy az igazolást arról, hogy Ön visszaküldte azt.
Ha Ön szállítási költséget is fizetett a vásárláskor, a kereskedőnek a vételáron felül azt is meg kell térítenie. Abban az esetben azonban, ha Ön nem szokványos postai kézbesítést (hanem pl. gyorsfutár-szolgáltatást) kért, a kereskedőnek jogában áll ennek a költségét felszámolni. "
-
4Grider
félisten
válasz
anonymus89
#105599
üzenetére
A visszatartás joga miatt a készülék visszaérkezésétől számított 14 napjuk van visszautalni a pénzt.
-
Soulfly842
addikt
válasz
anonymus89
#89026
üzenetére
A telesírod észrevétel - az ebben az esetben, ha tetszik, ha nem: jogos.
A nincs jobb dolgod egész nap viszont már egy kicsinyes aspektusa a témának. Itt véletlenül (ebben a témában), hogy egy trükkösködés is ott van a háttérben és az alapján formálod mások véleményét. Alapok, minden nemű megalapozottság nélkül.
Ha ki van írva egy boltban egy ár, az egy bárkinek elérhető 'kedvezmény'. Ha van akció, ahol kapsz Ajándékokat, egyedi kedvezményeket, aminek komoly szabályrendszere és háttere van (igen, nem kell hozzá hűségidő, kötelezettség, kontraktus, SEMMI): de egy leszabályozott kereteknek való megfelelés igen - akkor eléggé egyértelmű a helyzet. S te most azért vagy elégedetlen mert kiakartad játszani, nem feleltél meg a részvételi feltételeknek sem, de neked ez jár. Értem

Tegyünk szerintem pontot a végére, ez egy meddő párbeszéd, már ne is haragudj

Biztos találkoztál már ezzel az oldallal:
"5000 Ft készülékkedvezmény a Telekom kínálatában lévő Domino feltöltőkártyás mobiltelefonra"
Nem találom azt a részt, ami tartozékra utalna az 5000 Ft-os kedvezmény esetében
Segíts kérlek. -
Soulfly842
addikt
válasz
anonymus89
#88981
üzenetére
Azért ez durva és az is, hogy a másik hozzászólásodban rugalmasságról beszélsz...
Te magad írtad le a bestbuy topicban, hogy ez egy szabálytalan megrendelés...
A coop kedvemények 5000 Ft-os kuponja kizárólagosan Domino-s feltöltőkártyás Mobiltelefon vásárlásra jogosít fel.
Ebből a szempontból irreleváns, hogy 'dehát engedte a webshop', hiszen a kiírt feltételek egyértelműek.
Mégis, hogy képzelted el, hogy egy szabálytalan megrendelésre üzletpolitikai jóváírást kérsz? Az üzletvezető szempontjából semmilyen indoklás sem lenne a kezében, hogy te ezt milyen alapon kaptad...
A szememben ez ugyanolyan, mint az, hogy sokan a kártyaszámokkal játszanak. Az ilyen megrendelések - kiskapuzások - 'trükkösködések' - miatt lehetetlenednek el mások. Emiatt zárhatnak le akciókat idő előtt, a túlkapások a szabálytalan megrendelések tömege ellehetetleníti az ilyen akciókat.
Az őszinte gratulációmat szeretném kifejezni, hogy telesírod a fórumot a szabálytalan megrendeléseddel és, hogy mindezek után még reklamációt is indítasz rá a hozzászólásaid alapján.
Ajánlom figyelmedbe a szubjektív észrevételemet:
[link]Az alapján, amit leírtál teljesen egyértelmű:
Nem nem akarják kiadni - minden szabálytalanság ellenére - hanem informatikai hiba miatt (lehet rájöttek a visszaélésekre??) nem tudja számlázni a rendszer (valószínűleg valamilyen ehhez kapcsolódó jegyet is indítottak az informatikának csak azért, hogy mind ezekenk ellenére segítsenek neked). Ha nem akarták volna kiadni - szabálytalan megrendelés miatt - akkor egyszerűen érvénytelenítették volna. Tehát mindezek jegyében kicsit komikus a megközelítésed. Kaptál 10E-s Ajándékot, amit a szabályos megrendelés okán át is vehettél. Persze, de a Telekom, az üzlet és a Coop a szemét, mert valahogy átcsusszant egy szabálytalan megrendelés, ami a kiírt akció feltételeinek nem is felel meg.
-
válasz
anonymus89
#88983
üzenetére
A számlakiállítási hiba valóban létezik. A megoldás, hogy a bolt kiállít egy számlát, amiben 100% kedvezményt ad. HelpDesket hívja fel, s elmagyarázzák neki mit kell csinálnia.
-
válasz
anonymus89
#88981
üzenetére
Ugyanígy voltam Pécsen, de nekem kb fél óra alatt megírták valahogy a számlát.
-
válasz
anonymus89
#88979
üzenetére
Én nem találtam meg 1-2 hónapja.
A megoldás: tegyél valamit készletértesítőre és akkor betölti a készletértesítő oldalt.
Ezek után, ha gyakran kell, mentsd le a linket, és töröld, amit törölni akarsz. -
tsteve
senior tag
válasz
anonymus89
#88744
üzenetére
prepaid csomagokhoz is tartozik egyedi előfizetői szerződés...
-
Carline
őstag
válasz
anonymus89
#73106
üzenetére
10000 Ft feletti webshop vásárlás esetén él a TELEKOM2016 kuponkód. Ha a kuponkódot megadod, a fizetendő összeget -5000 Ft-al módosítja.
Nem több darabból kell 10000Ft felett lenni, hanem legalább egynek ami a megadott összeg felett van. -
Vangelis
félisten
válasz
anonymus89
#72545
üzenetére
A GLS nél az átvevő neve az aki a boltban átvette a futártól.
Vagyis a telekom vagy partner alkalmaozott.
-
SUPREME7
őstag
válasz
anonymus89
#72545
üzenetére
Akkor téged átvert a csaj, ne név alapján keresse hanem rendelésszám alapján.
-
Laca1212
őstag
válasz
anonymus89
#72545
üzenetére
Visszamenni és megkérdezni,hogy az a bizonyos aki átvette hova rakta a csomagot. GLS nyomkövetés riportot megmutatni.

-
válasz
anonymus89
#71512
üzenetére
szia,
igen, vélhetően gyorsabban lecsapott rá valaki.
nem tudod. -
Zeki
nagyúr
válasz
anonymus89
#70682
üzenetére
-
4Grider
félisten
válasz
anonymus89
#70547
üzenetére
Jó barátból is lehet problémás ember. És gondolom nem szeretnéd megtudni, milyen érzés az, amikor hajnalban rád és a családodra rúgja a TEK az ajtót...
-
#TOTTI
őstag
válasz
anonymus89
#69363
üzenetére
Garanciában semmit! Külső behatás érte! Az más kérdés, hogy kis hisztivel mit lehet elérni.
-
plus44
veterán
válasz
anonymus89
#69208
üzenetére
Kerte igy is, de vegul megoldodott a problema, koszi a segitseget mindenkinek.

-
válasz
anonymus89
#68251
üzenetére
szia,
milyen hibát tapasztalsz?
hajnalban nem tudtam belépni, de most beléptem és nem látok problémát, enged kosárba tenni terméket, illetve az utolsó előtti lépésig a várlással sincs gond - tovább nem megyek, mert nem akarok vásárolni. -
#04441088
törölt tag
válasz
anonymus89
#67187
üzenetére
Már felugrott 29 ezerre, láttam pár órája még 19-ért.
Köszönöm mindenkinek.
-
zsolesz06
tag
válasz
anonymus89
#67089
üzenetére
Új előfizetőként?

-
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#66553
üzenetére
Nekem kb 2 perc alatt kapcsoltak ügyintézőt tegnap délután
-
PainKiller13
őstag
válasz
anonymus89
#66555
üzenetére
Igen, és még küldenek el embereket a tpontokból.
-
vwpolopg
őstag
válasz
anonymus89
#66553
üzenetére
7 perc, de aranyos

Legutóbb 2x 35 percet vártam...
-
PainKiller13
őstag
válasz
anonymus89
#66553
üzenetére
Leépítések vannak

-
St3ven
addikt
válasz
anonymus89
#60259
üzenetére
Nem lehet, hogy csak a Like-ra való jogosultságodat hosszabbították meg újabb 2 évvel?
Mert magára az előfizetésre (esetleg adott díjcsomagra is) általában akkor kell hűséget vállalni, ha valamilyen kedvezményt kapsz, például kedvezményes készülékvásárlás, vagy mondjuk kedvezményes havidíj.
-
St3ven
addikt
válasz
anonymus89
#60255
üzenetére
"Az előfizetésre vállalt hűsége lejár: xxxx.xx.xx. A hűségidő a számla keltétől számított xx nap múlva jár le."
A részletező első sorában írja. Ha nem, akkor nincs hűség adott előfizetésen.
-
válasz
anonymus89
#60255
üzenetére
szia,
írja pedig a számlán, de a telekom alkalmazás is kijelzi.
személyes ügyfélszolgálaton lehet kérni, fizikálisan nem törlődik, de inaktív lesz. -
St3ven
addikt
válasz
anonymus89
#60248
üzenetére
A havi számlán.
-
válasz
anonymus89
#59385
üzenetére
az lg általában igen, de a samsung nem feltétlenül így áll hozzá. (a samsung esetén vannak olyan telefonok és firmware verziók, ahol a knox miatt a gyakorlatban sem lehetséges, vagy csak a számláló ugrasztásával, ami nem nullázható és bukható miatta a jótállás.)
-
Puma K
nagyúr
válasz
anonymus89
#59385
üzenetére
Elég jól hangzik, remélhetőleg a Samsung is hasonlóan jár majd el.
Köszönöm az információt!
-
lovace
aktív tag
válasz
anonymus89
#59315
üzenetére
Hát igen, a like díjszabása ritka, mint a fehér holló. Egyelőre nekem is az van. Boldog is vagyok miatta és nagyon nem várom azt az időpontot, amikor majd váltanom kell...
-
válasz
anonymus89
#59313
üzenetére
szia,
... az időtartam lejártával a legalacsonyabb havidíjú, számára elérhető, mindenkor hatályos díjszabásban szereplő díjcsomagba kerül átváltásra.
forrás; link
ahogy nézem a leírást, abban a move xs van preferálva. -
lovace
aktív tag
válasz
anonymus89
#59313
üzenetére
Ha nem választasz másikat, akkor az aktuális legolcsóbba.
-
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#59149
üzenetére
Az oké, de ő azt mondta, hogy nem a Telekommal akarsz beszélni, ezért mész a Telekomba
De mindegy, hagyjuk 
-
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#59141
üzenetére
Az ügyfélszolgálatot ingyen hívod Telekomos hálózatból.
-
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#59114
üzenetére
Ha valamilyen VoIP megoldást használnak, ami képes a hívásazonosítót meghamisítani, akkor lehetséges. Javaslom, vedd fel a kapcsolatot a céggel, és derítsétek ki közösen. Kétlem, hogy direkt csinálnák.
-
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#42466
üzenetére
-
Huroq
senior tag
válasz
anonymus89
#42466
üzenetére
Itt le van írva minden szépen, de elviekben ezt:
Egy sorsolás, egyszeres téttel, véletlenszerű számokkal: PT1,1 B,1
A szám ahova küldeni kell: 1756 -
válasz
anonymus89
#39829
üzenetére
rosszul tudod, összeadódik a kettő, ahogy a leírásban is szerepel;
meglévő díjcsomagján felül havonta 1 GB-tal többet netezhet -
erdoke
titán
válasz
anonymus89
#39753
üzenetére
Next S társkártya szóba jöhet? Feltéve, hogy van egy másik előfizetés, ami alá be lehet pakolni, és hogy többségében hálózaton belül telefonál.
-
savoo
addikt
válasz
anonymus89
#33110
üzenetére
Hivatals T-pontban voltál vagy valami viszonteladónál?
-
válasz
anonymus89
#33107
üzenetére
érdekes lenne, ha valakinek a a limitbővítés cserét jelentene...
érthetően írják az opcióknál is; link
Meglévő díjcsomagján felül havonta 100 MB-tal, 200 MB-tal vagy akár 1 GB-tal többet internetezhet -
Varszegig
veterán
válasz
anonymus89
#33107
üzenetére
Dehogy. Az 1 GB az hozzáadódik, azaz 200 Mb+1 GB vagy 500 Mb+1 GB csomagtól függően.
-
válasz
anonymus89
#32793
üzenetére
ezért is írtam, hogy fordítva talán nem adódik a probléma, de ezt még abszolválni kell a gyakorlatban, vagy igazolja/megcáfolja egy t-s illetékes.
nem muszáj elolvasni a szerződési feltételeket, csak ugye ha látatlanban elfogadja az előfizető, akkor pláne meglepetések érhetik, ráadásul a dühöngésen kívül nem nagyon tud mit tenni, hiszen elfogadta a feltételeket...Vangelis; mivel több tényező függvénye a dolog, ezért hiába írja le valaki, hogy neki engedték, másnak meg nem, mindegyik törvényes út, csak ugye eltérnek a feltételek, ezért esetlegesen a végeredmény is.
azt most nem veszem alapul, hogy néhány ügyintéző nem kellően képzett, ezért egy konkrét helyzetben több állásfoglalás is születhet - számtalan példa volt már rá -, de ha már olyan szintre jut a dolog, akkor olyan fog dönteni, aki kellően képben van. -
válasz
anonymus89
#32770
üzenetére
adják is alapból, ha csak díjcsomag módosítás történik.
gondolom, először a díjcsomag módosítását léptétek meg, és utána kapcsoltátok ki a bővítést, és bár a gyakorlatban még nem próbáltam, de fordítva talán nem jelentkezett volna a probléma - ezt majd véleményezi egy t-s illetékes.Nimda; nem várnék napokig. velem is történt már hasonló, de akkor nem én kapcsoltam ki a bővítést, hanem a szolgáltató, pedig volt még kellő számú pont, amire aktiválva lett, viszont azonnal ellenőriztem, hogy adott helyen más t-s előfizetőnek okés, a telefonomban másik sim kártyával megy, szóval az én sim kártyámmal vagy előfizetésemmel van gond, mert azzal másik telefonban sincs adatkapcsolat, és a my t-mobile felületre belépve láttam a hibát, illetve orvosoltam is azt.
-
válasz
anonymus89
#32757
üzenetére
nem a díjcsomag módosítása miatt kapcsolódott ki az adatforgalom, akinek pedig az olcsóbb percdíj fontos, abból nem következik a rendelkezésre álló, és az elvárt adatforgalmi mennyiség.
lugosi; nem is kell magyarázni, de az előfizető eszközölte először a módosítást - a bővítés aktiválásával -, és onnan már kövesse a fejleményeket - mondom ezt még úgy is, hogy én is csak előfizető vagyok, és csak részint van rálátásom a kivitelezés ilyenségének az okára.
a régebbi csomagok esetén is így működött, csak ott sms útján is visszakapcsolható volt. -
válasz
anonymus89
#32755
üzenetére
olcsóbb percdíj? az miként jön ide?
amikor díjcsomagot ugrik valaki, például történt nálatok a mozaik xs -> mozaik s lépték, akkor nem kapcsolja ki a rendszer az adatforgalmat, az csak a bővítő kikapcsolásakor történik meg. -
Onderon
senior tag
válasz
anonymus89
#32746
üzenetére
ugyanígy jártam, lemondod a net&roll-t akkor kikapcsolja a rendszer teljesen az interneted és ügyfélszolgálaton (telefonos vagy személyes) kell visszakapcsoltatni azt, ami alapból a csomaghoz jár. vicc. persze erről sehol semmi info, én is csak lestem, hogy hová lett netem. azt hittem rendszerhiba van. most meg jön ez a VOIP tiltás, aminél nagyobb köcsögséget én még nem is hallottam. szép lassan vágja maga alatt a fát nálam a telekom.
-
válasz
anonymus89
#32749
üzenetére
szia,
régóta ilyen a rendszer - baradság, de esetlegesen direkt -, hogy a bővítés kikapcsolása után nem dobja vissza a díjcsomagban alapban adott adatmennyiséget (mozaik xs; 200 megabyte, mozaik s; 500 megabyte...stb), hanem azt csak ügyintéző segítségével lehet visszakapcsoltatni.
-
erdoke
titán
válasz
anonymus89
#32746
üzenetére
Ez jó ideje így működik, hogy ha a csomagban lévő adatra aktiválású kiegészítést, akkor az lesz az alapértelmezett, és kikapcsoláskor a rendszer nem állítja vissza a csomagot, hanem ügyintézővel kell megoldani. Egyetértek, hogy ez így gáz.
Mondjuk ha 4 napig nem tűnt fel, akkor nagy kárt nem okozhatott a net hiánya... -
raziel01
veterán
válasz
anonymus89
#31425
üzenetére
A t-mobile facebook oldalán azt írta a T kb 1 hete, hogy felesleges írni a "behajtas" mail címre, mert csak a pénz tényleges beérkezését követőben kapcsolják vissza.
-
kizarny
csendes tag
válasz
anonymus89
#31425
üzenetére
Köszi, megpróbálom.
-
válasz
anonymus89
#31417
üzenetére
nem kell, visszafelé kompatibilis a csomag.
helye válogatja, sok helyen a gyorsabb h+ háló sem tud csak néhány megabit/sec sebességet, ha sokan lógnak rajta ott. -
polonic
félisten
válasz
anonymus89
#31414
üzenetére
Talán akkor inkább váltani kéne mozaik S csomagra nem? Annak 5400 Ft a havidíja és a sebesség is 21 megabitre van belőve.
Egyébként mozaik xs-sel is az a tapasztalatom, hogy bőven 7 mbit fölött van a sebesség 3g hálón. Igaz, hogy nekem van egy gigás lte bővítésem. -
válasz
anonymus89
#31414
üzenetére
korábban mozaik s csomagot írtál, az nem lte - tehát h+ módozatban - is alapban 21 megabit/sec képes, a mozaik xs viszont h+ hálón is csak 7.2 megabit/sec alapban, de 1000 ft ellenében adott a net&roll 1gb bővítés, amivel nem csak az adatkeret lesz 200 megabyte helyett 1.2 gigabyte, hanem a 7.2 megabit/sec is 21 megabit/sec lesz - persze érvényesülni csak ott fog, ahol a háló tudja, de a telefon alapban tudja.
polonic; ahogy én korábban tapasztaltam, 3g/h/h+ hálókon érvényesült a 7.2 megabit/sec korlátozás, lte esetén már/még nem.
-
válasz
anonymus89
#31412
üzenetére
szia,
h+ hálón is van 21 megabit/sec sebesség, ha olyan hálón lóg a telefon, bár a gyakorlati sebesség már más kérdés lesz, mert ha többen/sokan lógnak ott rajta, akkor kevesebb lesz.
-
1430
senior tag
válasz
anonymus89
#13511
üzenetére
Ha jól értem, csak a My T-Mobile-ban mások az adatok?
Tehát a szerződés rendben, a hívószám működik, és az ügyintéző is a megfelelő adatokat látja, csak a My T-Mobile-ban szerepelnek más adatok?
Mert ha így van, akkor a hívószám korábbi tulajdonosának My T-Mobile regisztrációja nem törlődött automatikusan, de ezt telefonos ügyintéző (1430-on) is tudja töröltetni (2-3 nap átfutási idővel). -
DonThomasino
veterán
válasz
anonymus89
#13484
üzenetére
Ezt szerintem csak is személyesen és ott ahol eredetileg csinálták.
Komolyabb dolgokba a telefonos ügyfélszolgálat egy 0. (saját tapasztalat) -
Something_
őstag
válasz
anonymus89
#12921
üzenetére
De most jár le a díjcsomagod és megújítod még 2 évre?
-
Something_
őstag
válasz
anonymus89
#12905
üzenetére
Kielégítő választ kaptam meg akkor ha már 80%-nál tartanék úgy is kapok üzit, gond egy szál sem.
Ööö, túlforgalmazási díjmentes netnél 50 és 100%-nál kapsz csak azt hiszem.(ezt mindig keverem
)legtöbb ismerősöm nem T-mobile-os és emiatt hónapról-hónapra 3000,- fölött van.
Nagyon peches vagy akkor, mert a Mo-i telefonelőfizetések 44%-a T-Mobile-os
Ha sokallod a 3000-et, akkor az 5.000 még több lenne, ezért vezettem le ezt a gondolatmenetet, de így látszik, hogy nem gondoltad át eléggé
Persze adott a 3 ingyenesen hívható szám csak az a baj sosem tudom kb. hol járok mert nem jegyzem fel kivel mennyit beszélek csak a híváslista alapján számolgatok
3 ingyenesen hívható számnál sztem felesleges lejegyezni, hogy mennyit beszélsz az ingyenesekkel, 100 órát úgy sem léped át egykönnyen. Ha lesz androidos telefonod, akkor a Call meter 3G progival könnyen fejben fogod tudni tartani a számládat, és azt is, hogy mennyit beszéltél hálózaton belül és kívül. Ha meg van a telefon írj egy privit és elküldöm a speciális beállításokat a programhoz, nekem is Like díjcsomagom van, így be van állítva.Dupla adatforgalmat csak új előfizetőknek biztosítanak nem?
"Fizess elő 2011. november 14 - december 31 között MédiaMánia, T-Mobile ikon, Like vagy Fun díjcsomagra új készülékkel, és a csomagban foglalt adatforgalmadat megduplázzuk 2012. február 29-ig!" Dupla -
Something_
őstag
válasz
anonymus89
#12898
üzenetére
Youtube-os video sokat eszik, de nem vészes. Napi 1-2 belefér bőven. Okostelón is lehet állítani a képek minőségén, így nem tölti be fullra. Ha PDF akciós újságot nézel azt meg tudod nézni most is, hogy hány mb, ennyi lesz mobilnettel is. Viszont menetrendet nem kell nettel nézned, mert van sok féle androidos alkalmazás, amivel offline módban meg tudod nézni az aktuális menetrendeket.
MM S - 5.000 ft - kb 180 perc (90 perc t, 90 perc más hálózat) + 50 sms + 500 mb net. (mobiltv-t nem veszem ide valamiért..)
Like - 1.500 Ft - 100 perc T-mobile irányba, 50 mb net, 3 ingyenesen hívható szám.
Ha a Like-nál nézed azt, hogy ha még a 100 T irányon kívül beszélsz még 100 percet más hálózatba, akkor is "csak" 4.000 ft a számla.
Ugye a Like-nál nem 500 mb-s net van (ami külön 2000 ft havonta), hanem 3 ingyenesen hívható szám. Viszont ezt kell mérlegelni, hogy kell 500 mb net vagy fontosabb a 3 ingyenesen hívható szám. Like javára még azt mondom, hogy 50 mb-s net, de ha eléred, akkor sincs túlforgalmazás, ergo böngészésre tökéletes!
Sztem a legjobb kombo az, hogy Like + 100 mb-s net (1.000 ft) + 100 perc hálón kívül = 5.000 Ft = 100 perc T-Mobile irányba, 100 perc más hálózatba + 150 mb TÚLFORGALMAZÁSI DÍJMENTES mobilnet + 3 ingyenesen hívható szám.
Magánvéleményként még annyit, hogy ha egy átlagfelhasználó(!) átvált Like-ról egy másik nyilvános tarifára az nem normális szerintem

-
Something_
őstag
válasz
anonymus89
#12894
üzenetére
500 mb? Majdnem elég egy 1 cd-s avi film letöltésére.
Pontosan mit szeretnél tudni? Átlag felhasználónak böngészésre opera minivel szerintem bőven elég. Úgy vettem ki a hsz-edből, hogy like-ban vagy. Na már most az ugye 50 mb. Netezz egy napot átlagosan, mérd le az adatmennyiséget és szorozd be a napok számával, vagy egy olyan számmal amennyit gondolsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÚJ Asus ROG Chakram Bolti ár:55k INGYEN FOXPOST
- ASUS ROG Gladius III Wireless Bolti ár:40k INGYEN FOXPOST
- ÚJ/Használt HyperX Pulsefire Haste Egerek Fehér/Fekete Bolti ár:20k INGYEN FOXPOST
- Lenovo Thinkpad T14s FHD, Érintőkijelző, I5-10210U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV G
- HP Elitebook 850 G8 FHD, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, 27% ÁFÁS SZÁMLA, 1ÉV GARANCIA!
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- OLCSÓBB 10.13.! Dell Latitude Precision Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen.
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 1TB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3939, 100% Akku
- Nagyakkus! Dell Latitude 5430 i7-1255U 16GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


Segíts kérlek.



De mindegy, hagyjuk
dptrsk

