Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
silver10
aktív tag
A családban felvetődött a kocsi cserénél egy 2016/17-es 1.6 benzines Corolla vételének ötlete. Mire kell ezeknél figyelni?(buktatók) Ha jól néztem láncos vezérlés van, nincs közvetlen befecskendezés, kettős tömegü lendkerék, viszont van okos kerék a változó szelepvezérlés miatt, Javarészt városi használat, nyaralásokra, (külföldre is) hétvégi kiruccanásokra lenne használva. Új autó vásárlásba nem szeretnék belevágni. (nem akarok eladósodni.)
-
silver10
aktív tag
válasz GeneraL_XTX #185771 üzenetére
Ez egy uniqua-s biztosítási papír, nem? A forgalmijuk hasonló a mienkhez, vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz ReFleXx #188648 üzenetére
Nekem Lacetti volt az előző. Márciusban adtam el. 2005-ös típus még olyan, hogy a 95 E10 már bajt okoz, mert nem arra van gyártva,felkészítve. Vagyis 100-ast kell tankolni. Amúgy Opel motor és váltó, nekem strapabíró volt, de időben cseréltem a megfelelő motorolajat, normál fordulaton váltottam el. Hidegen nem tapostam. Kopó alkatrészek, klíma komp. tömítés, világítás kábel ami gondom volt. Se EGR, se motorikus bajom nem volt. (1.6 benya)Viszont óra sz.140/GPS 133 km/h hoz 4000fordulat kell (zajos már azért) és ott klímával 8,5-9simán, városban akár10 a fogyi. 90-nél 7,3 körül elvan.
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz ReFleXx #188667 üzenetére
Még egy fontos dolog kimaradt. Az akku bal+os és ha jófajta akksikiból van is akció szinte holtbiztos, hogy bal+ nincs köztük. Akármi nem megy bele, a tartó helymérete és a kicentizett kábelhossz miatt. Az délkoreai Rocket a legjobb bele. Ezenkívül még Jászplasztik van, ami olcsóbb, de vacak, és karcsú a kapacitás és az indítóáram.
-
silver10
aktív tag
A nejem lányáék egy MKII fókát akarnak(arra lesz píz) venni kb 2008/9 évjárat, faceliftest, 1.6 benzin, változó szelepvezérlés nélküli vérszegényebbiket (101 pacikraft.) Van valami típusspecifikus, amire külön figyelni kell a vásárlásnál?
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
Ma voltak használtautó nézőbe a rokonomék. A kereskedés jó minősítéssel a A TC jó autók oldalán fenn van. Meg a persze a kinézett kocsi is. Egy hulladék volt, átvizsgálva.
-
silver10
aktív tag
válasz Pttypang #193949 üzenetére
Sajna nincs annyi pénzük, de attól még nem kellene gyakorlatnak lenni, hogy a hirdetésben szereplő jellemzők nagy része kamu legyen. Tisztában vagyok vele, hogy nálunk sok helyen így megy. Lehet, hogy a megoldás unokatesóm lesz, akivel kintről próbálkozunk, ha nem lesz már lockdown.
-
silver10
aktív tag
A kollégámnak van egy kiszemeltje. 2015-ös VW Golf7 Variant 1.4 TSI, (110 KW)DSG váltóval, elég komoly felszereltség. Ez ugye száraz kuplungos? Papíron 180E km. MO-n vásárolt. Mennyi a gyári előírás vezérléscserére? Gondolom vezetésfüggő, de mennyi idő mulva cserés kb. egy kéttömegü lendkerék? Váltóolajcsere 60E -ként, vagy több? Valamint mire érdemes még odafigyelni vásárlás előtt ennél a típusnál? Esetleg inkább a VW topikban érdemesebb kérdezni? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz szabonagyur #213471 üzenetére
Egy laikus kérdés. Már, hogy ne tévképzetem legyen az egészről. Én eddig azt hittem, hogy a száraz kuplungos DSG-knél ugyanúgy kell (ajánlatos)a váltóban olajat cserélni, nagyjából 60E kilométerenként, lévén, ha a teng.kapcsoló surlódótárcsái nem is fürdenek olajban, de fogaskerekek igen és a mechatronika mágnesszelepek nyitásával-zárásával végzi olajnyomásokkal, egy villás-tolórudas szerkezettel a páros és páratlan fokozatok mozgatását a kuplungtárcsák egyidejü nyitása-zárásával összhangban. És így a váltófogaskerekek meg a finom furatokkal elátott mechatronika miatt szükséges a váltóolajcsere, ami a kuplungrészt itt nem érinti. Nem zavar, ha ki leszek javítva, mert esetleg abszolut nem így van, mert legalább akkor tiszta és világos lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Energiaital topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Synology NAS
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Yettel topik
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...