- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
válasz
Csabroncka #173619 üzenetére
Szolnoki vagyok, ne is mond. 4-es halálút, ráadásul menni sem lehet, főleg most hogy építik. Várom már hogy kész legyen végig és minden szakaszt átadjanak. Akkor Pestig majdnem lehet menni végig 2 sávon. A külsőt úgy is a román tréleresek meg a kamionosok k*rják szét. Kíváncsi leszek mennyire lesz tartós.
-
válasz
Csabroncka #173470 üzenetére
minden évben előkerül itt ez a téma. Vicc h egy tizen-huszon éves autónál meg 2-3 millió alatt is vagyont szerzel pedig csak költséget veszel a nyakadba.
-
válasz
Csabroncka #173282 üzenetére
és ki mondta hogy emiatt csökkent?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Csabroncka #173257 üzenetére
Azt a nyomkövetőt az első pillanattól kezdve blokkolják.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Csabroncka #173187 üzenetére
Ezt sehogy sem lehet annak nevezni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Csabroncka #173183 üzenetére
160Nm + dinamikus haladás egy mondatban?
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #173181 üzenetére
Mi egyszer 9-en ültünk be egy opel corsába, aztán csak 4 személyes volt papíron
-
válasz
Csabroncka #173173 üzenetére
Ha vki családot akar és teszem azt nem akar két autó értékvesztésével számolni (ez az én számból jaj de idegen, de csak el kell jáCCani az ördög ügyvédjét) akkor miért nem kellene neki dízel kombiban gondolkodnia?
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #172706 üzenetére
Én ezért csináltam vagy 10 fotót javítás elötti állapotról
-
válasz
Csabroncka #172706 üzenetére
ennek semmi értelme, butaság
na de zárjuk le a témát -
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
szerinted ne legyen
de mi van akkor ha volt? mi ennek a konkrét hátránya? -
JanR
addikt
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
A kollegam 3 hetes Kodiaq-jat lezuzta egy busz pesten. Hatso sarvedoiv, hatso ajto, egy csomo muanyag kutyu cserelve lett. Az auton semmi nem latszik, mint az uj. Az volt a szerencseje, hogy a nyulvany illetve a kuszob teljesen ep maradt. Ha nem lenne a szervizkonyben, vagy nem mondanank el valakinek, soha a budos eletben eszre sem venne, hogy ezek cserelve lettem mar.
Inkabb az a korrekt, ha ezt a vevo tudja.
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
Nekem az udvaron állt az autó és a szél letépte a villanyóraszekrény ajtaját és durr neki az ajtónak. 1,5 éves autón fényeztetnem kellett, aztán benne sem ültem
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
Nekem a 1,5 éves kocsin nemrég cseréltek bal első ajtót mert egy céges furgonnal beletolattak a parkolóban.
-
8th
addikt
válasz
Csabroncka #172697 üzenetére
Ha meg tudják indokolni, hogy miért volt rá szükség engem nem zavarna egy cserélt ajtó. Sokszor egyszerűbb venni 40-ért egy bontott szín azonos ajtót mint kijavíttatni a régit és lefényeztetni csilliókért.
-
válasz
Csabroncka #172685 üzenetére
Relatíve fiatal autót veszel, ezért a meglepetéseket érdemes kerülni: inkább legyen kicsit karcosabb, de gyári festékvastagság mindenhol, az autó alja makulátlan, és a rázópadon, fékpadon tökéletes értékek.
Mi baja van attól egy autónak, ha cseréltek egy lökhárítót vagy egy sárvédőt, ne adj isten egy ajtót?
Arról nem is beszélve, hogy van oylan autó, ahol a fél karosszéria kívülről műanyag, azt hogy méred meg?
Az a fontos, hogyha volt javítás legyen tisztázva a miértje.Lehet tanácsot adni, de ésszel tegyük
-
Lefty
addikt
válasz
Csabroncka #172685 üzenetére
Koszi szepen a tanacsokat. Megprobalom a mostani szerelomet elvinni, en nem igazan ertek a kocsikhoz. Mas otletem nem nagyon van, ott a kereskedes szervizeben hiaba neznenk at gondolom a sajat embereikkel. Elektronikus szervizkonyv nem hamisithato? Csak a sima papiralapu?
Amugy tenyleg ilyen para a hasznaltauto piac, hogy gyakorlatilag mindig az a feltetelezes, hogy mindenki atver mindenkit? 4 eve vettem a mostani a kocsimat, egy 2002-es focus, a fovarosi autopiacon. Emlekszem meg az adasvetelit is ugy irtak meg, hogy kevesebb osszegrol, mint amennyi valojaban volt. Gondolom adot csaltak vagy hasonlo. Akkoriban meg annyira se voltam kepben, mint most. Utolag olvastam, hogy ez mekkora nepperfellegvar hely. Utana atgurultam az eredetvizsgalatra, ott mondtak, hogy a motor mondjuk az nem a gyari benne. Hat mondom jovan, biztos atvertek, mint a diszno. Aztan azota se volt vele kulonosebb gond, a sajat szerelom utana meg meg is dicserte, hogy korahoz kepest teljesen rendben van.
-
Integrale
veterán
válasz
Csabroncka #172428 üzenetére
-
tibbike01
őstag
válasz
Csabroncka #172428 üzenetére
Na köszi! Így már biztos, hogy nem japán/ázsiai autót fogok választani. Egyszerűen fájna reggelente beleülni és mindig ott lebegne a szemem előtt, hogy én ezért képes voltam több millió forintot adni.
Egyébként quality mérnökként dolgozom, így már csak elvből sem vennék műanyag, ebayes autót.Szóval marad a faceliftes Focus; Astra K és a Golf 7, Jetta; esetleg A4, de mivel benzinest akarok, nem hinném, hogy találok jóféle benzines A4-et. Ha jól tudom olajzabálóak az Audi A4 benzines motorok.
-
Cyrin
addikt
válasz
Csabroncka #172428 üzenetére
na nekem pont ilyen Corolla van céges autónak, jól el lehet férni benne, kényelmes, jól nyeli az úthibákat, nagyon jó a fogyasztása, egyszer gariban cserélték a szélédő fűtőventilátorát, mert szétesett, én is utálom a csomagtér cuccait, valamint a telefont nem lehet hova letenni benne.
múltkor láttam egy LEXUS bemutatót a tv-ben, na ott is azt mondta a tesztelő, hogy kívül minden oké, de ahogy beül az első élménye, hogy nem tudja hova tenni a telefonját csak a pohártartóban. van ott egy csík a két pohártartó között, de olyan rövid, hogy max a régi nokiák férnek bele.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Csabroncka #172428 üzenetére
Egy darabig gondolkodnom kellett, hogy milyen az a “váltószelepes” motor, aztán rájöttem, hogy a változó szelepvezérlés lesz a megfejtés.
És ilyen csomagteret a legalább másfélszer olyan drága Jaguarokban is találhatsz.
-
t1
veterán
válasz
Csabroncka #172433 üzenetére
Láttam szép dög én is elfogadnám
-
t1
veterán
válasz
Csabroncka #172428 üzenetére
Mintha a 20 éves 323 Mazdám csomagtartóját látnám
-
Shade45
senior tag
válasz
Csabroncka #172253 üzenetére
Sajnos a Gor Car nem hiszem, hogy játszik.
Prius 2ről van szó, szeretném a hibrid hajtást is átnézetni vétel előtt.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Csabroncka #171723 üzenetére
Hát persze.
LuckyL: Szeptembertől tiltják ki az E5 dízeleket.
-
Nerazim
őstag
válasz
Csabroncka #171717 üzenetére
Mondjuk engem annyira nem zavar a tekert óra, ha kívül-belül patika
Nyilván az ára lehet ilyenkor a kérdéses, hogy megéri -e.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Csabroncka #171717 üzenetére
Ezt honnan tudod olyan biztosan?
-
Nerazim
őstag
válasz
Csabroncka #171703 üzenetére
Hááát remélem nem így van ezért, tény hogy jól meg kell fontolni mit vesz az ember. Dízel miért más tészta?
Külföldi autónál miből ltászik egyértelműen, hogy kinek a nevén van (nepper vagy külföldi emberke)? Bocsi, ha túl sokat és hülyeségeket kérdezek.
-
i-sti
senior tag
-
válasz
Csabroncka #171649 üzenetére
Nekem a denso cuccokkal általában csak a bajom van (generátor, önindító stb.). Gyertyából minden autómba mindig NGK-t veszek, soha senkitől nem volt rá panasz. Bosch-t én nem vennék.
Fékmester, vagy unix, akármelyik site motorkód vagy pontos típus kiválasztása után fel fogja hozni a neked kellő gyertyát
-
i-sti
senior tag
válasz
Csabroncka #171645 üzenetére
#csakazNGK
-
válasz
Csabroncka #171645 üzenetére
Én NGK-t vennék.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Csabroncka #171180 üzenetére
Maradj a Continál . Conti premium 5 . Jó áron van ebben a mèretben . Van Conti premium 6 is ebben a mèretben , de azt nem ismerem .
-
426os
őstag
válasz
Csabroncka #171180 üzenetére
Van gumis topic is, de én ajánlok itt egy Vredestein Sportrac 5-öt. Nekem is ez van nyárra, ebben a méretben. Talán a Conti egyel magasabb kategória, de szerintem ennek a guminak sem kell szégyenkeznie és pl tavaly elég jó árban volt (<16k/db).
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Csabroncka #171171 üzenetére
Három napos is pont úgy meg tud kotlani az M7-en. Anyaghibara/gyári hibás/konstrukció hibára nincs "garancia". Igen, japán is.
-
válasz
Csabroncka #171135 üzenetére
Szeretem az őszinte állapotú autókat. Az eleve riasztó, mikor ki van szilikonozva az egész verda.
Ui.: Ez a Gépjárműadat-lekérdező nekem sehogy sem működik. Valaki tudna rendszám alapján meglesni nekem valamit?
#171169 Kolondrum: Az Opel kizárást nem értem. Egy H Astra Z16XER-el nem lőnél mellé. Továbbá szintén mk2.5 Focus, illetve SX4 amit meglesnék.
#171174 máyköl: Így már mindjárt más, azt gondoltam nálam van a hiba.
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #171130 üzenetére
gratulálok!
-
válasz
Csabroncka #171130 üzenetére
Gratulálok! nagyon szép.
-
válasz
Csabroncka #171130 üzenetére
Nagyon szép vas.
-
Ádám16
addikt
válasz
Csabroncka #171130 üzenetére
Gyönyörű autó, használjátok egészséggel!
Szabad megkérdezni a vételárat?
-
nesa
veterán
válasz
Csabroncka #170404 üzenetére
Feleződik ha nem megy a benzines és villannyal gurulsz előrébb, de akkor se fűtés se klíma ... ha ugy gondolod hogy neked ez megéri akkor biztos jó választás, már rég olyan hibrideket kellene a Toyotának gyártani ami lazán lefut villany módba 80km és konnektoros, ennek lenne értelme.
(#170403) joamilestoné
Neked menő ha LOL-t írsz, de szerintem akkor sincs sok értelme, oké hogy kevesebbet eszik de nem annyival,pedig tök jó villanymotor van ezekbe csak az akku pakk gyenge talán ezekbe még NI-MH van?
-
nesa
veterán
válasz
Csabroncka #170401 üzenetére
Az ilyen hibridnek én nem sok értelmét látom ahol benzinnel termeled az áramot.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Csabroncka #168125 üzenetére
Szerintem nem, amúgy a 120e 4 év alatt nem mondanám soknak.
-
Laraxior
titán
válasz
Csabroncka #167838 üzenetére
Jó, hogy én évi 10.000km-re kötöttem biztosítást dízellel... lehet, hogy kicsit elmértem a helyzetet
-
Lacy6
senior tag
válasz
Csabroncka #167838 üzenetére
Vagy kockáztat az ember ha elég bátor
Én 2013-ba vettem egy 2007-es Renault megane II 2.0 dci sedan-t.
Mondhatni városi használat és évi 10 ezer km-el használom.
Benzinbe az én vezetési stílusommal, legalább ilyen erős motorral 12 liter felett fogyasztana.
Tudom, mert mindig határon hajtom amikor kicsit is van rá lehetőségem.
Így meg 6,7 liter, szóval mondhatni hatalmas a difi.
Eddig csak kötelező szervíz és fékbetét csere volt.
Tankolni kell és nincs gond vele még hidegben sem.
Amíg ilyen jól üzemel sajnálnám is lecserélni.
Szóval én elég bátor voltam és jól jártam -
válasz
Csabroncka #167768 üzenetére
Euro6, 1.6 szívó, 1.5 tonna... Ehh, nem akarod te ezt
Gyerekkel amugy szerintem cumi a sedan, en pont a gyerkőc miatt akarom lecserelni az enyemet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Csabroncka #167772 üzenetére
Papíron igen, de próbakörön voltál mindkettővel? Az, hogy egy motornak mekkora a "lóereje" szvsz sokat nem mond a motor gyakorlatban való használhatóságáról, pl. nyomatékgörbe árulkódóbb tud lenni. És még akkor is ott vannak a váltóáttételek, meg tömeg, meg stb. Szóval egyszerűbb beleülni és menni vele egy karikát (lehetőleg olyan útvonalon, hogy pályán is ki lehessen próbálni).
Persze, gondolom átlag autós nem fog panaszkodni az erejére, de ahhoz képest, hogy mennyi üzemanyagot be tud nyelni, mehetne azért jobban is meglátásom szerint.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Csabroncka #167768 üzenetére
Az az 1.6 szívóbenzin 1,4-1,5 tonnához szvsz iszonyatosan kevés lesz!
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #167401 üzenetére
Veszel, vagy eladsz?
-
válasz
Csabroncka #167401 üzenetére
A TIRt olvastad?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Csabroncka #167401 üzenetére
Triviális, de azért leírom. Le kell egyeztetni a szerződésben szereplő (autóval és személlyel kapcsolatos) azonosítókat az igazolványok tartalmával és a kocsi papírjaival, illetve az autón szereplő számokkal.
-
válasz
Csabroncka #167324 üzenetére
Vásárlás után amit cserélnék:
- olaj, olajszűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- üzemanyag szűrő
- fékfolyadék
- váltóolaj, ha nem volt igazoltan cserélve
- hűtőfolyadék, legalább beméretni a kúton vagy akárhol
- gyertyák
- szervofolyadékFaternak most ezeket cseréltük első körben vásárlás után az astrán.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Csabroncka #167327 üzenetére
Fékolajat is lehetne méretni, de a gyári ajánlás szerint jobb megcsinálni a cserét az összes folyadéknál. Kintről hozott autónál a km nem mindig hihető, de voltak akik itthon is trükköztek vele, hogy például csak minden 2.-at csináltatták a szervizben. Mikor a 90-es pecsét bekerült, akkor már akár 180k-t is futhatott. A magyar ember nagyon találékony.
Ha láncos, és nincs előírva csereperiódus, akkor ha csörög majd a lánc, akkor nem kéne sokáig várni vele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Csabroncka #167324 üzenetére
Ha nem számlával igazolt, hogy normális helyen lettek cserélve az elmúlt egy évben/elmúlt 10e kilométerben, és/vagy látszik rajtuk, hogy nem frissek, akkor;
- a motorolajat, olaszűrőt
- légszűrőt, pollenszűrőt
mindenképpen cserélném.Illetve szíjas vezérlésnél, ha nem igazolhatóan volt cserés a vezérlés amikor kellett és/vagy látszik rajta, hogy már nem új, akkor annak a cseréjét is felírnám a listára.
Amit még szerintem érdemes lehet cserélni ezeken kívül, ha nem voltak cserélve (vagy nem látszik rajta, hogy frissek); hűtőfolyadék, fékfolyadék, esetleg szervofolyadék.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Csabroncka #166999 üzenetére
Általában csak annyi, hogy megírjátok az adásvételit(szabályos legyen, ne előre aláírt az eladó részéről), meghatalmazást, stb., megkötitek a kötelezőt, és ezután mindent elintéz a nepper, x előleg átvétele után, majd 1-2 nap múlva az átadáskor kifizeted a maradékot. Megvan erre a rutinjuk, van amelyik pár óra alatt mindent elintéz.
-
válasz
Csabroncka #167006 üzenetére
Azért ha lehet te magad is legyél ott minden fázisánál. Nekem egyszer nepper íratta névre és kiderült h nem lehetett volna, mert elidegenítési bejegyzést kapott, csak valahogy sok volt az ismerőse. Igaz ma már minden elektronikus így sokkal nehezebb de ki tudja mire képesek emberek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Csabroncka #167003 üzenetére
Nepper? Kérd névre írva az a legegyszerűbb. Én is így csináltam. Adtam 10% foglalót aztán a többit megkapta mikor ott volt a nevemre szóló forgalmi a kezében. Indulás előtt kötöttem netrisken biztosítást és már hoztam is haza.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Csabroncka #166999 üzenetére
Ügyfélkapunk keresztül kb 5 kattintás és vissza van helyezve. Onnantól meg azonos az ügymenet.
-
diegho
nagyúr
válasz
Csabroncka #166999 üzenetére
Ugyanúgy, mintha forgalomban lenne, csak meg kell várni, amíg forgalomba helyezteti a nepper.
-
rbalint88
addikt
válasz
Csabroncka #166923 üzenetére
hát az insignia a 160 lovas dízelel se raketta, pedig ott még nyomaték is van, a 140 lovas szívó 1.8 az maga lehet a pokol... nem kell fosni a turbótól. vegyél 1.6T-t vagy 2.0T-t, az halad is és fogyasztáson kívül nem magasabb a fenntartási költsége, cserébe sokkal komfortosabb lesz egy országúti előzés.
ha ennyire a megbízhatóság a cél, akkor inkább corollát vegyél. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Csabroncka #166923 üzenetére
Első generációs Insigniát szívó benzinnel szerintem ne! Sárnehéz autó hírében áll tudomásom szerint és úgy az 1.8-as benzinnel fogyasztani is fog, meg menni sem legalább.
-
stickermajom
addikt
válasz
Csabroncka #166899 üzenetére
Minden kereskedésben kínálnak fix forint alapú lízinget, más kérdés, hogy a vásárló kéri-e, vagy 1-1,5% "kamatkedvezményért" inkább rizikózik.
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #166839 üzenetére
Pedig ezek már a visszatekert értékek
+1 a fiat tipora, sedan 3,49M, 5ajtós 3,59M
5év ingyen szervizzel -
#94529552
törölt tag
válasz
Csabroncka #166835 üzenetére
Ezzel egyetértek, a Fluence nekem se tetszik, és gyengébb is, többet fogyaszt, stb. De már úgy látom, nem is gyártják. Helyette én is inkább maradnék a Corollánál.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #166832 üzenetére
Prius kiválóan viseli a ridegtartást, mellette baráti fogyasztással. Ha Bp nagy ritkán útba esik, van sok szerviz (bár egyébként 99% munkát megcsinálja akármelyik szerelő), illetve egy közeli márkakereskedés praktikus a hibrid garancia hosszabbítása miatt. Hely iránti igény függvényében Ampera is megfontolandó lehet, 50-80 km-t elmegy csak árammal, dinamikus, de a csomagtér kevésbé bőséges.
-
8th
addikt
válasz
Csabroncka #166832 üzenetére
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Csabroncka #166832 üzenetére
Új Tipo 1.4-es szívó benzinnel. 5 év garancia ingyenes szervizzel. 3.590.000 Ft az akciós ára jelenleg az ötajtós változatnak (sokkal praktikusabb a szedánnál). Méretre kb. corolla kategória, de talán még picit nagyobb is, relatíve sokkal jobban néz ki, a szívó benzines motorral sok baj nem lehet, ráadásul 5 évig csak tankolni kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #166825 üzenetére
Milyen felhasználásra?
-
aero.
veterán
válasz
Csabroncka #166825 üzenetére
Ennyiért még én is új Suzukit Swiftet/Balenot néznék, max kissé pótolva jobb felszereltségre. Semmi nem szól emellett, ráadásul 5 éves.
-
alázógyík
addikt
válasz
Csabroncka #166825 üzenetére
Egy ismerősöm használt ilyet, megbízható, lomha, és sokat fogyaszt.
Sok gond nem lesz vele. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Csabroncka #162638 üzenetére
Azért az eddig olvasott "szomorú" történetek esetén nem kellett volna szerintem márkaszervizes állapotfelmérés sem, hogy kiszúrjon az ember 1-2 apró furcsaságot. Nálam az ilyenek már legtöbbször inkább kizáróak (valószínűsítem, hogy néhány problémamentes vételt is elszalasztottam már emiatt). Eddig még én sem költöttem márkaszervizes átvizsgálásra vétel előtt, de szerencsére nem is ért meglepetés.
(#162648) Csabroncka: No igen, tapasztalat nélkül, tájékozatlanul, csak úgy megérzésre belevágni eléggé önsanyargató magatartásnak tűnik.
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #162643 üzenetére
Én mikor átvizsgáltattam autót olyan hibákat is leírtak amit percekig kerestem (külsérelmi nyom)
-
kisza25
félisten
válasz
Csabroncka #162638 üzenetére
amit perre költött már autója is lehetne, de azt még csak nem is használta 4 évig, ez már a csak azért is bebizonyítom, hogy igazam van, vagy nem értem a dolgot
-
diegho
nagyúr
válasz
Csabroncka #162638 üzenetére
Újabb bizonyíték arra, hogy az emberi butaság határtalan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #162225 üzenetére
Padlólemez függő. Pl. Golf alapú A3 fenntartása kb ugyanaz, de felsőbb kategóriában jellemző, hogy drágább megoldásokat alkalmaz az Audi, szóval átlagosan a modellpaletta egésze drágább, de nincs is RS6 a VW-nél
2004 A4 esetén Passattal egyezik, ott tényleg nincs eltérés különösebben.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Csabroncka #162024 üzenetére
10-12 eves dizelben nem nagyon fogsz csak valos 200k km-st talalni itthon
az olyat meg a nemet se nagyon adja el
meg azt a nepperek reg megvettek eloled, meg az olyan autok ki sem kerulnek a hahu-ra se, annak megvan a gazdaj a meg az elott
en is ugy vettem az 147-t, hogy egy FB-s csoportban rakta fel a hirdetéset még CH-bol egy kinti magyar
az itthon nem volt sehol hirdetvea valos 200k km az ugyanaz lesz, meg a kulso kasznit ado lemezek alatt ugyanaz a technika van benne
ezeket az autokat egy-egy muszaki vázra epitik fel mar 40+ eve, mert ugy sokkal olcsobb gyartani
ugy meg csak attol fugg az allapot, hogy hol hasznaltak, meg a gazdaja mennyire tartotta karban kozbennyilvan egy fokent Bp-n belerakott 200k km az nem ugyanaz a terheles ugyanannak a muszaki tartalomnak, mintha palyan vertek volna bele ugyanezt a km-t ket-harom hetente lejarva a nagyiekhoz
sokkal elobb elkpik a fek, meg szetmegy a futomu is, mint autopalyan kruzolgatva
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #162025 üzenetére
1.9 PD DPF nélkül, ha szorít a büdzsé, 3.0 TDI, ha bőven van tartalék.
Golf 1.9 ugyanúgy, vagy 2.0 BKD -
Csabroncka
addikt
válasz
Csabroncka #162024 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #162019 üzenetére
Felszereltség kérdése is, inkább ülnék generáción belül 1-2 évvel korosabb, de fullos A4-ben, ha van benne néhány plusz biztonsági extra. Passzív tekintetben megint Audi, az egy szűk Passat, míg a Jetta egy puttonyos Golf (bár a Golf 5 is elég jól sikerült ilyen szempontból).
-
rbalint88
addikt
válasz
Csabroncka #161863 üzenetére
Ha 2.0 es 2007-es az auto, akkor biztosan pdtdi. A motorral is tudsz szivni es a valto se orok eletu. Ha csereltek benne az olajat rendesen, akkor 250-ig nem szabad baja legyen a valtonak. Azt kellene ellenorizni, hogy a motorban pd elemek, olajpumpa es a hajtotengelye voltak-e cserelve. Ha igen, akkor 70ezer varhatoan nyugis km-ed van. Ajanld be erte a tipus aranak also harmadolopontjat, annyiert jo vetel tud lenni.
-
válasz
Csabroncka #161856 üzenetére
A 2.0 pdtdi motorok kozul csak egy es az is megfelelo karbantartassal alkalmas a nagy tobbseg altal - igaz h szerintem hibasan de ne menjunk bele - elvart kozel gondtalan uzemeltetesre. A tobbi hitesen balul sikereult megoldas halmaz.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Csabroncka #161854 üzenetére
Topik összefoglalóban érdemes átfutni a húsz rossz motor, ezeket kerülje linken.
-
válasz
Csabroncka #161854 üzenetére
kerüld el inkább az a biztos
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Csabroncka #161850 üzenetére
Sosem èrtettem , hogy a női sofőr mièrt előny . Nem mondom , hogy rosszabbul vezetnek a nők mint a fèrfiak , de a legtöbb " női " autónak össze vannak karistolva a külső - , belső kilincsek , az a ajtó behúzók , a kormánykerèk a műkörmöktől , gyűrüktől.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Csabroncka #161850 üzenetére
Milyen évjárat?
Mi a motorkódja?Az a baj, hogy a márkaszerviz sem szentírás, most én egy Alteát nyüstölök, ami végig márkaszervizes volt és vannak dolgok amiket a szerelőm vett észre rajta, nem a 3 hónap alatt kerültek.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabroncka #161066 üzenetére
Prius 2-ből kb ennyiért kezdődnek a használható darabok
Automata, alacsony karbantartási igény, Bp-n van specifikus szerviz. Tolvajok egy időben szerették vinni őket, de évi 6000 Ft körül van lopáscasco.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Autószimulátor! Leírásokkal, mindenestül, játékkal, kulcsrakészen!
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest