- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Nem nagyon vágjátok ezt az olaj témát, úgy látom.
Azért jobb a szintetikus olaj, mert később nyíródik el. Ez egy dolog. Viszont a dugattyú gyűrűk nem zárnak/tömítenek tökéletesen. Így a gyűrűk mellett üzemanyag fog lefolyni a karterba, majd keveredik az olajjal. Így az olaj hígul, egyre jobban veszíti el kenőképességét. Gyakori hidegindítás és városi közlekedés esetén ezért érdemes hamarabb cserélni mint a megadott intervallum.
Többek közt ezért is orbitális baromság a hosszú csereperiódus.
A másik dolog, hogy a jó olaj lebegteti a szennyeződéseket. Azokat amiket a szűrő már nem tud megszűrni. Ez egy idő után óhatatlanul leülepszik pl a karterba és más kényes helyekre, mivel az olaj szennyeződés felvevő képessége is véges, ami hosszú távon megint nem lesz kifizetődő.
De mindenki úgy nyírja az autóját, ahogy akarja...[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #95966 üzenetére
Na, kíváncsiságból megnéztem az enyémet is.
1.9 PD 140-nél 2800/2850-et forog 6-ban. -
Morris
veterán
válasz tboy93 #96127 üzenetére
Autóvásárlásnál felejtsétek már el a km-t!
Állapot! Állapotot kell nézni.
Az autó értünk dolgozik. Ergo előbb-utóbb úgyis cserélni kell ezt azt. Ezt még olykor az újautó-vásárló sem ússza meg.
Én egy 130k km-es autóból most ultem át egy 192k km-es autóba. Ha 300k van benne, az sem érdekelt. A motor jó, húz rendesen, a beltéri jó, külső ok, váltó szintén ok. Engem csak ennyi érdekelt.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz tboy93 #96130 üzenetére
Az egynégy szívóbenzines autóm motorját fel kellett újíttatnom. Gyűrű töréses volt. Pedig valós 62k km-el vettem. Első autóm volt. De ez még nem minden. Rossz volt a motorvezérlő. Emiatt a kopogás érzékelő folyamatosan dobta a szakadást. Emiatt 3x cseréltettek velem kopogás érzékelőt. 3x30k + munka díj.
Mire rájöttek, hogy mi a gond 150k-nál jártam. Ezután jött a gyűrű töréses javítás. 500k-ba volt az autó az első évben.Igen, még mindig a hót egyszerű sima egynégy szívó benzinről beszélünk
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz werszomjas #96134 üzenetére
-
Morris
veterán
válasz tboy93 #96130 üzenetére
Bele lehet nyúlni az ilyen dolgokba. Én pont kifogtam. Sajna ez ilyen. Ebből is látszik, hogy a km sztem nincs benne az első 4 fontos dologban.
Ha az előző tulaj egy barom volt (és nem tűnik fel elsőre az aminek fel kellene - mint pl nekem), akkor sz*pás lesz az új géppel. Én legalábbis mélyre vettem...
Laikusként első autótulajként megnyertem. Pedig én is egy szög egyszerű szívó benzint szerettem volna.Az már csak hab a tortán, hogy kb háromszor szakadt el a vezérműszíj feszítő görgő rögzítő csavarja a szerelő miatt...
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #96369 üzenetére
Bizony. Ebben egyetértünk!
-
Morris
veterán
válasz jozefgucci1 #96879 üzenetére
Akkor mehet a feljelentés!
-
-
Morris
veterán
válasz jozefgucci1 #96897 üzenetére
Persze, hogy nem, tudom én...
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #96926 üzenetére
Minden nap tanul valamit az ember.
Mondjuk nekem nagyon tetszik ez az S60-as. Csak a fogyi....
-
Morris
veterán
Ja, persze, ott van alattam egy fél paks, és ne nyomjam neki, mi?
Ez a baj a jelenlegi passat-nál is. Írják itt a 4,5 meg 5 literes fogyit, de nekem folyamatosan 6.3 az átlag. Mondjuk tolom is neki rendesen. plusz sok a hidegindítás.
runner 125: Korrekt bizony.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Városban, negyedikben 4,3-4,5 liter a pillanatnyi fogyi 58km/h-nál.
Országúton hatodikban 90/100-as tempónál, 4.7 - 5.1 között. alakul.Tudna ez jól fogyasztani, de nem nálam.
Qru: Nem is arról van szó, hogy nyélgázon mennék. Sőt, 4000-ig eddig csak 3x lett leforgatva 3 hónap alatt. (előzés. stb miatt) De vannak esetek amikor pl elgurul a gyógyszer. Pl körforgalomból kijövet és már ott is van a 110-es tábla.
Természetesen én sem kínozom.Én ez alapján mondtam a 6.3-at. Minden benn van. A sok hidegindítás is.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
1.9-es passat b5.5 PDtdi-be mekkora akkumulátort raktak gyárilag, nem tudja valaki?
Szeretnék felkészülni a télre
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000