- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz
Jakab66[hun] #206843 üzenetére
Én pont most vettem motort Triumph Street Triple -t és a kereskedő egy Vito-val szállította le. Bőven belefért, még maradt is hely...
-
akooos
veterán
válasz
Jakab66[hun] #206843 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #206843 üzenetére
Horog, zárt futó nem játszik?
-
bbubby00
őstag
válasz
Jakab66[hun] #179852 üzenetére
Szerintem is egy Opel Corsa. 1.2-es 75lovas bombabiztos, rozsdára figyeljetek. Muternak ilyesmit nézek én is.
Vagy venni kell egy jó MX-5ötIgaz, klíma nem lesz ennyiért benne.
-
t1
veterán
válasz
Jakab66[hun] #179852 üzenetére
Opel Corsa C.
-
alázógyík
addikt
válasz
Jakab66[hun] #167391 üzenetére
Az egy dolog, hogy qrta jól néz ki a GT Line, de igen megbízható autó.
-
nesa
veterán
válasz
Jakab66[hun] #166430 üzenetére
Most ha azt nézed hogy EV1 scudoba volt 50kw is és a legerősebb dízel EV1 80kw volt, elégnek kéne lenni, én a 2.0HDI ajánlanám.
-
nesa
veterán
válasz
Jakab66[hun] #166428 üzenetére
Ezt a visszalépést nem értem ev2 vonalon miért nem rakták bele az Ev1 be hibátlanul muködö olajmenyiség méröt , ami minden inditás elött megmutatja a szintet, de +1 az ev2 hasznos vonalra, nezd meg a Scudo ikertestvéreit is, ugyhiszem 3 féle hossz van.
Ěn ránéznék ha scudo kicsi az LT , Crafter vonalra is.
-
8th
addikt
válasz
Jakab66[hun] #166424 üzenetére
Fiat Scudo kisbusz verziójára vess egy pillantást. Kiváló a hangszigetelése 100-110-es tempóig teljesen személyautós a szélzaj, élhetőek a hátsó ülései is, jól rugózik és a fogyasztása is rendben van. 120-nál 8 liter, 90-nél 7 liter alatt eszik. Megbízhatóságáról annyit, hogy haverom ilyennel nyomja a Budapest - Németország - Hollandia - Németország - Budapest ingajáratot néha utánfutóval együtt. Négy éves korára belement a buszba 600ezer kilométer mindenféle említésre méltó komolyabb hiba nélkül. Ez alatt kétszer volt emelőn. Egyszer kuplung és egyszer kuplung + kettőstömegű csere miatt. Ezt leszámítva csak kopó dolgok cseréje miatt járt szerelőnél. Egyszer sem állt meg alatta.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Jakab66[hun] #166422 üzenetére
Néznék Volvo V70-et, ha nem elsődleges szempont az olcsó fenntartás (pályára leginkább dízellel, de csakis az öthengeres változatokkal).
-
Richard!
addikt
válasz
Jakab66[hun] #159461 üzenetére
Szia!
Ezres vagy 1.2-es B korzika.
-
Xero
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #158666 üzenetére
Hátsó futómű tűgörgői, 1-es henger befecskendezés és trafósor nagyjából ezek a jellemző gondjai. Ezen kívül szög egyszerű. Facelift után a bajuszkapcsolók lehetnek még problémásak, de mára kb mindegyik filléres tétel. A 8 szelepes benzinesek megölhetetlenek mindegy hogy gyilkolod, cserébe lassúak.
-
válasz
Jakab66[hun] #158668 üzenetére
Jó kis autó a futóművet leszámítva, típus hibája. De 2.0 HDI-el szuper kis gép.
-
válasz
Jakab66[hun] #158666 üzenetére
sokat vettek anno, mert nagyon pofás kisautó volt 2000 körül amikor megjelent, minden nő ilyet akart
nekünk is van egy a családban amikor új volt voltak vele elektronikus gondok, de garanciában megcsinálták és azóta sincsenek pedig már 17 éves
-
válasz
Jakab66[hun] #158663 üzenetére
pont ugyanazért van benne kevés km, mert arra használják többnyire amire ti is vennétek
-
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158587 üzenetére
Kerdes csak ilyenkor az, hogy mennyire egyszeruen talalsz egy hasznaltat amiben benne van ez az opcios extra.
(#158586) bitpork
Inkabb egy matt fekete muanyag, a zongorabetetek nagyobb resz mar attol is karcos ha lefujod rola a port. -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158550 üzenetére
A mazdaknak a zajszigetelese sajnos nem a legjobb. Ami zajszigetelesben hasonlot tud, de olcsobb az a Peugeot 508 es a Citroen C5. (ez utobbi meg jobb is ha executive-kent veszed)
A mondeo is csalodas lesz ilyen teren. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #158550 üzenetére
Haveromnak van egy 2012-es, MK2-es Mazda 6 kombija, 2.0, 155LE, bőrös, fullos felszereltség, és borzasztó hangos.
-
Xero
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #158550 üzenetére
A 6-os Mazda sajnos magasan a legzajosabb a kategóriájában.
-
szőröscica
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158550 üzenetére
Nem lesz annyira halk egyik sem, mint az E61.
-
HKorn
veterán
válasz
Jakab66[hun] #158550 üzenetére
Én egy 2.0-ás benyás 3-ast próbáltam 2014-est, hát az is elég hangos volt, ráadásul szerintem nem is ment valami jól, vagyis többre számítottam.
Alapvetően csalódás volt az autó, ráadásul kényelmetlenül alacsony az üléspozíció.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #158550 üzenetére
Ember nincs, akinek az haverja.
-
sasa134
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158484 üzenetére
Nem próbálod ki a benzinest? Ez pl 20k: [link]
De tehetnél egy próbát egy 2.5-ös benzinessel is.
Szerintem ilyen értéknél érdemes elgondolkozni azon, mi marad belőle ha X év múlva el akarod adni. nem nehéz kitalálni, hogy pár éven belül Ausztriában és itt nálunk Németországban, legalábbis a nagyvárosokban reszelnek a dízeleknek. Magas adók, kitiltások jönnek, ezért szerintem nagyon meg kell gondolni a dízel vásárlást. De te tudod.
Az autó maga nagyon tuti. -
Hannibhál
őstag
válasz
Jakab66[hun] #158484 üzenetére
uh banyek, ha egyszer..... bár nekem a 2007-es faceliftes első gen is még álomXD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Jakab66[hun] #158482 üzenetére
El, mert a pályán van ideje/lehetősége kiégni rendesen.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Jakab66[hun] #158478 üzenetére
Ezt még el bírja a dpf?
-
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158473 üzenetére
A mazdaval sem csinalsz rossz vetelt szerintem. Viszont ha most automata van, akkor szerintem hianyolni fogod a kovetkezobol...
-
ReFleXx
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158476 üzenetére
kifejezetten varosi hasznalatra kenyelmes az automata, ha meg tobbnyire varoson kivul hasznalod kevesbe jon ki az elonye. gondolom nem varosi futkososnak keresel nagy dizel kombit, szal eleg oda a manual is ja.
ha most ugyanannyiert latsz 2015 vegi mondeot mint a korabbi 2012-es 508as pug amit linkeltel, akkor nem kerdes h melyik a jobb vetelilletve a 150 lovas mondeo softwaret lehet remapolni a 180lovas beallitasra, mert az utolso csavarig egyeznek es csak sw beallitas kulonbseg van a ket valtozat kozott
-
válasz
Jakab66[hun] #158470 üzenetére
Szintén a kézit preferálom.
-
htomi85
tag
válasz
Jakab66[hun] #158466 üzenetére
2018 van, ráadásul konjunktúra.
Ki a fene vesz kézit? -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158464 üzenetére
Egyik sem rossz. Az automatat passzolnam a Fordnal, de kezivel jo lehet.
-
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158328 üzenetére
Az 508-at megnezted?
-
sasa134
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158328 üzenetére
Mire kell figyelni? Hát, hogy ne gyulladjon ki alattad: [link]
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #158328 üzenetére
Milyen izzo az a lampaban?
Milyen tulajdonos vesz egy viszonylag uj otosre ilyen tre diszkofelnit? -
Kickass
őstag
válasz
Jakab66[hun] #158260 üzenetére
jó kis GT turbo, bánom hogy nem tartottam meg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #158245 üzenetére
Aisin hagyományos van benne, a programozását nem mindenki szereti (lassabb, nem olyan ügyes, de élhető, Insigniához képest nekem jobban bejött, ZF8HP-hoz mérten butább) - inkább RXH-t vennék belőle, az elmaszkolja a váltó gyengeségeit.
DSG-nél a gyors kapcsolás előny, a harapósabb indulás hátrány. Fenntartásban a száraz kuplungos drága, olajos kuplunggal bírják, ha rendesen van olaj cserélve. -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158245 üzenetére
Wandleres, 6-os Aisin. Nekem bejott, ha nem taposod nagyon finoman pakolja a fokozatokat. Annyira nem okos mint a ZF 8 gangosa, de teljesen elheto. Ami a feszes futomuvet illeti, attol is fugg ausztria melyik reszen laksz.
Itt Steiermarkban nekem nem hianyzik a sportfutomu, de ez nyilvan egyeni preferencia kerdese. En sportfutomu nelkul 17-es kerekekkel probaltam, azt feszesnek, de meg elhetonek ereztem. (inkabb a komfortot preferalom)(#158246) SzlobiG
Hat nekem sem, de sajnos Ausztriaban nagyon nagy aranyban van VW, masbol nincs tul jo valasztek.(#158249) molnarpeter
Az RXH-ban (ESG6?)robotizalt van, az szar. -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158243 üzenetére
Probald ki, de szamomra az volt. A DSG-ben nincs meg az a finom kuszas amit egy wandleresnel megszoktal.
Focvis is hasonloan velekedett ha visszaolvasol. (o is wandleresrol valtott DSGre ) -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158176 üzenetére
Ezert a felszereltsegert nem rossz ar. Szerintem meg egy 1000est elenged belole a kereskedo. Nezd meg az autouncle appal(a willhaben-t ,az autouncle es az autoscoutot ossze tudod listazni vele), hogy miota hirdeti es ugy konnyebb lesz alkudni.
Egyebkent en a 2.0 163 lovas HDIvel probaltam es azzal sem volt rossz, bar nyilvan nem lep akkorat mint a 2.2-vel. A GT felszereltseg viszont lehet razos lesz, feszesebb futomu van alatta mint az allure vagy az active kivitelek alatt.
Az audiban DSG van, ha a BMWben hozza szoktal a ZF-hez akkor szerintem csalodni fogsz. A csomagtarto pedig eleg harmatos.
Probald ki az autot (508), mert jo , ne hagyd hogy a karogok lebeszeljenek...
(#158202) kisza25
az uvegteto hovedos es az elektromos rollot amugyis el lehet huzni(#158235) TheProb
-
rbalint88
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158210 üzenetére
nem sajnos, a pug sw-kben fix az üvegtető. pedig egyébként én is gondolkodnék olyanban, de a fixnek nem látom értelmét.
-
válasz
Jakab66[hun] #158176 üzenetére
azt elhiszem hogy drága újonnan, de használtan nagy madárnak kell lenni ennyiért megvenni
no offense, ha nem számít a pénz, akkor jó autó, de abban biztos lehetsz hogy pezsgőt fog nyitni a kereskedő ha ezt ennyiért eladja -
kisza25
félisten
válasz
Jakab66[hun] #158176 üzenetére
Azaz üvegtető nyáron igazi kínzás
-
sasa134
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158192 üzenetére
Elég sokat utaztam a barátom 6osában és szerintem teljesen jó. Próbáld ki. Nagyon barátságosan fogyaszt, utazni is kellemes. Nem fogsz 3l TDI-ket büntetni vele de lehet a gondtalanabb élet miatt ez bevállalható
-
szőröscica
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158192 üzenetére
Ki kell próbálnod. A mai automaták már nem fogják vissza az autót, viszont az kérdés, hogy mennyire zavar, hogy pörgetni kell a motort.
-
ReFleXx
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158192 üzenetére
mekkora a tervezett eves futas?
-
ReFleXx
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158183 üzenetére
ha kiveszed a navit a feltetelek kozul, jobban jarsz, sokkal nagyobb lesz a valasztek, kar a navi miatt beszükiteni. ugyis mindenkinek ott van mar a telojaban a navi, annyira nem nagy ervagas ha nincs.
plane nemelyik gyari navi vagy nem up2date, vagy dragan frissitheto csak, macera van vele. -
sasa134
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158183 üzenetére
Vegyél egy 3-4 éves Mazda 6-ot 2l benzin Skyactiv motorral. Nem fog a sírba vinni a fenntartása, el fogod tudni adni, szép is, nagy is, mindent tud amit akarsz. Hosszabb távra - Ny-Euban mindenképp - leginkabb benzinben (vagy hibridben) gondolkodnék.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158183 üzenetére
-
szőröscica
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158176 üzenetére
17 ezer euroert olyan BMW-ket lehet venni, hogy megszolalnak.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158169 üzenetére
Nézd meg ezt : [link]
Jobb ajánlat mint a Peugeot . Fiatalabb , jobb értéktartó . Esetleg ebből hybridet .
-
ReFleXx
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158176 üzenetére
milyen extrakat szeretnel bele?
-
válasz
Jakab66[hun] #158169 üzenetére
fele ennyit ér sztem kb.
amugy szép -
ReFleXx
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158169 üzenetére
17e euroert nem vennek lassan 6 eves peugetot
de ez szereny velemenyem. -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158122 üzenetére
En nem erzem szukosnek, de nem tudom te mekkora darab vagy, az biztos hogy akkora nem lesz mint az E61.
Megbizhatosag ugyanaz a szint mint a VW-nek. -
footy
addikt
válasz
Jakab66[hun] #158084 üzenetére
Az egyik baratom (osztrak) par honapja vette leon ST-t FR csomaggal meg egy par extraval 22.300-ert.
Az auto listaara 28.400 volt(szoval eleg jol lehet alkudni). 20e euroert en biztos nem egy hasznalt skodat(bar nekem kivul-belul nem jon be) vennek.Ujkent megneznem meg a K Astrat AGR ulesekkel vagy akar a Leont is.(bar a DSGt ott passzolnam)
Alig hasznaltan viszont kapsz Peugeot 508-at is, ami egy nagyon kiraly auto es sokkal jobb az automataja is mint a DSGk. -
válasz
Jakab66[hun] #158080 üzenetére
Rengeteg autópályára nem vennék foscsi DSG-t; drága szervizelni és kényesebb a manuálisnál.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #158080 üzenetére
Szia!
Meg kell próbálni egy dízeles K Astra-t, jó üléssel lealkudni 6m-ig, és akkor lehet egy zsír új, kifejezetten kényelmes verdád. Legalábbis én ennyi pénzért kompakt autót nem vennék használtan. Jók lehetnek még a koreaiak is, de komfortban nem tudom milyenek az újabbak, viszont az Opel az bitang kényelmes (az Insignia is, de az jóval drágább).
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151438 üzenetére
Nem tudom mi lenne jobb, mert nem értem mit akarsz
Szerintem csak azt kell kitalálnod, utána ennyi pénzért - bármi is a szempont végül - fogsz tudni olyat venni, ami tudja
Szerintem vegyél egy E39 540i-t, és csináltasd meg fullosra.
E38 750i? -
8th
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151438 üzenetére
Nem értem miért nem veszel valami kompakt sportmodellt. És ha a többségük elől hajt akkor mi van? Minden sarkon kilinccsel előre akarsz befordulni vagy mi? Audi S3, Audi TT, Golf GTI, Astra OPC, Focus ST, Celica TS, ilyesmik. Ezekből már 3M alatt is kifoghatsz épkézláb darabot és pont annyira erősek, hogy büntetlenül ki lehet nyomni a szemüket emellett nem kerül vagyonokba a fenntartásuk sem.
-
Jojo5
őstag
válasz
Jakab66[hun] #151431 üzenetére
Egy lengyel faszinak van nálunk RS4-e B6-os, 4.2 V8, mondta és mutatta, hogy nagyon megy, de az egész autó fenntartása elég brutál, gondolom egy S4-es is drága mulatság lenne
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151431 üzenetére
A vezérlést ki kell kúrni belőle, motor ki, az egy költséges móka, plusz ha már kint a motor meg szoktak rajta csinálni még egy rakás dolgot, amit csak lehet, ha ezt a jelentéktelen összeget ráköltötted
utána állítólag nem rossz.
-
Richard!
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151420 üzenetére
Ne bohóckodj szaros marchboxokkal. MX-5
[link]Szerk.: Javítva, köszi
-
válasz
Jakab66[hun] #151420 üzenetére
Az s2000 mar-mar kultauto lett, mint egy supra. Kb mar csak felfele fog menni az ara, szoval ha nem dobod el valamelyik korforgoban akkor befektetesnek is megteszi
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151421 üzenetére
Inkább kompresszort
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Jakab66[hun] #151420 üzenetére
Valószínűleg nem Mazda gyártmány turbo kit
-
Declare
őstag
válasz
Jakab66[hun] #151416 üzenetére
ez is biztos, h franko
azert mas mint az mx5, erösebb, öregebb...nem volt ilyenhez szerencsem
de amugy a leirt igenyeidhez valszeg jobban is passzol
Meg ugye ez az uj MX5 RF ez egyelöre 30k euro környeken mozog hasznaltan is.
Bar mondom nekem nagyon bejött. Olyan erzes az egesz auto, mint egy igazi verbeli sportauto, csak kisebb teljesitmennyel. Nyers, közvetlen, 160 lo nem oriasi, de mindehhez nem sokkal több mint 1 tonna.(#151413) Sukta 95 kevesbe erzem annak
(#151414) [vilike]
ott a pont....sajna a helyesiras nem erössegem, de igyekszem....ettöl meg az intelligenciam többi reszevel meg vagyok elegedve
(#151415) Xander_T igen, alltalaban mindenki a sajat szintjenek megfelelö tarsasagban mozog
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151416 üzenetére
Kihegyezett verzió bajok nélkül
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151410 üzenetére
Késő, már láttuk
-
válasz
Jakab66[hun] #151387 üzenetére
Este pöttyet harapós voltam, köszönöm a megértést.
A magyarországi magyarok fülét általában bántja, ahogy erre Declare is utalt, bár ő nem itthon él.
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151403 üzenetére
-
válasz
Jakab66[hun] #151403 üzenetére
midnen cabrionál így van mert a tető hiánya miatt plusz merevítéseket kell beépíteni
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151401 üzenetére
Akkor coupé vagy cabrio
a 35i semennyire, az betegágy, vagy max. a 2009 utáni N55, az jobb egy fokkal.
N52 30i kell. -
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151398 üzenetére
Szóval a dízelmotort leszámítva akarsz egy ugyanolyan autót kb. mint ami most is van
Vegyél egy E90 330i touringot .. -
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151387 üzenetére
Én nem nagyon értem, mit akarsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #151387 üzenetére
A GT86 totalcar hosszabb távos tesztről van videó is, ott külön jónak lett értékelve a rugózás hólyag-szenzor segítségével
2 főnek élhető. Szóval egy Maserati Quattroporte?
Amúgy a kényelem egy tiszta faktor, de sportosságban a gyorsan egyenesen, vagy -kanyarban menést keresed?
A Rotax 2T blokkokat gyárt, valószínű rotary-re gondoltálXander_T: városba a legjobb lesz a Prius ennyiért (legfeljebb jóval drágábban egy Ampera lenne megfontolandó).
-
válasz
Jakab66[hun] #151364 üzenetére
azért haza járok magyarba
Ha "magyarba" jársz haza, akkor esetleg Dacia Duster RS 16v turbo 4wd GT competizione?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #151365 üzenetére
Sportosság vagy kényelem ?
Mert az E39 meg ez a merci inkább kényelem.
A Gt86 mondjuk viszonylag újabb konstrukció, és a könnyűsége miatt elég jól mozog, igaz nem budapest-re való mondjuk én azt hittem kiszakad alólam a futómű. -
rbalint88
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151365 üzenetére
AMG az egyenesen gyorsan menős, az Audi RS meg a be is fordul, csak élményt nem ad az előző hozzászólásomból.
tulajdonképpen neked egy mocsok erős GT kell, amiben meg tudsz ijedni.
első generációs CLK430-ban azért be lehet fosni és csak 6-8k € , az a 279 ló ahhoz a futóműhöz és elektronikához pont annyira sok, hogy azért tudj a volánnál ülve vonalkódot rakni a gatyába, amikor még hármasban is küzd a tapadásért száraz úton isMásodik szériás CLK500 is hasonló lehet.
de ezt se dodnám vissza: [link], csak ez melóba járásra nem tudom mennyire alkalmas, mondjuk a vesekőproblémákat megoldja, az biztos. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #151364 üzenetére
R32.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #151364 üzenetére
IS350, Z3-Z4?
-
válasz
Jakab66[hun] #151364 üzenetére
Japan vonal? Olcsó fenntartás, szivo benya, teperős kisautó -> 8gen civic typeR.
-
8th
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151364 üzenetére
Akkor a keményebb célgépek kilőve ha jól értem. Esetleg az Audi (b6) S4 4.2 V8 344hp kézi váltós verzióját tudnám ajánlani. Azzal nem fájdalmas a napi közlekedés és a mókázás sincs ellenére. Sőt akkor mutatja csak meg az igazi arcát.
-
-v-
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151356 üzenetére
Boxster S
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #151356 üzenetére
Ennyiért elvileg van jó állapotú E46 M3, ami elég "megbízható" típus, már ha lehet ilyenről beszélni egy élményautónál, viszont nem árt, ha el is bírsz vele, nem gyerekjáték.
-
rbalint88
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151356 üzenetére
impreza wrx azért lehet betegágynak fog minősülni hosszabb távon. scirocco meg nem élményautó. az egy csajozós golf.
ahogy focvis is írta, porsche irányban nézelődj, kell keresni egy faszát, úgyse hajt a tatár. a szervizelése drága, de nem nyűgösek alapvetően és el lehet velük járni munkába is, főleg egy automatával. a kuplung azért elég combos
plusz ha élményautót keresel, akkor az elsőkerekeseket nagyjából ki is lőheted, összkerék tlán, de leginkább hátulhajtósak jönnek szóba. megkímélt 540i nem mission impossible, ki is jön a keretből, de az se az a klasszikus élményautó. gyorsulni lehet vele, bár a nagy bódé miatt attól se esik le az arcod, viszont abszolút értelemben nem egy élményautó, csak a méreteihez képest mozog nagyon jól.
először magadban kellene eldönteni, hogy 1: pöcshosszabbító/csajozós/villantós verda kell, ami jól megy (egyenesen) vagy 2: hétvégente ki akarsz menni egy szerpentinre és csatakosra izzadva az adrenalintól fűzni a kanyarokat. utóbbi esetben minden, nem eredendően hátsókerekes autó egyből kihullik ekkora keretnél már. plusz ugye számolj azzal, hogy hobbiautósága ellenére, hogy ha ki lesz használva a technika, akkor évi 500ezer simán el tud pattani gumizásra, fékre, szervizre. az elmúlt pár évben beütött a villanypara és elég sok embernek ütött szöget a fejébe, hogy még a seggére verne a kőolajszármazékoknak, úgyhogy a vidámabb autók ára szépen elindult felfelé és eljutottunk oda, hogy az 5M igencsak az alja lett egy valamire való élményautónak, ami gyors és kanyarodni is tud és élményt is ad eközben, na meg nem időzített bomba. mert letaposott szart lehet venni persze fillérekért már. -
szőröscica
addikt
válasz
Jakab66[hun] #151356 üzenetére
Kérdés, hogy mire vágysz pontosan, mert az STI, a Scirocco és az 540i nagyon távol állnak egymástól. Ha egy jó youngtimer hobbiautó kell, akkor 540i, ha meg valami keményebb sportkocsi, akkor a focvis által emlegetett vonalon indulnék el (350Z, 911), vagy egy E46 M3-at keresnék.
-
válasz
Jakab66[hun] #151356 üzenetére
Szia!
Porsche 911 (996), Boxster, Nissan 350/370Z.Ha a Scirocco is felmerült, akkor esetleg Golf 6 R (270 le gyárilag, az előbbi autóknak kifújja az orrát, de kevesebb benne a bugi).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #145477 üzenetére
Vállalhatóan szar.
-
rbalint88
addikt
válasz
Jakab66[hun] #145477 üzenetére
Vanfent 1,350-ert egy beszarszdeszep allroad quattro, ha mar roller, akkor alaposan
amugy asszonynak megvennem, tetszik is, de most eleg lesz kiheverni az alfa felujitasat. Mondjuk ha 3 M korul keresgelnek, akkor egy kozepszar B7 Passat helyett be mernem vallalni.
-
lenko
aktív tag
válasz
Jakab66[hun] #145473 üzenetére
Ez a motor autómata váltóval kevés hozzá, ellenben szépen fog enni.
Manuállal jobb választás, a váltó sem a megbízhatóságáról híres. -
Studi
veterán
válasz
Jakab66[hun] #145473 üzenetére
Az nagyon raj járgány, szoktak ilyesmivel járni a tesók a segílyért!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #145473 üzenetére
Ha már akkor miért nem a 3.0 nézed? Legalább menjen is, ha már költeni kell rá.
A vezérlánc ha csörög, akkor drága, amúgy meg minden más el tud benne romlani, mint bármelyik CR-TDI-ben. Ha automata, nincs benne kettőstömegű.
-
válasz
Jakab66[hun] #145345 üzenetére
A Corsa is jó , azonban lehet találni tempómatos verzióst, meg 1.3-1.7 dízelmotorral.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #145345 üzenetére
VAG konszernen belül 1.9 TDI ugyanaz a motorcsalád, turbó és kettőstömegű azokon már van, fogyasztás meg cipőmérettől függ
90 és 110 lovas adagolós, többi 100, 101, 105, 115, 131, 150 lovas verzió PD, attól sem kell félni, de hozzáértőbb szerelő nem árt, azokra hosszabb váltót is tettek (közkedvelt az ASD kódú 5 fokozatú, 6-osok általában nem különböznek legnagyobb fokozatban). Octavia, Leon, Toledo, Golf, A3 van ilyen motorral, de itt már eggyel nagyobb kategóriáról beszélünk.
pocokxx: inkább az első generációra gondoltam, és a második kiadás (illetve az újabb kinézet igénye) miatt hoztam fel a PD-t
árulták is őket párhuzamosan (Octavia Tour néven ment a régebbi), szerintem ezért lehet kicsi a különbség árban.
-
válasz
Jakab66[hun] #145339 üzenetére
Az inkább 6/100 volt a fogyasztása.
Integrale
Fiatomban a könyvében selenia 20K ír azt is kapta mindíg és semmi baja. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #145339 üzenetére
CR rendszer, kettőstömegű, átugró vezérlés, turbó. Mennyivel szoktál menni? Az 1.3-on sem túl hosszú a váltó, de az 1.9 SDI-n valamivel rövidebb van (120-nál 3000), cserébe 5-5,5 literrel kimegy a világból. Fogyasztást nézd meg spritmonitoron, elvégre nem mindegy, milyen nehéz, és mekkora vasat tolsz a levegőnek
-
válasz
Jakab66[hun] #145335 üzenetére
Céges METRO Punto is ilyen volt ,csak ott 5 ajtós kivitelű volt. 420E km volt benne mikor a végén teljesen összetört.
Csak is a selenia vagy mi a gyári olaj neve. Csak azt vedd. Akkor gondod nem lesz vele.
Az ülések kényelmes, a váltó és a kuplung puha.
Egyre kell figyelni, a kipufogó szét rohad. Ezen kétszer is volt már cserélve. -
htomi85
tag
válasz
Jakab66[hun] #145335 üzenetére
Nem írod le így csak találgathatunk, de 1000 százalék hogy van jobb megoldás mint minden nap 6-7 órát autózni.
-
Integrale
veterán
válasz
Jakab66[hun] #145322 üzenetére
Havi 15-20e km? Ha nem kell a rugalmassag, csak komotos haladas, akkor szerintem SDi.
GP-bol mikori evjaratot neztel?
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest