- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz
norbert1998 #169018 üzenetére
Így van, ezért írtam, hogy ez saját példa, nem tudom nálad mi a helyzet és a háttér. Érdemes azért jól átgondolni(tán elmenni egy jósnőhöz
), hogy ne vigyen el a hév, mint anno engem kicsit. Attól függetlenül imádom ám az alfát, csak az életem úgy alakul jelenleg, hogy abszolút nem tud prioritás lenni az autó. (de amikor megvettem, nem tudtam, hogy ez lesz)
-
sagesz93
addikt
válasz
norbert1998 #169013 üzenetére
Autóvásárlás ügyben kb 2 éve én is így voltam, egy Fiat Puntom volt, imádtam meg minden de nem volt benne klíma. Lecseréltem egy 156 alfára extrás meg erős meg jó is, de összességében megbántam, ha a pénzügyeket nézem. Ez kicsit személyes ügy is, nem tudtam mit hoz a jövő. De amióta cseréltem sok minden változott az életemben( munkahely fizetés kapcsolat stb) és most a cserére és kocsira rakoltott összeget bánom főként, miközben tudom, hogy a Puntoval mi történt azóta (ismerősnek adtam el), és tudom hogy az elköltött osszegbol most sokkal jobbat tudnék venni, miközben a puntora valószínű aprópénzt kellett volna költeni.
Na mindegy, ezt most csak azért írtam le mert kicsit hasonlít a helyzeted az én volt sztorimra. -
válasz
norbert1998 #168994 üzenetére
Én továbbra is arra szavazok, hogy tartsd meg a Bravot.
-
alázógyík
addikt
válasz
norbert1998 #168981 üzenetére
Olasz autó tulajként plusz 1 szavazat a 147-re, de ha gondtalanabb élet a cél, akkor a Mazda.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #168996 üzenetére
egy vmire figyelj, hogy fekete autót ne vegyel, mert azt 2 naponta moshatod
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #168996 üzenetére
A magyar felhozatal tényleg elég gyászos a 147-ből, sok a lerúgott szar, napokban belefutottam egy posztba Facebookon, hogy bontott lendkereket és kuplungot keresnek hozzá...
Olaszoktól jót lehet hozni, de arra figyelj, hogy mindent nézz át, vidd el hozzáértőhöz, vagy vidd magaddal, mert ha 700 körül van nálad papírozva, akkor az a regadó és társai előtt egy feltűnően olcsó autó. Ez az utóbbi kijelentés nem feltétlenül takar szemétdombot, mert az olaszok most elkezdték kiszórni a dízeleket, szóval akár jókat is találhatsz olcsón, de inkább legyél figyelmes.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
norbert1998 #168996 üzenetére
Na akkor nehéz lenne számomra a döntés.
Az Alfa izgalmasnak tűnik számomra, tetszik a forma és a belseje is korrekt szerintem. Az ismeretlen előélet miatt azért elgondolkoznék. Mondjuk egy polír nem nagy történet, 30-40e Huf körül már szerintem teljes polírozás meglenne ajánlott helyen. Ha nem négyhengerdízel lenne, akkor ebbe vágnék bele (főleg, hogy az ára sem vészes).
Mazdát hanyagolnám, normális lakatost-fényezőt találni (aki rá is ér 1-2 héten belül) manapság nem túl egyszerű.
Én nem vetném el a Meganet sem. Alapvetően ahogy olvastam, nem egy rossz szerkezet és fiatalabb is kicsivel, mint a többi. A patika előélet (=egy tulaj, normálisan szervizelt, stb.) nálam pirospont, ha tényleg igaz. Persze ettől még sok minden előjöhet rajta, ez is már egy 10 éves autó. Viszont szvsz gyenge a motor ahhoz a kasztnihoz és én drágának érzem a leírtak alapján.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
norbert1998 #168994 üzenetére
A függöny emlékeim szerint egy darabnak számít, attól függetlenül, hogy milyen hosszú. Gondolj bele, ha kettőnek számítana, akkor külön is kéne tudnia nyílnia az első és a hátsó részének is!
Egyébként csak ez a három típus (példány) játszik csak?
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #168981 üzenetére
Engem Mazda 3 belsejetol kirazott a hideg. Olcso kopogos anyagok, vekony szonyeg a padlon, Barkas ajtocsukodas, az alap szovet ules izzaszto.
A 147 messze igenyesebb belulrol, minden elfogultsag nelkul.A Mazda viszont erezhetoen merevebb kaszni, nem kell ezen sem meglepodni, mert ujabb fejlesztes, de erezheto.
A 8 legzsak hogy jon ossze a 147-ben? Tudtommal csak ket elso, ket oldal es a fuggony van benne.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #168981 üzenetére
147
-
-v-
addikt
válasz
norbert1998 #163487 üzenetére
Szerintem ne vegyél semmit, add el a mostanit is a g*cibe, és annak az árát is idd el
-
rbalint88
addikt
válasz
norbert1998 #163487 üzenetére
6-700-ból ne akarj cserélni, csak rossz szájíz lesz a vége. ha a bravo jó, akkor tartsd meg, menj el adrenalinlöketért gokartozni, egyébként meg tedd félre a zsetont, az a jó, ha van egy kis tartalékod.
-
válasz
norbert1998 #163487 üzenetére
Toyota celica?
-
-v-
addikt
válasz
norbert1998 #163484 üzenetére
Az jó, onnan át lehet járni az osztrákokhoz veretni a kanyargósokon
valami olyat vegyél, ami ezt támogatja.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
norbert1998 #163484 üzenetére
Így, ismerve a teljes képet kiváló helyzetben vagy, hogy megtartva az autót, nyiss egy spórolós számlát
-
LZs?!
aktív tag
válasz
norbert1998 #163449 üzenetére
@focvis
Nem is vettem fel...
Egyébként jogos a felvetés a tapasztalatokról, hátha segít.
@norbert1998
+1 arra, hogy örülj, hogy van kocsid, járjál vele, és a fölöst pénzt költsd lányokra, bulira, élményekre azalatt a pár év alatt, amíg még tanulsz.
Konkrétan Alfá(k)ra kitérve: jelenleg nincs olyan Alfa szerelő, aki egyszerre elérhető és jó; illetve, amikor igen, akkor az messze van és puncsolsz. Most így áll a "piac". Rengeteg használt Alfát hoznak be, meg is veszik őket, aztán rájönnek, hogy nem ok nélkül jutnak hozzá olcsón. Ekkor jön a szerelő, aki a legjobb barátod lesz, amíg rá nem jössz, hogy ha már jóban akarsz lenni vele, akkor rentábilisebb lenne k*rvázni járnotok (ott legalább nem te sz@psz)...és végül úgy döntesz, inkább nézel valami rizsgombócot (japán/koreai), illetve bármi mást, amiről úgy hiszed majd, hogy jobb.
Hülye/értetlen szerelő lesz dögivel, de azért nem leszel hálás, és előbb-utóbb eljutsz egy rendes Alfáshoz...vagy még ideje előtt rizsgombóc.
Vagy dönthetsz úgy, mint én: kell az Alfa GT, és ennyike... Akkor viszont kinyitod a pénztárcád, és figyeled, ahogy az 1-1.2M-s kocsiból már második nekifutásból 2M-sat csináltál. Én most a motorkiborítással tarthatok 3M körül, és még nem vagyok kész; bár közben sok egyéb, nem szerkezeti dolgot is letudtam: újrabőrözés/bőrfelújítás, stb.
...és az ilyen jellegű "deák-akrobatikával" nem vagyok egyedül; ha átnézel a digó topikba, láthatod, ahogy 100-300k-s tételek pörögnek, ahogy beszélünk róla...és ez téged is utolér, ha tizenéves Alfákba akarod ölni az energiáidat; és típusfüggetlenül, mivel adott generációs modellek között sok technikai átfedés van, pl. a GT 1/3 156, 1/3 147 és 1/3 Bertone - ezen utóbbi miatt, ami alkatrész nem csereszabatos a többi modellel, az többszörös áron van, pl. új, nem gyári fényszóró 147/156 30k körül, GT 60k.
Egy jó GT 2-3M JMF, egy használható 1.5-2M; a kérdés csak az, hogy már készen veszed, vagy összerakatod magadnak.
Alternatívaként persze elég lehet csak folyamatosan lélegeztetőgépen tartani, ahogy a lehetőségeid engedik, de abból lesz az alábbi közmondásos élethelyzet.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
norbert1998 #163449 üzenetére
Duális képzés Magyarországon 2018-ban? Ejha
Ha kérdezhetem, milyen egyetem?
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #163428 üzenetére
Egy benzines sem lesz ezekbol kevesbe koltseges. (Sajnos) Ha benzines kell, akkor Hyundai Coupe valoszinuleg jobb befektetes, de a benzineseket ugyan ugy hajtjak mint a dizelt.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
norbert1998 #163410 üzenetére
Nem cserélnék a helyedben. Ha nagyon nem fér már a pénz a zsebedbe, akkor fektesd be, vagy idd el, vagy tedd félre a nem várt egyetemi kiadásokra (lesznek...). Ha egy részét elbulizod, még akkor is marad egy jól működő kocsid, aztán ha kikerülsz a munkaerőpiacra, akkor hirtelen észreveszed, hogy az addigi megtakarításaid aprópénzt se érnek a való életben és tök feleslegesen feszültél rá a spórolásosdira. Ez utóbbi legalábbis saját tapasztalat
-
rbalint88
addikt
válasz
norbert1998 #163425 üzenetére
Nagynyomasu szivattyu meg a gyari, turbo, kuplung es kettostomegu 300-nal lett cserelve a gyari
nagyon sokat kibirnak ezek. Meg ahogy emlitettem is, ebben benne van a projekt lehetosege. Kuplungbol lehet kevlart rakni, turbobol erositettet, aztan mehet a chip neki.
Amugy ezeknek a fenntartasa azert eggyel-kettovel komolyabb liga, mint egy bravoe. Ha nem fogod ki egy magamfajta hulye autojat, aki mar mindent kicserelt, akkor azert keszulj arra, hogy evente egy 300ezres tokeinjekcio fog hozza kelleni a kopo-fogyokat es eloregedo dolgokat jo minosegben cserelni. Ez lehet tobb is, kevesebb is, attol fuggoen, hogy mennyire csusznak ossze. De semmilyen hasonlo kategoriaju es mukodesi kulturaju auto fenntartasa nem lesz olcsobb. -
rbalint88
addikt
válasz
norbert1998 #163421 üzenetére
Gt jtd kell neked, az mindent IS tud, de viritani kell ra a lovet. Szerintem atirva, leszervizelve nem all meg 1,5M alatt egy ertelmesebb peldany, de abbol aztan foleg egy szep Q2-t keresnek, azzal ovatosan csinalgatva kijon egy tiz eves projekt, ha addig ki nem tiltjak a dizelt mindenhonnan
evente lehet upgradelni valamit, kis futomu, kis fek, stb stb, a vegere lesz egy kozepesen bereszelt, csapatasta es csaladinak is jo autod kis kompomisszumok aran.
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #163412 üzenetére
147 és GT fenntartásilag közel azonos, a GT tágasabb, még a 156-nál is. GTV szűkös, hátra amputált lábú törpék elférnek, de az más liga, hiába padlólemez társ a Coupe (és egyébként a 147,156,GT, Lybra, Multipla, Marea/Bravo/Brava/Tipo stb stb) a Coupe tágasabb, gyakorlatilag azonos a térkínálata a Bravoéval (182-es).
Coupéból jót 7 számjegyen innen, jót nem fogsz találni, pláne nem itthon.
2.0 20v inkább ne, 20vT szintén ne (kivéve ha nagyon ismert az előélete) 2.0 16v és ebből a turbó is jó, 1.8 16v is jó, de kényesebb, butított Twin Spark motor (gyakorlatilag Twin Spark nélküli 1.8 TS Alfa)
Futóműve és gyakorlatilag mindene megegyezik a HGT Bravoéval.De nem írtad, hogy üzemanyagban mi az elképzelés? Mekkora a keret?
Én személy szerint keresnék egy FL utáni 147-ből egy 8v JTD-t, futóművet gatyába rázod, lefutod a kötelező kört a motorral és társaival, aztán csak mész. TS/JTS, pláne Selespeeddel elég nagy akna tud lenni.
-
8th
addikt
válasz
norbert1998 #163410 üzenetére
Cseréld le egy 735i-re. Azt olcsóbb fenntartani mint egy bravo-t.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
norbert1998 #163410 üzenetére
Szia!
Egy újabb Bravot, 1.4-es turbóval.
Alapból nagyon csinos autó, de szaladgál itt a környéken egy matt narancssárga fényezésű. Nagyon baba. -
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #135486 üzenetére
mk2 Punto 1.9JTD
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #135488 üzenetére
Persze,mert az 1.5 dCi-bol a gyengebbik a jobb motor, a csapaggyal kapcsolatos problemak az erosebb variansra jellemzoek.
Viperator: 1.4 TSI?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
norbert1998 #135486 üzenetére
Az a dCi nem a legjobb konstrukció.
-
w333
félisten
válasz
norbert1998 #127547 üzenetére
Swift vagy F Astra !
(#127568) Erwinke
Leon keményebb és sportosabb, a Golf kicsit puhább !
Kérdés hogy hol szeretnéd használni ? ja város akkor az 1.6 16V örök élet, dieselből pedig az 1.9Tdi 110LE + chip (de csak óvatosan mert megeszi a kuplungot) 140LE -ig kb. nyugodtan mehet
Sokkal dinamikusabb nyomatékosabb a benzinestől !
1.8T -el csak óvatosan, nagyon sok a széthajtott darab, ha nincs elég pénzed egy kitűnő 1.8T -re akkor inkább felejtsd el, ilyen 1 millió környékén csak olyat kapsz ami egy pénznyelő !
Én a Leon -t ajánlanám ... külsőleg és belsőleg is szerintem sokkal jobb !
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #127551 üzenetére
Punto 1, Swift, Astra
-
máyköl
veterán
válasz
norbert1998 #127547 üzenetére
Swift 1.3?
-
Kornel
veterán
válasz
norbert1998 #127551 üzenetére
Egyebkent ennyiert en sem vennek autot.
Robogot se, max. biciklit.
De a szukseg nagy ur, ezert valasszatok ezekbol. -
Kornel
veterán
válasz
norbert1998 #127547 üzenetére
Talan egy kozpes felicia.
Max. egy f astra, de egy jobb inkabb 400+k. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
norbert1998 #127547 üzenetére
Skoda Felicia 1.3MPI.
-
alázógyík
addikt
válasz
norbert1998 #127547 üzenetére
"280 ezer a végső keret... Olyan kellene, ami viszonylag olcsón fenntartható, és normális is emellé. Szóval ne egye meg a gatyánk üzemanyag terén, ne legyen horribilis ára az alkatrészeknek és/vagy ne legyenek nagyon jellemző hibái."
Iszol te rendesen?
"Azt szeretném kérdezni, mit ajánlotok ennyi pénzért?"
Egy jó országúti bringát, v. egy cross-trekkinget.
-
válasz
norbert1998 #110902 üzenetére
esőkabát?
-
Declare
őstag
válasz
norbert1998 #110902 üzenetére
Nekem mondjuk 4,4 et irnak [link]
de amugy menniyt mesz egy evben?
Gondolom egy ilyen citroennel nem a vilagkörüli utat tervezed. Ha mesz evi 10k kmt mondjuk akkor is ilyen 30-70k Huf rol beszelünk, hogy most 4 liter vagy közel 6 litert fogyaszt a kocsi....cserebe egy dizel autonak a szervizelesere ennel sokkal többet elkölthetsz könnyen. Egy szivo benzinnel kevesbe. Ezt is vedd figyelembe.
-
Declare
őstag
válasz
norbert1998 #110897 üzenetére
Nem konkretan arra a kocsira irtam, de a fogyi mindig hasznalat függö es nagyon sokan nem tudjak, mit hogyan kell szamolni es mondjak az okossagokat.
Erdemes megnezned a spritmonitor.de t es ott az atlag fogyira rakeresni. Eleg jol be szokott jönni.
Viszont amikor 200k körül keresel egy hasznalt autot, ott en furcsanak erzem ezt a fogyasztas harcot, hogy most 3-4 litert eszik, vagy 4-5 litert. Ott szerintem pont a fogyasztas az utolso dolog, mert hiaba eszik 4 litert, ha folyamatosan javitani es cserelni kell valamit rajta, akkor lehet sokkal jobban jarsz anyagilag is egy 6-7 litert fogyaszto szivo benzinnel ami meg csak megy azt jonapot
-
tomiii.
aktív tag
válasz
norbert1998 #110897 üzenetére
vasárnap minek mész városba? zárva minden
Ennyiért tényleg Swift, sose gondoltam , hogy ezt mondom, de egyik ismerősömé még jól is néz ki: pedig csak rendben van tartva, meg van rajta egy felni
-
Zewa
senior tag
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
Most komolyan minek szívatod magad ilyen foschtalicskákkal? Ezek az öreg dízelek már jó párszor megkerülték a földet, jellemzően a kompressziójuk a béke segge alatt és a korukból adódóan rohadnak is. Én egyedül akkor erőltetném ezt a gázolajas vonalat a helyedben ha van okosba nyál, sütő-, vagy trafóolaj.
Egy jó Swift oszt' joccakát. Fogyaszt 5-6litert, két csomag szotyiért kapsz hozzá alkatrészt, van belőle kínálat bőőven. Az 1.3-as ezekhez képest rakéta és nem kell 3km-es kifutópálya ha megakarsz vele előzni egy teherautót.
Keretbe beleszámoltad a kötelezően cserélendő dolgokat? (Vezérlés, olajak, szűrők?)ps.: Haver srác pár éve vett egy lemattult piros 5ajtós Stiftet, műszaki nélkül 90e forintért. Megmosolyogtam hogy "Komolyan, ezzel a sz@rral akarsz futárkodni?!" Kötelezően cserés dolgok után kapott 4 fékbetétet előre, beszabályozták a tárcsákat és gond nélkül átment a műszakin. Az elmúlt 30-40e km alatt annyi baja volt az autónak hogy leszakadt az ablakemelő bovdenje és a futóműben cserélni kellett 2db szilentet.
Fenntartásban kb verhetetlen a kis Suzuki.. -
tomiii.
aktív tag
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
Szóval csak gyorsan telóról:
180K
eredet: 20k
okmányok: 12k
illeték, hasra ütés szerűen: 15k
negyedév biztosítás: 5k
üzemanyag: 10k
olajcsere: 10k
egyéb, legyen csak: 10k180k-82k: 98k+alku: tehát 115-ezres kocsikat nézegethetsz és nincs tartalék pénz, ha jól értem?
Ennyiért 1 AX-et látok, Fiestat nem is, Escort van, de ennyiért én is tudok egy 1.3-at, ami teszi a dolgát, de ennyi, többet ne várj
-
footy
addikt
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
Ilyen korú autóknál ne az érdekeljen mennyit eszik, hanem mennyiből tudod lábra állítani vagy életben tartani.
-
tresh
veterán
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
Ezeket a fogyasztási adatokat te mérted ? Mert ez kb olyan hogy pl a 2,5 tdi 3,5 literrel jár... csak nem teszik hozzá hogy állóhelyzetben.. Nem ezek alapján döntenék hanem alkatrész szerviz költségek alapján ha már fontos a diesel. Amúgy én pl számításba venném a bosch adagolós 1.9 td 306-os peugeotokat is. Jó lábbal az is 4,5-5 literből elvan és nem egy 35 éves autó.. kamrás td vw-ek is jók csak többet kérnek értük mint amit érnek és ált. mind rohad ami nem az aranyárba van.
-
kenguru99
senior tag
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
25-30 éves dízel autók az ársáv legaljáról, ezektől semmi jóra ne számíts. Mint azt már feljebb is leírták mindegy a tipus, ennyért ne legyenek igényeid. 150 ezerért jellemzően ilyen állapotú autót vehetsz. Hangsúlyozom az állapotot mert azt írtad, hogy nem kell ekkora autó.
-
8th
addikt
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
Az 1.4D AX legnagyobb baja a motorja. Kis ccm miatt nincs nyomatéka ezért forgatni kell, hogy menjen akkor viszont már ugyanúgy öt litert eszik mint egy 1.9D akármi. Semmi értelmét nem látom. Ford Fiesta is megáll vegyesben 5liter környékén (1.8D 60ló) kevésbé is rohad mint az Escort. Fordból inkább azt venném. Egy Renault Clio 1.9D szintén jó lehet sokkal autószerűbb mint az AX. Ha találsz egy aránylag rozsdamentes szívódízel kettes Golfot az is jó vétel mert nagyon olcsó hozzá az új alkatrész és a bontók is tele vannak vele ahol aztán tényleg gombokért van hozzá bármi. Az 1.6-1.9D tucat kisautók közt nézz szét (Corsa, Polo, Fiesta, Clio) két kilóig ha megtetszik menj el nézd meg aztán ha nincs annyi pénz a zsebedben alkudj pofátlanul. Veszteni valód nincs másrészt úgy is oda fogják adni olcsóbban nem véletlenül hirdetik.
-
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
Nesa leírta a tutit. Én csak odaírnám hogy ha a BX jól működik, akkor valami hihetetlenül finoman ringatózik: nagyon kényelmes 4 embernek
A golf ok ennyiért kenterbe vernek bármilyen ementálit és/vagy a td orrán száján folyik a nyál. Barátom majd 400k-t kapott olyan golf III-t ami fullra tömve evett pályán vagy 5 litert, cserébe ette vizet és az adagolóból doszt jött az olaj. -
nesa
veterán
válasz
norbert1998 #110842 üzenetére
ax nel kissebb fogyasztasu kocsi nem igen letezik plane ebben az arban.
Opel motoros dizelt akkor vegyel ha telen nem szempont hogy indul vagy sem, vilag szarja, ezzel csak a regi ford 1.8d vetekszik.Bx et kizarnam mert magyarorszagon nem sokan ertenek hozza ugy meg szopas lehet.
Halottakrol (haldokrolol) meg csak jot vagy semmit, amugy se alja meg a helyet teljes mertekben.
-
-v-
addikt
válasz
norbert1998 #110692 üzenetére
-
8th
addikt
válasz
norbert1998 #110692 üzenetére
oldalra nyílik
-
válasz
norbert1998 #110686 üzenetére
A modern dízelen nem is izzítanak ha odakinn 5-10°C feletti a hőmérséklet, vagy legalábbis a VW konszernél mintha így lenne.
-
válasz
norbert1998 #110681 üzenetére
Ilyen felhasznalasi mod mellett nem igazan lehet baja a turbonak 150k km-nel
-
mycso
veterán
válasz
norbert1998 #110670 üzenetére
A 300k a turbóra, azért erős...jó lesz az max. 100K-nak. (de az már nagyon max)
-
válasz
norbert1998 #110670 üzenetére
Turbo hutesre, bemelegitesre mennyire figyeltek? Jellemzo a sok rovidtav? Olajcsere milyen idokozonkent es hany km-enkent szokott lenni? Milyen olaj kerul bele?
-
válasz
norbert1998 #110668 üzenetére
A turbód milyen állapotú? A nehéz induláshoz nincs sok köze, de a sokat városoztok, akkor az megviselheti.
-
válasz
norbert1998 #110666 üzenetére
Sajnos tényleg porlasztó gyanús. Esmerősnek is ilyennel kezdte, utána 4 db csere.
-
Integrale
veterán
válasz
norbert1998 #110660 üzenetére
Na a mi Lancia Prismankkal jol jartal volna par eve. 20e Ft-ert adtuk el, 1.6-os 108 csikoval, 460e km-rel,
4 el. ablak, kp. zar, konyoklok, lampamagassag allitas, kozpontival behuzta az antennat es fel az ablakot, ment, megallt, tette a dolgat, fenyezes kellett volna ra, meg minimlis lkatosmunka. -
gaborbol
őstag
válasz
norbert1998 #110660 üzenetére
Azert talan lehet valamit talani ami kihuz par evet. Olyat keresnek ami nem rohad annyira es a bode-fenyezes viszonylag egyben van. A tobbivel azert el lehet boldogulni, persze az igenyekbol le kell adni.
Lehet valami 0.8-as Maruti-Alto-Tico val jarnal a legjobban, mert olcsok, keveset fogyaszt, halomba van hozza bontott cucc.
Volt ilyenem masodik autonak, es persze egy szar egy gyosz, de szeretheto, olcso, megbizhato. Egy Pecs-Budapest-Pecs sem volt neki gond.
[link]
[link]
[link]
Meg, ha beut a legrosszabb es motor-valto cseres is lesz akkor is megvagy 30-40K bol.Van meg par amit esetleg megnzenek:
Nekem Uno-m volt az elso autom, persze 18-evesen tanulokent semmi penzem nem volt, szulok szombaton megtankoltak, kovetkezo szombaton raktam csak le a haz elott, a vilagito szegenysegi mutatoval, meg a budira is kocsival jartam.
Persze ok fizettek a biztositast-adot, javitasokat, kolunben a 3 honap nyari keresetbol semmire sem futotta volna. Illetve egyszer motorcseres lett, a bontott motor munkadij nelkul pont kijott volna.
Viszont megtanultam rajta kicsit butykolni meg vezetni, soha sem tortem ossze, es nem a csaladi auto lett nyegtetve.Bitpork; Totalkarba szoktak elsutni a Big-block hondat.
-Te Pista probalrad mar a mittudomen milyen hondat, hogy az milyen jol megy?
- Ja problatam, tenyleg jo.
- Pedig csak 1.5-os , es hogy megy.
- Az 1.7-es az mar a big block-kos!
- JA A BIG-BLOCK! Persze, akkor mar ertem. -
-v-
addikt
válasz
norbert1998 #110585 üzenetére
Mert a többi fos amit kapsz 150-ért az nem az ...
Nézd, becsületesnepper épp árul egy stiftet: [link]
Talán .. -
m3tr0
őstag
válasz
norbert1998 #110626 üzenetére
Ha hobbi autó vagy nem használják, akkor igen,mert 2300 Ft és max.6 hónapig lehet így. Aztán hosszabbítani kell,például ha kereskedésben áll az autó.
Az,hogy neked abszurd attól még működő dolog.
Szóval nagyon szívesen, sok sikert az autóvásárláshoz. -
-v-
addikt
válasz
norbert1998 #110590 üzenetére
Hát értelmes autót pedig nagyon nehéz lesz 150ből ...
Annyi pénzért kb. az a legnagyobb érték ha még van 1 évig érvényes műszaki rajta -
válasz
norbert1998 #110626 üzenetére
Pedig nem példa nélküli! Pl sokan megijednek a passzivizált törzskönyvtől kereskedő esetében, pedig a kereskedő csak így mentesül bizonyos adók megfizetése alól legálisan amíg nála van a géperejű járómű eladásra.
-
roberto211
őstag
válasz
norbert1998 #110626 üzenetére
Rádobsz egy kölcsön P rendszámot azt annyi
5e ből megvan, cserébe imádkozz,hogy ne álljon meg alattad.
-
m3tr0
őstag
válasz
norbert1998 #110621 üzenetére
Miért lett kivonva,mondjuk mert nem használták, projekt autó volt de más lett helyette stb.
Az nem jelent szinte semmit,hogy ideiglenesen kivonatják.
Van aki télen is kivonatja,mert nem hozza elő a garázsból. -
hdman
őstag
válasz
norbert1998 #110623 üzenetére
Ja,ok,nem szóltam akkor.
-
hdman
őstag
válasz
norbert1998 #110621 üzenetére
Cash
-
m3tr0
őstag
válasz
norbert1998 #110610 üzenetére
Attól,hogy ideiglenesen ki van vonva attól még meg oldható, vissza kell helyeztetni aztán cső.
De csak példaként hoztam fel,ennyiért nincs sok alternatíva de azért lehet találni egy-két tűrhető állapotú Golfot, vagy akár jobb Skodát is. Persze mást is, Fiat Uno,Panda valamit tuti.
Én az enyémet 70-ért adtam el, pedig volt rajta bő egy év műszaki,fogott a fék,nem áztam benne, volt fűtés, annyira a futómű sem volt szar, vezérlést is cseréltettem rajta,jó volt benne a váltó...mondjuk rohadt alja rendesen.
-
m3tr0
őstag
válasz
norbert1998 #110590 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
norbert1998 #110585 üzenetére
Mert a 100-as Skodri nem az?
Amúgy ennyiből én egy 4T Trabit vennék és optikailag 2T-zném (motorháztető, homlokfal, lökhárítók, lámpák, stb). De "daily driver"-nek nem alkalmas, kizárólag hobbi célra, találkozókra járni.
Vagy B125 és ETZ, de ugye motorozni meg nem akarsz. -
válasz
norbert1998 #110592 üzenetére
betennél pár linket, hogy mire gondoltál..? én komolyan megpróbáltam keresni 150 körül, ez az első, ami kulturáltnak néz ki és talán nem rohad szét: Corsa B
de szerintem ilyen kategóriában nem ajánlható semmi, úgy általában.. 150 ezer forint az tényleg egy jobb mobiltelefon ára, egy új laptop, vagy 10 tank benzin (ha elég kicsi a tank). TC cikk, abból egy idézet:
"ezen a szinten nem számít az évjárat, de a márka, a típus is csak marginálisan, mert mindennél előbbre való az állapot. Ha a szomszédban lakó első tulaj öreg bácsi árulja a kocsit, nyugodtan dobják félre ezt a listát, és vegyék meg, akármi is az. Az előélet, a karbantartottság ismerete mindennél többet ér."szerk.: most nézem, a TC cikk már megjelent feljebb..
-
válasz
norbert1998 #110590 üzenetére
Ne értsd félre a srácokat, nem bántani akarnak! Csak sok éves tapasztalatból mondják, hogy egy autót nem megvenni, hanem fenntartani művészet. Az otthon szerelést sem azért kifogásolják mert olyat nem lehet, hanem mert a szakértelmen túl jellemzően kell hozzá műszerezettség, ami megint csak igényli az anyagi ráfordítást.
Én annak a híve vagyok hogy vedd meg ami tetszik. De még fiatal vagy, ne rohanj vele ha teheted. -
válasz
norbert1998 #110585 üzenetére
Pedig neked pont egy robogo kene. 150-bol talalsz valami jo japan (honda dio, yamaga jog) kisrobogot ami kis penzbol fenntarthato, keveset eszik, olcso ra a biztositas. Autot 150-bol kvazi lehetetlen venni, atiras kapasbol 45k + biztositas, gyakorlatilag 100 alatt kene nezelodnod
Szerintem vagy kismotor vagy sporolj meg egy evet
-
roberto211
őstag
válasz
norbert1998 #110585 üzenetére
Lényegtelen h most milyen a régi swiftnek kasztnija, valóban nem a legjobb biztonság szempontjából. Itt a lényeg azon van ennyiért szinte semmit nem lehet venni.
Amúgy nem hinnem h golf II nek valami brutal erős kasztnija lehet
. Legalábbis nem néztem még utána de gondolom az se jobb törésre.
Mondjuk en ennek nem vagyok a híve h "mindent otthon azt lesz amilyen lesz".
Ezzel erővel akkor fölöslegesek az autoszerelok. -
hdman
őstag
válasz
norbert1998 #110565 üzenetére
Gratula a jogsihoz!
Ennyiből régi Swift, de ha nem bántalak meg, inkább egy BKV bérlet, vagy egy normálisabb bicaj.
150 a kocsi, átiratod, olajcsere, vezérléscsere, hopp kopott a gumi, valami kotyog a futóműben, egy futóműállítás, egy kis ez, egy kis az, aztán pörögnek a 10 ezrek. Ennyi idős kocsinak mindig lesz valami kisebb-nagyobb nyűgje. Ha a neveden lesz a kocsi akkor A0-ban leszel, ráadásul ha nagyobb városban laksz, akkor az sem lesz két fillér. Nem elvenni akarom a kedved, de azért ezeket számold hozzá.
Ez pont Neked szól: [link]
-
szőröscica
addikt
válasz
norbert1998 #110565 üzenetére
Vegyél egy benzines kettes golfot 100-ért, a maradék 50 rugóból meg hozd olyan állapotba, hogy a saroknál messzebb is el merj vele indulni. Azzal pedig legyél tisztában, hogy az autóvásárlásnak költségei vannak (új forgalmi, átírás, stb).
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xbox Series X|S
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Apple MacBook
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Fotó állvány eladó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest