Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dark Archon

    addikt

    válasz Mech90 #59167 üzenetére

    Sziasztok!

    Na, most én pont így jártam, csak használt Sony készülékkel. Az e-mailen kapott garjegyen se pecsét, se aláírás. A szöveg szerint meg az eredeti garjegy kell. Sejtésem szerint egy kinyomtatott papírral engem jó eséllyel elhajtanak a francba. Hogy van ez mostanság?

    A telefon IMEI száma mondjuk legalább egyezik a dobozzal, de egy ilyen garjegyet én is tudok csinálni otthon. Ezen is egyébként 12 hónap szerepel a hirdetésben szereplő 2 évvel szemben, de találtam egy ilyen szöveget a Telekom honlapján:

    "A következő márkájú mobiltelefon készülékek esetében vállalja a gyártó a termék vásárlását követő 12 hónap után további 12 hónapra a kiegészítő/korlátozott jótállást: Alcatel, a 2015.01.01 elött vásárolt Blackberry, CAT, Emporia, HTC, Huawei, LG, Motorola, Nokia, Samsung, Sony és ZTE. "

    Választ előre is köszi,

  • kali

    legenda

    válasz Mech90 #59169 üzenetére

    a szolgáltatós jótállási jegyen a kapcsolódó jogszabály alapján adott egy év kötelező jótállás szerepel, de azt is olvashatod rajta, hogy;
    3. Jelen jótállási jegyen megadott termékre a Gyártó által vállaltaknak megfelelõen a Magyar Telekom Nyrt. a Fogyasztó számára esetenként további kiegészítõ jótállást is nyújt, melynek feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató és/vagy a www.telekom.hu honlap tartalmazza.
    a szolgáltató kapcsolódó leírása;
    A következő készüléktípusoknál a garancia időtartama 1+1 év: Alcatel, Blackberry, Emporia, HTC, Huawei, LG, Motorola, Nokia, Sagem, Samsung, Sony Ericsson és ZTE.
    forrás; link
    korábban linkeltem a samsung jótállási leírását; link, ahol a táblázatban olvashatod, hogy a szolgáltatós készülékekre regisztráció nélkül is adott az egy év feletti +12 hónap (korlátozott) jótállás. (a regisztráció csak a prémium szolgáltatásokhoz kell)

  • kali

    legenda

    válasz Mech90 #59167 üzenetére

    szia,

    12 + 12 hónap jótállás van a készülékre, a samsung a szolgáltatós készülék esetén még regisztrációt sem kér a második 12 hónaphoz; link (független telefonok esetén szükséges, mert azok nem feltétlenül származnak megfelelő forrásból, de a hazai szolgáltatók esetén ilyen gond nem lehetséges)
    én is kaptam már úgy jótállási jegyet a szolgáltatónál, hogy nem volt lepecsételve, hanem csak egy aláírást kaparintott rá az ügyintéző.
    a samsung sablonos válasza szerint alá kell íratni és pecsét is szükséges, de a gyakorlatban nem igazán foglalkoznak vele, a kinyomtatott - webshop vásárlás esetén nem is ad már fizikálisan papírokat a szolgáltató, hanem az online felületre töltik fel, ott lehet megnézni, onnan letölthető és kinyomtatható -, de pecsét és aláírás nélküli szolgáltatós jótállási jegy is okés szokott lenni.
    arra viszont figyelj, hogy ha valamelyik prémium támogatásos kategóriába (a csúcskategóriában szervizes megy házhoz és ott javítja vagy cseréli a készüléket; link, alsóbb kategóriában futár viszi és hozza a telefont; link) tartozik a készülék - a két linkelt kategóriában ellenőrizheted típusszám alapján -, akkor ahhoz kell regisztráció a my samsung felületen; link, amely regisztrációt csak az első évben lehet eszközölni, tehát ha azon belül van a telefon, akkor a volt tulaj törli a regisztrációt - ha volt -, te pedig a szükséges infók ismeretében regisztrálod magadnak, viszont ha úgy vásároltad használtan, hogy már a második 12 hónap ketyeg, akkor ha törli a regisztrációt, úgy te már nem tudod majd újra beregisztrálni, tehát az ő jóindulatára vagy bízva, hogy segít a szervizes ügymenetben, vagy sem.
    a másik fontos dolog, hogy a második 12 hónap (korlátozott) jótállás intervallumában már számlát is kérhet a jótállási jegy mellé a samsung.
    a szolgáltatón keresztül is intézhető a garanciális ügy - úgy pláne jó lehet az általuk pecsét nélkül adott jótállási jegy -, de sokkal lassabb és körülményesebb, mint direktben a samsung szervize által.

Új hozzászólás Aktív témák