- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz
3L1T3 #205840 üzenetére
Több ilyen Passatot is láttam mostanában. Szépen végig van fotózva a német szervizkönyv, a DSG olajcsere valahogy mindig kimaradt. Nem tudom, nem értek hozzá, lehet mégse akkora tragédia, ha nem cserélnek olajat a váltóban. Vagy csak szartak rá, vagy hamis a szervizkönyv
-
-
-
KoVee84
senior tag
válasz
3L1T3 #201060 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de a mazda szervíz pont nem a 60.000 Ftos időszakos szervízről híres...
2 hónapja volt olajcsere + szűrők + fékolajcsere (4 éves időszakos) 140k. Majd mikor látták rajtam, hogy kicsit befeszültem az ember megvigasztalt, hogy jövőre csak olajcsere + szűrők lesz, ami megáll 100 alatt.
Ha lejár a gari, közelükbe nem megyek.Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha az olcsó szervizktg miatt vennél mazdát, akkor ne tedd
-
válasz
3L1T3 #201060 üzenetére
Szuper, ha tetszik olyat kell venni (első és legfontosabb autóvásárlási tipp, amit szeretsz annak sok mindent megbocsátasz ha kell). Ha sokáig megtartod érdemes 60 ezerenként olajat cserélni a váltóban "átmosós" módszerrel. Én nem rég csináltam, erősen látszott a színkülönbség az új és régi olajon. 91 ezer volt, szerintem annyit megér.
Kérlek ha cx5 lesz és csalódsz benne rozsda ügyileg írd meg nekem (de azt is ha 10 évig pöpec ilyen ügyileg). Ha nem felejted el
-
válasz
3L1T3 #201070 üzenetére
Mit nem adnék egy e-S-Max-ért... 7 személy, villan'motor, de legyen 600km hatótáv teljes terhelésen (telepakolt csomagtartó, 5 személy, 130km/h pályatempó).
Már a leírástól is ár-víziók lebegnek a szemem előtt... és ha majd lesz ilyen, akkor majd csak a nyálamat csorgthatom, úccse' lesz rá pénzmag. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
3L1T3 #201065 üzenetére
Jogos. Cserébe nem kell töltögetéssel tökölnöd órákat.
A DSG nem automata váltó, csak egy robotizált kézi (aminek megvannak persze az előnyei is a hátrányok mellett). Soha nem lesz olyan ügyes mint egy korszerű hagyományos automata. A DSG addig jó amíg azt csinálod amit ő szeretne. 2013 óta DSG-zem folyamatosan, van már kellő tapasztalatom vele.
-
válasz
3L1T3 #200986 üzenetére
Ha azt veszel (mazdát) akkor tényleg érdekelne a tapasztalat ebben, mert kb egyetlen komoly rav4 ellenfél lenne rozsda para nélkül a cx5 (rav4 csak a hibrid rendszerben és a tágasabb beltérben nyerne, mazda egy "finomabb" autó) Az 1-2 éve kifutott mazda 3-ból (melyben már a skyactive benzines motor van) és az előző szériás cx5-ben még volt durván rohadós példány fotóval. És simán elhiszem hogy a csaló acél beszállító, mert ezek a rémsztorik az utóbbi 10 évben már vegyesek (azaz van egy csomó ember akinek nem rohad, korábban kb kivétel volt ahol nem).
Gaborn1: Igen a kifutóra szép akció van, de sokkal jobb a jelenlegi hibrid rendszer mint az előző... Szerintem jövőre azért lesz az újra is, de nem igazán tudom hogy fullos rav4 vagy alap lexus nx (lexusban a hangszigetelés szimpi, a toyotában a feltűnés mentesség, legalább is itt pesten egy rav4 nem feltűnő). +1 hogy 360-as kamerát egyre inkább akarok, hátha akkor feleségem is vezetné/parkolná az csak nagyon drága NX-ben van
-
válasz
3L1T3 #200977 üzenetére
Igen, csak mint mindenhol itt is az "át" részén van a hangsúly nem a "rozsdásodási"-n. Van ahol még direkt azzal is szórakoznak hogy kötelezőn külön meg van e csinálva a karosszéria átvizsgálás (aztán nem csinálják meg..., de ez már nem biztos hogy mazda). De A-Z-ig azt hallom hogy bármelyik márka nagyon nagyon ódzkodik bármilyen rozsdásodással kapcsolatos garis ügyet intézni.
-
válasz
3L1T3 #200964 üzenetére
Hát akkor a tucson sem az igazi (én ott örültem a rendes 6-os automatának a hibridben, viszont az 1.6-os turbójuknak annyira nincs jó híre) neked.
A mazdák nagyon tetszenek nekem, de ott meg a rozsdásodás. Persze most már jó a válasz 20 éve
Reméljük tényleg csak a csaló acélbeszállítón múlott a dolog. Meg a mazdák általában kisebbek belül mint a versenytársak.
De ha biztosan tudnám hogy nem fog rozsdásodni akkor nálam is játszana a cx5 (legalább 10 évig szeretném évi egy szervízzel nyugodtan használni).
Lexus NX 350h pont a keretednél kezdődik, de szerintem az még egy hosszabb idő amíg elkezdenek adni rá nagyobb kedvezményeket hogy ne csak a "full fapad" férjen bele. És ez nem a régimódi autó az biztos (lásd mi tetszett neked a cx5-ben).
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
3L1T3 #200803 üzenetére
Láttam már pár Mazda alját, skyactive szériákból is. Nem népi hiedelem. Értelemszerűen amelyik nem látott sót, az nem teljesen barna alul, de még akár magyar autókon is fel tudja ütni a fejét a rozsda pár éven belül. Szerintem ez ebben az árkategóriában (~VW) nem elfogadható.
-
parandroid
félisten
válasz
3L1T3 #200803 üzenetére
BMW-n pörögtem még, én is nagyon bírom ezeket a hosszú motorháztetős, lapos kombikat, de olyan pofátlan árral indult (jóval) alacsonyabb felszereltséggel, és gyengébb motorral, hogy letettem róla hamar. Meg ugye az alapból hátsókerekes, az ilyesmiből meg én már kinőttem.
p
-
parandroid
félisten
válasz
3L1T3 #200799 üzenetére
Igen, illetve lízing.
Zolkow: Nekem előtte egy Mazda 5-öm volt, 2014-ben vettem újan. Annak kutya baja volt, azon kívül, hogy rommá verte a jég az egyik mo-i látogatás során.
Biztosító kifizette az értékcsökkenést, a maradék árából meg kifizettem a maradványértékét a banknak. Azt tartja a népi bölcsesség, hogy a Mazda az rohad, nekem ezekkel a viszonylag új autókkal ilyen gondom sose volt. A 3-as is teljesen jó amúgy, szinte mindent tud, amit a 6, bár ez az új egy kicsit túlságosan bunkerszerű az én ízlésemnek. Amúgy szerintem semmivel nem rosszabb autó, mint egy azonos korú Golf / Astra / i30, vagy bármi más kompakt.
p
-
parandroid
félisten
válasz
3L1T3 #200788 üzenetére
Mazda 6 Skyactive G-194 (2,5 liter, turbó nélkül, 194 LE). Aktív matrix fényszóró, ő kezeli az egészet, ha szembejön, vagy előtted megy valaki, akkor is csak kimaszkolja, hogy ne vakítson, az út szélén meg marad a nappali világosság. Ezt a radaros tempomattal, meg a sávtartó automatikával együtt már én sem adnám fel. Négy ülésfűtés, az első kettőt hűti is, 360 kamera (állítólag csúnya felbontással, whatever), belül mindenhol bőr a szokásos zongoralakk helyett. Apple Carplay is van, de sajnos csak vezetékes (én legalábbis nem találtam meg bt-n keresztül). Most van az összes autós portál tele a 100 éves kiadással (pl.: [link] , [link] , [link] , [link] , stb), na, olyan, csak az enyém grafitszürke, és fekete bőr (az a fehér gyöngyház vörös bőrrel nekem annyira nem is jön be). Ja, ugyancsak automata, erről sem szívesen állnék vissza.
p
-
-
parandroid
félisten
válasz
3L1T3 #200775 üzenetére
Hasonló igények mentén kerestünk akkor autót (amiket a belterekről, meg a felszereltségről írsz), annyi, hogy én kizártam bármi suvot. Végül Mazda 6 lett a befutó. Keretbe belefér, motor fasza, beltér igényes, hely van, extralista rendben, meg tetszett is a dizájn. Persze ezek mind kissé szubjektív szempontok. Ha még hibrid is lenne, meg motorosan nyílna-záródna a csomagtérajtó (igények, igények…), nekem ez lenne a világ legtökéletesebb autója.
p
-
vzsryl
nagyúr
válasz
3L1T3 #200775 üzenetére
15M-ért a koreaiakból inkább a nagyfiúkat (Sorento, Santa Fe) nézném, ha már családi autó lesz.
VW vonalon a motorokkal bajban lennél szerintem. Gondolom dízel kizárva, az 1.4TSI gyenge ezekhez, az 1.8-as inkább kerülendő, a 2.0 talán már egy fokkal jobb. Ha újonnan veszed, és pár év múlva cseréled, akkor én 2.0TSI-vel venném azokat. Ami fájó pont a fauvénél, az a kötelező szervizek díja, mert 100k alatt még egy olajcserét sem úszol meg. -
BigBlackDog
veterán
válasz
3L1T3 #200773 üzenetére
Igen, ez nekem is feltűnt. Talán egy kicsivel jobb a Lexus.
Hyundai/Kia, Volvo, SsangYong vonal megvolt? Mondjuk a svédek esetén a megbízhatóságról nem sok jót olvastam, SsangYong esetén meg félnék, hogy meddig létezik még a márka. De pl. az új Tucsont elvinném egy tesztkörre.
-
-
-
-
-
válasz
3L1T3 #200726 üzenetére
Hát igen, jó eséllyel csak a hibrid hajtáslánc elvét tette ingyenessé a toyota. Maga a 2.5-es motor egyáltalán nem egyszerű, sőt inkább összetett a rav4-ben. Van egy toyota szervízes amerikai a youtube-on aki jó hosszú ideig magyarázta a motort, és vannak benne érdekes dolgok (pl. amennyire megértettem van benne valami pörgéssel szabályozott külön kis dolog melyet egy külön elektromos motor hajt meg, de toyota módra úgy megoldva ha elromlik "csak" lefullad a motor nem minden tönkremegy). Azért ilyet nem egyszerű megcsinálni hogy csak egy egyszerű kis szívóbenzines... Lehet hogy a fordnak nem sikerült... És aki elmondta jó motornak tartja a rav4 hibridben lévő 2,5-est, pedig őszinte ember azt is megmondja ha valami nem jó (pl. toyota hagyományos 8-as automata első éve elég rázós volt).
-
válasz
3L1T3 #200652 üzenetére
Kb ugyanabban a cipőben vagyunk, csak kicsit kisebb a keretem, meg kisebbet szeretnék de még nincs (új honda hrv-t megvárom, corolla cross lehet hogy nem is lesz). Szóval a Rav4 áll nálam az első helyen. Rengeteg tesztet néztem esetleges opciókról. Papíron a Kuga az lenne (egyik ami nekem számít abban jobb is, ez a hifi). De riasztóan nagy arányban van a tesztekben a rossz ülés a Kuga-nál... És ez nem olyan hogy beülsz egy körre és biztosan meg tudod ítélni Szóval én Kugá-t ezért nem merek.
-
footy
addikt
válasz
3L1T3 #200652 üzenetére
En probaltam Kugat, szerintem nem rossz, a belteret nem ereztem tul szellosnek(a Rav4 talan tobb helyet ad), viszont legalabb nem annyira puruttya mint a toyotak.
Szvsz egyikkel sem jarsz rosszul, azt vedd amelyik jobban tetszik.
(A technika miatt nem nagyon aggodnek, mert a Kuga es Rav4 hajtasa kb ugyanaz a Hyundaira is van 5 ev gari) -
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
3L1T3 #200621 üzenetére
[link] nem tudom, mennyire aktuális a központi adat, de elvileg van belőle egy készleten. Bár lehet mást értünk "jó belső környezet" alatt, nálam némelyik japán infotainment és kezelőszerv nem esik bele, nyilván felszereltség és ízlés kérdése.
Mitsubishi Outlander PHEV túl nagy?
Használatban ha RX450h 70k méterrel még beesik a radarra, akkor láttam mostanában egy korrekt darabot
-
-
-
hemaka
nagyúr
-
426os
őstag
válasz
3L1T3 #168649 üzenetére
Vannak márkák, ahol hirdetnek kedvezményeket idősebb autókra, ilyen esetekben szerintem megérheti, ha tudod, hogy az adott márkaszerviz megbízhatóbb fajtából való (pl fórumos értékelések, vélemények alapján).
Véleményem szerint viszont inkább márkára szakosodott, független szervizbe/szerelőhöz érdemesebb vinni. Nem biztos, hogy olcsóbb, de lehet, hogy költséghatékonyabb (mert ismerhet olyan javítási módokat, amit mondjuk a márkaszerviz egész egység cseréjével oldana meg, jóval drágábban) -
válasz
3L1T3 #168171 üzenetére
Félek tőle, mert xy országhoz kötöm, mint a német audi, amit magyarok vagy török vendégmunkások gyártanak. Vegyél japánra mert az megbízható mindig az ugrik be, hogy Sainz ott guggol a Toyota mellett, Moya meg bedobja a sisakot a hátsó szélvédőn keresztül.
Ha tetszik, vedd meg. Ha lerúgták előtted mindegy. Mennyivel jobb olyan autót szervizelni, ami tetszik, mint amit még a kinézetére is utálsz. Mert mindegyiket kell majd. Uff
-
426os
őstag
válasz
3L1T3 #167966 üzenetére
Ismerős vett 2004-es 1.6-ost 1M-ért, olasz autó volt, így csak kicsit rozsdás, de 1 éven belül kell vele foglalkozni, hogy ne harapódzon el a dolog, ezen kívül kb 200k-t költött még kopókra. Elég pofás és aránylag masszív autó benyomását kelti. Városba jó az 1.6, pályán már kevés lehet, de normális közlekedésre elég.
Rozsdán kívül nagyon nagy típushibája nincs, csak apróságok. Szerintem Golf4-nél sokkal jobb autó, 5-öst nem ismerem. A lényeg, hogy 1M-ért nagyon meg kell nézni, de ki lehet fogni vállalható darabot, amit némi ráköltéssel hadba lehet fogni. Rozsda ha nincs rajta, akkor már vagy foglalkoztak vele, vagy még csak eztán jön, úgyhogy alvázvédelemre/karosszériázásra mindenképpen kell költeni.
Viszonylag friss használtteszt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- OLED TV topic
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- További aktív témák...
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest