- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz akela91 #156183 üzenetére
hátominyócvanötnek abban igaza van, hogy az ár csak akkor érdekes, hogy kereten kívüli, de alapvetően az kell h tetsszen és jó műszaki tartalma legyen az autónak. Ha az számít h mennyivel olcsóbb mint más, akkor ott már nem a műszaki tartalmat, funkciót és ízlésbeliséget nézed hanem valami mást amit nem biztos h kellene.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz akela91 #156756 üzenetére
A turbós alul (is), 1500-1800-as fordulattól már húz, sokkal rugalmasabb tud lenni. Az, hogy valami 120 lovas, vagy 200 lovas, nem sokat jelent (legalábbis számomra). A kocsi tömegét, illetve a nyomatékgörbéjét ismerve már kicsivel jobbnak szoktam érezni a helyzetet. Míg a szívóknál általában egy relatív magas fordulaton van a nyomatékcsúcs, addig a turbós motoroknál legtöbbször egy hosszú "nyomatékhát" van jelen, ami miatt már alacsonyabb fordulaton is többet tud egy turbós motor, mint a szívó akárhol.
Mondjuk a Mazdának a Skyactiv szívó benyás motorjaira pont jókat mondanak ilyen szempontból, ahogy olvastam, szívó létükre elég nyomatékosak már alul is.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz akela91 #156761 üzenetére
2.0 Skyactive Mazda motor pont elég jó, tud 204Nm nyomatékot már 2000RPM körül.
Szívóból kb ez az 1 kéne, amúgy nekem is inkább turbó, vagy esetleg most képbe került Toyo hibrid.
Ha már itt tartunk ki melyiket tartja jobbnak, megbízhatóbbnak, vezetési élményből többet adónak:
Seat Leon 1.2 TSI 105 Ló - 2015 évj.
Toyota Auris 1.8 HSD hibrid - 2014 évj.[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
-
-
nagyúr
válasz akela91 #156781 üzenetére
Vmi olyasmit olvastam még anno, hogy érthetetlen módon az automata kivitelhez járt a nagy fordszám mérő középre, a manuális meg a normál elrendezés, vagy ott tán nem is volt ford. szám mérő. Majd kikeresem az írást.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
vzsryl
nagyúr
válasz akela91 #159244 üzenetére
Itt felénk az emberek egy igen nagy részének drágább kocsija van, mint a lakása, és ez a dolog magával hozza azt is, hogy az utcán állnak. Szvsz. sok baja nem lehet, max. a korrózió, de az is csak Dacia-knál, meg esetleg pont az említett Mazda-knál. A kodos Mazda-k már nem biztos, hogy rozsdálnak, de az elődeikből kiindulva előfordulhat. Ridegtartásra inkább valami európait választanék, pl. K Astra-t. 5.5m-ból, kereskedésnél alkudva már egy elég pofásan felextrázott darabot meg lehet csípni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
pècsimunkás
addikt
-
-
őstag
válasz akela91 #159244 üzenetére
kérdés mi a célod vele?
ha veteránt akarsz majd belőle akkor garázs
ha csak szépen elhasználni és 10-15 évesen lecserélni, akkor ma már minden kocsi bírja a szabad eget
kivéve talán a régi/új lada nivátesetleg annyi, hogy nagy hideg jobban viseli pl az akksit, erős uv a fényezést
de itthon ez sem lesz komoly gond sztemcryptot minden termékemért elfogadom
-
Tothgera30
Ármester
válasz akela91 #159250 üzenetére
Pont ezen filóztam hogy 5-6m-hez nem sok kell hogy befektetésként vegyen az user egy ingatlant. Míg a megvásárolt szgk. első pár évben már kb. a felét éri.
#159251 kisza25: Azért ez nem olyan gyakori, ha vesz cégautót, bizonyos megkötéseknek eleget kell tenni (pl.: alap setup, diesel). Kivásárláskor sem adják ingyen, tehát piaci ár -30%, és akkor még mindig nem váltod meg a világot azzal amit kerestél rajta.
#159252 xEon1337: Az egész jó vétel, 1.4T-ről nem írnak negatívat. Szerintem halogén fényszóróval nem jár rosszul (később Night Breaker-re vagy Megalight-ra érdemes váltani).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Declare
őstag
válasz akela91 #159244 üzenetére
En nem a garazs/nem garazs miatt gondolkodnek az uj vs. hasznalt auto kerdesen, hanem az ertekvesztes miatt Egy uj mazda 3 -on sokkal többet fogsz bukni, mint egy 3 eves 6 os mazdan jo esellyel. A skyactive szivo benzines 6 os mazda szerintem egy kellöen nagy, komfortos es szep auto + megbizhatonak tünik abszolut.
Raadasul, ha hosszu tavon gondolkozol az autoban, akkor 5-6 ev mulva siman jo lehet a tagasabb auto. Nem egy hajo azert a mazda 6. En tuti megprobalnek kipecazni valami szep peldanyt belöle a mobile.de n mondjuk
-
válasz akela91 #159282 üzenetére
Munez nem szereti a nyelvújítókat, rosszul írtad a váltó nevét, nem az autóról mondott hasznos információt.
Ha nem muszáj, akkor inkább manuálissal[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Acheron
őstag
válasz akela91 #159280 üzenetére
Az autó és a motor is rendben van, a váltó is egy hagyományos 6 sebességes Aisin, nincs vele semmi gond, ha karban van tartva. A konkrét példány viszont erősen kérdéses. Ezt én is nézegettem még tavaly (vagy egy történetesen pont ugyanilyet, ugyanitt ), akkor még Amerikából behozottként szerepelt. Beszéltem is a kereskedéssel, elmondták, hogy a hátulja sérült volt (hogy mennyire, az nem derült ki), Kaliforniából érkezett, pl ezért nincs benne ülésfűtés (az európai Revolution felszereltségnél alap ez az extra)
Elképzelhető, hogy ez nem ugyanaz, zavaró, hogy ebben európai skálázású a kilométeróra (arra már nem emlékszem, látszott -e ez egyáltalán a régi hirdetésen), de minden más stimmel (évjárat, km, szín, Fővárosi Autópiac)
Ha megnézed, 5 misi alatt nem találsz automatát a 2.0 verzióból sem, (még manuális 2.0 sincs benzinesben bőrös Revolution felszereltséggel ennyiért) No meg az autó is ott van több hónapja - ennek általában oka van.[ Szerkesztve ]
-
válasz akela91 #159809 üzenetére
Tavaly kimaradt a szerviz, de végig vezetett szervizkönyv és garantált km....
Nekem i40 még nem volt, csak i30 meg i20, fb csoportban megkérdezhetek fogyit, hibákat....ha szeretnéd
A motor biztos kell bele ekkora, de fogyija tudomasom szerint nem valami bajnok.
Elég csúnyán öregszik a belseje.
Ismeretségi körben akit kérdeztem mindenki elégedett volt vele. Kényelmes, bazi nagy a hely benne, igazi utazó autó. Bárosban nem érzi jól magát.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz akela91 #159815 üzenetére
Az i30 akkora, mint az astra, az i40 eggyel nagyobb, a turbós nem az igazi amúgy a 2x5km-re
Arra inkább egy szívó mpi, az i30 ban az 1,6 120 lovas, a 135 lovas 1,6 az gdiEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz akela91 #159815 üzenetére
Ezek közül i40, 1.4T rövid távon nem lenne boldog szvsz és nehéz is, Mazda rozsda miatt hátrébb lenne a sorban nálam. GDI motornál koksz tisztítást bele kell számolni, MPI szívócső befecsis, nem érintett.
Öregedés: egy 200-at futottat néztem, belső műanyagok könnyebben karcolódnak, és a ényezés e sérülékenyebb, viszont pl szövetek kiválóan bírják a strapát.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz akela91 #160458 üzenetére
Erdélyi vagyok, itt van.
A lényeg, hogy elég kedvező kamatozású hitelre (talán maximum 3%) lehet új autót vásárolni.
Ha 18 és 35 év között vagy és még nem volt a neveden gépjármű.
Minimum E5ös kell legyen az új autó, ezt nem nehéz teljesíteni.
De a kölcsön maximum 10700 euró ÁFA nélkül. Szóval ezen felül a többit te kell megold.De sajnos ez az i30 akkor is nagyon drága.
14000 euro az 1.0 R3 motor. Az nem kell.
Majdnem 17000 az 1.4T R4 motor, ez már jó.Konfiguráltam egyet a tetszésemnek megfelelően az 1.4T-vel és 22.000 jött ki. Oké, ebből nincsen levonva a sok kedvezmény ami a fenti 2ből igen.
Az első autóprogram, a roncsautó program és nálunk márciusig akciósak a i30 (az oldal szerint)Ezek az árak Romániában.
Ti mit szóltak az 1.4 Executive 17.000 milyen árban van? Jó vagy lesz még ennél olcsóbb.
A legjobb opció, hogy várok még 3 évet és megveszem a mostani feléért.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
válasz akela91 #160852 üzenetére
De Ausztria és Németország más régió, nem szokott magyar lenni egyikben se
A 2013-as németből behozott i30-ban sem volt
DVD, BLU-RAY még török nyelv is van, de magyar nincsen, legtöbbször felirat se
Amúgy alvázszám/rendszám és hyundainál megmondják digitális a szervizkönyv[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hülyegyerek
addikt
válasz akela91 #160907 üzenetére
Ma voltam megnézni egy Fastbacket, és sajnos hátul borzasztó kicsi a hely benne. Nem vagyok egy égimeszelő (185 cm), de a fejemet a plafon tartotta a fejtámla helyett, a térdem meg fel volt húzva, mert az sem fér el magam mögött. Az Elantrához képest baromi nagy csalódás.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban