Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
8th
addikt
válasz
alázógyík #167383 üzenetére
Náluk voltunk bent anno egy Astra Classicot gázosíttatni. Ott azt mondták nagy átlagban 20%-al lehet számolni. Ez elsősorban beállítás függő de az sem mindegy milyen motorról van szó. Akár 25% is lehet a többletfogyasztás ha az ügyfél nem akar lemondani egyetlen kóbor lovacskáról sem és azt szeretné, hogy az autója ugyanúgy menjen gázzal is mint benzinnel. Akinek tökmindegy mert csak közlekedik és nem zavarja vagy észre sem veszi, hogy picit gyengébb az autója annak másképp állítják be nyilván a többlet fogyasztása is jóval kisebb lesz. Az 1.4 8v asztma 15% körül evett többet gázból mint benzinből. Mondjuk az egy központi befecskendezős őskövület volt egy modernebb hengerenkénti befecskendezős motor biztos sokkal jobb ilyen szempontból.
-
8th
addikt
válasz
alázógyík #167131 üzenetére
Volt csajom muterjának a mai napig megvan az ilyen Mazda Demio-ja. Két éve amikor aláfeküdtem (nem az anyjának bár az is megért volna egy ajtócsapkodást
) és végigkopogtattam csak jelentéktelen felületi rozsda volt az alján és ~15 évesen is teljesen egyben volt a bódéja. Oké, hogy garázsban tartották de akkor is, a küszöb belső oldala és a kerékív herpeszesedett és ennyi. Ehhez képest az újabb mazdák fele annyi idősen rohadnak mint az állat. Elkurvult a Mazda nagyon.
-
Csabroncka
addikt
válasz
alázógyík #166826 üzenetére
A teljesítmény most nem az elsődleges, legyen benne megfelelő biztonsági rendszer, gyerekek mellé ne legyen túl kicsi, és ésszel, de lehessen nyúzni.
felhasználás: Város, Vidék 50/50, dízelt nem szeretnék. Motorikusan egyszerű, könnyen fenntartható legyen, ezt a teljesítménynek beáldozom.
Csilli villi nem kell, normálisan nézzen ki és relatíve bírja a strapát. -
-
#94529552
törölt tag
válasz
alázógyík #163897 üzenetére
Radikális átalakításokkal!
Első autónak kell a kérdezőnek, nem pedig költséges tuningoláshoz vagy még költségesebb versenyzésre. a volánt mindig két kézzel kell fogni. Az autó nagy gázadásra örömmel tépi ki magát a sofőr kezei közül, és hirtelen gázelvételnél vagy fékezésnél hajlamos a farát is dobálni. A reccsenő második meg külön extra benne. -
-v-
addikt
válasz
alázógyík #162681 üzenetére
Hát ahogy a becsnepper mondta legutóbb is valamelyik égéstérben, az akkor jön, ha kimész magadnak és magánembertől veszel.
Amúgy a török nepper kint ugyanannyiért fogja adni, mert a kelet európai gyökerek elviszik, meg aki itthoni kereskedő és megveszi kint olcsón behozza, nem lesz hülye olcsóbban adni, ha itthon elmegy rendes áron, max. ő többet keres rajta. Majd ha valamiért itthon is nagyon bezuhan az ár .. de arra nincs kilátás.
Inkább ezek a telephely nélküli gecinepperek szaporodhatnak el még jobban, akik ezzel ügyeskednek -
-
proof88
addikt
válasz
alázógyík #162156 üzenetére
Azon gondolkodtam, 11 kg/LE hogy lehet borzalmasan gyenge?
Korábban azt hittem hogy ha az ember nagyjából tudja a kg/LE arányt egy autónál akkor be lehet lőni hogy mégis kb mennyire gyenge, de már kezdek elbizonytalanodni.
Ugye nekem van egy 850 kilós B Corsám 45 LE-vel, ami majdnem 20 kg/LE. Kb olyan is gyorsulásra mint egy bérgokart ami szintén 20 kg/LE környékén van ha a gokartot 145 kilónak, a benne ülőt 75 kilósnak tekintjük, a motor meg mondjuk 10 LE.
De múltkor vezettem egy D Corsát ami kb 1 tonna, és 90 LE-s motor volt benne, vagyis kb 11-12 kg/LE, de erősen elgondolkodtam hogy a B Corsám a fürgébb vagy ez a D. Pedig majdnem feleannyi ennek a kg/LE aránya. Még mutattam is havernak hogy nézd meg, lepadlózom az autót és csak ennyit gyorsul, na az érzetre tényleg lomha volt.
-
-
válasz
alázógyík #161210 üzenetére
új korától ti használjátok?
nem volt semmilyen váratlan gond?a családban 2 autóváltás is lenne hamarosan és mindenkinek a qushquai (bocs nem tudom leírni
tetszik, de én annyira félek a problémáktól, nagy a dilemma
mert oké hogy megcsinálják garanciában de utálom ha szervizben van az autó használat helyett -
i-sti
senior tag
válasz
alázógyík #160587 üzenetére
Hyundai szalonban, a csajszi azt mondta, hogy egy év vagy 15.000 a csere, hogy maradjon a garancia.
Mondtam, hogy ez nem gond, mert én amúgyis 10.000 ként hoznám.
Erre elmosolyodott, majd elmondta, hogy akkor már utána néztem ennek a marketing fogásnak a 30k intervallummal.Más: Nem hinném, hogy új verda lesz.
Lenne pénz rá, 5 év alatt meglehet fizetni. Szívem nagyon hajlik a Fastback-re, de a racionalitás mást mond.
Kell ház, kell házasodni, jó lesz egy 1.2 benzinfaló Jazzike.Ha most belevágnák ebbe, akkor a házzal nem haladnék, ami azért sokkal fontosabb mint egy közlekedő edény.
#unokmarudvarolni
#elegvoltanyosekbol
#kiakaromszabaditaniabaratnomet -
szallasi007
őstag
válasz
alázógyík #160579 üzenetére
Hmm az az olajcsere ár érdekesen hangzik bár 8-10.000 km-nél igazából nem egy összeg de azért tényleg soknak tűnik - gondolom valami ilyesmi távoknál kell ezt megejteni?
Most egy 98-as Toyota Corolla kombink van, és van benne 122.000 km 8 éve kaptuk rokontól az alatt tettünk bele 40.000 -et kb, ha kicsit modernebb lenne szerintem soha nem keresnék más kocsit (télvíz idején ez párásodás dolog kissé megnehezíti a vezetés. Akármennyire tolom neki a hideg/meleg/langyos levegőt, meg konkrétan télen 30 perc mire úgy felmelegszik hogy ne fagyjunk meg benne, de mire ez bekövetkezik addigra már megérkeztem
Az ülésektől meg a rossz derekam miatt egy Bp-Balaton út után kb 2 napig új fáj a hátam hogy megmozdulni nem tudok, klíma meg nuku szóval ha ki 35 fok akkor benne meg kb 50.)
bitpork - megnéztem a blogodat, látom szeretsz enni
többiek & bitpork köszönöm a konyhanyelvet
-
-
Acheron
őstag
válasz
alázógyík #159067 üzenetére
+ diegho, SzlobiG, sky11
Elég nagy az egyetértés, nem hagyható figyelmen kívül...
A miértről tudnátok pár szót mondani? Ez az 1.8 motor egyébként már szintén közvetlen befecskendezéses, a TFSI -hez hasonlóan (OK, maga az autó sokkal jobban felszerelt + újabb )Budapest sajnos elmaradt ma, jövő hétre csúszott. Beszéltem ma a Merci kereskedőjével, az elmondottak alapján biztató, szinte minden benne van ami fontos lehet nekem. Igaz, ha valóban olyan jó állapotban van, nem sok alku férhet bele. A magyarországi forgalomba helyezés benne van az árban, az átírás nyilván az enyém (ez rendben is van) Jövő héten valahogy el kéne jutnom hozzájuk, munka mellett nem egyszerű. Nagy feneség, hogy pont hétvégén alig van nyitva tartó kereskedő - ha én kereskedő lennék, tuti akkor tartanék nyitva, amikor a vevők ráérnek...
-
-
TheProb
veterán
-
válasz
alázógyík #158442 üzenetére
Köszi, nekem is jó volt a benyomásom róla. És első autóm B corsa volt ami jól szolgált.
Ebben az esetben még az sem zavar hogy nehezebb, olyan sokat nem fog menni és a törésteszten kívül a való életben a tömeg is számít ütközéskor (ki milyen mértékben lassul a résztvevők között).
-
-
-
-
-
Mauzes
addikt
válasz
alázógyík #156253 üzenetére
Korábban nem akarták eladni, és maguknak rendberakták a következő pár évre. Ismerősök, szóval én elhiszem. Csak azóta a fickó szerelmes lett az Alfa 159-be.
Amúgy mindenfélét, volt benne időközi szerviz, lengőkar, szilentek, kipufogó, fék, fényszóró, szóval mindenféle (+ több tízezer munkadíj, nem egy helyen csinálták).
Viszont elméleti szinten tudtok ajánlani pár típust, amiből normálisabb darabok kijönnek 1 milla alatt, és alkalmasabb lenne országutazáshoz/utazáshoz (és nem pénztemető)?
-
válasz
alázógyík #156132 üzenetére
Valahogy én is erre jutottam, hétfőn elugrok megnézni. Bár két Astra még versenyben van.
#156133 Gergőke88: Már olasz/német/osztrák oldalakat átnéztem, sőt még az, valamennyivel olcsóbban akad, de a lyukra futás valószínűsége is magasabb. Viszont az általad linkelt 1.0 3 hengeres, feltöltős, Focus kombi nem egy kategória az általam linkelttel (attól még nem rossz autó), ráadásul 6450eur-t átszámolom, hozzáadom az útiköltséget, papírozást már 2,3-2,4m körül járok. De ahogy nézem, hasonlóan megkímélt ezresek, sem olcsóbbak. Ráadásul akkor még mindig nem atmoszférás feltöltésű benzines autót vettünk, ami (felhasználást tekintve) ideálisabb lenne, mivel 10+ év időtartamra, 100-120000km-re, évi kettő hosszabb útra és hetente 3-4x5km-es távra lenne felhasználva.
-
-
Lacy6
senior tag
válasz
alázógyík #156012 üzenetére
Nagyon szép az tuti, nekem is nagyon tetszik.
Nem is tudnék dönteni a laguna és az 508-as között.
A laguna 2.0 dízelt jobban ismerik az itthoni szerelők is és csak jókat hallottam róla.
508-as szebb szerintem, de kevésbé ismert és műszakilag annyira nem bízom meg benne. -
footy
addikt
válasz
alázógyík #156006 üzenetére
Eddig az a befuto, csak a kemeny futomu ne lenne. Bar legfeljebb rarakok valami 15-os ballonos gumit aztan kesz
A masik hogy annal amit kiprobaltam eleg szar votl a zajcsillapitas, de mivel mindenhol azt irjak hogy csendes ezert valoszinu megnezek megegyet.
Most talaltam egy Mazda6-ot a kozelben lehet lecsekkolom azt is. Bar xenon es navi nem lenne rossz es ez mindketto ritka a 6osban.(#156007) bitpork
Mar gondolkoztam, de ebben az arkategoriaban nincs ertelmes, foleg nem automataval.
A mazda6 2.5 bejonne, de ahhoz duplazni kellene a raszant osszeget.
Mar kinomban neztem Astra J 1.4 turbot is. Viszont a beleseje nagyon nem gyere be. A gombtengera kozepkonzolon egy hanyas, konyoklo csak a legjobban felszerelt valtozatokban van amihez van elektromos kezifek is. A fogyasztasrol mar ne is beszeljunk.
Ausztriaban egyebkent meg annyira nem tiltjak a dieseleket (a nemreg megvalasztott kormany elvileg nem is fogja), viszont ha uj autoban gondolkoznek akkor valoszinuleg benzinest neznek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest