Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Apple iPhone SE (2020) - életképes alternatíva
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megérkezett a HMD Skyline, a márka első felsőbb kategóriás készüléke
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Árakat emel a Unity
it Vége az úgynevezett „runtime fee” árképzési stratégiának, ezzel párhuzamosan pedig árakat emel a Unity Software.
-
A legvékonyabb címére hajt az Infinix?
ma Állítólag 6 milliméternél vékonyabb készülékházzal rendelkező telefonon dolgozik az Infinix.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
bihariszabi
aktív tag
válasz sutszi #70897 üzenetére
Hiába hisztizel, ettől még nem neked lesz igazad, meg hiába állítasz be engem értelmi fogyatékosnak. Kb 35 előfizetést kötöttem már kb 10 év alatt és mindegyik szerződés megkötésekor kérnek egy előfizetői azonosítót, amit fel is tüntetnek a szerződésen, szóval nekem ne mondd azt, hogy nincsen. Azt elhiszem, hogy internetes hozzáférésed nincsen, mert az nem kötelező. Bár csodálkozom rajta 2016-ban. Az is értem, hogy "felírták" az adataidat. Viszont a kéményseprő is felírta az adataidat. Viszont a szerződésen lévő ügyfélazonisítódat nem tudja senki, csak te és azzal tudnál ügyet intézni. Akkor ezek szerint az is rendben van szerinted, ha a kéményseprő rendel neked 9 db Samsung Galaxy Edge telefont igaz? Egyébként ha semmilyen biztonsági kulcsod nincsen, akkor meg kérdést se kellet volna feltenned, mert teljesen egyértelmű, hogy csak személyesen adnak ki adatot, miután igazoltad magad. Vagy úgy érzed, hogy ha én megtalálom valakinek az elveszett mobilját, kiolvasom belőle a címét, névét, felhívom az ügyfélszolgálatot és bemondom, hogy "Kováccs Béci vok Balassagyarmatrú, téccik tunni mútkó felírták az adattajimat" és ki kell adniuk mindent?? Hogy gondoltad ezt?
Atyaég...
Ezek után tényleg nem csodálkozom azon, hogy egyes emberek ráírják filctollal a pinkódot a bankkártyára..
-
sutszi
veterán
válasz bihariszabi #70902 üzenetére
Kártyás vagyok.... te meg össze-vissza beszélsz és fogalmad sincs a körülményekről. Megoldottam.. Csá...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
prozodus
őstag
válasz bihariszabi #70902 üzenetére
A szerződésen nincs rajta minden, a múltkor uebbe futottam bele, h hiányzott az ötjegyű, mert az öreg elfelejtette... Csak mivel a digi intézte a számhordozást, meg tudtam oldani mindent anélkül is végül.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 4Grider #70905 üzenetére
Viszont nincs rajta tiltva a voip. Egész stabil a net rajta, mostanában próbálgatom egy feltöltőssel. Így voippal az első időkben megoldható a pár Ft-ért telefonálás percenként. Egy 3000-es lebeszélhető feltöltés 500 mega net. Az elég sok voipra elég, és ha az nem megy, akkor 60 perc beszélgetésre emellett még mindig futja. Szerintem nem rossz.
-
4Grider
nagyúr
válasz lugosi #70907 üzenetére
A magyar voip szolgáltatók nem annyival olcsóbbak, hogy azokkal szívjon (talán csak a reenger kivétel), a legelterjedtebb külföldi (Dellmont) pedig a hazai vállalkozásokat kétszeres ÁFA fizetésre kényszeríti (pontosabban az általuk kibocsátott 27% ÁFA-t tartalmazó számla ÁFA tartalma nem visszaigényelhető, így fel kell rá számolni megint 27% ÁFA-t, amit persze már visszaigényelhetsz). Ráadásul nem tudni, hogy a kérdező hol lakik, ha pl. egy 900 MHz-es cellától jó messze, akkor a voip minősége közel sem biztos, hogy megéri neki a feltöltést. És nem mellékesen prepaid mobiltelefonálás után érdeklődött, amiből még lehet később előfizetéses meg mobilnet is.
-
addikt
Sziasztok!
Van a háznál egy régebbi okostelefon, szintén elég régi mini SIM-el. Töltöttem rá 5000 Ft-ot, ami adott valamennyi megányi netet is.
Külön nincsen a díjcsomaghoz aktiválva net és a telefon jelen állapotában nem akar mobilnetre csatlakozni.Csak akkor lehet rajta használni azt a feltöltéssel járt bónuaz adatforgalmat, ha van legalább valami alap mobilnet aktiválva a díjcsomaghoz?
Gondoltam arra is, hogy ugye nagyon régi a SIM.Szóval jelen esetben nem tudom pontosan melyik kettő lehetőség miatt nincs mobilnet a telefonon.
Köszönöm! -
Miles
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségetek, faternak most jelenleg feltöltőkártyás dominóval telefonál elég sokat. Melyik csomag az amely korlátlanul beszélhet belföldön belül, és mik a feltételek?
Ilyet néztem ki laikusként:
Készülékkel vagy készülék nélkül is érdekelne: Next M díjcsomag az megérné? Ha jól látom készülék nélkül 11.000 Ft/hó lenne. Ha valaki tud jobbat, kérem ossza meg velem. -
legenda
örömmel látom, hogy a hétvégi karbantartás óta működik ismét a telekom gyorsfizetés opció is.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
bihariszabi
aktív tag
válasz sutszi #70903 üzenetére
Neked nincsen fogalmad róla, hogy hol vagy. 2016-ban vagy és 10 éve kérnek minden szerződéskötéskor egy ügyfélazonosítót. KÁRTYÁS előfizetésnél IS. Abban igaza van a másik fórumtársnak, hogy nem mindig van a szerződésen rajta, de a simkartya átadása előtt a szerződés megkötésekor ezt az ügyfélazonosítót rögzítik. Most azért mert te ezt elfelejtetted, vagy lazán kezelted, arról senki nem tehet, csak te. És nem is ez a baj, hogy elfelejtetted, hanem hogy a másikat nézed hülyének a te hibád miatt. Rettenetesen utálom az ilyen embereket. Francért nem lehet bevallani, hogy "elb@sztam". Mindenki hibázik, én is. De nem mást hibáztatok érte.
-
generic
senior tag
Hali,
mi a különbség arany, illetve platinakártya között? Ma kaptam kézhez a platinakártyámat, de ahogy nézem ugyanazok a kedvezmények vannak.
-
Garold
senior tag
válasz bihariszabi #70915 üzenetére
A régi dominósoknak (lehet hogy most is így van) a szerződés kötéskor biztosan nem állítottak be szerződés(domino) jelszót, hanem az ügyfélnek kellett ezt megcsinálnia magának a 1777-es számot felhívva. Ezek alapján valóban lehet olyan akinek tényleg NINCS jelszava.
[ Szerkesztve ]
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
savoo
addikt
válasz PainKiller13 #70922 üzenetére
Köszi.
-
koháry
tag
A mai napon a platina előfizetésem mellé édesanyámnak kértem egy next s társkártyát. A jelenlegi előfizetésem mellé vettem lassan két éve mobilt hűséggel amiből fél év van hátra utána ismét vehetnék kedvezményesen telefont. A kérdésem az volna, hogy a társkártya miatt most megint újraindul ez a kétéves hűségidő vagy a két telefon előfizetést külön kezeli a T és a hűség csak az új díjcsomagra vonatkozik. Ilyen esetben ha letelik a hűségem( a fél év) módosíthatom lefelé díjcsomagom egy másikra?
Tolle Koharyanum vota in coelo Iohannes.
-
legenda
válasz koháry #70926 üzenetére
az aláírt hűség mindig csak adott előfizetésre érvényes, másra nem, arra sem, amihez a társkártya kapcsolódik.
a hűség letelte után módosítható lefelé is a díjcsomag - a hűség ideje alatt csak meghatározott (ár)kategórián belül -, viszont előrehozott készülékvásárlásra a hűség lejárta előtt is van lehetőség, ha arany/platina kiemeltségről van szó, konkrétan 21 letelt hónaptól a 24 hónapos hűség esetén, de ez csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomagra nem.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
koháry
tag
válasz Vangelis #70927 üzenetére
Tehát a hűségem újraindul a mai naptól, de elvileg válthatnék telefont és válthatok majd díjcsomagot is? Azért kérdezem, mert ugye mindkét előfizetés a nevemen van( nem tudom lehet-e egyáltalán máshogy társkártyát), sőt a mobil és az otthoni előfizetésem is össze van kapcsolva magenta1-ben.
[ Szerkesztve ]
Tolle Koharyanum vota in coelo Iohannes.
-
Chrystall
senior tag
Egy számlázási hibára szeretném felhívni a figyelmeteket T-mobile-nál. Én személyszerint emiatt bejelentést teszek a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnál, ha valaki hasonló problémával szembesül, azt javaslom tegye meg ő is, mert ha több a panaszos, nyílván készségesebben foglalkoznak majd az üggyel.
A szituáció: Külföldön vagyok, a telefon fontos, ügyeket intézek napi szinten. Jön egy SMS a T-mobile-tól, ami így szól: "Tisztelt ügyfelünk! Folyószámláján készülékrészlet tartozás mutatkozik. A készülékei letiltásának elkerülése érdekében kérjük, haladéktalanul rendezze tartozást....."
A probléma: 170.000 forintot fizettem a szóban forgó telefonért, így érthetően megijesztett az ügy, mivel külföldről haladéktalanul nem egyszerű intézkedni, továbbá az UTOLSÓ TÖRLESZTŐRÉSZLET IS BE LETT FIZETVE 2015 őszén, ezzel a hűségnyilatkozat le is járt 2 év után. Tehát 5 hónap elteltével jeleznek, hogy tartozás van.
A hiba: Az ügy további érdkessége, hogy én elektronikus értesítést kérelmeztem már a szerződéskötés időpontjában 2013 szeptemberében, és a www.tmobile.hu felületen az online számlámba belépve fizettem be azokat. Ott a számla menüpont alatt tekinthetők meg listázva az értesítők és fizethetők be. Miután az SMS jött beléptem, egy tétel sem szerepel a szóban forgó elmaradt havidíjról. Továbbá, arról a listáról tétel nem tűnik el, csak ha befizeti valaki. Én pedig 2 éven keresztül ami tételt küldtek befizettem. Ha lett volna elmaradt tétel, ott kellene lennie. De nincs.
Jeleztem a hibát telefonon is, személyesen is. Az ügyintéző azt mondta, fizessem be banki átutalással az elmaradt összeget. Az nem zavarta, hogy az értesítő SMS-ben nincs benne hány havi elmaradásom van és mennyi az összeg amit be kéne fizetnem, valamint hogy milyen referenciaszámot kell írnom, tehát lövésem nincs mennyit fizessek. De nem baj, én csak fizessem be olyan alapon, hogy ő azt mondja. Valamint, hiába hívtam fel arra is a figyelmüket, hogy az online listából akkor tűnik el tétel, ha befizetem. Ha valamit nem fizetek, az benne marad, de nincs ott semmi, csak az ehavi telefonszámlám, nem pedig a telefonrészlet. Ez egyik ügyintézőt sem érdekelte akivel beszéltem.
Tehát a rendszerben valamiért hiba van, mert az egyik befizetett tételem nem könyvelték, és ezt akarják rajtam behajtani, vagy nem küldtek ki egy tételről értesítőt a szerződésben foglalt időpontban. A felháborító a dologban pedig nem is az, hogy most be kell fizetnem plussz akár mennyi összeget, hanem, hogy akkor kapok erről értesítést, hogy fizessek, mikor épp külföldön vagyok, azt se írják mikori számlát fizessek be milyen összegben, hanem én amerikából telefonálgassak félórákat az ügyfélszolgálatnak, hogy le ne tiltsák a 170.000 telefonom, amiért sok pénzt kifizettem egy hűségnyilatkozat keretében, ami 5 hónapja lejárt, probléma nélkül. És akkor mindenek felett ott van, hogy elvileg mindent befizettem, amúgy, és az online listában sincs lejárt tétel.
Szóval ha valaki belebotlik ilyenbe, és benne van a begyében, jelentse csak be őket, mert megérdemlik. Elég inkompetens az ügyfélszolgálatuk hozzáállása is, ha olyanokat javasolnak, hogy fizetgessek be nekik pénzeket a vakvilágba, csak úgy, minden írásos referencia nélkül.
-
legenda
válasz Chrystall #70933 üzenetére
ebben a formában és szinten az nmhh még felesleges kör lehet, már ha minden szükséges infót leírtál és csak ennyi az egész, ettől persze megteheted, akadálya nincs, csak sok érdemi intézkedést nem feltételezek, ahhoz több információ...stb. kell(het).
technikai probléma is állhat az értesítés mögött, utána kell járni, hogy pontosan melyik számláról, mikor esedékes összegről...stb. van szó és az alapján tisztázni a dolgot, ezért érdemes azzal kezdeni, hogy pontos tájékoztatást kérsz az eset kapcsán.
amennyiben saját oldalról is tudod igazolni valamilyen formában (átutalási/befizetési bizonylat...stb.), hogy befizetted adott tételt/törlesztőt/összeget, úgy tiszta sor az ügy.
a rendszernek/szolgáltatónak semmi köze hozzá, hogy te épp hol tartózkodsz, amikor bármilyen tájékoztatást küld, így valóban csak bosszantó/felháborító lehet számodra, de lényegi jelentősége nincs adott tekintetben.
nem muszáj telefonálgatni, a honlapon adott "levelezős" kapcsolati mód is viszonylag gyors, de van azonnalos csevegő is.
leginkább itt érdemes leírni a megfelelő kategóriában a panaszt; link, olyan szinten is nyoma marad, hogy az általad megadott e-mail címre is küld másolatot, visszaigazolást.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Chrystall
senior tag
Köszi, a panaszt a megadott linkre leírom.
Viszont szerintem igenis van súlya a kellemetlenségnek. Ha történetsen a számla lejárta és ezzel egyidőben a hűségnyilatkozat lejárta után 5 hónapig nem értesítenek, hogy elmaradás van, és akkor is csak annyit hogy sürgősen fizessek, vagy kikapcsolják a telefont, de azt nem közli mennyit meg mi után, és online tétel meg nincs kiírva, az úgy szerintem fogyasztói szempontból aggályos. Főleg, azzal együtt amit hangsúlyoztam, hogy az online számlalistában ha van tartozás az ott van, onnan akkor tűnik el tétel, ha befizeted. Mivel nekem egyedül az ehavi telefonszámla van kiírva, be is fizettem mindent, ami az utóbbi 2 évban ki volt írva. Ha nem fizetsz időre, akkor ott marad a tétel, csak ki van írva mellé, hogy lejárt. De amúgy is, ha tartozásod van, 2 hónap után szankcionálnak, itt meg 5 hónapig semmi bajuk nem volt.
Tehát ez itt a gond, hogy se info arról mennyit fizessek, se arról pontosan melyik számla után, tétel pedig nincs arról, hogy tartozás van. Csak annyi, hogy fizessek azonnal, mindez 5 hónappal a szerződés megszünte után. Így azért szerintem van súlya, ha kellemetlenül hat számomra a dolog, főleg, hogy ami ki volt írva tétel, fizettem szorgalmasan évek óta.
-
Chrystall
senior tag
-
addikt
-
legenda
válasz dedike #70935 üzenetére
viszonylag gyors a visszajelzések alapján, én tegnap délután tettem úgy panaszt, kíváncsi vagyok rá, hogy abban mikor foglalnak állást...
Chrystall; azt egy szóval sem állítom, hogy nincs súlya a kellemetlenségnek, csak egy ilyen semmitmondó tájékoztatás esetén nem kell annyira megijedni, hanem tájékoztatást kell kérni, tisztázni a részleteket...stb.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Chrystall
senior tag
Én ma felhívtam őket, úgyhogy ilyen szempontból már előre léptem, és meg is tettem a panaszt, csak a gond még mindig ott van, hogy azt nem válaszolták meg hogy lehet az, hogy most akarják rajtam behajtani a befizetett tételt. Tehát azt hajtogatják folyamatosan, hogy utaljak nekik x összeget bankban, csak az nem derült eddig ki, miert nincs nekem az a részlet kiszámlázva, és miért 5 hónap után értesítenek. Láthatóan rendszerhiba van, vagy egy tétel nem lett kiszámlázva, vagy egy befizetett tétel lekönyvelve. Ez nem zavarja őket, csak, hogy fizessem be a késedelmet. Pl. az ügyintéző akivel személyesen beszéltem az ott akarta a beszélgetést befejezni, hogy elmondtam neki mibaj, ő meg mondta utaljak. Mondom kösszi de mennyit meg miért? Felőle mindegy volt, hogy semmit nem írtak erről az SMS-ben, azt mondta ő ebben nem tud többet segíteni. Aztán miután veszekedni kezdtem vele és fél órája állt a sor volt hajlandó belenézni a számlámba, hogy nincs kiírva tétel. Teljesen abnormálisak, még ő kérte ki magának.
Online meg: egyik ügyfélszolgálatos azt mondta hogy egy 2014 elejei számlával volt valami gubanc, és kimaradt így egy részlet, a másik meg azt mondja a tavaly szeptemberi utolsó részlet nem lett befizetve. Na, ezen igazodjak el. De változatlanul, azt nem vette be egyik agya sem már, hogy ha online kírnak egy tételt, csak befizetéssel tűnik el. Nem értem ezt olyan nehéz felfogni? És akkor most komolyan gondolják, hogy ezért többezer forintért hívogassam őket? Legalább az SMS-ben említenék mennyit fizessek miután meddig. Nekem meg küldözgetik az emailt, hogy köszönjük, hogy elektronikus számlára váltottam. Hát szívesen, imádom ezt mikor utána nem számláznak rendesen azt szívok.
-
4Grider
nagyúr
válasz Chrystall #70940 üzenetére
Ha 2014 eleji számlára hivatkoznak, akkor nyugodtan hivatkozhatsz arra, hogy az Egységes Hírközlési Törvény alapján egy év az elévülési idő. Ha erre azt mondják, hogy nem az eht hatálya alá tartozó követelésről van szó, akkor meg kérd meg őket, hogy szíveskedjenek egy kimutatást neked megküldeni, konkrétan miről van szó.
-
Chrystall
senior tag
Azt akarok majd kérni. Sőt ha lezárul az ügy egy nyilatkozat is jólenne, amin tanúsítják, hogy a szerződésben foglalt minden részlet ki lett egyenlítve. de nem tudom ilyet kiállítanak-e, pedig ezek után nagyon hasznos lenne, és ha lehet mostmár ezt elkérem mindenhol. A fene se gondolta, hogy még 5 hónap után is a lejárt szerződés részleteit kell fizetnem.
[ Szerkesztve ]
-
legenda
egy partner üzletben eszközölt ügyintézéssel/értékesítéssel kapcsolatban.
ritkán folyamodom ilyesmihez, de adott esetben több tekintetben is hülyére szándékozott venni az ügyintéző hölgy, ami mögött önös anyagi érdekeltsége is erősen vélelmezhető.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
StLui
veterán
Próbáltam céges aranykártyás előfizetésünk mellé venni egy Next S előfizetést 3990-ért /hó, de a kosárba csak 5490-es kerül, de már annyi lépésen túlmentem, hogy félek véletlenül véglegesítem, de nem látom, hogy kiírná a jó árat. A meglévő előfizetéseink egyikét sem engedi átállítani erre a díjcsomagra, van egy Move M, két Move M aranytárskártya, és egy Fun. Így egy újat próbáltam elindítani, de nem megy. Valami ötlet, mi lehet a gond?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- hege8888: Újjabb 4 milliárdos laptop közbeszerzés...
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Hardcore café
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Hyundai, Kia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen