- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz
athomi #160891 üzenetére
én is így vagyok vele. ha viszem az olajat felszámolnak hull.kezelési költséget. más alkatrészt meg nem is nagyon engednek, tisztelet a kivételnek. sajnos ilyen öreg autót mint az enyém már nem éri meg oda hordani.
a másik dolog meg, hogy a pecsét nem ér ennyit nekem sem. talán olyan gazdája lesz egyszer akinek szintén nem ez fog számítani, de mostanában nem adom el az tuti, csak idén 500-at költöttem ráDe úgy vagyok vele, hogy ne én legyen a következő aki a trélerre vár az út szélén.. Jelzem 240e km-nél járok, ha minden igaz
3 literes dízel autó.
-
lali81
tag
válasz
athomi #160889 üzenetére
én is kintről hoztam be a kocsimat, vezették 190e-ig a könyvét márkaszervizben, majd hazahoztam én is, szintén márkaszervizbe vittem (9éves autó) aztán miután fény derült, hogy nem cserélték ki a számlázott cuccokat, akkor onnantól elkezdtem kis műhelybe vinni. persze így már nehezebb a lekérdezés, de a kiszerelt cuccokat megtartom és a számláim is megvannak. szóval érdemes márkaszervizelni?
-
-
apholyon
aktív tag
válasz
athomi #160454 üzenetére
Hát igen, sajnos ez a gyászos valóság. Csak én az a fajta ember vagyok, aki hitelt csak ingatlanra vesz fel... meg hát isteni szerencsém volt az első autómmal, az akkori átlag ára csaknem feléért vettem, ismerősön keresztül, friss műszakival. 2 évig olaj meg szűrők cseréjén kívül csak nyári gumit vettem rá, sosem volt semmi gond vele, se egy rozsdafolt, mentünk 1500-2000 km-eket, tényleg, mint a mesében...
Erre tessék, megáll a kocsisor, megállok én is, mögöttem meg eszik meg telefonál az idióta, belém jön fékezés nélkül és beletol az előttem lévőbe... így legalább mindenhol tört a kocsi... most meg jöhet a vergődés a biztosítóval...
Amúgy köszönöm a kérdést, apróbb sérülésekkel megúsztam. Lehet ha valaki ült volna mellettem még meg is verem a nyomorultat... -
Dare2Live
félisten
válasz
athomi #159676 üzenetére
Jah aszem ezt akartam:
It is estimated that transportation fuels cause 54% of the anthropogenic (i.e. human-caused) NOx.
Mármint a dízelautó és a NOX között, Dízelautó PM10 közt? Vagy hogy MOon rendszeresen kikötik az EGRt, katalizátort? Vagy, hogy ezek esetleg erősen rákkeltő anyagok? Vagy, hogy arányiban MOon a legmagasabb a rákos megbetegedésekben elhunytak száma?
-
kelly416
veterán
válasz
athomi #159223 üzenetére
Így van, és ahogy elnéztem, a C-Max-ban lesz hely a csomagoknak 5 személlyel is.
Sok 7személyest néztem egyébként, de ebben az árban relatíve fiatal és nem egyenlítőt többször körbe autózott darab nem nagyon van. Azaz ami van, az kb. akkora, mint ez, plusz két üléssel, de ezt már írtam. A Rodius is azért került képbe, mert az MPV-t nézegettem sokáig, de a 626 után nem akartam csöbörből vödörbe kerülni. A Rodius nagy, hatalmas nagy, és tágas. Csúnya? Lehet, de sosem érdekelt igazán. Ha szépet akarok venni, akkor az max. 4, de inkább 2 üléses (esetleg mondjuk 3). Viszont egy meggyilkolhatatlan Merci motor van benne, csak éppen drága kicsit, mint a legtöbb nagyobb 7 személyes. Úgyhogy maradok gazdaságos még pár évig, max. pöppet szűk lesz vállban, és akkor ismét váltunk.
De így letettem a sima kombi Fókáról, marad a tőle kissé nagyobb egyterű.
-
Integrale
veterán
válasz
athomi #159218 üzenetére
Es a csomagokat hova rakja ez a sok ember? Nagyon jol hangzik, hogy 6-7 szemelyes egy kisbusz, vagy kombi, de amikor ki is hasznalod a lehetosegeket, akkor nem tudsz hova cuccolni, max arra jok, hogy 6-7 fo elmenjen locsolkodni, kirandulni, nyaralni nem jok.
Scudo vonal teljesen jo, befer sok szemely, es hozzajuk a csomagok is. -
ReFleXx
addikt
válasz
athomi #158406 üzenetére
szándékosan nem kötik a user orrára, a pillanatnyi fogyasztás megemelkedése árulkodhat rola pl alapjaratnal.
van auto ahol a regen esetén mennek az izzitogyertyak, reléjére egy LED-et patkolva már lehet jelzőt fabrikálni
ha nem felejtem el en leallitas elott rapillantok a pillanatnyi fogyira es ha nem a megszokott hanem annak 2-3xosa akkor biztosan tudom hogy regeneral.(#158408) Qru csak arra reflektaltam, hogy a szuro telitettseg onmagaban nem elég a regen beindulásához.
-
Integrale
veterán
válasz
athomi #158258 üzenetére
Attól, hogy nem rosszabb semmivel sem a Focus kettőnél, de megkapod olcsóbban a legalább így felszerelt (de talán még jobban is) autót, amiben nem egy fojtogatott szívó van, hanem a kevés megbízhatók közül való kisebb turbós. A forma pedig szubjektív, de egy nem ST Focus 2 elég nagy ásítás.
-
rbalint88
addikt
válasz
athomi #158145 üzenetére
Geometriakerek garantalt 165e km-nel:
Gyengitett kivitelu turbo: szarabb csapagyak, vekonyabb tengely, lemezbol sajtolt geometrialapatok. Mindez megspekelve a kicsinolajszurovel. Nem veletlenul hullik roluk gyakran a turbode szerencsere lehet belole normalis turbot csinalni, ebbol is az lett. Rendes (szelesebb) csapagy, erosebb tengely, tomor geometrialapatok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
athomi #158124 üzenetére
Amíg 25-ért van bontott adagoló és pár ezres a csúcs, amik még elmennek másik negyedmillió km-t, továbbra is olcsóbbnak tartom. Egyre olcsóbb a CR, de 2-3x szorzó van még mindig legalább. TDI aprópénz (és mindenhol meg tudják tákolni), CR nem drága, de kicsit felszereltebb műhely nem árt.
-
rbalint88
addikt
válasz
athomi #157272 üzenetére
Ez a toledo nem kimondottan a tagas labtererol hires es a csomagternyilas sem nagy, nagyobb cuccokat nehez bepakolni. Octavia legalabb otajtos. Ahogy avensisbol, vectrabol, mondeobol is letezett olyan kasztni. Ha nem akarsz buszt vagy kombit, inkabb olyat nezegess, mint szedant. Foleg varosba benzinest erdemes venni a tobbletfogyasztas ellenere is. Dizelen sporolsz kb ket litert. Azt meg kb el is viszi fenntartasi koltsegben.
-
válasz
athomi #157276 üzenetére
Ebben sajnos valahol kompromisszumot kell kotni. A hideg varosi jarat minden auto fogyasztasat megdobja nagyban. Volt fabia 1.4em ami nyaron klimat nOmva 10+ litert evett varosban. Volt nalam corolla 1.4 ami megkarcolta a 9 litert.
Varosban az egyszeruseg (kvazi olcsosag) es a megbizhatosag jobban jon mind a kicsi fogyasztas - szerintem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Bluering Libra irodai forgószék
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest