- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- Ujjal lehet mutogatni a Huawei csúcsórájára
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaba
veterán
válasz
ANDROID??? #126543 üzenetére
Nem közlik a készletetet.Az üzletben tudod meg.Amennyiben nem lenne,akkor megmondják hol van a közelben.
-
ANDROID???
addikt
"'Hogy a fenébe" lehet megtudni, melyik üzletben van készleten adott készülék??
Nem vesziok fel a telefont -
kakuk.tamas
addikt
válasz
st3v3np3t3r #126540 üzenetére
Talált.
-
Plug Life
senior tag
Vezetékesen ha nem megy ki a szám híváskor, és #31* után valami olyat mond, hogy ez az állomás nem jogosult használni ezt a szolgáltatást, az mit jelent? Direkt le van tiltva?
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
kakuk.tamas #126539 üzenetére
Az, hogy az apacsok erre azt mondják $z#p@c$?
-
kakuk.tamas
addikt
válasz
st3v3np3t3r #126538 üzenetére
Erre van egy ősrégi apacs mondás…
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Ma lemondtam a tévesen az iPhone-ra aktivált multisimem, erre leoffolta a rendszer a fő esimem és mindig érvénytelen qr kódot küld
Felvették hibára… Be kell mennem kicseréltetni fizikai simre addig, míg meg nem oldják a hibát
-
Sify
senior tag
Sziasztok! Telenortól szeretném a számomat áthozni. Hogy gyorsabb az intézés, személyesen ügyfélszolgálaton vagy online megrendelve? Köszönöm!
-
osonte
őstag
válasz
Ateszpapa #126525 üzenetére
Én is ma akartam a dominó kártyát elöfizetésre váltani, és a Telekomos oldalon indulva mindenképpen át akarta rakni a másik elöfizetésem is. A megoldás az volt számomra, hogy a Google keresőbe beírtam tömören mit szeretnék és odairányított a Telekom megfelelő oldalára, sikerült is megkötni a szerződést. Hétfőn már küldik is a sim kártyát és a telefont.
-
Ateszpapa
addikt
válasz
ANDROID??? #126531 üzenetére
Sajna az már elfogyott (S10+) Asszonynak jó lett volna, de emiatt a fos weboldal miatt nem tudtam előfizu hosszabítással megvenni.
Kipróbáltam, átírtam a címet, nem semmi, szerintem így majd legközelebb összejön.
Köszi szépen az ötletet!
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #126522 üzenetére
Működik, sikerült aktiválni. Csak elsőre elszúrtam
így kellett másik. Elég hülyén van megoldva még így is ez az esim aktiválás
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
ElektrikusDE #126527 üzenetére
Azt nem írtad, hogy roamingolsz
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
st3v3np3t3r #126526 üzenetére
Az üfsz szám ingyenes
Ezt te hol tapasztalod?
Én roamingban használnám, ha működne akkor ingyenes lenne, de nem működik! (Ausztriában pl. működött)
Marad a hosszú szám, az meg fizetős!
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
ElektrikusDE #126523 üzenetére
Az üfsz szám ingyenes
Minden esetre az hogy működni fog-e mostmár, az majd akkor derül ki, ha megjön a qr kód
-
Ateszpapa
addikt
Srácok, ennél a **** új weboldalon, hogy lehet egy bizonyos számomra új előfizetéssel készüléket vásárolni?
4 előfizetés van a fiókomhoz adva és az összeset bele akarja számolni.
Én csak 1 előfizetést szeretnék hosszabítani.
Nem igazán értem én ezt. -
blueye
veterán
Nagyon regota nem kuldtem MMSt, ma kellett volna vkinek aki ezt kerte. Regi elofizetesem van, mobilnettel termeszetesen. Modern telefon (Realme GT 5G), minden mas jol mukodik. Mi lehet az oka h nem ment el az uzenet?
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
st3v3np3t3r #126522 üzenetére
Jó Neked! (hozzám képest)
Ma megint kaptam a Telekomtól SMS-t ugyanazzal a szöveggel a gyengébbek kedvéért 2x is leírva:
"Kedves Ügyfelünk!
Emlékeztetünk, hogy a Domino Plusz kereted visszafizetési határideje több, mint 1 hete lejárt.
Kérjük, töltsd fel egyenlegedet!"Természetesen már régen 2020 januárja kőrül visszalett fizetve, amiről én SMS-t is kaptam, de ők ezt a visszafizetést nem találják a rendszerben! (DE tartozást sem)
Azóta már használtam újra ezt a szolgáltatást és időben vissza is fizetem. (amig van tartozás nem is lehetne használni)
És mindig fel van töltve az egyenlegem.
Ezen SMS üzenetekkel bombáznak már 2019 óta, van mikor pár hónapig szünetelnek, van amikor naponta többször is megkapom őket.
Már elég sok pénzt eltelefonáltam az ügyfélszolgálatukat hívva.
Sajnos nekem az ügyfélszolgálat rövid száma nem működik, mert már évek óta külföldön élek.
Persze emailt is irhatok nekik, de szerintem falra hányt borsó...
Ui:
Az előfizetésre szükségem van, mert kell egy magyar telefonszám is!
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #126520 üzenetére
Ez az ügyintéző hölgy megéri a fizetését
Ez az egy találta meg mi a hiba a rendszerben. Nem sikerült neki a MultiSIM szolgáltatást bekapcsolni a jelenlegi előfizetésemre, hibát írt ki neki a rendszer és a hiba nem hiba valójában, hanem egy frissítés, azaz bármilyen Lezárt csomagot tartalmazó( hang vagy mobilnet) előfizetéshez nem lehet kérni már MultiSIM-et sem eSim-et, csak az aktuálisan értékesített csomagra! Ezért futhatott hibára. Mosst várok az új QR kódra.
A vicc az, hogy kb. 9 emberből ez az 1 tudta megtalálni a problémát
-
válasz
st3v3np3t3r #126515 üzenetére
Ez egy király munkahely
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #126519 üzenetére
Nem tudok új MultiSIM-et igényelni a Watch appon keresztül, nem megy, a weboldalon meg erre lehetőség
így megint 1414
-
btudos
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #126517 üzenetére
Mondd le a meglévő MultiSIM-et chat-en, és ne generáltass újat. Tiszta lappal, a korábbi MultiSIM-eket elfelejtve próbálj meg a Watch appban újat venni, lehet, hogy csak az áthelyezéssel van gond (ha legenerálják a QR kódot és utána akarod a Watchra átvinni, az mindenképp áthelyezés lesz), hátha így működni fog.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
4Grider #126516 üzenetére
A Vodánál még érthető, de a Telekomnál már jóval kiforrottabb szerintem ez a szolgáltatás.
Minden esetre a Messengeren jeleztem tegnap videókkal a hibát, ma meg írtam panaszt a Mobiltudós miatt
Ha van, legyen ott időben, ha nem képes időben felvenni a munkát, akkor rugják ki és vegyenek fel olyan embert, aki képe pontosan érkezni a munkába és valóban ért is hozzá
Amennyi fizetést kapnak, ennyi a minimum
a legbosszantóbb az, hogy neten intézni nem lehet, mert hibás a rendszer, a 1414 semmit sem csinál, a MultiSIM-et meg persze fizetem, holott lassan 2 vagy 3 hete nem használom
és még én rohangáljak egy megbízhatatlan ember miatt szabadidőmben a semmiért
-
4Grider
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #126515 üzenetére
Ilyen probléma van a Vodafone-nál is eSim-el, persze ott is csak az almás aktiválásokat érinti.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Hogy ezek a mobiltudorok mennyire megbízhatatlan emberformák
Tegnap azt kérték menjek vissza ma egy "mobiltudorhoz", aki ért az Apple Watch esim-es dolgokhoz... Hát odamentem reggel.... 9:14 - hát még nincs itt, menjek vissza 10-re... 45 percet bóklásztam a városba, visszamentem 10-re az üzletbe, húztam sorszámot, 15-20 perc múlva hívtak is... közli az ügyintéző hölgy, hogy még nincs bent, menjek vissza 11-re
Mondogattam magamban minden féle szép magyar szavakat
Számomra felfoghatatlan, hogy semmitérő emberekre ilyen feladatokat rábíznak
Ma is elment 1.5 órám a semmire
és még mindig nem tudom hozzáadni a MultiSIM-em az Apple Watch6-hoz, mert az üzletben nem volt egy értelmes ügyintéző sem, aki segített volna
-
Sziasztok!
Adott egy dominós sim, 2019 márciusában vettem. A sim egy autóba került (Pajzs védelem), ha a kocsit lopják, csörög a telefonom, illetve a számra küldött sms-tel elküdi a GPS koordinátákat.
Egy ideje azonban se nem hív (teszteltük), de nem küldi le a koordinátákat a megfelelő szövegű sms elküldése után.
Ez lehet azért, mert megtelt a sim a küldött sms-ekkel? Össztesen kb. 20 sms ment rá a 2 év alatt ilyen céllal. Mennyi a sim SMS tároló kapacitása? Csak úgy lehet törölni őket, hogy kiszedem a simet?
Természetsen, adategyezeteés mindig megvolt, az sim él, pénz is van rajta, vigyázok rá, hogy mindig töltsek rá. -
kory24
őstag
válasz
st3v3np3t3r #126510 üzenetére
Erre nem tudok mit mondani, nekem huawei óra van xiaomi telefonnal.
-
válasz
st3v3np3t3r #126501 üzenetére
Ez az egyik oka ami miatt most nem merek telefont cserélni, hogy nem hiszek benne, hogy a telekom gond nélkül csinálna új esim QR kódot.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
Bferibörs #126506 üzenetére
Nekem minden itt van a Telekomnál… A Telen(yom)or és a Vod(k )afone felejtős nálam, a Diginek meg még van hova fejlődnie mobilszolgáltatás terén… És ki is fújt…
Amúgy lekopogom, szolgáltatások terén nincs kimondottan bajom a Telekommal, de a 1414 sokszor siralmasan kezeli a problémákat. Ezt az eSim hibát sem tudom hova tenni így hirtelen… Remélem nem kell visszaküldenem szervizbe
De az tény, hogy az eSim áthelyezési folyamatban valami hiba van, mert se a weboldalon, se a Watch appban nem működik
-
Bferibörs
addikt
válasz
st3v3np3t3r #126501 üzenetére
Csak halkan jegyzem meg,ezért hagytam ott a Tkomot ( ügyéntézésük) csak domino simem van azóta,tartaléknak.
-
mouzrr
őstag
válasz
ElektrikusDE #126500 üzenetére
A Biztonsag menupont utan nem jelent meg a PUK lekerdezes igy muszaj volt ugyintezovel beszelni. Azert koszi
-
szalai112
senior tag
válasz
st3v3np3t3r #126501 üzenetére
Szia
Egyszer nekem is volt ilyen gondom esimel, amit a telekom QR generált a fikómban hibás volt!
Megkértem a 1414-en dolgózót akik más rendszer felületet használnak ott generáltak nekem újat és elfogadta.
Ezzel is bróbálkoztak? -
Gubu0101
veterán
válasz
st3v3np3t3r #126501 üzenetére
Ugyan igy vagyok mar tobb mint 2 honapja,generalnak qr kodot,csak nem kapom meg.Mar 1 honapja felvettek hibara,azota javitjak
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Úgy tapasztalom, hogy megint rohadt nagy gondja van a Telekomnak az eSim-es rendszerrel! Péntek óta nem jutok velük 1-ről a 2-re
Szervizben volt a eSim-es Apple Watch6-om, ott komplett szoftvert frissítettek ami törölte a rajta lévő eSim-et is! Próbálkoztam a Watch appban áthelyeztetni, de hibára futott, próbáltam weboldalon áthelyezést indítani, az is hibára futott, aztán pénteken jeleztem a 1414-en, ott azt mondták, hogy 72órán belül megkapom az új eSim QR kódot emailben, ma felhívtam őket, hogy máig nem jött meg, .... technikai hiba miatt nem indult el a folyamatfáradjak be egy T üzletbe, ott helybe megcsinálják cserét... rendben, bementem ma délután, 1 órát áltam sorba a semmiért, mert az ügyintéző által helyben generált QR kóddal sem tudtam telepíteni az eSim profilt. Most holnap megint be kell mennem egy "mobiltudós"hoz, aki szintén semmire sem fog jutni
Kíváncsi leszek, hogy ez meddig fog így menni
Ja és a Telekom app is Bohóckodik iOS15-ön, első indításra kifagy azonnal, majd utána indítva működik rendesen... Csináltam már gyári visszaállítást, szoftver újratöltés és még mindig nem jó az app... és nem tudják miért csinálja
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M i5 7400 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB ZALMAN S3 TG Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest