- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Múlt héten meglett a forgalmi vizsgám, így lassan itt a jogsi is. A (majd) nyáron nyári munkában összeszedett durva 150 ezer forintból szeretnék venni valami elsőautót. Mit tanácsoltok, mifelé nézegessek?
Megmondom őszintén, az 1990 körüli autók nagyon nem tetszenek designban. Ami leginkább tetszene, az olyasmi, mint a Skoda 100-as, de szerintem ilyen autó nem nagyon kellene szerepeljen a listán.
Viszont ekkora keretnél és első autónak, a design másodlagos, azt hiszem. -
norbert1998
veterán
válasz szőröscica #110566 üzenetére
Értem. Köszi.
hdman
Köszi
Nem szándékozom folyton azzal járni, de jó ha van, kellene a családnak is második autó, mert csak egy 2005-ös Thalia van, ami amellett, hogy ahol lakunk, vidéken, naponta 5 busz megy be a városba, nagyon kevés.
Megnézem -
norbert1998
veterán
válasz roberto211 #110583 üzenetére
Suzuki-t amúgy is hagyni akarom. Papírkasztni
Robit meg pláne.A javítások 90%-át itthon is el tudjuk végezni, sőt, amit egy autószerelő műhelyben lehet, azt itthon is mind, csak alkatrész kell, ha úgy van.
De például fényezni nem feltétlen tudunk, bár, ha nagyon akarom, azt is megoldom... -
norbert1998
veterán
válasz roberto211 #110586 üzenetére
Nem tudom, majd kiderül. Remélem sikerül kifogni valami értelmeset, amit saját lábán hazavihetek.
-
norbert1998
veterán
válasz tboldi #110595 üzenetére
Azt csak mondtam, hogy nagyon tetszik. De a plusz költségek miatt mégegy darabig biztosan nem olyat veszek .
bitpork: tudom én azt
Javítások elvégzéséhez persze, kell műhely felszereltség is, de itt minden van, ami kellhet. Na jó, gumi csere, centirozaslleszámítva.pető bá': én is azt a linket néztem, mármint a tc-t. Vannak egész jók, hosszú muszakivall.
Igazából hetente 1-2-3 alkalommal lenne hajtva, olyan 30-45 kilométert.
-
norbert1998
veterán
válasz m3tr0 #110601 üzenetére
A linkelt Golf-al az a baj, hogy hazavinni nem tudom, csak trailerrel, de az nagyon drága lenne, ráadásul én még két évig nem is húzhatok utánfutót, így második ember idejéből kéne megcsinálni, stb, stb.
Szóval, lejárt okmányossal csak Vas megyében tudok bármit is kezdeni, de azért inkább ne legyen semmi lejárva rajta.
Pont, mint a Favorit-on. Az egy nagyon pofás kis autó -
norbert1998
veterán
válasz m3tr0 #110620 üzenetére
Tudom. De azt haza kell hozni, meg ki tudja, miért volt kivonva a forgalomból
Összeírtam néhány alternatívát, a tc-s linkről. Majd ha lesz cache, akkor komolyabban belemászok, hogy fogyasztás, képeket kéerek a kritikus részekről, aztán utána majd lesz vásárlás, ha megfelel.
-
norbert1998
veterán
válasz m3tr0 #110625 üzenetére
Igen. És olcsóbb meg megéri évente ki-bevonatni, mint télen fizetni a kötelezőt meg súlyadót. Hát ha te mondod. Nem tudom, nem rtek hozzá, de nekem nagyon abszurdnak tűnik.
Vagy azért van kivonva, mert annyira szétrohadt a kasztni vagy mondjuk szétállt a teleszkóp, hogy nem ment át a műszakin. Emiatt félek kivontaktól. Meg mert ahhoz trailer kell, mert vontatni nem szabad.
-
norbert1998
veterán
válasz gaborbol #110661 üzenetére
A clio tetszhet. a rönókat szeretem, vagyishát, bejövős a márka.
Itthon is 2005-ös Thalia van, kellemes vezetni, szeretem. 1.5 dCi, a 82 lovas változat. TC lehuzta rendesen, hogy ronda, hogy csunya, hogy Clio copy. Szerintem tök rendben van. Persze, a műszerfal elbírt volna kicsit komolyabb anyagozást, de ez van.
Mondjuk vannak hibái. Melegen, igen, melegen nehezen indul, sok önindító kell neki, ha leállítás után 1-2 órával akarjuk újra elindítani. Szerintünk porlasztó, majd kiderül. Néha gondol egyet, és pár hétig nem megy a jobb oldalon a központi zár hátul. Majd megjavul és fél évig semmi baja. -
norbert1998
veterán
válasz bitpork #110669 üzenetére
Hát, volt egy olyan eset, hogy egy cső le volt róla csúszva, emiatt folyton letiltott az autó menet közben, azt mondták, még pár hónapig így lett volna, és jobb esetben 300 ezer (turbó) rossz esetben kuka az egész motor. Szóval, nem tudom, az mennyire jó állapotú, em tudok róla, hogy nagyobb baja lenne, jelenleg.
Nem megy sokat városban. 150 ezer kilométernek talán az ötöde városi.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #110684 üzenetére
Szerintem a gyengeséget is a porlasztók okozzák. A jó kis magyar gázolaj és a szemcseszabvány.
Először izzitógyertyákra gondoltunk. Lett cserélve használttal, szerelőműhelyben, (a műhelytulajnak volt, azokra cserélte próbából), mint kiderült, a gyertyák mint az új, majdnem. -
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
Hát, rájöttem, hogy a rozsda és a fogyasztás a két legggfontosabb szempontom. Ajánlott a tc mindenféle Dedra-t meg ilyeneket. Lép az a kocsi rendesen, de eszik egy fél gatyát, 8-9 L-t, ráadásul elektronikusan egy darab békaguanónak minősíti a nép, 10/2.5 ponttal!
Szóval valami kisebb szívódízelre gondoltam/tunk.
Én legfőképp 1.4-es AX-re, mert tetszik is (hátulról annyira nem), meg azért 3-4 l nagyon kellemes, pedig az is tud menni.Jelenleg úgy áll, hogy 150+átírás a keret. Talán plusz 20-30k.
Tehát AX, 3-4 l-el.
Van még 1.6-os szívós Kadett E, egész szép árban, 5 liter körül megvan.
1.8-as D vagy TD Ford Escort, 5-6 literrel, ezt mondjuk már kicsit sokallom. Jó nekem kisebb is.
VW Polo 1.4d, 4 literrel.
Golf-ból valami? Javarészt I-esek vannak, 5 literrel, 1.6 TD meg hasonlók.
Citroen BX 1.7D, 1.9TRD, javarészt 5 literrel,
Renault 19 1.5d, 1.4i 5 literrel.
Peugeot 205 1.8d XRD 5 literrel.A teljesség igénye nélkül.
Ezekről mit gondoltok?
-
norbert1998
veterán
Értem, köszi
Azért termeltetek hozzászólást, rendesen Megpróbálok mindre válaszolni ebben a kommentben.
bitpork:
Akkor tehát a Golf-ok számításba jöhetnek, ugye? Vagy pont, hogy nem?8th:
Én személy szerinte annyira nem hajtom, nem kell kerékcsikorgás meg guminyom
Fiesta Flair-je van nagybátyámnak a Wagon mellett, úgy tudom, nincs vele baja.Integrale
Mindegy, a Dedra sajnos éhes nekem, pedig tényleg jónak tűnik.tresh
Nem én mértem, népítéletes véleményeket átlagoltam. Azért típusonként párszáz véleményre lehet alapozni, remélem, ilyen téren.footy
Azokat írtam fel, amik életképesnek tűnnek a hírdetés alapján. Szóval azért olyat nem veszek semmiképpen, amit mondjuk az alföldről saját lábán ne tudnék hazahozni. Sőt, semmiképpen sem.Declare
És a TC-n is hazudnak, és mindenki más hazudok, angliában is, mindenhol
Általánosságban lehet, hogy igaz, de azért én nagyon erősen kétlem, hogy mindenki 3-4 l-t magyarázna az AX-ről, ha 5-öt 6-ot enne
No offensetomiii.
De mondom 150+átírás. És esetleg, ha jól sikerül mennem dolgozni, akkor még +20-30k
Az átírás meg 40-50k, ha minden kell.
Látom később már te is láttadZewa:
Na igen, Szombathely-re napi 5-6 busz megy be, szombaton 1, vasárnap egy sem. És akkor az még csak Szhely. Ha én pl. Cell-be akarnék menni, na akkor felköthetém a gatyám! Másfél óra busz csak egyszer. Aztán 10 km.Köszi mindenkinek az eddigi help-et
Kötözködésképp: A föld-hold táv cirka 400k km -
norbert1998
veterán
válasz tomiii. #110899 üzenetére
Hátha leszavazzák a törvényt
Tényleg szép az a járműDeclare:
Szinte egy szót nem tudok németül
Nyáron kezdem majd el, ha lement a szóbeli angol.
Látom van ángélus.
3.5-öt írnak AX-re.Abban lehet igazad van, de szerintem elég bő a lista, hogy találjak egy értelmes járgányt
tboy:
És esőben mit csinálok? Meg télen, hóban? Viszek hősugárzót?Amúgy a 19-ről meg a 205-ről nem írtatok. Azok milyenek?
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Azt a hétszentséges diffúzorját nekijje
Declare:
Hát, nem sokat. És így bele sem számoltam a dologba.
Akkor most mit vegyek? Szivóbenya, osszt cshőőő!
De milyet?
Akkor csak szimplán a lehető legkényelesebb BIZTOS járgány.Veszek egy Coca Corsa-t :
tboy:
Háát, kérlek, nem tudom[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Munkahelyváltás miatt anyumnak kellene hirtelen egy autót venni, 280 ezer a végső keret (tehát mondjuk 300 a hírdetés, 280-ig lealkudva teljesen oké). Használat: napi 30-40 km, ennek 10-20%-a város, a többi országút. Olyan kellene, ami viszonylag olcsón fenntartható, és normális is emellé. Szóval ne egye meg a gatyánk üzemanyag terén, ne legyen horribilis ára az alkatrészeknek és/vagy ne legyenek nagyon jellemző hibái.
Tudom, hogy állapotot vesz az ember ennyiért, és nem tudást, főleg nem színt, de azért ha egy mód van rá, nem szeretném szegényt multipla-ban vagy régi Tico-ban látniAzt szeretném kérdezni, mit ajánlotok ennyi pénzért?
Előre is köszi -
norbert1998
veterán
válasz alázógyík #127548 üzenetére
A neved elég sokmindent elárul
És nem, sajnos nem iszom rendesenJártam itt anno én is, 150-ért is sikerült autót találni, de a vége robogó lett, 55-ért, amire 20-at költöttem és tökéletes(mondjuk szervizben ez minimum 100 lett volna) . Mivelhogy azt mondtátok, 150-ért normális robit se kapni, nemhogy autót.
Ez meg, mint mondtam, gyorsan kell. A Felicia jó lehet, megnézem, és köszi azt
-
norbert1998
veterán
Köszi szépen
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Turbó dízeltot keresek, szeretnék venni, és a Focus 1.8 TDDI-jén gondolkoztam el, mert valami iszonyat módon tetszik a hatchback modell a 2000-2001-es korszakból. Aztán 1.5 dCi talicska és Clio is került a képbe, és érdekelne, 5-600 rongy közt milyen ajánlottabb típusok/modellek vannak még, ami lehetőleg nem egy multipla szintű szépségfaktorral rendelkezik (akkor ázok a robogón inkább).
Mindenféleképpen turbódízelt szeretnék, a benzin hidegen hagy. Bár tudom, hogy a TDCI annyi zsetonért még nem igazán tud játszani. -
norbert1998
veterán
válasz MunezXBK #135487 üzenetére
Igazából... Hallottam már ezt, és el is tudnám hinni, dee a személyes tapasztalat mást mond. Úgy értem, az egy éve emlegetett talicskánk is 1.5 dCi, 82 lovas, amúgy dCi-ből csakis azt venném, a 65-öst egyszerűen kiröhögöm, még annyira se megy mint a turbófelújítás-érett 82 lovasunk.
Magasnyomású szivattyú, egy dolog, ami a tddi-ben nincs, és tud galibát okozni, ezt értem, és tudom is, hogy necces lehet. Ezen kívül van más is, ami indokolja ezt az általános véleményt?
Mármint, 180 ezer km van benne, a porlasztók a résolaj szerint tökéletes közeliek, a turbó gyengélkedik már, vagyis nem húz annyira, mint mikor vettük, 30 ezerrel, és ezen kívül semmi motorikus gond nem volt. A melegen nehezen indulás mai napig jelen van, mai napig nem tudjuk az okát.De a TDDI akkor is jobban tetszik, mint a rönyók
-
norbert1998
veterán
Hali!
Nem tudom eldönteni, hogy lecseréljem-e a kocsimat, ezért inkább megkérdezlek titeket, hogy mit tanácsoltok ti.
Egy 1.2 16v (82 ló), 2001-es évjáratú, közel full extrás fiat bravom van, (abs, bőrülés és ülésfűtés hiányzik csak a repertoárból, tehát minden kénmyelmi extra megvan igazából, még automata klíma is). Az állapota körülbelül patika, amennyire egy ennyi idős autó lehet, kívül és belül egyaránt, műszakilag is.
Ezek miatt egész drágán tudom talán eladni, mert kiemelkedik a mezőnyből (sajnos elég sok borzasztó állapotú rója az utakat).
Amit nézegetek helyette, az megint valami olasz gép lenne, mert nagyon tetszenek azok kívül és belül is, leginkább az alfák.
Ha nagyon a zsebembe akarnék nyúlni, akkor GT, ha nem annyira, akkor 147-esen gondolkozom. (Fiat coupe, alfa gtv nagyon picinek tűnik) Esetleg még hyundai coupe?Most kezdem az egyetemet, így ez is fontos lehet, hogy addig nem kifejezetten fontos a praktikusság, ezenkívül van kombi és hatchback a családban, tehát ez is segít a praktikusság mentességben.
Szóval összefoglalva, azok az alfák nagyon tetszenek, de nem tudom, mennyire zsebbenyúlósak, főleg a dízelek, emrt azok jobban bejönnek (menetdinamikailag is, nekem mondhatni a mániám, ahogy a turbónyomás felépül a kis talicskában is ), de ha nem eszi le agatyámat, akkor a benzin is oké. Kontextusba helyezve a dolgot, a bravo 5.5 alatt eszik átlagban, de jórészt országút, (a talicska hasonló körülmények között 4.5-öt eszik anyámnál nyáron). Keret lenne lecserélni a bravo-t, de nem tudom, megéri-e, hogy jobb lesz-e nekem azzal, hogy kifizettem kifizettem azt az x összeget egy kicsivel jobb autóért.
Szóval, ha azt mondjátok, megérheti lecserélni, melyiket javasolnátok és melyik motorral a fenti igényekhez?
Ha nem fogalmaztam jól, akkor bocsi, és javítom/kiegészítem tüstént majd[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz vzsryl #163411 üzenetére
Annyit már nem szánnék rá.**
Azt elfelejtettem mondani, hogy ha ésszerű autóról lenne szó, mint az új bravo vagy a 147-es, akkor nem igazán akarok a 7 számjegy közelébe menni, sőt, igazából csak a GT esetén lennék hajlandó, egész egyszerűen az ésszerű magyarázat miatt, mert az egy gétééé ( többi coupe, amit felsoroltam meg nem igazán mennek egymillió környékén, jóval alatta (is))Szóval amiken gondolkozom:
147-es alfából az egyes verzió inkább
hyunai coupe-ból az első és a facelift/második verzió tetszik csak, a többi szerintem csúnya
alfa gt (de minek annyit kidobni rá, jaj!)
ha nem túl apró*, fiat coupe és gtv is lehet*ha úgy adódik, 4 ember férjen el benne egy szombathely-balaton túrán, akár 4 napra is. a bravo ezt neccesen abszolválta csomagok terén, de akkor már volt subláda és a hátsó sör közepe üres volt
** ez itt a gond. Hiába lenne meg a keret arra a bravo-ra is, az egyetem alatt inkább gyűjteni szeretnék, minstem az egészet autóra költeni, s ezért nem tudom eldönteni, hogy megengedjek valami kis feljebblépést, vagy felesleges pénzkidobás.
és akkor jön a baj, mikor meglátok egy új autót vagy hirdetést, mint ezt
coupe-ból lehet más is
a lényeg, hogy felszereltségben nem szeretném a bravo alá adni semmiképpen sem.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Szerintem gondolhattátok volna, hogy logikus választást nem akarok
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Integrale #163420 üzenetére
Hm, egyre inkább megy el a kedvem ettől a coupe maniatol
Pedig fél éve mennyire meg voltam győződve, hogy nekem hyunadi coupe-m lesz,kicsit később gt, aztán meg hogy semmi. Azért jöttem ide, hátha segitetek dönteni)
Mondjuk gtv és fiat coupe nem igazán van, gondolom az alkatrész (főleg a bontott fék ) az hiányos, nem javasolt ez okból sem. A H coupe marad a listán, mert abból 10-nel több van eladó legalább, meg a 147 és talán a gt.Melyik coupe-ra gondolsz 7 szem jegyen alul hianyossat? A gt-re?
Fogyasztasilag, hát örülnék, ha kerekítve nem lenne 8, ez elég sok mindent kizár, de jórészt országúton azért sok mindennel kivitelezhető.
Például a 8v jtd 147 bőven megugrana ezt -
norbert1998
veterán
válasz rbalint88 #163424 üzenetére
Én félek annak a dízel motorjátol, na nem azért, mert rossz, a jtd-k szerintem igen jók, de mivel ez egy "sport autó", gondolom mindenki kergette, amennyire lehet, ez meg nem épp kevés költséggel járhat a következő tulajdonos számára, ha ő fogja ki a turbó, kettős tömegű, nagynyomású szivattyú triót.
Pedig amúgy hajtanam
-
norbert1998
veterán
válasz Integrale #163434 üzenetére
Értem, köszi.
Abban a hajtástól azért kevesebb anyagi kár keletkezik, mint egy dizelben. De ha csere lesz, akkor 8v jtd 147 lesz szerintem, ahogy feljebb is írták. Az anyagilag nem nagy beruházás, és nem kell félnem a költségektől sem.
johnny itt egy kicsit más lesz a helyzet, mert duális képzésben minden hónapban van fizetés, tanulmányi eredménytől függően akár 6 számjegyű is lehet, a vége felé mindenképpen lesz is.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Nos akkor (nem) sorjában
Szombathelyi ELTE, gépészmérnök, BPW(régi rába) cégnél pedig a duális. Első éven 230 lesz az egyedi osztondijak miatt, de utána jó eséllyel 100 környékére csökken, viszont a végére elvileg eléri egy kezdő mérnök fizetését (ezt kicsit kétlem, de majd kiderül). Valamint nem kell kollégium/alberlet, 15km-re lakom az egyetemtől és kb a cégtől is.
Jelenleg a bravó mindenestől (átírás nélkül) 350-ben van, mert szerelőnek egyszer kellett fizetnem a 2 év alatt, 20 ezer forintot, 10 ezer km-enként olaj csere(ebből eddig 2 volt) , amire bőven elég az 5l olaj, szűrő, és 5.5-öt eszik, a kötelező, mivel csak 20 éves vagyok, közel 60 ezer évente. Illetve holnap pakolom fel az új fékeket. Plusz nyilván kellett gumit venni rá, a téli garniturahoz külön felnit, hogy csak egyszer fizessek a szerelőnek, ezt nem számoltam bele a 350-be, úgy már 420 körül lenne, ha mindent bele vennék, plusz két évnyi kötelező.
Igazából rá fordításokat tekintve, nagyjából annyiért, picivel többért el tudom adni talán, mint amibe volt, ami közvetlen az autóra ment és megy is el vele.
Csak akkor mennék 7 számjegyre, ha GT lenne, egyébként úgymond sajnálnék annyi pénzt kiadni egy autó megvételére, mert ugye fent is kell tartani, ami megint pénz . A prelude igen combos fogyasztasilag és egyéb terén is, meg annyira nem is tetszik
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Na most döntsem el mit akarok
Amúgy a segitsegetekkel arra jutottam, hogy 8v jtd 147-es lehet, ha találok jót jó áron, vagy esetleg hunyadi kupé, ha abból lesz jó jó áron, 6-700 fölé nem megyek, így spórolás is lehet és emelle, ha találok, jó autó, ha nem találok, akkor gyengécske jó autó
-
norbert1998
veterán
válasz Luck Dragon #163488 üzenetére
Á, haver most próbálja eladni az övét, de kb gazdasági totál kár. Nem kérek abból többet. Régebbit meg nem akarok nagyon.
Bezzeg egy 323 1.8v6
Gondolom nem épp daily driver kategória, de azért azt hajtanam múltkor láttam egyet 400-ert hirdetve. -
norbert1998
veterán
Üdv!
Nos, a korábbi kérdezősködés után arra jutottam, hogy (egyrészt várok, amíg lesz pénz lóvéra, másrészt) nem veszek értelmetlen autót, és elgondolkozok mélyebben azon, hogy megtartom-e a Bravo-t (2001, 1.2, 82 hp, szép).
3 konkrét autó között vacillálok már csak, de egyik sem ugyanazon márka...
Megnéztem mindet, így már tényeket írok le, nem az eladók állításait.2005 Alfa 147(FL utáni), 1.9 jtd 8v 120 hp
205k km, motorikusan és szerkezetileg hibátlan, a beltér is korrekt /a bal oldali ablakemelő kapcsoló hiányzik
olaszból behozott, így rozsda egy szem sincs sehol, de karcos a fény néhol, vagyis a lakk, polirozni nemigen tudunk itthon
8 légzsák, abs, asr, esp, 8 hangszrós hifi, fedélzeti komputer, digitklíma, gyári alufelni
650-700 ezer forint körül lenne a kezemben papírostól2005 Mazda 3 (5 ajtós), 1.6 CD 16v 110 hp
250k km, motorikusan és szerkezetileg hibátlan, a beltér patika, de a sárvédőn van egy kis virágzás, olyan 100 forintosnyi mindkét felén, de itthon orvosolhatjuk a dolgot
zsír új nexen téli gumik, alufelnin (Y tho), új fékek elől hátul
8 lufi, abs, asr, esp, fedélzeti komputer, digitklíma, ülésfűtés
németből behozott, írta is az autó nullázás óta cirka 800 km, amikor a manusz hazahozta, 4.5l fogyasztása volt, szép
vezetett (talán nem kamu) szervizkönyv
700-750 ezer forintért lenne az enyém2008 Renault Megane Limousine 1.5dci 8v, 86 hp
198k km, motorikusan, szerkezetileg és esztétikailag is patika, magyarországi első tulajtól, aki ráadásul a környéken is lakik, vezetett szervizkönyvvel ott, ahol öcsém nyári gyakorlaton volt
6 vagy 8 lufi, abs, manuális klíma... és ennyi, tehát kvázi fapad, alapfelszereltség
ez 900 ezer forintért lenne az enyém, és cserébe "ingyen" eladja a kereskedő a Bravo-mat (bizományosként)Menetteljesítményre az Alfa mindkettőt nagyon durván otthagyja, a Mazda meg féluton van a Megane és az Alfa között. A Megane nagyon gyengén teljesített (4 fő, ugyanaz a motor, mint a családi Thalia-ban, csak a kocsi is 300 kilóval nehezebb) szerintem, sokkal többet vártam tőle. Az úton talán a Mazda volt a legkényelmesebb, küllemre pedig a Mazda és az Alfa tetszik a kívül; belül egy kicsit a Mazda javára dől a mérleg- de a Megane olyan praktikus, hogy az ész megáll, mennyi rakodórekesz
Segítséget szeretnék kérni, hogy ti ebben a helyzetben melyiket választanátok? A felhasználásra mindegyik tökéletesen megfelelne, így már csak a várható élettartam, minőség, és állapot a kérdéses.
[ Szerkesztve ]
-
-
norbert1998
veterán
válasz BigBlackDog #168995 üzenetére
Így már értem
Akkor így értendő mindegyik gépben a 8 lufi.
Igen, ez a 3 konkrét autó maradt már csak fent a rostán.
De persze nem néztem meg mindegyikből 20-at, c4 1.6 hdi-ben is gondolkoztam, de messze vannak, nem néztem meg őket. Nincs is sok belőlük. Mazda még kevesebb van, alfa viszont sok van, de majdnem mind füstöl vagy szétesik.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Annyit javítanék, hogy a renault 2009-es, az alfa 2006-os. Az alfaban van tempomat, és 750 alatt nem lenne az enyém, rosszul emlékeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest