Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokee78
félisten
Van társkártyám.
Mennyi a költsége,ha át akarja venni a használója a nevére? -
csasaKKP
senior tag
válasz
smileismarci
#59191
üzenetére
Nekem napon belül megérkezett (Két hete szombaton vagy vasárnap igényeltem és hét közepén megjött, futár hozta egy műanyag Telekomos tasakban.) Ennyi idő után mindenképp kérdezz rá.
-
Lehiñito
senior tag
Sziasztok.
Az s4et azért lehet csak online rendelni, mert lassan kifut?
Ezért nem lehet már az üzletekben kapni?Volt itt valaki aki s4et vett pár hete online, de hibás volt ahogy emlékszem és nem akarták cserélni neki.
Ő azóta volt itt fejleményekkel? -
StSanya
senior tag
válasz
smileismarci
#59191
üzenetére
Igen, én kaptam, kettőt is. Március 28-án és 29-én (elfelejtettem, hogy a tabletben is van egy feltöltős mobilnetes) rendeltem meg őket, és április 1-én mindkettőt hozták.
-
valaki_xy
tag
válasz
smileismarci
#59191
üzenetére
Akkor lehet elakadt a rendelés. Telefonon kérdezz rá, és talán üzletben kicserélik. Én is így jártam.
-
smileismarci
tag
Akik rendeltek online 4G képes SIM-et azoknak megjött már ?
Én már azt hiszem pont ma 3 hete rendeltem meg de még semmi. Nem is küldtek azon az egy biztonsági SMS-en kívül semmi értesítést se. 
(#59190) trixi78
Én betudok lépni
-
L.L.
senior tag
Sziasztok! Aki használ Telekom alkalmazást megnézné be tud e lépni, mert engem egész nap nem enged, pedig weboldalon keresztül nincs hiba. Köszi
-
lovace
aktív tag
válasz
BobChemistry
#59188
üzenetére
Ugyan nem értek a telefonok hardveréhez, de nem tartom túl valószínűnek, hogy a pixelesedés a szoftver miatt lett volna.
Ne aggódj, ahogy olvastad a kommentem utáni hozzászólásokat, biztos cserélik neked is, sőt valószínűleg rövidebb idő alatt is, mint nekem!
-
Seed
csendes tag
nemértem miért szakad meg a vonal 4 óránként

nem enged 4 óránál hosszabb telefonálást ez a telekom?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Soulfly842
#59176
üzenetére
Samsung Gear Fit sajnos nem iPhone kompatibilis, már kezdtem rajta gondolkodni, de így nem sok értelme lenne...
-
Soulfly842
addikt
válasz
Soulfly842
#58921
üzenetére
-
lovace
aktív tag
válasz
lugosi
#59173
üzenetére
Nekem most volt elsőre dolgom a Telekom szervizével, így egy eset alapján tudok róluk nyilatkozni. Minden bizonnyal vannak annál sokkal becsületesebb, a munkájukat lelkiismeretesen végző szervizesek is, mint akit én kifogtam, de sajnos nekem nincs pozitív benyomásom róluk.
Ennek ellenére, ahogy írtam is ez csak az én tapasztalatom, bízom benne, hogy mindenki másnak, aki fődarab cserére szorul (pláne, ha BB
) gördülékenyebben fog menni! -
lovace
aktív tag
válasz
BobChemistry
#59162
üzenetére
Üdv!
Amennyiben Blackberry Z10-ről van szó, úgy el tudom mondani a saját tapasztalatom, ha nem, gondolom akkor is lesz benne számodra hasznos információ.
Nekem az volt a hibám, hogy szoftverfrissítés után (nem leaked, hanem hivatalos) csak 99%-ig töltött be a készülék ~48 óra alatt. Bevittem a hozzám legközelebb eső üzletbe, ahol van szerviz. Azt mondták, maximum 3 hétre törekednek (ami ugye az ÁSZF-ben is van, szóval újat nem mondtak). 3 hét után visszakaptam ugyanazzal a hibával, amivel leadtam. Másnap ment is vissza. (Nem is értem mit gondolt a szervizes, hogy majd visszaküldi úgy, hogy rá se nézett, én meg hagyom az egészet? Tisztán látszott, hogy még ha valóban az is történt, ami a munkalapra volt írva "újratöltés" vagy meg se csinálták vagy lusták voltak leellenőrizni.)
Ismét eltelt 2,5 hét, miközben persze hívogattam szinte naponta a pesti szervizes számukat, mert egyszer sikerült kifognom egy becsületes ügyfélszolgálatost, aki azt javasolta, hogy lehetőleg minél sűrűbben zaklassam őket.
Na szóval az első leadástól számított 4-5 héttel később hozta a futár az új készüléket, mivel nem tudták megcsinálni a régit.
Saját tapasztalatból mondom, hogy kínkeserves náluk a fődarab csere, viszont amiatt ne aggódj, lesz nekik még raktáron, tehát ugyanolyat fogsz kapni!
Összegezve: valószínűleg lesz 1 hónap, de zargasd őket folyamatosan és ne aggódj, ha nem tudják megcsinálni, akkor is Z10-et kapsz vissza! -
válasz
Mech90
#59169
üzenetére
a szolgáltatós jótállási jegyen a kapcsolódó jogszabály alapján adott egy év kötelező jótállás szerepel, de azt is olvashatod rajta, hogy;
3. Jelen jótállási jegyen megadott termékre a Gyártó által vállaltaknak megfelelõen a Magyar Telekom Nyrt. a Fogyasztó számára esetenként további kiegészítõ jótállást is nyújt, melynek feltételeit a megvásárolt termékhez csatolt Használati Útmutató és/vagy a www.telekom.hu honlap tartalmazza.
a szolgáltató kapcsolódó leírása;
A következő készüléktípusoknál a garancia időtartama 1+1 év: Alcatel, Blackberry, Emporia, HTC, Huawei, LG, Motorola, Nokia, Sagem, Samsung, Sony Ericsson és ZTE.
forrás; link
korábban linkeltem a samsung jótállási leírását; link, ahol a táblázatban olvashatod, hogy a szolgáltatós készülékekre regisztráció nélkül is adott az egy év feletti +12 hónap (korlátozott) jótállás. (a regisztráció csak a prémium szolgáltatásokhoz kell) -
cris78
őstag
Egy kicsit off, de mégis köze van a Telekomhoz. Ha nem idevaló akkor az admin törölje.
Az idei Telekom Vivicittá futáson futónagykövet vagyok.
Kérem a kedves fórumtagokat, hogy ha tehetik, hogy egy ügyért támogassanak. Sok kicsi is számít.
[link]
Már csak egy hét van gyűjteni.
Köszönöm a támogatásokat!
Ha adakoztok akkor írjátok oda, hogy "MA", hogy tudjam innen jött a támogatás! -
Mech90
csendes tag
Szia!
Először is köszi szépen a választ! Ezekkel sajnos nem voltam tisztában, ráadásul ez az első alkalom, hogy használt telefont vásároltam. A volt tulaj most novemberben vette a telefont, szóval még bőven benne vagyok az első 12 hónapban. Ennek a regisztrációnak viszont utána fogok nézni, mert ezt például meg sem említette. Ami viszont továbbra is rendkívül különös számomra, hogy a jegyen nincs feltüntetve, hogy 12 + 12 hónap jótállás van a készülékre, hiszen ez minden papíron rajta szokott lenni. Ezen csupán annyi van, hogy: "a vásárlás napjától 12 hónapos jótállást nyújt". Az eladó is úgy hirdette, hogy összesen 1 év garancia van rá (illetve most már csak 7). Ezért kezdtem gyanakodni. Mondjuk én is hülye voltam, mert számlát kellett volna tőle kérnem, azt ugyanis nem adott.
Ui.: Vagy Samsung készülékek esetében nem is szokták feltüntetni a jótállási jegyen a második 12 hónapot, mivel mindenképpen a Samsung oldalán kell regisztrálni?
-
válasz
Mech90
#59167
üzenetére
szia,
12 + 12 hónap jótállás van a készülékre, a samsung a szolgáltatós készülék esetén még regisztrációt sem kér a második 12 hónaphoz; link (független telefonok esetén szükséges, mert azok nem feltétlenül származnak megfelelő forrásból, de a hazai szolgáltatók esetén ilyen gond nem lehetséges)
én is kaptam már úgy jótállási jegyet a szolgáltatónál, hogy nem volt lepecsételve, hanem csak egy aláírást kaparintott rá az ügyintéző.
a samsung sablonos válasza szerint alá kell íratni és pecsét is szükséges, de a gyakorlatban nem igazán foglalkoznak vele, a kinyomtatott - webshop vásárlás esetén nem is ad már fizikálisan papírokat a szolgáltató, hanem az online felületre töltik fel, ott lehet megnézni, onnan letölthető és kinyomtatható -, de pecsét és aláírás nélküli szolgáltatós jótállási jegy is okés szokott lenni.
arra viszont figyelj, hogy ha valamelyik prémium támogatásos kategóriába (a csúcskategóriában szervizes megy házhoz és ott javítja vagy cseréli a készüléket; link, alsóbb kategóriában futár viszi és hozza a telefont; link) tartozik a készülék - a két linkelt kategóriában ellenőrizheted típusszám alapján -, akkor ahhoz kell regisztráció a my samsung felületen; link, amely regisztrációt csak az első évben lehet eszközölni, tehát ha azon belül van a telefon, akkor a volt tulaj törli a regisztrációt - ha volt -, te pedig a szükséges infók ismeretében regisztrálod magadnak, viszont ha úgy vásároltad használtan, hogy már a második 12 hónap ketyeg, akkor ha törli a regisztrációt, úgy te már nem tudod majd újra beregisztrálni, tehát az ő jóindulatára vagy bízva, hogy segít a szervizes ügymenetben, vagy sem.
a másik fontos dolog, hogy a második 12 hónap (korlátozott) jótállás intervallumában már számlát is kérhet a jótállási jegy mellé a samsung.
a szolgáltatón keresztül is intézhető a garanciális ügy - úgy pláne jó lehet az általuk pecsét nélkül adott jótállási jegy -, de sokkal lassabb és körülményesebb, mint direktben a samsung szervize által. -
Mech90
csendes tag
Sziasztok!
Telekomos jótállási jeggyel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Az a helyzet, hogy a napokban vásároltam egy használt Samsung készüléket, a garancia még év végéig érvényes. Viszont tegnap feltűnt, hogy a papír nincs lepecsételve, csak egy „aláírás” szerepel rajta (erre az volt az eladó válasza, hogy ő ezt észre sem vette, de ne aggódjak, IMEI szám alapján úgy is be tudják majd azonosítani). A másik, hogy a telefonra összesen 1 év garancia van, pedig tudomásom szerint szinte minden készülékre 24 hónap garit adnak (kivétel az iPhone, mert arra tényleg csak 1 év van). Ezt pedig a jótállási jegyen is fel szokták tüntetni az egyik pontban, erről viszont az is hiányzik (csak a 12 hónap szerepel rajta). Nem tudom, lehet, hogy én vagyok nagyon bizalmatlan… De létezik, hogy egy otthon kinyomtatott, hamisított papírlapot kaptam? A vásárlás napja, csomagszám, azonosító szám fel van rajta tűntetve, szólva lehet, hogy én túlzom el, mindenesetre ki szeretném kérni mások véleményét is. (A Telekomhoz betelefonáltam, de az ügyintéző konkrétan hülyének nézett, nem volt túl segítőkész. Csak azt hajtogatta, hogy Samsung készülékekre minden esetben 24 hónap garancia van, úgyhogy nézzem át jobban azt a papírt…)
-
mexel
veterán
válasz
St3ven
#59163
üzenetére
ŐŐŐŐ. Akkor hogyan is? Van Domino Web és van Domino Web Quick. Ezek valamelyike nem használható magában is? Azaz úgy, hogy nincs más telekom előfizum? Magyarul csak netezni kellene mert beszédre mást használok.
Ha jól értelmezem a Web Quick az simán megvásárolható és tudok netezni akár egy tablettel is, vagy egy dual simes telefonnal ha berakom második sim slotba. -
BobChemistry
őstag
Üdv!
Ma bevittem egy Z10-et a szervizbe (eldobja a netet, lefagy, és a képernyő jobb oldalán egy vékony sávban a pixelek meghaltak) és azt mondták hogy egy hónap(!) amíg értesítenek. Ahogy láttam, már nem árulják újonnan ezt a készüléket. Van valakinek tapasztalata, tényleg egy hónapot kell várni amíg történik is valami? Ha nem javítható és már azonos készülék sincs raktáron olyankor mi a helyzet?
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Ákinard
#59159
üzenetére
Kíváncsi leszek!Mert annó beszéltünk a számlázási osztállyal és mondta fizessük ki,mert korlátozzák és nem tud mit csinálni.Elvileg a rendszerben úgy szerepelt,hogy átvettük a másodikat is.Mondom hogy?Elhoztuk ingyen?És most azt kellene fizetni?!Nem,ingyen nem lehet elhozni.Wtf akkor?Fizessünk csak és bólogassunk,még az a xar sincs nálunk,ha elveszne náluk az éterben.
-
mexel
veterán
Közben találtam egy domino web lehetőséget is, ez sávos. Ez csak akkor használható ha van egy valamilyen telekomos szolgáltatásom? Holnapig találnom kell valami net megoldást

-
Ákinard
aktív tag
válasz
Doggy dog
#59158
üzenetére
Felhívod az ügyfélszolgálatot hivatali időben, kéred a számlázási csoportot, és lebeszéled velük. Elmondod a bánatod, és kéred hogy hozzák helyre.
Nekem 2 hónap alatt nem tudták jóváírni a túlfizetésem ami a fos webshopjuk hibája miatt keletkezett. Aztán rövidre zártam velük a dolgot, mondtam, hogy a következő számlámat nem vagyok hajlandó kifizetni, írják jóvá, nem érdekel a rendszerük hibája. A fennmaradó kb 200 ft-ról kérem hogy a webshopban állítsák át, hogy díjmentesen ki tudjam fizetni. Arra is volt kifogásuk, hogy nem lehet átállítani a befizetendő összeget, másnapra mégis ott virított az új összeg. Kifizettem, azóta békében vagyunk.... -
Doggy dog
senior tag
Story röviden!
Kifizetve,jóváírás nem történt meg,DE cserébe küldtek 2x 750ft felszólítási díjat vagy mit!
Na most akkor mit kell csinálni,kifizetve az ami nincs nálunk,jóváírva nincs,de fizessünk még be ennyit! MIVAN???
-
mexel
veterán
Viszont most nézem, hogy a domino surf -ben ha elfogy a sok 150mb net akkor automatikusan aktiválódik egy 195ft/10mb/nap opció. Ez vajon letiltható hogy ne aktiválódjon?
Ja, és még valami: Nincs a telekomnál valami alkudozós csoport ( mint a vodánál) ahol lehet valami jó akciós árat kialkudni ha odaviszek kb 3 számot másik szolgáltatótól?
-
mexel
veterán
Köszönöm! Ebben az esetben máris nem jó a dolog, pedig azt hittem ez jó opció lesz a voda red mellé, de csodák nincsenek úgy látszik, ez így még drágább. ( Tudnám miért mérik ilyen aranyárban ezt a nyomorult mobilnetet
)
Már örültem hogy végre a telekomot is használhatom valamire, túl szép is lett volna 1290-ért 1gb net. A domino Surf-nek meg van havidíja ha jól látom, 890ft, így egyben az is 2180ft. Ki van ez jól találva.
A mostani kártyához biztos nincs semmilyen net, hiszen egy régesrégi domino ami nincs igazán használva, csak évente néha feltöltve hogy ne vesszen el.
Köszi az infót, így már valóban világos, nem figyeltem a fenti választási lehetőséget hogy ez csak adatcsomagos motyókhoz jár. -
szia,
lehet, de nem feltétlenül 1290 ft lesz, mert az függ attól, hogy a használd díjcsomag tartalmaz alapban benne foglalt adatmennyiséget vagy sem, domino surf esetén hozható ki 1290 ft-ból, ellenkező esetben drágább lesz, mert nem a bővítő, hanem az adatcsomag aktiválódik; link
havidíjas előfizetésre is igaz ez, nem csak domino esetén, felül kell kiválasztani a megfelelő kategóriát; link
Még több netre van szükséged? vagy Nincs még net a díjcsomagodban? -
mexel
veterán
Sziasztok! Ha van egy domino kártya ami fel van töltve, valami régi darab, akkor arra lehet igényelni mobilnetet, ilyet?
Vagy ez nem erre jó? Kell valami extra feature ehhez, vagy simán a domino-s kártyáról elküldöm, és van 1290-ért 1gb-om? -
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#59149
üzenetére
Az oké, de ő azt mondta, hogy nem a Telekommal akarsz beszélni, ezért mész a Telekomba
De mindegy, hagyjuk 
-
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#59141
üzenetére
Az ügyfélszolgálatot ingyen hívod Telekomos hálózatból.
-
McAdam6
aktív tag
A párom szeretett volna egy pár éve ajándékba kapott Dominós telefont függetleníttetni, az ügyintéző 25k-t kért volna, a Dominó díjszabásban 15k szerepel. Mi az eltérés alapja ? (A készülék nem ér annyit).
-
Onderon
senior tag
Tök jó dolog volna, ha a trágyadomb webshopon lehetne rendelni is és nem csak dísznek lenne

Mea culpa. Isten bizony hatodszorra sikerült!

-
erdoke
titán
válasz
lugosi
#59129
üzenetére
A tudomány mai állása szerint a normál tesz-vesz tevékenység melletti heti 3*30 perc sport már hozza a pozitívumok nagy részét. Sőt, ennél is fontosabbnak tűnik, hogy ne üljünk(!) napi 6-8-10 órát, mert ezt semmi nem ellensúlyozza.
Ha lejársz háromszor focizni, kondizni, vagy bármi hasonlót sportolsz, illetve próbálod minimalizálni az ücsörgést, akkor tudod, hogy nem tartozol a nagyon problémás csoportba. A napi futkorászás nem tartozik a kiemelten egészséges tevékenységek közé, bármennyire is hihetetlennek tűnik. Éppen ezért a lépésszámlálónak nincs értelme. Hacsak nem debil valaki,és elfelejti, hogy volt-e már focizni/kondizni/stb. a héten...
A kalóriaszámlálást azért hoztam fel, mert rendszerint ez a másik dolog, amit a kar perének "tudnak". Kettőből kettőnek semmi értelme.
Szerk: OFF és vége -
-
válasz
valaki_xy
#59131
üzenetére
szia,
nem, a számlázás a hónap első napjától az utolsóig tart - hóközi aktiváláskor az aktiválás napjától a hónap utolsó napjáig -, az adatkeret fordulónapja van 8-án, de az a számlázásra nincs kihatással.
április 2-től 30-ig törthavi számlázás lesz a 190 ft tekintetében, május 1-től 31-ig pedig 190 ft - kivéve, ha közben kikapcsolásra kerül, mert akkor szintén törten kerül kiszámlázásra -, és csak június 1-től érvényes a nem akciós ár.
az adatkeret úgy néz ki, hogy április 2-től 7-ig megkapta a teljes adatkeretet - hiába csak törten kerül kiszámlázásra -, utána pedig minden hónap 8-án 0:00-tól a következő hónap 7-én a nap utolsó (másod)percéig.vwpolopg; lehet, hogy listát is tud mutatni, vagy mond valami érdemit.
-
valaki_xy
tag
Sziasztok!
Édesanyám 04.02-án próbaképpen aktiválta az előfizetése mellé a 190Ft-os akciós NetPlusz M-et. Küldték is neki az SMS-t, hogy a fordulónapja minden hónap 8-a. A honlapon belépve írja is a felhasználható adatforgalmat, és azt, hogy 05.07-ig lehet felhasználni. Ezek szerint a 190Ft csak máig volt életben, mától 05.07-ig meg 1790Ft-ot számolnak fel? -
válasz
erdoke
#59101
üzenetére
"Mi köze a mozgásnak a lépés számláláshoz?"
Komoly?
Hát szerintem annyi, hogy ha jár az ember (=lépked), vagy fut (=lépked csak gyorsan), akkor mozog.
Amúgy szerintem egy jó motivációs lehetőség, ha valami méri, hogy mennyit mozogtam adott idő alatt. Javul az ember erőnléte, több dologban pozitív hatással van a szervezetre a mozgás.
De mondom, lehet hogy ezeket már megcáfolták azóta, én még így tudom.
Az oroszlános példád korrekt, mivel mind az oroszlán, mind az antilop hobbiból, testedzés szintjén mozog, és úgy hallom újabban mind hordanak okosórát és/vagy fitnesz karperecet is. Tehát teljesen korrekt és életszerű vadon élő állatoknak a napi életbenmaradáshoz szükséges mozgását hasonlítani a civilizációban élő ember hobbi testmozgásához, mert ebből nem származnak fals dolgok!
Komolyra fordítva, biztos írsz néha helytálló dolgokat is, de az ilyen képzavaraid teljesen elhiteltelenítik a mondanivalód.
A kalóriás témákat szerintem ne keverjük ide, azt meg sem említettem. Csak a mozgásról volt szó. -
hoffman_
nagyúr
válasz
Teko001
#59124
üzenetére
nem a saját számomról van szó jelenleg, csak én menedzselem őket a családban. ez az ügyintézésnél gondot okozna, mert anno nem én írtam alá. ergo én nem mehetek be, hogy rendelje/fizessek/átvegyek. arról nem is beszélve, hogy 1000 óra, mire végzek egy telekom üzletben, gyűlölöm, évek óta nem vagyok hajlandó semmit sem csinálni náluk, csak online. plusz egy kupon kódot is beváltanék, amivel szerintem szintén lenne gond személyesen, bár fene tudja.
az elv attól még baromira felcseszi az agyam, hogy tudnak róla, de le se tojják hetek óta. panaszlevél lesz a vége, mostanában nagyon pipa vagyok rájuk.
-
Teko001
őstag
válasz
hoffman_
#59122
üzenetére
Személyesen nem tudod?
(#59123) asound: Ezt nézted?
-
kutga
félisten
Hölgyek/Urak!
Hívásátirányítást miért nem tudom kikapcsolni? Hiába ütöm ki, ha foglalt vagyok, vagy nem elérhető meg kell adnom egy számot (Lumia 630). Nekem elég a hívásvárakoztatás. Beírtam neki a hangpostát, de az sem kellene. Butatelefonban is próbáltam, ott sem lehet kilőni, legalábbis menüből. Nincs rá valami szolgáltatói parancs?
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok!
most már legalább két hete nem tudok pontokra vásárolni a telekom online felületén. kezd baromira bosszantani a dolog, mert kellene két ketyere is, és nem tudom kihozni. azt mondta a csaj múlt hét előtt telefonon, hogy tudnak a hibáról, bocsi, de most nem tudja megmondani, hogy pár nap, pár hét, vagy pár hónap, mire kijavítják. wtf? ez milyen hozzáállás?
valami javaslat, hogy a kosárba került termékeim hogy hozzam ki?
köszönöm előre is.
szerk.:
ezt a (sablon) hibaüzenet dobja, úgy, hogy évek óta platinakártyás a szám...
"Nem rendelkezel Kapcsolat program regisztrációval."
-
Teko001
őstag
válasz
Intel fan11
#59120
üzenetére
Igen. Persze mivel ő roamingol, így neki költségei keletkeznek. De az téged nem érint.
-
Intel fan11
őstag
ÜDV. T-mobilnál next s díjcsomagom van. elvileg 30ast korlátlanul hívok! Ha az illető kinn van németben akkor is?
-
Teko001
őstag
-
zsoleer
senior tag
Sziasztok
Tudna nekem valaki segiteni hogy a hirkozlesi hatosagnal hogyan tudnam bepanaszolni a telekomot? Levelet kell irni vagy ennek milyen formaja van egy link is segitene elore is koszonom -
Teko001
őstag
válasz
anonymus89
#59114
üzenetére
Ha valamilyen VoIP megoldást használnak, ami képes a hívásazonosítót meghamisítani, akkor lehetséges. Javaslom, vedd fel a kapcsolatot a céggel, és derítsétek ki közösen. Kétlem, hogy direkt csinálnák.
-
anonymus89
addikt
Sziasztok!
Tavaly elég sokat kerestek a JABIL Circuit Hungary Kft-től bár nem tudtam, hogy ott más néven ismernek.
Aztán ez valahogy feledésbe merült, erre azóta nem telik el hónap, hét, hogy időpontot ne kérjenek Szabó doktor Úrhoz.
Tegnap hív barátom, hogy keresett a saját számomon de ismét csak a klinika jelentkezett be. Most már felettébb érdekelne, hogy lehetséges ez? (más téridő-kontinuum-ban lennék.?) -
-
-
kutga
félisten
Hölgyek/Urak!
T-s SIM kártyát kivág nekem micro méretűre a sarki gsm? Ügyfélszolgálat nem cseréli mert szegedi székhelyű telekom vállalaté a budapesti cég kártyája, ezzel természetesen az üzletben szembesültem, miután szépen előkészítettem a meghatalmazást és minden szükséges céges papírt.
Csak néztem az ügyintézőre hogy mi van. -
válasz
motoflug
#59105
üzenetére
Hello Holnap csomagok:
A díjcsomag megrendelésének feltételei:
A Telekom a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége (MVGYOSZ), a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (SINOSZ), valamint a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége (MEOSZ) által kibocsátott, érvényes tagsági igazolvánnyal rendelkező tagjainak biztosítja a fenti kedvezményeket, díjakat.Az, hogy nyáron vehetsz új telefont, nem jelenti azt, hogy a Likeból akkor kitesznek.
Csak azt, hogy hűség lejárta előtt 3 hónappal már vehetsz telefont.A Like csomagból csak szeptemberben fognak "kitenni".
-
motoflug
őstag
válasz
dptrsk
#59104
üzenetére
2013. szeptemberében vásároltunk készüléket, ezzel 2 éves hűséget vállalva, viszont most azt írja nekem az online felület, hogy júniusban már vásárolhatnék kedvezményes készüléket.
A csomagok közül nekem a hello holnap! hang&adat nyerte el tetszésem. Van valami oka,hogy ezt nem promózzák? Kb. ugyanaz,mint a Like 300,csak több nettel. -
válasz
motoflug
#59102
üzenetére
A Telekom 2 évre ad neked jogosultságot a Like csomagra, ami egy alkalommal hosszabbítható(+2 évvel).
Az, hogy a te diákigazolványod mikor jár le lényegtelen a csomag szempontjából.
Az, hogy mikor vettél telefont, s ezzel vállaltál 2 év hűséget a Like jogosultságtól független.pl. Vettél egy Like 300 SIMet 2013 nyarán és 2014 nyarán pedig egy telefont.
A Like jogosultság 2015 nyarán jár le, míg az előfizetésre vállalt hűség csak 2016 nyarán fog lejárni.Ha nem teszel semmit, Move XSbe fognak tenni(úgy tudom, a legalacsonyabb havidíjas csomagba).
Ha 2 éve kötötted a Like csomagot, akkor ha bemutatod az érvényes diákigazolványod +2 évre megkapod a Like jogosultságot.
Ha online/telefonon csomagot váltasz, a váltás utáni napon az általad választott új csomag lesz aktív. -
motoflug
őstag
Sziasztok!
Like 300-ban vagyok,ami lejár a nyár folyamán, legalábbis a rendszer azt írja, bár hivatalosan szeptemberben járna le. Fognak zaklatni majd, vagy magamnak kell intéznem a csomagváltást?(hátha valakinek most járt le szintén, nagyjából esedékes a csomag bevezetése alapján.)

-
erdoke
titán
válasz
lugosi
#59099
üzenetére
Mi köze a mozgásnak a lépés számláláshoz? Illetve a kalória számolgatásához, ami baromira pontatlan és teljesen értelmetlen, hiszen egyik oldalát se lehet normálisan követni az egyenletnek?
Elképzelem, hogy az oroszlán is addig üldözi az antilopot, amíg megvan a 10e lépés, nem addig, amíg elkapja... Majd én is addig focizom, amíg össze nem jön a 20e lépés, nem pedig amíg vége a meccsnek.
Egyébként hol vannak azok a tudományos közlemények, ahol bőven 10+ évig követték a különböző lépésszámú embereket (akik között más paraméter nem különbözött)!, majd vizsgálták a különböző egészségügyi történéseket? Ezek alapján mennyi lépés és mennyi kalória bevitele/leadása az egészségesebb?
A kalória számolós alkalmazásoknak is annyi értelme van, hogy meg tudom nézni, kb. mennyi a fehérje-zsír arány, ha bizonyos dolgokat eszek. A kalória értékekre rá se szoktam nézni, mert nem ad hasznos információt.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- sziku69: Szólánc.
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen routert?
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- HP 150W töltők (19.5V 7.7A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Yurbuds Ironman fülhallgató
- Xiaomi Redmi Note 12S 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Én már azt hiszem pont ma 3 hete rendeltem meg de még semmi. Nem is küldtek azon az egy biztonsági SMS-en kívül semmi értesítést se. 







![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




