- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobilhasználat külföldön
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Külföldi SIM-ek itthon
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem tudom, hogy a feltételek másak-e, nálam olyan dolgokat műveltek, hogy sosem bíznám rájuk még egyszer a céges informatikát.
A t-email mint email cím meg egyenesen vicc. Múltkorában kértem egy névcserét. Hol a régi névvel működött, hol az újjal. Hol egyikkel se enged be. Tudom, egyszer már beszéltük, hogy neked mindig működik, nekem nagyon sokszor nem. Annyiszor, hogy feladtam a vele való próbálkozást. Azt hiszem, egyetlen eszközömön sincs beállítva az a cím ma már.
A felülete külön megérne egy posztot, azt hiszem a 90-es évek végén készülhetett. -
-
Az a poén, hogy különböző informatikai szolgáltatásokat is árulnak vállalkozásoknak. Majdnem előfizettem egyre, csak miután hetek alatt se sikerült beállítani, így végül mégsem.
Most belegondolok, ha informatikában az ő ügyfelük lennék, akkor mára már a./ kitéptem volna a hajam, b./ magától hullott volna ki? -
taip
senior tag
Még az sem egyértelmű, hogy a nagy T-Pontokban vannak a jók, a kis viszonteladói T-Pontokban pedig a rossz ügyintézők.
Nekem volt olyan tapasztalatom, hogy egy nagy T-Pontban egy (egyébként szimpatikus és készséges) ügyintéző mondott valamit, hogy hogyan kell majd eljárnom. Ez alapján (amikor aktuális lett) elmentem egy másik, viszonteladós T-Pontba, ahol döbbenten hallgatták, hogy én mit akarok és az mekkora hülyeség.Mondjuk károm nem származott belőle (azon kívül, hogy feleslegesen mentem be személyesen), de tény, hogy finoman szólva elég vegyes a megbízhatósága az ügyfélszolgálatosok által közölt információknak.
-
lesaux
veterán
A T-re haragszom, de Veled kimondottan nem szeretnék összeveszni, annyit segítettél már T-s ügyekben.
Örülök, hogy a 32 oldalas pdf-ben benne van, a szolgáltatás weblapján nem találom. Ellenben ezeket igen:
Feltöltőkártyás díjcsomag, benne foglalt internettel
150 MB adatforgalom 30 naponta
Internet belföldön, Adatforgalom 150 MB
Kínált (maximális) sávszélesség letöltés esetén 10 MB/s
További részletek
Na mondjuk a További részletekre kattintva... á, csak vicceltem, természetesen ott sincs leírva, hogy kell hozzá alap díjcsomag. -
AshaNoR
tag
Értem, akkor a szerencsén múlik.
Köszönöm a segítséget
taip
Csak kíváncsi voltam ingyenes-e, mikor le lett vágva a levágott részeket (átalakítókat) megtartottam, csak így kicsit bonyolultabb beletenni a kártyát egy másik készülékbe..
De ha jól hiszem GSM üzletek többségében lehet kapni adaptert!? Valaki tudja hány ft kb? -
footwear
csendes tag
Mióta módosítottak vmit a webshopon, azóta csinálja ezt a hol működik hol nem dolgot. Lehet a céges gépemmel lehet összefüggésben. Telekom oldala működik, de mikor átlépne a webshopra, akkor nem tölt be semmit. Na mindegy, megpróbálom majd otthonról. Csak tudnám, hogy minek kell állandóan változtatniuk vmit.
-
Soulfly842
addikt
Az ÁSZF-be van foglalva a 8 napos felmondási idő. A felmondás napjáig viszont időarányosan számláz a telekom (tudnék ellenpéldát mondani, ahol teljes havit kell fizetni akár két napra is
)
(#54866) n@p@lm
Ez így felszólító módba, kicsit erős
Hagy döntse el ő... Jó-jó nyilván; itt minimális kedvezmény van a dominó kártyás árakhoz képest, de az emberek 95%-ának bőven elég a 0 Ft-os kezdő és a 24 havi kamatmentes részletfizetés.
Az ilyen flottákban - vagyis pontosabban dolgozói konstrukciókban - ahol az elő-, szlafizető a dolgozó inkább a percdíjakon nagy a kedvezmény, a készülékkedvezményeken kisebb... Bár itt is vannak kivételek: keretmegállapodása válogatja.
Munkáltatóira viszont már nem lesz szükség (mint régebben) - elég a dolgozói kártya.
-
StSanya
senior tag
Gondolom, nem akartak dolgozni. A főnök a szomszédos pultnál dolgozott, ő is hallotta a dolgokat. Sőt, mikor mondtam, hogy bár nem is helyi lakos vagyok, s így még nagyobb a probléma, de "i'll be back", akkor közölte, hogy nem kell sietnem, csak január 6 - 7 körül lesz szerviz szállítás.
-
ForRedGlory
félisten
Hat persze, kerni barmit lehet. A Telekom kizarolag akkor cserel, ha a javitas aranytalanul magas koltseggel jar, vagy nem javithato a keszulek. Ellenkezo esetben hiu abrand ilyet kerni. Kicsit eros az, hogy barmikor lehet kerni, hiaba volt ketszer szervizben addig.
Milyen biroi gyakorlatrol beszelsz? Linkelj mar egy jogszabalyt errol, koszi...
-
beírtam egy pirosat a szolgáltatónak, miskolctól a határ irányába is több helyen van lte, amely területeken nyáron még csak 3g módozatok voltak, vagy még az sem, hanem csak edge.
a végcél persze nem teljesen okés továbbra sem, nincs lte, de nem is vártam a szolgáltatós térkép alapján sem, viszont örömmel tapasztalom, hogy minimális fejlesztés történt azért, ahol néhány hónapja csak gprs volt és alig vagy nem is használható adatkapcsolat, ott most viszonylag jó edge elérhető! -
Teko001
őstag
Az alapvető probléma szerintem nyilvánvaló: dolgozni kell, és még extra pénz se jár utána. De hasonlót tapasztaltam egyébként "hivatalos" boltban is, ott is vannak azért ilyenek, maximum nem üvöltöznek, de jó párszor derogált dolgozni ügyintézőnek. Persze tisztelet a kivételnek.
-
varsam
őstag
Fix bér + jutalékos rendszerben dolgoznak. Különböző szolgáltatás/készülék értékesítésekkor más-más mértékű jutalékot kapnak. Azért, hogy csak átadjon neked egy készüléket amit a weben rendeltél, nem kap semmit, így nem éri meg neki, mert veled kell foglalkoznia más ügyfél helyett, aki után esetleg kapna valamit. Ennyi a lényege.
-
ShadowX
őstag
Értem én és ezért is írtam, hogy nem csak a T a hibás. De ha én lennék egy profitorientált cég vezetôje akkor tuti, hogy itt is rendet követelnék meg, mivel ha egy alapos vizsgálat alá veszik az ügyfelet, akkor könnyebb számolni a jövôvel, mindent megtesznek a profit maximalizálása érdekében. Jobb egy olyan ügyfél aki rendszeresen fizeti a havi 5000-es díjcsomagot, mint egy olyan aki már a második havi 18ezrest nem...és itt a T-nek is van felelôssége. Természetesen én elolvasok mindent, sokszor hôbörögnek is érte, de nem érdekel. Az én pénzem és az én érdekem.
-
-
footwear
csendes tag
Köszönöm, aludtam rá egyet, de végül lemondtam róla. A kijelzőt meg az akksit még el tudtam fogadni (bár mivel nem cserélhető, így a telep az valószínűleg időnként erős kompromisszum lett volna) az olcsóbb árért cserébe, viszont mivel már kb. 2 éves modell, én meg annyira nem cserélgetem sűrűn a telefonokat, ezért nem akartam szívni a támogatás esetleges hiánya miatt.
(#53267) Nataniel: Xiaomikat sok helyen dícsérik, az mi3 pl. tényleg sokat is tud, meg jól is néz ki, de ott meg a 4G hiánya miatt nem tudom, hogy érdemes-e hosszabb távra tervezni vele (ráadásul az már árban is ~duplája, mint amiért a Sony Z-t néztem)
-
-
gyurkikrisz
őstag
Mondjuk nem értem miért kell nekik bármi is, abszurd hogy valaki odaállít tudva a neved, vagy hogy mit rendeltél. És ha a helyszínen fizeted még vagyoni kárt se tud okozni. De azért köszönöm, most keresgélve azt találtam, hogy ügyintézéshez jó bármilyen fényképes igazolvány, miértne menne ez így az átvételnél is...
Ja, meg volt olyan is írva, hogy a személyi ig. számomnak egyeznie kell a megadottal, de én nem adtam meg semmit
-
glaci
őstag
Emlékeim szerint ezt a lock dolgot még a 90 -es években találták ki, amikor a szolgáltatóknál még a piaci árnál olcsóbban lehetett készüléket kapni (sokszor még prepaidban is), és így próbálták megakadájozni, a gyors továbbértékesítést.
Viszont a mai árakkal ez már teljesen életszerűtlen. (Max. esetleg a részletre vásárolt készülékeknél van még értelme.) -
-
-
nem szállították ki kedden, szerdán 9 óra körül telefonáltam az ügyfélszolgálatra, a hölgy először azt mondta, hogy az üzletben kell majd átvenni, ahogy a telefont is, mondtam neki, hogy a kapott e-mail vastaggal kiemelve írja, miszerint ott nem fogom tudni átvenni, csak házhoz tudják kiszállítani, erre valami technikai hibát említett, de jobban nem tért ki rá, mert türelmet kért, hogy utána nézhessen, ezt meg is tette, elkérte még a készülék szállítási azonosítóját és az e-mail címemet, majd közölte, hogy csúszások vannak, ezért nem kaptam meg kedden, de ma - tehát szerdán - megtörténik majd a szállítás, figyeljem a telefonomat.
figyeltem és egész áldott nap, meg aztán a szállítási címen is tartózkodtam, de csak nem hozták estig, ma viszont a futár ébresztett 8 után a csomaggal!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS MASTER RTX 3070 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest